Ha már a Ford:)
Egy haveromnak meg volt egy Granadája. Már a szögletes. 2,0 as az is valami 105 lovas erőgép volt:) Nem a V6 os. Nohh nagyon szét volt rohadva de még "lett" rajta 2 év műszakit. Valami fillérekért vett egy 9x xxx km es németországi tipp-topp Granadát s "honosította" :) 2 évig használta még így is. Aztán az eredeti sorsára jutott.*
Nahh, de az csak 1,6 os volt... áááá
Nagy tepsi a 70? 75 lóval:)))
*miután átalakult vettünk egy pénteken egy flexet az OBIban. Vasárnap visszuavittük, hogy szar, mert "8" as van a tengelyében:)))
A használható dolgokat meg még jó áron át is vették a FORD bontósok:)
(nem mostanában kezdtem...:) )
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Marklar15524-07-2009 00:05:21 // 14843
Marklar15523-07-2009 23:50:34 // 14842
19 éve, az excsajoméknak volt egy (2.képen) piros Sierrájuk.
1998 as évjáratu, 1,8 8V CVH motoros. Karbis, katalizátoros. Kemény 87paci volt.
Semmi extra nem volt benne, csak a kp zár és egy mechanikus! tetőablak. Még fordulatszám mérő sem! 165 R13" !os volt a gyári kereke. De akkor tökk király volt vezetni. Csendes volt, a Wartburgunk után még jól is ment. 160-at simán tartotta.
2 évessen vették, s 2002 körűl adták el. Még el is gondolkoztam anni, hogy jó lenne az a hodály:) 300e ért vitték el. 1 német+ ők voltak a tulaj. Itthon garázsban állt. 95% ban rozsdamentes volt.
Visszagondolva (meg miután vezettem fürgébb autókat is) elég vicces volt a menetteljesítménye.7-10l evett viszont.
De, akkor is tetszett:) A 4 ajtós meg pláne:)
1998 as évjáratu, 1,8 8V CVH motoros. Karbis, katalizátoros. Kemény 87paci volt.
Semmi extra nem volt benne, csak a kp zár és egy mechanikus! tetőablak. Még fordulatszám mérő sem! 165 R13" !os volt a gyári kereke. De akkor tökk király volt vezetni. Csendes volt, a Wartburgunk után még jól is ment. 160-at simán tartotta.
2 évessen vették, s 2002 körűl adták el. Még el is gondolkoztam anni, hogy jó lenne az a hodály:) 300e ért vitték el. 1 német+ ők voltak a tulaj. Itthon garázsban állt. 95% ban rozsdamentes volt.
Visszagondolva (meg miután vezettem fürgébb autókat is) elég vicces volt a menetteljesítménye.7-10l evett viszont.
De, akkor is tetszett:) A 4 ajtós meg pláne:)
Buksi23-07-2009 18:22:21 // 14841
Vikking 31122-07-2009 13:16:06 // 14840
Hát még mi :DDDDD
Viszont a fastcaristák vs batiánusok topikot érdemes olvasgatni. Zseniális :DDDD
Viszont a fastcaristák vs batiánusok topikot érdemes olvasgatni. Zseniális :DDDD
Tom1222-07-2009 13:13:18 // 14838
Igazán örülök, hogy megegyeztetek!!! ;-D
Ferko22-07-2009 13:03:15 // 14835
Ezt már olvashattad korábban is. Legalábbis a hsz-eim alapján le kellett volna jönnie.
Le igen.
Le igen.
Vikking 31122-07-2009 12:59:01 // 14834
Na. Ezt a mondatot szerettem volna olvasni :)Ezzel lezárhatjuk, ügye?
Ferko22-07-2009 12:53:54 // 14833
Csúnya, de nem tudom, hogy jó-e , mert még nem próbáltam.
koz22-07-2009 12:44:57 // 14831
Mér a rája hogy néz? Laposan? :)
Vikking 31122-07-2009 12:44:29 // 14830
Nem kezdem elölről Ferko ... :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Na itt fejezzük be. Tényleg... :)
Csúnya de jó.
Ebben így megegyezhetünk?
Na itt fejezzük be. Tényleg... :)
Csúnya de jó.
Ebben így megegyezhetünk?
Vikking 31122-07-2009 12:43:13 // 14829
Hű ... Tényleg... Eddig észre sem vettem.
Köszi... Így máshogy fogok nézni rája :)
Köszi... Így máshogy fogok nézni rája :)
Ferko22-07-2009 12:41:26 // 14828
A külsejéről nekem sem változott meg!
Akkor talán nem kellett volna azoknak enyje bejnyézni, akiknek a külseje nem tetszik.:-)
Akkor talán nem kellett volna azoknak enyje bejnyézni, akiknek a külseje nem tetszik.:-)
koz22-07-2009 12:40:06 // 14827
A nagy fekete lyuk hagyomány.
Ilyesmi motívum van a fl előtti 156n is.
Ilyesmi motívum van a fl előtti 156n is.
Vikking 31122-07-2009 12:36:56 // 14826
Világos.
De pont erre írtam azt még a legelején, hogy nekem sem tetszett maradéktalanul (most sem tetszik), viszont a menés vele mint tárggyal annyira jó, hogy elfeledtette.
Ettől függetlenül nem sikerült jól az eleje. (sőt, nekem az oldalán is kicsit túlzás kisebb felnivel a szélesítés, de nagy felnivel már rendben van)
Ezt meg én mondom... Hogy lehet, hogy megváltozna magáról az autóról a véleményetek.
A külsejéről nekem sem változott meg!
He.
:DDDDDD
De pont erre írtam azt még a legelején, hogy nekem sem tetszett maradéktalanul (most sem tetszik), viszont a menés vele mint tárggyal annyira jó, hogy elfeledtette.
Ettől függetlenül nem sikerült jól az eleje. (sőt, nekem az oldalán is kicsit túlzás kisebb felnivel a szélesítés, de nagy felnivel már rendben van)
Ezt meg én mondom... Hogy lehet, hogy megváltozna magáról az autóról a véleményetek.
A külsejéről nekem sem változott meg!
He.
:DDDDDD
Ferko22-07-2009 12:33:58 // 14825
Akkor elmondom utóljára emberi érthető nyelven:
Te jössz azzal hogy lefikázzuk, pedig még csak nem is próbáltuk ki. És hát micsoda dolog ez tőlünk.
Én meg mondom, hogy a kinézetét fikázzuk, amihez nem kell beleülni az autóba, hiszen kivülről látod, hogy milyen.
He?
Te jössz azzal hogy lefikázzuk, pedig még csak nem is próbáltuk ki. És hát micsoda dolog ez tőlünk.
Én meg mondom, hogy a kinézetét fikázzuk, amihez nem kell beleülni az autóba, hiszen kivülről látod, hogy milyen.
He?
Vikking 31122-07-2009 12:28:36 // 14824
De értem. Csak tényleg nem tudom, hogy miért nem lehet elfogadni, hogy ez az út. Tetszik nem tetszik.
He?
He?
Ferko22-07-2009 12:26:35 // 14823
Ott volt a Brera vonal amit nem lehet átültetni kisautóra.
Valami hasonlót lehetett volna. A 8C sem került át teljes egészében. A 8C krva pohás. Tetszik, de a MiTo....
Ráadásul valami 15 hónap alatt kellett megcsinálni ha jól tudom a MiTot... (Lehet, hogy nem, valszleg a Milanoval keverem... ) Szóval elhamarkodták. Elbaszták. Kész.
Mim az, hogy kellett? MIért nem lehetett egy normális kinézetű autót csinálni. Kik sürgették őket? MIért nem kedzték el előbb? Nehogymár ez legyen a mentség. Ha így van, akkor még nagyon az elbaszás, mint azt eddig gondoltam.
És itt kezdődne megint a fingfűrészelés, hogy kipróbálás nélkül miért kell valamit...
De asszem nem találjuk a közös nevezőt, nem akarod tudni, hogy milyen is az az autó.
Neeeem neeem neeeem. Te tényleg nem érted. Ááááááááááááááááááááááá. Nem hiszem el bazdmeg!!!!!!!!!!!!
Nekem ez számít egy autónál (mármint hogy jó legyen vezetni és benne ülni), Neked úgy tűnik hogy az, hogy kívülről hogy néz ki.
A kettő együtt. Én sosem írtam vagy gondoltam ilyet, hogy csak a külső számít. A kettő együtt legyen meg. De még mindig nem érted!
Valami hasonlót lehetett volna. A 8C sem került át teljes egészében. A 8C krva pohás. Tetszik, de a MiTo....
Ráadásul valami 15 hónap alatt kellett megcsinálni ha jól tudom a MiTot... (Lehet, hogy nem, valszleg a Milanoval keverem... ) Szóval elhamarkodták. Elbaszták. Kész.
Mim az, hogy kellett? MIért nem lehetett egy normális kinézetű autót csinálni. Kik sürgették őket? MIért nem kedzték el előbb? Nehogymár ez legyen a mentség. Ha így van, akkor még nagyon az elbaszás, mint azt eddig gondoltam.
És itt kezdődne megint a fingfűrészelés, hogy kipróbálás nélkül miért kell valamit...
De asszem nem találjuk a közös nevezőt, nem akarod tudni, hogy milyen is az az autó.
Neeeem neeem neeeem. Te tényleg nem érted. Ááááááááááááááááááááááá. Nem hiszem el bazdmeg!!!!!!!!!!!!
Nekem ez számít egy autónál (mármint hogy jó legyen vezetni és benne ülni), Neked úgy tűnik hogy az, hogy kívülről hogy néz ki.
A kettő együtt. Én sosem írtam vagy gondoltam ilyet, hogy csak a külső számít. A kettő együtt legyen meg. De még mindig nem érted!
Vikking 31122-07-2009 12:26:26 // 14822
Azaz, csak nem kell hozzá bukót viselni... :D
Vikking 31122-07-2009 12:25:58 // 14821
Valszleg majdnem... :) Igen :)
Tom1222-07-2009 12:25:55 // 14820
gokart feeling..-)
Vikking 31122-07-2009 12:25:40 // 14819
Én is így érzem :DDDDDD
Tom1222-07-2009 12:24:57 // 14818
...majdnem...;-))
Ferko22-07-2009 12:21:13 // 14817
Na én itt abbahagyom, mert mint ha a falnak ugatnék.
Vikking 31122-07-2009 12:11:28 // 14816
Úúúúgy úúúúgy :)))
Untig elég 180 ló, akkorát lehet vele autózni mint egy Ferrarival aszonnyák... :)
Untig elég 180 ló, akkorát lehet vele autózni mint egy Ferrarival aszonnyák... :)
Tom1222-07-2009 12:07:37 // 14815
+ nem is túl erős, de könnyű, ezért jó kis játékszer...;-)
Vikking 31122-07-2009 11:25:39 // 14814
Éppenséggel ez sem szép. Mégis az autózás csúcsa.
Vikking 31122-07-2009 11:22:47 // 14813
De most Te mit csináltál volna a gyár helyében?
Ott volt a Brera vonal amit nem lehet átültetni kisautóra.
Meg ott volt a 8C vonal, ami meg kvázi prémiumot sugall. Illetve szupersportkocsit.
Másrészt esetleg átültethető a kisautó platformra.
Ráadásul valami 15 hónap alatt kellett megcsinálni ha jól tudom a MiTot... (Lehet, hogy nem, valszleg a Milanoval keverem... ) Szóval elhamarkodták. Elbaszták. Kész.
De ettől még lehet hogy ...
És itt kezdődne megint a fingfűrészelés, hogy kipróbálás nélkül miért kell valamit... Sötöbö.
De asszem nem találjuk a közös nevezőt, nem akarod tudni, hogy milyen is az az autó.
Csak szálkaként veszed észre. Pedig valszleg egy követhetőbb utat kezdett meg vele az Alfa, mint a 159-cel, meg a többi új modellel.
Én csak remélem, hogy a Milano ugyanilyen JÓ autó lesz.
(Bár hogy egy nagy fekete lyukba miért kellett beletenni a GT hűtőmaszkját, azt azért megmagyarázhatná valaki... :D)
Nekem ez számít egy autónál (mármint hogy jó legyen vezetni és benne ülni), Neked úgy tűnik hogy az, hogy kívülről hogy néz ki. Erre írtam azt ,hogy ha benne ülsz, sose látod kívülről. Márpedig én ki nem szállnék belőle, az biztos...
Ott volt a Brera vonal amit nem lehet átültetni kisautóra.
Meg ott volt a 8C vonal, ami meg kvázi prémiumot sugall. Illetve szupersportkocsit.
Másrészt esetleg átültethető a kisautó platformra.
Ráadásul valami 15 hónap alatt kellett megcsinálni ha jól tudom a MiTot... (Lehet, hogy nem, valszleg a Milanoval keverem... ) Szóval elhamarkodták. Elbaszták. Kész.
De ettől még lehet hogy ...
És itt kezdődne megint a fingfűrészelés, hogy kipróbálás nélkül miért kell valamit... Sötöbö.
De asszem nem találjuk a közös nevezőt, nem akarod tudni, hogy milyen is az az autó.
Csak szálkaként veszed észre. Pedig valszleg egy követhetőbb utat kezdett meg vele az Alfa, mint a 159-cel, meg a többi új modellel.
Én csak remélem, hogy a Milano ugyanilyen JÓ autó lesz.
(Bár hogy egy nagy fekete lyukba miért kellett beletenni a GT hűtőmaszkját, azt azért megmagyarázhatná valaki... :D)
Nekem ez számít egy autónál (mármint hogy jó legyen vezetni és benne ülni), Neked úgy tűnik hogy az, hogy kívülről hogy néz ki. Erre írtam azt ,hogy ha benne ülsz, sose látod kívülről. Márpedig én ki nem szállnék belőle, az biztos...
Vikking 31122-07-2009 11:17:01 // 14812
Nem azon háborogtam. Értelmezd a mondatot. Azon háborogtam, hogy mindig, minden lehetséges helyen szidják, mintha fájna hogy létezik. Pedig nagyon jó irányban van vele az Alfa. És azért, mert van oka annak, hogy úgy néz ki, ahogy. Ezt is leírtam.
A nem tetszés (mint amit én társítok a Fiat- Alfákhoz) az egy kicsit más, mint az el nem fogadás és mindig rugdosás.
A nem tetszés (mint amit én társítok a Fiat- Alfákhoz) az egy kicsit más, mint az el nem fogadás és mindig rugdosás.
Satti22-07-2009 10:16:30 // 14810
No, de olyan nem létezik.:-)) Mármint szépsége a MiTo-nak.:-))
Ferko21-07-2009 23:51:06 // 14807
Akkor miért háborogtál azon, hogy pár embernek itt nem tetszik a MiTo????????
Ferko21-07-2009 23:49:28 // 14806
Vikk. Te olvasd el még egyszer plííz. Itt a MiTo szépspgéről volt szó.
Kazes☻21-07-2009 22:18:56 // 14805
Okézsoké! :D
Vikking 31121-07-2009 22:17:05 // 14804
Direkte írtam trágyalásnak :DDDDDDD
Majd ha jön egy ihlet, egy hosszabb lélegzetet kívánó mű, akkor esetleg számozok... :D
Majd ha jön egy ihlet, egy hosszabb lélegzetet kívánó mű, akkor esetleg számozok... :D
Kazes☻21-07-2009 22:15:23 // 14803
Én sem trágyalok! :DDD
Na, de nem hasogatom tovább a szőrszálat. Tessék számozni tárgyalás nélkül. :D
Na, de nem hasogatom tovább a szőrszálat. Tessék számozni tárgyalás nélkül. :D
Vikking 31121-07-2009 22:12:24 // 14802
Na de ilyet... :P Kezdődik... :P
Ez így hangzott szépen, kifinomultan, választékosan :DDDDDDDDD
Ez így hangzott szépen, kifinomultan, választékosan :DDDDDDDDD
Vikking 31121-07-2009 22:11:43 // 14801
:DDDDDD
Viszont és de: ha nem lesz megfelelő a megszólítás, akkor a továbbiakban nem trágyalok a fejezetekről... :DDDD
Viszont és de: ha nem lesz megfelelő a megszólítás, akkor a továbbiakban nem trágyalok a fejezetekről... :DDDD
Kazes☻21-07-2009 22:10:34 // 14800
Ejnye-ejnye, ez "baszogatni " itt nem oldalhelyes. :)))
Kazes☻21-07-2009 22:07:08 // 14799
Ok, bár én először is hosszú ú-val írtam, de akkor legyen így: MŰVÉSZ ÚR. :DDD
A lényeg, hogy hajlik. :D
A lényeg, hogy hajlik. :D
Vikking 31121-07-2009 22:03:57 // 14798
Héjj Ferko egyébiránt...
Most lebuktál hogy nem vagy figyelmes...
:PPPPP
"Naugye, itt a kinek a pap kinek a papírzsebkendő dolog. Amit én is belátok, nem kell hogy mindenkinek tetsszen, bármiről is legyen szó, viszont és de mindig - állandóan baszogatni sem kell."
Hellóóóóóóó :DDDDD Én leírtam hogy nem baj a nemteccés... :P
Most lebuktál hogy nem vagy figyelmes...
:PPPPP
"Naugye, itt a kinek a pap kinek a papírzsebkendő dolog. Amit én is belátok, nem kell hogy mindenkinek tetsszen, bármiről is legyen szó, viszont és de mindig - állandóan baszogatni sem kell."
Hellóóóóóóó :DDDDD Én leírtam hogy nem baj a nemteccés... :P
Vikking 31121-07-2009 22:02:40 // 14797
Kérem...
Nem művész úr...
Művész ÚR.
:DDDDDDDDD
Nem művész úr...
Művész ÚR.
:DDDDDDDDD
Kazes☻21-07-2009 22:00:36 // 14796
Naaa, de azért már hajlik a művész úr! :DDD
Vikking 31121-07-2009 21:55:49 // 14795
Ohh, hát a hízelgéssel sem egykönnyen lehet ám beférkőzni az ilyen művészek lelki világába, bár kétségtelenül jól esik... :DDDDDD
De azért a kompromisszum mindig rossz vért szül... :D Szóval nem engedek...
Még nem...
Majd ha Haleszék kiteszik szavazásra, hogy jelöljem-e részletesen a fejezeteket, a köteteket, alcímekkel, és így tovább (esetleg az oldalak tetején legyenek könyvjelzőként a fejezetek - kötetek, amikre rákattintva az ember könnyedén egy csodás művészi munkásság eredményeiben gyönyörködhet... ), és a szavazást az nyeri, hogy "Igen, Vikking olyan hosszúakat ír, hogy az elképesztő, kérjük a művészurat URAT, hogy jelölje be szépen a cselekmény lényegi részeit" , akkor TALÁN esetleg elgondolkozok rajta, hogy valóban így legyen-e...
:DDDDD
De azért a kompromisszum mindig rossz vért szül... :D Szóval nem engedek...
Még nem...
Majd ha Haleszék kiteszik szavazásra, hogy jelöljem-e részletesen a fejezeteket, a köteteket, alcímekkel, és így tovább (esetleg az oldalak tetején legyenek könyvjelzőként a fejezetek - kötetek, amikre rákattintva az ember könnyedén egy csodás művészi munkásság eredményeiben gyönyörködhet... ), és a szavazást az nyeri, hogy "Igen, Vikking olyan hosszúakat ír, hogy az elképesztő, kérjük a művész
:DDDDD
Kazes☻21-07-2009 21:50:16 // 14794
De mondjuk ha legalább sorszámoznád, akkor könnyebben lehetne hivatkozni a nagy művedre, hogy pl.: Vikking301 (156+145) I/3, hmmmmm?! :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?