Ezexerint te még nem láttad az én hátsó kerekemet. Ezt a képet találtam most:
Így néz ki most. És ez peremezéssel csak csúfulna. Most gyönyörű. Tudom, valamit valamiért. De számomra nem a peremezés az ideális megoldás.
Azért köszi! :-)
Forum >> Gumi, felni, futómű
ystuc23-05-2005 23:17:48 // 1513
raga23-05-2005 23:14:30 // 1512
Sziasztok!
Nekem is hasonló problémáim vannak, mikor pl.: nyaralni megyünk a családdal és tele a csomgtartó, nagyon leül az autó hátulja, vettem új rugókat, hátha elfáradtak a régiek, de nem segített. A Selenia Rallyn kapott META papíron láttam v.mi gumit amit a rugók közé tekernek, de elég "gagyi" megoldásnak látom, ha tud v.ki rugóerősítő megoldást engem is érdekel.
A gátlóim is cserére érettek, gondoltam v.mi normális megoldásra pl.: KONI
állítható gátlókra, ezzel kapcsolatban kérdezném:
-- Házilag tudom állítani?
-- X?db fokozatban ?
-- Hol lehet normális áron hozzájutni?
Kösz.
GEORGE23-05-2005 23:13:04 // 1511
Ezt hol lehet csináltatni?? és menyiért?? ha nem kell vágni akkor fényezni sem kell??
Többet ne kérdezzek?,:-))))
Szilárd23-05-2005 23:10:34 // 1510
A peremezés nem jár feltétlenül vágással.
Van speckó peremező gép,amit dirket erre találtak ki és még a fényezésed sem fog megsérülni.
A lökhárítóra sajnos nincs ötletem:((
ystuc23-05-2005 23:08:53 // 1509
Mi az a progresszív rugó? Erről még nem hallottam.
ystuc23-05-2005 23:07:44 // 1508
A peremezéssel az a bajom, hogy a tökéletes kasztnimat nem fogom megvágatni, csak hogy később pont emiatt kezdjen el rohadni. Másrészt a 146-os enyhén hátrafelé rugózik, ami azt jelenti, hogy a hátsó lökösből is vágatni kéne, ahogy azt tették Tom314 autójával anno. Bár neki a 17-es felni miatt kellett, de a lényeg ugyanaz. Szóval nem vágatok.
Gábor16623-05-2005 23:03:43 // 1507
Progresszív rugó az egyik megoldás.
Szilárd23-05-2005 23:01:01 // 1506
Mi a gondod a peremezéssel?
ystuc23-05-2005 22:51:59 // 1505
Na de akkor mi a jó megoldás? Ha kikeményíttetem, akkor az a baj, hogy elpattog. Ezekkel a gumiszarokkal felülhet. Peremezés pedig szóba sem jöhet. És a felnit sem szeretném cserélni nagyobb ET számúra...
Várom a lehetőségeket!
Gábor16623-05-2005 22:48:25 // 1504
ystuc:
Hidd el nekem életveszélyes megoldás. Akár KW csinálja akár nem. Ha egy húzós kanyarban mondjuk a hátsó külső teló felül, abban a pillanatban keresztbefordul az autód.
Nagyon hasonló megoldás miatt törtem egy OFF Ladát ON totálkárosra.
Stee14623-05-2005 21:44:10 // 1503
Régi szép idők... :)))
Thomika23-05-2005 21:40:04 // 1502
Sziasztok!
A 33asomról megmaradtak a Speedline felnik 4*98-as 39-es ET, nagyon jó állapotú 1 idényt futott 185/60 as gumikkal...Ha vkinek kő akkor nem fogja vissza magát :))))dobjon egy mail-t vagy csörgessen meg a voda/317hetvenkettő95ön....
ystuc23-05-2005 21:18:29 // 1501
Komolyan? Akkor pont térerő nélküli helyen lehettem, mert nagyon ritkán van kilőve a teló. Holnap felhívlak, ha gondolod!
Cselentano23-05-2005 21:16:39 // 1500
párszor kerestelek a fóliád miatt telefonon, de kivagy állandóan kapcsolva, legalábbis ezt mondja be
ystuc23-05-2005 21:06:16 // 1499
Akkor egyelőre ez a megoldás lesz. Aztán később, ha nagyon gáz lesz a gátló, veszek majd normálisat. Mondjuk Sachsot, ami elég jó, és nem is olyan drága.
TáDé23-05-2005 20:54:54 // 1498
Nekem volt ilyen benne amikor még nagyban futóztam. :)))
Robi23-05-2005 20:52:54 // 1496
Akarom mondani: más árkategória.
Robi23-05-2005 20:52:25 // 1495
Azért kókány, mert lerövidíted a rugóutat, anélkül, hogy keményítenél a rugón. Nagyobb úthibáknál nem fog tudni berugózni a kerék, hanem viszonylag könnyen be fog majd verni. De legalább nem a kerék a sárvédőívbe, hanem a gátló a gumikarikákba. Ha beraknál egy keményebb gátlót, ami összenyomáskor is erősen csillapít, az lenne a profi megoldás. Mondjuk az már erősen más kategória.
giovanni23-05-2005 20:49:26 // 1494
akkor esetleg egy KW honlap??? - vagy fotgalmazó??
ystuc23-05-2005 20:43:06 // 1493
Annyira azért nem kókány szerintem. Mert ha jól emléxem, akkor ez a bigyó KW márkájú, ami ugye egyből kiüti a kókányságot. Másrészt az eladó srác mutatta, hogy neki a porig ültetett Civicben is ez a megoldás van. és eddig bevált. 1 éve használja.
Robi23-05-2005 20:38:29 // 1492
Jókis kókány megoldás. De feltétlenül hatásos. Gyakorlatilag lerövidíti a rugóutat. Lehet, hogy érdemes lenne kiegészíteni a rugó menetei közé rakható bakokkal is. Töredelmesen be kell valljam, hogy utóbbi az én hátsó rugóimon is van. Ha érdekel, megnézheted, hogy műxik ez a bonyolult szerkezet. :P
ystuc23-05-2005 20:28:46 // 1491
Nem, nem valószínű! :-)
Tehát, mégegyszer... Gyűrű, amely megrövidíti a gátló utját, ezáltal a felni nem üt be a kerékjáratba...
Kapisi????????????
:-)
Stee14623-05-2005 20:13:50 // 1490
Hali!
Amire te gondolsz olyat már én is láttam. Kb. 10 éve a Barkas-omba raktam hogy több súlyt bírjon cipelni. :)))
Remélhetőleg a boltos nem ilyet akar beletetetni egy Alfába. :)))
ystuc23-05-2005 19:51:39 // 1489
Nem, most már tuti, hogy ne egyről beszélünk! Kezemben fogtam, gyűrű formája van, nincs bemélyedés... :-)
TáDé23-05-2005 19:47:12 // 1488
Szerintem egyre gondolunk, de ezk nem gyűrűk hanem négyszög alakú gumi bakok, aminek az alján és a tetején a rugónak bemélyedés van és a rugó menetek közé kell betenni ...
ystuc23-05-2005 19:44:01 // 1487
Az autóm ültetve van, és a boltban a srác a tuning bótban ezt ajánlotta erre az esetre.
ystuc23-05-2005 19:41:48 // 1486
Nem tudom, hogy ugyanarról beszélünk-e... Szóval a dobozban van 10 db "gyűrű", és annyit rakok fel, amennyire szükség van. Nekem az a lényeg, hogy a kerék ne üsse a peremet, vagyis egy bizonyos pontnál ne süllyedjen mélyebbre a kasztni hátul.
TáDé23-05-2005 19:31:43 // 1485
A rugók közé berakható bakokat kapsz, az autó magasságát tudod megemelni vele ...
ystuc23-05-2005 19:15:13 // 1484
Mondjatok nekem véleményt, drága szakértők! Lehet kapni olyan gumi gyűrűt, amit ha felrakok a gátlóra, egy bizonyos pontnál jobban nem megy összébb. Lehet, hogy ez lenne a legegyszerűbb megoldás a problémámra, de kérek véleményeket! Köszönöm!
Robi23-05-2005 12:50:11 // 1483
Érdekes. Pedig nem kell sokat feszíteni, kb fél centit kell előrébb nyomni, hogy a váltónál lejöjjön. Ha ezt a hátsó részt levetted, akkor már nem jelent gondot lehúzni a csavarokról az első hardy-t.
András bácsi23-05-2005 10:50:06 // 1482
Nekem anno sem a Guilinál, sem a 75-nél nem ment. Vagy nem akartam feszegetni a bakokat.
prz23-05-2005 00:07:06 // 1481
Robi22-05-2005 20:25:41 // 1479
Engednek annyit a hardy-k és a motort meg a váltót tartó bakok. Csak egy jó pajszer kell. Nekem is simán ment.
András bácsi22-05-2005 13:25:30 // 1477
Akkor vagy machinált már rajta valaki, vagy levettétek (hátrahúztátok) a váltót. Eredetileg úgy emlékezem, hogy a kardánból tőcsavarok állnak ki, tehát annyit minimum mozdítani kell axiálisan vagy a motoron, vagy a váltón.
Lobot22-05-2005 12:11:15 // 1476
Vazze! Milyen cégautó az, amire 235/45R17"ZR kell??? :-)))
Marklar15519-05-2005 23:45:42 // 1475
195/50R15" gumik:
2db Marangoni Zeta ~95% os 18000ft/2db
2db Semperit Sportlife ~92% os 18000ft/2db
1ben 35000ft
Ventus Sport K104
235/45R17"ZR
Külföldön kellett vásárolni S.O.S. ben, cégautóra.
700km van bennük.
Gumibolton nem találtam ilyet/irányárat.
2db 50 000ft Jó ár?
T:
06 20 9724471
bb1819-05-2005 18:47:23 // 1474
tényleg mi a javaslat ill. tapasztalat ? szinter vagy fetés ? és miért ?
ALFA75td19-05-2005 16:35:02 // 1473
Akkor ezek szerint a csavarok épek voltak
bb1819-05-2005 16:28:42 // 1472
és megvolt mind a hat luk funkcioja ?
Zséke19-05-2005 15:12:04 // 1471
Hardyk kicserélve! Kb 4 óra alatt megvolt! Semmi motorkivétel!
Köze sem volt hozzá, és még csak szívás sem volt vele.
Marklar15518-05-2005 23:21:06 // 1470
Amikor arra jártam akkor ilyesmi számokat hallottam.
Igaz nem szinterezés, hanem homokfúvás/fényezés volt+ valami nagy felni.
Persze ott a szám azt az a tutti amit Ő mond;)
GEORGE18-05-2005 21:44:57 // 1469
A Zablaczky-nál javitattál???
Scott18-05-2005 21:43:12 // 1468
Na így már mindjárt más a helyzet :))
bb1818-05-2005 20:02:08 // 1467
nálad lehet. nade az asszonynál ? ( az övére lenne ) nekem a buszra elöbb egy teljes fény kellene.
Scott18-05-2005 19:57:58 // 1466
Csavaroknál nem sérül, mert rajtam kívűl más nem nyúlhat oda :))
A patkázás meg egy nagyon figyelmetlen dolog, ilyen nem fordulhat elő :)
bb1818-05-2005 19:51:34 // 1465
ez részben igaz, de ha megsérül ( csavaroknál vagy járdánál ) sokkal rosszabb mert nem javithato és csonyán dobja le a fényt.
Scott18-05-2005 19:48:53 // 1464
Szerintem a szinterezéssel jobban jársz, lényegesen strappabíróbb , mint a sima fény.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
508
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?