Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GTPeti21-03-2012 21:20:09 // 21493
Kevesebb, mint 1000darab. Ez évben lejár az utolsók engedélye is. Nemrég volt róla egy cikk valahol.
GTPeti21-03-2012 21:19:50 // 21492
Piritu - 1.000.00021-03-2012 21:16:19 // 21491
Mexióban meg rengeteg bogár taxi van. Ha valamiből sok van, az nem mindig jeleni, hogy jó is az a valami :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)21-03-2012 21:07:25 // 21490
hát végül is tényleg azért van annyi taxi merci a németeknél bár csak ilyen szinten lennénk :P
GTPeti21-03-2012 20:56:41 // 21489
Kazes☻21-03-2012 11:21:50 // 21488
Kompressz úr18-03-2012 10:28:18 // 21486
Van, de az öt centi vastag fuksz dörzsöli a nyakam, így ide járok trollkodni :P
Átok79146TD18-03-2012 09:38:02 // 21485
Föleg, hogy két hete piacra gyárt a kecskeméti gyár is..:))
Kazes☻18-03-2012 09:12:33 // 21484
Tényleg, és merga klub van?! :)
GEORGE17-03-2012 22:25:00 // 21483
No igen, az előnyöket nem szabad elhallgatni. Ott valóban jobban nyomon követhető. De a merga is már csak a régi híréből ír, mára nagyot zuhant a minőség.
Kompressz úr17-03-2012 22:11:27 // 21482
A mergáknál legalább tudom, hogy két év múlva milyen autót vehetek.
GEORGE17-03-2012 21:55:24 // 21481
Jó igazad van, nem teljesen átlag autó :-)
Az átlag autó alatt nem azt értettem, hogy családi autóval egyenlő, mert még is csak egy coupe mint pl a Fiat Coupe :-) Érted?
Az átlag autó alatt nem azt értettem, hogy családi autóval egyenlő, mert még is csak egy coupe mint pl a Fiat Coupe :-) Érted?
Poló17-03-2012 21:35:47 // 21480
Azért egy GTV-t átlagautónak nevezni... Lehet benne kisebb motor, legyen csak 2.0 TS meg hajtson elöl, de az átlagautó fogalmától szerintem messze van még így is.
Pakold be a családot és autózz le vele 200 km-t a nagyszülőkhöz aztán kérdezd meg a hátul utazókat, hogy hogy élvezték az utazást :D
Pakold be a családot és autózz le vele 200 km-t a nagyszülőkhöz aztán kérdezd meg a hátul utazókat, hogy hogy élvezték az utazást :D
GEORGE17-03-2012 21:30:59 // 21479
A 3.0V6-al már valóban megindul és lehet vele élmény autózni, de az alatta lévő motorokkal csak egy átlag autó. A Fiat Coupe 2.0 20V turbo a maga 220 lóerejével és gyári 250-es végsebességével legalább annyira élvezhető mint a GTV3.0V6.
Mivel neked ilyen van és amúgy sem zártál a szívedbe, tudom, hogy sose ismered el, hogy ez a GTV már nem az a "valódi" Alfa amit itt sokan megsiratnak.
A hajtást sem véletlenül tették át hátulról előre.
Mivel neked ilyen van és amúgy sem zártál a szívedbe, tudom, hogy sose ismered el, hogy ez a GTV már nem az a "valódi" Alfa amit itt sokan megsiratnak.
A hajtást sem véletlenül tették át hátulról előre.
dundun17-03-2012 21:08:17 // 21478
Jó hogy nem egy Thaliát szarozol leee:)
W.17-03-2012 21:04:50 // 21477
Ugyan magyarázd már el, mi a racionális egy olyan autóban mint a GTV?? Számomra semmi. Élményautó, nem pedig bevásárló háziasszonyok városi járgánya. Nem azért mert nekem épp az van de erről vitázni, na az a hülyeség!
GEORGE17-03-2012 20:23:56 // 21476
Nem kell mert attól még, hogy Fiat bázisra épült még Alfa. De csak azért nem racionalizáltnak titulálni, mert neked az van az hülyeség.
Kazes☻17-03-2012 20:07:46 // 21475
Meg voltam győződve, hogy direkt írtad úgy! :)))
Piritu - 1.000.00017-03-2012 19:49:05 // 21474
A mergák között ne? :-O
Kompressz úr17-03-2012 19:43:50 // 21473
Én azért a Lanciak között is szétnéztem volna...
DrB17-03-2012 19:42:51 // 21472
Bammeg, én is rosszul írtam. Scusi... :)
W.17-03-2012 19:37:19 // 21471
Akkor mi van? Tegyek rá Fiat jelet?
GEORGE17-03-2012 19:33:19 // 21470
Jól kutattál, a TBi csak Alfában van, volt. A MultiAir TBI meg már Fiatban is van.
GEORGE17-03-2012 19:31:47 // 21469
A Fiat csoport maga az Alfa is, így ugyan olyan újként kell üdvözölni a Fiat technikai újításait amik bekerülnek az Alfába.
A többiben egyet értünk, és nagy kíváncsisággal lessük 2013-at, hogy milyen Alfák fognak kigurulni a gyárból.....
A többiben egyet értünk, és nagy kíváncsisággal lessük 2013-at, hogy milyen Alfák fognak kigurulni a gyárból.....
Piritu - 1.000.00017-03-2012 19:17:01 // 21468
Köszönöm :-)
Piritu - 1.000.00017-03-2012 19:16:24 // 21467
Csak én vagyok ügyetlen, hogy a TiBi-t nem találom meg egyetlen Fiatban sem?
GEORGE17-03-2012 19:14:46 // 21466
Részemről semmi gond, csak azért mertem szólni mert több hsz-en keresztül rosszul írja mindenki.
GEORGE17-03-2012 19:14:01 // 21465
De csak azért mert neked egy GTV-d van.
Jó ha tudod, hogy az is egy Fiat.........
Jó ha tudod, hogy az is egy Fiat.........
Piritu - 1.000.00017-03-2012 19:12:14 // 21464
Elnézést, mellé ütöttem a billentyűnek :-(
GEORGE17-03-2012 19:11:24 // 21463
Uraim, Alfa rajongóként legalább mi tudjuk már leírni, hogy mik vannak az Alfákban.
DNS nincs, de van helyette DNA kapcsoló :-)
DNS nincs, de van helyette DNA kapcsoló :-)
Kompressz úr17-03-2012 18:07:30 // 21462
Ezek a Fiat csoport újdonságai. A DNS-en kívül mi az, ami Alfa sajátosság?
Piritu - 1.000.00017-03-2012 17:13:11 // 21461
Tényleg nincs új dolog, csak multiair, DNS, TiBi, mjet...
Kompressz úr17-03-2012 15:25:27 // 21460
Mivel a 159-et hét év alatt sem sikerült leváltani, de az elmúlt idő arra viszont jó volt, hogy még inkább" elfiatosodjon" a márka, így nem csoda...
GTPeti17-03-2012 15:17:44 // 21459
Ennek megfelelően neked sem Alfád van. ;) :P
Kompressz úr17-03-2012 15:14:38 // 21458
A technikai újítások száma az Alfánál is a nulla felé konvergál.... A modellek számossága pedig legalább választási lehetőséget biztosít, amit régóta nem lehet az Alfáról elmondani.
Grando17-03-2012 13:56:44 // 21457
Erről azért majd 120.000 lefutott km után is referálj nekünk. (Már ha megtartod addig egyáltalán.) ;)))
GTPeti17-03-2012 12:05:55 // 21456
Lengőkarja és útvonalja válogatja. :P
Roll198317-03-2012 11:42:55 // 21455
156-nál se két év kell hozzá, szóval várjál még az ítélettel. :)
.......................17-03-2012 11:34:02 // 21454
Jó a Mito futómű
nyoma sincs a 147,156 ,gt ből ismert drága lengőkarcseréknek
ez birja a nagy kereket is 18 ast is
igy nem kell 100 ezreket rákölteni 2 évente
szóval nekem bejött
nyoma sincs a 147,156 ,gt ből ismert drága lengőkarcseréknek
ez birja a nagy kereket is 18 ast is
igy nem kell 100 ezreket rákölteni 2 évente
szóval nekem bejött
DrB17-03-2012 11:33:29 // 21453
Itt a volt keletnémet részen nem sűrün futok össze alfás cartársakkal. Átlépve a régi német-német határt, szignifikánsan megnő a számuk.
.......................17-03-2012 11:27:57 // 21452
A Kia ,és a Hyundai Németo ban CÉGAUTÓ!
általában
és aki nem akar ott BMW t sem olcsó cégautót,vesz ALFÁ t
ilyen a piac
általában
és aki nem akar ott BMW t sem olcsó cégautót,vesz ALFÁ t
ilyen a piac
Kazes☻17-03-2012 11:09:48 // 21451
Oh yeah! Végre, végre... mást is lehet olvasni, ami példának okáért jóóó...! :)))
GTPeti17-03-2012 11:00:50 // 21449
Megértelek. Jó lehet a kis "mérgezett egér". :)
DrB17-03-2012 10:58:25 // 21448
amióta megvan a kis 135 lovas MiTónk, alig várom, hogy elkérjem a páromtól és toljam a DNS-t D-be, félretéve minden racionalitást :))
Blade17-03-2012 10:53:45 // 21447
Attól hogy - fogalmazzunk így - "költségkímélő" megoldásokat használtak, a végeredmény még nem lett racionális...
satya17-03-2012 10:12:15 // 21446
azért a mito ami egy grande punto, vagy corsa ahogy tetszik, azt is a racionális elvek miatt csinálták. mert pl. az a hátsó futómű megoldás már a sud-ban is ott volt.
satya17-03-2012 10:03:06 // 21445
Ha már arról beszélünk hogy hány új autót dob piacra egy gyár egy év alatt, akkor nézzük meg hogy mennyi technikai újdonság/újítás van eg y'új' modellben. Pl a hudáj vag kia semmi újat nem hoz csak másolatokat gyárt amiket más gyártók már 10 éve feltaláltak. nekem azért mert tesznek egy szebb műszerfalat egy új típusba az nem lesz jó autó. pl oktáviát egész szépre csinálták de egy kalap fos az autó. szépnek, vagy tetszetősnek /ízlés kérdése/ lehet egy autót hívni, vagy tetszhet, de ha a műszaki tartalmon nem korszerűsítenek akkor az csak egy sablonos közlekedési eszköz. mondjatok nekem valami nagy durranást amint a kóreaiak találtak fel / a sült kutya nem elfogadható/ és be is tették a járművükbe. tudomásul vehetjük hogy a marketingeseik elhitetik veletek hogy de barom jó autó, ezért meg ezért..... mint pl a vw-ről is elterjedt milyen jó autó, pedig nem az, tapasztalatból mondom. érdeke, hogy semmivel sincs több problémám az Alfáimmal /és soha nem is volt pedig volt idő amikor a 33 td több mint 40 ezret ment egy évben és 6 évig hajtottam/ mint a toyotámmal vagy a német szekerekkel. csak élmény volt velük menni és ha be akartam fordulni valahol akkor ez megoldható volt. bár az új kóreaiakat nem vezettem de a technikai leírásokat végignézve nagy durranás nem lehet. vagy legalább is semmivel sem jobb vagy több mint a multiair motorok pl.
Zsolt15517-03-2012 08:52:21 // 21444
A Csiki-Bege is amikor megnyitotta a Szentendrei úton a szalonját réteg márkákat akartak árulni. (Alfa, Ducati, Subaru, stb.) Sok egyéb más ok mellett ez is okozta a vesztüket.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
374
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?