Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Buksi15-05-2012 23:57:22 // 21593
Béke poraira itt is! :(
Marklar15515-05-2012 23:57:19 // 21592
Ebben a korban ez természetes... :)
Kazes☻15-05-2012 21:04:19 // 21591
GTPeti15-05-2012 13:50:33 // 21590
Jól fog menni, ha koprocesszoros egynégyes. :)
Piritu - 1.000.00014-05-2012 22:14:19 // 21589
Munkatársam most kapott 1,4 kopresszor+túróst talán lesz időm megsasolni.
GTPeti14-05-2012 22:09:25 // 21588
Még vmi eszembe jutot a Polo-hoz:
- Abszolút nincs a pályán tekintélye. Az Alfát csak a racerek akarják letolni. Előle meg lemennek. :) A Polo-val meg kell kergetni az illetőt, hogy elhiggye: tudja szedni a lábát.
- Abszolút nincs a pályán tekintélye. Az Alfát csak a racerek akarják letolni. Előle meg lemennek. :) A Polo-val meg kell kergetni az illetőt, hogy elhiggye: tudja szedni a lábát.
Kazes☻14-05-2012 22:07:36 // 21587
Nekem is úgy tűnik, jól látod! :)))
GTPeti14-05-2012 22:06:15 // 21586
...mondod te... :PPP :)
Kazes☻14-05-2012 22:04:18 // 21585
Többet kell(ene) az Alfádban ülnöd, majd felíratjuk receptre! :)
GTPeti14-05-2012 21:58:20 // 21584
Korr.: - A hátsórész burkolatai teljesen műanyagok. :)
GTPeti14-05-2012 21:45:53 // 21583
No és valami aktuális is...
Ma kb. 4-500km-t mentem egy ilyennel:
Úgy tudom, hogy BlueMotion verzió, vagyis a 75LE/180Nm dízelmotor dolgozik a céges autóban.
A tapasztalatok:
- Halk. Szélzaj szinte egyáltalán nincs. (Első piros pont.) Ebben sokkal jobb, mint a 156.
- Szerencsére hagyományos kézifék van benne.
- Start-stop automatika. Megszokás kérdése... Nekem annyira nem kéne, de biztos deaktiválható valahogy turbókímélés céljából.
- Sajnos nincs vízhőmérséklet mérő. (Mondjuk ez pl. pótolható.)
- Húz. Nem kicsit. Pontosan annyira, hogy nagyon sok autónak meglepetést okozzon a pályán. Ha nem én hajtom meg és nincs fent a GPS, én sem hiszem el, milyen tűrhetőt lép. Pályán abszolút használható. (Második piros pont.)
- A motor 3200at pörög GPS szerinti 180-nál. Hoppá. Mindezt egy ötsebességes váltóval és úgy, hogy 100-nál sem feltétlenül kell visszakapcsolni a gyorsításhoz. (Harmadik piros pont.)
- A 170kmh utazótempó simán tartható vele. A hazafelé megcélzott 120-ról valahogy mindig felkőszott a mutató, mikor nem figyeltem oda. :)
- Az ülés elég kemény tömetű, amolyan VW-s.
- A futómű elég pattogós.
- A kormányzás a 156 után szokatlanul könnyű.
- A hátsórész műanyagburkolatai teljesen műanyagok. Nem valami exkluzív.
- Városi tempónál ugyan halk az autó, de hallani belül a nyers dízeles kerregést. Na ilyen a 156-nál nincs.
A konklúzió az az, hogy egy egész jó kis autó ez. Ha cégesnek felkínálnának egy Golfot, vagy egy ilyet, ezt választanám. Ez sem kicsi és azért egy Golf mégiscsak a fauvésság szimbóluma. Azok pedig nem vagyunk. :)
Ma kb. 4-500km-t mentem egy ilyennel:
Úgy tudom, hogy BlueMotion verzió, vagyis a 75LE/180Nm dízelmotor dolgozik a céges autóban.
A tapasztalatok:
- Halk. Szélzaj szinte egyáltalán nincs. (Első piros pont.) Ebben sokkal jobb, mint a 156.
- Szerencsére hagyományos kézifék van benne.
- Start-stop automatika. Megszokás kérdése... Nekem annyira nem kéne, de biztos deaktiválható valahogy turbókímélés céljából.
- Sajnos nincs vízhőmérséklet mérő. (Mondjuk ez pl. pótolható.)
- Húz. Nem kicsit. Pontosan annyira, hogy nagyon sok autónak meglepetést okozzon a pályán. Ha nem én hajtom meg és nincs fent a GPS, én sem hiszem el, milyen tűrhetőt lép. Pályán abszolút használható. (Második piros pont.)
- A motor 3200at pörög GPS szerinti 180-nál. Hoppá. Mindezt egy ötsebességes váltóval és úgy, hogy 100-nál sem feltétlenül kell visszakapcsolni a gyorsításhoz. (Harmadik piros pont.)
- A 170kmh utazótempó simán tartható vele. A hazafelé megcélzott 120-ról valahogy mindig felkőszott a mutató, mikor nem figyeltem oda. :)
- Az ülés elég kemény tömetű, amolyan VW-s.
- A futómű elég pattogós.
- A kormányzás a 156 után szokatlanul könnyű.
- A hátsórész műanyagburkolatai teljesen műanyagok. Nem valami exkluzív.
- Városi tempónál ugyan halk az autó, de hallani belül a nyers dízeles kerregést. Na ilyen a 156-nál nincs.
A konklúzió az az, hogy egy egész jó kis autó ez. Ha cégesnek felkínálnának egy Golfot, vagy egy ilyet, ezt választanám. Ez sem kicsi és azért egy Golf mégiscsak a fauvésság szimbóluma. Azok pedig nem vagyunk. :)
GTPeti14-05-2012 20:32:09 // 21582
A BMW-példát vehetett volna az 156-ról. Már ami a hátsó üléssort illeti. A 156-nál az ülőlapokat előre lehet hajtani, ezáltal alacsonyabban van a ledöntött hátlap.
Amúgy egész tűrhető.
Így néz ki a 3er-ben:
...és így a 156-ban:
Amúgy egész tűrhető.
Így néz ki a 3er-ben:
...és így a 156-ban:
Marklar15513-05-2012 16:47:46 // 21581
Scorpióba is raktak...
GTPeti13-05-2012 12:53:21 // 21580
Kazes☻12-05-2012 23:45:19 // 21579
Mér', mit kellett volna csináljon, hisz csak egy golfos(s)?! :)))
Marklar15512-05-2012 23:41:58 // 21578
Ment elöttem ma egy 1es Golf. Tökk rozsdás, de tutti tuning, mert lépett is (füstölt is) meg brutál kerekek. Jött szembe egy 2 es Golf. 1 es Golfos intett, 2 es meg nézett bután...:)))
Kazes☻12-05-2012 22:41:44 // 21577
Mer' azt biztos nem tud és/vagy annyira teccett néki a verdonkád, hogy inkább követett! :)))
GTPeti12-05-2012 22:39:25 // 21576
Pont most hétfőn jött mögöttem egy ilyen csoda. Azt is valószínüleg egy ilyen pávián vezette, mert picit felbosszantott, hogy mögöttem liheg, s mikor lehúzodok meg nem megy. B)
Kazes☻12-05-2012 22:29:53 // 21575
Neeem! Ez a hundáááj... :)))
GTPeti12-05-2012 22:27:04 // 21574
Érdekes a Hyundai célközönsége. :))
Kazes☻12-05-2012 22:17:25 // 21573
Majmok...! :)
Piritu - 1.000.00011-05-2012 20:58:15 // 21572
Autóteszt Hyundai módra :-)
Kazes☻10-05-2012 10:31:37 // 21571
Qtyu pajtim! Azzal nekünk is volt probléma, de kiszúrtam, és megjavítottam kis FBS-el. Viszont más miatt visszahívtak. Azt hiszem a fékkel volt valami. :)
Kíváncsi vagyok hogy' megy el, mert abból aztán sokat árulnak. Talán beszámítva. :)
Kíváncsi vagyok hogy' megy el, mert abból aztán sokat árulnak. Talán beszámítva. :)
Buksi05-05-2012 04:52:14 // 21570
Ez szuper! Akkor már nagyon híres vagy! :)
EngineCoffeeTables05-05-2012 01:09:22 // 21569
Buksi03-05-2012 07:20:38 // 21568
Akkor ez egy jó biznisz! :)
EngineCoffeeTables02-05-2012 08:49:28 // 21567
Ez valoszinuleg igy van!
Koszi! :)
Koszi! :)
EngineCoffeeTables02-05-2012 08:40:20 // 21566
Hulyen is nezne ki a nappalink mar 4 dohanyzo asztallal:)))))
A bmw m3-as es a ford v4-est is atszamitva kb 70ezer forintert vittek el.
A bmw m3-as es a ford v4-est is atszamitva kb 70ezer forintert vittek el.
Buksi02-05-2012 07:42:17 // 21564
El is viszik, amiket megcsinálsz? :)
vm01-05-2012 20:08:12 // 21563
Szerintem te kattant vagy ;-)
Király az asztal
Király az asztal
EngineCoffeeTables01-05-2012 18:35:43 // 21562
Kazes☻26-04-2012 11:11:53 // 21561
Kazes☻26-04-2012 11:07:50 // 21560
GTPeti23-04-2012 20:06:11 // 21559
Elég kusza az egész.
Roll198323-04-2012 19:24:40 // 21558
GTPeti19-04-2012 21:31:58 // 21557
Kazes☻17-04-2012 17:20:14 // 21556
GTPeti16-04-2012 19:50:27 // 21555
Inkább egy ilyen kocka, mint egy 90-es évek beli japán toyás. :)
Buksi13-04-2012 08:47:26 // 21554
Annyira nem csúnya ez! :)
tipoatti12-04-2012 19:25:19 // 21553
Na... az R-mercihez képest ez egy designorgazmus.
Ferko12-04-2012 18:38:31 // 21552
szép áramvonalas:-))
Kazes☻11-04-2012 23:57:27 // 21551
Stoppolj le egyet...! :)
GTPeti11-04-2012 23:34:16 // 21550
vm09-04-2012 19:42:50 // 21549
Az eleje még elcsúszik, pláne az előd fényében, de oldalról, hátulról valami ijesztő... Persze szépségről nem vitatkozunk, de ez most kiverte a biztosítékot nálam ;-)
GEORGE09-04-2012 17:46:52 // 21548
Szerintem nem olyan rossz. Az R merci sokkal ocsmányabb :-)
Atesz198709-04-2012 17:07:48 // 21547
Én nem mondanám rondának... Olyan semmilyen...
GTPeti09-04-2012 16:34:23 // 21546
Egy R 320CDI-vel simán elbotorkálnék Bp és No között. :))
vm09-04-2012 15:50:52 // 21545
Eddig a Merci R osztály tudott komolyan kiakasztani az ocsmány kinézetével, de a japóknak sikerült azt is alulmúlniuk ezzel a förtelmes szörnnyel...
GTPeti06-04-2012 14:42:11 // 21544
Kinek nem kéne egy ilyen amcsi vas?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?