Forum >> Giulia
carver28-09-2024 13:21:21 // 37300
16.000$-os kedvezménnyel csábítják a vevőket Amerikában, gyengén muzsikál az Alfa a tengeren túl (is)...
Shadin28-09-2024 10:56:09 // 37299
Shadin28-09-2024 10:36:35 // 37297
SGW a MY19-ben jött be.
Én is simán olvasom a régi ELM327 BT-vel,
PROXY-t már nem tud, arra már egy új USB-s cuccot használok.
Én is simán olvasom a régi ELM327 BT-vel,
PROXY-t már nem tud, arra már egy új USB-s cuccot használok.
RomeoOne28-09-2024 08:48:53 // 37296
Ez nem így van. Simán kiolvasható, csak belenyúlni nem tud. Én még a 159-hez vett BT-s ELM327 adapterrel meg a telefonos Torque Pro-val szoktam kiolvasni.
SD28-09-2024 06:33:59 // 37295
Az nem baj, és mibe fáj hogy tovább adnád e hogy még meg sem érkezett?:D
SD28-09-2024 06:22:34 // 37294
Nem hogy kényes hanem semmi info-t nem kapsz rajta.
Ha nincs az autóban SGW Bypasss, amivel eredetileg a gyár védi a vezérlő elektronikát, hogy pontosan ne férhess hozzá.
Ha nincs az autóban SGW Bypasss, amivel eredetileg a gyár védi a vezérlő elektronikát, hogy pontosan ne férhess hozzá.
osee_selespeed28-09-2024 05:57:31 // 37293
Sziasztok!
Jól rémlett, évekkel ezelőttről, hogy a Giulia kényes a gagyi OBD adapterekre. Sima ELM327 és regisztrált Multiecuscannel ki tudom olvasni legalább a motort?
Jól rémlett, évekkel ezelőttről, hogy a Giulia kényes a gagyi OBD adapterekre. Sima ELM327 és regisztrált Multiecuscannel ki tudom olvasni legalább a motort?
Shadin27-09-2024 22:28:45 // 37292
Sima olcsó rozsdamentes
SD27-09-2024 22:23:27 // 37291
Naaa az kirr:) MIlyen racse karbonos?:)
Shadin27-09-2024 21:34:31 // 37290
57mm be és 89mm ki
Shadin27-09-2024 21:32:44 // 37289
Az én végem már átjött a vámon, kölcsönadom, ha gondolod :-)
SD27-09-2024 20:54:14 // 37287
Addig agyaltam elmentem egy körre este én is a PVC tuninggal:)
Tényleg hallkabb, és a legjobb hogy csak belülről halkabb, lehet hídalatt röfögtetni, lehúzott ablakkal bőgetni:D
De ha felhúzom akkor az az irritáló brummogás megszűnt:)
Szóval kell valami vég:)
Tényleg hallkabb, és a legjobb hogy csak belülről halkabb, lehet hídalatt röfögtetni, lehúzott ablakkal bőgetni:D
De ha felhúzom akkor az az irritáló brummogás megszűnt:)
Szóval kell valami vég:)
SD27-09-2024 20:50:25 // 37286
Szóval megnézted e Nürburgring-es legújabb QV kalandot:)
RomeoOne27-09-2024 19:50:31 // 37285
Váltót meg a diffit. Nyilván nem a +6% teljesítmény 7000es fordulaton, ami nagy különbséget adja. Bár a ecu-t is megírni már nem tart semeddig, gondolom, ha már a többit úgyis megcsinálják.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 19:39:55 // 37284
A MY21 nagyon finoman tudta előadni, szépen lehetett vele megállni. Most kicsit agresszívebb, finomabb lábmozgást igényel. Azért még meg lehet normálisan állni vele. Lehet hogy a fék szoftver is más. Nekem így most tetszik, aztán meglátom hogy kanyargós úton, vagy nagy sebességről mit mutat.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 19:33:29 // 37283
A Giulietta pont ilyen volt a gyári betétekkel, pedig azon sem a legnagyobb van, csak a 305mm-es. Mindent Ate-re cseréltünk, finomodott tőle sokat, nem az az ablakon kiesős végre, van modulációja.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 19:30:09 // 37282
Csak a váltó szoftvert módosította ha jól értem. Illetve a kerékdőlést és a féket elöl.
RomeoOne27-09-2024 17:37:30 // 37281
Olyan nagy sárga pacát rak oda, hogy ha nem nézed is látod perifériásan. Gondolom egyébként ez a lényege :D
RomeoOne27-09-2024 17:36:36 // 37280
A 2 henger hiányra nem indul az OCD? :P
RomeoOne27-09-2024 17:35:15 // 37279
Az első kerekekhez van készlet, amivel állítani lehet, így 2-3 fokkal be lehet dönteni (alapból szinte egyenesen állnak az elsők), ami sokat segít, hogy ne tolja meg az orrát. A szlovénok árulnak ilyet a szomszédban: link
De az igazi, ha a felni is szélesebb és 275-ös gumik vannak rajta.
A GTAm szoftverre annyira nem kívántam rá. Ha pályára építgeti az ember az autót, akkor biztos szignifikáns a különbség, de közúton keresni kell az alkalmat arra, hogy egyáltalán padlózni lehessen anélkül, hogy elrepülnék, szóval nem érezem szükségét.
De az igazi, ha a felni is szélesebb és 275-ös gumik vannak rajta.
A GTAm szoftverre annyira nem kívántam rá. Ha pályára építgeti az ember az autót, akkor biztos szignifikáns a különbség, de közúton keresni kell az alkalmat arra, hogy egyáltalán padlózni lehessen anélkül, hogy elrepülnék, szóval nem érezem szükségét.
Liquid27-09-2024 16:23:16 // 37278
A Giulia/Stelvio féke lassú mozgásnál durván fog, bólogatós de nagyobb sebességnél "normalizálódik". Legalábbis én ezt figyeltem meg.
SD27-09-2024 16:16:16 // 37277
Vagy az is lehet hogy kopik az üveg réteg hogy most a nyitott 19” felnivel használom:D
SD27-09-2024 16:15:23 // 37276
Nekem megállásnál szokott.. de vagy elnyomja a sportkipu vagy javult.
Parkolóházban hidegen indítani szerintem úgy 80dB :D
Parkolóházban hidegen indítani szerintem úgy 80dB :D
Shadin27-09-2024 15:57:26 // 37275
A MiTo féke na az a legdurvább eddig, Giu után beleülök, állandóan bólogatok benne, pedig nem is a QV hanem csak kisebb fék.
Shadin27-09-2024 15:55:38 // 37274
Csak az ocd-m :-)
Így hiányos :-)
Így hiányos :-)
SanyiJTD27-09-2024 15:38:26 // 37273
Nekem műszakin mondták ,hogy milyen furcsa ,hogy mennyire harap a fék, pedig állnak be pár autóval naponta... Én nem vettem észre ,hogy annyira harapna, feleségem MiTo QV-ja viszont bitang.
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 15:35:15 // 37272
Soha nem nézem a műszerfalat amikor igazán nyomom neki, szóval nekem nem hiányzik :-)
Shadin27-09-2024 14:58:08 // 37271
Kár hogy ez a shift assistant nem megy kamu race módban :-(
Kazes☻27-09-2024 14:35:42 // 37270
A minap kezdtem el nézni... de végül kikapcsoltam... hamarabb... valahogy idegelt. :D
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 14:09:16 // 37269
RomeoOne27-09-2024 13:42:22 // 37268
Ilyen szélviharban sem kompoztam még a Balatonon, rendesen dobàlta a szél jobbra-balra a kompot. Nem is egyenesen Szántódnak indult Tihayból, hanem szinte Szárszó felé és félúton vette el a kakaót, onnan meg visszatoltak a széllökések Szàntódig 😆
Egy nő oda is jött kétségbeesve megkérdezni, hogy nem Szántódra megy ez a komp?? Mondom oda megy, de nem euklideszi geometriát használ 🤣
Sőt, a komp árában még egy kocsimosás is benne volt. Ami azt illeti, egy fürdés is, mert a nyakamba is csapott rendesen 😅
Csak kár, hogy nem volt cseppmentes a víz... de legalább organikus alapanyag volt 😂
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00423/00423017t.jpg)
Egy nő oda is jött kétségbeesve megkérdezni, hogy nem Szántódra megy ez a komp?? Mondom oda megy, de nem euklideszi geometriát használ 🤣
Sőt, a komp árában még egy kocsimosás is benne volt. Ami azt illeti, egy fürdés is, mert a nyakamba is csapott rendesen 😅
Csak kár, hogy nem volt cseppmentes a víz... de legalább organikus alapanyag volt 😂
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00423/00423016t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00423/00423017t.jpg)
Kazes☻27-09-2024 12:05:24 // 37267
Köszi, így már világos! 😁
Shadin27-09-2024 12:00:52 // 37266
Elnézést, dB :-(
Kazes☻27-09-2024 11:58:02 // 37265
Miért kell 2-3 darab a diffúzor mögé, ezt most nem értem. 🤔
Shadin27-09-2024 11:42:37 // 37264
Harapós fék kérdéskörhöz, olyat tapasztal valaki, hogy amikor nem sík placcon akar elindulni és fogja a hátsó fék az autót h ne guruljon akkor nyöszörög a betét a tárcsán? Olyankor is pl amikor a kocsi már D-ben kúszna, de érzéssel engeded fel a féket...
Shadin27-09-2024 11:40:11 // 37263
Case closed.
Sok(k) db-nyi halkulást értem el a hosszabbítással hidegindításnál és N1300-as fordulatokon. Így most fullgyári :-) Ha még kinjjebb hoznám a diffúzor mögé az már csak 2-3 db-t jelent, így marad kivagyi vég nélkül a jószág.
Remus mod.
Sok(k) db-nyi halkulást értem el a hosszabbítással hidegindításnál és N1300-as fordulatokon. Így most fullgyári :-) Ha még kinjjebb hoznám a diffúzor mögé az már csak 2-3 db-t jelent, így marad kivagyi vég nélkül a jószág.
Remus mod.
Shadin27-09-2024 11:36:20 // 37262
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 11:35:24 // 37261
Erre gondoltam én is, hogy az úri közönség igénye miatt butítottak a fékbetéten. Az igazi az lenne, hogy a gyári setuppal működőképes állapotban összehasonlítani, mert full nem működő hátsó fék után egy harapós hátsó fék elég nagy kontraszt. Szerintem agresszívebb lett, de nem zavaró, csak finomabban kell pedálozni :-)
SD27-09-2024 10:48:12 // 37260
Shadin úr mi a helyzet a kipuval, én annyira keveset mentem szeptemberben hogy nem tudom csak kezdem-e megszokni amorgást, talán egy pici halkítás ráférne, egy véggel.
Főleg hogy a SS kipu nem szalámiban van vágva a vége.. jobb lenne egy szalámis cső rá:)
Hogy akkor a hanghatások pozitív irányban változtak ténylegesen markánsan?
Főleg hogy a SS kipu nem szalámiban van vágva a vége.. jobb lenne egy szalámis cső rá:)
Hogy akkor a hanghatások pozitív irányban változtak ténylegesen markánsan?
SD27-09-2024 10:45:21 // 37259
érdekes az a harapós fék téma, mert ugye ezt fikázták a facelift előtti verziónál, amilyen betétet most vettél hogy beharap a fék városi megállásnál, lehet hogy ez is belejátszik a betét csere választásban, nem csak a réz para, viszont kb. ezért meg szétég a fék:?:D
tehát az a sokásos automatás megállás amit elvileg az FL előttiek ne, tudnak hogy ahogy ereszted vissza féket szépen kiguruljon, ne rántson egyet megállásnál
tehát az a sokásos automatás megállás amit elvileg az FL előttiek ne, tudnak hogy ahogy ereszted vissza féket szépen kiguruljon, ne rántson egyet megállásnál
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2024 10:25:32 // 37258
Shadin, most látszik már a féken, hogy meddig koptatja a tárcsa felületet.
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00423/00423012t.jpg)
A bemarások hossza kb stimmel vele. Próbálom szépen bejáratni a féket, az első 20km "beágyazás" óta csak városozok, szépen kopjanak csak össze a felületek. Lassan kezd jól kinézni, elég sokáig kitartott rajta a felületkezelés. Már vagy 100km biztosan van benne, megint mentem pár országúti km-t, és lassítottam egy vészvillogósat is vele. Húúúvazze. Ez most fog mint a ződfesték. Szerintem ahogy ráharap, az agresszívebb lett mint eredetileg volt, és szépen dolgozik a hátulja. Nyilván billen előre, de még erős fékezésnél sem érzem azt az erős bólintást ami volt, és nem csikorognak a kerekek sem. Csak beleáll az aszfaltba.
Úgy érzem, hogy ennél az brake by wire rendszernél azért nem mindegy a fék setup. Kevésbé finom lélek, mint a gyári kombóval. A gyári setup finomabban kezdte a fékezést, városban könnyebb volt szépen megállni vele. Vagy csak ennyire megszoktam, hogy nincs hátsó fékem.. akkor jó régóta nem foghatott rendesen.
A megszokásról annyit, hogy az az erős ESP pofon azóta sem jött, egyszerűen azt is megszokhattam, csak a motorerő elvételig jut el.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00423/00423012t.jpg)
A bemarások hossza kb stimmel vele. Próbálom szépen bejáratni a féket, az első 20km "beágyazás" óta csak városozok, szépen kopjanak csak össze a felületek. Lassan kezd jól kinézni, elég sokáig kitartott rajta a felületkezelés. Már vagy 100km biztosan van benne, megint mentem pár országúti km-t, és lassítottam egy vészvillogósat is vele. Húúúvazze. Ez most fog mint a ződfesték. Szerintem ahogy ráharap, az agresszívebb lett mint eredetileg volt, és szépen dolgozik a hátulja. Nyilván billen előre, de még erős fékezésnél sem érzem azt az erős bólintást ami volt, és nem csikorognak a kerekek sem. Csak beleáll az aszfaltba.
Úgy érzem, hogy ennél az brake by wire rendszernél azért nem mindegy a fék setup. Kevésbé finom lélek, mint a gyári kombóval. A gyári setup finomabban kezdte a fékezést, városban könnyebb volt szépen megállni vele. Vagy csak ennyire megszoktam, hogy nincs hátsó fékem.. akkor jó régóta nem foghatott rendesen.
A megszokásról annyit, hogy az az erős ESP pofon azóta sem jött, egyszerűen azt is megszokhattam, csak a motorerő elvételig jut el.
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2024 15:41:47 // 37257
Az ördög a részletekben rejlik. Nem tanul, thrillert olvas..:-)
SD26-09-2024 13:57:49 // 37256
SD24-09-2024 15:02:37 // 37255
Így van aki szeret vezetni az egy jó Giuliettával a seggét verné a földhöz...
WarbiRunner (Gyuri)24-09-2024 14:22:47 // 37254
Próbáljatok ki egy manuális Giuliettát. Fölösleges bele az automata. Az 1.4 Multiair bírja a várost, a női sofőrt és mindent is....eddig hibátlanul, lekopogom. Kopp kopp. A 120 lovas is szuper, de ha kell a kraft az asszonynak, akkor multiair. Én nem tudom megunni, mókás. Megy, kanyarodik, óriásit fékez, hangja van. Van hogy csak azért nyomogatom a gázt, hogy tüsszögjön amikor elveszem XD Ezt még tudod röfögtetni, gázfröccsel visszaváltani, rendesen kiforgatni. Olyan élet van abban a kis dögben.. :-)
SD24-09-2024 13:16:45 // 37253
Amásik hogy megyünk a kölcsön Hondával mondom taposd már le előzésnél:D
De hogy ő nem akar padlót nyomni, de mondom szereti, kell neki:D
Ó mondom akkor neked QV kell mert ott ne is nyomj padlót:D
De hogy ő nem akar padlót nyomni, de mondom szereti, kell neki:D
Ó mondom akkor neked QV kell mert ott ne is nyomj padlót:D
SD24-09-2024 13:06:46 // 37252
meg most az automata a Giuliettából pont kivenné a bugit nem? és egy plusz elbaxódási faktor..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
405
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?