Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Atesz198726-01-2009 20:15:35 // 12543
Én motoros versenyekre járok...

...valahányszor felmegyek a mecseki szerpentinen. :)
Atesz198726-01-2009 20:13:31 // 12542
Minden "ez egy nagyon megbízható autó!" megnyilvánulásra lehet rémtörténettel felelni. Ezt pont egy Alfás fórumon kell mondani? :)
GTPeti26-01-2009 20:13:15 // 12541
"Járok vele autós versenyekre"

Én is voltam anno gyorsuláson. Többször is. Az autóm szépen várt a parkolóban, amíg nézelődtem. :)
Youri26-01-2009 20:06:06 // 12540
Rosszat vett....Nézd meg az 1.4 tulaj írását:-D
Poló26-01-2009 20:05:18 // 12539
Havernak is ilyen Astrája van. Annyira megbízható, hogy állt neki fél évet, mindenki széttárta a kezét, hogy nem tudja mi a baja. A 3. compjutert cserélte meg szinte minden elektromos cuccot, jeladót, meg kábeleket, mire jó lett. Nem egy erőgép, ráadásul az övé nem caraván, hanem sima 5 ajtós.
Youri26-01-2009 20:03:54 // 12538
És még egy érdekesség...


ASTRA 1.4b caravan
Alfás vagyok, de ebbe is beleszerettem
Modell
1.4b caravan

Szöveges ítélet
Most olvastam egy cikket miszerint egy civicnek nem kotyan meg 210000 km. nevettem . Astránk 230000-on is túl van és vissza merném állítani a szalonba félig munkás félig családi verda. Nem egy villámmari de forgatva nem teljesit rosszul a kis benzines motor. Ez valódi "tűzön vizen" nem ugy mint a "mi autonk" . fogyasztása nevetséges Bécsi út során mértünk max 6 litert. (na jó egyszer menőztem vele egy éjjen átt akkor volt 10/egyesben 40,kettesben 80 /). Fater gépe ha nem lennék olasz mániás semmi mást nem vennék. A hibákat fillérekből vagy még annyiből se hiphop orvosoltuk. komplett hűtő csere (műanyag nyaka miatt) munkadijjal 26 rongy.
Kézi féket huzogatva még a csajok is oda vannak érte.
Beleszerettem.
Egszerűen sokarcú mindenre jó autó.
Szombat hajnalban meg rakjuk szerszámmal és mindentől függetlenül eljutatja a cuccot a megrendelőhez elvégezzük a melót. Haza visz minket mindig baj nélkül. Este bezselézem hajam átülök a vezető ülésbe és gumit csikorgatok vele.
Borzasztó. Még anyut is nyögés nélkül elviseli.
Járok vele autós versenyekre ahol szeretik mert a legtöbb autoszerelőnek ,versenyzőnek is van egy hasonló.
Youri26-01-2009 20:01:03 // 12537
Itt egy újabb "igazmondó juhász" :-D.....

ASTRA 1,8 16v Caravan SportÁÁÁ csak egy Astra !! gyere ápám.... ÚÚÚ egy Astr
Modell
1,8 16v Caravan Sport

Szöveges ítélet
Egy 45 lovas fapad corsa után 125 paci +extra halom , a gyári 9,1 gyorsulás 8,9 minden komojabb tuning nélkül,
harmadikban síró 195 ös gumik.
Nekem tényleg álom, tudom van er?sebb szebb stb. de ennyi pénzért ilyen: igénytelen, strapabíró, kényelmes(gyári sportülés alázza a G elegansom ülését),er?s, megbizható autót nem nagyon találni. A kedvencem a hátsó szintszabályzós gátlók voltak 6-700 kg meg sem kottyant neki,(5 személy+ full pakol 200 km/h azaz 130 khöm-köhöm)és diszómodon nézett ki hogy felált a fara.



Úúúúúúúú,h sírhatnak a gumik 195nél:-DDDDDD
Rumi26-01-2009 17:53:15 // 12536
hogy van ez. jar hozza 6 honap kereskedoi gari vagy ilyen nincs mar?
Longman26-01-2009 12:22:55 // 12535
Mindig szerettem a svéd autókat. Egy ilyen Saab-ot mindig is szívesen próbáltam volna, aztán egyszer hozzán is került egy ilyen 9-5, gyorsan le is "meoztam", hatalmas csalódás volt, legalábbis a beltere. Pedig azt hittem az lesz a legjobb benne. Egyszerűen nem találtam a helyem, az összhatás is olyan gagyi volt. Pontosabban a műszerfal rontott el mindent, nagyon. Azóta nem vágyom Saab után. Pedig a többi része nagyon jó volt. (menetteljesítmény/kényelem).
A Volvo S60 - S80 beletere/műszerfala viszont nagyon-nagyon tetszetős számomra.
Satti26-01-2009 12:11:02 // 12534
A 164 lovasnak 5-ös a váltója, a 185 lovas az már 6-os.
Ez ugyanolyan, hogy pl. a 156 2.5 V6-ban széria a 6-os váltó, míg a 166-ban csak 5-ös váltó van, még a 3.0 V6-ban is.
Rumi26-01-2009 11:58:29 // 12533
a 3mas bmw nem jo semmire. pici kenyelmetlen fapados
az uj coupe atom jol nez ki szerintem, es a touringokat is szeretem. de belul attol meg foleg bmwhez kepest fapad
Atesz198726-01-2009 11:45:25 // 12532
Jópofa ítélet egy Audistól. :)

Nézzétek meg a "következő autója?" kérdésre adott válaszát. :)
Zsolt15526-01-2009 05:27:46 // 12531
A futóműve rendben volt az autónak, viszont a egy 1,5 éves S80 D5-től meglepően 5 sebességes váltója volt. A D5-s motortól többett vártam volna.



Viszont, hogy már ezek az alkatrészek ilyen hamar megkoptak, nem egy minőségi autó érzetét adták.
Mulder25-01-2009 21:36:05 // 12530
Na mivan mégiscsak?:)
Satti25-01-2009 21:08:06 // 12529
Pont ilyen, csak fekete metál.
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2009 20:43:18 // 12527


Ilyen? Annyiért? Asszem kéne...
Satti25-01-2009 20:35:38 // 12526
Sép az a 9-5 Aero kombi 2.3T is, megy mint a szél és ráadásul még pakolni is lehet bele. :-)
TSiga ( I am the TSIG)25-01-2009 20:30:09 // 12525
A Coupe az szép! A 155 mellé egy 9-3 Viggen nem esne rosszul. Az Alfa lenne a hétvégi autó, a viggen meg a napi büntető...
Satti25-01-2009 18:01:49 // 12524
Az nincs, de még Saab is rtkán van, az elmúlt 1 évben, még csak ez lesz a 2. darab.
Mulder25-01-2009 17:54:44 // 12523
Kabbe......:) Coupe nincs?:)
vagy esetleg kicsit régebbi
Satti25-01-2009 17:46:46 // 12522
Feketemetál, bézs bőrbelső....mondjam még? :-))
Mulder25-01-2009 17:40:25 // 12521
Ne bosszants......:) Fekete, ezüst?:)
Satti25-01-2009 17:40:13 // 12520
Nem semmi gépek vannak ezen a Peking-Paris versenyen, Bentley, Rolls, Lagonda Itala, Aston Martin, Volvo, Chevrolet, Lancia, Bugatti, némelyik egy műtárgy. A versenyen a részvételi díj, 35 ezer angol font, nem semmi.
Satti25-01-2009 17:37:17 // 12519
Az a Saab Aero ami lesz nálam eladó, ráadásul a kombi változat, ami sztem még jobban néz ki, mint a síma.:-)
Satti25-01-2009 17:34:54 // 12518
Épp erről írtam egy kicsit lejjebb.:-)
Süni25-01-2009 17:34:48 // 12517
Bár az Integra nem a szépségéről híres legalábbis számomra,de tény hogy nagyon bika motor van a kaszniban.Az S 2000 meg aszt hiszem hogy minden igényt kielégít! :-)
Mulder25-01-2009 17:31:25 // 12516
Nekem is amrad még egy darabig az biztos, de ahogy te is mondtad én se nagyon látok más alternatívát a kínálatban ami persze tényleg "tökéletes lenne nekem". Talán 156 SW.....
145formabuzivagyok:)
De azért az AERO-val kiegyeznék:)
Satti25-01-2009 17:30:44 // 12515
A Honda S2000 tényleg nagyon komoly, még tavaly adtam el egyet, természetesen rendesen kipróbáltam előtte.:-) Mondjuk gazán fanatikusoknak való, mert bár brutálisat megy, és az, hogy kényelmesen lehet akár 7000-ig forgatni, nagyon durva, főleg, hogy pl. 200 alatt nem is kell 6.-ba tenni, de kemény, kényelmetlen és rettentő zajos, zul.képpen 150 felett már a saját habgod sem hallod, 200-nál olyan, akár egy motoron ülnél, sisak nélkül, de autózn vele nahy élmény, meg persze hátsó kerék hajtású.
szabzso25-01-2009 17:28:47 // 12514
Ehhhhh, ez érdekes hozzászólás volt ... No mindegy, inkább nem írok semmit rá! :)
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2009 17:26:39 // 12513
Dehogy veszem! Bár ha nem lenne autóm elgondolkodnék rajta, de még 2 évet tuti marad a 146. Ha így marad a gazdasági helyzet, akkor marad míg el nem porlik alólam :-)
Mulder25-01-2009 17:21:47 // 12512
Vedd meg Sattiéktól az említett Saab-ot:)
pityke25-01-2009 17:21:47 // 12511
innkább biciklizek mint hogy ilyen hányadekba beleuljek akár hogy is megy : ))
Mulder25-01-2009 17:20:35 // 12510
Ne is mond csak megfájdul a szívem:)
szabzso25-01-2009 17:19:15 // 12509
van annál bikább széria is, igaz nem civic =ilyet kérek karácsonyra :D ), sőt nem is beszélve az S2000-ről a literenkénti 120 pacijával!!! Más gyártók még turbóval sem hoznak ki ennyi pacit egy motorból!
Poló25-01-2009 17:17:14 // 12508
A Ritmo padlólemezére :)
pityke25-01-2009 17:17:13 // 12507
a 3-as bmw-nek az ellenfele a 159...
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2009 17:11:51 // 12506
Őszintén mondom, én nem örülnék, ha fű-fa Alfát venne, és tele lenne plakátolva vele az ország. Így különleges autóm van, úgy meg tucatautóm lenne. Csak gondolj bele, minden régi Astra "Classic" helyett 145 146-ok szaladgálnának. Piszokul unalmas lenne már a forma, akármennyire is kidolgozott és szép.
Különben meg a mai felhozatalból nem tudnék magamnak autót választani. A 159 tetszik, csak piszokul nagy, nehéz, talán egyszer családi autónak jöhet 3 gyerek mellé egy v6-os. A Brera nem jöttem rá, hogy mire jó, a Gt-nek kevés az ajtaja, a MiTo csúnya és nem praktikus (A Grande pötty nekem 1000x jobban bejön), kabriózni nem az én világom, úgyhogy Szpájder kilőve, a 147 meg nem alternatíva mondjuk egy új Bravo mellett, de használati értékben a 146 mellett sem (csomagtér, hely). A 166 orrát meg elqrták a fészlifttel, nomeg nekem az is nagy. Miért tud a Saab normális méretű csomagtérrel és bármekkora motorral rendelkező családi gépet építeni (9-3)? Miért tud a Volvo, a BMW? Egy 3-mas bömösnek nincs konkurenciája Alfa fronton. És EZ a szomorú.
Satti25-01-2009 17:07:39 // 12505
Bazz. 1-2 dolgot hülyén írtam.:-)) Travel chanel és Peking-Paris
Satti25-01-2009 17:06:20 // 12504
Most van a travel csanel-en a Pejókng-Paris verenyrpl útifilm, szép nagyon régi klasszikus autókkal mennek, van két srác, akiket csak úgy neveznek, The Italia boys.
Satti25-01-2009 17:03:29 // 12503
Jaja el is felejtettem írni, hogy Aero, ráadásul két teljes garnitúra kerékkel, téli-nyári, de a téli is a gyári tipikus Saab alufelni és a gép nagyon jó, már megvolt a teljes állapotfelmérés, mondjuk gondoltuk is, hogy rendben van, mert egy középkorú, olyan tipikus precíz, igényes úré az autó, egy új XC 60 Volvo-t fog vinni.
Mulder25-01-2009 16:59:08 // 12502
9.5 AERO? Az nem is pénz érte:)
Satti25-01-2009 16:54:07 // 12501
A Golf I-et azt Giugiaro tervezte még 1974-ben.
Satti25-01-2009 16:51:24 // 12500
Nekóstógassá vazze! :-))

VR6-om volt és meg kell mondjam, jó kis gép volt, nagyon jól ment, annak dején egy komoly autó volt a kategóriájában. Eladásra volt nálam régebben egy szép állapotú Calibra is, a 150 lovas, nem voltam ekőtte nagy véleménnyel róla, de kellemesen csalódtam benne, nem volt vele rossz autózni. Az a baj, hogy itt soxor úgy mond véleményt vki bzonyos típusokról, hogy oha nem próbálta, nem ment vele, fogalma sincs igazán, miről beszél, és ez pont olyan, mikor mások, akiknek fogalmuk sincs az Alfákról, arról az élményről, amit egy Alfával való autózás jelent, az olasz márkát szólja le vagy kritizálja, mert hallott ezt-azt. Sok igen jó autó van, ami nem olasz és nem Alfa, pont most fog bejönni hozzánk egy Saab 9-5 kombi 2.3 T, aki nem vágja, ez turbo benzines, 2001-es, teljes extrás, nagyon jó állapotban, másfél millió lesz az ára és valljuk be, ennyiért lényegesen komolyabb autó, mint egy hasonló korú 147 vagy 156.
Vikking 31125-01-2009 16:40:14 // 12499
Amúgy is , mekkora hülyeség már akkora autót mint a Sierra három ajtóval gyártani?! :) Már csak ezért imádnivaló :))))
Vikking 31125-01-2009 16:39:46 // 12498
De azok a Cosworthök gyönyörűek... A Sierra meg a csepp "Cossie" is a nagyon kéne kategória :)
TSiga ( I am the TSIG)25-01-2009 15:37:17 // 12497
Kicsit visszatérve a japá kocsikhoz. Volt 85-ös 1.5 12V civicünk és imádtuk. Utána jött a 155ös.
A japánok mindíg is kicsit furák voltak. Mindíg megtartották a komoly dolgokat maguknak. Ha felütöma 91-92-93-as autókatalógust, akkor meglepő dolgokat találunk. pl. Daihatsu Charade Gtti 993ccm, 3 henger turbó. A világon mindenütt 103-103LE. A japán belpiacos 143. Mazda RX-7 1308ccm, Wankel turbó. Japánban 380 Le. Honda CRX Vtec Vti a világon max. 160 LE. Japánban ugyanez a köbcenti, ugyanúgy szívóval 231 LE.

Persze mennyire tarósak? :-)))

Az európai konkurenseink:
a VW ösztelepes hengerfejét előszőr a Golf II GTi-hez lehetett venni tuningalkatrészként. Az Oettinger gyártotta. A gyártósort megvette a VW.
A Vectra 16V hengerfejét a Yamaha tervezte.
A Fordnak csak a Cosworthjai voltak ütősek.
TSiga ( I am the TSIG)25-01-2009 15:20:14 // 12496
Nem csak az a probléma, hogy "motorikusan" kellene fejleszteni. Ha jársz-kelsz az országban, nagyon kevés alfa-reklámot látsz. Hiába jó a 159-es, meg a többi, mindenki mást vesz, mert azokkal tele van plakátolva az ország. Többet kéne reklámra költeni.
Viszont nézd meg a design fronton az állást. Egyedűl talán a Seat néz ki valahogy. A Suzuki nem egy kategória, a Fordokat baltával faragják, a VW is egy kripta azzal a kínaipiacos krómozott elejével. Érdekes módon az Alfa és az olasz autók sok-sok szépségdíjat meg designdíjat kaptak.
Még ami fontos: a múlt. A VW a Golf 1-től létezik igazán. Azt is a Trabant gyártól vették át, miután annak nem volt pénze egy új modellt bevezetni. Asszem 602 vagy 603 lett volna a jelölése. A honda is csak a nagy olajválságkor indult világgá a szegénykeverékes CVCC (asszem) Civic-kel.A Seatot meg asszem a Fiat teremtette, a Pandát kezdték ott is gyártani Marbella néven. A Fordot európai piacra a 2. VH hozta el.
Poló25-01-2009 13:08:52 // 12495
Akkor ide vehetjük a Fiat Tipo Granturismo-t is a 150 pacijával vagy a Sedici Valvoe-t. De az 1,8 16V Tipo sem volt gagyi. És akkor jöhet még az Uno Turbo a 100-105-114 lóval. A VR6-ot ne hasonlítsd a 2,5-öshoz, mert az 2,8-as vagy mekkora, közelebb áll a 3,0-hoz.

Nagy VW fanatikus lettél mostanában :-b
:))))
Vikking 31125-01-2009 12:58:30 // 12494
Jó, de a vezmod nélküli 1.6 TS az egy furcsa szerkezet, ne azt vegyük figyelembe szerintem. A 120 lovas azért csak jobb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.