oké én ezt megértem,nekem is az elsők az olaszok.de ezt próbálom elmondani,hogy vannak a mai napig ahogy régen is voltak szar konstrukciók....most is van... leirtam GTpetinek is egy-kettő dolgot...Nem hiába a JTD-t vette meg ennyi gyártó,van egy kistömegű repülő is amiben JTD motor dolgozik...
És elmondom neked a mai CR-nél az a cél hogy a 2400Bart elérjék,idáig jelenleg 2200Bar a csúcs... de a PD TDI tudja a 2600Bart is,pedig az 1.9 PD-k is már 98/99 óta léteznek.Engem nem érdekel mikori a motor,pl. lehet a CDI újabb technika CO kibocsátás stb,de a régi soros adagolós állólámpás merci 4,5millió km-t is elmegy,egy ki van állítva Stuttgartban!Pl. az új autókban jobbak a féltengelyek...pl egy GOlf V esetében jobb mint egy 1/2-es Golf esetén,mert akkor tájt gyerekcipőben járt az elsőkerék hajtás az első elsőkerekes autó a 128as Fiat volt(minden út rómába vezet:D)
és nem csak ma közösködnek a gyártók ez már régi dolog... ALfa Arna ugye a Nissan Cherryvel készült, Croma-Thema-164 a Saab 9000,a Delta svédországban SAab 600as volt,1984ben már a FIat és a PSA együtt csinált teherautót!a Mitshubishi 3000Gt a Dodge Stealh vagy a Coltot Amerikában DOdge COltként adták el...Hidd el ok nélkül nem fogok egy autót fikázni,elég jól ismerem a DCI,HDI technikát meg egyéb Francia autókat....pl. tegnap dieseleknél kihagytam a 2.5 V6 TDi VW/audi motor szintén állandóan problémás,bezzeg a Sor 5 TDi (100,A6,T4,bizonyos volvok) nagyon jók....amúgy szerintem a Sor6os Bmw-nek is jó hangja van és egész jól is tud menni pl egy 28i
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
DeezL22-08-2012 10:45:24 // 21743
DeezL22-08-2012 10:33:46 // 21742
igen mert a Fiat tervezte nekik a kasztnit
Kazes☻22-08-2012 10:30:12 // 21741
Egyetértünk! :)
Viszont, "mindegyikben marad gyenge pont"... és ez nem véletlen! Szvsz. :)
Viszont, "mindegyikben marad gyenge pont"... és ez nem véletlen! Szvsz. :)
Atesz198722-08-2012 09:38:56 // 21740
Nem, természetesen nem. Ültem egy haverom 3-as BMW-jében, 90-es évek eleji, 192 lovas sorhatos motor, M3 futómű, és fékek, benne van neki több mint 6.5 millióban az autó. Semmi nem mozdult meg bennem. A minap vezettem egy 115 lovas, 1.6-os Brava-t, engedték meghajtani egy kicsit. Felrémlettek az Alfás kilóméterek, nagyon szíven ütött az élmény. Pontosan tudom miben más egy olasz, pláne egy Alfa a többi autótól. :)
Ettől függetlenül butaság kategorikusan kijelenteni, hogy valamelyik gyártó valamilyen terméke szar lenne. Abban a világban, ahol 1500 bar-os nyomással porlasztják a gázolajat, már nüanszokon múlik minden. Mivel marhára bonyolult minden motor, és nincs lehetőség évekig tesztelni őket, ezért mindegyikben marad gyenge pont. Bármelyiket tönkre lehet vágni, a legnagyobb jó szándék ellenére is.
Ettől függetlenül butaság kategorikusan kijelenteni, hogy valamelyik gyártó valamilyen terméke szar lenne. Abban a világban, ahol 1500 bar-os nyomással porlasztják a gázolajat, már nüanszokon múlik minden. Mivel marhára bonyolult minden motor, és nincs lehetőség évekig tesztelni őket, ezért mindegyikben marad gyenge pont. Bármelyiket tönkre lehet vágni, a legnagyobb jó szándék ellenére is.
DeezL22-08-2012 00:01:40 // 21739
van nagyon jó belülők de van nagyon szar is a CDiből,de azért 500ezer km-nél megadja magát még azt mondom belefér...
JTD még a pancsolt naftás JTD-k is jól bírják,de a 300ezer km az a tuti....de van olyan amiben 535 van óra szerint és még mindig a gyári porlasztó teszi a dolgát
JTD még a pancsolt naftás JTD-k is jól bírják,de a 300ezer km az a tuti....de van olyan amiben 535 van óra szerint és még mindig a gyári porlasztó teszi a dolgát
GTPeti21-08-2012 23:50:11 // 21738
Ami még érdekel:
A JTD injektorok (nem pancsolt naftával) és a CR-pumpa mennyi km-t bírnak ki?
A JTD injektorok (nem pancsolt naftával) és a CR-pumpa mennyi km-t bírnak ki?
Saca21-08-2012 23:40:53 // 21737
szóval ezért néz ki úgy mint egy kicsit esetlen Fiat Punto :)
GTPeti21-08-2012 23:39:35 // 21736
(OM651 és társai.)
GTPeti21-08-2012 23:37:43 // 21735
Jó kis lista. A Delphi adagolós modern MB-k továbbra is vészesek? (Volt visszahívás.)
DeezL21-08-2012 23:37:21 // 21734
ja olaszban Fiat Sedici:Dde a fiat csinálta nekik a kasztnit
DeezL21-08-2012 23:34:02 // 21733
bocsánat Volvo S80,elírtam....
meg csinálunk régebbi technikás Diesel-eket is....
ottani tapasztalatok:
VW,SKoda,SEat Audi:
1.9 TDI 90/110le az egyik legjobb diesel motor,sokat elmennek semmi nagyobb probléma
1.4 PDTDI az kuka....meg az 1.2 PD TDI is 3 henger és egyéb negatívumok...
1.9/2.0 PD-t nem nagyon kellett csinálni,de általában a szar olaj miatt estek szét ha jöttek,de az 1.9esek jobbak mint a 2.0!
Mercedes:
régi soros adagolós dieselek örökéletűek
CDI: sok jön be ált 500ezer km-nél szétesnek,ami azért anynira nem rossz futásteljesítmény de pl. volt bennt DUcato JTD 700ezerrel és sokkal jobb volt
FOrd:
ezeket említettem
de az pl bosszantó hogy az 1,8 TDCI-ken pl. FOcus nincs kézipumpa,100év amire megjön a gázolaj....
Franciák: 2.0 HDI 8v ami van a Scudoban,406,Xsara stb nem olyan vészesek még
DCI katasztrófa... régi 1.9D TD citroenek,peugetok jók,1.4d 1.5d AX/saxo sem rossz... de a 2.1TD az nem jó....Lucas adagolóval bőven volt baj...még a gázolaj is megeszi a tömítéseit..
OLasz: JTD a legjobb CR,nem hiába veszi meg a Suzuki,a Tata,a Saab/Opel stb....
régi TD-k közül DUcatok jók az Iveco motorosok Croma stb jó... de a TD 75/TD 100 Brava Bravo mArea kuka....állandóan hengerfejes...környékbeli olaszautó bontósok is be vannak tárazva ilyen motorokkal.sűrűn fogynak...
OPelből:1.7 CDTi Isuzu motor,abból is rengeteget csináltunk....ezt a motort megkapta a 7gen Civic is,olyan is volt bennt porlasztó hibával..2.0 DTI-t is jópárat csináltunk
meg csinálunk régebbi technikás Diesel-eket is....
ottani tapasztalatok:
VW,SKoda,SEat Audi:
1.9 TDI 90/110le az egyik legjobb diesel motor,sokat elmennek semmi nagyobb probléma
1.4 PDTDI az kuka....meg az 1.2 PD TDI is 3 henger és egyéb negatívumok...
1.9/2.0 PD-t nem nagyon kellett csinálni,de általában a szar olaj miatt estek szét ha jöttek,de az 1.9esek jobbak mint a 2.0!
Mercedes:
régi soros adagolós dieselek örökéletűek
CDI: sok jön be ált 500ezer km-nél szétesnek,ami azért anynira nem rossz futásteljesítmény de pl. volt bennt DUcato JTD 700ezerrel és sokkal jobb volt
FOrd:
ezeket említettem
de az pl bosszantó hogy az 1,8 TDCI-ken pl. FOcus nincs kézipumpa,100év amire megjön a gázolaj....
Franciák: 2.0 HDI 8v ami van a Scudoban,406,Xsara stb nem olyan vészesek még
DCI katasztrófa... régi 1.9D TD citroenek,peugetok jók,1.4d 1.5d AX/saxo sem rossz... de a 2.1TD az nem jó....Lucas adagolóval bőven volt baj...még a gázolaj is megeszi a tömítéseit..
OLasz: JTD a legjobb CR,nem hiába veszi meg a Suzuki,a Tata,a Saab/Opel stb....
régi TD-k közül DUcatok jók az Iveco motorosok Croma stb jó... de a TD 75/TD 100 Brava Bravo mArea kuka....állandóan hengerfejes...környékbeli olaszautó bontósok is be vannak tárazva ilyen motorokkal.sűrűn fogynak...
OPelből:1.7 CDTi Isuzu motor,abból is rengeteget csináltunk....ezt a motort megkapta a 7gen Civic is,olyan is volt bennt porlasztó hibával..2.0 DTI-t is jópárat csináltunk
GTPeti21-08-2012 23:29:40 // 21732
A globalizáció az, mikor egy Magyarországon gyártott, ám olasz néven is árult japán autóba francia motort tesznek (SX4). :))
DeezL21-08-2012 23:17:23 // 21731
peugeot meg a ford együtt dolgozott a motorok feejlesztésén,és később inkább a Ford irányított... hát... ezáltal az 1.6 HDI/TDCI bekerült Ford,Pug,CItroen,Mazda,VOlvokba,meg az 1,4esek is FOrd,Pug,Citroen,Mazda... akkor a 2.2-t megkapta a Ducato is... katasztrófálisan szarok... pl a 2.2 Cit Jumpyt használják a Pannon mentősök,sorban borulnak szét...az 1.6 HDI meg minde francia szutyi tiszta kávédaráló szerintem nem is mennek olyan jól...és mondom nem hiába vált a SUzuki is az 1.6ban is JTD-re ...Suzuki szervízben is szidták az SX4 1.6 HDi-t mint a bokrot,mondták az 1.9 JTD jó.. porlasztóztunk egyébként mazda 2est is... volvo s40est is...de pl a Volvo S90 2.4es CR dieseljei nem franciák ,azok nagyon jók pl.
GTPeti21-08-2012 23:09:43 // 21730
A Pug HDI-k tényleg olyan rosszak? Egyszer vezettem egy céges 1.6-os 308-at, az ment mint a veszedelem. És nagyon halk is volt.
DeezL21-08-2012 23:07:29 // 21729
1 kezdetleges kis gép,van külön cuccos Boschnál ami mindenhez speciális lenne az 40millió...de ezzel a géppel is betudjuk mérni ,mert pucoltunk egy 159es alfát így..de annak semmi baja nem volt,csak a srác kérte a főnököt hogy pucolja ki mert 200ezer van az autóban..egyébként az újságban is úgy hirdetjük a műhelyet hogy DCI porlasztók javítása tisztitása:D ennyit a renaultról.....
GTPeti21-08-2012 23:03:28 // 21728
Van Bosch porlasztómérő padotok is, ami a JTD porlasztókhoz is jó?
DeezL21-08-2012 22:58:11 // 21727
ez az off-os rovat ez azért van hogy más márkákról beszéljünk tudtommal...igen tudom a TS-eknél is megvan 1-2 hiba...de...a DCI tényleg nem jó,és szinte semmilyen francia autó. sem...peugeot/citroenes tapasztalat is van bőven....amikor eladtak havi 45 Xsarát abból visszajárkált havonta a 45ből 40...stb..a 307es volt európa leggagyibb autója felmérések szerint...BMW-vel is előfordulhat,az sem fog magától megjavulni,nem fog magától olajat cserélni stb,én ezzel tisztában vagyok.és azzal is hogy attól még hogy alfám van,léteznek más márkáknál is jó konstrukciók..
NA most fiat lancia alfa tapasztalat is van bőven,ahol fater dolgozik először fiat lancia szalon volt és alfa szervíz..utána lett citroen majd peugeot...
az hogy egy autó pl széthullik a tulajtól is függ.pl az olaj...sokan csodát várnak a 800Ft/liter áron megvett olajtól... de az hogy van hogy ahol dolgozom mi porlasztókat újítunk fel,bemérünk,tisztítunkállandóan DCI,1.7 CDTI.HDI-kkel találkozunk? JTD sohasem jött be porlasztó hibával..kettős tömegű lendkereket sem 80ezer km-nél cseréltünk rajta...és az SX4es Suzuki is már nem fogja többet használni az 1.6HDi-t hanem az 1.6Mjet kerül bele... egyébként meg aki behúzza fülét farkát az nem én vagyok,én mindent leirok az autóról a blog résznél is,nincs tabu.a csapágyazást nem hallottam még a TS-eknél,csak a ballansz szakadásokról hallottam.. azt meg ne felejtsd el hogy rengeteg alfa olaszból jön,és kereskedőktől veszik meg pl. haverom 300ezerről tekerték vissza az óráját 110re...kereskedők beadnak minden szép jót,az ember megveszi azt hiszi jó benne az olaj,a vezérlés stb,amikor meg tönkremegy jön a szar olaszozás....
NA most fiat lancia alfa tapasztalat is van bőven,ahol fater dolgozik először fiat lancia szalon volt és alfa szervíz..utána lett citroen majd peugeot...
az hogy egy autó pl széthullik a tulajtól is függ.pl az olaj...sokan csodát várnak a 800Ft/liter áron megvett olajtól... de az hogy van hogy ahol dolgozom mi porlasztókat újítunk fel,bemérünk,tisztítunkállandóan DCI,1.7 CDTI.HDI-kkel találkozunk? JTD sohasem jött be porlasztó hibával..kettős tömegű lendkereket sem 80ezer km-nél cseréltünk rajta...és az SX4es Suzuki is már nem fogja többet használni az 1.6HDi-t hanem az 1.6Mjet kerül bele... egyébként meg aki behúzza fülét farkát az nem én vagyok,én mindent leirok az autóról a blog résznél is,nincs tabu.a csapágyazást nem hallottam még a TS-eknél,csak a ballansz szakadásokról hallottam.. azt meg ne felejtsd el hogy rengeteg alfa olaszból jön,és kereskedőktől veszik meg pl. haverom 300ezerről tekerték vissza az óráját 110re...kereskedők beadnak minden szép jót,az ember megveszi azt hiszi jó benne az olaj,a vezérlés stb,amikor meg tönkremegy jön a szar olaszozás....
Kazes☻21-08-2012 22:43:49 // 21726
Oké-oké, de ugye azért nem leszel Andy145?! :)
Atesz198721-08-2012 22:25:59 // 21725
OFF
Akkor a TS motorokat se hagyd ki, amelyikből biztosan tudok vagy 15 tagról, hogy a legkülönbözőbb kilométeróra állásoknál lettek csapágyasak. Van közte 80 ezret futott is. És ők csak az aktív tagok (nagy alfások, akik nagyokat hallgatnak a témáról), akikről hallhattam, hogy át estek rajta. Nagyon sok 530d lett hengerfejes. Akkor az is szar? A 44 ezret futott megkímélt példányon cserélték a szíjakat 4-5 évesen? A gázolaj benne állt hónapokig? Mit jelent a megkímélt? Ott ültél mellette? Személyes ismeretségem van olyannal, aki 20 ezer km alatt tönkre tett egy zsír új 1.2-es cliot. A minap mesélte egy pajtásom, hogy szerelt egy 80 ezret futott thaliát, amit látszólag megkíméltek, valóságban komplett futómű, minden oldala gatya volt, a motorban nem járt az egyik henger, ilyenek... Igen, minden típusnak vannak tipikus gyenge pontjai, amire oda kell figyelni. Ez sem életbiztosítás, de jó eséllyel elkerülhető a nagyobb baj. Ha itt az Amoren nem húzná be fülét farkát minden nagy alfás, mikor a csapágyas TS motorok szóba kerülnek, talán én is tudtam volna erről a problémáról annak idején, és elkerülhettem volna egy 80 ezres kiadást (ami a többiek által kiperkált összeghez képest igazából nem is sok). Gondoskodtam volna komolyabb olajszivattyúról, vagy tudom is én (bár a kenyere javát rossz kenés mellett ette meg, úgyhogy mindegy lett volna)... Mind1, legalább tudtam volna róla.
Tényleg pont egy alfa fórumon kell bármelyik márkáról becsmérlő kijelentést tenni?
ON
Akkor a TS motorokat se hagyd ki, amelyikből biztosan tudok vagy 15 tagról, hogy a legkülönbözőbb kilométeróra állásoknál lettek csapágyasak. Van közte 80 ezret futott is. És ők csak az aktív tagok (nagy alfások, akik nagyokat hallgatnak a témáról), akikről hallhattam, hogy át estek rajta. Nagyon sok 530d lett hengerfejes. Akkor az is szar? A 44 ezret futott megkímélt példányon cserélték a szíjakat 4-5 évesen? A gázolaj benne állt hónapokig? Mit jelent a megkímélt? Ott ültél mellette? Személyes ismeretségem van olyannal, aki 20 ezer km alatt tönkre tett egy zsír új 1.2-es cliot. A minap mesélte egy pajtásom, hogy szerelt egy 80 ezret futott thaliát, amit látszólag megkíméltek, valóságban komplett futómű, minden oldala gatya volt, a motorban nem járt az egyik henger, ilyenek... Igen, minden típusnak vannak tipikus gyenge pontjai, amire oda kell figyelni. Ez sem életbiztosítás, de jó eséllyel elkerülhető a nagyobb baj. Ha itt az Amoren nem húzná be fülét farkát minden nagy alfás, mikor a csapágyas TS motorok szóba kerülnek, talán én is tudtam volna erről a problémáról annak idején, és elkerülhettem volna egy 80 ezres kiadást (ami a többiek által kiperkált összeghez képest igazából nem is sok). Gondoskodtam volna komolyabb olajszivattyúról, vagy tudom is én (bár a kenyere javát rossz kenés mellett ette meg, úgyhogy mindegy lett volna)... Mind1, legalább tudtam volna róla.
Tényleg pont egy alfa fórumon kell bármelyik márkáról becsmérlő kijelentést tenni?
ON
DeezL21-08-2012 22:05:31 // 21724
hohó dehogynem....pl Renault 1.5 DCI motorok,volt hogy 2 nap alatt 4ben cseréltem porlasztót volt olyan ami öregé volt,megkímélt 9 év alatt 44ezer km...
Piritu - 1.000.00020-08-2012 19:24:40 // 21723
Műszaki adatok:
Hossz: 11,5 m - szélesség: 5,5 m - magasság 4,5 m
Saját tömeg: 55 t - terhelhetőség: 77 t
Az átalakítotton 64 főnek van hely.
V-12 4 ütemű Cummins motor 860 LE
A 17 km-es úton kb 48 litert fogyasztott
Kerékátmérő: 2,6 m, szélesség: 70 cm, kerék súlya: 1200 kg, ár kb. 7.300,-- Euro.
Az egész kocsi ára 1980-ban 429.000,-- Euro.
Hossz: 11,5 m - szélesség: 5,5 m - magasság 4,5 m
Saját tömeg: 55 t - terhelhetőség: 77 t
Az átalakítotton 64 főnek van hely.
V-12 4 ütemű Cummins motor 860 LE
A 17 km-es úton kb 48 litert fogyasztott
Kerékátmérő: 2,6 m, szélesség: 70 cm, kerék súlya: 1200 kg, ár kb. 7.300,-- Euro.
Az egész kocsi ára 1980-ban 429.000,-- Euro.
Kazes☻20-08-2012 19:15:32 // 21722
Szuperjó lehetett, az biztos! :)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 19:11:11 // 21721
GTPeti20-08-2012 19:03:22 // 21720
Ja, hogy mentél is vele? Ugye, hogy nincs jobb egy nyomatékos dízelnél? :))
Piritu - 1.000.00020-08-2012 18:55:37 // 21719
Az a legkevesebb, az utak is keskenyek :-P
Kb fél km-es rendes közúton mentünk, addig lámpával és sorompóval lezárták a "normális" járművek elől.
Kb fél km-es rendes közúton mentünk, addig lámpával és sorompóval lezárták a "normális" járművek elől.
GTPeti20-08-2012 18:44:40 // 21718
A magasságkorlátozás sem jelent komoly problémát. Igaz, a felüljárókat újjá kell építeni. :)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 18:42:23 // 21717
Kazes☻19-08-2012 14:59:01 // 21716
Ezt mondjuk részben legalább
többen is tudnák és elterjedne, mindjárt más lenne az összes ilyesfélével foglalkozó újság is. :)
többen is tudnák és elterjedne, mindjárt más lenne az összes ilyesfélével foglalkozó újság is. :)
Xixo19-08-2012 00:47:17 // 21715
Passzátot úgyis a szomszédodnak veszel, nem magadnak. :)
Használt autónál meg úgyis a megörökölt állapot meg főként a szerelőd fogja meghatározni, hogy mennyire lesz megbízható az eszköz.
Használt autónál meg úgyis a megörökölt állapot meg főként a szerelőd fogja meghatározni, hogy mennyire lesz megbízható az eszköz.
zolee14519-08-2012 00:22:03 // 21714
Ez pont olyan népítélet mint a pihentben tárgyalt blogbejegyzés. Persze ez kicsit jobban esik, mert véetlenül pont egy Alfát dicsőítenek a Passattal szemben.
Volt főnököm nemrég cserélte le a Passatot soha többet VW felkiáltással. Így szar úgy szar amúgy szar. Simán lehet, hogy szar autó, nem tudom, soha nem volt Passatom, de csak az ő véleménye még nem tántorítana el, mert én azt is tudom hogyan használta.
Mindig is voltak az autóiparnak tévedései, de szerintem jóideje nem lehet már alapvetően szar autót venni. Viszont bármit le lehet lakni.
Volt főnököm nemrég cserélte le a Passatot soha többet VW felkiáltással. Így szar úgy szar amúgy szar. Simán lehet, hogy szar autó, nem tudom, soha nem volt Passatom, de csak az ő véleménye még nem tántorítana el, mert én azt is tudom hogyan használta.
Mindig is voltak az autóiparnak tévedései, de szerintem jóideje nem lehet már alapvetően szar autót venni. Viszont bármit le lehet lakni.
Kazes☻18-08-2012 23:13:21 // 21713
Klassz! Bár ez csak egy fecske... :)
Roll198317-08-2012 19:42:41 // 21711
Audi? Á az nem lehet, nem megy az tönkre hisz német! :)
GTPeti17-08-2012 19:31:24 // 21710
Most ha rosszmájú akarnék lenni, azt mondanám, hogy a német mérnökök ezt (parancsra) pontosan így tervezték, csak a km/élettartam számításba csúszott hiba.
W.17-08-2012 07:45:13 // 21709
Az utóbbi időben ismét többször hallom (olvasom) az " így sz@r az Alfám, meg úgy sz@r az Alfám, meg mindent magam csinálok, azután mégis sz@r az Alfám" véleményeket. Nos, okulásképpen íme egy 2007-es, mások által istenített Audi A6 2.0 turbódízel széttört dugattyúja, aminek okozója a konstrukciós hibából eredően 6 szögletű (!!!) olajpumpa tengely, ami fokozatosan elvesztette a szögleteit, így megszűnt az olajnyomás.
Kazes☻15-08-2012 22:48:13 // 21708
Minden bizonnyal! :) Gyanítom, hogy a velorex evolúciója...
Saca15-08-2012 22:41:37 // 21707
azt sosem értettem hogy ezeknek velejárója az hogy ennyire esetlenül néznek ki?
Kazes☻15-08-2012 22:36:45 // 21706
Bp.-en van és úgy ahogy a fickó is csinálja, jó.
GTPeti15-08-2012 21:48:20 // 21705
Nekem ez tetszik. Lehet vennék is, ha lenne értelme.
Kazes☻15-08-2012 21:44:09 // 21704
Kazes☻14-08-2012 17:25:16 // 21703
Saca14-08-2012 16:31:02 // 21701
Saca11-08-2012 16:42:52 // 21700
Ez már inkább regényíró mintsem hirdető :)
GTPeti11-08-2012 15:29:18 // 21699
A hirdetőnek tuti állást ajánl majd a Csonti-Car... B)
.......................11-08-2012 15:24:09 // 21698
mreni11-08-2012 14:17:15 // 21697
vannak benne erdekes megoldasok az biztos,es egy ket dolog valoban logikus lehet,itt inkabb az elettartamra,meghibasodasok gyakorisagara leszek kivancsi
GTPeti10-08-2012 22:32:53 // 21695
Vigasztalásul dobok neked egy szép képet. ;)
Liquid10-08-2012 21:19:04 // 21694
ejha, írígy vagyok :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
406
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?