Forum >> KRESZ
krecsi27-09-2009 18:27:56 // 565
És reméljük informálnak minket is és nem csak a sajtó cikkeiből kell összeollóznunk, hogy mi is változik. Szerintem fizetek annyi adót, hogy küldjenek a nevemre, címemre a változásokról egy levelet.
Liquid27-09-2009 18:12:47 // 564
az is kellően nagy előrelépés
Poló27-09-2009 18:10:10 // 563
Azt hiszem, október 1-től lesz ez is.
Meg a vasúti átjárókra is fog vonatkozni valami.
Én a Ducatoval nem is megyek az M1-esen sokat, inkább megyek a régi 1-esen, nem olyan rossz az. De ha lehet majd menni 130-at, akkor veszek rá egy éves pályamatricát jövőre. Ez is érdekes dolog, Ausztriában közel fele annyiba kerül az éves matrica, mint nálunk.
Meg a vasúti átjárókra is fog vonatkozni valami.
Én a Ducatoval nem is megyek az M1-esen sokat, inkább megyek a régi 1-esen, nem olyan rossz az. De ha lehet majd menni 130-at, akkor veszek rá egy éves pályamatricát jövőre. Ez is érdekes dolog, Ausztriában közel fele annyiba kerül az éves matrica, mint nálunk.
Willy27-09-2009 18:07:29 // 561
És mikortól vezetik be hogy 3,5 t -ig ugyanúgy lehessen 130-al menni autópályán és 90-el országúton?
Mert a tervezetben asszem benne van. Jó lenne ha azt is okt 1-től bevezetnék.
Mert a tervezetben asszem benne van. Jó lenne ha azt is okt 1-től bevezetnék.
Poló27-09-2009 18:06:20 // 560
Sok változás lesz még, ha minden igaz, akkor itthon is legálisan hajthatok majd 130-cal a Ducatoval.
Itt a tervezet.
Itt a tervezet.
Liquid27-09-2009 18:03:52 // 559
navégre, főleg a második dolog kellett nagyon
Piritu - 1.000.00027-09-2009 17:48:31 // 558
Most már nem b@.ogathat a pék a készlet miatt! Juppí!!!!!
..ettől FÜGGETLENÜL továbbra is lesz nálam, mert ha kiég egy izzó úgy tartom normálisnak ha kicserélem. Mint ahogy defektes kerékkel se közlekednék tovább.
..ettől FÜGGETLENÜL továbbra is lesz nálam, mert ha kiég egy izzó úgy tartom normálisnak ha kicserélem. Mint ahogy defektes kerékkel se közlekednék tovább.
krecsi27-09-2009 17:11:38 // 557
Kazes☻14-09-2009 15:05:23 // 556
Blade24-08-2009 10:05:00 // 554
fejlettebb nyugati orszagokban amugy direkt utazik az autopalya-rendorseg az egojat a kozepsosavban tartokra es bunteti is azt
Elvileg, gyakorlatilag szinte eredménytelenül. Tapasztalataim szerint, de ugy tudom csak az isten németo-ban van ilyen...
Elvileg, gyakorlatilag szinte eredménytelenül. Tapasztalataim szerint, de ugy tudom csak az isten németo-ban van ilyen...
Rumi24-08-2009 09:50:37 // 553
mikor nagyon raerek es ram jon a tanithatnek bemegyek elejuk lelassitok a tempojukra es felkapcsolom a hatso kodlampat, van, aki megerti,a nagyatlag persze nem...
mindenesetre en alapesetben a legkulso savban megyek a magam kis 140-150-s tempojaval es kenyelmesen eltudok haladni a 120-val araszolo kozepso sav mellett.
fejlettebb nyugati orszagokban amugy direkt utazik az autopalya-rendorseg az egojat a kozepsosavban tartokra es bunteti is azt. igaz ugyanezen orszagban elnezobbek a sebesseg tullepessel, hisz autopalyan az kevesbe balesetveszelyforras.
mindenesetre en alapesetben a legkulso savban megyek a magam kis 140-150-s tempojaval es kenyelmesen eltudok haladni a 120-val araszolo kozepso sav mellett.
fejlettebb nyugati orszagokban amugy direkt utazik az autopalya-rendorseg az egojat a kozepsosavban tartokra es bunteti is azt. igaz ugyanezen orszagban elnezobbek a sebesseg tullepessel, hisz autopalyan az kevesbe balesetveszelyforras.
Blade24-08-2009 09:50:26 // 552
Sok külföldi országban jártam már, de ilyenkor amikor megyünk nyaralni,mindig rájövök hogy az a bizonyos "nyugati közlekedési morál milyen jó és példás" egy nagy maszlag... Ott is bőven rendet kellene tenni a fejekben....
Vannak problémák itthon is , de egyáltalán nem rosszabb a közlekedés mint bárhol "nyugaton"...sőt...
Vannak problémák itthon is , de egyáltalán nem rosszabb a közlekedés mint bárhol "nyugaton"...sőt...
Blade24-08-2009 09:47:27 // 551
Én is. De volt amikor 10-ből 10 külföldi volt.
ystuc24-08-2009 09:45:37 // 550
Aztán meg anyázik, ha elmennek mellette a megszűnő sávban... :-)
Márpedig én addig használok egy sávot, míg vége nincs, ezt sosem tartottam pofátlanságnak. :-D
Márpedig én addig használok egy sávot, míg vége nincs, ezt sosem tartottam pofátlanságnak. :-D
Liquid24-08-2009 08:25:36 // 549
sajnos fejéntaláltad a szeget! :) az átlagautósok nagy része így tesz, a többi meg már 10km-rel a sáv megszűnése előtt átmegy a másikba....
Xixo24-08-2009 02:13:29 // 548
Lehet, hogy az a sáv vezetett Magyarország felé!! :))
Mint amikor Siófoknál bemennek a belsőbe, mert majd a Petőfi híd lesz jó nekik pesten....
Mint amikor Siófoknál bemennek a belsőbe, mert majd a Petőfi híd lesz jó nekik pesten....
Xixo24-08-2009 02:10:29 // 547
Én így tettem ma éccaka hazafelé (ketten voltunk csak az úton) és komoly villogást kaptam cserébe.... ezért kénytelen voltam bevárni ott ahol beszűkül egysávosra az út és megmutatni neki, hogy milyen érzés 60 helyett csak 40-el menni. Kb pont olyan szar lehet, mint amikor a 90-es úton nem mennek ki előled a 60-al haladók....
Balfaszok!!
Balfaszok!!
Ferko23-08-2009 22:25:44 // 546
Szeretjük az ilyet nagyon. VAdbarmok.
Piritu - 1.000.00023-08-2009 20:47:15 // 545
Ma megtettem többször is az sógorékál az Adriáról hazafelé jövet a háromsávos szakaszon. Viszont 3-ból kettő magyar volt :-(
Willy23-08-2009 20:41:02 // 544
Viszont már az is ki volt itt tárgyalva, hogy nem párhuzamos közlekedési úton jobbról el lehet haladni a folyamatosan a belső sávban haladó mellett ami nem számít előzésnek.
Kazes☻23-08-2009 11:50:14 // 543
Elfelejtett KRESZ szabályok:
"Jobbra húzódás elmulasztása
Az általános szemlélet szerint a külső sáv kizárólag kerékpárok, segédmotorok, lovas kocsik és hatéves részletre vett kétmilliós autók számára fenntartott terület, sikeres ember csak a belső sávban halad. Mintha sínen menne, lehetetlen kitéríteni. Ha éppen nem siet, nyugodtan elautózgat ötvennel a hetvenes tábla hatálya alatt a belső sávban. A mögötte balra indexeléssel vagy fényszóróvillogással előzési szándékát tudató autós jelzéseit agresszivitásnak veszi, csak azért sem alázkodik meg. A vége általában az, hogy a hátul lévő autós jobbról megelőzi - ami lakott területen kívül éppúgy szabálytalan, mint kis forgalomban vagy az előzés után is folyamatosan a belső sávban haladni. Gyorsforgalmi utakon különösen balesetveszélyes magatartás, amelyre újabban feliratok is figyelmeztetnek az autópályák információs kijelzőin.
25. § (2) Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, kerékpárral, állati erővel vont járművel, kézi kocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni.
36. § (1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak előzés, balra bekanyarodás, illetőleg megfordulás céljából szabad."
"Jobbra húzódás elmulasztása
Az általános szemlélet szerint a külső sáv kizárólag kerékpárok, segédmotorok, lovas kocsik és hatéves részletre vett kétmilliós autók számára fenntartott terület, sikeres ember csak a belső sávban halad. Mintha sínen menne, lehetetlen kitéríteni. Ha éppen nem siet, nyugodtan elautózgat ötvennel a hetvenes tábla hatálya alatt a belső sávban. A mögötte balra indexeléssel vagy fényszóróvillogással előzési szándékát tudató autós jelzéseit agresszivitásnak veszi, csak azért sem alázkodik meg. A vége általában az, hogy a hátul lévő autós jobbról megelőzi - ami lakott területen kívül éppúgy szabálytalan, mint kis forgalomban vagy az előzés után is folyamatosan a belső sávban haladni. Gyorsforgalmi utakon különösen balesetveszélyes magatartás, amelyre újabban feliratok is figyelmeztetnek az autópályák információs kijelzőin.
25. § (2) Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, kerékpárral, állati erővel vont járművel, kézi kocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni.
36. § (1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak előzés, balra bekanyarodás, illetőleg megfordulás céljából szabad."
Willy23-08-2009 10:07:27 // 542
Leginkább az a probléma, hogy a többségnek fogalma sincs hogyan kéne közlekedni.
A vezetéshez is elkél némi intelligencia, attól hogy a 2 belső sávban mennek nem fognak gyorsabban haladni.
A másik érdekes eset: Szőke hölgy, egyirányú utca, 1,5 autó széles út. Ő megállt az út közepén és kibaszta az elakadásjelzőt. Ezáltal ő már láthatatlanná is vált és át lehetett felette repülni. :D
Persze ahol megállt mellette volt egy parkolóhely ahova félre tudott volna húzódni. :) Majd amikor rávillantottam hogy menni kéne előrébb ment 10 métert és megállt, majd megint refi megint 15 méter és egy 4 autónyi parkolóhelyre index nélkül leparkolt és hadonászott valamit. Egy megtapsolással jutalmaztam produkcióját. Hogy mit is akart az rejtély marad örökre. :D
A vezetéshez is elkél némi intelligencia, attól hogy a 2 belső sávban mennek nem fognak gyorsabban haladni.
A másik érdekes eset: Szőke hölgy, egyirányú utca, 1,5 autó széles út. Ő megállt az út közepén és kibaszta az elakadásjelzőt. Ezáltal ő már láthatatlanná is vált és át lehetett felette repülni. :D
Persze ahol megállt mellette volt egy parkolóhely ahova félre tudott volna húzódni. :) Majd amikor rávillantottam hogy menni kéne előrébb ment 10 métert és megállt, majd megint refi megint 15 méter és egy 4 autónyi parkolóhelyre index nélkül leparkolt és hadonászott valamit. Egy megtapsolással jutalmaztam produkcióját. Hogy mit is akart az rejtély marad örökre. :D
ystuc23-08-2009 09:56:45 // 541
Nos, pont ebből a problémából kifolyólag jött létre ez a topic... :-)
Amúgy pár hete a rádióban is bemondták egy vasárnap délutáni hasonló dugó alatt, hogy használni kéne a külső sávot is, nem csak a középsőt...
Amúgy pár hete a rádióban is bemondták egy vasárnap délutáni hasonló dugó alatt, hogy használni kéne a külső sávot is, nem csak a középsőt...
Willy23-08-2009 09:49:18 // 540
Leginkább talán ide illik.
Hihetetlen, hogy hol tartunk ma közlekedési kultúrában.
Tegnap este az M7-esen elég nagy volt a forgalom, a 70-es km körül le is lassultunk 30-40-es tempóra egészen fehérvárig a 3 sávig. Na itt már megindult a sor, de a külső sáv úgy látszik ciki.
Bp-ig az előzéseim 90!!!!! %-át jobbról előzéssel kellett megtennem hogy haladni tudja. És érdekes módon tudtam tartani a 120-at.
Azt hozzá kell tenni, hogyha tudtam balról előzni akkor ott előztem, de a belső sáv is tömve volt.
És ha rávillantok hogy húzzon ki a külsőbe akkor még neki áll feljebb... Érdekes felfogás.
Hihetetlen, hogy hol tartunk ma közlekedési kultúrában.
Tegnap este az M7-esen elég nagy volt a forgalom, a 70-es km körül le is lassultunk 30-40-es tempóra egészen fehérvárig a 3 sávig. Na itt már megindult a sor, de a külső sáv úgy látszik ciki.
Bp-ig az előzéseim 90!!!!! %-át jobbról előzéssel kellett megtennem hogy haladni tudja. És érdekes módon tudtam tartani a 120-at.
Azt hozzá kell tenni, hogyha tudtam balról előzni akkor ott előztem, de a belső sáv is tömve volt.
És ha rávillantok hogy húzzon ki a külsőbe akkor még neki áll feljebb... Érdekes felfogás.
Liquid17-08-2009 08:20:47 // 539
látsz változást a sima izzóhoz képest? úgy értem jobb annyival, mint amennyivel többe kerül? szerintem nem, használtam már többfélét de amelyik tényleg jobb volt, az drága és gyorsan kinyiffan, az olcsóbb vagy tartósabb pedig csont ugyanolyan mint az eccerű izzó
csak kérdés, ha a xenonnal sok fény jut magasra az adott offban, akkor valszeg sima izzóval is több fény jut oda, vagy rosszul gondolom? ez alapvetően foncsor kérdése, persze ha a xenonizzó gyújtópontja a helyén van...
csak kérdés, ha a xenonnal sok fény jut magasra az adott offban, akkor valszeg sima izzóval is több fény jut oda, vagy rosszul gondolom? ez alapvetően foncsor kérdése, persze ha a xenonizzó gyújtópontja a helyén van...
Piritu - 1.000.00017-08-2009 06:38:35 // 538
Gondolom teljesítik az x méter fényhatár előírást. (Személy szerint nem is engedném, hogy SUV-okat gyártsanak, a környezetvédelem megcsúfolása mindegyik)
Piritu - 1.000.00017-08-2009 06:35:53 // 537
Az említett este mellém parkolt egy xenonos OFF, a szemben lévő falon egyértelmű volt, hogy jól volt beállítva, viszont a fal felső részén (értsd az ereszcsatornánál) sokkal világosabb volt, mint az én lámpám fénye, tehát oda sokkal több fény jutott.
Szóval nem véletlenül tiltják a buhera beépítést, személy szerint egyetértek.
Izzó ügyben csak ismételném magam: "Egyébként vagy 200e km-t mentem már ezekkel a bizonyos +50% fényerejű izzókkal, kb egy évet bírnak ki (50e), a hagyományossal is ennyit mentem."
Szóval nem véletlenül tiltják a buhera beépítést, személy szerint egyetértek.
Izzó ügyben csak ismételném magam: "Egyébként vagy 200e km-t mentem már ezekkel a bizonyos +50% fényerejű izzókkal, kb egy évet bírnak ki (50e), a hagyományossal is ennyit mentem."
Xixo17-08-2009 03:06:55 // 536
Szerintem ennél sokkal zavaróbbak pl. a SUV-ok lámpái, amik fejmagasságban vannak.... Na azt hogy lehetett engedélyezni???
Liquid16-08-2009 12:19:38 // 535
ez azért van mert szarnak a beálításra magasról, mindenesetre az ilyen plusznak nevezett fényerejű izzók nem tudnak annyival többet amivel többe kerülnek a simánál
Piritu - 1.000.00016-08-2009 10:27:18 // 534
Tegnap este kocsikáztunk egy kicsit és megint csak vakító xenonnan találkoztam. Szóval nem igazán érdekel, hogy aki beteszi lát vele, én és az összes többi szembe jövő meg másodpercekig NEM lát semmit mert beég a retinája. A tapasztalataim alapján nem hiszek abban, hogy be lehet állítani jól is, még sose jött szembe olyan.
Egyébként vagy 200e km-t mentem már ezekkel a bizonyos +50% fényerejű izzókkal, kb egy évet bírnak ki (50e), a hagyományossal is ennyit mentem.
Egyébként vagy 200e km-t mentem már ezekkel a bizonyos +50% fényerejű izzókkal, kb egy évet bírnak ki (50e), a hagyományossal is ennyit mentem.
Liquid16-08-2009 00:13:39 // 532
senem jobb senem költséghatékonyabb az ilyen emelt fényerejű izzó, egyrészt mert nem olcsó és kisebb az élettartama, másrészt amolyan "kicsit minha jobb vóna", de nem az igazi, a xenon az más világ, addig mondja mindenki csak hogy nemigaz amíg ki nem próbálta...
persze lehet kókányolni, meg drágán venni szart, és szarul beépíttetni, de ha rendes szett, rendesen be van szerelve, és be van állítva, akkor az nem vakít, és sokkal jobb mint az ilyen űberizzók, a legtöbb ellenző még közelről se látott ilyet vagy átbaxták...
persze lehet kókányolni, meg drágán venni szart, és szarul beépíttetni, de ha rendes szett, rendesen be van szerelve, és be van állítva, akkor az nem vakít, és sokkal jobb mint az ilyen űberizzók, a legtöbb ellenző még közelről se látott ilyet vagy átbaxták...
zolee14515-08-2009 21:07:21 // 531
Jó sok fórumot olvasgattam a témában, és összegezve nagyjából úgy áll a helyzet, hogy a gyári xenon az igazi, pont. Ha nincs gyári xenon akkor az utólagos xenonnál sokkal jobb (és nem mellesleg költséghatékonyabb) valami komolyabb izzót használni. Na nem a "tuningbótos kszenonszínű" dolgot, hanem mondjuk Osram Night Breaker, vagy Philips X-treme Power.
Piritu - 1.000.00015-08-2009 16:48:38 // 530
Már írtam ide, de nem biztos hogy mindenki olvasta:
Aki akarja tesztelni KRESZ tudását talál az ftp-n egy KRESZ_teszt.zip fájlt. Letölt, kibont és ritmo.exe-t indít.
Ezek a gyakorló feladatok a jelenlegi KRESZ vizsgára. A vizsgán is hasonlók voltak. A végén kiírja, hogy sikeres volt-e a vizsga, jó mulatást! :-)))
Aki akarja tesztelni KRESZ tudását talál az ftp-n egy KRESZ_teszt.zip fájlt. Letölt, kibont és ritmo.exe-t indít.
Ezek a gyakorló feladatok a jelenlegi KRESZ vizsgára. A vizsgán is hasonlók voltak. A végén kiírja, hogy sikeres volt-e a vizsga, jó mulatást! :-)))
Piritu - 1.000.00015-08-2009 10:45:40 // 529
Piritu - 1.000.00015-08-2009 10:44:44 // 528
"48. §...
(4) ... olyan járműben, amelynek üléseit biztonsági övvel szerelték fel, az ülésen utazó személynek a biztonsági öv becsatolásával kell magát rögzíteni."
(4) ... olyan járműben, amelynek üléseit biztonsági övvel szerelték fel, az ülésen utazó személynek a biztonsági öv becsatolásával kell magát rögzíteni."
ystuc15-08-2009 07:59:16 // 527
És mint tudjuk ez egy nagy kamu. :-D
Kazes☻14-08-2009 22:59:55 // 526
100x is előkerült. :)))
Gonosztevő14-08-2009 22:30:31 // 525
Egy 70 km/h Max. sebességű útszakaszon, 250 km/h sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon :
"Tisztelt bíróság, valóban láttam egy fehér alapú, kör alakú táblát, amiben a 70-es szám volt, de nem volt semmilyen mértékegység mellette.
Ahogy önök is tudjak, az 1837. július 4-i törvény kötelezi országunkat a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65/501 számú törvény kimondja, hogy a hosszúság mértékegysége a méter, és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni, hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit. Tehát logikus, hogy ha nincs odaírva a mértékegység, akkor a sebesség alapértelmezés szerint m/sec- ban értendő. A 70 m/sec maximális sebesség, megfelel 252 km/h-nak. A rendőrök azt mondták, hogy 250 km/h sebességgel
autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2km/h sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot, hogy adják vissza a jogosítványomat, amit egy sajnálatos tévedés folytán vettek el a rend éber őrei."
Hoppá!
A magyar KRESZ-ben (1/1975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység, csak az, hogy "sebesség", ami így logikusan m/sec-ot jelent!
Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv, amire csak annyi előírás van, hogy be kell csatolni, de az nincs ott, hogy az ember előtt, vagy mögött kell becsatolni!
"Tisztelt bíróság, valóban láttam egy fehér alapú, kör alakú táblát, amiben a 70-es szám volt, de nem volt semmilyen mértékegység mellette.
Ahogy önök is tudjak, az 1837. július 4-i törvény kötelezi országunkat a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65/501 számú törvény kimondja, hogy a hosszúság mértékegysége a méter, és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni, hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit. Tehát logikus, hogy ha nincs odaírva a mértékegység, akkor a sebesség alapértelmezés szerint m/sec- ban értendő. A 70 m/sec maximális sebesség, megfelel 252 km/h-nak. A rendőrök azt mondták, hogy 250 km/h sebességgel
autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2km/h sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot, hogy adják vissza a jogosítványomat, amit egy sajnálatos tévedés folytán vettek el a rend éber őrei."
Hoppá!
A magyar KRESZ-ben (1/1975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység, csak az, hogy "sebesség", ami így logikusan m/sec-ot jelent!
Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv, amire csak annyi előírás van, hogy be kell csatolni, de az nincs ott, hogy az ember előtt, vagy mögött kell becsatolni!
Liquid15-07-2009 22:40:30 // 524
te megszívtad vele, de attól még nem a xenon a rossz, hanem az hogy drágán és szarul szerelték be, aztán ha tönkrement miért nem cseréltetted gariban ?
Liquid15-07-2009 22:37:30 // 523
ez nagy különbség!!! de nálunk abszurdisztánban semmit sem lehet hivatalossá tenni
Attie15-07-2009 22:18:03 // 521
Szerintem a sima gyári üveg is UV szűrős.
Egy hazaút alatt leégnék ha nem az lenne :)
Egy hazaút alatt leégnék ha nem az lenne :)
Inter156 (il mascalzone)15-07-2009 21:48:07 // 520
Csatlakoznék a Xennon sztorikhoz,mert én most meg szívtam rendesen!Berakattam nem kevés pénzért,de nem jól állították be...minden második szembe jövő villogott...ez engem zavart,ezért (átmenetileg)helyzetjelző,ködfényszóró variációt használtam,aztán beállíttattam ...két nap múlva az egyik égő rossz lett és kivágta a trafóját...szintén egy vagyonért megcsinálták volna,de azt mondta,inkább megint Halogén...vissza lett alakítva,az se ingyen...úgy-hogy jó sok lovét ott hagytam,nem tudom hol lett elb...va a dolog,de már nem is izgat.Van végre rendes lámpám:))))
Kócosw05-07-2009 14:00:52 // 519
megint egyet kell hogy èrtsek a gyurossal..
meg folia ügyben is... nehezebben is törik be a folia miatt tudomasom szerint,meg az UV szürös ugyebar a bör belsöt is vedi...
meg folia ügyben is... nehezebben is törik be a folia miatt tudomasom szerint,meg az UV szürös ugyebar a bör belsöt is vedi...
Kócosw05-07-2009 13:56:42 // 518
mar az enyembe sem lehet belatni, meg gazolajjal megy...azt hogy ki vezeti meg hagyjuk...:D
Kriszo05-07-2009 12:15:08 // 517
Amúgy meg ha a forgalmiba be van jegyezve akkor gondolom így lett leműszakiztatva márpedig ha ez így van akkor kellene legyen fényszoróállító benne..
Ez kettesgóf esetében nem tudom hogy lehetséges e de az biztos ha nincs vizsgád róla megfingatnak egyből..
Ez kettesgóf esetében nem tudom hogy lehetséges e de az biztos ha nincs vizsgád róla megfingatnak egyből..
Erhard 242 (Pure Energy)05-07-2009 12:10:06 // 516
ki mondta hogy nincs feltétele? azt mondtam hogy lehet utólagos xenont legálisan használni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
480
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?