Forum >> Gumi, felni, futómű
Piritu - 1.000.00010-02-2011 22:21:04 // 12914
Nem hinném. Eddig a Nokian-t találtam a leghalkabbnak. Téliben is és nyáriban is.
Piritu - 1.000.00010-02-2011 22:20:10 // 12913
Nokianon jártam a 156-al télen-nyáron. Csak jót tudok mondani. Tapad, halk. A nyári esőben is jól megy. Talán az egyetlen hátránya, hogy a puhasága miatt gyorsabban kopik. 35-50e között mentem egy garnitúrával.
Liquid10-02-2011 20:39:22 // 12912
Eddig Conti SC2 volt, és nagyon bejött, viszont a Nokian is tudom hogy jó emellet olcsóbban meg tudnám venni
mreni10-02-2011 19:38:23 // 12910
Mikori gyártás?:)
vm10-02-2011 19:30:56 // 12909
Hááát... elég szép.
Bár nem hiszem hogy ez a jellemző a Pirellire, valószínűleg ez az egy az ezerből...
Bár nem hiszem hogy ez a jellemző a Pirellire, valószínűleg ez az egy az ezerből...
sprint8310-02-2011 19:27:54 // 12908
Nálam így járt a 2007-es gyártású csúcs PZero kb. 10 k km után:
Jobb hátsó kerék volt, belső felén repedt meg szinte az egész kerületén. Nem volt defektes, nem jártam vele laposan, nem kapott padkát...
Made in Turkey.... nálam leszerepelt... A gumis is megerősített abban, hogy a név mögött nem feltétlen van minőség is.
Jobb hátsó kerék volt, belső felén repedt meg szinte az egész kerületén. Nem volt defektes, nem jártam vele laposan, nem kapott padkát...
Made in Turkey.... nálam leszerepelt... A gumis is megerősített abban, hogy a név mögött nem feltétlen van minőség is.
mreni10-02-2011 19:26:55 // 12907
Conti van faterén... nem igazán mondanám halknak:)
Nokian is egész jó amúgy
Nokian is egész jó amúgy
Alfa GT-Csaba10-02-2011 18:57:57 // 12906
Én inkább a contit venném,biztos halkabb mint a nokián.
Liquid10-02-2011 12:26:35 // 12905
gumitéma reloaded...:)
a két befutó:
- Conti SportContact 2 - 20.900 + 1.000 szerelés + 1.000 rejtett szelep
- Nokian V - 18.750 + 1.000 szerelés + 625 rejtett szelep
szerintetek? én a Nokian fele hajlom, mivel nagyon baráti áron van és jókat olvastam róla
a két befutó:
- Conti SportContact 2 - 20.900 + 1.000 szerelés + 1.000 rejtett szelep
- Nokian V - 18.750 + 1.000 szerelés + 625 rejtett szelep
szerintetek? én a Nokian fele hajlom, mivel nagyon baráti áron van és jókat olvastam róla
mreni09-02-2011 21:59:28 // 12904
A Nero nálam is TOP kategória,jövőre jó lenne egy garnitúra R888 ra összespórolni a pénzt....:)
GTPeti09-02-2011 21:56:52 // 12903
Tényleg nem. Akkor jó, mert nagyon meglepődtem. :)
Kösz, hogy szóltál!
Kösz, hogy szóltál!
mreni09-02-2011 21:55:47 // 12902
nem egyről beszéltek:D
nézd meg kinek válaszolt:)
nézd meg kinek válaszolt:)
GTPeti09-02-2011 21:52:25 // 12901
Már elnézést, de attól, hogy a P3000 nem jó (mivel őslelet és amúgy is low-cost a gyártó palettáján), a PZero Nero gyak. a csúcsmodell....
Kócosw09-02-2011 21:51:46 // 12900
Nekem Vredestein ultrac sessantaim vannak. 180 felett zuhogo esöben is zsirul tapad..egy a baj sztem kicsit hangos :S... amugy tuti gumi... :))
Alfa GT-Csaba09-02-2011 21:49:48 // 12899
Bridgestonét vedd meg szerintem.A haveromnak van P3000-re vizes úton úgy csúszik mint a takony!
GTPeti09-02-2011 21:46:44 // 12898
Ezek közül messze a PZero a legjobb.
vm09-02-2011 21:41:56 // 12897
???
14 év alatt három különböző mintájú Yokohama gumit használtam. A509, A539, és C-Drive. A személyes tapasztalatom az, hogy a Yoko viszonylag puha, kopós, de az átlagnál jobban tapadó gumi, a legjobb tapadást érdekes módon mindig nedves úton éreztem. Az S306 nem a sportos gumijuk, inkább a gazdaságos, komfortos vonal. A minőségével biztosan nem lesz gond, és bár árban a Kumho versenytárs, a szimmetrikus minták tényleg hangosak (nekem mindhárom Yoko nagyon halk volt). Egy garnitúra Pirelli azért egy húszassal kijjebb van, ami x év használat mellett vagy sok, vagy nem, de azért nekem az oldalrepedt történet kicsit ijesztő. Persze egy gumiból nem érdemes általánosítani, a tesztek szerint még mindig a jobbak között van.
Röviden:
Yokoval nem lesz gondod.
Kumhóhoz hangosabb rádiót kell venned.
Pirelli fétis. Vagy jobb, vagy nem.
14 év alatt három különböző mintájú Yokohama gumit használtam. A509, A539, és C-Drive. A személyes tapasztalatom az, hogy a Yoko viszonylag puha, kopós, de az átlagnál jobban tapadó gumi, a legjobb tapadást érdekes módon mindig nedves úton éreztem. Az S306 nem a sportos gumijuk, inkább a gazdaságos, komfortos vonal. A minőségével biztosan nem lesz gond, és bár árban a Kumho versenytárs, a szimmetrikus minták tényleg hangosak (nekem mindhárom Yoko nagyon halk volt). Egy garnitúra Pirelli azért egy húszassal kijjebb van, ami x év használat mellett vagy sok, vagy nem, de azért nekem az oldalrepedt történet kicsit ijesztő. Persze egy gumiból nem érdemes általánosítani, a tesztek szerint még mindig a jobbak között van.
Röviden:
Yokoval nem lesz gondod.
Kumhóhoz hangosabb rádiót kell venned.
Pirelli fétis. Vagy jobb, vagy nem.
Coyote09-02-2011 18:11:32 // 12896
Uraim kéne egy kis segítség.
Nyári gumit vennék használtat, van két típus:
Pirelli P3000 5mm profil mélység
Bridgestone B391 6mm profil mélység
Nyári gumit vennék használtat, van két típus:
Pirelli P3000 5mm profil mélység
Bridgestone B391 6mm profil mélység
atesssz09-02-2011 17:24:00 // 12895
örünék, ha olyanok is írnának, akiknek van ebben a témában több, hasznos, felhasználható tapasztalata.
Buksi09-02-2011 01:09:39 // 12894
Itt is a Kumho-t választanám a helyedben! ;-)
atesssz08-02-2011 18:52:16 // 12893
és itt csak az álmokról van szó, vagy technikailag is a Pirelli-t javaslod? :D
Wickey08-02-2011 18:46:05 // 12892
Merj nagyot álmodni, pirelli. :)
atesssz08-02-2011 17:49:13 // 12891
ide is bemásolom, hátha van, aki nem 155-ös topik látogató.
Sziasztok,
a következő kérdéssel fordulnék Hozzátok:
Melyik gumiabroncsot vásároljam meg?
három versenyző van:
1.: YOKOHAMA S306 205/40 R17 84 V 24 990.- (akció)
Amit a(z) YOKOHAMA S306 termékről tudni kell:
Yokohama ennek az abroncstípusnak a fejlesztése során használta mind azt a tudást, melyet a 80 éves abroncsgyártási tapasztalat és a motorsportban való aktív részvétele során szerzett. Ez a z abroncs komfort és gördülési zajszint vonatkozásában új mértékegységet állít.
2.: Kumho ECSTA SPT KU31 205/40 R17 84 Y XL 25 990.- (akció)
Amit a(z) Kumho ECSTA SPT KU31 termékről tudni kell:
A KU31 abroncs kifejlesztésénél a Kumho az autó versenyeken szerzett tapasztalatait használta fel. A sportos, forgásiránykötött mintázatú abroncs, kitünő irányíthatóságot és rövid féktávot biztosít vízes és száraz útfelületen egyaránt. A számítógpen tervezett, optimalizált blokk eloszlás különösen csendes futást biztosít. A futófelületen körbefutó - ECSTA logot megjelenítő - mintázatlan öv biztos egyenes futást segíti elő.
A KU31 a Kumho legmodernebb koreai gyártósorain készül, hogy megfeleljen a XXI. század kihívásainak. Kedvező ára és kitűnő tulajdonságai különösen optimális választást jelent azoknak az ügyfeleknek, akik nagy teljesítményű autójukra prémium minőségű abroncsot szeretnének kapni nagyon kedvező áron.
A Kumho KU31 a teszteken remek eredményeket ért el.
* Autobild (205/55 R16): Példás. A teszt legfontosabb megállapításai: "Stabil és biztonságos teljesítmény; magabiztos vezetést tesz lehetővé kanyarban; rövid fékút vizes útfelületen is; nagyon alacsony menetzaj.
* Auto Motor und Sport (235/55 R17): Ajánlott nyári gumi
* ADAC - Német Autóklub (205/55 R16): Ajánlott nyári gumi.
3.: PIRELLI P ZERO NERO 205/40 R17 84 W ZR Extra Load 29 990.-(akció)
Amit a(z) PIRELLI P ZERO NERO termékről tudni kell:
A Pirelli P Zero Nero abroncsot a sportosan vezető autótulajdonosoknak fejlesztették ki. Az agresszív, asszimetrikus, cápafogas mintázat kompromisszummentes tapadást biztosít nedves és száraz úton egyaránt. Az megerősített oldalfal és vállak segítik a nagysebességű, biztonságos kanyarodást. A P Zero Nero a teszteken kitűnő eredményekkel szerepelt:
* Német Autóklub (225/45r17): Különösen ajánlott
* Sport Auto (225/35R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45r17): tesztgyőztes
Kiváló tulajdonságai miatt a Pirelli P Zero Nero népszerű az autógyárak körében is. Az alábbi gépkocsikon a Nero gyári elsőszerelésű nyári gumi:
* Alfa Romeo 147, 159 és Brera
* Mercedes A és Bosztály
* Peugoet 407 Coupé
* Saab 9.3
* Subaru Impreza
szerintetek melyik lenne a legjobb választás?
Sziasztok,
a következő kérdéssel fordulnék Hozzátok:
Melyik gumiabroncsot vásároljam meg?
három versenyző van:
1.: YOKOHAMA S306 205/40 R17 84 V 24 990.- (akció)
Amit a(z) YOKOHAMA S306 termékről tudni kell:
Yokohama ennek az abroncstípusnak a fejlesztése során használta mind azt a tudást, melyet a 80 éves abroncsgyártási tapasztalat és a motorsportban való aktív részvétele során szerzett. Ez a z abroncs komfort és gördülési zajszint vonatkozásában új mértékegységet állít.
2.: Kumho ECSTA SPT KU31 205/40 R17 84 Y XL 25 990.- (akció)
Amit a(z) Kumho ECSTA SPT KU31 termékről tudni kell:
A KU31 abroncs kifejlesztésénél a Kumho az autó versenyeken szerzett tapasztalatait használta fel. A sportos, forgásiránykötött mintázatú abroncs, kitünő irányíthatóságot és rövid féktávot biztosít vízes és száraz útfelületen egyaránt. A számítógpen tervezett, optimalizált blokk eloszlás különösen csendes futást biztosít. A futófelületen körbefutó - ECSTA logot megjelenítő - mintázatlan öv biztos egyenes futást segíti elő.
A KU31 a Kumho legmodernebb koreai gyártósorain készül, hogy megfeleljen a XXI. század kihívásainak. Kedvező ára és kitűnő tulajdonságai különösen optimális választást jelent azoknak az ügyfeleknek, akik nagy teljesítményű autójukra prémium minőségű abroncsot szeretnének kapni nagyon kedvező áron.
A Kumho KU31 a teszteken remek eredményeket ért el.
* Autobild (205/55 R16): Példás. A teszt legfontosabb megállapításai: "Stabil és biztonságos teljesítmény; magabiztos vezetést tesz lehetővé kanyarban; rövid fékút vizes útfelületen is; nagyon alacsony menetzaj.
* Auto Motor und Sport (235/55 R17): Ajánlott nyári gumi
* ADAC - Német Autóklub (205/55 R16): Ajánlott nyári gumi.
3.: PIRELLI P ZERO NERO 205/40 R17 84 W ZR Extra Load 29 990.-(akció)
Amit a(z) PIRELLI P ZERO NERO termékről tudni kell:
A Pirelli P Zero Nero abroncsot a sportosan vezető autótulajdonosoknak fejlesztették ki. Az agresszív, asszimetrikus, cápafogas mintázat kompromisszummentes tapadást biztosít nedves és száraz úton egyaránt. Az megerősített oldalfal és vállak segítik a nagysebességű, biztonságos kanyarodást. A P Zero Nero a teszteken kitűnő eredményekkel szerepelt:
* Német Autóklub (225/45r17): Különösen ajánlott
* Sport Auto (225/35R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45r17): tesztgyőztes
Kiváló tulajdonságai miatt a Pirelli P Zero Nero népszerű az autógyárak körében is. Az alábbi gépkocsikon a Nero gyári elsőszerelésű nyári gumi:
* Alfa Romeo 147, 159 és Brera
* Mercedes A és Bosztály
* Peugoet 407 Coupé
* Saab 9.3
* Subaru Impreza
szerintetek melyik lenne a legjobb választás?
Tommi07-02-2011 14:54:29 // 12890
vm06-02-2011 19:37:09 // 12888
Én 1 db hülye vagyok, mert eladtam a gyári szpííídlájnt. Vettem helyette télre lemezfelnit. De hogy miért nem a tojástartóst hagytam meg télinek?!
Most aztán kereshetek 16-os gyárit, ha van egyáltalán 4 csavaros.
Namajrakjáképet ;-)
Most aztán kereshetek 16-os gyárit, ha van egyáltalán 4 csavaros.
Namajrakjáképet ;-)
mreni06-02-2011 19:34:52 // 12887
Felpróbáljuk hogy felfér-e a Brembo-k miatt aztán majd kiderül,dobok be képet asszem van valahol
mreni06-02-2011 19:31:17 // 12885
jah acélfelniről van szó:D
mreni06-02-2011 19:26:26 // 12884
Haverom rá akar beszélni 16-os polír nagy peremes 8.5" széles felnikre,télre:D
Marklar15503-02-2011 21:18:07 // 12882
A fenti fejlécben 5-6 ember bontogat 156 ost:)
Anno, mikor volt ilyenem valami 25e/4db ért tudtam megszabadulni tőlük:(
Amúgy meg a lenti felnijeim Neked is jók a 156 ra.
Anno, mikor volt ilyenem valami 25e/4db ért tudtam megszabadulni tőlük:(
Amúgy meg a lenti felnijeim Neked is jók a 156 ra.
cseri03-02-2011 11:27:40 // 12881
Üdv! KInek van 156-ra gyári tojástartos 15" felnije ,mennyi? Az én kerekemet sajna ellopták.
Marklar15502-02-2011 23:54:44 // 12880
Savanyú a banán...:)))
vm02-02-2011 23:48:27 // 12879
Könnyített sportmodell. kevés csavar, kistárcsa. A 310-es sonkaszeletelőket meghagyom a páváskodóknak ;-)
Marklar15502-02-2011 22:33:58 // 12878
Rakjál rendes futóművet a 164 alá...:)
vm02-02-2011 20:26:55 // 12877
Jó lenne télikeréknek, csak nagyon lukas...
Marklar15502-02-2011 17:12:25 // 12876
Mulder29-01-2011 23:15:23 // 12875
Igazából újat akarok venni. Most tavasszal vettem 2 db használtat olcsóért előre, mert yoko az fog, de ronggyá kopott a hegyen kívül, a hátsók meg még jók voltak.
Amúgy jó lenne........
Amúgy jó lenne........