Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Ferko08-12-2009 08:46:44 // 16143
Gratula!
Sok sok balesetmentes km-t kívánok!:-D
Buksi08-12-2009 03:44:04 // 16142
Akkor sikerült megtalálni a legszebbet!? :-))
Gratula hozzá! :-)
Xixo08-12-2009 02:14:13 // 16141
Most nem azért, de ha ez túl van árazva, akkor a MiTo-ra mit mondjunk? :))

Delta vs MiTo
Xixo07-12-2009 23:50:23 // 16140
Kössz-kössz!! :))

Már kezdjük megtalálni vele a közös hangot én meg kezdek rájönni, hogy jó választás volt. Sokkal többet nyújt, mint gondoltam volna. Azt hittem nagy visszalépés lesz a 47es után, de 5 év alatt sokat behozott a Fiat a hátrányából, minden téren. :)
Seriff07-12-2009 23:03:25 // 16139
Hűűűdecíííííííp :))
Xixo07-12-2009 23:00:18 // 16138
Alfapótlóm :)

..........

.....

..........

GTPeti07-12-2009 21:26:20 // 16137
Csöppet túl van árazva (egy újabb kapitális hiba Konszernünk részéről... a'la Jövő Alfái topic), de azért csak öltönyös testvér a Delta.

Már bejelentettem igényemet egy ilyen motorra, mire a bontós megnyugtatott, hogy előbb a nője GTV-jébe tesznek ilyet. :)
(De talán valaki csak odaken egyet egy fához. Sőt... remélem tolatva. :)
Tommi07-12-2009 12:57:14 // 16136
GTPeti06-12-2009 16:32:09 // 16135
És ha már Chrylser:

Búcsúzik a Viper. Kár érte. Azt hiszem sokunk nyomta ilyennel még az NFS I-ben és álmodozott róla az Autókatalógus lapozgatásakor.

Ilyenkor gondoljunk arra, hogy 30-40 év múlva "trolibuszokat" vezetünk majd... Motorhang max egy beépített szintetizátorból jön majd. :(((((((((
GTPeti05-12-2009 04:08:11 // 16134
Ez jó volt!! :DD

Talán pont a Győző meg a Beja asszony voltak vele. :)
Xixo05-12-2009 03:39:33 // 16133
Jaja nagyon király, ma az 1,3Mjettel is elvertem. :))
Tom1205-12-2009 00:23:45 // 16132
"...és nem lesz elenfél az utakon."

Elég kietlen tájakon közlekedhet... :-DD
Tom1204-12-2009 23:14:27 // 16131
Bizonyára...:-DD
Tom1204-12-2009 23:14:02 // 16130
A "szépség" azért enyhe túlzás, nem? ;-))
Grando04-12-2009 22:32:52 // 16129
Ákkor á tezsvírek se lehettek messze... :DDD
artitomi04-12-2009 21:40:03 // 16128
A mai tescos bevásárlásnál 2 cartárson kívül (egy 147-es és egy 156-os) ezt a szépséget pillantottuk meg
Szabeee04-12-2009 21:22:43 // 16127
húúúúú milyen szar, ha már egy suzinak nincs ellenfele :DDDDD bizonyára vadállad...... :DD
Vikking 31104-12-2009 21:18:41 // 16126
Bázz. És tényleg. Mi lenne iylen erős autók nélkül a világgal?!
Liquid04-12-2009 21:17:44 // 16125
4sport gyertyával kajak erős lehet :)))
Buksi04-12-2009 20:35:48 // 16124
Hát ez rohadt vicces! :-DDDDDDDDDDD
ystuc04-12-2009 20:34:03 // 16123
Öööö.. És ezt csak most tudom meg? Megvadult Ferrari!
:-D
Xixo04-12-2009 00:40:13 // 16122
Valahogy csak le kell húzni itt is az olaszokat. Különben hogy magyaráznák a németautós felsőbbrendőséget... Vicc... Rossz vicc... :((
Tommi03-12-2009 18:18:43 // 16121
Az a hülye agyad hol jár már megint :PPP

Amúgy igen, ez lett volna a következő gondolatom nekem is :)))

Bár ha hozzáteszem, hogy nagy átlagban randák a digó csajok... :)
Satti03-12-2009 17:45:38 // 16120
Vagy az olasz csajok kefélnek a legjobban! :-))
Tommi03-12-2009 17:37:06 // 16119
Tommi03-12-2009 15:45:19 // 16118
Én is nemrég olvastam és fel akartam tenni, de beelőztél :)

Amúgy tényleg érdekes és sokszor érthetetlen nyertesek születtek, de azért megnyugtató, hogy a digók vezetik a mezőnyt, ha meg még az Alfát is hozzáadjuk, akkor pláne :)

Lehet, hogy nekik a legjobb a marketingjük, vagy a maffia mindig megfenyegeti az újságírókat? :)))
Satti03-12-2009 14:32:51 // 16117
Az Év autói is lerobbannak

Jelentéktelen modellek, tulajdonosaik által gyűlölt vagy azóta elfelejtett típusok is voltak Év autói, sok olyan kocsi viszont nem, amely évtizedekre meghatározta az autóipari trendeket. Visszatekintettünk a díj közel fél évszázados történetére. klikk
Junior02-12-2009 21:32:59 // 16116
Szerintem mi ebből a jóból kimaradtunk, bár Ignác 4x4 az létezik, meg Lijána is.
GTPeti02-12-2009 19:56:59 // 16115
Srácok, tudom senki sem Suzuki-szakértő közületek, de mondjatok már vmit a kérdésemre. Otthon is bemutatták a 4x4-es Swift-et, vagy ezt a változatot csak nyugaton árulják?
Buksi02-12-2009 19:26:42 // 16114
Igen, ez sem utolsó szempont! :-D
Tommi02-12-2009 17:30:03 // 16113
Miért, lehet, hogy pörög a pénz és utána ha megveszem az F40-est, az már csak egy metró szakaszátszállójegynyi kiadást fog jelenteni :))))))))))))))))
Satti02-12-2009 17:26:50 // 16112
Ráadásul egy ilyen géppel, ,ennyi jó nőt tudsz lefektetni! :-))
Satti02-12-2009 17:26:13 // 16111
Ne legyél már ennyire főldhözragadt! :-))
Buksi02-12-2009 16:50:41 // 16110
A kocsi megvétele is jó befektetés lenne! ;-))))
Tommi02-12-2009 16:46:04 // 16109
300.000 eurot inkább befektetnék a tőzsdén vagy valahol :)
Buksi02-12-2009 16:33:48 // 16108
Áhhháááá... akkor összedobjuk rá a lóvét? :-DD
Tommi02-12-2009 16:33:05 // 16107
Mert lehet, hogy 50 ezerért vette és keresni akar rajta 250 ezret :))) Vagy kell a hely a 284 db másik Ferrarinak :)))
Buksi02-12-2009 16:30:09 // 16106
Nem értem, hogy egy ilyen autócsodát, egy ilyen remekművet miért akar eladni valaki?? :-))
Buksi02-12-2009 16:27:47 // 16105
Sztem sem lesz vele gond, megcsinálják és kész! :-)))
Tommi02-12-2009 12:12:26 // 16104
Remélem mi sosem jutunk el ide... :)

Bár ismerve az olasz nemzeti öntudatot és a Fiat-birodalom nemzetgazdaságban betöltött szerepét, tutira nem hagynák a digók. Korábban is előfordult már, hogy az állam alányúlt a Fiatnak, amikor gáz volt, nem hagyták letérdelni őket.

A járműgyártás egyébként csak egy része a Fiatnak, bank, ingatlanbefektetések, média, stb... Rengeteg területen van érdekeltségük.
Grando02-12-2009 12:01:43 // 16103
Na szép... :((
Tommi02-12-2009 11:48:43 // 16102
Tommi02-12-2009 10:07:40 // 16101
Szerintem az F40-est annyira féltik a gyűjtők, hogy hiába "öreg" autók, 20-30 ezer km-nél több egyikben se nagyon lehet.
Tommi02-12-2009 10:03:39 // 16100
Az eleje 599, az oldala 458, a segge Enzo... :)

Úgy tűnik megint a szögletesebb formák felé fordulnak, nem annyira gömbölyű ez az autó, mint a mostaniak.
Xixo02-12-2009 09:25:08 // 16099
Az annyába, de szép ez! :)
Satti02-12-2009 09:12:47 // 16098
Egy F40 befektetésnek sem rossz, mert egyre feljebb megy az ára, persze, csak ha újszerű marad, mint pl. ez is. klikk
Tom1202-12-2009 08:51:21 // 16097
Ott egy korszak zárult le /Enzo Ferrari utolsó "műve" - amibe még "beleszólt"/, amikor a "verseny autó" versenypályára készült, de utcán is használható volt, a mostaniak utcára készülnek /hogy egy "szőke nő" is boldoguljon velük/, de használhatók versenypályán is...:-))

...ha egyszer gyűjteményem lesz, egy F 40-es biztos lesz benne...;-)))
Satti02-12-2009 08:32:43 // 16096
Ennek "csak" az eleje tört össze, minden elemet kicserélnek és olyan, mint az új. Jól látszik a képen, hogy a szélvédőtől kezdve, már szinte sértetlen a gép, jól meg vannak ezek csinálva.
Andy02-12-2009 06:37:55 // 16095
Naná! Ami Csepelen leamortizálódott tavasszal azt is megcsinálták pedig ettől ramatyabbul nézett ki.


Napokban láttam újra, mint az új...
Buksi02-12-2009 03:44:56 // 16094
Sztem ez még javítható! :-)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.