annak a kanyar sem kellett :o)
tudta alapbol is ,bar csak megmeg nyikkant...,csak a kanyarban volt "latvanyos " :o)es hangos csikorgas..
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Kócosw28-01-2009 16:25:37 // 12593
Youri28-01-2009 16:12:59 // 12592
Az megint más ha kanyarban nyikkan a gumi...
Kócosw28-01-2009 16:03:40 // 12591
Lada Samara (sputnyik vagy hogy irjak, a sedan verzio).1.2 -es motor "loerö hegyek".
Folyton csikorgott az összes letezö kanyarban ha rahuztad.
ha villantani akartam bevagodtam, es minden hajtüben 40-el rahuztam a kormanyt es nyikorgo gumikkal hasitottam a kanyart vegig..
A titok az eredeti OROSZ gumikeverekben rejlett..ennyi :o))
Ja es az embertipusra is van jo peldam. Hamburgban epitik fel minden evben 4szer europa legnagyobb meg hordozhato oriaskereket.Meselem a csakonak, mire ravagja, Ö latott mar nagyobb oriaskereket is mint ez..nesze neked.
Folyton csikorgott az összes letezö kanyarban ha rahuztad.
ha villantani akartam bevagodtam, es minden hajtüben 40-el rahuztam a kormanyt es nyikorgo gumikkal hasitottam a kanyart vegig..
A titok az eredeti OROSZ gumikeverekben rejlett..ennyi :o))
Ja es az embertipusra is van jo peldam. Hamburgban epitik fel minden evben 4szer europa legnagyobb meg hordozhato oriaskereket.Meselem a csakonak, mire ravagja, Ö latott mar nagyobb oriaskereket is mint ez..nesze neked.
zolee14528-01-2009 14:56:08 // 12590
MeganeIII
Itt a 2000-es turbós (180LE) Megane kupéra 1320kilót írnak.
Légellenállást én sem tudok, de abban elég jó szokott lenni a Renault.
Mondjuk az 5 ajtós kinézete botrány, főleg a hátulja. Nem is értem hogyan gondolták ezt.:D A Megane II legalább egyedi volt. Ez olyan, mintha csak azért váltották volna le mert kötelező x éven belül a modellváltás, csak éppen ötletük nem volt.
A Megan Trophy-ra szánt versenyautó viszont elég durva lett, és annak pont a hátulja a legjobb része szerintem. Igaz azt a kupéból csinálták.
Itt a 2000-es turbós (180LE) Megane kupéra 1320kilót írnak.
Légellenállást én sem tudok, de abban elég jó szokott lenni a Renault.
Mondjuk az 5 ajtós kinézete botrány, főleg a hátulja. Nem is értem hogyan gondolták ezt.:D A Megane II legalább egyedi volt. Ez olyan, mintha csak azért váltották volna le mert kötelező x éven belül a modellváltás, csak éppen ötletük nem volt.
A Megan Trophy-ra szánt versenyautó viszont elég durva lett, és annak pont a hátulja a legjobb része szerintem. Igaz azt a kupéból csinálták.
Satti28-01-2009 14:27:20 // 12589
Na, majd legközelebb megnyikkantom neked, de úgy, hogy csak úgy sikítani fog! :-)))
Youri28-01-2009 14:23:12 // 12588
Én akkor is látok hasonlóságot....BOCSÁÁÁNAAAT:-D
Wickey28-01-2009 14:20:17 // 12587
Akkor mostjön az estimese :-)
Első körben leszögezném, hogy gtv-ről van szó és nem kupé fiat tiporól, ez fontos lesz a hajtáslánc adottságait tekintve :-)
Második körben meg azt is hozzátenném, hogy a kellő mértékű brutalitással tudok viszonyulni az autókhoz.
Szóval.
Rövid váltó, kettes 80-nál elfogy, tiltásközeli fordulaton gázelvétel nélkül húzol egy hármast, a motor elöl meg dadog.
Eddig megvan?
Na, mostjön az, hogy eldobod a kuplungot, a transaxle húzókuplungok különösen jólsikerült szerkezetek, az nem szarozik, megtapad. Nade a kuplung és a motor között ottvan egy kardántengely rajta három hardytárcsával (csillapít, és energiát tárol ahogy megrándul), ottvan a kábé másfélszer nagyobb motorfordulat teljesen nyitott pillangószeleppel (amint esik a fordulat egy picit, egyből max. nyálat kap és max. teljesítményt ad le amíg a kuplung és a gumi le nem rendezik a többit), hátrafele meg ottvan két lógó féltengely. A kuplung a lógó féltengelyek miatt képes lesz megtapadni, a hardyk megcsavarodnak, majd amikor a hardyk kirúgják magukat, a két féltengely koppan, a sperr összezár, pont akkor kap 156 lóerőnyi teljesítményt az egész hajtáslánc, mert 5500 körülre esik a fordulat. Ehhez már csak a kopott 195ös gumikat kell hozzáadni hátul, amik már szíre szóra megszólalnak, és simán van egy izmosabb egykét tized másodpercnyi hanganyag, amíg 1-2 kerékfordulat alatt leesik a motorfordulat a helyére úgy négyezer környékére. :-)
van olyan gumi is, ami abszolút nem csikorog még ha elpörög akkorse, csak surrog vagy mi...
Első körben leszögezném, hogy gtv-ről van szó és nem kupé fiat tiporól, ez fontos lesz a hajtáslánc adottságait tekintve :-)
Második körben meg azt is hozzátenném, hogy a kellő mértékű brutalitással tudok viszonyulni az autókhoz.
Szóval.
Rövid váltó, kettes 80-nál elfogy, tiltásközeli fordulaton gázelvétel nélkül húzol egy hármast, a motor elöl meg dadog.
Eddig megvan?
Na, mostjön az, hogy eldobod a kuplungot, a transaxle húzókuplungok különösen jólsikerült szerkezetek, az nem szarozik, megtapad. Nade a kuplung és a motor között ottvan egy kardántengely rajta három hardytárcsával (csillapít, és energiát tárol ahogy megrándul), ottvan a kábé másfélszer nagyobb motorfordulat teljesen nyitott pillangószeleppel (amint esik a fordulat egy picit, egyből max. nyálat kap és max. teljesítményt ad le amíg a kuplung és a gumi le nem rendezik a többit), hátrafele meg ottvan két lógó féltengely. A kuplung a lógó féltengelyek miatt képes lesz megtapadni, a hardyk megcsavarodnak, majd amikor a hardyk kirúgják magukat, a két féltengely koppan, a sperr összezár, pont akkor kap 156 lóerőnyi teljesítményt az egész hajtáslánc, mert 5500 körülre esik a fordulat. Ehhez már csak a kopott 195ös gumikat kell hozzáadni hátul, amik már szíre szóra megszólalnak, és simán van egy izmosabb egykét tized másodpercnyi hanganyag, amíg 1-2 kerékfordulat alatt leesik a motorfordulat a helyére úgy négyezer környékére. :-)
van olyan gumi is, ami abszolút nem csikorog még ha elpörög akkorse, csak surrog vagy mi...
Atesz198727-01-2009 18:56:58 // 12585
-Az 5 ajtós Megane 1200 kilo
-A 1.4 turbós Mito meg 1145 kilo
A 3 ajtós "kupé" megane nyilván könnyebb is, tehát súly előnye nincs. Légellenállási együtthatót nem tudok mondani, de a megane eléggé alacsony a méretéhez képest...
-A 1.4 turbós Mito meg 1145 kilo
A 3 ajtós "kupé" megane nyilván könnyebb is, tehát súly előnye nincs. Légellenállási együtthatót nem tudok mondani, de a megane eléggé alacsony a méretéhez képest...
GTPeti27-01-2009 18:47:22 // 12584
Igazad van. Azok a versenymotorok nem csak ki vannak hegyezve, hanem pontosan "olyanra vannak tervezve" vszínüleg. Gondolom emberes szelepek vannak benne, spéci injektor, stb.
RoliQ427-01-2009 18:18:01 // 12583
nos igen pénz pénz pénz itt is ez a kulcsszó itt így sikerült :) meg aztán már láttam jobban kormoló jettát:) konrétan 3 percig semmit nem láttam mögötte:) viszont ment is rendesen:)
zolee14527-01-2009 18:14:04 // 12582
A korom nem azt jelenti, hogy elégetlen üzemanyag jut a kipufogóba?
Láttam pár WTCC futamot és azok a nyühes Leon TDi-k nem kormolnak. Pedig abban megegyezhetünk, hogy ki vannak hegyezve, ha már versenyautók.:) Gondolom azért, mert nem sok üzemanyagot kapnak, hanem pont annyit amennyit el tudnak égetni.
Ezzel csak arra akarok utalni, hogy lehet így is, és úgy is kihegyezni egy motort.:)
Hozzá teszem, hogy én sehogy sem tudnék...
Láttam pár WTCC futamot és azok a nyühes Leon TDi-k nem kormolnak. Pedig abban megegyezhetünk, hogy ki vannak hegyezve, ha már versenyautók.:) Gondolom azért, mert nem sok üzemanyagot kapnak, hanem pont annyit amennyit el tudnak égetni.
Ezzel csak arra akarok utalni, hogy lehet így is, és úgy is kihegyezni egy motort.:)
Hozzá teszem, hogy én sehogy sem tudnék...
RoliQ427-01-2009 18:08:36 // 12581
nekem csak vizes úton kapar a gép de akkor szinte mind1 melyik sebességbe:)
RoliQ427-01-2009 18:07:04 // 12580
természetesen én sem mondanám hogy törvényszerű de amin akkora turbó van mint egy teherautón és nem kevés gázolajat kap (magához képest keveset) és nyitott 60as rendszeren távozik a cucc hát az kormol! tény hogy nem épp esztétikus és nem is épp tiszta megoldás mondjuk kicsit segít rajta hogy fekete a kocsi:)
Magoo27-01-2009 18:06:24 // 12579
fordon jokerdes nem tom mar eladtuk szerencsre :)))
kemegy 75-80 paci volt es evett vagy 9 literet
kemegy 75-80 paci volt es evett vagy 9 literet
RoliQ427-01-2009 18:04:05 // 12578
én nem tudom én sem tudom megsíratni a kocsim ... nem tom... ti milyen gumival jártok?:P:D
zolee14527-01-2009 18:04:05 // 12577
Csakhogy ez nem törvényszerű, szerintem. Láttam gyorsulni pár éve Joe 156 mjet-jét, asszem Novitec izébizé volt rajta, talán 175lóval és annyit sem kormolt mint a vw-csoport tdi-je szalonból kitolva.:)
Csodák márpedig vannak.:DDD
Csodák márpedig vannak.:DDD
zolee14527-01-2009 18:01:32 // 12576
Csak a legkisebb autó amibe belerakják (ahogy itt írják) az a Megane. Az meg +10-20LE-vel nem nyomja le a MiTo GTA-t. A 149-be meg nem tudom mi kerül, de nem hiszem, hogy a 147GTA-nál alább adják, sőt, inkább felül kéne múlni azt.
Meg ugye a súlycsükkentés, ami már az alapmodelleknél is elindult, és a GTA további súlycsökkentést kap, gondolom ez sem csak a MiTo-nál.
Az más kérdés, hogy a Megane-ból majd jön a 4-es mire bemutatják a 149-est.:D
Meg ugye a súlycsükkentés, ami már az alapmodelleknél is elindult, és a GTA további súlycsökkentést kap, gondolom ez sem csak a MiTo-nál.
Az más kérdés, hogy a Megane-ból majd jön a 4-es mire bemutatják a 149-est.:D
Magoo27-01-2009 17:59:53 // 12575
Na ezt mesled el mert nekm meg nem siekrult a gtv t megynikaktanatni (vagy valmi gond lesz kcosival akkor ):(((
de modjuk a 1,4 es fordot siman 3 as ban is :))))))))
de modjuk a 1,4 es fordot siman 3 as ban is :))))))))
RoliQ427-01-2009 17:59:34 // 12574
Amiről beszél az Anikó kocsija:) és tény hogy kormos dehát a 200lovas:)
Vikking 31127-01-2009 17:54:01 // 12573
Ja de vazzeg, a V6-nak némi nyomaték is jelen van :P :)))
Atesz198727-01-2009 17:39:00 // 12572
zolee14527-01-2009 17:02:36 // 12571
Azért, hogy szép legyen. :D
Wickey27-01-2009 16:45:47 // 12570
elég hozzá egy kellően nagyot lógó hajtáslánc, és 150 lóerő is, rövid váltóval, patent húzókuplunggal.
A gtv-m kettőből háromba is megnyikkant, amikor találtam egy-egy hepciáskodó négyesgófost, igaz akkor nemnagyon vettem el a gázt váltás közben, és közel hatezernél dobtam rá a kuplungot a hármasra, haddszokja... :-)
A gtv-m kettőből háromba is megnyikkant, amikor találtam egy-egy hepciáskodó négyesgófost, igaz akkor nemnagyon vettem el a gázt váltás közben, és közel hatezernél dobtam rá a kuplungot a hármasra, haddszokja... :-)
Mulder27-01-2009 15:38:01 // 12569
Ha már lekönnyíted, akkor már legyen fényes is:)
Vikking 31127-01-2009 15:04:01 // 12568
Hogy szép fényes legyen :))))
Buksi27-01-2009 11:35:51 // 12567
Én már látom előre, hogy nekem élőben sem fog tetszeni! ;-))
Satti27-01-2009 11:34:15 // 12566
Azt nem is mondtam, csak nem annyira gáz, élőben majd kiderül milyen lesz.
Youri27-01-2009 11:28:18 // 12565
Mint a FIAT Barchetta....Nagy vonalakban hasonlít is rá!
Youri27-01-2009 11:27:34 // 12564
Ez a szó jut eszembe: GÜBBENCS....
Buksi27-01-2009 11:23:30 // 12563
Hát nem tudom... nem a legszebb! :-)
Satti27-01-2009 10:49:47 // 12562
Youri27-01-2009 09:49:45 // 12560
Uhhhh,tényleg szarul írta,.de erre gondoltam... :-DDDD
Mondjuk az a lényeg h se így,se úgy NEM IGAZ!!:.-D
Mondjuk az a lényeg h se így,se úgy NEM IGAZ!!:.-D
Youri27-01-2009 09:48:06 // 12559
Harmadikban legalább 200-250 lóerő kéne hozzá... Minimum
Erre utaltam,a hitetlenkedésemmel...
Erre utaltam,a hitetlenkedésemmel...
Rumi26-01-2009 21:45:58 // 12558
hajtokart ugyan miert polirozni?
Atesz198726-01-2009 21:30:04 // 12557
Utána nézek majd. :)
TSiga ( I am the TSIG)26-01-2009 21:29:27 // 12556
Most inkább megyek aludni, mert holnap korán kelek. Azért egyszer próbáld meg megszerezni valamilyen formában a Guy Croft féle könyvet. Igen jó "tankönyv".:-)))
TSiga ( I am the TSIG)26-01-2009 21:27:51 // 12555
Na ja! Kevesebbet forog. Mert hosszú váltó van rajtuk. A turbó meg csak fujja-fujja felfele a mocit. Gyakorlatilag egy sugárhajtómű van bennük, aminek az égéstere a motor és az erőt nem a kiármló égéstermék produkálja közvetlenűl, hanem az égéstér(motor) kivezetése.
Gyakorlatilag egy 500-as masszív, strapabíró dízelmotor is elvinne egy Passatot egy hatalmas turbóval. Mert a munka javarészét szerintem a tubó csinálja. A köbcenti meg körítés...
Gyakorlatilag egy 500-as masszív, strapabíró dízelmotor is elvinne egy Passatot egy hatalmas turbóval. Mert a munka javarészét szerintem a tubó csinálja. A köbcenti meg körítés...
Atesz198726-01-2009 21:19:32 // 12554
:)))
Én ennyire nem megyek bele a kérdésbe, de azok a mérnökök, akik ezeket a motorokat csinálják elég sok pénzt kapnak a munkájukért. Nem hiszek abban, hogy a helyi szaki jobbat tud kitalálni két sör között. A másik érv meg az, hogy mi abban a logika, hogy a gyár 120 lóerővel árulja az autót, mikor bírna 150-t is ugyanúgy. Ilyenkor jön az, hogy kevesebbet forog, ezért még kíméli is. Csak ilyenkor a nagyobb nyomatékkal nem számolnak, aminek gondolom a szelepkhez, meg az imént emlegetett "pumpe dűzéhez" elég sok negatív köze van. De tényleg nem értek hozzá, csak józan paraszti ésszel gondolkodom.
Az persze megint más, mikor Ádám Évánál kezdik a tuningot, és mindenhez hozzányúlnak.
Én ennyire nem megyek bele a kérdésbe, de azok a mérnökök, akik ezeket a motorokat csinálják elég sok pénzt kapnak a munkájukért. Nem hiszek abban, hogy a helyi szaki jobbat tud kitalálni két sör között. A másik érv meg az, hogy mi abban a logika, hogy a gyár 120 lóerővel árulja az autót, mikor bírna 150-t is ugyanúgy. Ilyenkor jön az, hogy kevesebbet forog, ezért még kíméli is. Csak ilyenkor a nagyobb nyomatékkal nem számolnak, aminek gondolom a szelepkhez, meg az imént emlegetett "pumpe dűzéhez" elég sok negatív köze van. De tényleg nem értek hozzá, csak józan paraszti ésszel gondolkodom.
Az persze megint más, mikor Ádám Évánál kezdik a tuningot, és mindenhez hozzányúlnak.
Kau26-01-2009 21:18:54 // 12553
195 a gumiszélesség, te! ;)
De amúgy, akkor is hülyeség. Simán verem az ilyen szarokat a ringen, ahol igazán a gyorsulás számít. Nekem is 195-ös gumijaim vannak, de csak másodikban tudom megnyikkantani őket. Harmadikban legalább 200-250 lóerő kéne hozzá... Minimum.
De amúgy, akkor is hülyeség. Simán verem az ilyen szarokat a ringen, ahol igazán a gyorsulás számít. Nekem is 195-ös gumijaim vannak, de csak másodikban tudom megnyikkantani őket. Harmadikban legalább 200-250 lóerő kéne hozzá... Minimum.
TSiga ( I am the TSIG)26-01-2009 21:17:28 // 12552
Én 1.4 A corsával csináltam 4-esben. Sikított is a gumi. Nem volt benne ABS.
Akiknek az 1.4 Corolla megnyikkantja a gumit az talán satufékez.:-)))
Akiknek az 1.4 Corolla megnyikkantja a gumit az talán satufékez.:-)))
Atesz198726-01-2009 21:11:45 // 12551
Én nyikkantottam meg 1.2-es B corsat 3.-ban. De a gumi méretre nem emlékszem. ;) De gondolom el tudjátok képzelni. :)
TSiga ( I am the TSIG)26-01-2009 21:10:06 // 12550
Ez így van! Azért mert dízel meg csipptuning, nembiztos, hogy minden egybe van benne. A megyeri útnál van egy offos autószalon. Asszem citroen. Szokott ott állni egy 156 fekete nagy DCS felirattal a szélvédőjén. Ezzel nincs is gond, mert láttam egy rábaringi gyorsuláson, hogy jól megy. Turbóval. kellett valani alkatrész az Xm-ünkhöz és ha már ott vagyok, mehnézem a 156-os. Akkora ocsmány koromfolt volt a kocsi hátulja( nem csak a kipufogó körűl hanem úgy telibe), hogy azt hittem egy Ifa motor van benne rommátákolt adagolóval.
Múltkor szélvédőjavíttattam a céges kocsit. Beszélgetek a sráccal, és szóbajött, hogy ő is tuningolja a kocsiját. Márkát nem kérdeztem csak hogy mit csinálnak vele. A válasz: 2.0 TDI turbó, 2.5 TDI adagoló plusz fúvókák. Tud majd 140 lovat.
Akkor egy 3-as golfod van 1.9 TDI-vel még a 90 lovas.
Erre a gyereknek leesett az álla. Mondom a fosvágeneseknél itt van a tuning eleje és vége. Az, hogy nagyobb turbót meg fúvókákat teszel be, az még nem jelenti azt, hogy értesz is hozzá. Csak kicseréled azt kész. Majd ha hajtókart meg hengerfejet polyrozol és dugattyúkat grammozol és felteszel egy száraz karteles kenési rendszert, akkor már tudsz egy kicsit.
Ha megtudja szerezni Guy Croft: Modifying and tuning Fiat/Lancia twin cam engines könyvét, abban vany egy-két dolog, ami a gófosok többségének (tisztelet a kivételnek) kínai héber akcenusal.
Múltkor szélvédőjavíttattam a céges kocsit. Beszélgetek a sráccal, és szóbajött, hogy ő is tuningolja a kocsiját. Márkát nem kérdeztem csak hogy mit csinálnak vele. A válasz: 2.0 TDI turbó, 2.5 TDI adagoló plusz fúvókák. Tud majd 140 lovat.
Akkor egy 3-as golfod van 1.9 TDI-vel még a 90 lovas.
Erre a gyereknek leesett az álla. Mondom a fosvágeneseknél itt van a tuning eleje és vége. Az, hogy nagyobb turbót meg fúvókákat teszel be, az még nem jelenti azt, hogy értesz is hozzá. Csak kicseréled azt kész. Majd ha hajtókart meg hengerfejet polyrozol és dugattyúkat grammozol és felteszel egy száraz karteles kenési rendszert, akkor már tudsz egy kicsit.
Ha megtudja szerezni Guy Croft: Modifying and tuning Fiat/Lancia twin cam engines könyvét, abban vany egy-két dolog, ami a gófosok többségének (tisztelet a kivételnek) kínai héber akcenusal.
Youri26-01-2009 21:09:26 // 12549
Azért ahoz már autó kell,h harmadikban szóljon a gumi....
Atesz198726-01-2009 20:55:24 // 12548
Erre is van sztorym.
Itt volt haverom az 1.9 pdtdi passatjával. 180 ezerrel vette... Nem maradt sokáig, mert épp hideg volt, és még az előtt haza akart vele menni, mielőtt kihül, hogy melegen rakja el a garázsba. Azt mondja, vigyázni akar rá, ha már előtte nem vigyáztak... Szép gesztus igaz? :)
2. fejezet: Vett egy 1 forintos chip tuningot. Németbe. Tulajdonképpen csak a turbonyomással variál, biztos ismeritek is, az a tekergetős.
Mondtam is neki, hogy az a hülye mérnök jól elbaxta, olyan szarul írta meg a motor programját, hogy egy 1000 forintos chiptuninggal lazán jobbat lehet belőle kihozni. "Hát, ez így van." kis szünet "Jó, hát a "pümpe dűzét biztos jobban terheli"... Igazad van, csak 100 ezer forint darabja, és 4 van belőle. "Csak 80" Erre már nem mondtam semmit. :)
Itt volt haverom az 1.9 pdtdi passatjával. 180 ezerrel vette... Nem maradt sokáig, mert épp hideg volt, és még az előtt haza akart vele menni, mielőtt kihül, hogy melegen rakja el a garázsba. Azt mondja, vigyázni akar rá, ha már előtte nem vigyáztak... Szép gesztus igaz? :)
2. fejezet: Vett egy 1 forintos chip tuningot. Németbe. Tulajdonképpen csak a turbonyomással variál, biztos ismeritek is, az a tekergetős.
Mondtam is neki, hogy az a hülye mérnök jól elbaxta, olyan szarul írta meg a motor programját, hogy egy 1000 forintos chiptuninggal lazán jobbat lehet belőle kihozni. "Hát, ez így van." kis szünet "Jó, hát a "pümpe dűzét biztos jobban terheli"... Igazad van, csak 100 ezer forint darabja, és 4 van belőle. "Csak 80" Erre már nem mondtam semmit. :)
TSiga ( I am the TSIG)26-01-2009 20:48:06 // 12547
Na ilyenkor mondom, hogy:
1.: Mit tudnak a mai dízelek turbó nélkül?
2.: Az egy dolog, hogy chippelve 100 ló, de a végsebessége mennyi és mennyire lesz tartós a moci.( koromfelhő és egyebek)
1.: Mit tudnak a mai dízelek turbó nélkül?
2.: Az egy dolog, hogy chippelve 100 ló, de a végsebessége mennyi és mennyire lesz tartós a moci.( koromfelhő és egyebek)
Atesz198726-01-2009 20:44:51 // 12546
Toyota Corolla 1.4 D4D, Chippelve 110 ló. Asszongya a manusz, hogy nagyon kell vele vigyázni, mert ha óvatlanul indulsz, akkor folyton nyikorog a gumi. Amúgy az egész ember ilyen, mint ez a megnyilvánulás. Akármit tehetsz oda, az övé jobb...
Na most ezt megértem, mikor egy 200+ lovas autóról beszélünk. De a mai világban, mikor szinte nem is lehet 100 ló alatt autót venni, minek kell ekkorákat mondani?
Na most ezt megértem, mikor egy 200+ lovas autóról beszélünk. De a mai világban, mikor szinte nem is lehet 100 ló alatt autót venni, minek kell ekkorákat mondani?
Rumi26-01-2009 20:40:25 // 12545
ez csak gumi kerdese :D
mikor az 1200 zsigamon vmi ukran bakelit gumik voltak alig lehetett nem kaparo kerekkel elindulin a 60 loval
amugy meg igaza van. amellett hogy bun ronda egy igenytelen allat es valojaban nme megy rosszul.. mondhatni megeri a penzet ha vkinek egy ilyenre van igenye ;)
mikor az 1200 zsigamon vmi ukran bakelit gumik voltak alig lehetett nem kaparo kerekkel elindulin a 60 loval
amugy meg igaza van. amellett hogy bun ronda egy igenytelen allat es valojaban nme megy rosszul.. mondhatni megeri a penzet ha vkinek egy ilyenre van igenye ;)
TSiga ( I am the TSIG)26-01-2009 20:28:00 // 12544
ÉN is valahogy így jártam. Kicseréltünk minden kütyü-ketyerét a V6-os XM-ünkön. Semmi változás. Ma felhívtam egy citroenes gurut, aki szerint nézzem meg
az elosztófedelet, hátha pára van alatta, Volt. Az elosztófedél felkerűlt a kisszobai radiátorra száradni. Utána belül kapott egy réteg WD40-et, hogy ne tapadjon meg belül a pára. Összeraktam, most JÓ!!! :-)
A szép abban, hogy az első csere az elosztó volt a rotorral együtt. A szerelő sem fújta be. Ez volt minimum 2 éve. Azóta csak az" alkatrészcsere-meginnemjó" szitu ismétlődött. Hétvégén cserélek hátsó hidrógömböket meg olajakat. Utána nemsokára meget vizsgára.
az elosztófedelet, hátha pára van alatta, Volt. Az elosztófedél felkerűlt a kisszobai radiátorra száradni. Utána belül kapott egy réteg WD40-et, hogy ne tapadjon meg belül a pára. Összeraktam, most JÓ!!! :-)
A szép abban, hogy az első csere az elosztó volt a rotorral együtt. A szerelő sem fújta be. Ez volt minimum 2 éve. Azóta csak az" alkatrészcsere-meginnemjó" szitu ismétlődött. Hétvégén cserélek hátsó hidrógömböket meg olajakat. Utána nemsokára meget vizsgára.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
610
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?