Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Zsolt15508-07-2007 16:51:34 // 4093
Kevesebbet?!? Nekünk volt egy (600cm3-s), és ha nagyon finoman járt vele az ember, akkor fogyasztott 7 liter körül. A városi átlag 8,5-9,2 liter körül mozgott.
GEORGE07-07-2007 15:41:12 // 4092
Akkor azt ird hogy 3.ként :-))))))))
TSiga ( I am the TSIG)07-07-2007 14:40:41 // 4091
Ja! Egy Alfás mit kezd egy alap-Smarttal? Nekünk még a Brabus is mamusz :DD
Viszont az átalakítás költségei igen magasak, ha küldöldön csináltatod meg. Nálunk olcsóbban megvan, pláne, ha az ember s.k. csinálja, de a KPM-től nem kapsz rendszámot rá, az tuti. Idaz, hogy a TD Kispolszkin sincs, de attól még megy.
Satti07-07-2007 14:23:25 // 4090
Húúúú baszki ez nagyon ott van,mit mehet ez,mert ha jól tudom,a gsx r az 185 lovas,ez vmi eszméletlen lehet!!Na,persze ezt is egy smartba építették be,mert ezzel király!:-))
TSiga ( I am the TSIG)07-07-2007 14:14:52 // 4089
Ilyen Smartot harmadiknak??? Egy Offosnak talán!
De nekünk inkább EZ való :D
www.smartuki.com
Kár, hogy nem olaszok a donorok....
Wickey07-07-2007 13:36:01 // 4088
...harmadikként :-P
GEORGE07-07-2007 09:05:20 // 4087
Simán elfér a kétállásos garázsban is!
Még jó hogy a smart is elfér egy két állásos garázsban :-))))

A "nagy" 156-om is simán elfér egy kétállásos garázsban :--)))
Xixo06-07-2007 22:39:58 // 4086
Én az új árára gondoltam!! :))

Persze aki megteheti, annak ideális lehet. De valszeg nekem se kéne, még ha megtehetném se. Nekem élmény az Alfával menni, még csak a sarokig is.
Persze, ha egész nap Pesten rohangálnék, lehet megváltozna a véleményem...
Wickey06-07-2007 22:22:07 // 4085
ezt én is megerősítem neked. Gyorsulni nemjó, a robotizált váltó nem szeret dobottkuplunggal gumitfüstölve elindulni, de ha már meggurult, akkor überaschung. :-)
Wickey06-07-2007 22:20:56 // 4084
na csak hogy tisztázzuk.
Az alfát NEM cserélném smartra. Mert hülye azért nem vagyok.
De az nem is lehet kérdéses, hogy vennék-e egyet HARMADIK AUTÓNAK...
Hát hogy a picsába ne. Simán elfér a kétállásos garázsban is!
Mutass akármit amivel ugyanezt megcsinálod.

Sokadjára is hadd mondjam már el, hogy a célcsoport nem a fillérbaszók, hanem azok akik megtehetik hogy kettő autót tartsanak. (Mondjuk ha kettőt kéne akkor bajban lennék, a gtv tuti marad, a 156 is hasznos tud lenni, legyen akkor már három, mert a smart meg jópofa, és télleg decilitereket eszik városban) :-)
Atesz198706-07-2007 22:16:56 // 4083
Mondjuk, Én Király156 cartárstól azt hallottam, hogy ezek a kis smartok 90-ig elég sok nagyobb köbcentis benzines kocsit bekajálnak... :)
Satti06-07-2007 22:15:38 // 4082
1 milla körüli árban már lehet venni,7-8 éves normális állapotút.
Wickey06-07-2007 22:12:08 // 4081
Kapaszkodj meg. A benzines smart kevesebbet fogyaszt városban mint akármilyen dízel amivel eddig találkoztam :-P
Képzeld el akkor a kis fostartály cdi-ket :-P

Amúgy nem azt mondtad, hogy a smart szélesebb mint hosszabb? Akkor miért akarnál az útra keresztben parkolni? Hidd el, lényegesen egyszerűbb eldobni a vasat, mint akármi mást. Nincs is jobb egy négykerekű esernyőnél. Letámasztod a bejárattal szemben akárhova mész, és gyí.
Wickey06-07-2007 22:09:38 // 4080
Nézd. Nem kötelező megvenni. Ha meg megvetted, el is lehet adni ha nem tetszik.
Ellenben aki második / harmadik kis autót keres városba, az viszont jobban teszi ha kipróbálja, könnyen lehet hogy megtalálta amit keresett. Automata, turbó (a benzinesek is!), és van benne valami feelinges, ami elég nehezen mondható el akármi másról ebben a méret, ár, és teljesítményosztályban. Négyen vagyunk a családban, és négyen imádjuk. Eredetileg anyámnak vettük mászkálósautónak, de használtam én fél évig, öcsém hetekig, amikor meg nem mi, akkor fater mászkál vele a városban, és inkább elhurcolja mindenhova anyut mint előtte a bmw-vel, szóval ops normal :-PPP

Itt szögezném le, hogy most nem a csóró alsóközéposztályról beszélek, aki úgyis swiftet vagy Fabiát vesz, és azzal pusztít le a Horvátba last minuteban, hanem azokról, akinek urambocsá' már ott áll a 3-as bömbi vagy a 156 a garázsban. Amellé simán elfér a smart. :-)

Mellesleg komolyan vicces ilyen kicsi tengelytávú autóval kilincselni. Ha nem akarsz pénzt költeni a dologra, vegyél télen egy kispolszkit, és irány a felvonulási. Próbáld ki milyen nehéz megfogni. A gtv6-tal is lényegesen nehezebb már perecelni mint egy 75-össel, pedig alig pár centivel rövidebb csak a tengelytávja. A smart egyenesen mission impossible, ha megindult akkor meg van indulva, az életben meg nem fogod.
Xixo06-07-2007 21:43:50 // 4079
Nem lenne semmi baj a szmárttal, ha max 1 millbe kerülne. De így???
Xixo06-07-2007 21:40:10 // 4078
Erről jut eszembe!

Múlt héten volt nálunk konferenciázni a GM és kiállítottak egy Camaot meg egy hasonló kategóriás újabb típust és közé meg beraktak egy lacsettit ( vagy hogyhíjják).
Igazán vicces volt!! :)))
Xixo06-07-2007 21:37:42 // 4077
De ha az előd sikereit akarják produkálni vele, akkor az így nem fog menni.
Azért még így is jobb áron van, mint a Mini vagy a Smart...
HátvédRomeo06-07-2007 17:47:44 // 4076
Igen mert a Smart motorja a katróc alá csúszik + az a bölcső váz szerűségen eloszlik az erő. Meg valami szénszál full erős izéből van a smart. Azé is olyan drága verda.

Fiat, meg hát, vékonyka.
Satti06-07-2007 17:37:42 // 4075
Feltámadt az 500-as. klikk
Ferko06-07-2007 13:54:34 // 4074
Nos, akkor tévedtem. Mea Culpa!
Én viszont egyszer láttam egy videót, ahol a borulást tesztelték. Igen csak borult a Smart. Oksa, éretem én. Ha karambol van, vagy borulsz, akkor élertben maradsz, mert milyen jó a töréstesz (bár szerintem a láb igencsak roncsolódik). De akkor is burulékonyabb.
Nekem akkor sem kellene.
Satti06-07-2007 13:37:07 // 4073
Összehasonlításul,itt van egy smart kontra seicento frontális ütkőzés teszt.A Fiat teljesen összerogyik,míg a smart egyben marad. Klikk
Satti06-07-2007 13:34:05 // 4072
A tető egyben maradt,és a jobb oldali ajtó símán nyílik,nem deformálódott az egész.,ehhez képest ahogy látszik is,a corsa,amit sokan erősebbnek gondolnának,egy kalap xar a smarthoz képest.
Satti06-07-2007 13:32:21 // 4071
Ja,és 70 mérföld/ó.-val mentek neki a betonfalnak,az kb. 116 km/ó!!
Marklar15506-07-2007 13:30:43 // 4070
Jó poéán lesz az akkor. Mint a G40 es Trabi...
Satti06-07-2007 13:30:35 // 4069
Itt van. Klikk
Meg lehet nézni,hogy mikor a jóval nagyobb mercivel összengedik frontálisan,akkor még a szélvédő sem tőrik össze.
Satti06-07-2007 13:26:22 // 4068
A miniautók közül,pont ez az egyik legmasszívabb,az angol 5.sebesség műsorban tesztelték is,és nagyon jó eredménnyel szerepelt,lényegesen jobb,mint pl. a corsa,punto.
Természetesen mindenki azzal jár,amivel akar,de sokan vannak,akik ha megtehetik,tartanak egy ilyen kis pótautót a városban.
Ferko06-07-2007 13:16:22 // 4067
Az biztos, ha lenne rá pénzem se vennék egy kis autót csak azért, hogy a városban használjam. Ha megyek valahova csakis az Alfa jöhet szóba. Függetlenül attól, hogy mennyit megyek.
Ferko06-07-2007 13:04:18 // 4066
Hát akkor röhögjél vazz. Ha annyira tetszik, akkor meg cseréld le az Alfádat egy Smartra. Ha meg majd karambolozol (leszögezem, hogy nem kívánom Neked), akkor örülhetsz, ha élve kiszállsz!
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2007 10:04:49 // 4065
Minek vitattkozni a kisautókon, amikor kézenfekvő a megoldás:

http://totalcar.hu/tesztek/mopedcar/?print
Ronnie06-07-2007 09:45:09 // 4064
Megnéztem közelről is, a küszöb a vállamig ért! :o)
pedrito06-07-2007 09:34:55 // 4063
Nem azt mondtam, hogy nem nagyobb, hanem azt, hogy nem sokkal nagyobb. Annyival biztos nem, hogy kompenzálja a hátsó üléssor hiányát és az árkülönbséget (főleg).
Ronnie06-07-2007 09:32:10 // 4062
Na ez meg mi?! A Santana új életre kelt? ;o)

Satti06-07-2007 09:28:51 // 4061
Nagyobb van benne,volt már alkalmam mindenféle kisautóban űlni,és magasabb és tágasabb,mint pl. a corsa,polo,seicento,matiz,meg ilyesmik.
pedrito06-07-2007 09:26:01 // 4060
Még nem ültem smartban, de a külső méreteiből ítélve nem hiszem, hogy sokkal több hely lenne benne, mint egy teljesen hátratolt első ülésű kisautóban.
Satti06-07-2007 09:23:07 // 4059
Nem tudom,hogy ültél e már smartban,mert belűlről nagyon nagy hely van benne két fő részére,sokkal nagyobb,mint egy átlagos kisautóban.
Satti06-07-2007 09:21:53 // 4058
Itt egy tuti kis 500-as. :-) klikk
pedrito06-07-2007 09:21:33 // 4057
Az zavar, hogy CSAK városban jó. Szerintem ezért nem marhára sikeres autó. Meg a cég helyzete sem ezt mutatja. Valakinek tetszik a mikrosütő feeling, valakinek meg nem. Szerintem nagyságrendekkel nem emelkedik ki a kisautók táborából. Max. az árával. Többek között ezért nem sikeres annyira...
pedrito06-07-2007 09:17:21 // 4056
Ahol fel vannak feszve a parkolóhelyek, ott bármilyen autóvan, még smarttal is nagyon nehéz parkolni és általában ez a helyzet a belvárosokban. Bunkó módra viszont minden autóval könnyű parkolni. Akkor lenne igaz, hogy smarttal tuti a parkolás, ha engedélyezik smarték beadványát, hogy smarttal lehessen az út hossztengelyére merőlegesen is parkolni. De nem így történt. Ha meg a fogyasztás a lényeg, akkor dízel kell. Nem hiszem, hogy a dízel smart sokkal kevesebbet fogyasztana, mint egy egyéb dízel kisautó. Mondjuk azt sem hiszem, hogy aki smartot vesz, annak akkora akadály lenne megtankolni, még ha kétszer annyit fogyasztana, akkor sem.
Satti06-07-2007 09:15:23 // 4055
Tul.képpen a régebbi időkben sokan erre tartották a kis polskit,pedig az sem jó sok mindenre,egy kis csühögő,de a célnak tőkéletesen megfelelt.Nekem is volt kb. 22 éve,akkor még a tengerpartra is elmentünk vele,meg télen síelni,de ma már a sarokig sem mennék vele,ha nem muszály:-)
Satti06-07-2007 09:12:26 // 4054
Sztem akinek van egy rendes méretű autója,de megteheti,hogy hétköznapi városi használatra vegyen egy ilyen kisautót,arra ez tőkéletesen megfelel.
Satti06-07-2007 09:11:06 // 4053
Pl. nagyon nehéz vele parkolni a belvárosban,meg rövid távokon nagyon sokat fogyaszt.
pedrito06-07-2007 09:11:01 // 4052
...normálisan? :-)
Satti06-07-2007 09:10:18 // 4051
Dévú matiz már nincsen,helyette van chevi spark:-)
pedrito06-07-2007 09:09:22 // 4050
Mit jelent az, hogy normális?
Satti06-07-2007 09:07:19 // 4049
Ennyi erővel,amit meg nem tudsz normálisan használni egy városban,akkor az sem teljes értékű autó.:-)
Satti06-07-2007 09:06:17 // 4048
Egy jobbfajta Lancia Y az már 3.5 millió.Az is tul.képpen egy exkluzív kisautó,minden komforttal.
A smartot lehet fikázni ugyanúgy ,mint sok más típust,de sztem nem kell elfogult olaszmániásnak lenni,az tény ,hogy egy hasznos kis gép,és nincs másik olyan,amivel lehetne helyettesíteni.Amennyiben tehetném,biztos,hogy én is új 500-ast vennék,de addig max. 1 milláért már lehet venni nagyon normális extrás smartot.
Egy átlagos seicento kerül ugyanennyibe.
pedrito06-07-2007 08:59:40 // 4047
Egy autó, ami csak városban tökéletes, az nem autó!!! :-)
pedrito06-07-2007 08:57:58 // 4046
Akinek van, annak hivatalból muszály istenítenie, mert már megvette... :-) Keresztben a smarttal? Annak a valaminek nincs is hossza, akkor hogyan lehet vele keresztben autózni? :-)))
Wickey06-07-2007 06:25:34 // 4045
Teljesen jó az az ár. Isten ments, hogy minden buzi ezt vegye!! Legyen csak 2.3, sőt, 2,6 az alapmodell!
Még csak az hiányzik, hogy a kalapos tata, meg a tehetségtelen falábú mammer, és a többi igénytelen suzukis / dévús ezt vegye!

Maradjon meg a tisztes középosztály második autójának a középkategóriás nagyvas mellé a garázsba. Simán el bírnám képzelni mondjuk a 156 mellett, vagy esetleg egy Ford Mondeo, Focus C-Max, vagy ilyesmi családi csodaverda mellett Anyucinak mászkálósautóként. Kábé, mint a Lancia Y-t. Azt se éppen dühében veszi a munkásosztály, mert épp nincs raktáron a szuzuki szalonban full fapad swift piros színben....
Xixo06-07-2007 01:49:29 // 4044
Azért a 2,3 mill nem kevés....

A Grande indul 2,66 millről. AZ 1,4 T lesz 2,99, azért ehhez képest sok a 2,3....

Pedig tényleg nagyon szép!!

Viszont nálunk továbbra is inkább a matizokat fogják venni, sajna.
Talán ha a mostani 600-as árában lenne.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.