Forum >> 2 keréken is szép az élet
mesa07-12-2009 21:52:43 // 7145
A Jogomat fel tudom ajánlani tesztelési célokra! Igaz hogy nincs benne akksi és nem lehet betolni sem, de a berugókar tuti pont a vázon! :)
Kovi07-12-2009 19:33:47 // 7144
Talma saga
Áprilisban még azt hittük, november végére minden kérdésünkre választ kapunk. Hihetetlen, de nem vagyunk előrébb, mint egy éve. Talma egy ígéretes szezonkezdés után összeveszik Martinez úrral, és egyszerűen nem jelenik meg a LeMans-i nagydíjon. Két versenyt kihagyva tér vissza, meglepetésre a királykategóriában. Még büszkén olvassuk a vékonyka csíkot az élőképen: Gabor Talmacsi – Hun - Scot Honda MotoGP Team. Aztán az eredmények csak nem jönnek, gyakorlatilag utolsóként intik le szinte minden versenyen.
Októberben a média még hangos pár napig, hogy DeAngelis akarja ’kitúrni’ a helyéről, végül a Honda és a Scot Racing egy mondattal zárja rövidre a vitát. Nem indítanak 800-as motort jövőre, pont. Gábor közben már tárgyalásban áll az egyik Moto2 alakulattal, és az utolsó versenyen alá is írják a szerződést, újra gyári támogatású Aprilia pilóta lesz. Örülünk, szokás szerint túl korán. Novemberben robban a hír, hogy Talma motorja fizikailag nem is létezik. A noalei gyár kiszáll, és ez nekünk jobban fáj, mint a többi versenyzőnek. Ugyanis Gábor munkaadója (Boscoscuro, a Speedup tulajdonosa) és mérnökei, december elsején mondtak fel korábbi munkahelyükön, ami nem más mint épp az Aprilia gyár. Stefano elsőszámú feladata most ezen mérnökök leszerződtetése, és egy új váz beszerzése. Ezért a héten a Moto2 vázak készítőit keresik fel, egyes pletykák szerint a Harris lesz a befutó náluk. A céljuk, hogy december második felében, a jerezi teszten már jelen legyenek az új motorral. Addig is egy ún. ’lebutított’ Moto2 gépet vásárolnak, ami ugyan 1 másodpercre van az élvonaltól, de a tesztelésre és a beállítások kipróbálására alkalmas lesz. Kíváncsian várjuk a folytatást.
Áprilisban még azt hittük, november végére minden kérdésünkre választ kapunk. Hihetetlen, de nem vagyunk előrébb, mint egy éve. Talma egy ígéretes szezonkezdés után összeveszik Martinez úrral, és egyszerűen nem jelenik meg a LeMans-i nagydíjon. Két versenyt kihagyva tér vissza, meglepetésre a királykategóriában. Még büszkén olvassuk a vékonyka csíkot az élőképen: Gabor Talmacsi – Hun - Scot Honda MotoGP Team. Aztán az eredmények csak nem jönnek, gyakorlatilag utolsóként intik le szinte minden versenyen.
Októberben a média még hangos pár napig, hogy DeAngelis akarja ’kitúrni’ a helyéről, végül a Honda és a Scot Racing egy mondattal zárja rövidre a vitát. Nem indítanak 800-as motort jövőre, pont. Gábor közben már tárgyalásban áll az egyik Moto2 alakulattal, és az utolsó versenyen alá is írják a szerződést, újra gyári támogatású Aprilia pilóta lesz. Örülünk, szokás szerint túl korán. Novemberben robban a hír, hogy Talma motorja fizikailag nem is létezik. A noalei gyár kiszáll, és ez nekünk jobban fáj, mint a többi versenyzőnek. Ugyanis Gábor munkaadója (Boscoscuro, a Speedup tulajdonosa) és mérnökei, december elsején mondtak fel korábbi munkahelyükön, ami nem más mint épp az Aprilia gyár. Stefano elsőszámú feladata most ezen mérnökök leszerződtetése, és egy új váz beszerzése. Ezért a héten a Moto2 vázak készítőit keresik fel, egyes pletykák szerint a Harris lesz a befutó náluk. A céljuk, hogy december második felében, a jerezi teszten már jelen legyenek az új motorral. Addig is egy ún. ’lebutított’ Moto2 gépet vásárolnak, ami ugyan 1 másodpercre van az élvonaltól, de a tesztelésre és a beállítások kipróbálására alkalmas lesz. Kíváncsian várjuk a folytatást.
Longman06-12-2009 17:01:10 // 7143
Hmm, pl. ma is rengetegen mociztak itt a városban (Miskolc). Főleg chopperesek, de voltak krosszosok is. Evett is a fene.. :)
Én majdnem pont egy éve vettem át az enyémet, pár napot használgattam is akkor, igaz akkor hidegebb volt, 3-5 fok, és ugyan nagyon élveztem az újdonságot, de akkor is nagyon fáztam.. :D
Én majdnem pont egy éve vettem át az enyémet, pár napot használgattam is akkor, igaz akkor hidegebb volt, 3-5 fok, és ugyan nagyon élveztem az újdonságot, de akkor is nagyon fáztam.. :D
SKrisz06-12-2009 11:54:26 // 7142
Volt bizony. Én is téptem a drotszamarat és jónéhány kollégával is találkoztam az utakon, de a 6 fokban motorozáshoz én már öreg vagyok! :))))
3 éve, amikor februárban átvettem a vasamat, le sem lehetett robbantani róla. Én is mentem nemegyszer 6 fokban, de mostmár inkább megvárom a jó időt! :)
3 éve, amikor februárban átvettem a vasamat, le sem lehetett robbantani róla. Én is mentem nemegyszer 6 fokban, de mostmár inkább megvárom a jó időt! :)
Longman06-12-2009 11:45:48 // 7141
Én szívem szerint beöltöztem volna Mikulásnak és úgy mentem volna egy-két kört a városban, persze biztos rá tudtam volna beszélni még pár ismerőst, úgy lett volna az igazi. Csakhát még nincs kész a gép..
Egyébként biztos hogy az elmúlt 2 hétben volt jónéhány olyan nap mikor lehetett volna menni.
Egyébként biztos hogy az elmúlt 2 hétben volt jónéhány olyan nap mikor lehetett volna menni.
imi15606-12-2009 11:04:51 // 7140
Belga26-11-2009 22:59:46 // 7139
Motorshow1 - Dec11
"Szia Dodor!
Kiváncsi lennék a véleményedre Talma Motogp szereplésével kapcsolatban.
Hogyan értékeled? Sokakat foglalkoztat az, hogy "Vajon minek volt
köszönhető az, hogy Talma nem tudta felvenni a ritmust a többi
versenyzővel"?
- Technikai háttér (a csomag nem volt versenyképes)?
- Motor és elektronikai beállítások?
- A beállításokhoz szükséges adathiány?
- Mérnöki háttér?
- Kommunikációs problémák (beállításoknál)?
- Teszt kilométerek hiánya?
- Talma tapasztalat hiánya?
Valamilyen szinten biztos mérhető volt Talma tapasztalat hiánya, de
ennél többről szólt. Én úgy gondolom ez egy óriási dolog volt, hogy a
Motogp-ben versenyezhetett. Tisztába vagyok vele, hogy a Motogp egy
nagyon kemény világ. A Motogp versenyzők mind kiválóak és a motorok
nehezen beállíthatóak és sok apró dolgokon múlik a siker és a sikertelenség.
Hajrá Talma!
Tisztelettel: N. Szabolcs"
"Szia Szabolcs,
ráéreztél a témára!!
A dec 11-i adásunkban 24 percen keresztül Talma és Stefano nyilatkoziknak olyan témákban, amelyekről eddig nem beszéltek. Sajnos a műsor nem lehetett több 24 percnél, így a teljes 45 perces interjút az adást követően fel fogjuk tenni a webre.
Rengeteg kérdésre adnak választ, nem árulhatok el többet. :)
Üdv
Dodor "
"Szia Dodor!
Kiváncsi lennék a véleményedre Talma Motogp szereplésével kapcsolatban.
Hogyan értékeled? Sokakat foglalkoztat az, hogy "Vajon minek volt
köszönhető az, hogy Talma nem tudta felvenni a ritmust a többi
versenyzővel"?
- Technikai háttér (a csomag nem volt versenyképes)?
- Motor és elektronikai beállítások?
- A beállításokhoz szükséges adathiány?
- Mérnöki háttér?
- Kommunikációs problémák (beállításoknál)?
- Teszt kilométerek hiánya?
- Talma tapasztalat hiánya?
Valamilyen szinten biztos mérhető volt Talma tapasztalat hiánya, de
ennél többről szólt. Én úgy gondolom ez egy óriási dolog volt, hogy a
Motogp-ben versenyezhetett. Tisztába vagyok vele, hogy a Motogp egy
nagyon kemény világ. A Motogp versenyzők mind kiválóak és a motorok
nehezen beállíthatóak és sok apró dolgokon múlik a siker és a sikertelenség.
Hajrá Talma!
Tisztelettel: N. Szabolcs"
"Szia Szabolcs,
ráéreztél a témára!!
A dec 11-i adásunkban 24 percen keresztül Talma és Stefano nyilatkoziknak olyan témákban, amelyekről eddig nem beszéltek. Sajnos a műsor nem lehetett több 24 percnél, így a teljes 45 perces interjút az adást követően fel fogjuk tenni a webre.
Rengeteg kérdésre adnak választ, nem árulhatok el többet. :)
Üdv
Dodor "
Belga25-11-2009 23:22:37 // 7138
Néhány cáfolat a lenti okoskodásomra, illetve új infók:
Stefanotól
"Annyt szeretnek mondani hogy a vaz fontos de nem az egyk leg fontosabb dolog annyt arulok el hogy az aprilia vaz egy cbr600 egy r6os vaz es egy Aprilia supurbike vaz mix bol szultette meg. Az Ing. Marco Palmerini (Aprilia Moto2 projekt manager) ha mikor alajrtunk a szerzodes azt mondta hogy szo szerint a vaz miatt nem lehet nagy kulombseg az Aprilia a Morowaki es a Suter kozott hanem tobb mas dolgokkal jatzanak benne egy siker projekt vagy se. Reszem rol amit tudok mondani es higgyetek el hogy mindjart mar en is mernok vagyok:):):):) hogy a leg fontossabb dolog a moto2ben es amit nagy kulombeseg tehetik az egyk motor es amasik kozott az (nem sor rend) Leg elenallas, suly, kipufogo, airbox, es 80% a pilota!!!!:):):):) az utobbivel szemelyesen mar megoldottam:):):) van egy jo pilotam:):):):)"
És még néhány kiollózás:
Anyagiakat egyenlőre minimálisan érint a szakítás. Boscoscuro (idei Simoncelli féle Gilera főnök) az Aprilia Moto2 kapitulálása után felmondott az Apriliánál, és csak a Speed Up csapatra fókuszál.
Stefanót több csapat hívta miután kiderült, hogy nem lesz Aprilia. (főleg azon csapatok, ahol még nincs 2 versenyző)
Jövő héten (elvileg) tesztel Talma egy hibriddel. A csapat vett egy Supersport CBR600-t, és belepakolásszák a Moto2 alkatrészeket. Ha a motor később lesz kész, az sem gond, mert a Moto2-ben nincs tesztkorlátozás.
A Speedup-hoz Boscoscuro és Palmerini kifejezetten Gábort akarta, így most is meg akarják tartani. Valószinű az Apriliánál többen is felmondanak, és maradnak a csapattal.
Stefanotól
"Annyt szeretnek mondani hogy a vaz fontos de nem az egyk leg fontosabb dolog annyt arulok el hogy az aprilia vaz egy cbr600 egy r6os vaz es egy Aprilia supurbike vaz mix bol szultette meg. Az Ing. Marco Palmerini (Aprilia Moto2 projekt manager) ha mikor alajrtunk a szerzodes azt mondta hogy szo szerint a vaz miatt nem lehet nagy kulombseg az Aprilia a Morowaki es a Suter kozott hanem tobb mas dolgokkal jatzanak benne egy siker projekt vagy se. Reszem rol amit tudok mondani es higgyetek el hogy mindjart mar en is mernok vagyok:):):):) hogy a leg fontossabb dolog a moto2ben es amit nagy kulombeseg tehetik az egyk motor es amasik kozott az (nem sor rend) Leg elenallas, suly, kipufogo, airbox, es 80% a pilota!!!!:):):):) az utobbivel szemelyesen mar megoldottam:):):) van egy jo pilotam:):):):)"
És még néhány kiollózás:
Anyagiakat egyenlőre minimálisan érint a szakítás. Boscoscuro (idei Simoncelli féle Gilera főnök) az Aprilia Moto2 kapitulálása után felmondott az Apriliánál, és csak a Speed Up csapatra fókuszál.
Stefanót több csapat hívta miután kiderült, hogy nem lesz Aprilia. (főleg azon csapatok, ahol még nincs 2 versenyző)
Jövő héten (elvileg) tesztel Talma egy hibriddel. A csapat vett egy Supersport CBR600-t, és belepakolásszák a Moto2 alkatrészeket. Ha a motor később lesz kész, az sem gond, mert a Moto2-ben nincs tesztkorlátozás.
A Speedup-hoz Boscoscuro és Palmerini kifejezetten Gábort akarta, így most is meg akarják tartani. Valószinű az Apriliánál többen is felmondanak, és maradnak a csapattal.
Belga25-11-2009 20:53:04 // 7137
Valóban nem lenne jó, de attól függetlenül, hogy "gyári" aprilia csapatként említik a Speed Up-ot, ez is eléggé lutri volt. Ez az egész Moto2 a legózásról szól. Gondolom fékre, futóműre, kipuffra van 1-2 cég, akik közül választhatsz, míg vázra kb 5. A motor egyen Honda. Az eddigiek azt mutatják, hogy a vázon rengeteg múlik, azt vagy hozzá tudják hangolni valaki stílusához, vagy nem. És akkor elment a szezon. Honnan tudhatjuk, hogy az Aprilia gyártotta volna a legjobb vázat? Van olyan cég, aki év eleje óta a Spanyol bajnokságban teszteli a gépet, mig az Aprilia az egyik legjobban lemaradott volt. Abban lehetett reménykedni, hogy ott van a tőke, és az első tesztre kihozzák a tutit. Hát nem igy történt. Kérdés, hogy mennyi pénze maradt igy a csapatnak, hogy kihátrált mögülük az Aprilia, mert lehet, hogy más gyártó vázáéert többet kell fizetni. Van egy olyan gyanúm, hogy a vázkérdés inkább technikai/pénzügyi döntés, semmint Stefano, mint az egyik pilóta managere azt mondja, hogy neki 'A' vagy 'B' kell. Majd látjuk mi lesz... a szezon Áprilisban kezdődik. Azt lenne jó tudni, hogy a December eleji tesztre mit tudnak kihozni. Talán az Aprilia félkész vázával futnak majd? Vagy nem tesztelnek. :(
Mike.25-11-2009 20:25:16 // 7136
"Nem izgulni am!! Mi ott leszunk 2010."
Nem is az a kérdés, hogy ott lesznek e, hanem, hogy miként fog majd szerepelni? Nem lenne jó még egy évet a mezőny végén látni Talmát.
Nem is az a kérdés, hogy ott lesznek e, hanem, hogy miként fog majd szerepelni? Nem lenne jó még egy évet a mezőny végén látni Talmát.
mesa25-11-2009 19:54:39 // 7134
Minden rosszban van valami jó!
Legalább lehet valamire fogni jövőre is az eredménytelenséget :P
Legalább lehet valamire fogni jövőre is az eredménytelenséget :P
Belga25-11-2009 19:49:28 // 7133
Talma forumról, Stefano tegnap esti irása:
"Sziasztok,
csak egy gyors bejelentes azert ne aggodjatok nagyon.
Mint mindenki mar tudja az Aprilia kiszalt es ezt mar mult heten volt egy jel hogy gond van (kestek a motor gyartassal) de sajnos mint mindenki, tegnap veglegesen tudtam mert ott voltunk mindannyan akik irintette voltak a dontesrol. Nagyon nem aggodok mert reszunk rol marad a Speed up csapat maradnak a mi sajat mernokok es most targyalunk 2 mernokkel akik nagyon profi a motor fejlesztesre. Melyk vaz fogunk hasznalni az meg kerdes de viszont mar tegnap ota kotottunk megalapodas a kovetkezo ceggel (Ohlins futomu, brembo fek, Akrapovics kipufogo) ezeket a cegek szalitottak volna az alkatraszek az Aprilianal.
Most nagyon kemenyen dolgozok tovabb.
Nem izgulni am!! Mi ott leszunk 2010.
Ciao"
"Sziasztok,
csak egy gyors bejelentes azert ne aggodjatok nagyon.
Mint mindenki mar tudja az Aprilia kiszalt es ezt mar mult heten volt egy jel hogy gond van (kestek a motor gyartassal) de sajnos mint mindenki, tegnap veglegesen tudtam mert ott voltunk mindannyan akik irintette voltak a dontesrol. Nagyon nem aggodok mert reszunk rol marad a Speed up csapat maradnak a mi sajat mernokok es most targyalunk 2 mernokkel akik nagyon profi a motor fejlesztesre. Melyk vaz fogunk hasznalni az meg kerdes de viszont mar tegnap ota kotottunk megalapodas a kovetkezo ceggel (Ohlins futomu, brembo fek, Akrapovics kipufogo) ezeket a cegek szalitottak volna az alkatraszek az Aprilianal.
Most nagyon kemenyen dolgozok tovabb.
Nem izgulni am!! Mi ott leszunk 2010.
Ciao"
Mike.25-11-2009 19:45:28 // 7132
Faxa. :-(
Stefano és Talma megint belenyúlt a tutiba.
Stefano és Talma megint belenyúlt a tutiba.
Kovi25-11-2009 19:31:43 // 7131
Az Aprilia kiszáll a Moto2-ből
Hoztam is ajándékot, meg nem is – talán ez jellemzi legjobban az olaszok hivatalos nyilatkozatát, a Moto2 kategóriával kapcsolatban.
Az érthetetlen, és a gyanús talán a legmegfelelőbb szavak, ami megfogalmazódik az ember fejében. De lássuk a hivatalos magyarázatot a történtekre:
’A mi cégünk 43 különböző VB címet szerzett eddigi pályafutása során. És egy ilyen nagynevű, olasz gyártónak károsan hatna a hírnevére, ha egy olyan projekthez adná a tudását és nevét, amiben a motor egyik fő alkotóelemét egy rivális távol-keleti beszállító adja. ’
Mivel ez a tény (a Honda erőforrás kötelező használata), már több mint fél éve nyilvánvaló és rögzített volt, mondhatjuk, hogy ez inkább ürügy, mintsem valódi ok a visszavonuláshoz. Eddigi nyilatkoztuk a ’majdnem-kész’ vázról szintén hamisnak bizonyult, nem tudnak segíteni a továbbiakban a velük szerződött Moto2 csapatoknak. Így a négy apriliás gárdának teljesen új koncepciót kell találni, mégpedig két héten belül, különben behozhatatlan lépéshátrányba kerülnek a decemberben már tesztelő többi alakulattal szemben. Különösen érdekes a hír abból a szempontból, hogy a cég csak a 250-es kategóriát felváltó Moto2-t szankcionálja döntésével, a nyolcadliteresek továbbra is a gyári technikájával fognak versenyezni, Aprilia, Derbi és Gilera márkanevek alatt.
A fejlesztési költségek szintén nem adhatnak valódi hátteret a történetnek, hiszen az egyre erősebb WSBK projekt mellett, idén már a Dakaron is gyári csapattal képviseli magát a noalei gyár, négy motort indít a dél-amerikai összecsapáson. Az érintett csapatok közül, eddig kizárólag Jorge Martinez nyilatkozott, a Speedup az Ajo és a Cardion nem adott még ki hivatalos közleményt további terveikről.
Na itt a vég mi lesz veled Talma!!!:-(((((((
Hoztam is ajándékot, meg nem is – talán ez jellemzi legjobban az olaszok hivatalos nyilatkozatát, a Moto2 kategóriával kapcsolatban.
Az érthetetlen, és a gyanús talán a legmegfelelőbb szavak, ami megfogalmazódik az ember fejében. De lássuk a hivatalos magyarázatot a történtekre:
’A mi cégünk 43 különböző VB címet szerzett eddigi pályafutása során. És egy ilyen nagynevű, olasz gyártónak károsan hatna a hírnevére, ha egy olyan projekthez adná a tudását és nevét, amiben a motor egyik fő alkotóelemét egy rivális távol-keleti beszállító adja. ’
Mivel ez a tény (a Honda erőforrás kötelező használata), már több mint fél éve nyilvánvaló és rögzített volt, mondhatjuk, hogy ez inkább ürügy, mintsem valódi ok a visszavonuláshoz. Eddigi nyilatkoztuk a ’majdnem-kész’ vázról szintén hamisnak bizonyult, nem tudnak segíteni a továbbiakban a velük szerződött Moto2 csapatoknak. Így a négy apriliás gárdának teljesen új koncepciót kell találni, mégpedig két héten belül, különben behozhatatlan lépéshátrányba kerülnek a decemberben már tesztelő többi alakulattal szemben. Különösen érdekes a hír abból a szempontból, hogy a cég csak a 250-es kategóriát felváltó Moto2-t szankcionálja döntésével, a nyolcadliteresek továbbra is a gyári technikájával fognak versenyezni, Aprilia, Derbi és Gilera márkanevek alatt.
A fejlesztési költségek szintén nem adhatnak valódi hátteret a történetnek, hiszen az egyre erősebb WSBK projekt mellett, idén már a Dakaron is gyári csapattal képviseli magát a noalei gyár, négy motort indít a dél-amerikai összecsapáson. Az érintett csapatok közül, eddig kizárólag Jorge Martinez nyilatkozott, a Speedup az Ajo és a Cardion nem adott még ki hivatalos közleményt további terveikről.
Na itt a vég mi lesz veled Talma!!!:-(((((((
Kovi24-11-2009 17:11:44 // 7130
Martinez kezében a Moto2 széria?
A hírek szerint Jorge ’Aspar’ Martinez vehetné át a gyakorlatilag kész Aprilia Moto2 projektet a noalei gyártól.
Jelen állapotában a váz áll rendelkezésére a csapatnak, illetve az ideiglenes motorblokk amit a Honda biztosít a számukra.
A feladat adott: egy komplett futóművet alkotni a Dunlop gumik, és a gyár bevallása szerint ’majdnem-kész’ váz-motorblokk kit közé. Már csak az a kérdés, hogy a decemberi teszt előtt a többi csapat (az Ajo, a Cardion és Talma munkaadója, a Speedup) szintén szabadon megkapja–e a csupasz kitet, vagy már a Mapfre Aspar csapat által összeállított kész konfigurációt kénytelenek–e használni?
Egy biztos, az Aprilia levette a kezét a történetről, és teljes erejével a WSBK és a 2012-es MotoGp szezonra koncentrál. Ennek legbiztosabb jele, hogy egy úgynevezett ’B csapatot’ kíván indítani a superbike szériában, várhatóan Alex De Angelis leszerződtetésével. (Az első számú csapatban Max Biaggi helye már egészen biztos, csapattársa a brit superbike bajnok, Leon Camier lehet a következő évadban.)
Martinez közben bírálta a gyárat a váratlan lépés miatt: ’Érthetetlen ez a döntés, főleg hogy a MotoGp-be való visszatéréshez elsősorban itt, a Moto2 sorozatban tudna további tapasztalatokat gyűjteni az Aprilia. Én mindenesetre reménykedem, hogy a december 9-én kezdődő hivatalos tesztre már kész motorokkal utazhatunk.’
Valljuk be, a hátralévő két hét meglehetősen kevés ennek megvalósítására.
Na ez egyre szarabb!!!!!!!!!!
A hírek szerint Jorge ’Aspar’ Martinez vehetné át a gyakorlatilag kész Aprilia Moto2 projektet a noalei gyártól.
Jelen állapotában a váz áll rendelkezésére a csapatnak, illetve az ideiglenes motorblokk amit a Honda biztosít a számukra.
A feladat adott: egy komplett futóművet alkotni a Dunlop gumik, és a gyár bevallása szerint ’majdnem-kész’ váz-motorblokk kit közé. Már csak az a kérdés, hogy a decemberi teszt előtt a többi csapat (az Ajo, a Cardion és Talma munkaadója, a Speedup) szintén szabadon megkapja–e a csupasz kitet, vagy már a Mapfre Aspar csapat által összeállított kész konfigurációt kénytelenek–e használni?
Egy biztos, az Aprilia levette a kezét a történetről, és teljes erejével a WSBK és a 2012-es MotoGp szezonra koncentrál. Ennek legbiztosabb jele, hogy egy úgynevezett ’B csapatot’ kíván indítani a superbike szériában, várhatóan Alex De Angelis leszerződtetésével. (Az első számú csapatban Max Biaggi helye már egészen biztos, csapattársa a brit superbike bajnok, Leon Camier lehet a következő évadban.)
Martinez közben bírálta a gyárat a váratlan lépés miatt: ’Érthetetlen ez a döntés, főleg hogy a MotoGp-be való visszatéréshez elsősorban itt, a Moto2 sorozatban tudna további tapasztalatokat gyűjteni az Aprilia. Én mindenesetre reménykedem, hogy a december 9-én kezdődő hivatalos tesztre már kész motorokkal utazhatunk.’
Valljuk be, a hátralévő két hét meglehetősen kevés ennek megvalósítására.
Na ez egyre szarabb!!!!!!!!!!
EngineCoffeeTables23-11-2009 19:42:09 // 7129
Az aprilia váza, motorja még nincs kész, ezért kölcsönzött Aspar BQR vázakat, hogy tudjanak tesztelni. Mindazonáltal sok haszna nem volt, max a pilóták karbantartása, szoktatása a négyütemü gépekhez. A motoGP.com-on leírták hogy egyszeri alkalomról volt szó.
CSakhát a MotoGPhírek.hu sose állt a magyarok mellé. Sőt ha lehet rúgni egyet Talmába, ők lendítik elsőnek a lábukat.
CSakhát a MotoGPhírek.hu sose állt a magyarok mellé. Sőt ha lehet rúgni egyet Talmába, ők lendítik elsőnek a lábukat.
Satti23-11-2009 17:45:13 // 7128
Ezt a variálást!! Korábban lett a kétütemű 500-ból, négyütemű 1000-es a motogp kategóriában, majd visszavették 800-asra, majd most megint lesz 1000-es??
Nem értem, minek ennyi kavarás?
Az Aprilia meg szintén jó lenne, ha nem variálna, mert akkor megint Talma szívja meg, nem létezik, hogy mindig rossz helyre kerül.
Nem értem, minek ennyi kavarás?
Az Aprilia meg szintén jó lenne, ha nem variálna, mert akkor megint Talma szívja meg, nem létezik, hogy mindig rossz helyre kerül.
Kovi23-11-2009 14:58:24 // 7127
Az Aprilia kiszáll a Moto2-ből?
Csak remélni tudjuk, hogy a holtszezonra jellemző alaptalan pletykák egyike, hogy az Aprilia kivonul a 2010-es Moto2 bajnokságból.
Számunkra a hír különösen aggasztó, mivel Talmácsi is egy gyári támogatású Apriliával indul a következő szezonban…
A pletyka alapja az Aspar csapat pénteki tesztelése, ahol BQR vázakkal lépett pályára a Simon és DiMeglio. Pedig ha valaki, akkor Martinez úr igazán szoros kapcsolatban áll az Aprilia gyárral. A kételyeket tovább erősíti, hogy amíg a többi csapat Valenciában verseny-szimulációkat fut, az olasz gyár még a bemutatóját sem tartotta meg Moto2 modelljének. Egyes vélemények szerint a tétlenkedés oka, hogy a 2012-től bevezetésre kerülő ezer köbcentis MotoGp kategória alkalmas lehet a noalei gyár visszatérésére, így erre a projektre koncentrálnak a gyárban.
A híresztelés alapja: a BQR vázas Aspar motor
Egyelőre nincs okunk aggodalomra, hiszen tavasszal még a Tech3 csapat MotoGp-s kivonulását jelentették be hasonló módon, most pedig Ben Spies személyében, dobogóra esélyes pilótával készülnek a következő évadra. Az igazi megnyugvást persze az jelentené, ha már a pályán körözne az olasz gyártó Moto2 gépe, Talmával a nyergében…
Jó kilátások a jövöre nézve!!:-(((
Csak remélni tudjuk, hogy a holtszezonra jellemző alaptalan pletykák egyike, hogy az Aprilia kivonul a 2010-es Moto2 bajnokságból.
Számunkra a hír különösen aggasztó, mivel Talmácsi is egy gyári támogatású Apriliával indul a következő szezonban…
A pletyka alapja az Aspar csapat pénteki tesztelése, ahol BQR vázakkal lépett pályára a Simon és DiMeglio. Pedig ha valaki, akkor Martinez úr igazán szoros kapcsolatban áll az Aprilia gyárral. A kételyeket tovább erősíti, hogy amíg a többi csapat Valenciában verseny-szimulációkat fut, az olasz gyár még a bemutatóját sem tartotta meg Moto2 modelljének. Egyes vélemények szerint a tétlenkedés oka, hogy a 2012-től bevezetésre kerülő ezer köbcentis MotoGp kategória alkalmas lehet a noalei gyár visszatérésére, így erre a projektre koncentrálnak a gyárban.
A híresztelés alapja: a BQR vázas Aspar motor
Egyelőre nincs okunk aggodalomra, hiszen tavasszal még a Tech3 csapat MotoGp-s kivonulását jelentették be hasonló módon, most pedig Ben Spies személyében, dobogóra esélyes pilótával készülnek a következő évadra. Az igazi megnyugvást persze az jelentené, ha már a pályán körözne az olasz gyártó Moto2 gépe, Talmával a nyergében…
Jó kilátások a jövöre nézve!!:-(((
Tommi18-11-2009 16:01:12 // 7126
Rossi laptop. Tök jó, már ilyen is van :)
Belga12-11-2009 10:24:47 // 7125
Mindenki dontson belatasa szerint, hogy mirol is szol a MotoGp:
(kerdezz-felelek a Talma forumrol)
Az lenne a kérdésem hogy elképzelheto hogy Gábor "visszakapja" a 2007-es szerelo csapatot az Apriliánál?
A Gabor csapata (sajat szerelok) nem lessz ugyan az mint 2007 egyk se lessz velunk, de viszont az Aprilia tol kaptunk olyan mernok aki mar dolgozott Gaborral, es pontosan a vaz mernok es a futomu mernok, plussz a Gabor nek a Fo mernok a Tommaso Raponi lessz akik nagyon jol ismeri Gabor es O kimondottan a Moto2 ben csak a Gaborral akart dolgozni. Velemenyem szerint az emberi hatter megvan biztositva, tapasztalt es nagyon jo emberek.
Es nem utoljara hogy az Ing. Marco Palmerini (Aprilia Moto2 Projekt Manager) kizarolagosan a mi box ban lessz ez mar 1000% biztos! :)
Vége a Scot csapat MotoGp pályafutásának. Anno év közben volt itt a fórumon egy elméletem hogy Takahashi kiszállása után a Honda már nem koncentrált a Scot csapatra úgy mint régen és nem adott fejlesztéseket sem Gabesznak és így a fejlodése kisebb mértéku volt mert voltaképpen a széllel szemben kellett motoroznia.
Reszem rol, nagyon sajnalok mert a Scot Racing Team nel nagyon jo emberek dolgoznak, nem veluk volt a Problema!! :(:(:(:(
Azt lehet már tudni, hogy Gabi vagy Iannone lesz az elso számú versenyzo?
Tudod az Aprilia nal nincs igazan elso vagy kettes szamu versenyzo, de az elso motor amit keszul az a mienk es mi mennyunk oda 24-25en nov a meretek, kormany, labtarto, ules stb stb ki probalni :)
A Hondának miért vette félvállról a csapatot ? ( már ha így volt ) Illetve miért nem tettek érte többet ?
A Honda nal mar eleg sok problema vannak a gyari versenyzokkel minden versenyek kapnak 20-25 mp az elso tol, azert mar nem tudjak masra figyelni, annyt mondok hogy egy HRC mernok 4 versenyzo kell kezelni a palyan (Elias, De Angelis, De Puniet es Gabor) ezt lehetetlen profi modon vegezni azt a munka.............De velemenyen szerint jovore se lessz mas kep azert nem maradtunk ott, ugyan az a szituacio lessz mint most.
Mit gondolsz, Talmának van esélye visszajutni a Gpbe?
Ezzel most nem foglakozunk mert egyenlore nem erdekel...most csak a Moto2 erdekel.........sikeres lenni a motogp ben nem eleg jo versenyzo lenni.....vannak mas dolog is....en mar megtanultam azt hogy ha Motogp ben akarunk ujra versenyezni akkor csak a FO bejaraton keresztul akarunk oda jutni ha lehet...
Ezzel azt akarod elorevetíteni, hogy csakis gyári csapat?
Igen de nam hiszem hogy Honda lessz!!! Es meg kell varni mit fog tortenni 2011 mert lehet hogy mar nem lessz igazi "GYARI" csapat a Motogp kategoriaban.
Stefi, a rajtszámon már gondolkoztatok?
Nem lessz 14es az biztos........Gabor a 2es fog viselni :)
Még annyi a számról, hogy ezt Ti választottátok, vagy hogy ment? Lehet rosszul tudom, de nem csak az elozo évben dobogós pilóüták viselhetik az 1-2-3 számot?
Nem egyaltalan nem igy van, csak az 1es ugy mukodek mint te gondolod, Gabor ugy dontott merkertunk az IRTA tol az engedely es ma megis kaptunk.....miert igy dontott Gabor ezt meg nem kerdeztem:):):):)
A Tóth csapat és a Balatonring csapata ott lesz jövore a rajtrácson?
Nagyon sajnalom a Toth Team........a Baltonring Team keves be (csak a Balazs).
Remelem hogy a Tothek tudnak valami megoldas talalni.......a Balatonring Team egyaltalan nem erdekel.
En ha jol tudom az utolso IRTA ules juanuar vegen lessz addig remelem hogy a Tothek megoldja minden, ezt tenyleg igy kivanok neki.........
A "szakma" kit vár az élbolyba 2010 végén? És csapatokat :)
Nem szamit mit mond a szakmai emberek mert iden mindenki azt mondta ev eleje hogy a Simoncelli vagy Bautista nyerik meg a 250cc VB :) ez a szakmai :)
Domináns lesz a motoron a piros-fehér-zöld , ill . a MOL-logo?
Meg nincs eldontve semmi......majd meglattynk mert mi egy jo kis grafika ajanlottunk az Aprilia nak de nem biztos hogy elfogadja:):):):):):)
Nalom mar van kepem a moci rol csak meg az Aprilia tol nem kaptam engedely hogy tudjak nylvanosan mutatni.......... de arcolok erte:):):):):):)
Volt olyan híresztelés is, hogy Talma 2010ben egy Ducatival indulna a Gpben. Ennek volt valóságtartalma? Mennyit mondhatsz el róla? :)
Volt es igaz is volt....Ducati Pramacnal de Estoril ban ugy tudtunk hogy Espargaro megy vele....................:(:(:( es anny fuzok hozza nem azert jol szerepelt hanem a Dorna mar tudtad hogy kiesik egy spanyolversenyzo (Elias) igy uj kell...............
Balatonring kesz lesz? A Sedesa reagált, hogy KÉSZ lesz ....
a Sedesa tol nem lenne annyra biztos...........van mit aggodni a Vicente Cutino......hidd el.......
(kerdezz-felelek a Talma forumrol)
Az lenne a kérdésem hogy elképzelheto hogy Gábor "visszakapja" a 2007-es szerelo csapatot az Apriliánál?
A Gabor csapata (sajat szerelok) nem lessz ugyan az mint 2007 egyk se lessz velunk, de viszont az Aprilia tol kaptunk olyan mernok aki mar dolgozott Gaborral, es pontosan a vaz mernok es a futomu mernok, plussz a Gabor nek a Fo mernok a Tommaso Raponi lessz akik nagyon jol ismeri Gabor es O kimondottan a Moto2 ben csak a Gaborral akart dolgozni. Velemenyem szerint az emberi hatter megvan biztositva, tapasztalt es nagyon jo emberek.
Es nem utoljara hogy az Ing. Marco Palmerini (Aprilia Moto2 Projekt Manager) kizarolagosan a mi box ban lessz ez mar 1000% biztos! :)
Vége a Scot csapat MotoGp pályafutásának. Anno év közben volt itt a fórumon egy elméletem hogy Takahashi kiszállása után a Honda már nem koncentrált a Scot csapatra úgy mint régen és nem adott fejlesztéseket sem Gabesznak és így a fejlodése kisebb mértéku volt mert voltaképpen a széllel szemben kellett motoroznia.
Reszem rol, nagyon sajnalok mert a Scot Racing Team nel nagyon jo emberek dolgoznak, nem veluk volt a Problema!! :(:(:(:(
Azt lehet már tudni, hogy Gabi vagy Iannone lesz az elso számú versenyzo?
Tudod az Aprilia nal nincs igazan elso vagy kettes szamu versenyzo, de az elso motor amit keszul az a mienk es mi mennyunk oda 24-25en nov a meretek, kormany, labtarto, ules stb stb ki probalni :)
A Hondának miért vette félvállról a csapatot ? ( már ha így volt ) Illetve miért nem tettek érte többet ?
A Honda nal mar eleg sok problema vannak a gyari versenyzokkel minden versenyek kapnak 20-25 mp az elso tol, azert mar nem tudjak masra figyelni, annyt mondok hogy egy HRC mernok 4 versenyzo kell kezelni a palyan (Elias, De Angelis, De Puniet es Gabor) ezt lehetetlen profi modon vegezni azt a munka.............De velemenyen szerint jovore se lessz mas kep azert nem maradtunk ott, ugyan az a szituacio lessz mint most.
Mit gondolsz, Talmának van esélye visszajutni a Gpbe?
Ezzel most nem foglakozunk mert egyenlore nem erdekel...most csak a Moto2 erdekel.........sikeres lenni a motogp ben nem eleg jo versenyzo lenni.....vannak mas dolog is....en mar megtanultam azt hogy ha Motogp ben akarunk ujra versenyezni akkor csak a FO bejaraton keresztul akarunk oda jutni ha lehet...
Ezzel azt akarod elorevetíteni, hogy csakis gyári csapat?
Igen de nam hiszem hogy Honda lessz!!! Es meg kell varni mit fog tortenni 2011 mert lehet hogy mar nem lessz igazi "GYARI" csapat a Motogp kategoriaban.
Stefi, a rajtszámon már gondolkoztatok?
Nem lessz 14es az biztos........Gabor a 2es fog viselni :)
Még annyi a számról, hogy ezt Ti választottátok, vagy hogy ment? Lehet rosszul tudom, de nem csak az elozo évben dobogós pilóüták viselhetik az 1-2-3 számot?
Nem egyaltalan nem igy van, csak az 1es ugy mukodek mint te gondolod, Gabor ugy dontott merkertunk az IRTA tol az engedely es ma megis kaptunk.....miert igy dontott Gabor ezt meg nem kerdeztem:):):):)
A Tóth csapat és a Balatonring csapata ott lesz jövore a rajtrácson?
Nagyon sajnalom a Toth Team........a Baltonring Team keves be (csak a Balazs).
Remelem hogy a Tothek tudnak valami megoldas talalni.......a Balatonring Team egyaltalan nem erdekel.
En ha jol tudom az utolso IRTA ules juanuar vegen lessz addig remelem hogy a Tothek megoldja minden, ezt tenyleg igy kivanok neki.........
A "szakma" kit vár az élbolyba 2010 végén? És csapatokat :)
Nem szamit mit mond a szakmai emberek mert iden mindenki azt mondta ev eleje hogy a Simoncelli vagy Bautista nyerik meg a 250cc VB :) ez a szakmai :)
Domináns lesz a motoron a piros-fehér-zöld , ill . a MOL-logo?
Meg nincs eldontve semmi......majd meglattynk mert mi egy jo kis grafika ajanlottunk az Aprilia nak de nem biztos hogy elfogadja:):):):):):)
Nalom mar van kepem a moci rol csak meg az Aprilia tol nem kaptam engedely hogy tudjak nylvanosan mutatni.......... de arcolok erte:):):):):):)
Volt olyan híresztelés is, hogy Talma 2010ben egy Ducatival indulna a Gpben. Ennek volt valóságtartalma? Mennyit mondhatsz el róla? :)
Volt es igaz is volt....Ducati Pramacnal de Estoril ban ugy tudtunk hogy Espargaro megy vele....................:(:(:( es anny fuzok hozza nem azert jol szerepelt hanem a Dorna mar tudtad hogy kiesik egy spanyolversenyzo (Elias) igy uj kell...............
Balatonring kesz lesz? A Sedesa reagált, hogy KÉSZ lesz ....
a Sedesa tol nem lenne annyra biztos...........van mit aggodni a Vicente Cutino......hidd el.......
mesa10-11-2009 13:21:11 // 7124
Csalódott vagyok, mert ennél jobb eredményeket érdemeltem volna, de a csapattal ezt tudtuk összehozni.
(Talmácsi Gábor)
Ez sem különb nyilatkozat, lássuk be!
(Talmácsi Gábor)
Ez sem különb nyilatkozat, lássuk be!
Satti09-11-2009 13:47:40 // 7123
Ugyan mit bizonyíthat?? Azt, hogy mennyire béna??
Az újonc másik magyar kissrác, folymatosan elveri és szerez pontokat, míg Imike csak vhol hátul szerencsétlenkedik.
Az újonc másik magyar kissrác, folymatosan elveri és szerez pontokat, míg Imike csak vhol hátul szerencsétlenkedik.
mesa09-11-2009 13:35:04 // 7122
a Moto2 kategóriában, ahol sokkal kiegyenlítettebb lesz a mezőny, végre bizonyíthatok!
(Tóth Imre)
(Tóth Imre)
EngineCoffeeTables08-11-2009 21:46:21 // 7121
Saját bénasága volt, láttam délután egy videót youtube-on, és a felvezető kör elején mutatták hogy elengedte az egész mezönyt. Majd gondolom nyomta neki valamiért.
Satti08-11-2009 21:36:15 // 7120
Elég fura eset és kínos. :-)
imi15608-11-2009 21:32:54 // 7119
A felvezető körben elesni...................:P!
Érthetetlen.
Sztem ő sem így képzelte el az évadzáró futamot.
Érthetetlen.
Sztem ő sem így képzelte el az évadzáró futamot.
Satti08-11-2009 21:22:05 // 7118
Nem lesz ott gond sztem. A moto2 az mindenkinek teljesen új terep, lesznek többen új csapatok, majd kiderűl, hogy ki bírja gyorsabban felvenni a ritmust.
Mindenesetre örülök, hogy Talma smét olyan helyre kerűlhet, ahol van esélye a jó eredményekre.
Az évadzáró motogp futam, nem volt igazán extra, egyedűl Stoner furcsa bénázása miatt lehet érdekes. Pedrosa örülhetett, hogy otthon futamot nyerhetett, Rossi ismét Lorenzo előtt futott be a 2. helyen.
Ez a Spies gyerek nagyon ügyes, majd számolni kell vele.
Mindenesetre örülök, hogy Talma smét olyan helyre kerűlhet, ahol van esélye a jó eredményekre.
Az évadzáró motogp futam, nem volt igazán extra, egyedűl Stoner furcsa bénázása miatt lehet érdekes. Pedrosa örülhetett, hogy otthon futamot nyerhetett, Rossi ismét Lorenzo előtt futott be a 2. helyen.
Ez a Spies gyerek nagyon ügyes, majd számolni kell vele.
EngineCoffeeTables08-11-2009 20:30:08 // 7117
Most én had ne osztozzam a lelkesedésben....
Jobban örültem volna ha Talma marad a MotoGP-ben akár a Scot Hondánál is ha megadják neki azt amit kért(privát mérnök,stb.).
Mert ez a Moto2 akkor a lutri hogy ennél már csak a SpeedUp csapat nagyobb.
Vagy bejön vagy nem de kockázat biztos van benne.
A Moto2 motor egy Aprilia vázban Honda motor. Nem lesz egyszerü összehozni.
SpeedUp csapat: Halott már valaki róluk valamit azon kivül hogy gyári aprilia motor lesz és a főmérnök neve?
Új csapat egy új kategóriában? Nem érzem elörelépésnek....
Persze az idei év csalódást keltőnek tünhet de ha azt nézzük hogy Talma szerződésbontás után indulhatott a MotoGP-be és pontot szerzett az nem is olyan rossz.
Jobban örültem volna ha Talma marad a MotoGP-ben akár a Scot Hondánál is ha megadják neki azt amit kért(privát mérnök,stb.).
Mert ez a Moto2 akkor a lutri hogy ennél már csak a SpeedUp csapat nagyobb.
Vagy bejön vagy nem de kockázat biztos van benne.
A Moto2 motor egy Aprilia vázban Honda motor. Nem lesz egyszerü összehozni.
SpeedUp csapat: Halott már valaki róluk valamit azon kivül hogy gyári aprilia motor lesz és a főmérnök neve?
Új csapat egy új kategóriában? Nem érzem elörelépésnek....
Persze az idei év csalódást keltőnek tünhet de ha azt nézzük hogy Talma szerződésbontás után indulhatott a MotoGP-be és pontot szerzett az nem is olyan rossz.
imi15608-11-2009 20:16:01 // 7116
Ez nagyon bíztatónak tűnik:)!
Remélem-tényleg-az élmezőnyben láthatjuk újra Talmát motorozni!
Remélem-tényleg-az élmezőnyben láthatjuk újra Talmát motorozni!
Xixo08-11-2009 13:54:04 // 7115
Gratula! Reméljük jövőre újra láthatjuk majd motorozni és nem csak a mezőny végén fog kullogni! Ezt az évet meg majd megpróbáljuk elfelejteni, mert ez biza k.rva siralmas volt...
Úgy fest a feltételek adottak lesznek! :)
Úgy fest a feltételek adottak lesznek! :)
Kovi08-11-2009 13:11:54 // 7114
Szombaton hivatalosan is eldőlt, hogy 2010-ben Talmácsi Gábor az új géposztályban, a Moto2-ben folytatja pályafutását. A magyar motoros a egy gyári Apriliával fog versenyezni a Speedup Aprilia csapatban.
Az Aprilia nagyon komoly tervekkel kezdi a jövő évet és feltett szándéka, hogy a lehető legjobb technikai hátteret biztosítsa két gyári versenyzőjének. Mindehez nagyon képzett és tapasztalt szakember gárdát mozgósít, akik a szezon folyamán végig azon lesznek, hogy segítsék a pilótákat. Sok idő nem lesz a pihenésre, mivel az Aprilia már decemberben szervez egy két napos tesztet. Csapattársa, az olasz Andrea Iannone lesz.
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
„Óriási dolog, hogy az Aprilia gyári versenyzője leszek jövőre, szinte el sem hiszem. Volt időnk Stefanóval közösen összeállítani, hogy mire van szükségem ahhoz, hogy újra főszereplője lehessek a motorsportnak, és úgy gondolom, hogy elértük mindezt. Egy új dolog vár, új kihívásokkal, amit már alig várok. Olyan emberekkel dolgozhatok újra együtt, akikkel korábban már szép eredményeket értünk el, jól ismerjük egymást. Már a valenciai verseny után elkezdődik a munka, és minden erőmmel azon leszek, hogy a legjobbak között legyek. Nem utolsó sorban szeretném megköszönni szponzoraimnak a támogatást, akik továbbra is hisznek bennem és segítenek"
Stefano Favaro nyilatkozata:
"Minden ember életében vannak nehezebb időszakok. Nem volt könnyű az idei év, de rengeteg dolgot tapasztaltunk, és igyekszünk mindig mindenből tanulni, és a jókat leszűrni. A válság sajnos mindenhol érezteti hatását, ez alól nem kivétel a motorsport sem. Éppen ezért külön köszönettel tartozunk a MOL-nak, amely továbbra is töretlenül kitart Gábor mellett. A folytatással kapcsolatos tárgyalások során mindvégig arra törekedtem, hogy a lehető legjobb technikai feltételekkel tudjuk aláírni a szerződést. Azt gondolom, hogy sikerült. Gábor ismét gyári versenyző lesz, kiemelt figyelmet kap. Ő és az Aprilia korábban már nyerő párost alkotott, és hiszem, hogy a rendelkezésre álló technikai háttérrel, szakember gárdával és nem utolsó sorban Talma tudásával és tehetségével jövőre újra főszereplőjévé válik a világbajnokságnak"
Luca Boscoscuro csapatfőnök nyilatkozata:
„Nagyon boldog vagyok, hogy két tehetséges pilótával indulhatunk jövőre. Nagyon bízunk a fiatal versenyző, Andrea Iannone folyamatos fejlődésében, aki az idei eredményei alapján mindenképpen jó választás részünkről. Gábor személyében egy tapasztalt és gyors versenyzővel gazdagodtunk, akire nagy szükségünk van, és aki korábban már volt világbajnok az Apriliával."
Az Aprilia nagyon komoly tervekkel kezdi a jövő évet és feltett szándéka, hogy a lehető legjobb technikai hátteret biztosítsa két gyári versenyzőjének. Mindehez nagyon képzett és tapasztalt szakember gárdát mozgósít, akik a szezon folyamán végig azon lesznek, hogy segítsék a pilótákat. Sok idő nem lesz a pihenésre, mivel az Aprilia már decemberben szervez egy két napos tesztet. Csapattársa, az olasz Andrea Iannone lesz.
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
„Óriási dolog, hogy az Aprilia gyári versenyzője leszek jövőre, szinte el sem hiszem. Volt időnk Stefanóval közösen összeállítani, hogy mire van szükségem ahhoz, hogy újra főszereplője lehessek a motorsportnak, és úgy gondolom, hogy elértük mindezt. Egy új dolog vár, új kihívásokkal, amit már alig várok. Olyan emberekkel dolgozhatok újra együtt, akikkel korábban már szép eredményeket értünk el, jól ismerjük egymást. Már a valenciai verseny után elkezdődik a munka, és minden erőmmel azon leszek, hogy a legjobbak között legyek. Nem utolsó sorban szeretném megköszönni szponzoraimnak a támogatást, akik továbbra is hisznek bennem és segítenek"
Stefano Favaro nyilatkozata:
"Minden ember életében vannak nehezebb időszakok. Nem volt könnyű az idei év, de rengeteg dolgot tapasztaltunk, és igyekszünk mindig mindenből tanulni, és a jókat leszűrni. A válság sajnos mindenhol érezteti hatását, ez alól nem kivétel a motorsport sem. Éppen ezért külön köszönettel tartozunk a MOL-nak, amely továbbra is töretlenül kitart Gábor mellett. A folytatással kapcsolatos tárgyalások során mindvégig arra törekedtem, hogy a lehető legjobb technikai feltételekkel tudjuk aláírni a szerződést. Azt gondolom, hogy sikerült. Gábor ismét gyári versenyző lesz, kiemelt figyelmet kap. Ő és az Aprilia korábban már nyerő párost alkotott, és hiszem, hogy a rendelkezésre álló technikai háttérrel, szakember gárdával és nem utolsó sorban Talma tudásával és tehetségével jövőre újra főszereplőjévé válik a világbajnokságnak"
Luca Boscoscuro csapatfőnök nyilatkozata:
„Nagyon boldog vagyok, hogy két tehetséges pilótával indulhatunk jövőre. Nagyon bízunk a fiatal versenyző, Andrea Iannone folyamatos fejlődésében, aki az idei eredményei alapján mindenképpen jó választás részünkről. Gábor személyében egy tapasztalt és gyors versenyzővel gazdagodtunk, akire nagy szükségünk van, és aki korábban már volt világbajnok az Apriliával."
Inter156 (il mascalzone)08-11-2009 09:12:25 // 7113
imi15607-11-2009 21:14:59 // 7112
Hát,ehhez nem sok mindent kell hozzáfűzni:)))!
Satti07-11-2009 20:13:24 // 7111
Az emlékezetes spanyol futam utolsó 2 perce. Még most is feláll a karomon a szőr ezt látva. :-) klikk
imi15607-11-2009 20:07:58 // 7110
Nagy igazságot mondott a nyalókás:))!
Satti07-11-2009 20:00:21 // 7109
Ez így van. :-) Már sokaknak "beletőrt a bicskája" Rossiba. :-)
Pont Lorenzo mondott egy nagyon találót a Barcelonai futam után, ahol nagy csatában, Rossi az utolsó kanyarban egy hihetetlen előzési manőverrel legyőzte, hogy ott abban a kanyarban, nem lehet egyszerűen olyan későn fékezni és előzni, csak ha Rossinak hívnak..... :-)
Pont Lorenzo mondott egy nagyon találót a Barcelonai futam után, ahol nagy csatában, Rossi az utolsó kanyarban egy hihetetlen előzési manőverrel legyőzte, hogy ott abban a kanyarban, nem lehet egyszerűen olyan későn fékezni és előzni, csak ha Rossinak hívnak..... :-)
imi15607-11-2009 19:54:18 // 7108
Annak ellenére,hogy nekem (is) a Doktor a legnagyobb kedvencem,el kell ismerni,hogy Stoner is hatalmas nagy tehetség.
Viszont nyomás alatt még most is hajlamos a hibázásra,akárcsak Lorenzo.
Persze az sem egy elhanyagolható szempont,hogy a nyomást egy bizonyos Valentino Rossi gyakorolja rájuk:DD!
Viszont nyomás alatt még most is hajlamos a hibázásra,akárcsak Lorenzo.
Persze az sem egy elhanyagolható szempont,hogy a nyomást egy bizonyos Valentino Rossi gyakorolja rájuk:DD!
Satti07-11-2009 19:47:46 // 7107
Stonernek vannak felvillanásai, de tartósan és nyomás alatt már nem tud folyamatosan jól teljesíteni. Majd jövőre kiderül, lehet újra próbálkozni a Doktor kihívóinak. :-) 9 VB cím az nem véletlen. :-)
imi15607-11-2009 19:40:55 // 7106
Úgy tűnik Stoner-így a végére-nagyon elkapta a fonalat.
Hogyha nem jött volna neki közbe az a betegség év közben,biztosan izgalmasabban alakult volna a végjáték:))!
Kíváncsian várom a holnapi futamot.
Hogyha nem jött volna neki közbe az a betegség év közben,biztosan izgalmasabban alakult volna a végjáték:))!
Kíváncsian várom a holnapi futamot.
Satti07-11-2009 18:41:30 // 7105
Talma most nem az utolsó helyről indul legalább.
imi15606-11-2009 22:04:57 // 7103
Igen!Nagy valószínűséggel elhibázott lépés volt ott hagyni az Apriliát:P!
Bár pontosan nem tudhatjuk,mi is vezetett ehhez a drasztikus lépéshez.
Most viszont érdemesebb a jövőbe tekinteni és nem a múlton rágódni.
Biztosan tanultak az esetből,megfizették a "tanulópénzt":S!
Bár pontosan nem tudhatjuk,mi is vezetett ehhez a drasztikus lépéshez.
Most viszont érdemesebb a jövőbe tekinteni és nem a múlton rágódni.
Biztosan tanultak az esetből,megfizették a "tanulópénzt":S!
Mike.06-11-2009 21:55:58 // 7102
Mint írtam, az én értékrendembe nem fér bele egy ilyen csapat elhagyásos manőver. És ha már a xar technikára panaszkodnak, éppen egy a jó 250 es gépet hagyott ott évközben. Amúgy nem újabb VB címet vártam volna, csak egy ettől jobb teljesítményt. De azon sem csodálkozom, hogy ez a gép nem alkalmas erre, viszont így mindig oda lukadunk ki, hogy akkor a jót nem kellett volna ott hagyni. Lehet, hogy ha teljesíti jól a 250 es évet akkor a mostanitól jobb GP gépet kaphatott volna.
Én is abban bízom, hogy most jó csapatot választanak, (Favaró ezt nem b@ssza el) és ott újra tud versenyezni és hozza a jó formáját.
Én is abban bízom, hogy most jó csapatot választanak, (Favaró ezt nem b@ssza el) és ott újra tud versenyezni és hozza a jó formáját.
imi15606-11-2009 21:46:09 // 7101
Egy vb címet mindíg is nehezebb volt megtartani,mint megszerezni.
Csak egészen kivételes képességű motorosoknak sikerül,mint pl. Rossi-nak.
Az is nyilvánvaló,hogy a motogp királykategória sem hasonlítható semmilyen más kategóriához.Sok,nagy tapasztalattal rendelkező motorosnak tört már bele a bicskája.Itt van pl. Thoseland.Ő is csak küzd,pedig sokkal komolyabb csapatban mehet,mint Talma.
Én úgy gondolom,ne legyünk telhetetlenek.Fog még Talma örömteli perceket okozni nekünk.
Én legalábbis bízom benne:))!
Csak egészen kivételes képességű motorosoknak sikerül,mint pl. Rossi-nak.
Az is nyilvánvaló,hogy a motogp királykategória sem hasonlítható semmilyen más kategóriához.Sok,nagy tapasztalattal rendelkező motorosnak tört már bele a bicskája.Itt van pl. Thoseland.Ő is csak küzd,pedig sokkal komolyabb csapatban mehet,mint Talma.
Én úgy gondolom,ne legyünk telhetetlenek.Fog még Talma örömteli perceket okozni nekünk.
Én legalábbis bízom benne:))!
Mike.06-11-2009 21:33:58 // 7100
Én sem írtam olyant, hogy direkt okozta volna, de ezen a szinten ilyen tévedés nem megengedhető.
Amúgy lehet, hogy ez a motog gp 2 es szériára váltás Talmának nem is visszalépés, ha ott sikerül az élcsoportba maradni. Ha ott is csak hátul kullog, akkor nincs miről beszélni.
Nincs elfelejtve a VB címe, viszont mert VB volt továbbra is illene jól teljesíteni, ez már tőle egy "alapkövetelmény" lenne.
Amúgy lehet, hogy ez a motog gp 2 es szériára váltás Talmának nem is visszalépés, ha ott sikerül az élcsoportba maradni. Ha ott is csak hátul kullog, akkor nincs miről beszélni.
Nincs elfelejtve a VB címe, viszont mert VB volt továbbra is illene jól teljesíteni, ez már tőle egy "alapkövetelmény" lenne.
imi15606-11-2009 20:35:02 // 7099
Ez az év közbeni váltás tényleg balul sült el,de azt nem tartom elképzelhetőnek,hogy Favaro direkt akart volna rosszat Talmának,vagy,hogy a "fejéhez tartotta volna a pisztolyt".
Ez most-egyszerűen-nem jött össze nekik.Ennek ellenére nem írnám le Talmát.
Bízom benne,hogy lesz még alkalma bizonyítani tudását a motogp sorozat vmelyik kategóriájában.
Sokan,nagyon hamar elfelejtették,hogy a 2007-es világbajnoki címével mekkora örömet okozott rengeteg magyar embernek Talma és,hogy még soha nem volt olyan motorosa ennek a kis országnak,aki ekkora sikert ért volna el ebben a sportágban:P!
Ez most-egyszerűen-nem jött össze nekik.Ennek ellenére nem írnám le Talmát.
Bízom benne,hogy lesz még alkalma bizonyítani tudását a motogp sorozat vmelyik kategóriájában.
Sokan,nagyon hamar elfelejtették,hogy a 2007-es világbajnoki címével mekkora örömet okozott rengeteg magyar embernek Talma és,hogy még soha nem volt olyan motorosa ennek a kis országnak,aki ekkora sikert ért volna el ebben a sportágban:P!
Mike.06-11-2009 20:15:27 // 7098
Ha itt, mi laikus műkedvelők is láttuk, hogy ez egy xar húzás volt, akkor egy szakembernek ezt mégjobban kellett volna látni. Akkor is és most is vallom, Favaro jól megkavarta ezt és jól lehúzta Talma renoméját, szóval ne csináljunk belőle mártirt.
Az én felfogásom szerint kikerülni a moto GPből, az visszalépés. Nem muszáj egyetérteni ezzel, én így látom, így gondolom.
Az én felfogásom szerint kikerülni a moto GPből, az visszalépés. Nem muszáj egyetérteni ezzel, én így látom, így gondolom.
Belga06-11-2009 20:03:21 // 7097
Szerintem meg örülni kell, hogy egyáltalán valamelyik osztályban ott tud lenni. Remélhetőleg jövőre ismét bizonyítani tud, és nem ez a rosszul sikerült csonka év alapján fogják beskatujázni, mert az elég nagy butaság lenne. Nem hiszem, hogy a szerződéskötéskor az idei nehézségeket előre látni lehetett....csak meg kell nézni a lakókocsis videót, mikor Stefano bejelenti a nagy hirt, milyen érzelmek szakadnak fel belőle. Ők akkor úgy érezték, megcsinálták, megvan a nagy lehetőség. Nem igy lett, ez van, ez már a múlt. Voltak véletlenül kifecsegett pletykák erről az idei motorrol, hogy mennyire egy összetákolt cucc, nem kell mindent Talma nyakába varrni.
Index cikk:
A gyorsaságimotoros-világbajnokságon az idén a MotoGP-ben szereplő Talmácsi Gábor jövőre a 250 köbcentis kategóriát felváltó Moto 2-ben folytatja a versenyzést.
A váltást a 2007-ben a 125kcm-esek között világbajnok magyar pilóta menedzsere jelentette be pénteken az MTI-nek.
"Technikai részletekben nem tudtunk megegyezni Gábor jelenlegi csapatával, a Honda Scottal. Többek között azt kértük, hogy jövőre biztosítsanak a számára egy kizárólag vele foglalkozó mérnököt, ám a csapat a gazdasági válságra hivatkozva továbbra is négy pilótát kiszolgáló technikust tudna a rendelkezésünkre bocsátani” - indokolt Stefano Favaro.
Favaro elmondta, hogy a csapat a tesztelési lehetőségek bővítésében sem tudott megfelelő segítséget ígérni. "Olyan csapatot keresünk Gábor számára, amelynél ismét gyári pilóta lehet, hiszen korábban így kiemelkedő sikereket ért el".
Az MTI úgy tudja, hogy a 28 esztendős magyar versenyző Apriliával folytatja pályafutását. Talmácsi 2007-ben világbajnoki címet, 2008-ban pedig bronzérmet nyert a 125 kcm-es kategóriában gyári Apriliával, 2005-ben pedig egy KTM nyergében lett szintén bronzérmes a gyorsaságimotoros-világbajnokságon.
A Honda a következő szezonra Talmácsi eddigi csapattársával, Alex de Angelisszel kötött szerződést.
Index cikk:
A gyorsaságimotoros-világbajnokságon az idén a MotoGP-ben szereplő Talmácsi Gábor jövőre a 250 köbcentis kategóriát felváltó Moto 2-ben folytatja a versenyzést.
A váltást a 2007-ben a 125kcm-esek között világbajnok magyar pilóta menedzsere jelentette be pénteken az MTI-nek.
"Technikai részletekben nem tudtunk megegyezni Gábor jelenlegi csapatával, a Honda Scottal. Többek között azt kértük, hogy jövőre biztosítsanak a számára egy kizárólag vele foglalkozó mérnököt, ám a csapat a gazdasági válságra hivatkozva továbbra is négy pilótát kiszolgáló technikust tudna a rendelkezésünkre bocsátani” - indokolt Stefano Favaro.
Favaro elmondta, hogy a csapat a tesztelési lehetőségek bővítésében sem tudott megfelelő segítséget ígérni. "Olyan csapatot keresünk Gábor számára, amelynél ismét gyári pilóta lehet, hiszen korábban így kiemelkedő sikereket ért el".
Az MTI úgy tudja, hogy a 28 esztendős magyar versenyző Apriliával folytatja pályafutását. Talmácsi 2007-ben világbajnoki címet, 2008-ban pedig bronzérmet nyert a 125 kcm-es kategóriában gyári Apriliával, 2005-ben pedig egy KTM nyergében lett szintén bronzérmes a gyorsaságimotoros-világbajnokságon.
A Honda a következő szezonra Talmácsi eddigi csapattársával, Alex de Angelisszel kötött szerződést.
Mike.06-11-2009 19:33:04 // 7096
Vagy ha más nem, akkor a hazai bajnokságban is indulhat.
Bravó Stefanó! :-(
Bravó Stefanó! :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?