Forum >> Gumi, felni, futómű
swan04-12-2013 22:29:22 // 16813
ET 6,5??? Az nem a felni szélessége inkább?
szasza(SW)02-12-2013 21:07:53 // 16812
Sziasztok!
Valami szaki nem tudja felmegy az alessio felnim a Fiat Ulysse-re 5x98 stim tehermentesítő 58mm stim,A neten 6,5-ös ET láttam rá, az enyém 7-es jó ez rá?
Volna egy vevőm,de én se értek hozzá:(
Valami szaki nem tudja felmegy az alessio felnim a Fiat Ulysse-re 5x98 stim tehermentesítő 58mm stim,A neten 6,5-ös ET láttam rá, az enyém 7-es jó ez rá?
Volna egy vevőm,de én se értek hozzá:(
Dömpi (il dottore)29-11-2013 22:57:09 // 16811
kopp, kopp, bitte um Entschuldigung! Was heisst "sz..al" ?
Lily 16628-11-2013 18:58:53 // 16810
.......................26-11-2013 20:45:52 // 16809
pont ezaz,honnan tudod hogy amit veszel az jó lesz
amióta megjártam a Hankookal azóta nagyon szkeptikus vagyok a tesztekkel
arra is mindenki azt írta ,hogy "gut"
meg Rennsport reifen,
aztán tessék..
szétrepedt a Hankook
amióta megjártam a Hankookal azóta nagyon szkeptikus vagyok a tesztekkel
arra is mindenki azt írta ,hogy "gut"
meg Rennsport reifen,
aztán tessék..
szétrepedt a Hankook
Liquid26-11-2013 20:45:15 // 16808
a zabszem a gyári 17-es kerék és a TI futómű párosítása miatt volt tavaly, de már nincs :)
Liquid26-11-2013 20:43:21 // 16807
az a helyzet, hogy én is azt hangoztattam mindig is hogy minek a nagy kerék, 156-ra eszembe se jutott a gyári 16-osnál nagyobbat keresni, és valszeg a 159-cel is így lennék ha nem TI-t vettem volna, DE, mivel láttam és használtam a TI kerékkel, így már megfertőződtem, és kicsinek, nem odaillőnek, sutának látom a 17-es kerekeket. Mindig megállapítom, de qu**va jól néz ki :)
Amúgy meg eddig semmi hátrányát nem láttam a nagy keréknek, pedig közlekedek kaksi utakon is. Majd jövőre vagy azután szívni fogom a fogam, de remélem találok valami értelmes gumit rá, esetleg más méretet, az viszont biztos hogy nem fogok gagyit venni.
Amúgy meg eddig semmi hátrányát nem láttam a nagy keréknek, pedig közlekedek kaksi utakon is. Majd jövőre vagy azután szívni fogom a fogam, de remélem találok valami értelmes gumit rá, esetleg más méretet, az viszont biztos hogy nem fogok gagyit venni.
GTPeti26-11-2013 20:41:19 // 16806
Dömpi nem sz....al gurigázik a 19-eseken. :)))
Liquid26-11-2013 20:38:51 // 16805
ezért kell valami középutat keresni, oszt jóvan, vagy akciósan venni mint Dömpi :)
Piritu - 1.000.00026-11-2013 20:25:41 // 16804
Próbáltam a 156-on. Játéknak jó volt, de közlekedni nem. 50 ezer km után meguntam és kidobtam a /45-ös gumikat.
Mai szitu: havas út, körforgalom. SUV-os beront elém, csak a fék maradt, mert persze megállt előttem keresztben. Jól jött az a 2 méterrel rövidebb fékút, más nem számított.
Mai szitu: havas út, körforgalom. SUV-os beront elém, csak a fék maradt, mert persze megállt előttem keresztben. Jól jött az a 2 méterrel rövidebb fékút, más nem számított.
.......................26-11-2013 20:20:37 // 16803
ki kell próbálni mindkettöt,
nekem ez igy jobban bejön,mint a ballon
nekem ez igy jobban bejön,mint a ballon
Piritu - 1.000.00026-11-2013 20:17:18 // 16802
Helyesbítek, az a ma vasárnap volt.
Piritu - 1.000.00026-11-2013 20:15:27 // 16801
Elméletben igazat adok, de eddig mást tapasztaltam.
Autópályán sávváltás? Hm, ma 210-el nem okozott problémát. Nem jávorszarvas teszt ez, hogy ennyire szögletesen menjen az ember.
Egy végszükséges kikerülő manővernél majd dolgozik az esp, esetleg megpördülök. Eddig többségben volt az a szitum, amikor satu kellett, mert mellettem is fékeztek. Ott nincs mit kikerülni. Bár az ABS miatt bármit ki lehet fékezés közben.
A nagyobb kerék az eddigi tapasztalataim szerint csak arra jó, hogy benne legyen az ember seggében a zabszem, hogy mikor vágja haza a felni/gumi kombót. Bulgáriából tuti nem jöttem volna haza 18-19-es kerekekkel.
Autópályán sávváltás? Hm, ma 210-el nem okozott problémát. Nem jávorszarvas teszt ez, hogy ennyire szögletesen menjen az ember.
Egy végszükséges kikerülő manővernél majd dolgozik az esp, esetleg megpördülök. Eddig többségben volt az a szitum, amikor satu kellett, mert mellettem is fékeztek. Ott nincs mit kikerülni. Bár az ABS miatt bármit ki lehet fékezés közben.
A nagyobb kerék az eddigi tapasztalataim szerint csak arra jó, hogy benne legyen az ember seggében a zabszem, hogy mikor vágja haza a felni/gumi kombót. Bulgáriából tuti nem jöttem volna haza 18-19-es kerekekkel.
.......................26-11-2013 20:07:24 // 16800
akkor mentél már a Wien nél a Hochstrassénál eleget :)
GTPeti26-11-2013 20:02:59 // 16799
Ha cikázásról van szó, tényleg elengedhetetlen a peres gumi. De egy normál sávváltáshoz? (Épp tegnap tettem meg kb. a hatvanadik Bp-No utat a 156-tal.)
.......................26-11-2013 20:01:37 // 16798
szerintem a nagyobb kerék jobban tapad
és a szélesség növelése többet hoz ,
mint ha gyári mérettel járnál de Prémiummal
és a szélesség növelése többet hoz ,
mint ha gyári mérettel járnál de Prémiummal
GTPeti26-11-2013 19:58:19 // 16797
(Perpill ezt tervezem a 156-ra.)
.......................26-11-2013 19:57:20 // 16796
az oldalfal magasságágának csökkenése az autó stabilitását nagymértékben növeli
a peres gumival fényévekkel stabilabb az autó
és autópályán kell a nagysebességü sávváltás miatt a stabilitás
szerintem fontosabb mint 1 méter fékúttal rövidebb
a peres gumival fényévekkel stabilabb az autó
és autópályán kell a nagysebességü sávváltás miatt a stabilitás
szerintem fontosabb mint 1 méter fékúttal rövidebb
Piritu - 1.000.00026-11-2013 19:56:11 // 16795
Most nyomnék egy "like" gombot, ha lenne :-)
Nem véletlenül gurulok a 159-el 17-es kerekeken.
Nem véletlenül gurulok a 159-el 17-es kerekeken.
Piritu - 1.000.00026-11-2013 19:54:26 // 16794
A fene tudja, ezzel a márkával már ráfizettem, eleve előítéleteim vannak vele. Nem is nagyon nézegettem már régóta. Bár ez szimpatikus.
GTPeti26-11-2013 19:52:32 // 16793
Jaja, más pálya. De ez egy olyan dolog, hogy nekem pl. fontosabb lenne a prémium (minőség), mint a 18-as méret.
.......................26-11-2013 19:49:59 // 16792
egy szett 18 as téli a 159 re prémiumban min 250eFt
azért ez más pálya
azért ez más pálya
GTPeti26-11-2013 19:48:25 // 16791
Az én favoritomat nemrég leírtam a Tetőspók :P blogjában. B)
Piritu - 1.000.00026-11-2013 19:46:14 // 16790
Ahogy nézegettem a fékutakban kb. 2 méter különbség van. Nekem ma nagyon jól jött az a maradék 2 méter. (Hóvihar, autópálya)
Innentől behozta az árát :-)
Azt viszont még tényleg nem tudom, hogy tavasszal a Pókra mit veszek. Esőben ugye nem megyünk, tehát a száraz tulajdonságok és a zaj a fő szempont.
Innentől behozta az árát :-)
Azt viszont még tényleg nem tudom, hogy tavasszal a Pókra mit veszek. Esőben ugye nem megyünk, tehát a száraz tulajdonságok és a zaj a fő szempont.
GTPeti26-11-2013 19:25:08 // 16789
A legutóbbi prémium téligarnitúráért 64eFt-ot fizettem. Oké, ez virsli, meg 15-ös is, de akkor is. Nincs hezitálás, hogy lehet, hogy a Barum is ugyanezt tudta volna, de esetleg egy kicsit hangosabb. Mindenben kiváló. Ennyi. (Egy húzósabb méretnél persze én is többet mérlegeltem volna, ez nem vitás.)
Piritu - 1.000.00026-11-2013 18:32:39 // 16788
"ezért fizetsz a prémium gumiért 2* annyit
megéri mi?"
Elolvastad egyáltalán a tesztet? 26% a különbség árban, ott a táblázat.
megéri mi?"
Elolvastad egyáltalán a tesztet? 26% a különbség árban, ott a táblázat.
GabCsi26-11-2013 16:26:06 // 16787
3 éve volt, már nincs.
Liquid26-11-2013 16:25:20 // 16786
háát igen, aztán a fene tudja hogy valóban 1-1-ben a régebbi gyártósor lesz a Barum, vagy valóban butítanak valamit, sose tudjuk meg.
DieselManiaco(NagyVad)26-11-2013 16:00:01 // 16785
szerintem egy átlag user esetén egy középkategóriás gumi teljesen megfelel,inkább az lenne a lényeg hogy friss legyen a gumi 100 éves,valamint hogy nyáron ne járjanak vele.
az viszont egy más tészta akinek az autója a pénzkereső eszköze és benne tölti a fél életét télen is,annak lehet hogy megéri a prémium kategória.Valahogy soha nem tetszettek a michelin mintázatai,főleg ilyen árakon nem.
az viszont egy más tészta akinek az autója a pénzkereső eszköze és benne tölti a fél életét télen is,annak lehet hogy megéri a prémium kategória.Valahogy soha nem tetszettek a michelin mintázatai,főleg ilyen árakon nem.
swan26-11-2013 14:54:15 // 16784
Igen ez északra készült de a gumi vadi újan került az autóra mikor vettem. Szögek nincsenek hozzá :) De jól muzsikált idén március 15-én mert a nagy havazás az utakon talált és 130km-ről hazahozott és csak egyszer volt kicsit necces esemény. Szvsz jó volt vezetni hóban. Előtte Hankok volt fent de ez biztonságosabb érzés volt.
Jack26-11-2013 14:33:52 // 16783
Ezt azért vitatnám... Nem véletlenül van a michelin mindig az élmezőnyben. Megnézném szívesen a fejlesztésre szánt összeget a barum és a michelin esetében. Valószínű megdöbbentő különbséget mutatna!
A barum és a michelin nem egy kategória, vagy annyira, mint a skoda és a mercedes(autó/autó).
És a plusz tapadás megfizethetetlen vész esetén, még ha csak 5% akkor is!
A barum és a michelin nem egy kategória, vagy annyira, mint a skoda és a mercedes(autó/autó).
És a plusz tapadás megfizethetetlen vész esetén, még ha csak 5% akkor is!
ALFI15626-11-2013 14:27:13 // 16782
Ez valami kintről behozott szögesgumi volt valamikor?
.......................26-11-2013 13:43:21 // 16781
hü mekkor a feljödés
az élvonalbeli Michelin és a Barum között ezek szerint
van pár év alatt kb. 3% ot fejlödés,
ezért fizetsz a prémium gumiért 2* annyit
megéri mi?
az élvonalbeli Michelin és a Barum között ezek szerint
van pár év alatt kb. 3% ot fejlödés,
ezért fizetsz a prémium gumiért 2* annyit
megéri mi?
DieselManiaco(NagyVad)26-11-2013 13:16:28 // 16780
mindig is csak a marketingje volt erős...
Liquid26-11-2013 12:09:55 // 16779
ez inkább azt mutatja, hogy a mondjuk pár év alatt mennyit fejlődött a gumigyártás. Hiszen elvben a Barum a Conti kifutott modellje
.......................26-11-2013 11:29:05 // 16778
a magyar gumiteszt
érdekes hogy a q**va drága Michelin,és a Barum között csak 4% az eltérés,
és kb fele annyiba kerül
ennyit a Prémium abroncsokról,marketing az egész
érdekes hogy a q**va drága Michelin,és a Barum között csak 4% az eltérés,
és kb fele annyiba kerül
ennyit a Prémium abroncsokról,marketing az egész
Martinxa26-11-2013 11:13:42 // 16777
de ha jól látom, ez 47-esé... jó az a 66-osba is?
swan26-11-2013 10:12:01 // 16776
.......................25-11-2013 15:23:58 // 16775
GTPeti21-11-2013 21:31:27 // 16774
Majd mindenképpen számolj be róla, ha megvannak az új gumik!
Én is így teszek ha végre felkerültek a GTV-re a Nokian WR A3 téligumik.
Én is így teszek ha végre felkerültek a GTV-re a Nokian WR A3 téligumik.
.......................21-11-2013 21:30:08 // 16773
köszi a hozzászólásokat mindenkinek
GTPeti21-11-2013 21:26:51 // 16772
Oké. Amúgy amit kiragadtál, az ahogy bemásoltad teljesen mást jelent, mint amit én eredetileg írtam: "tuti van sokkal jobb típus a GY mai kínálatában."
(GY=GoodYear)
(GY=GoodYear)
.......................21-11-2013 21:20:46 // 16771
ja,még nem
vásárlás elött tájékozódom :)
vásárlás elött tájékozódom :)
GTPeti21-11-2013 21:10:40 // 16770
Bocsánat, nem írtad, hogy szuperkedvezményes áron jutnál hozzájuk.
.......................21-11-2013 20:07:27 // 16769
jé, látom neked is a vizes tapadás a fontos,mint nekem
az ADAC tesztekkel én Sem vagyok kibékülve,hisz nem veszi figyelembe ,hogy melyik autón lesz a gumi ,egy adott tipuson ezek az eredmények,de egy másikon lehet más abroncsok jönnének ki gyöztesként
a Mito nál pl. az Aquaplaning a legkritikusabb hátul nagyon könnyen felúszik
a Breránál pedig a vizes fékút,a nagy tömeg miatt,ott pl tök mindegy az Aquaplaning jellemzöje az abroncsnak
az ADAC tesztekkel én Sem vagyok kibékülve,hisz nem veszi figyelembe ,hogy melyik autón lesz a gumi ,egy adott tipuson ezek az eredmények,de egy másikon lehet más abroncsok jönnének ki gyöztesként
a Mito nál pl. az Aquaplaning a legkritikusabb hátul nagyon könnyen felúszik
a Breránál pedig a vizes fékút,a nagy tömeg miatt,ott pl tök mindegy az Aquaplaning jellemzöje az abroncsnak
.......................21-11-2013 19:38:51 // 16768
"tuti van sokkal jobb típus"
persze duplaárért minden van
persze duplaárért minden van
.......................21-11-2013 19:36:58 // 16767
uh ,hangos,
a Mito nem a olyan fasza a zaljcsillapitás mint a Brerában,
akkor inkább NEM veszem
a Mito nem a olyan fasza a zaljcsillapitás mint a Brerában,
akkor inkább NEM veszem
GTPeti21-11-2013 19:30:15 // 16766
De a reifentests.de oldalon olvasható véleményekből már sokra lehet következtetni. No meg azért ebből is.
Az AVS dB is egy jó guminak tűnik!
Az AVS dB is egy jó guminak tűnik!
vm21-11-2013 19:26:37 // 16765
Én legközelebb az AVS dB-re gyúrok rá. Az egyik legcsendesebb abroncs a közutakon.
vm21-11-2013 19:13:09 // 16764
Mondjuk az ADAC táblázat szart sem ér... Leginkább népszerűség szerint rangsorol, a valóban fontos paraméterek másodlagosak az épp divatos igények mellett...
A tavalyiban pl. volt egy Yoko, ami minden (!) paraméterben hülyére verte a mezőnyt, kivéve a kopásban, és a gazdaságosságban. Be is sorolták a középmezőny aljra, míg a legjobbnak kikiáltott (talán GY vagy Dunlop) vizestapadása alig érte el a közepest...
A tavalyiban pl. volt egy Yoko, ami minden (!) paraméterben hülyére verte a mezőnyt, kivéve a kopásban, és a gazdaságosságban. Be is sorolták a középmezőny aljra, míg a legjobbnak kikiáltott (talán GY vagy Dunlop) vizestapadása alig érte el a közepest...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
451
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?