Andy02-12-2009 06:37:55 //
16095
Naná! Ami Csepelen leamortizálódott tavasszal azt is megcsinálták pedig ettől ramatyabbul nézett ki.

Napokban láttam újra, mint az új...
Buksi02-12-2009 03:44:56 //
16094
Sztem ez még javítható! :-)))))
Xixo02-12-2009 03:14:04 //
16093
Ez itthon még elmenne sérülésmentesnek is egy kis kalapácsolás után! :))
GTPeti01-12-2009 23:32:30 //
16091
Srácok ti tudtátok, hogy a mostani Swift-ből is létezik 4x4-es változat? Számomra ez új. (A saját szememmel láttam, nem csak matrica volt.)
és a második rész: http://www.youtube.com/watch?v=hFGG6l6s3eM
Top Gear Lancia Special :D csak félig off ;) ráadásul Stratos, Integrale két hatalmas kedvenc :P
http://www.youtube.com/watch?v=gMQZeVNKzw8
Grando01-12-2009 17:01:36 //
16088
Naná, hogy vmi mazsola kihajtott eléjük. :(((
Mit fog szólni a biztosítója? :DDD
Buksi01-12-2009 16:27:53 //
16087
Ájjjjjjjjjj, nem szép látvány! :-(
Tommi01-12-2009 15:41:49 //
16086
Xixo01-12-2009 01:09:41 //
16085
Akkor az olyan, mint asszony Puntoja! :))))))))))
Satti30-11-2009 20:12:06 //
16084
Az F40 még a valódi nyers erő volt, semmi "csicsa", nincs szervó, ABS, klíma, csak a brutál élvezet.
No, azért egy Enzo sem kutya! :-))
Buksi30-11-2009 17:04:34 //
16083
Egyetértek! ;-))
Buksi30-11-2009 17:04:14 //
16082
Nekem az eleje egy kicsit Veyron-os! :-/
Xixo30-11-2009 14:14:15 //
16081
Az F40-nél ez se lesz szebb. Sőt annál szebb szerintem sosenemleszsemmise! :))
Tom1230-11-2009 07:10:13 //
16080
...ha minden igaz, az Enzo utód /
F 70 / V8 TwinTurbo lesz, 1000 kilóval, komoly teljesítményekkel...
Tom1227-11-2009 23:30:27 //
16079
...vagy esetleg egy "pár km-es" 355-ös...:-))
Tom1227-11-2009 23:29:23 //
16078
Ezzel a kör be is zárul.:-) Az új Z4, ezt valahol régebben már említettem, meg a kupé, a többi meg a "egyenautó" a "nagy tömegeknek".:-)
Egyébként inkább az új Z4-es, mint a régi, ha már választani kéne...
Tom1227-11-2009 23:23:43 //
16077
...hát igen, minden adott, csak egy "apróság", egy kis fantázia hiányzik a recepthez.:-)
Nem tudom, miért, de ez a kupé nekem is tetszik az utóbbi BMW "termésből", itt egy feketét szoktam látni /majdnem minden reggel egyszerre indulunk :-)/ az is jól áll neki. Talán jobb lenne, ha maradnának az egyszerűbb vonalaknál, mint ez a kupé, nem kéne eröltetni, ami nem megy...:-))
GTPeti27-11-2009 21:20:03 //
16076
Persze! Szerencsére nem vagyunk teljesen egyformák.
Satti27-11-2009 21:17:08 //
16075
Mindenkinek más tetszik. :-)
Nekem a BMW mindig bejött, volt is régen néhány, jó volt velük autózni, annak is megvan a maga egyedi stílusa, mint az Alfának is.
GTPeti27-11-2009 21:11:10 //
16074
Ezek nekem max a hátsókerékhajtás miatt kellenének. Ahogy mondani szokás "Szép, szép de otthonra nem kéne." :)
(Bár, egy Q4 es Spidernek is talán meg lehetne bütykölni a diffijét...)
Satti27-11-2009 21:07:00 //
16073
Az új Z4-es az szép kis gép lett, bár az előző sem volt rossz, akárcsak a 3-as coupé.
GTPeti27-11-2009 20:54:37 //
16072
Ha már valódi sportautó, akkor (a
majdnem megfizethető kategóriából) inkább talán a Lotus Evora kéne Ariel helyett.

GTPeti27-11-2009 20:50:29 //
16071
...az új 5-ös is csak egy "felfújt 3-as"...
Remekül összefoglaltad, nekem is ez ugrott be.
No meg az, hogy Bangle ide-vagy oda, azért a mostani (tehát immáron előző) 5-ösben van vmi formabontóan drabális büszkeség. Furcsának furcsa, de igazából szerintem nem rossz. Főleg a hátsó traktus. Ez az új szerintem túl jellegtelenre sikerült. Szép-szép, de az előzőnek az mutatja a dizájnbeli "nagyságát", hogy időben a most bemutatottat is válthatná. (Ugyanúgy, mint a 147 a Milano-t...)
Bevallom, ez viszont tetszik vmiért:
Az új 5er-nek a hátsókerék kormányzás egy tagadhatatlanul nagy dobása SZVSZ. Vezettem régebben egy ilyennel rendelkező (80-as évek beli) Prelude-öt, na az nem volt semmi. Egyszer érdemes kipróbálni...
A cikkben leírt
megdizájnoltuk a hézagokat, hogy egyenesnek tűnjenek, szerintem egy hülyeség. És aki erre gerjed az megérdemli...
Amúgy az egész űberbemutató (amiről ömleng a cikkíró), egy németes precizitással megcsinált show-lufi. Az egész (nem csak a bemutató, hanem az utolsó szögletbe is valami hűdefontos fejlesztés belemagyarázása) arról szól, hogy sok jólfizetett német mérnök, marketinges, stb. próbál megdolgozni a pénzéért. Tipp: túlhizlalt az apparátus, úgyhogy muszáj egymást kábítani. Én benne vagyok ebben a dologban, nap-mint-nap átélem ezt. (Bár nem a mi cégünknél vannak ilyenek, hanem a fő megbízónknál.)
Buksi27-11-2009 17:41:16 //
16070
Mind ugyanaz! :-/
Tom1227-11-2009 09:13:10 //
16069
Valahogy kifogyott a fantázia:

...az új 5-ös is csak egy "felfújt 3-as"...
Tom1226-11-2009 19:25:18 //
16068
A Veyronról jut eszembe, hogy az öcsém Belgiumban "futott össze" a VW gyár egyik vezető mérnökével, /aki a VW külföldi értékesítési és szerviz hálózat szervezéséért felel - többek között/ aki mesélte, hogy kipróbálhatták a Veyront, mivel az is "családtag". Azt mondta, hogy nagyon jól megy, stb., +a várható reakciók, NA, DE ahogy fékez, az valami eszméletlen, nem csak "képletesen" akartak kiugrani a szemgolyói...:-)) Elég különleges élmény lehetett. Az öcsém ezt sajnos lekéste, még, ha csak az "anyósülésen" is élvezhette volna, mert pár nappal később látogatott el a gyárba az "akció" után. Azért nem semmi a gyár sem /videót mutatott/, egy kis, vagyis nem is olyan kicsi "város", helyenként /a régebbi rész/ nemzeti szocialista stílusban...:-)) Természetesen ott is ki van állítva egy "krómozott" Veyron.:-)
Ja, Satti, majd nézz be a F1 topicba, mert Kimiről is mondott pár érdekességet.;-)
/Belga - Finn cégnél van, érted...:-)/
Tom1226-11-2009 18:59:59 //
16067
Biztos, hogy egyszerre sok, egyébként már akadt vetélytársa is, a neve most nem ugrik be, mert hasonlóan "egyszerű", de, ha lesz időm majd rákeresek.:-)
GTPeti26-11-2009 17:57:48 //
16066
Ez egy nagyon f@sza kis gép. Bár picit megingottam, mikor írta a TC tesztben a szerző, hogy elöször meg kell tanulni az úton maradni. (Lehet, hogy még sok is a jóból.)
Buksi26-11-2009 16:46:28 //
16065
Állat brutál! :-O
Rendesen gyűrődik a fickó arca! :-D
Satti26-11-2009 11:56:42 //
16064
Be is lehet fizetni egy 10 perces körre itthon, alig 25 ezer Ft az ára, de a cikkből az kiderűl, hogy brutális élmény lehet.
Satti26-11-2009 11:45:14 //
16063
Ez egy nem semmi brutál gép!
Orgazmus négy keréken
Vezettük: Ariel Atom
klikk
Satti25-11-2009 08:43:04 //
16062
Ezt már néztem én is pár napja, nagyon durván néz ki!
Ferko25-11-2009 08:08:16 //
16061
LOL:-D
Buksi25-11-2009 03:57:29 //
16060
Ez de komoly! :-O
Az Alfa miért nem tud ilyet?? Nekem nagyon bejövős! :-)
Ez az autó létező/létezni fog?
Mulder24-11-2009 21:27:07 //
16058
Természetesen nekim is volt:D vagy még valahol meg is van?:)
Grando24-11-2009 21:17:08 //
16057
Matchbox korszakom egyik ikonja! :DDD ;)))
Mulder24-11-2009 21:09:32 //
16056
Grando24-11-2009 20:37:25 //
16055
Mi ez? Egy transformer? :DDD

Nagyon vad!
imi15624-11-2009 20:34:33 //
16054
Xixo24-11-2009 02:05:33 //
16053
M7, valahol a Velencei tó környékén.
Mi is azt hittük, hogy valami kandikamera lesz! :))))
Xixo24-11-2009 02:04:33 //
16052
Megvolt! :))
Liquid23-11-2009 21:10:44 //
16051
bazze, ezek közül 1 is kellően ritka egy benzinkúton, nemhogy kettő eccerre :)) merre jártál?
GTPeti23-11-2009 20:46:36 //
16050
Patakokban csorgott volna a nyálam ott a helyszínen. :)
(Én kérek elnézést. - a szerk. :)
ystuc23-11-2009 18:30:56 //
16049
Nem tapasztalat... De ma láttam 2db Porsche Panamera-t a Kempinsky-nél. Egy fehér turbo magyar rendszámmal, és egy fekete "S" német rendszámmal. Élőben most láttam ilyet először, és eléggé fura látvány. Hátulról olyan, mint egy 5 ajtós Mondeo, vagy Laguna, semmi extra, elölről meg mint a 911. De az összkép mégis valahogy egész pofás. :-)
Tom1222-11-2009 00:08:56 //
16048
Egy dokumentumfilmben láttam, hogy valami spec. lakkot alkalmaznak, ami sokkal ellenállóbb és símább, mint a "normál lakk". /A Maseratikat is ott lakkozzák/ Talán azért nem tapad meg annyira rajta a kosz...
Xixo21-11-2009 23:30:56 //
16047
Jaja, végre van valami olasz CC is. :))
Xixo21-11-2009 23:29:47 //
16046
Szerintem olyan fólia volt rajta, mint a ciff reklámban. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.