Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)08-10-2024 21:32:55 // 37397
Amúgy igen, 5 év/100000km-ig él a kiterjesztett garancia. Elvileg a Multiair egységre pl. ervenyes, volt akiknek cserélték 3 éven túl.
WarbiRunner (Gyuri)08-10-2024 21:29:35 // 37396
RomeoOne08-10-2024 21:05:30 // 37395
Erre én is kíváncsi lennék. Múltkor mikor erről volt szó, akkor elő akartam keresni a vásárláskori papírokat a kocsiról, gondolván, biztos van valami garanciális feltételek vagy ilyesmi köztük. Na éppen semmi ilyesmit nem találtam, szóval most vakon vagyok...
Peti16V08-10-2024 20:59:52 // 37394
Más: múlt héten 3 hengerezve indult, bejelentettem, ma megnézték, de nem csináltak semmit, csak közölték, hogy “valószínűleg multiair szűrőt kell cserélni”, de erre ma nem volt mód, és egyébként is, majd küldenek előtte egy árajánlatot 🫣
65.500-nál járunk…
Segítsetek: hogy is van a gari a 21-es modellévnél? Jól emlékszem, hogy a fődarabokra 5 évet adtak? Ha igen, hol keressem? Szervizkönyvben benne van? Most nincs itt a közelemben, de holnap rá tudok nézni.
65.500-nál járunk…
Segítsetek: hogy is van a gari a 21-es modellévnél? Jól emlékszem, hogy a fődarabokra 5 évet adtak? Ha igen, hol keressem? Szervizkönyvben benne van? Most nincs itt a közelemben, de holnap rá tudok nézni.
Peti16V08-10-2024 20:54:27 // 37393
A klímával én nyáron egész jól összeszoktam, általában 24-24,5 fokon ment automatában, és amíg kint meleg volt, ezzel a beállítással egész jól elvoltam. Aztán amikor pár hete hirtelen hideg lett, folyamatosan fújta rám a hideget, uh fogtam és kinyomtam, azóta nem megy a klíma, csak az ablakokkal szabályozom a hőmérsékletet. Erre ma hazafelé megsültem, benyomtam a klímát és úgy elkezdte tolni a hideget (24,5 fokra állítva), hogy percek alatt olyan volt, mintha az aldiban állnék a hűtőpultnál. Továbbra sem szeretem, szerintem teljesen rosszul határozza meg a kinti és a benti hőmérséklet különbségéből a befújandó levegőét…
Tank: ki kell tapasztalni, valóban gyorsan fogy a vége, de azért sokkal hamarabb pánikol, simán elmegy még 50-60 km-t a piros fény után. (Persze tudjuk, hogy ilyet miért nem szabad, és valószínűleg senkivel nem fordult még elő, h épp nem volt kút, de azért nem árt tudni, ha mégis 😉). Na ehhez képest most legutóbb annyira elszámolta magát, hogy kapcsolatunk során először belemet 57! liter, szóval már nem sok lötyöghetett a rendszerben…
Tank: ki kell tapasztalni, valóban gyorsan fogy a vége, de azért sokkal hamarabb pánikol, simán elmegy még 50-60 km-t a piros fény után. (Persze tudjuk, hogy ilyet miért nem szabad, és valószínűleg senkivel nem fordult még elő, h épp nem volt kút, de azért nem árt tudni, ha mégis 😉). Na ehhez képest most legutóbb annyira elszámolta magát, hogy kapcsolatunk során először belemet 57! liter, szóval már nem sok lötyöghetett a rendszerben…
Liquid08-10-2024 20:31:14 // 37392
próbáld ki szembeszélben :)
Anno 2 ütemű waresszal, erős szélben egyik irányba alapjáraton ment 60-nal, a másikba meg nyomni kellett a gázt nagyon :)
Anno 2 ütemű waresszal, erős szélben egyik irányba alapjáraton ment 60-nal, a másikba meg nyomni kellett a gázt nagyon :)
G-MANN🍀08-10-2024 20:02:11 // 37391
Nálam 24 bejött mindenkor is😊
Gabor F08-10-2024 18:46:29 // 37390
A dobbetét hátsó filc részét szedte már ki valaki? Tisztítás miatt kérdezem. Ajánlani szokták, ha valaki hosszú távra tervez vagy egyszerűen vigyázni akar a verdára!
RomeoOne08-10-2024 18:37:54 // 37389
Én 22 fokon szoktam tartani. Melegben, napon járatni kell, mint az állat, viszont ha már nyugszik le a nap, hiába tekerem le a ventit 3-ra vagy az alá, nagyon hideget fúj, bőven nincs már 22 fok bent, de azért tolja a fagyos levegőt. Nekem ez a bajom :D
Üa. tank szintjelző az kb. a 20%-80% tartományban mozog. Mármint A tank 100%-ától 80%-ig meg sem mozdul, utána kezd el csökkenni, majd 20% körül már meg akar halni. Ezt bele kell kalkulálni. Nekem olyan is volt már, hogy egy durvább csapatás után két csíkon volt a jelzés, majd véget ért az a veretős szakasz. Utána visszaálltam kulturáltabb közlekedésre és a 2 csíkból 3 lett. Termelte a benzint :DDD
A hatótávot viszont elég pontosan mutatja. Múltkor nem kegyelmeztem neki, csak azért sem álltam meg tankolni és még 20 km-es range-nél is padlóztam hegynek felfele. Utána abbahagyta a kalkulációt, gurultam még vele 10 km-t és egy jó 55,3 litert tudtam beletenni. Szóval a hatótáv számítás rendben volt, amíg számolta és nem kezdte el a pszichológiai hadviselést azzal, hogy abbahagyta :D
Üa. tank szintjelző az kb. a 20%-80% tartományban mozog. Mármint A tank 100%-ától 80%-ig meg sem mozdul, utána kezd el csökkenni, majd 20% körül már meg akar halni. Ezt bele kell kalkulálni. Nekem olyan is volt már, hogy egy durvább csapatás után két csíkon volt a jelzés, majd véget ért az a veretős szakasz. Utána visszaálltam kulturáltabb közlekedésre és a 2 csíkból 3 lett. Termelte a benzint :DDD
A hatótávot viszont elég pontosan mutatja. Múltkor nem kegyelmeztem neki, csak azért sem álltam meg tankolni és még 20 km-es range-nél is padlóztam hegynek felfele. Utána abbahagyta a kalkulációt, gurultam még vele 10 km-t és egy jó 55,3 litert tudtam beletenni. Szóval a hatótáv számítás rendben volt, amíg számolta és nem kezdte el a pszichológiai hadviselést azzal, hogy abbahagyta :D
zümi16608-10-2024 18:18:48 // 37388
Nekem a hőmérsékletekkel nincs gondom, annál inkább a ventilátor léghordó képességével (de szépen megfogalmaztam🙂), szóval szinte maxon kell veretni, hogy fújjon valami luftocskát. Több helyen olvastam, hogy nagyon gyengus a Giulia ventije, mások is panaszkodtak erre.
Ami a másik témád illeti, ez szinte minden autónál így van, a tank felül szélesebb, s lefelé keskenyedik. A mutatósoknál látszik jól, hogy teli tank esetèn 100 km. után se moccan meg, aztán negyed alatt van rohamosan megindul a mutató lefelé.
Ami a másik témád illeti, ez szinte minden autónál így van, a tank felül szélesebb, s lefelé keskenyedik. A mutatósoknál látszik jól, hogy teli tank esetèn 100 km. után se moccan meg, aztán negyed alatt van rohamosan megindul a mutató lefelé.
Shadin08-10-2024 17:40:08 // 37387
Csak hogy legyen téma, két észrevételem van, egyik, hogy a klíma ill. fűtés a korábban megszokottól eltérően nem 21.5°-on, hanem 24°-on járatva jó, de nyilván nincs 24 °a kocsiban így reggelente. Eddig a klímával volt bajom, azt is jelentősen magasabban kellett tartanom mint a megszokott, még ha nem is volt akkor a külső hőmérséklet :-(
Lehet h valami nem stimmel a klímában? MES-ben sok állítgatási lehetőség nincs, paraméterek szerint a kívánt 24°-nál szerinte annyi is van, de ez nem igaz :-(
A másik meg hogy az üzemanyag a tank alján sokkal jobban fogy mint a tetején :-)
Pl. 600 km egy tank egy negyednél már dob egy sárgát ami szerint még 130 km van hátra kb. hasonló stílusban vezetve, majd pikkpakk dobja a pirosat h még 50 km van hátra, de nem mentem vele 40-et sem :-( Majd szarrá paráztat, hogy kifigyott a tank, mire a 0 van még hátra jelzéssel simán elmentem ~50 km-t. Szóval leosthatná ezt rendesen is, de szivat :-) Csak nekem csinálja ezt Kvázi két csík után már baxtat nagyon hamar h tankoljak, bár még bőven nem kéne...
Lehet h valami nem stimmel a klímában? MES-ben sok állítgatási lehetőség nincs, paraméterek szerint a kívánt 24°-nál szerinte annyi is van, de ez nem igaz :-(
A másik meg hogy az üzemanyag a tank alján sokkal jobban fogy mint a tetején :-)
Pl. 600 km egy tank egy negyednél már dob egy sárgát ami szerint még 130 km van hátra kb. hasonló stílusban vezetve, majd pikkpakk dobja a pirosat h még 50 km van hátra, de nem mentem vele 40-et sem :-( Majd szarrá paráztat, hogy kifigyott a tank, mire a 0 van még hátra jelzéssel simán elmentem ~50 km-t. Szóval leosthatná ezt rendesen is, de szivat :-) Csak nekem csinálja ezt Kvázi két csík után már baxtat nagyon hamar h tankoljak, bár még bőven nem kéne...
Shadin07-10-2024 14:56:31 // 37386
Skacok, ma mentem anyukám 1.0-s 4 hengeres Chevrolet Sparc-jával.
Hát az a motorfék az nem semmi :-D
Hát az a motorfék az nem semmi :-D
WarbiRunner (Gyuri)07-10-2024 10:37:24 // 37385
WarbiRunner (Gyuri)07-10-2024 10:36:33 // 37384
Na az szép.. vagyis elég ronda.
Tegnap tettem érte, hogy az első fékek nálam is közelebb kerüljenek a cseréhez, Kakucson körözgettünk egy kicsit. Azt kell hogy mondjam, hogy a hátsó fék upgrade baromi jól sikerült. Soha az életben nem volt ez ilyen agresszív, gyors és precíz. Ez így most nagyon jó. Baromira semmi előre bólintás nincs. Az Mring szűk egy éve volt, azt élveztem nagyon, de itt most nyári gumin, ezzel a fékkel nagyon jó volt. És a hátsó fékem egy ilyen terhelés után? Patika. Semmi baja.
Tegnap tettem érte, hogy az első fékek nálam is közelebb kerüljenek a cseréhez, Kakucson körözgettünk egy kicsit. Azt kell hogy mondjam, hogy a hátsó fék upgrade baromi jól sikerült. Soha az életben nem volt ez ilyen agresszív, gyors és precíz. Ez így most nagyon jó. Baromira semmi előre bólintás nincs. Az Mring szűk egy éve volt, azt élveztem nagyon, de itt most nyári gumin, ezzel a fékkel nagyon jó volt. És a hátsó fékem egy ilyen terhelés után? Patika. Semmi baja.
Shadin07-10-2024 09:47:44 // 37383
Az hogy homorúra kopik az elvileg elképzelhetetlen :-)
Max. akkor ha a két-két dugattyú felett a betét kordozó vasa puha és ezért deformálódhat?
Itt megint a mondás mit korábban, valami nem jól van megtervezve, nyilván elfogadhatatlan a fékben bármi deformáció, dehát itt van...
Max. akkor ha a két-két dugattyú felett a betét kordozó vasa puha és ezért deformálódhat?
Itt megint a mondás mit korábban, valami nem jól van megtervezve, nyilván elfogadhatatlan a fékben bármi deformáció, dehát itt van...
RomeoOne07-10-2024 08:44:28 // 37382
Nem az a része az érdekes, sztem, hanem hogy mitől kopott ennyire aszimmetrikusan a betét.
Shadin06-10-2024 14:40:30 // 37381
Ekkor atraumát azért nem okozozz nekem az első nyeregben betétet cserélni, régen nyilván minden jobb volt, a GT-ben pl. nem kell nyerget leszedni a betét cseréjéhez, de a merev cső is csak addig merev amíg rá nem jön az ember, hogy leszedi inkább egy tizes kulccsal a konzolt ami merevvé teszi :-(
SD04-10-2024 14:51:38 // 37379
Karbontárcsa marást vállalok:D
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2024 09:50:09 // 37378
Igen, pont ez az érzet nincs meg. Fog és kész, akkor is ha húsz perce tempomattal gurulok az esőben. Pedig csak a hátsót cseréltem.
RomeoOne04-10-2024 09:10:49 // 37377
Nekem nem úgy általánosságban fog később, ha nagyon esik. Csak ha már jó ideje megyek a pályán fékezés nélkül, majd rányomok egyet. Akkor mintha nem is fogna. Az a feltételezésem, hogy az a szűk hely, ami a betét és a tárcsa között van, feltelítődik egy víz filmréteggel és azért nincs fékhatás. De az első fékrelépés ki is tolja azt onnan és másodikra már úgy fog, ahogy kell neki. Arra gondoltam, hogy a marás ezt a vízfilmet hatékonyabban kisöpri onnan.
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2024 08:59:55 // 37376
Nem tudom, lehet. Most határozottan feltűnt, hogy nem zavarja a víz. Ilyen esőben utálja a 159-cel mentem, szóval igazán összehasonlítani az előtte utána állapotot nem tudom. Eddig minden autóm fékje picit később kezdett fogni ilyen vízözönben.
RomeoOne04-10-2024 08:25:47 // 37375
Az a marásnak köszönhető, hogy vízben is egyből fog?
SD04-10-2024 00:27:49 // 37374
öröm van:)
Kazes☻04-10-2024 00:09:00 // 37373
Olvasni...! :P
:D
:D
droberto03-10-2024 23:16:35 // 37372
Ha valakit érdekel egy jó Atomerőmű látogatás az őszi szünetben, akkor itt megtalálja a részleteket.
Shadin03-10-2024 22:12:37 // 37371
Jó hallani!
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2024 21:51:53 // 37370
Skacok, nagyon jó a fékem 😄 Első autópályás teszt, hibátlan. Olyan szinten tűri a vizet, hogy nagyon. Agyig vízben is egyből fog, harapós, nagyon szépen dolgozik. Hangtalan nagy sebességről is, végre...
TtK02-10-2024 18:42:40 // 37369
Ciao Alfisti
Úgy néz ki eladó lesz a Veloce. :( Fájó szívvel, országváltás miatt. Egyelőre még nincs meghirdetve, de ha valakit érdekel - vagy tud olyanról akit érdekelhet, ne tartsa magában.
Úgy néz ki eladó lesz a Veloce. :( Fájó szívvel, országváltás miatt. Egyelőre még nincs meghirdetve, de ha valakit érdekel - vagy tud olyanról akit érdekelhet, ne tartsa magában.
WarbiRunner (Gyuri)02-10-2024 09:40:28 // 37368
Nem tudom hogy jónak számit e, vagy nem, de itt igazából már a gumit tesztelik, nem? Van ezeknek a teszteknek még értelmük? Full a gumin múlik, hogy mennyivel tud átmenni, nem a futómű a limitáló faktor.
Shadin02-10-2024 08:59:20 // 37367
https://youtu.be/VKCLRhSMD9A?si=jyCF0Dkp2oSz0oep
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 22:30:28 // 37366
Állítólag a későbbi modellek betilthatnak. Volt ilyen hsz. Úgyhogy nem hagyom rajta. De egyébként az a gyanúm, hogy én vagy fél éve ezzel a betárolt hibával mászkálok. Amikor az akksi sarut levettem, majd elmentem autózni, tuti nem tekergettem a kormányt ide-oda. Akkor viszont be kellett hogy tárolja, csak nem tudtam róla. Lehet hogy lusta leszek, nem fennálló hiba nem okozhat kb semmit. Majd kitörlöm ha megjött a hosszabbító.
Shadin30-09-2024 22:02:06 // 37365
Ha ügyes ujjaid vannak, pár perc alatt meg lehet oldani 😁
Shadin30-09-2024 22:00:02 // 37364
Mi van ha benthagyod, az enyémet észre sem vették a márkaszervizben, a gyári examiner-nek sztem tökmindegy.
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 21:41:06 // 37363
Minden úgy tűnik, hogy jól működik, de holnap akkor lehet belegyötröm az sgw bridge-t megint..Biciklis kesztyűben 😆 Viszont akksi levétel nélkül, hisz akkor visszamegy a hiba újra. Vagy nem tudom. Már megrendeltem a hosszabbító kábeleket hozzá, de addig mire ideér megyek vagy 1000km-t.
Shadin30-09-2024 20:32:11 // 37362
Elvileg hibamentes kell legyen, az ecu és az abs legalábbis
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 18:21:07 // 37361
Szerinted az a betárolt szenzor kalibráció hiba okoz bármi működési limitációt? A kormánytekergetés nem törölte, de nem is aktuálisan fennálló hibának írja, hanem "intermittent" -ként írta be. Kínlódjak emiatt az SGW-vel megint?
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 18:15:58 // 37360
Végig meg volt nyitva a blogod, és csekkoltam, hogy jól csinálom e. :-) Elvileg minden oké volt. Ami biztos, hogy volt eltárolt hiba a proxy rendezéskor (az abs és a kanyarkövető lámpa). Bármilyen hiba megakadályozza a proxy beállítások változtatását? Egyébként a rendezés lefutott, kiírta hogy sikeres, én pedig örültem. Aztán mikor nem vette az R módot, ránéztem és Type 1 maradt a DNA..
A futóművel szerencsére minden rendben, csak az zavart, hogy a 0 kormányszöget nem középen írta. Ezt bejátszottam középre, most 0 fokot ír, amikor a kormány egyenesen áll.
A futóművel szerencsére minden rendben, csak az zavart, hogy a 0 kormányszöget nem középen írta. Ezt bejátszottam középre, most 0 fokot ír, amikor a kormány egyenesen áll.
Shadin30-09-2024 18:05:18 // 37359
Shadin30-09-2024 17:52:31 // 37358
Szóval én azt csináltam, hogy végigtekertem jobbra balra a kormányt hogy mennyi a vége, volt a nullához képest eltérés, elfeleztem a kapott értéket, odatekertem a kormányt és ott reszeteltem a kormányszöget nullára, nem tom mennyi volt az eltérés, de az lett a 0 és utána ment futóműállításra. Kb. így emléxem :-)
Shadin30-09-2024 17:46:42 // 37357
Lehet hogy egyenes fizikailag a kormány és 0 a szög, attól még nem biztos hogy ezen csillagegyüttállás mellett kalibrált a kormány. Én is arrébb tudom tekerni és nullázni a szöget, de nagyon gyanús, hogy ezzel nem tudsz futóművet állítani :-(
1. A 0° kormányszög ellenőrzése, (azaz oda kell tekerni h nulla legyen az érték) Electric Steering - Parameters - Steering angle. (szürke (6) adapter) Ezután a kormányt nem tekergetjük.
2. A PROXY rendezéshez javasolt USB-s vagy WiFi-s diagnosztikai eszköz, nekem a régi jól bevált BT-s már nem tudott a PROXY-hoz csatlakozni. Kell a diag eszköz és a kék (5) meg a szürke (6) MES adapterek. Rendezés közben a MES kérni fogja az adapterek cseréjét. Én a csere után elszámolok 10-ig, úgy rendesen működik, volt már rá példa, hogy túl csors voltam és sikertelen volt a folytatás így a komplett rendezés is. Body - CAN Setup / Proxy Alignment Procedure (952) - Adjustment - PROXI Alignment procedure
3. A PROXY rendezés végén, ha az hibátlan volt kiírja h success, majd utána, hogy vedd le a gyújtást. Miután így teszel a MES ki is lép a főmenübe.
4. Amikor már semmi nem világít gyújtást adunk ismét és csatlakozunk az ABS modulhoz (szürke (6) adapter) ahol ellenőrizzük, hogy nem tekertük el a 0°-ról a kormányt. ABS - Continental ABS MK C1 - Paramters - Steering angle
5. Ezután a ABS - Continental ABS MK C1 - Adjustments alatt végrehajtjuk a képen látható beállításokat., majd töröljük a hibákat az ABS modulban.
6 A beállítások végrehajását követően amikor lecsatlakozunk az ABS modulról, némi relékattogás kíséretében megszűnnek a kiírt hibák. Ezután vegyük le a gyújtást és várjunk amíg a kijelzőn minden kialszik.
7. Ezután futtassunk egy Scan DTC-t és töröljük a végén az összes hibabejegyzést.
DE amíg ezek nem okék, addig ne csinálj semmit:
MiTo-ban próbáltam ezt a kalibrációt, retek nehéz volt beállítani, nekem pl. picit elhúzott valamerre mert nem volt OK kalibrált állapotban. Vettem egy kormányátvezetőt, erre megjavult :-)
1. A 0° kormányszög ellenőrzése, (azaz oda kell tekerni h nulla legyen az érték) Electric Steering - Parameters - Steering angle. (szürke (6) adapter) Ezután a kormányt nem tekergetjük.
2. A PROXY rendezéshez javasolt USB-s vagy WiFi-s diagnosztikai eszköz, nekem a régi jól bevált BT-s már nem tudott a PROXY-hoz csatlakozni. Kell a diag eszköz és a kék (5) meg a szürke (6) MES adapterek. Rendezés közben a MES kérni fogja az adapterek cseréjét. Én a csere után elszámolok 10-ig, úgy rendesen működik, volt már rá példa, hogy túl csors voltam és sikertelen volt a folytatás így a komplett rendezés is. Body - CAN Setup / Proxy Alignment Procedure (952) - Adjustment - PROXI Alignment procedure
3. A PROXY rendezés végén, ha az hibátlan volt kiírja h success, majd utána, hogy vedd le a gyújtást. Miután így teszel a MES ki is lép a főmenübe.
4. Amikor már semmi nem világít gyújtást adunk ismét és csatlakozunk az ABS modulhoz (szürke (6) adapter) ahol ellenőrizzük, hogy nem tekertük el a 0°-ról a kormányt. ABS - Continental ABS MK C1 - Paramters - Steering angle
5. Ezután a ABS - Continental ABS MK C1 - Adjustments alatt végrehajtjuk a képen látható beállításokat., majd töröljük a hibákat az ABS modulban.
6 A beállítások végrehajását követően amikor lecsatlakozunk az ABS modulról, némi relékattogás kíséretében megszűnnek a kiírt hibák. Ezután vegyük le a gyújtást és várjunk amíg a kijelzőn minden kialszik.
7. Ezután futtassunk egy Scan DTC-t és töröljük a végén az összes hibabejegyzést.
DE amíg ezek nem okék, addig ne csinálj semmit:
MiTo-ban próbáltam ezt a kalibrációt, retek nehéz volt beállítani, nekem pl. picit elhúzott valamerre mert nem volt OK kalibrált állapotban. Vettem egy kormányátvezetőt, erre megjavult :-)
SD30-09-2024 16:20:02 // 37355
Bár szerintem ez 27 le-nél is menne:D
SD30-09-2024 16:19:34 // 37354
Ha asszonynak erősebb villanyautója lenne mint a Giulia?:D
Az ér?:D Mi lesz ha én visítok majd mellette?:D
Az ér?:D Mi lesz ha én visítok majd mellette?:D
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 15:44:30 // 37353
XD Így is van. És akár saját magammal is beszélgethetek .-)
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 15:44:06 // 37352
Akkor lehet hogy eleve nem volt kalibrálva és ezért nem vette be a Type 2 beállítást?
Hogy lehet szebben csinálni? Nyilván a hiba ott maradt, pedig végigtekergettem oda-vissza.
Az a baj, hogy bármihez is vissza kell dugni azt a qva sgw bridge-t. Vagy a kezem cseszi szét, ha benőgyógyászkodom a kormány alatt, vagy bontogatni kell alul a burkolatokat. Úgyhogy előbb ezt fogom megoldani. Rendelek egy 4 darabos bundle kábelt. Ami hosszabbító és toldó. Vagyis ki tudom húzni a kormány alatt a csatlakozási pontot, és bármikor kínmentesen rá tudom tenni a kis kütyüt.
Hogy lehet szebben csinálni? Nyilván a hiba ott maradt, pedig végigtekergettem oda-vissza.
Az a baj, hogy bármihez is vissza kell dugni azt a qva sgw bridge-t. Vagy a kezem cseszi szét, ha benőgyógyászkodom a kormány alatt, vagy bontogatni kell alul a burkolatokat. Úgyhogy előbb ezt fogom megoldani. Rendelek egy 4 darabos bundle kábelt. Ami hosszabbító és toldó. Vagyis ki tudom húzni a kormány alatt a csatlakozási pontot, és bármikor kínmentesen rá tudom tenni a kis kütyüt.
RomeoOne30-09-2024 15:37:13 // 37351
Akkor ez a fórum nem csak arra jó, hogy ha kérdésed van, válaszolnak, hanem ha kérdésed van, leírod és beugrik magától :DDD
Shadin30-09-2024 15:36:44 // 37350
Ennél a kormánytekergetésnél lehet ezt szebben is csinálni, a fele hibát benthagyja. A nem kalibrált kormánynál meg nem fog menni a Race átállítása.
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 15:31:12 // 37349
Jajj de jó..rájöttem mit bénáztam. Mivel levettem az akksi sarut a végén a bypass leszedéséhez, megint végig kéne tekerni a kormányt a két végállás közt.
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2024 15:26:41 // 37348
Nem is eröltetem tovább, kipóbáltam, aztán most marad így. A hibák miatt és a kormányom miatt csatlakoztam főként, ugyanis nem állt igazán egyenesen 0 foknál. Nem nagyon hittem benne hogy ez korrigálható, mert mechanikus dolog ez elvileg, a kormányt kéne arrébb rakni fizikailag. Gondoltam én.. De most mégis jó lett, egyenesen áll, és 0 fokot ír. És kiírja hibának hogy nincs kalibrálva :-( Pedig megtettem az ABS modul alól és a kormány modul alól is a kormányszög kalibrációt. Szóval fingom nincs mi nem tetszik neki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
379
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?