Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Ferko25-10-2008 08:38:07 // 10443
LOL:.-DDDDD
Xixo25-10-2008 02:54:02 // 10442
Vazzze, egyetértek veled!! :)) Mintha én írtam volna... :)))))
Xixo25-10-2008 02:49:39 // 10441
A 159-Brera-Sipder eleje tényleg brutális!! Az nekem is nagyon tecc!!

Talán a faceliftekkel se lenne problémám, ha nem lettek volna az eredetik...
HátvédRomeo25-10-2008 01:06:22 // 10440
Suttyó koromban nekem is tetszettek a Volvo-k, Alfák mellett. Sőt az OFF-os kocsik között azóta is azok nálam a favorit. 850 vagy S/V70. szögletes, erős, kényelmes, mint egy Erőd! Szép és elegáns, és szalad ha kell.
HátvédRomeo25-10-2008 01:02:44 // 10439
Trendi elgonolás, német vezértől, Sattikám. Mit vársz tőle??!! Az össze Ajjudi eleje is egyforma. Az összes Rönyó eleje is egyorma. Az összes Bimmer eleje egyforma.
Sajna az Alfa is megy a birkatörvények útján.
Sajna ez van, mai világ ilyen balfasz! Nekem tetszik az elejük, Jó egy GTV6-é sokkal szebb, de amit mondtál, régebben minden Alfának KÜLÖN egyénisége volt.
Satti24-10-2008 17:21:10 // 10438
Nekem épp az teccik benne.:-) Szoktam is mondani a Volvo-s srácoknak, mikor jön egy szép új gép, hogy van benne motor, vagy csak diesel. :-))
Akitól ez az S80-as be lett számolva, az újban is egy S80 2.5 Turbo benzinest vitt, tudja , mi a jó! :-))
GTPeti24-10-2008 17:13:00 // 10437
Jó lehet az az S80. Csak ne benzines lenne. :)
Satti24-10-2008 17:10:59 // 10436
Az XC60-ban pont az a jó, hogy normális a mérete. Amennyiben nem Alfát vennék, akkor nagy valószínűséggel Volvot. Most is van nálunk egy S80-as 2.4-es benzines automata, minden lényeges extrával, nagyon jó autó, és az ára sem sok, 2001-es, és 1.8 milláért áruljuk, 200 ezer van benne, az egy ilyen autónak semmi, ráadásul 1. tulajdonos, rendszeresen szervízelve, nagyon korrekt az autó.
GTPeti24-10-2008 17:07:14 // 10435
A szedánok akkoris ugyanúgy néznek ki. Ami számomra sem zár ki egy S80-assal való szemezgetést. :)
Az XC60 tényleg szép lesz, bár az XC80 sem csúnya. Csakhát egy bazinagy batár, csakúgy mint a Kuh7 is.
Satti24-10-2008 16:56:08 // 10434
A Volvokkal nincs bajom, majd az új XC 60-ast kell megnézni, az tényleg szép lett, és nem annyira olyan, mint az eddigi Volvo arculat volt. A múlt hétvégén volt nálunk egy bemutató darab, mentem vele, nagyon komoly, kpróbáltam a biztonsági vészfékrendszert is, fura volt. Amennyiben mész mondjuk 50-el a városban, nyomod a gázt, és egyáltalán nem lassítasz, de előtted már áll a másik autó, a gép magától "beletapos" a fékbe és megáll.
GTPeti24-10-2008 16:47:15 // 10433
Egyetértek (döntő részben). Ahogy a TC-s cikkben írták: "a Volvókat a csak mérőszalaggal lehet megkülönböztetni egymástól"... Sztem sem kéne a MiTo elsőrészt erőltetni minden modellnél. (Nekem a 159 eleje pl. nagyon tetszik. Az, hogy a testvérmodellek hasonlóak nem zavar annyira.)
Zsolt15524-10-2008 16:41:54 // 10432
Volt bizony. :-(((
Satti24-10-2008 16:10:57 // 10431
Persze, hogy nem mindenki, ez magától értetődő, de azért elég sokan így vannak vele. A facelift 147, 156. 166-nak, egy kissé olyan egyforma eleje lett, kissé uniformizálódott, tudom ez így hülyén hangzik, de vmennyire igaz. Ugyanez van a 159 / Brera esetében is, messziről nem is nagyon lehet szemből megkülönböztetni.
Az eddig kihozott tervek alapján meg a jövő Alfái is erre utalnak, mint ahogyan a sztem elég ronda elejű Mito is nagyon hasonlít a majd megjelenő 149-re. Korábban minden Alfa típusnak meg volt a maga jellegzetes karaktere, azonnal fel lehetett már messzebről is ismerni, ez ma már nem nagyon van így.
Nem jó dolog ez, mert ez eddig inkább más márkákra, főleg német autókra volt jellemző. Nemrégen épp nézegettem nálunk a szalon előtt sorakozó tesztautókat, van az összes jelenleg kapható Ford típus, és szinte tök egyforma az eleje mindnek. Ettől nem rosszak egy adott márka autói, csak egy kissé unalmasak. Az Alfában pont az volt a jó, hogy amúgy "Üvegtigris"-esen szólva, különböztek, de az új típusok, kezdenek azonos irányba elmenni.
HátvédRomeo24-10-2008 15:47:05 // 10430
Én beszéltem olyan stift tulajjal, aki bevlotta. Belökte műszakira, ott fellökték neki új oljjal, meg egy kis vízzel, fagyállóval jött a tél. Nő elég sokat hajtja vidék város stb. kb 7 éves volt. Azt mondt mindenhova elvizi, meg tartja az árát relatív, meg nem fagy meg nem gyalogol busz stb.
DE unalmas, semmi extra, megjelenni nem lehet vele snassz. A másik, meg az, hogy tudja keveset használta az előző tulaja garázs stb. azt is tudja, hogy lassan a kasztnija fossá megy, egy két alkatrésszel.
Szoval egy hofogó ami gurul.
Ádi_390024-10-2008 15:35:22 // 10429
Ez azért furi: a két idézett népítéletben - ha hinni lehet a számoknak - az egyik évi 5 ezret ment vele (aksija meg is adta magát :)), a másik meg 50 ezret.
Az első imádja, a második utálja. Az igazság valahol nyilván a kettő között van, ahogyan az átlagos használati intenzitás is.
HátvédRomeo24-10-2008 15:30:08 // 10428
De komolyan. a motorjaik szétvághattalanok. Abban a hülye műsorban is. Minden megadta magát már a végén, de a motor nem. A többi lkatrész szétpotyog. A fenék lemez meg 2 szememmel láttam 6 évesen, szitává rohadt. és nem volt törve soha a vas.
kb 20 éves elhanyagolt autóknak vanolyan rohdt fenék lemeze. 1-es lemez. :-O
zolee14524-10-2008 11:48:21 // 10427
"A 166-ból a facelift előtti egyértelműen szebb, agresszívabb."

Akarod mondani egyértelműen így gondolod...de nem mindenki.;)
tipoatti24-10-2008 11:27:51 // 10426
Sőt, a facelift 166, ha a pályán mögötted halad világító xenonnal, kifejezetten agresszív. Kifejezetten terror az eleje a 159/Brera-nak.
tipoatti24-10-2008 11:25:18 // 10425
ill. ha valami full japós nálam, az a faceliftes 147 elöl-hátul.
tipoatti24-10-2008 11:23:45 // 10424
Agresszió? Nekem egy depressziós jámbor bálnának tűnik inkább, pedig nézem eleget... :)
Satti24-10-2008 10:46:54 // 10423
A 147 facelift nekem teccik, a 156 viszont csak elölről, ott is inkább a nagy pajzs, a lámpák nem annyira, mert kissé japánosak lettek, de a hátsó része az első szériának szebb volt, a lámpa is, a lökhárító meg fóleg. A 166-ból a facelift előtti egyértelműen szebb, agresszívabb.
tipoatti24-10-2008 10:38:51 // 10422
147 facelift szvsz. szörnyű lett, a többivel nincs gond részemről... :)
zolee14524-10-2008 10:13:00 // 10421
Biztos velem van a baj, de szerintem a 156 facelift sokkal jobb lett mint az eredeti.:) Sőt, a 147 is jó lett, szerintem az is javított az eredetin. A 166 már véleményes, de szerintem az is jó.
Xixo24-10-2008 03:32:24 // 10420
A 156-147-166 faceliftekkel egyetértek, csak rontottak az eredetin (amelyikből mind bejövős volt).
A GT vagy a Brera (nem is tudom pontosan melyiknek kéne) nem hozza azt, amit hozott az uccsó szériás GTV bennem. Spider szintén.
Szedán nem kell, szal 159 is kiesett.
Marad a MiTo, ami bejön ugyan, de annak az árából már Abarth Puntot vennék.

Viszont ettől függetlenül nem tecc ez a sosekopel se. Azért ezeknél sokkal bejövősebb bármelyik Alfa!! :))

OFFból kéne (új): Abarth Punto, Delta biturbós diesel, esetleg új civic (de ezek műszaki tartalmát nem ismerem), a 10 mill alatti kategóriából.
Xixo24-10-2008 03:02:53 // 10419
Persze nem bánnék egy Abarth Puntot se vagy egy biturbós Deltát, de az már megint egy másik történet... :)))
Xixo24-10-2008 03:02:03 // 10418
Nekem ez egy csúnya Alfa fészlift belsőnek tűnik, némi túlgondolt újcivic beütéssel.
Kívülről meg: eleje bután mosolygós, oldala bömös, segge bármelyik amcsis.

Mondjuk nekem még a mai napig a 47es belseje tetszik a legjobban. A középső szellőzőben lévő inbuszos csavaron kívül semmibe nem tudnék belekötni...

Persze ez meg csak az én véleményem.

Jelenleg nincs is a számomra olyan (elérhető) autó, amire szívesen lecserélném. Persze lehetne nagyobb motor vagy GT kasztni, meg ilyenek, de az meg nekem nem ér annyit, amennyit rá kéne dobni...

(Ha most váltanék Alfáról, akkor a nyertes a Forester S-turbo lenne.)
Buksi23-10-2008 19:10:45 // 10417
Na ezt már inkább elhiszem! :-)))))
Satti23-10-2008 18:05:44 // 10416
A Prowler az nagyon állat, nekem nagyon teccik, lenne rá lovetta, egyet biztosan vennék, lehetőleg sárgában, egyszer láttam abban a színben Ausztriában, és leesett az állam. Az eleje teljesen olyan, mint az Alien, egyedi, spéci, hibátlan.
HátvédRomeo23-10-2008 17:12:37 // 10415
Hát, láttam a 166 utódjáról pár kémfotót, mint 169. Sztem lehet dobunk egy hátast mert kurva szép szerintem.
Wickey23-10-2008 17:07:10 // 10413
hozzátenném, hogy a 159-től, meg a faceliftes 166-tól nem igazán érzem úgy, mintha takonnyal meghintett banánhéjra léptem volna tükörjégen, értsd: kurváramód nem tudok hátast dobni tőlük. Ugyanez igaz a Brerára és a MiTo-ra, hatványozottan pedig a GT-re. 147-est a 156 után nem vennék, a Giurgiaro-féle facelift 156-tól meg mindig is a hányinger kerülgetett. Egyetlen egy dolgot várok de azt nagyon: a 166 utódját. Ha az TÉNYLEG hátsókerekes lesz és lesz hozzá 3.0 V6 M-jet, akkor annak van csöppnyi esélye arra, hogy némi felárral ugyan, de leparkolhasson a garázsban. Ellenkező esetben valamilyen BMW, vagy (ha teli lesz a pepita mintás napozóm a használtautózással) ez a kOpel lesz a kövi munkagép.
Wickey23-10-2008 17:02:30 // 10412
Igen. Teljesen jól mutat, előről, oldalról és hátulról is, a belsejétől sem kapott el a hányinger, és úgy néz ki, igencsak tisztességesen el van látva kütyükkel is. Az sem mellékes, hogy vannak hozzá egészen rendes motorok is.
Ez nem Fasztra, vegyük észre....
GTPeti23-10-2008 15:58:09 // 10411
Lassan keresni kell, melyik új autóban nincsenek csőműszerek...
zolee14523-10-2008 15:42:41 // 10410
Tény, hogy könnyebb ellopni valamit., mint valami egyedülállóval előhozakodni.

Nézd a másik oldalt: kitalálsz valamit, ellopják. Kitalálsz másvalamit, ellopják. Előbb - utóbb a dolog úgy fog kinézni, hogy mindenki más fejlődik, csak te nem.
frutta23-10-2008 15:07:49 // 10409
meg az enyém is!
tipoatti23-10-2008 15:04:59 // 10408
Egy kissé az bánt, hogy mostanra gyak. az összes gyártó kezd felnőni a dologhoz, az igazi olasz design pedig nálam valahogy kezd elkallódni... hangsúlyozom, ez csak az én véleményem.
tipoatti23-10-2008 15:01:23 // 10407
Nekem is tetszik, főleg az elmúlt 20 év Opeljeihez képest. Az különösen bejön, ahogy az enteriőrben ellopták a 166 körülölelő cockpit-feelingjét.... A komplett belső egy álom a Vectra C irgalmatlanul bunkó, vonalzóval rajzolt belsejéhez képest. Úgy veszem észre, az egész autóipar jó irányba kezd elmozdulni design területén. Az elmúlt 10 évben nagyon sokan figyelhették az Alfa Romeo munkásságát, ez látszik a mai autókon.
Ergo büszkék lehetünk nagyon kedvencünkre.
Az Insignia nem rossz irány.
frutta23-10-2008 14:44:04 // 10406
Nekem igen!
ystuc23-10-2008 11:37:44 // 10405
Á, Prowler! Egy ilyennel szoktam találkozni Bp-n, de mindig vagy szembe jön, vagy én rohanok, és nem tudok megállni megnézni.
Seriff23-10-2008 11:22:29 // 10404
Tresor23-10-2008 05:58:13 // 10403
Ezek modellek.
Xixo23-10-2008 02:53:21 // 10402
Neked tényleg tetszik ez a sosekopel???
Xixo23-10-2008 02:49:21 // 10401
Azért a Cinquecento ennél ezerszer szebb!! :))
Buksi22-10-2008 23:58:19 // 10400
Aztaqrva! :-O
zolee14522-10-2008 23:55:14 // 10399
Fene tudja, az ami autók úgy néznek ki mint a karácsonyfa. Világít menet közben mindene. Ez az EU-ban tilos. Kinél hogy alakult ki..igazából nem tudom miért így vagy úgy.
Esetleg láthatóság? fene tudja...
Belga22-10-2008 23:49:58 // 10398
Tom1222-10-2008 23:05:06 // 10397
Kb. 3 hete vett valaki itt a környéken "British Racing Green" színben, hááát, nem rossz, de a hangjában kicsit csalódtam. Alapjárat, "normális" közlekedés - semmi különös, persze, ha keményebben a nyakára lépnek, az más, az már kellően hátborzongató.:-) A Ferrariknál pl. az is nagy "előny", hogy bármilyen sebességgel élvezni lehet a hangját, ja, persze, az olasz kipuff "hangolás", ez valahonnan ismerős...;-)
Adrián22-10-2008 22:39:01 // 10396
Hát ez nagyon paraszt!!:))))Hiába élni tudni kell;)
ALFI15622-10-2008 22:30:44 // 10395
Szerintetek egy erős autó.pl.evo (400le) normális körülmények között hajtva,pályán is 130-40 szép nyugodt vezetéssel menyit eszik?
Belga22-10-2008 22:14:32 // 10394
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.