Esetleg már az új motorrral??? DiesOtto?!?
Az újdonság leírja a diesel autókat! :-)))
Az új motorkonstrukciónál elinduláskor és teljes terhelés mellett a benzin-levegő keveréket a gyújtógyertya szikrája robbantja fel, alacsony és közepes fordulaton viszont vezérelt öngyulladás történik, mint a dízelnél. Az automatikus váltás egyetlen munkaütem alatt megtörténik. Mindennek az az eredménye, hogy egy 1.8 literes motor 238 lóerő teljesítésére képes, 400 Nm nyomaték mellett. Ez a motor már elég erős egy felső luxuskategórás autóhoz is, miközben a fogyasztása hat liter alatt marad.
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Zsolt15522-02-2008 20:31:19 // 7393
Whiteskull22-02-2008 20:25:53 // 7392
Ha megkérdezed tőlem, ezt én is megmondtam volna már neked. :))))
Buksi22-02-2008 20:24:03 // 7391
Tudtam én, hogy valami baj van veled! :_DDD
ChEff22-02-2008 20:22:54 // 7390
Sztem a csávó kihúzta belőle a dugót és ereszt :)
Whiteskull22-02-2008 20:13:19 // 7389
Csak úgy? Persze. :)))
A nagy 320-as benzines E mercit azt meg kifejezetten imádtam. :))))
A nagy 320-as benzines E mercit azt meg kifejezetten imádtam. :))))
Buksi22-02-2008 20:09:29 // 7388
Szóval akkor elfogadnál egyet az Alfák mellé? :-))
csocsi22-02-2008 20:08:45 // 7387
Nekem eszembe sem jutott olyat vezetni :))
Most megnyugtattál :))
Most megnyugtattál :))
Whiteskull22-02-2008 20:08:02 // 7386
Felejtsd el! :))))
Néha jó beléjük ülni, ennyi. :DD
Néha jó beléjük ülni, ennyi. :DD
Whiteskull22-02-2008 20:07:24 // 7385
A kisebbik öcskös merci bolond. :))
Neki hála vezethettem minden félét. :))))
Nem rossz autók. :)))))
Neki hála vezethettem minden félét. :))))
Nem rossz autók. :)))))
csocsi22-02-2008 20:07:10 // 7384
na, váltasz? :))))
Buksi22-02-2008 20:03:26 // 7382
Jó neked! Azért kíváncsiságból én is kipróbálnék egyet! ;-))
Satti22-02-2008 19:52:00 // 7381
Nem mindegy milyet vezetnél, mert nem ugyanaz. Ezeket a kis merciket el kell felejteni, egy igazihoz semmi köze. Korábban volt jópár darab amt használtam, próbáltam, de az igazi belőle az olyan volt, mint az 500-as coupé, V8-as motorral, az komoly volt, de volt 124-es kasznis is 300E, az 3 ezres soros 6 hengeres,, persze ami igazán komoly volt az a 600 SE, az 12 henger, 6 ezer ccm, 400 lóerő, 2 tonna súllyal, nagyon durva volt, a pályán kpróbáltam, mt bír, 260 volt a vége, mert ott leszabályozta az elektronika. A régi Mercik voltak még jók, volt egyszer egy 1971-es 250 CE coupém, automata váltóval, bőr belsővel, nagyon patent állapotban, az egy jó klasszikus gép volt. Ezek az gazi Mercedesek, a többi tucattermék az semmi.
Kazes☻22-02-2008 19:45:38 // 7380
A barátságos üdvözlésére gondoltam. :-)
Whiteskull22-02-2008 19:45:08 // 7379
Én éppen ma mentem egy slk-val. :))))
Buksi22-02-2008 19:44:26 // 7378
Én meg ha akarnék sem tudnék, mert soha nem vezettem még mercit! :-)
Buksi22-02-2008 19:43:43 // 7377
Az olyan romás, nem? :-DDD
Kazes☻22-02-2008 19:36:40 // 7376
Köszi! Akkor inkább nem is mondok semmit. No comment.
Satti22-02-2008 19:35:46 // 7375
Lehet úgy is mondani, hogy merdzsó, bár ez jó szarul hangzik!:-)
Kazes☻22-02-2008 19:24:04 // 7373
A merga= Mercedes-Benz?
Buksi22-02-2008 18:09:53 // 7372
Gratula hozzá! :-)
tipoatti21-02-2008 21:03:16 // 7371
Nos, az előzőekben említett kis mergához: ma vettük át. Nagyon bejön a kis verda... :)
tipoatti21-02-2008 21:00:55 // 7370
Ez nagyon kemény.... beszarás!!!
Buksi21-02-2008 17:20:08 // 7369
Az elején ez nekem is szembeötlött! :-)))
HátvédRomeo21-02-2008 17:16:38 // 7368
Há gondoltam azé szíjazták csak le az elejét nehogy elguruljon. Na meg, hogy fel ne szálljon. :DDD
Buksi21-02-2008 17:12:37 // 7367
Aztaqrvaaaaa! :-OO
Marklar15520-02-2008 23:40:44 // 7366
Marklar15520-02-2008 23:32:01 // 7365
Természetessen hangal:)
Liquid20-02-2008 23:31:39 // 7364
ez nagyon király :))
Isteni hangja van :)
Isteni hangja van :)
Marklar15520-02-2008 23:28:15 // 7363
tipoatti19-02-2008 22:31:36 // 7362
A 130 már nem is annyira kényelmes a 60 lovasnak. A miénk ilyen. A 100-110-et szereti, utána nem esik annyira jól neki a dolog, és hangos is lesz. A 16V-s sokkal jobban bírja a "fingatást".
tipoatti19-02-2008 22:29:19 // 7361
Jajjmáááár.... egy ilyen szituban tök mindegy, miben ülsz, befoschol... ne sarkíts pls...
Satti19-02-2008 21:14:35 // 7360
A Twngoval 130-al kényelmesen lehet utazni a pályán, a 16 szelepes 75 lovassal meg pláne, azzal még többel is, de 140 felett, már úgysem nagyon érdemes menni, mert meg lehet kockáztatni a bűntit.
zolee14519-02-2008 21:11:35 // 7359
A jávorszarvas helyébe képzelj mondjuk egy anyukát aki kitolja eléd váratlanul a babakocsit a zebrán, vagy képzelj oda egy labdája után szaladó kiskölyköt, stb. Elég sok dolog van az utakon amit ki kell kerülni.
Ettől függetlenül még lehet jó autó.:)
Ettől függetlenül még lehet jó autó.:)
tipoatti19-02-2008 21:04:38 // 7358
Az a teszt egy nagyon kiélezett és nem igazán életszerű szituációra lett kitalálva, ezt az ötlegazdái is elismerték anno - emléxem rá... ezért én nem félek. Hol a faxban fog elém jönni egy jávorszarvas??? :)))) Viccet félretéve, az a teszt engem egy cseppet sem érdekel. Ennek a kis vacaknak a futóműve tudja az összes 3 betűs rövidítést....
A 90 pacis dízelmocival pedig igencsak ki lehet merészkedni a pályára is szvsz. A 60 lóerős Twingoval ez erősen lutri volt...
A 90 pacis dízelmocival pedig igencsak ki lehet merészkedni a pályára is szvsz. A 60 lóerős Twingoval ez erősen lutri volt...
Buksi19-02-2008 20:59:37 // 7357
Nagyon bírom az ilyen dumákat! :-DDDDD
Buksi19-02-2008 20:59:13 // 7356
Mint mindig, most is egyetértünk! :-DDDDD
Satti19-02-2008 20:56:39 // 7355
Az igazság soxor kíméletlen!:-))
csocsi19-02-2008 20:55:32 // 7354
Egyetértek veled :))))
Buksi19-02-2008 20:54:54 // 7353
Ez kicsit erős volt! :-DDDD
Satti19-02-2008 20:53:30 // 7352
Amelyikben én ülök, az igen!:-))
csocsi19-02-2008 20:51:25 // 7351
Az alfán kívül lehet más márka is szép? :))))
Satti19-02-2008 20:45:41 // 7350
Nem annyira, nem olyan volt, mint egy Alfa konvoly, de azért nem néztünk ki rosszul, főleg, hogy a rendszámok is egyformák voltak, mármint a betűk.:-)
Buksi19-02-2008 20:38:56 // 7349
Gondolom élvezted!? :-)))))
Satti19-02-2008 20:20:56 // 7348
Ma reggel segítettem én is az egyik kollegának a cégnél, ahol most vagyok, a város túlsó felébe kellett vinnünk 5 darab új Fiesta TDCI-t, egyforma ezüst metál színűeket, meg még két srác jött utánunk két új Focus tesztautóval, abból is az egyik ezüst, érdekes látvány voltunk a reggeli forgalomban.:-) Amivel én mentem, abban 10 km volt, bár mind az 5-ben nagyjából ennyi volt.
WarbiRunner (Gyuri)19-02-2008 18:39:48 // 7347
Mire számított a barátod? A Bravo HGT egy utcai versenyautó, megkockáztatom, hogy jobban sikerült, mint a 145 QV, vagy 146 TI ugyanezen a padlólemezen. A hangja tökéletes és alul, felül húz a motor. Az oldalszelet csak kineveti.. A motorjáról meg annyit, hogy egy ismerősünknek ilyen van, csak Marengo változatban.Nyár óta 50 ezret ment, de mint az állat, úgy használja. Műszaki érzéke 0, így egy hete lehet, hogy megkérdezte, hogy milyen olaj jár bele...szóval bírja a strapát.
Buksi19-02-2008 18:21:33 // 7346
Na egy ilyen moci kellene nekem is! :-))
Ferko19-02-2008 16:50:41 // 7345
Na ja. Nem sok lehet az önkritika!:-DDDDDD
Lehet, hogy direkt húzta meg!:-DDDD
Lehet, hogy direkt húzta meg!:-DDDD
csocsi19-02-2008 16:49:48 // 7344
Ezt azért mégsem mondhatta magáról :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
345
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?