Pont van képem de ez 305-ös fék.
Nem tudom a 330-hoz más betét kell-e
Forum >> Giulia
SD18-09-2024 18:35:45 // 37130
Kazes☻18-09-2024 18:32:00 // 37129
Csodás... lehet csapatni! XD
Kazes☻18-09-2024 18:31:38 // 37128
Az övé dízel volt, lehetséges, hogy nem is kell neked... még akkor se, ha kellene, mert úgy érzed! ;)
:D
:D
Kazes☻18-09-2024 18:30:36 // 37127
Persze... úgy lesz válla, ez tulajdonképpen a vállgyártó! :D
Kazes☻18-09-2024 18:29:59 // 37126
Szuper! :)
Shadin18-09-2024 18:21:57 // 37124
Ez micsoda cucc? Honnan tudom hogy kell nekem?
Shadin18-09-2024 18:20:38 // 37123
Ugyanakkora a betét mint az enyémen de nagyobb a tárcsa...
Shadin18-09-2024 18:19:48 // 37122
Ha nézted az albumomban, nekem majdnem teljesen kiér.
WarbiRunner (Gyuri)18-09-2024 17:03:15 // 37121
SD18-09-2024 15:32:56 // 37120
Majd bekopik:)
WarbiRunner (Gyuri)18-09-2024 15:27:19 // 37119
WarbiRunner (Gyuri)18-09-2024 14:59:14 // 37118
LOL XD
SD18-09-2024 14:39:56 // 37116
WarbiRunner (Gyuri)18-09-2024 14:20:56 // 37115
Óó. Eladtad a szép kék Giuliát? :-O
WarbiRunner (Gyuri)18-09-2024 14:18:51 // 37114
Rotinger HP tudományos analízis...erről ennyit. A furatoknál szétreped.
SanyiJTD18-09-2024 11:59:56 // 37113
SD18-09-2024 11:18:58 // 37112
Olyan varacskos módon megy pályán, meg a hangja:D:D Meg valahogy lent meg nyomatékosabb.. vagy csak a hang nélkül nem éreztem vagy nem tudom szerintem legalább 850 le:D
Városban egy kicsit idegesítő, de valami kipuvég kell, úgy is kérdezte asszony mit kérek szülinapra megvan:D:D:D
Nyilván hogy kipuvéget:D:D:D
Városban egy kicsit idegesítő, de valami kipuvég kell, úgy is kérdezte asszony mit kérek szülinapra megvan:D:D:D
Nyilván hogy kipuvéget:D:D:D
Shadin18-09-2024 08:21:31 // 37111
Ebben az esetben a legjobb megoldás az Alis vagy egyéb vég 101 v. 89mm átmérővel ami a lökhárító mögé ér ki.
Páromnak is állandóan fáj a feje a Deguban :-(
Páromnak is állandóan fáj a feje a Deguban :-(
Shadin18-09-2024 08:14:48 // 37110
Nem minden szarolasz volt kifli mert valami illesztés nem jó rajta :-)
mr_oven18-09-2024 07:28:44 // 37109
Kedves Berobbantam !
Köszönöm az észrevételt, erre gondoltam, de teszteltem így is.
A kopoltyúk felületét leragasztottam belülről egy lappal, de nem javított semmit.
Köszönöm az észrevételt, erre gondoltam, de teszteltem így is.
A kopoltyúk felületét leragasztottam belülről egy lappal, de nem javított semmit.
SD18-09-2024 07:05:55 // 37108
Az kinézetre sem lehetett utolsó:D
berobbantam18-09-2024 05:20:14 // 37107
Szia .
Az utastér és a csomagtér közt valószínű van átszellőzés.Az 56-on van.A kalaptartón van egy rács a pótféklámpa alatt.Szerepe hogy mikor becsukod az ajtót a levegő ne támassza meg.Szerintem a julison is van valahol ilyen.Az 59-en is van valahol .Ha benzint viszek a csomiba bent érzem a szagát.Igazábol a csomagtartóba nem kellene bejusson a kipufogó gáz.Lehet a kopoltyú nem látja el rendesen a feladatát menet közben.
Az utastér és a csomagtér közt valószínű van átszellőzés.Az 56-on van.A kalaptartón van egy rács a pótféklámpa alatt.Szerepe hogy mikor becsukod az ajtót a levegő ne támassza meg.Szerintem a julison is van valahol ilyen.Az 59-en is van valahol .Ha benzint viszek a csomiba bent érzem a szagát.Igazábol a csomagtartóba nem kellene bejusson a kipufogó gáz.Lehet a kopoltyú nem látja el rendesen a feladatát menet közben.
G-MANN🍀17-09-2024 21:38:29 // 37106
Minden Giulia ilyen véggel van szerelve, kivéve a Q-t, sztm.
mr_oven17-09-2024 20:45:56 // 37105
ja, kipróbáltam az autó hangját a vásárolt 60cm.es csővel is.
Brutális, a Maserati jelenthetne,
Brutális, a Maserati jelenthetne,
mr_oven17-09-2024 20:42:48 // 37104
Kedves SD !
Próbáljátok megmérni a CO2 szintet. Egy 8-10cm-es kis szobai mérő pont befér.
A legdurvább a bal kerékdob mögötti térben. Két bolhával kibontható annyira a kárpit hogy be lehet tenni.
Ha kell kölcsönadom a mérőt.
CO-t is mértem.Ez riasztási határ körül mozog, tehát simán okozhat fejfájást.
Az utastér normál belső szellőztetése sajnos nem tűnik elegendőnek mérések szerint.
Próbáljátok megmérni a CO2 szintet. Egy 8-10cm-es kis szobai mérő pont befér.
A legdurvább a bal kerékdob mögötti térben. Két bolhával kibontható annyira a kárpit hogy be lehet tenni.
Ha kell kölcsönadom a mérőt.
CO-t is mértem.Ez riasztási határ körül mozog, tehát simán okozhat fejfájást.
Az utastér normál belső szellőztetése sajnos nem tűnik elegendőnek mérések szerint.
SD17-09-2024 20:30:09 // 37103
Örülünk hogy hallunk a kísérlet tovább haladásáról!
Mi is pont ezen a téren kutakodunk, de mi a zajforrás miatt.
Két független szerelésű és más gyártmányú sport vég dob után alacsony fordulaton kis sebességnél elég erős 20-80Hz hangot hallunk, ha ugyan ezt a mutatványt megcsináljuk mint te, hogy az eredetileg hangosnak ítélt sport csövet kivezetjük a végen kívülre, akkor 20!!!dB-el kevesebb zaj szűrődik a kabinba.
Gyanítom hogy a gyári kipufogó vég visszafordított lemez kialakítása fogja meg a hangot és a gáznál is csinálhat furcsa áramlást.
Nagyobb sebességnél egyszerűen megnő a menetszél és kiviszi a lökéshullámokkal együtt amit amúgy a lökös a vázra vezet tovább.
Tehát megoldásnak tűnik egy olyan kipufogó vég beszerzése ami legalább minimálisan túl lóg a gyári megoldáson.
Mi is pont ezen a téren kutakodunk, de mi a zajforrás miatt.
Két független szerelésű és más gyártmányú sport vég dob után alacsony fordulaton kis sebességnél elég erős 20-80Hz hangot hallunk, ha ugyan ezt a mutatványt megcsináljuk mint te, hogy az eredetileg hangosnak ítélt sport csövet kivezetjük a végen kívülre, akkor 20!!!dB-el kevesebb zaj szűrődik a kabinba.
Gyanítom hogy a gyári kipufogó vég visszafordított lemez kialakítása fogja meg a hangot és a gáznál is csinálhat furcsa áramlást.
Nagyobb sebességnél egyszerűen megnő a menetszél és kiviszi a lökéshullámokkal együtt amit amúgy a lökös a vázra vezet tovább.
Tehát megoldásnak tűnik egy olyan kipufogó vég beszerzése ami legalább minimálisan túl lóg a gyári megoldáson.
mr_oven17-09-2024 19:56:29 // 37102
Kedves Giulia Tulajok !
Tovább teszteltem autómat az utastérbe beáramló kipufogó füst miatt.
A füstgenerátor nem segített. Sem kívülről sem belülről generálva füstöt nem észleltem a csomagtartóba ki-beáramlást. Az ajtót becsapva a kopoltyú pöffent egyet kis füstöt, tehát jól működik.
Megállapítás: A csomagtartó alatt összegyűlő gázhoz kell a menetszél túlnyomása ahhoz, hogy valamilyen résen benyomódjon a csomagtartóba és onnan az utastérbe.
Múltkor hibás adatot adtam a kipufogó átmérőre, ami valójában 60mm külső.
Vettem egy 63mm névleges külső átmérőjű kipufogó csövet, amit kolbászra levágva - mit az eredeti vége - éppen szorosan rá tudom húzni a gyárira. Az első tesztet 3 cm-rel a diszkarimán túllógatva végeztem. Hasonló kb 2 km-es táv 5000 fordulatba többször beleszaladva.
Az eredmény megdöbbentő. Az eddigi csomagtartóban mért 3500-4500pp Széndioxid leesett 450-470pp-re. Azaz helyes volt a feltevésem.
Megállapítás: Az eredeti kipufogó vég nincs túllógatva, sőt 2cm-rel bentebb végződik a karimánál. Ez lehetőséget ad a gáz visszaáramlásra a lökhárító mögé, ahol az megreked és a mentszél túlnyomására beáramlik a csomagtartóba, ahonnan a résre lenyitott ablak vákuuma elősegíti a gyors beáralását az utasérbe.
Ehhez valószíműleg szükség valamilyen tömítetlenségre a csomagtérben.
Véleményem továbbra is az, hogy nem a csomagtér tömítéseinek kellene megállítani a füstöt, annak távozni kellene tudni. Ezért minden olyan Giuliánál potenciális veszélyforrást gyanítok, ami hasonló kialakítású kipufogó véggel van szerelve mint az én Super-em, mert a tömítettség bármikor megszűnhet. Elérés, hibás javítások, hibás gyári össszeszerelés.
folyt. köv.
Tovább teszteltem autómat az utastérbe beáramló kipufogó füst miatt.
A füstgenerátor nem segített. Sem kívülről sem belülről generálva füstöt nem észleltem a csomagtartóba ki-beáramlást. Az ajtót becsapva a kopoltyú pöffent egyet kis füstöt, tehát jól működik.
Megállapítás: A csomagtartó alatt összegyűlő gázhoz kell a menetszél túlnyomása ahhoz, hogy valamilyen résen benyomódjon a csomagtartóba és onnan az utastérbe.
Múltkor hibás adatot adtam a kipufogó átmérőre, ami valójában 60mm külső.
Vettem egy 63mm névleges külső átmérőjű kipufogó csövet, amit kolbászra levágva - mit az eredeti vége - éppen szorosan rá tudom húzni a gyárira. Az első tesztet 3 cm-rel a diszkarimán túllógatva végeztem. Hasonló kb 2 km-es táv 5000 fordulatba többször beleszaladva.
Az eredmény megdöbbentő. Az eddigi csomagtartóban mért 3500-4500pp Széndioxid leesett 450-470pp-re. Azaz helyes volt a feltevésem.
Megállapítás: Az eredeti kipufogó vég nincs túllógatva, sőt 2cm-rel bentebb végződik a karimánál. Ez lehetőséget ad a gáz visszaáramlásra a lökhárító mögé, ahol az megreked és a mentszél túlnyomására beáramlik a csomagtartóba, ahonnan a résre lenyitott ablak vákuuma elősegíti a gyors beáralását az utasérbe.
Ehhez valószíműleg szükség valamilyen tömítetlenségre a csomagtérben.
Véleményem továbbra is az, hogy nem a csomagtér tömítéseinek kellene megállítani a füstöt, annak távozni kellene tudni. Ezért minden olyan Giuliánál potenciális veszélyforrást gyanítok, ami hasonló kialakítású kipufogó véggel van szerelve mint az én Super-em, mert a tömítettség bármikor megszűnhet. Elérés, hibás javítások, hibás gyári össszeszerelés.
folyt. köv.
SD17-09-2024 19:26:02 // 37101
ha valóban bemegy a víz és nem volt kifili az autó, akkor is én a kéderre gyanakodnék, nem arra hogy nincs elég nyomás ott a váztól, ha az ajtó nem lötyög azt nem fogod tudni jobban megzúzni
SD17-09-2024 19:23:31 // 37100
ha te mondod:)
Jó ako egy 100 milliós autónak nekiesik reszelővel, az lehet tudja hogy kell ezt elfogadom:)
Jó ako egy 100 milliós autónak nekiesik reszelővel, az lehet tudja hogy kell ezt elfogadom:)
Shadin17-09-2024 19:18:02 // 37099
Pont így néz ki az enyém is, és nem tudom miért csepegett be a zeső, de gondoltam ha beljebb csukom az egész ajtót, akkor jó kell legyen, és ezt nem tudom megtenni. Az ablakkeretet biztosan nem fogom hajtogatni, azok az idők elmúltak már :-)
Jó régen :-)
Jó régen :-)
Shadin17-09-2024 19:13:12 // 37098
Még mindig nem tudom mire gondolsz, nem valószínű, hogy bármit alkalmaznék amit írsz :-D Egyszerűen a zárnyelvet v. zárfogadót, beljebb akarom tenni ~2mm-rel, ahogy minden normális autónál lehet :-(
SD17-09-2024 19:12:29 // 37097
és egy leheletnyi kifele állás látod van a sarkánál is
SD17-09-2024 19:11:56 // 37096
SD17-09-2024 18:56:04 // 37095
Lehúzott ablaknál térddel betámasztasz belül meghúzod..
Rugóztatva nem erőszakolva, szépen engedi míg jó lesz.
Az ajtó alja is kiáll, vagy csak a felső keret?
Rugóztatva nem erőszakolva, szépen engedi míg jó lesz.
Az ajtó alja is kiáll, vagy csak a felső keret?
Shadin17-09-2024 18:20:10 // 37094
Megsasolom +1x, de nem tudom :-(
Shadin17-09-2024 18:19:36 // 37093
Az oldal síkjából kijjebb van picit és azt gondolom ez az oka, hogy felszerelt tetőcsomagtartóval egy durva felhőszakadásnál a kéder mögött csepegett be a víz a gyerek vállára. Meg az elsők jobban puffannak becsukásnál, míg a hátsók nem olyan szépen, picit lehetne beljebb, hogy határozottabb legyen a zárás.
Shadin17-09-2024 18:15:55 // 37092
A zár sem állítható az ajtón.
A zárnyelvet megpróbáltam kalapálni ill elforgatni egy csavarhúzóval, de nem engedett és nem mertem tovább erőszakolni :-(
A zárnyelvet megpróbáltam kalapálni ill elforgatni egy csavarhúzóval, de nem engedett és nem mertem tovább erőszakolni :-(
SD17-09-2024 17:13:54 // 37091
De mi a baj, lóg az ajtó?
Fogod megemeled, 20cm-re kinyitva míg jó nem lesz kb. A szervízben is így csinálnák meg.
Opció kettő a zsanéroknál lehet elől állítási lehetőség, de én csak a rángatós módot láttam addig.
De nehogy letört:D
Fogod megemeled, 20cm-re kinyitva míg jó nem lesz kb. A szervízben is így csinálnák meg.
Opció kettő a zsanéroknál lehet elől állítási lehetőség, de én csak a rángatós módot láttam addig.
De nehogy letört:D
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2024 14:28:39 // 37090
Igen! Szerintem a zár pozíciója állítható az ajtóban.
Kazes☻17-09-2024 14:25:52 // 37089
A képeket nézve, van körülötte három ponthegesztési nyom, tehát eléggé rögzítve van... de ettől még lehet, hogy lenne némi játéka és csak a festék, ill. a túl szoros helyzetben tartás állja az utadat, ugyanakkor az is lehet, hogy fixre van hegesztve (ha már kalapácsolásra sem mozdult) és a záron és/vagy az ajtón lehet/kell állítani.
SD17-09-2024 13:21:02 // 37088
Hehe kisorolt előlem a porsche:D
Nem voltam egyáltalán offenzív:D
De biztos megilyedt:D A sport auspufftól:D
Amúgy 140 felett elhagyja a hangját akkor lesz szerintem akkora a nyomás a kis tölcsérben hogy már kifele távozik a leszakadó áramlattal a hang lökéshullám.
A városi mormolás továbbra is kicsit tudning gófos:D
De ha kap csüvet:)))
Nem voltam egyáltalán offenzív:D
De biztos megilyedt:D A sport auspufftól:D
Amúgy 140 felett elhagyja a hangját akkor lesz szerintem akkora a nyomás a kis tölcsérben hogy már kifele távozik a leszakadó áramlattal a hang lökéshullám.
A városi mormolás továbbra is kicsit tudning gófos:D
De ha kap csüvet:)))
Shadin17-09-2024 13:04:53 // 37087
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2024 11:40:21 // 37086
Lehet. Az tuti, hogy az autóm gyári fékbetét anyaga más mint a korábbi évjáratokon, de nem találtam egyelőre semmi pontosabbat.
RomeoOne17-09-2024 11:10:53 // 37085
Erről a rézről eddig még csak az USA-val kapcsolatban hallottam. Az EU-ban is így van?
link
link
Shadin17-09-2024 11:03:31 // 37084
Kiváncsi leszek az eredményre.
Shadin17-09-2024 11:01:15 // 37083
Szűken illesztem a tágítóval :-)
A Remus külső átmérője 57mm, arra passzintom a rozsdamentes csövet aminek a végét gérbe vágom kb. abban a hosszban ahogy a gyári volt, az ~10cm.
Szerintem ha jól csinálom akkor nem kell bilincs, max teszek kis cementes ragasztót az illesztésbe, de elhagyni nem fogom sehogy se. 35° a gér.
A Remus külső átmérője 57mm, arra passzintom a rozsdamentes csövet aminek a végét gérbe vágom kb. abban a hosszban ahogy a gyári volt, az ~10cm.
Szerintem ha jól csinálom akkor nem kell bilincs, max teszek kis cementes ragasztót az illesztésbe, de elhagyni nem fogom sehogy se. 35° a gér.
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2024 10:13:04 // 37082
Rotinger T1 mart tárcsát fogok kipróbálni. Sosem voltam rajongója ezeknek a fúrt mart izéknek, de egy rövid levélváltásom volt a Tarox emberével. A Tarox Zero-ról kérdezgettem, és finoman visszakérdezett, hogy figyelembevéve hogy megégett a tárcsa, nem gondolkozok e mart vagy fúrt megoldáson, ami segít a fékbetéteknek pl hegyi autózáskor? A fúrtat én nem komálom, az nagyon megbontja az anyag integritását. Igen, a marás is, de jobban kihőkezelhetőek a belső feszültségek, ez saját alkatrészgyártási tapasztalat. Szóval a mart verziónak találtam több pozitívumát. Meglátjuk.
A betétek megint érdekes sztori. Semmilyen gyártói jelölés nincs rajta, csak az Alfa Romeo felirat. A betét anyaga viszont más mint ami most az autón van. A mostani GA 900x, ez pedig GA8135. Az ITT Inc. gyártja az anyagot olaszországban, nagyjából mindegy ki viszi fel a hordozó vasra. Sajnos a mostani adatlapját nem találom, de arra rájöttem, hogy 2021-ben környezetvédelmi szigorítás volt, és lecsökkentették a réz tartalmat a fékbetétekben max 5%-ra (2025-től 0.5%). A rezet, ami a hőátadást segíti..
Az akciós fékbetét amit vettem, viszont 2018-as, 10-30% közti réz tartalommal. Gondolom ettől akciós, új autóba nem építhető már. Nekem meg lehet hogy kapóra jön, egyelőre örülök neki nagyon. Hátha a jobb hőelvezetésű fékbetét a jobb hőelvezetésű tárcsával egy jó kombó lesz.
A betétek megint érdekes sztori. Semmilyen gyártói jelölés nincs rajta, csak az Alfa Romeo felirat. A betét anyaga viszont más mint ami most az autón van. A mostani GA 900x, ez pedig GA8135. Az ITT Inc. gyártja az anyagot olaszországban, nagyjából mindegy ki viszi fel a hordozó vasra. Sajnos a mostani adatlapját nem találom, de arra rájöttem, hogy 2021-ben környezetvédelmi szigorítás volt, és lecsökkentették a réz tartalmat a fékbetétekben max 5%-ra (2025-től 0.5%). A rezet, ami a hőátadást segíti..
Az akciós fékbetét amit vettem, viszont 2018-as, 10-30% közti réz tartalommal. Gondolom ettől akciós, új autóba nem építhető már. Nekem meg lehet hogy kapóra jön, egyelőre örülök neki nagyon. Hátha a jobb hőelvezetésű fékbetét a jobb hőelvezetésű tárcsával egy jó kombó lesz.
SD16-09-2024 23:46:39 // 37081
Vagy fel slicceled, bilincs és gérbe vágod?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
675
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?