Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Grando03-09-2011 15:23:39 // 19743
...akár egy emigráns orosz főnemes. :DDD
GTPeti03-09-2011 14:50:56 // 19742
Gáláns vagy. :))
Grando03-09-2011 13:35:06 // 19741
Kizárt! Akkor megveszem magamnak, te meg kapsz egy vállveregetést, meg esetleg egy zacskó fruttit - Tipoatti felajánlásából. :DDD
GTPeti03-09-2011 13:23:47 // 19740
És ha tényleg olcsóbb, akkor pedig te nekem. :))
GabCsi03-09-2011 13:08:30 // 19739
Plusz 2.5től van AWD
GEORGE03-09-2011 13:00:50 // 19738
Ez az össze hasonlítás nem állja meg a helyét, mivel az Audi amit belinkelt a Grando nem ebben az érték kategóriában van.
Ilyen alapon neked a GTA helyett 8C-t kéne venned következő autónak :-)
GEORGE03-09-2011 12:58:25 // 19737
Ízlések és pofonok.

Hiába szép az Alfa GT, ha álva hagyja az S60-as.
Az Alfa GT 90%-a 1,9 jtd 16V 150 lóerővel......

Szerintem az S60 igen is egy szép autó, de evvel nem kell egyetérteni másnak.

Ha a GT-vel hasonlítom motorok terén akkor íme a S60 kínálata.

Diesel:

S60 1,6 TD 115 Le / GT - - -
S60 2.0 TD 163 Le / GT 1,9 jtd 150Le ( és az utolsó évben opciónak 170Le )
S60 2,4 TTD 215 Le / GT - - -

Benzin:

S60 1,6 TB 150 Le / GT - - -
S60 1,8 TB 180 Le / GT 1,8 TS 140Le
S60 2,0 TB 240 Le / GT 2,0 JTS 165Le
S60 3,0 V6 TB 304 Le / GT 3,2 V6 240 Le

Szóval hol van az Alfánál motor választék?
A GT-ben csak a dieselnél van turbós....
Sajnos azt kell megállapítani, hogy a GT csak a szépségét tudja a S60 mellé állítani. Mást nem igazán.
Ami frankó a GT-ben az a V6, de az meg ritka mint a fehér holló, és a S60 a 2,0 TB-vel tudja azt amit a GT V6.
Grando03-09-2011 12:45:07 // 19736
Úgy legyen! ;)))
Ha mégsem, akkor te fizeted a különbözetet az S5-höz képest. Így rendben? :DDD
GTPeti03-09-2011 12:10:24 // 19735
Egy GT-t olcsóbban megkapsz, mint egy Audit... Nagy olasz benzines vas -> bődületes értékvesztés.
Grando03-09-2011 11:34:01 // 19734
Ne is mondd! Sajnos sose-nem-lesz-nekem kategória, de odavagyok érte! ;)))
Otto03-09-2011 11:04:57 // 19733
Mászkál itt Móron néha egy GT. Tesóm hívta fel a figyelmet rá.Még nem láttam csak hallottam. Mennydörgés amikor megy! Isten!! Ráadásul küldik is neki.
Tegnap este is mondom csajomnak megint itt a GT.
-Honnan tudom?
-Hallom bazz!! V8 hang kurva gyors váltó... :DDD
satya03-09-2011 10:54:29 // 19732
bocsi, csak nem szeretném ha nem lenne elég infód!! :DD
Grando03-09-2011 10:11:21 // 19731
Nem újonnan, bazze! Ne idegejjé! :DD ;)))
satya03-09-2011 10:02:20 // 19730
azért a v8 a5 is húszmillás osztály :)
Grando03-09-2011 09:53:51 // 19729
Óh, hát ez nem is kérdés. Egy GT láttán zokogva a földre borulok. ;)))
Ha egy RS5 és egy Maser GT között kéne választanom, akkor egy fél pillanatig sem gondolkodnék. Na csak ezek huszonmillás kategóriák, hogy a macska rúgja meg! Egy "sima" S5 pedig mostanság 8 misi környéke. Az se piskóta (nekem), de azért így is van nüansznyi különbség. :DD ;)))
GTVili03-09-2011 08:56:43 // 19728
Maserati....?!?......fúúúúj...de hát az Olasz! ;-DDD

Százszor inkább egy szigonyos ördögszekér mint egy csicsafolkszvágen....;-)
Blade03-09-2011 08:52:04 // 19727
Értem amit irsz:)
Bár az eddig szóbakerült offok közül nekem egyik sem "szép" , bármelyik mellé oda lehetne tenni a GT-ét pl. vagy a 916-os Spidert, vagy a nemsoká sorozatba kerülő 4C-ét:)
Nem kérdés melyiket választanám(ánk) :))
Az viszont biztos, hogy a mai Alfa kinálat hagy kivánnivalót, remélem a 4C-vel elindul valami.
Műszakilag: milyen motor az a hundájnál ami különb mint az év motorja cimet elnyert multiairok? És miért?
De hozzáteszem, nekem még mindig a 3.2 V6 Aresei a legjobb motor...:)
Blade03-09-2011 08:43:42 // 19726
Sablonos és sallangos egyenautó. Ezerszer inkább egy Maserati GranSport vagy GT, talán még kevesebbe is kerül ettől a műanyag bádogdoboztól és műszakilag is komolyabb..:)

Longman03-09-2011 08:20:12 // 19725
Megértem amit írsz, de hitvallásnak kihirdetni szerintem azért gyenge lábakon áll.
Az alkatrészek rendelhetőségéről nincsenek pontos infoim, de sztem gyári alkatrészekből nyilván vannak EU készletek is, gondolom nem teszik meg a mai világban hogy mindent hajóztatni kell, pláne hogy a legtöbb japó márka a közelben készül..
A múltkor Santa Fe gyári új váltó itt volt asszem 5 nap alatt.

Mért a 159-re mennyire a kerékcsapágy? SKF teliáron 80-100.000?
Az én 20 éves 155-ömre került teli árban ha jól rémlik 40-50K-be..
Egy Mito TB-be mennyi a lambda? Teli áron 70K?
De egy 1.4 16V poloba is 50..

De hát tudod Te ezeket tőlem sokkal jobban, minek magyarázom? :)
Grando03-09-2011 08:15:27 // 19724
A Volvo nem kifejezetten a szívem csücske, de az S60 még a szemölcsei (első belső lámpák) ellenére is egészen jópofának tűnik.
Az én fantáziámat mostanában inkább a nagy kupék birizgálják. Például egy ilyen S5, 350 lóval, V8-cal, dögös dizájnnal. Nem finom, sokkal inkább brutális, mint elegáns, de legalább létezik. Inkább érdekházasság lenne, mint szerelem... :DDD

Errefelé még protekcióm is lenne. :DD
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2011 07:59:41 // 19723
mióta azzal foglalkozom amivel azóta azt a hitet vallom hogy mindenki akkor jár a legjobban ha olyan autót vásárol amit azon a kontinensen gyártanak ahol lakik.... 1x lejár a gari mindenről vagy kibújnak ügyesen a "nem megfelelő használat" című szlogennel és akkor nadrágbanyúlós a sztori csak nem mind1 mennyi az annyi...ezért nem kell nekem se hunyadi, kia, sevrolé, honda, tojó, mazda stb, stb...
pl ost kerestek 7 éves mazdára szervopumpát ...van utángyártott 160e-ért de 3 hét mire megjön, yaris lambda 65e, navara kerékcsapágy 65e stb, stb ...
európában európai autó a nyerő :)
tipoatti03-09-2011 07:51:45 // 19722
S60 R... Évek óta nagyon nagy kedvenc. Tegnap is nézegettem a kínálatot a hahu-n. Számomra hibátlan kinézetű autó kívül-belül, és a lóerők száma sem szorul magyarázatra... :)
satya03-09-2011 00:17:48 // 19721
arra a volvora gondolsz ami egy mondeo?? :P volt xc 70-es.leírtam a motor jó a többi lehullik, hangos mint a ford, csak ez szétesik. 100 ezret sem bírtunk elmenni vele hogy difit ne cseréltek volna rajta. utána jött a többi. fele annyit ér mint amennyit kérnek érte. akkor már inkább focus az bírja a kiképzést. :) szerintem :)
GEORGE02-09-2011 23:35:19 // 19720
vagy neki állunk Volvozni :-)
A 166 meg lezsírozod és néha előkapod :-)
Akkor én is szert keritek egy 166 V6-ra :-) Meg egy S60 R verzióra :-)
GEORGE02-09-2011 23:33:32 // 19719
Akkor ezüst metálra tedd :-)
viccet félre téve, meg kell nézni élőben!
Tényleg frankó az autó
Kompressz úr02-09-2011 23:24:28 // 19718
Azért az már a vég lenne, ha erre a bilikék valamire egy Alfa pajzsot rá lehetne biggyeszteni büntetlenül...
Grando02-09-2011 23:19:28 // 19717
Nem titkolom, hogy egyáltalán nem vagyok elájulva az új Alfa vonulattól. Szép is, jó is, ez eddig rendben van, de semmi extra - ilyet sok más márkára el lehet mondani. Számomra - per pillanat - elveszett az előnye és a különlegessége. Qrvanagy bajban vagyok, mert nem találom meg az új típusokban azt, ami korábban mindig újra és újra megfogott. A kínálat szánalmas, a műszaki tartalom legfeljebb csak jó, a dizájn pedig szintén ennyi.
Remélem, hogy a 4C nem marad meg ezen a véres kardként, ilyen-olyan autókiállításokon végighordozott, "egyszer volt, talán igaz sem volt" kuriózum szinten, és valóban kézzel fogható, elérhető verda lesz valaha. Na az különleges, dögös, igazi Alfa. Vicces, hogy ma már vmi elérhetetlen csúcsnak számít. Alfás szemmel is. Na de akkor még csak egy totál réteg modellről beszélünk, egy réteg márkán belül.
Ehh, sírás lesz ennek a vége...
GEORGE02-09-2011 23:12:26 // 19716
Bizony sokan nagy Alfások itt, de nem járnak napellenzővel.
Sok-sok OFF autó van ami szép formával bír és sajnos sokkal jobb motorverziókkal, amik a szeretett Alfáinkat a földbe tapossák :-(

Ilyen pl A VOLVO S60 jobb mocikkal, egyszerűen az Alfa hozzá se tud szagolni....
Vagy a hobby autók terén a Hyundai i35
Simán elmenne rajta Fiat-Lancia vagy akár Alfa logó is!
Belül is igényes anyagokat használ, szépen futó illesztések, korrekt hangon csukódó ajtó stb stb....2011-rebizony feljöttek ezek a gyártók komoly szintre!!!

.

Én eddig szinte mindig olasz autókkal jártam, volt egy Modeo Kombim, ami OFF volt, aztán Aéfa-Fiat páros húzta sokáig. Most is Alfa156 2,4 jtd / Fiat Marea 2.0 20V Sw áll az udvarban.
De a következő cserénél már lehet csak 1 Alfa lesz és a másik OFF lesz.
Vagy veszek egy 145-155-öt amit felújítok tip-top állapotra és mellette lesz valami komolyabb OFF.
Az oka semmi más nem lesz mint az, hogy az Alfa-Fiat kínálatából nincs olyan ami úgy tetszene és kielégítené azt, hogy a következő autónak mindig egy kicsit jobban keljen mennie mint az előzőnek.
ugye az Alfa MiTo és Giu sokan fikázzák az eleje miatt, ergo már csak a 159 maradna....ami nem baj csak abban meg a 2,4 jtd 20V kívül nincs másik értelmes motor.....szóval nagyon nehéz Alfát venni utódnak a mai kínálatból.....
GEORGE02-09-2011 22:58:11 // 19715
én úgy tudom, hogy a németeknél a megbízhatósági listán elvette a totojától az első helyet!
GEORGE02-09-2011 22:57:29 // 19714
Az a Freemont nagyon jó kis szabadidő ill családi verda!
igényes anyagokkal bélelve és 140-es haladás egy halk siklás az autóban.
Nekem nagyon bejön, bár most nem tudok venni, de én egy picit erősebb mocival szeretném.
tipoatti02-09-2011 22:50:11 // 19713
Nem mindenki csak és kizárólag Alfa-buzi, vannak szimplán autó-buzik is Alfa-szeretettel szvsz. Szerintem ez csak objektív szemlélet kérdése. Ilyen témáknak ebben a topikban ( és csak itt ) lehet létjogosultsága. :)
Vagytok itt páran igazán tiszteletre méltó igazi "őrültek", javasoltam már máshol, hogy kéne nyitni egy kőkemény ultráknak szóló topikot...
GTPeti02-09-2011 22:47:59 // 19712
A Hyundai reklámjai szerint ezt az autót Németországban (!!!) tervezték.
tipoatti02-09-2011 22:45:45 // 19711
Az utóbbi idők legjobban tetsző Fiatja ( az első generációs Grande Punto sportosabb típusai kivételével ) egy átemblémázott amerikai vas... Azért ez sem semmi. :(
Blade02-09-2011 22:42:14 // 19710
Direkt hagytam benne TarP első sorát mert a legkiállóbb tüskébe lehet legnagyobbat botlani:))
Hidd el tudom mi a célja az offos fórumnak. Csak egy dolgot nem értek továbbra sem. Ugye Alfa kedvelők olvassák ezt a fórumot, olyanok akiknek Alfájuk is van. Az Alfában van karakter, szenvedély, presztízs, stílus és forma. Na csak azt nem értem, hogy az ilyen ok@dék hundájokban mi az ami tetszik egy Alfa rajongónak, mert az előbbi tulajdonságokból egyiket sem látom benne. Evvel az erővel egy dácsia is "jó autó"....
De ha tetszik akkor tetszik, ez már nem az én bajom..:))
Szóval ne általánosíts, nem fikáz senki egyből mert ez nem egy Alfa...
GEORGE02-09-2011 22:38:34 // 19709
bizony bizony lehagyták az Alfa kínálatát rendesen, de a Fiatnak is van szégyenkezni valója velük szemben.
A másik meg az, hogy műszakilag megbízhatóságilag is ott vannak a toppon!
tipoatti02-09-2011 22:34:39 // 19708
Aztaq... Micsoda eretnek sorok ezek Tőled! :) A lakhelyemtől kb. 200 m.-re egy hjundáj szalon található, úgyhogy találkozom eleget ilyen verdákkal. Semmi kivetni valót nem igazán látok bennük, kategóriától függetlenül. Az új kupéjuk kifejezetten tetszik. A második bekezdésed is fájóan igaz... :(
Longman02-09-2011 22:24:00 // 19707
az importőr nem annyira összeszedett ilyen szempontból. Nem köti az óradíjat, így a kicsik meglepően alacsony árakon dolgoznak
Longman02-09-2011 22:21:59 // 19706
már akkor is ilyen karakánul ki kellett volna állni az igazadért. :)
Longman02-09-2011 22:20:47 // 19705
Hát a munkadíjak kb. 3ada pl. a VW gruppénak.
Ez függ motortól is.. Vidéken 28-48.000 kb.
GTPeti02-09-2011 22:04:22 // 19704
Pedig biztos, hogy a benzin volt a hibás. Ha nem töltötted volna bele, nem romlik el az autó. (Igaz, nem is megy.) :))
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2011 21:56:16 // 19703
gondolhatod :) no meg ez a garancia nálunk vicc volt új autóm 1x....ráfogták a benzinre a hibát ennyit a nagy garanciáról :P el is adtam gyorsan 1 év után....
GTPeti02-09-2011 21:49:35 // 19702
Az nem rossz. Mennyibe kerülnek a kötelező szervízek ezalatt?
Longman02-09-2011 21:33:32 // 19701
tudtad hogy a hyundai 5 év km korlátozás NÉLKÜLI garanciát ad az autóira?
Longman02-09-2011 21:32:33 // 19700
Hozzánk is megjött az első 3..
Bár az illetékes kollégám szerint természetesen a Hyundai a világ legjobb autója, én nem tudok ennyire elfogult lenni, de ez az i40 magasan veri a többi típusát.
Mindenben.
Naggyon-nagyon jól sikerült.. :)
Grando02-09-2011 18:59:20 // 19699
Úgy tűnik, valóban. Ennek az i40-nek a formája kifejezetten jó. Pedig egy kombi nálam eleve hendikeppel indul. De ez a forma jópofa nagyon. Bármelyik jelenlegi Alfának (MiTo, Giulietta) bőven odapirít. Ami azért nagy szégyen, még akkor is, ha nálunk ilyen kategória már nincs is (ami külön szégyen).
Ráadásul - ahogy ránéztem gyorsan a kínálatra, létezik náluk a kis pöcsköszörűktől kezdve (amiket le is szarok) egészen a 300 lovas V6 sportkupéig elég sok minden.
Hát, ide jutottunk. :(((
satya02-09-2011 17:59:55 // 19698
az első százezret egy -két kivételtől eltekintve minden autó jól viseli. 300 ezer után derül ki melyik ami bírja. leginkább bér, cég, csereautók, amiken ezt jól le lehet mérni. az oktavia is megbízható, de attól még dög unalom, kényelmetlen, és szar a futóműve. az első 80 000 kisebb elektronikai hibákkal, /mindig világít valami a műszerfalon, aztán magától megunja/ jól teljesítette. de egy új kb 2 millát ér szerintem mert semmi jót, élményt, vagy szeretni valót nem ad. bringa helyett jó. :P a Mito nekem se a kedvenc Alfám, de ezt csak halkan. :)
satya02-09-2011 17:55:00 // 19697
nekem a kalos-sal volt kis randim, de megutáltam egy életre. opel de még annál is szarabb. 100 felett kihívás vele egyenesen menni. azt hittem hogy csak az szar amivel én megyek de a csere után a másik is ugyan azt művelte.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2011 17:08:23 // 19696
azért az 1.5 dízel nem a legmegbízhatóbb :) na meg az alkatrész beszerzése meg eltalálása sem a legjobb....nekem soha sem kéne távolkeleti autó...
Marklar15502-09-2011 16:59:37 // 19695
Nahh ja. Öcsém most adta el a 2002 es Accentjét. Hétfőn felrakta a Hahura, kedden megnézték és vitték. Arra nem volt idő, hogy kimentsem belőle a hifit:)
Az is csak mentmentment...
Satti02-09-2011 16:49:22 // 19694
A megbízhatósággal sosem volt gond a Hyundainál, az elmúlt években meg pláne nem, a kötelező szervizeken kívül nagyon semmit nem kell vele csinálni, az egyik legmegbízhatóbb autó. Az ízlések és pofonok meg különbözhetnek, mint pl. amikor megjelent a MiTo, a legtöbb Alfás is elhúzta a száját, mert hááát eléggé furára sikerült, főleg a buta orrával, de kinek, mi tetszik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.