Forum >> Giulia
RomeoOne06-10-2024 12:40:56 // 37380
2.0T Veloce elsőfék csere tapasztalatok: link
SD04-10-2024 14:51:38 // 37379
Karbontárcsa marást vállalok:D
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2024 09:50:09 // 37378
Igen, pont ez az érzet nincs meg. Fog és kész, akkor is ha húsz perce tempomattal gurulok az esőben. Pedig csak a hátsót cseréltem.
RomeoOne04-10-2024 09:10:49 // 37377
Nekem nem úgy általánosságban fog később, ha nagyon esik. Csak ha már jó ideje megyek a pályán fékezés nélkül, majd rányomok egyet. Akkor mintha nem is fogna. Az a feltételezésem, hogy az a szűk hely, ami a betét és a tárcsa között van, feltelítődik egy víz filmréteggel és azért nincs fékhatás. De az első fékrelépés ki is tolja azt onnan és másodikra már úgy fog, ahogy kell neki. Arra gondoltam, hogy a marás ezt a vízfilmet hatékonyabban kisöpri onnan.
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2024 08:59:55 // 37376
Nem tudom, lehet. Most határozottan feltűnt, hogy nem zavarja a víz. Ilyen esőben utálja a 159-cel mentem, szóval igazán összehasonlítani az előtte utána állapotot nem tudom. Eddig minden autóm fékje picit később kezdett fogni ilyen vízözönben.
RomeoOne04-10-2024 08:25:47 // 37375
Az a marásnak köszönhető, hogy vízben is egyből fog?
SD04-10-2024 00:27:49 // 37374
öröm van:)
Kazes☻04-10-2024 00:09:00 // 37373
Olvasni...! :P
:D
:D
droberto03-10-2024 23:16:35 // 37372
Ha valakit érdekel egy jó Atomerőmű látogatás az őszi szünetben, akkor itt megtalálja a részleteket.
Shadin03-10-2024 22:12:37 // 37371
Jó hallani!
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2024 21:51:53 // 37370
Skacok, nagyon jó a fékem 😄 Első autópályás teszt, hibátlan. Olyan szinten tűri a vizet, hogy nagyon. Agyig vízben is egyből fog, harapós, nagyon szépen dolgozik. Hangtalan nagy sebességről is, végre...
TtK02-10-2024 18:42:40 // 37369
Ciao Alfisti
Úgy néz ki eladó lesz a Veloce. :( Fájó szívvel, országváltás miatt. Egyelőre még nincs meghirdetve, de ha valakit érdekel - vagy tud olyanról akit érdekelhet, ne tartsa magában.
Úgy néz ki eladó lesz a Veloce. :( Fájó szívvel, országváltás miatt. Egyelőre még nincs meghirdetve, de ha valakit érdekel - vagy tud olyanról akit érdekelhet, ne tartsa magában.
WarbiRunner (Gyuri)02-10-2024 09:40:28 // 37368
Nem tudom hogy jónak számit e, vagy nem, de itt igazából már a gumit tesztelik, nem? Van ezeknek a teszteknek még értelmük? Full a gumin múlik, hogy mennyivel tud átmenni, nem a futómű a limitáló faktor.
Shadin02-10-2024 08:59:20 // 37367
https://youtu.be/VKCLRhSMD9A?si=jyCF0Dkp2oSz0oep
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 22:30:28 // 37366
Állítólag a későbbi modellek betilthatnak. Volt ilyen hsz. Úgyhogy nem hagyom rajta. De egyébként az a gyanúm, hogy én vagy fél éve ezzel a betárolt hibával mászkálok. Amikor az akksi sarut levettem, majd elmentem autózni, tuti nem tekergettem a kormányt ide-oda. Akkor viszont be kellett hogy tárolja, csak nem tudtam róla. Lehet hogy lusta leszek, nem fennálló hiba nem okozhat kb semmit. Majd kitörlöm ha megjött a hosszabbító.
Shadin30-09-2024 22:02:06 // 37365
Ha ügyes ujjaid vannak, pár perc alatt meg lehet oldani 😁
Shadin30-09-2024 22:00:02 // 37364
Mi van ha benthagyod, az enyémet észre sem vették a márkaszervizben, a gyári examiner-nek sztem tökmindegy.
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 21:41:06 // 37363
Minden úgy tűnik, hogy jól működik, de holnap akkor lehet belegyötröm az sgw bridge-t megint..Biciklis kesztyűben 😆 Viszont akksi levétel nélkül, hisz akkor visszamegy a hiba újra. Vagy nem tudom. Már megrendeltem a hosszabbító kábeleket hozzá, de addig mire ideér megyek vagy 1000km-t.
Shadin30-09-2024 20:32:11 // 37362
Elvileg hibamentes kell legyen, az ecu és az abs legalábbis
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 18:21:07 // 37361
Szerinted az a betárolt szenzor kalibráció hiba okoz bármi működési limitációt? A kormánytekergetés nem törölte, de nem is aktuálisan fennálló hibának írja, hanem "intermittent" -ként írta be. Kínlódjak emiatt az SGW-vel megint?
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 18:15:58 // 37360
Végig meg volt nyitva a blogod, és csekkoltam, hogy jól csinálom e. :-) Elvileg minden oké volt. Ami biztos, hogy volt eltárolt hiba a proxy rendezéskor (az abs és a kanyarkövető lámpa). Bármilyen hiba megakadályozza a proxy beállítások változtatását? Egyébként a rendezés lefutott, kiírta hogy sikeres, én pedig örültem. Aztán mikor nem vette az R módot, ránéztem és Type 1 maradt a DNA..
A futóművel szerencsére minden rendben, csak az zavart, hogy a 0 kormányszöget nem középen írta. Ezt bejátszottam középre, most 0 fokot ír, amikor a kormány egyenesen áll.
A futóművel szerencsére minden rendben, csak az zavart, hogy a 0 kormányszöget nem középen írta. Ezt bejátszottam középre, most 0 fokot ír, amikor a kormány egyenesen áll.
Shadin30-09-2024 18:05:18 // 37359
Shadin30-09-2024 17:52:31 // 37358
Szóval én azt csináltam, hogy végigtekertem jobbra balra a kormányt hogy mennyi a vége, volt a nullához képest eltérés, elfeleztem a kapott értéket, odatekertem a kormányt és ott reszeteltem a kormányszöget nullára, nem tom mennyi volt az eltérés, de az lett a 0 és utána ment futóműállításra. Kb. így emléxem :-)
Shadin30-09-2024 17:46:42 // 37357
Lehet hogy egyenes fizikailag a kormány és 0 a szög, attól még nem biztos hogy ezen csillagegyüttállás mellett kalibrált a kormány. Én is arrébb tudom tekerni és nullázni a szöget, de nagyon gyanús, hogy ezzel nem tudsz futóművet állítani :-(
1. A 0° kormányszög ellenőrzése, (azaz oda kell tekerni h nulla legyen az érték) Electric Steering - Parameters - Steering angle. (szürke (6) adapter) Ezután a kormányt nem tekergetjük.
2. A PROXY rendezéshez javasolt USB-s vagy WiFi-s diagnosztikai eszköz, nekem a régi jól bevált BT-s már nem tudott a PROXY-hoz csatlakozni. Kell a diag eszköz és a kék (5) meg a szürke (6) MES adapterek. Rendezés közben a MES kérni fogja az adapterek cseréjét. Én a csere után elszámolok 10-ig, úgy rendesen működik, volt már rá példa, hogy túl csors voltam és sikertelen volt a folytatás így a komplett rendezés is. Body - CAN Setup / Proxy Alignment Procedure (952) - Adjustment - PROXI Alignment procedure
3. A PROXY rendezés végén, ha az hibátlan volt kiírja h success, majd utána, hogy vedd le a gyújtást. Miután így teszel a MES ki is lép a főmenübe.
4. Amikor már semmi nem világít gyújtást adunk ismét és csatlakozunk az ABS modulhoz (szürke (6) adapter) ahol ellenőrizzük, hogy nem tekertük el a 0°-ról a kormányt. ABS - Continental ABS MK C1 - Paramters - Steering angle
5. Ezután a ABS - Continental ABS MK C1 - Adjustments alatt végrehajtjuk a képen látható beállításokat., majd töröljük a hibákat az ABS modulban.
6 A beállítások végrehajását követően amikor lecsatlakozunk az ABS modulról, némi relékattogás kíséretében megszűnnek a kiírt hibák. Ezután vegyük le a gyújtást és várjunk amíg a kijelzőn minden kialszik.
7. Ezután futtassunk egy Scan DTC-t és töröljük a végén az összes hibabejegyzést.
DE amíg ezek nem okék, addig ne csinálj semmit:
MiTo-ban próbáltam ezt a kalibrációt, retek nehéz volt beállítani, nekem pl. picit elhúzott valamerre mert nem volt OK kalibrált állapotban. Vettem egy kormányátvezetőt, erre megjavult :-)
1. A 0° kormányszög ellenőrzése, (azaz oda kell tekerni h nulla legyen az érték) Electric Steering - Parameters - Steering angle. (szürke (6) adapter) Ezután a kormányt nem tekergetjük.
2. A PROXY rendezéshez javasolt USB-s vagy WiFi-s diagnosztikai eszköz, nekem a régi jól bevált BT-s már nem tudott a PROXY-hoz csatlakozni. Kell a diag eszköz és a kék (5) meg a szürke (6) MES adapterek. Rendezés közben a MES kérni fogja az adapterek cseréjét. Én a csere után elszámolok 10-ig, úgy rendesen működik, volt már rá példa, hogy túl csors voltam és sikertelen volt a folytatás így a komplett rendezés is. Body - CAN Setup / Proxy Alignment Procedure (952) - Adjustment - PROXI Alignment procedure
3. A PROXY rendezés végén, ha az hibátlan volt kiírja h success, majd utána, hogy vedd le a gyújtást. Miután így teszel a MES ki is lép a főmenübe.
4. Amikor már semmi nem világít gyújtást adunk ismét és csatlakozunk az ABS modulhoz (szürke (6) adapter) ahol ellenőrizzük, hogy nem tekertük el a 0°-ról a kormányt. ABS - Continental ABS MK C1 - Paramters - Steering angle
5. Ezután a ABS - Continental ABS MK C1 - Adjustments alatt végrehajtjuk a képen látható beállításokat., majd töröljük a hibákat az ABS modulban.
6 A beállítások végrehajását követően amikor lecsatlakozunk az ABS modulról, némi relékattogás kíséretében megszűnnek a kiírt hibák. Ezután vegyük le a gyújtást és várjunk amíg a kijelzőn minden kialszik.
7. Ezután futtassunk egy Scan DTC-t és töröljük a végén az összes hibabejegyzést.
DE amíg ezek nem okék, addig ne csinálj semmit:
MiTo-ban próbáltam ezt a kalibrációt, retek nehéz volt beállítani, nekem pl. picit elhúzott valamerre mert nem volt OK kalibrált állapotban. Vettem egy kormányátvezetőt, erre megjavult :-)
SD30-09-2024 16:20:02 // 37355
Bár szerintem ez 27 le-nél is menne:D
SD30-09-2024 16:19:34 // 37354
Ha asszonynak erősebb villanyautója lenne mint a Giulia?:D
Az ér?:D Mi lesz ha én visítok majd mellette?:D
Az ér?:D Mi lesz ha én visítok majd mellette?:D
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 15:44:30 // 37353
XD Így is van. És akár saját magammal is beszélgethetek .-)
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 15:44:06 // 37352
Akkor lehet hogy eleve nem volt kalibrálva és ezért nem vette be a Type 2 beállítást?
Hogy lehet szebben csinálni? Nyilván a hiba ott maradt, pedig végigtekergettem oda-vissza.
Az a baj, hogy bármihez is vissza kell dugni azt a qva sgw bridge-t. Vagy a kezem cseszi szét, ha benőgyógyászkodom a kormány alatt, vagy bontogatni kell alul a burkolatokat. Úgyhogy előbb ezt fogom megoldani. Rendelek egy 4 darabos bundle kábelt. Ami hosszabbító és toldó. Vagyis ki tudom húzni a kormány alatt a csatlakozási pontot, és bármikor kínmentesen rá tudom tenni a kis kütyüt.
Hogy lehet szebben csinálni? Nyilván a hiba ott maradt, pedig végigtekergettem oda-vissza.
Az a baj, hogy bármihez is vissza kell dugni azt a qva sgw bridge-t. Vagy a kezem cseszi szét, ha benőgyógyászkodom a kormány alatt, vagy bontogatni kell alul a burkolatokat. Úgyhogy előbb ezt fogom megoldani. Rendelek egy 4 darabos bundle kábelt. Ami hosszabbító és toldó. Vagyis ki tudom húzni a kormány alatt a csatlakozási pontot, és bármikor kínmentesen rá tudom tenni a kis kütyüt.
RomeoOne30-09-2024 15:37:13 // 37351
Akkor ez a fórum nem csak arra jó, hogy ha kérdésed van, válaszolnak, hanem ha kérdésed van, leírod és beugrik magától :DDD
Shadin30-09-2024 15:36:44 // 37350
Ennél a kormánytekergetésnél lehet ezt szebben is csinálni, a fele hibát benthagyja. A nem kalibrált kormánynál meg nem fog menni a Race átállítása.
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 15:31:12 // 37349
Jajj de jó..rájöttem mit bénáztam. Mivel levettem az akksi sarut a végén a bypass leszedéséhez, megint végig kéne tekerni a kormányt a két végállás közt.
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 15:26:41 // 37348
Nem is eröltetem tovább, kipóbáltam, aztán most marad így. A hibák miatt és a kormányom miatt csatlakoztam főként, ugyanis nem állt igazán egyenesen 0 foknál. Nem nagyon hittem benne hogy ez korrigálható, mert mechanikus dolog ez elvileg, a kormányt kéne arrébb rakni fizikailag. Gondoltam én.. De most mégis jó lett, egyenesen áll, és 0 fokot ír. És kiírja hibának hogy nincs kalibrálva :-( Pedig megtettem az ABS modul alól és a kormány modul alól is a kormányszög kalibrációt. Szóval fingom nincs mi nem tetszik neki.
Shadin30-09-2024 15:17:47 // 37347
A borítás 3 darabból áll, a két szélsőt hívja védőlemeznek.
Shadin30-09-2024 15:16:39 // 37346
Nekem ugye nincs gari, SGW bypass tartósan a helyén van.
Aksi le nálam már nem játszik, szükségtelen.
Az a gáz, hogy count-olja a PROXY rendezést és hát nekem már van egy pár :-)
Garban meg nem biztos h jó ha látszik...
Aksi le nálam már nem játszik, szükségtelen.
Az a gáz, hogy count-olja a PROXY rendezést és hát nekem már van egy pár :-)
Garban meg nem biztos h jó ha látszik...
Shadin30-09-2024 15:13:06 // 37345
Egyébként jólvanez így, legalábbi élménykedni a Stelvión biztosan nem kell több.
Viszont nagyobb sebességű autópályázásnál jól jöhet ha erősebb felül.
Viszont nagyobb sebességű autópályázásnál jól jöhet ha erősebb felül.
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 15:07:24 // 37344
A védőlemezek mik?
Nekem nem jött össze elsőre a race mód, és nincs kedvem újra nekiállni. Valahol bénázhattam biztos, de a proxy rendezés lement, töröltem minden hibát, akksi megint le, SGW bridge le. Ahelyett, hogy kipróbáltam volna előbb XD
Valamiért nem fogadta el a Type 2-t, és minden az eredetiben maradt. Én meg nem kezem el megint bebűvészkedni az SGW bridge-t. Így is azért raktam fel, mert törölni akartam két hibát. Az egyik a fék szervizkor mehetett bele, kézifék modul hiba. A másik érdekesebb, a kanyarkövető tárolt hibát. És láttam is párszor kancsi szemmel parkolni már.
Remélem a kiterjesztet gari a kanyarkövető fényszóróra is él. Kicsit tele a butykos a meglelpi hibákkal.
Nekem nem jött össze elsőre a race mód, és nincs kedvem újra nekiállni. Valahol bénázhattam biztos, de a proxy rendezés lement, töröltem minden hibát, akksi megint le, SGW bridge le. Ahelyett, hogy kipróbáltam volna előbb XD
Valamiért nem fogadta el a Type 2-t, és minden az eredetiben maradt. Én meg nem kezem el megint bebűvészkedni az SGW bridge-t. Így is azért raktam fel, mert törölni akartam két hibát. Az egyik a fék szervizkor mehetett bele, kézifék modul hiba. A másik érdekesebb, a kanyarkövető tárolt hibát. És láttam is párszor kancsi szemmel parkolni már.
Remélem a kiterjesztet gari a kanyarkövető fényszóróra is él. Kicsit tele a butykos a meglelpi hibákkal.
SD30-09-2024 14:36:26 // 37343
Én is chippelésre készülők egyfolytában amíg megy egyszer azt mondom hogy jól vanazúgy:D
SD30-09-2024 14:35:37 // 37342
úgy nem is sok hogy végül is felesleges:)))
de tetszik:)
de tetszik:)
Shadin30-09-2024 14:03:36 // 37341
Shadin30-09-2024 13:55:53 // 37340
Most ki van kapcsolva, mert folyamatosan csippelésre készülök és addig a gyári konfigot akartam hagyni.
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 13:25:16 // 37339
Végül te a race móddal mire jutottál? Bekapcsolva hagytad?
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 13:23:30 // 37338
Igen, pont ezt néztem, hogy patentokkal van feltéve, és a helyük is megvan.
Shadin30-09-2024 12:53:40 // 37337
Még kell 6db patent is: 51834606
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 11:06:01 // 37336
Köszi a cikkszámokat :-)
Shadin30-09-2024 10:42:35 // 37335
50541250
50541251
50532380
50541251
50532380
Shadin30-09-2024 10:39:56 // 37334
Ugye hogy ugye? Full luxy!
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 10:14:21 // 37333
Óó de kis kultúrált dolog. Ez nekem is tetszik. :-)
SD30-09-2024 08:05:03 // 37332
elsőre nem néz ki rosszul de hogy azon kívül hogy a szerelő prémiumabbnak érezze a gépet, van-e :D
Én ezesetben a plusz hűtőlevegőt amit nem fog let többre értékelném:D
Amúgy nyilván spórolás:)
Én ezesetben a plusz hűtőlevegőt amit nem fog let többre értékelném:D
Amúgy nyilván spórolás:)
SD30-09-2024 08:01:55 // 37331
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
669
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?