kitolatáskor meg is húzta és arra is azt mondta az A mergából jobban látna hátrafele
Talán meg kellene tanulni vezetni. :-)
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Ferko19-02-2008 16:44:11 // 7343
zolee14519-02-2008 12:47:58 // 7342
Ennél már csak az mókásabb, hogy a Smart bevezetése azért késett, mert egyrészt a jávorszarvastesztet az sem bízta, másrészt meg enyhe lejtőn nagy fékezésnél orra esett, mint a buta biciklis.:D Persze ezeket a hibákat is kiküszöbölték...elvileg.:)
GEORGE19-02-2008 12:27:26 // 7341
Nem akartam előhozakodni evvel, de bizony egy igy igaz ahogy leírtad.
Sajna nem nevezhető biztonságosnak az A merga...a barátom bravo HGT-ből ült át A170-be mert az asszonyának úgy de úgy tetszik .-(
Mindenfélével vádolta a bravo-t, kitolatáskor meg is húzta és arra is azt mondta az A mergából jobban látna hátrafele...szóval addig addig rágta a haver fülét míg lecserélte.
A haver szerint egy napon sem emlegethető a bravoval.....de hát most anya boldog Ő meg szerelmes :-)
Sajna nem nevezhető biztonságosnak az A merga...a barátom bravo HGT-ből ült át A170-be mert az asszonyának úgy de úgy tetszik .-(
Mindenfélével vádolta a bravo-t, kitolatáskor meg is húzta és arra is azt mondta az A mergából jobban látna hátrafele...szóval addig addig rágta a haver fülét míg lecserélte.
A haver szerint egy napon sem emlegethető a bravoval.....de hát most anya boldog Ő meg szerelmes :-)
zolee14519-02-2008 12:18:55 // 7340
Azért az sem véletlen, hogy az első szériás A osztály felborult a jávorszarvas teszten. erre kitalálták a megoldást, ESP szériában, meg talán a futóművén is barkácsoltak. Így nem csúszott meg a teszten, nem állt keresztbe, és nem borult fel. A teszten. Persze a súlypontja nem változott, csak a teszt körülményei közt az ESP nem hagyta addig a pontig eljutni, hogy felborulhasson. Ettől függetlenül én nem bíznék benne.
WarbiRunner (Gyuri)19-02-2008 11:15:35 // 7339
Városba jó lesz, másra aligha. A stabilitásáról annyit, hogy Wartburggal mentem egy ilyen mögött pályán, erős oldalszélben. Hát a waresz sem egy kőstabil verda, de ez a kis Merga bizony durvábban kacsázott...
SzJ18-02-2008 08:51:04 // 7338
SzJ18-02-2008 08:49:09 // 7337
Nem olyan nagydarab az. Nagyon jól lehet vele közlekedni akár városban is. Az viszont tény, hogy a szélessége miatt mindig a legtávolabbi parkolóhelyet kell kinézni a nagyáruházaknál.
tipoatti17-02-2008 17:47:46 // 7336
Bennem nem keltett rossz érzetet... Elsősorban a feelingje miatt kell, más nem igazán tetszik az Asszonynak, és nekem sem. Ha a Twingon lenne még 2 ajtó, nem adnánk el, nagyon szerethető és jó verda. Igen, egy kicsit én is félek az A-klasse-tól, bár én sosem néztem úgy rá, mint Mercire. Ha valaki Mercit akar venni, ez felejtős az biztos. U.e. a szitu a Smartnál szvsz. Olvasgattam a népítéleteket, a CDI-ket egyáltalán nem karmolásszák, a váltója sem hiszem, hogy rosszabb egy Renault váltónál... Itt se hasonlítsuk pl. egy stiftes E-Mergához.... Egyedül a tolótetőről mondtam le, mert az állítólag tényleg egy elbaszott dolog, 10-ből 10-nek beszarik...
Zsolt15517-02-2008 16:58:52 // 7335
És mi a megnevezése? Tető alapszínben???
Satti17-02-2008 16:47:05 // 7334
Az túl nagydarab autó, városba nem alkalmas, de hosszútávú utazásokhoz nagyon jó, és az újabb kivitel nem is annyira ronda, mint a régebbi.
HátvédRomeo17-02-2008 16:36:54 // 7333
Vagy Fiat Multipla 1.9 JTD-vel. Abból van öregebb is és 6 személyes teljes értékű ülésekkel, abban ugrálhatnak a kölykök. :DDDD Moci tartós 1 szériás JTD 105 ló keveset eszik, de ezt pont itt mondom Nektek. :D
Satti17-02-2008 16:21:21 // 7332
Kíváncsi vagyok, fog-e tetszeni hossuzú távon, mert sztem egy nagyon rossz konstrukció, egy valódi Merchez nem sok köze van, az ülések, kicsik, és kényelmetlenek, a kormánya szőrnyű rossz helyzetben, szinte függőlegesen áll, az ajtót ha becsukod nagyon közel van az üléshez, nem vagyok nagydarab, de így is hozzáértem, a váltója sem vmi csúcs, az utazási komfortról nem is beszélve, ráadásul a ks diesel motork nem bírnak vmi sokat, 200 ezer km körül már komoly gondok lehetnek vele. Volt már jópár nálam eladásra az elmúlt években, mikor először ültem bele, nagy csalódás volt, pont pl. a Twingót, sokkal többre tartom, de hátha szerencsétek lesz vele, és megtetszik, én biztosan tudom, hogy nem vennék magunknak, akkor inkább egy Fiat Idea 1.3 mjet, abból fiatalabbat lehet venni nem nagy pénzért.
Csöri17-02-2008 15:56:04 // 7331
Nekünk is volt Twingonk, nagyon jó kis autó, bár már el járt felette az idő. Nálunk Lándzsa váltotta, és az sem volt rossz döntés.
Csöri17-02-2008 15:54:03 // 7330
A Csodánál is elkezdték ezt a fehér tetőt adni extraként. A minap egy világoskék fóbiát láttam fehér tetővel. Rém ronda volt, és még felárat is kérnek érte.
HátvédRomeo17-02-2008 15:48:07 // 7329
Én is hirtelen azt hittem, hogy a móka miki tipus! :))
HátvédRomeo17-02-2008 15:47:25 // 7328
Húú de baszott ronda! :-(
zolee14517-02-2008 15:09:06 // 7327
A megjelenésekor fel is tettem asszem ide valahova egy-egy képet a két autóról. Ugyanazok az arányok, stílusjegyek (pl "A" oszlop). Mókás.:)
Buksi17-02-2008 15:06:48 // 7326
Na, engem meg nagyon zavarnak az ilyen lógó izék az autóban! :-(
Ezért nem is rakok be semmilyen plüssállatkát se, még a kalaptartóra sem! :-)
Ezért nem is rakok be semmilyen plüssállatkát se, még a kalaptartóra sem! :-)
tipoatti17-02-2008 15:03:28 // 7325
A Twingoban is soxor buziskodtam ( tele van lógó bizbaszokkal, van benne vagy 4 plüss állatka...), ebben is elleszek... :))))
Buksi17-02-2008 14:59:05 // 7324
Vicces, de nekem is ez tűnt fel elsőre! :-)))
Buksi17-02-2008 14:57:55 // 7323
Nekem is tetszik ez a fajta Merci, de sztem is női autó! :-))
Willy17-02-2008 14:52:44 // 7322
Hasonlít a swift-re. :))
Mike.17-02-2008 14:51:25 // 7321
Nem egy szokványos skoda forma.
Zsolt15517-02-2008 14:48:21 // 7320
A második generációs Fabia sem ússza meg, hogy ne készüljön belőle raliautó, a WRC-nek búcsút intve a csehek a legújabb irányzat szerint kétliteres szívómotorral, négykerékhajtással, hatsebességes szekvenciónális váltóval és mechanikus difikkel, Szuper 2000-es szabályok szerint építenek versenyautót. A 2008-as évben a hangsúly még az autó fejlesztésén és tökéletesítésén van, hogy aztán jövőre, már a privát csapatokat is bevonjanak.
tipoatti17-02-2008 14:39:24 // 7319
Ma eldöntöttük, hogy lecserélésre kerül az Asszonyt majd' 4 éve kiszolgáló Twingo. Nincs vele semmi baj - főleg, hogy most költöttem rá 120 ezret -, de a gyerekkel már nagyon kicsi. A kiválasztott egy Merci A170 CDI - beszámítattuk a Twinit. Ezen a kisautón kívül abszolút nem tetszik semmi más nekünk, ami csajos is, praktikus is egyben. Hazudok: a Lancia Musa még nagyon bejön, csak sajna a legöregebb is 2005-ös, így drága nekünk... Az Y-nak meg nem sok értelme van családi verdának. Egészen bejön nekem is a kis Merga... :) Meglepően fürge a 90 Le.-s mocival. ABS, ESP, ASR, automata klíma, 4 lufi... ez már elég, hogy nagyobb biztonságban, meg kényelemben tudjam a csajokat, mint a Twiniben. Remélem beválik, a kis Rönyó meglepően hálás kis verda volt...
Putyesz17-02-2008 10:57:40 // 7318
az az RS6-os Audi A6 volt,a S egy kicsit gyengébb.....nem okításként mondom:)!én is utálom ezt a balázs nevezetű tökszárt!annyira bénán teszteli és mutatja be az autókat hogy vmi fenomenális......!a mazda 5-öt is istenítették azt persze nem mondták(amit én észrevettem) hogy gagyi alu utánzatú műanyagok vannak benne és az oldaltámaszt még hírből sem ismerő ülések.......erről ennyit......
GEORGE17-02-2008 10:33:33 // 7317
Én is így látom :-)
csocsi17-02-2008 10:31:41 // 7316
Látom pozitívan gondolkodsz :)))
Zsolt15517-02-2008 10:26:39 // 7315
Ez a jóképességű mindig is német autós volt. Az az isten, és .... Ennyit az újságírói pártatlan hozzáállásáról.
zolee14517-02-2008 00:41:23 // 7314
Azért nem ártana éppen csak annyira fikázni, hogy azért legyen aki újonnan megveszi a V6 mjet 169-est, hogy aztán szaréhúgyé eladhassa neked 3 évesen.:)
Buksi17-02-2008 00:07:42 // 7313
Az nem baj, ha egyre többen rájönnek, hogy mi is a jó! ;-))
Tom1216-02-2008 19:42:56 // 7312
Ma történt: Megálltam egy parkolóban egy szinte új Ford C-max /azt hiszem :-)/ mögött, bezártam, mentünk vásárolni, aztán valamiért vissza kellett futnom, ekkor odajött a Fordos és feltette a költői kérdést: "Milyenek ezek az Alfák?". Húúúúú, mondtam, ez egy kicsit hosszú... Aztán kiderült, hogy már egy jó ideje olvasgat fórumokat, teszteket, stb, és az a véleménye, hogy "nem rosszabb a többinél". Aztán folytatta, hogy őt is általában olyan akarja lebeszélni a váltásról, aki még nem is ült Alfában. Kicsit ecseteltem a többi tulajdonságát /az autónak/, aztán mondtam neki, hogy hallgasson a szívére, ne mindenféle "szakértőre", de jól nézze meg, mit vesz és nam árt megadni neki, ami jár....-)
Úgy láttam újabb tollakat adtam a szárnyához...:-)
Úgy láttam újabb tollakat adtam a szárnyához...:-)
Tom1216-02-2008 19:30:56 // 7311
Minden rosszban van valami jó. ;-)
Wickey16-02-2008 19:28:29 // 7310
szard le, mert
1. savanyú a szőlő
2. ettől csak rémesen szar értéktartása lesz az olasz autónak: 3 évesen kívánok én is V6 mjet 169-est venni, és csak örülök amikor égre-földre fikázzák az olasz autókat
1. savanyú a szőlő
2. ettől csak rémesen szar értéktartása lesz az olasz autónak: 3 évesen kívánok én is V6 mjet 169-est venni, és csak örülök amikor égre-földre fikázzák az olasz autókat
Tom1216-02-2008 19:05:40 // 7309
Ma nézegettem Balázska /Gyulai/ autós műsorát, hagyományosan lefitymálta a Lancia-t, /az olasz autó fikázást már - már művészi szintre fejlesztette, szegény potenciális vásárló azt sem tudja, mikor kapja meg a halálos "ne vegyél olasz autót!" adagját/,de hát "nem ingem"... Aztán volt egy másik teszt, már nem is emlékszem, mi is olyan semmitmondó volt, és végül egy nagyot élvezett, mert az új Audi S6 Avant - azt hiszem, ez a kombi megjelölése Audiéknál. Végül kibújt a szög a zsákból, csak úgy megemlítette, hogy ebben a germán gépben bizony egy 580 LE-s Lamborghini szív dobog... Nincs is ezzel semmi gond, ha megvette, hadd vigye, csak az az érdekes, hogy egy régebbi tesztben meg hasonló autó - motor variációt úgy állította be, hogy "mit akar az Alfa egy lopott opel motorral? CöCö..."/lekicsinylő mosoly :-)/ Azért lehet érezni a külömbséget, ugye, :-)
GEORGE16-02-2008 15:31:31 // 7308
Pár kapcsolóval van csak több mint az Alfában, ha a duplázást leszámitjuk :-)))
Buksi16-02-2008 15:25:06 // 7307
Az a kisebb gépek ellen van, ha netalán elé kerűlne! :-DDD
Blade16-02-2008 14:52:04 // 7305
A piros gomb a botkormányon a Fire??:))
HátvédRomeo16-02-2008 14:49:38 // 7304
Láttam a gyártás meg szállításról szoló műsort. A Billentyűzetek a 380-ban ugyan az, mint a Mekikben a NET lehetőségnél a PC billije! :))) Hoppá mi??!!
Buksi16-02-2008 14:41:16 // 7303
Ez rohadt jó! Mennyi ketyere van itt! :-O
Liquid15-02-2008 20:27:27 // 7302
ez nagyon király!
Zsolt15515-02-2008 20:19:41 // 7301
Buksi15-02-2008 01:00:34 // 7300
Praktikus kis jószág lehet és még ráadásul szép is! :-))
Kazes☻14-02-2008 22:16:15 // 7299
Buksi14-02-2008 00:44:53 // 7298
Ennyit a Suzukiról! :-DD
koz12-02-2008 19:54:46 // 7296
Buksi06-02-2008 10:11:32 // 7295
Manapság már minden elképzelhető! ;-))
Buksi06-02-2008 10:10:50 // 7294
Ennél jobbat soha nem fognak csinálni! Ez volt a csúcs! :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
374
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?