Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Erhard 242 (Pure Energy)31-12-2009 19:04:50 // 16493
subaru, honda jöhet bármikor azokat szeressük :P
Satti31-12-2009 18:39:23 // 16492
Az előbb láttam az új Renault ( Drive the change ) reklámot és meg kell hagyni, nagyon jó lett.
Satti31-12-2009 18:32:12 // 16491
Van egy régi mondás: Soha ne mond, hogy soha! :-))
Nem lehet tudni, mit hozhat bármikor a jövő!
Átok79146TD31-12-2009 13:49:29 // 16490
látod látod...:)))))))))))))))))
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2009 13:45:11 // 16489
Te Neked analízis oktatónak kéne menni az egyetemre, ott cseszegettek állandóan ilyennel :-DDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2009 13:44:09 // 16488
Igaz, úgy korrektebb :-) Tehát "nem ez fogja..."
Átok79146TD31-12-2009 13:36:30 // 16487
pontosabban nem ez..:))))))))))))))))
tipoatti31-12-2009 13:35:14 // 16486
Nem hát... Én se' voltam sose' normális... ;)
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2009 13:16:52 // 16485
Akkor javaslom olvasd el mégegyszer mit írt Poló, és gondold végig ;-)

"Ha ugyanúgy 6.-ban mész végig a pályán ugyanazon a távolságon egyszer mondjuk 120-szal, másszor meg 220-szal, akkor is ugyanannyit forgott a főtengelyed azon a távolságon. Csak épp ha 220-szal mentél, akkor rövidebb idő alatt tett meg ugyanannyi fordulatot."

Nagyobb fordulaton a lendületek/perdületek nagyobbak, ám ez nem fogja korlátozni a motor élettartamát.
Szabi(kispalinagyobbikfia)31-12-2009 12:12:03 // 16484
Na ugye nem én vagyok az egyetlen hülye :D:D:D
Szabi(kispalinagyobbikfia)31-12-2009 12:11:38 // 16483
hát akkor neked nem kell beülni :D nekem vannak Saabok is amit tetszenek egy-két Volvo is bejön... BMW-ből meglehetősen sokkal szimpatizálok (ezt alig mertem leírni itt Alfás oldalom :D) plusz ugye Subaruk :P
Atesz198731-12-2009 11:51:22 // 16482
Azért a mi boxerünket odatettem volna a mellé a ducatto mellé mondjuk 250'000 környékén... Nem biztos, hogy a ducattóban meg volt mind a 128 paci...
Atesz198731-12-2009 11:50:12 // 16481
Akkor javaslom, hogy ezentúl mindenki 4.-ben járjon 4000-es fordulattal, mert úgy sem terheli jobban a motort, mint ha csak 2000-t forogna. Persze előtte faszán be kell melegíteni. Egyébként az nem lehet, hogy van ott egy két pörgő forgó alkatrész, aminek van egy bizonyos élettartama, és ha kétszer annyit kell forogniuk, akkor hamarabb letelik az idejük? Csak tippelek, nem értek a műszaki dolgokhoz... :P
tipoatti30-12-2009 20:48:37 // 16480
Ha most perpill. Alfátlan lennék, és megtehetném, gondolkodás nélkül beülnék egy jobban felszerelt D5-ös, vagy túrós benyás S60-ba. Nagyon tetszenek... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2009 20:01:29 // 16479
ford, volvo, saab, fosvágen kampánia, pezsó, renyó, citrom, opel, tojó, buzuki stb sose kéne :P
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2009 19:55:43 // 16478
535d -is jöhet vagy egy 735d :D
Robert-jtd30-12-2009 17:20:36 // 16477
Osztom a véleményed cartárs!!-de az is eléggé lejárt lemez az is amit Te belinkeltél!:)))
Szabi(kispalinagyobbikfia)30-12-2009 17:15:51 // 16476
el sem hiszem :D legalább Mercibe hajlandó vagy beülni:D:D:D
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2009 17:09:02 // 16475
naaa azért egy CLS-t is elfogadnék bármikor :P
satya30-12-2009 17:06:36 // 16474
ja még csak annyit hogy 130 nál forog 3000. 050 nél kb 3300-at. :)
plusz 1km megtételéhez ugyan annyi fordulat szükséges, ha 5. ben vagy. csak 1 perc alatt lesz több fordulat. a motoroknak a fordulatszám növekedésével a kenőanyag áramlási sebessége is növekszik. meg a nyomása is csak lineálisan.. az opelnak NEM a motorjával van baj mint már irtam, hanem a hűtés csöveivel, azt meg magyarázd el nekem légyszi hogya cső honnan tudja hogya 110 fok az 2000 fordulattól vagy 4000 fordulattól keletkezett a motorban? persze lehet hogy inteligens cső van benne mint a reklámban a mosópor!! :D
satya30-12-2009 16:59:22 // 16473
céges Ducatóval TARTÓSAN 170 körül jártunk, sajnos az 500 000 km-ert nem éerte meg az autó. mert összetört. Bővebben MRT cartárstól. A mai diesel ha meleg és normális olajjal használod akkor minden további káros következmény nélkül akár 4000 rpm-et is kibir. csak ne hidegen próbáld meg. Ja a ducato 2.8 jtd volt.
GEORGE30-12-2009 16:59:08 // 16472
Nem mindenki vásárolja be magát az F1-be.......de hagyjuk :-)
Satti30-12-2009 16:57:02 // 16471
Azoknál a kezdő kiscsapatoknál azért nem éppen a legjobbak lesznek majd, hanem akik tudnak pénzt vinni a csapatnak. Egy kissé most fel fog hígulni sztem az egész F1 cirkusz, de 1-2 év alatt rendeződnek majd a sorok, a gyenge csapatok úgyis elhullanak.
Satti30-12-2009 16:54:05 // 16470
A rally-ben az természetes, még a legnagyobbakkal is előfordul, egyébként meg már eléggé lejárt lemez..... :-)
Satti30-12-2009 16:52:23 // 16469
Nem a rajt a lényeg, hanem a végeredmény. :-))
Egyébként meg az F1-ben ebben az évben a rajt mindig jól sikerűlt neki, soxor ott nyert 2 helyet is.
GEORGE30-12-2009 16:51:16 // 16468
LOL :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
GEORGE30-12-2009 16:50:07 // 16467
Nem is te lettél volna, ha nem ezt írod :-)

Szerintem még most is az F1 a legjobb pilóták gyűjtőhelye :-)
GEORGE30-12-2009 16:49:05 // 16465
Megnéztem.....a rajt itt sem megy neki :-))))
Satti30-12-2009 16:47:59 // 16464
A mostani F1 nem elég jó, nem nagy dolog részt venni benne, majd talán 2011-ben már az lesz, most még a veteránok is odaállhatnak egy kicsit kocsikázni. :-))
Átok79146TD30-12-2009 16:35:39 // 16463
no ezt jól megmondtad báttya,,:)))))))))))
GEORGE30-12-2009 16:34:27 // 16462
No? már le s lépett végleg az F1-ből........a szervezet mindig kilöki az oda nem illőt.... :-))))) :-D
Satti30-12-2009 16:32:49 // 16461
Jól nyomja a srác :-) Kimi rally Finland 2009
Satti30-12-2009 16:24:45 // 16459
Ááá, nem úgy van az, csak úgy láccik! :-))
GEORGE30-12-2009 16:16:41 // 16458
Igen a csőlátás egyik esete :-))) .-D
van egy másik eset is :-)
S-el kezdődik és attival végződik :-)))) ő az F1-ben és Kimivel kapcsolatban van csőlátása :-)))))))))
Satti30-12-2009 15:47:31 // 16457
Ez a csőlátás? :-))
GEORGE30-12-2009 15:36:13 // 16456
A legújabb Ducatok és társaikmár megint mások, mint a régebbi diesel teherautók.
pl a 2000-es 2.8-as Movano se számít még gyors árú szállítónak...




perdixes vagy nem perdixes attól még igaz, hogy szinte kivétel nélkül azok "köpködnek" a gyorsan haladókra akik akkor se mennének gyorsan ha kéne......
Az ilyenek állnak be a belsőbe a megengedett sebességre és torlaszolják el a sávot és anyázva rázzák az öklüket azokra akik jobbról letudják :-))))
De ez más téma....
Poló30-12-2009 15:27:07 // 16455
"Ezen teherautókat valóban nem arra alkották, hogy száguldva szállítsanak....."

80-nál ha 6.-at kapcsolok a Duksinak, akkor egy picit még rángat. Amúgy 170-nél forog 3000-et a motor 6.-ban, szóval lehet vele száguldva szállítani :)
Na meg a suzuki ignác 100-160-ig nem tudott bejönni elém mellőlem, mikor mögöttem volt 1 tonna rakomány is.

Amúgy ez így igaz, az autópálya használat a legjobb az autónak. Nincs terhelve úgy a váltó, a féltengelyek, a motornak is jobb, hogy nincs annyi hidegindítás, nem kell annyiszor visszahűlnie és még lehetne sorolni.

Ha ugyanúgy 6.-ban mész végig a pályán ugyanazon a távolságon egyszer mondjuk 120-szal, másszor meg 220-szal, akkor is ugyanannyit forgott a főtengelyed azon a távolságon. Csak épp ha 220-szal mentél, akkor rövidebb idő alatt tett meg ugyanannyi fordulatot.


"Ez az induljon el előbb, meg úgysem nyer "semmit se" azon emberek dumája akik akkor se mernek gyorsan menni, ha éppen szükség lenne rá, és evvel "altatják" a dolgot magukba."

Ez olyan perdixes :D
GEORGE30-12-2009 15:18:44 // 16454
Már meg ne haragudj de kicsit tudatlan vagy ebben a témában, ennek ellenére elég "arogánsan" írsz ide. Tessék már elfelejteni a régi örvénykamrás dieseleket, azok lassan már használtban sem kaphatóak! Ja és ne keverd ide a Ducatónak a váltó áttételezését és hasznos fordulat tartományát. Ezen teherautókat valóban nem arra alkották, hogy száguldva szállítsanak.....

A mai diesel motoroknak meg se kottyan a 3000-3500 fordulaton való üzem.
A munkám által egy 2006-os Combo 1,7 CDTI-t használunk, meg jó pár diesel verdával volt dolgom, ne keljen most itt mind felsorolnom. Ez a 100 lovas Combó olyan lazán megy 3000-3500 közt, hogy már már össze lehet keverni a benzinessel.

A 2,4 mjet 6.ban 3000-el 160-at megy. Ekkor semmilyen motorhangot nem lehet hallani és ha odalépsz neki igen csak meglódul.
3500-al 6.ban 180-at megy, olyan lazán mint anno a 145-öd mikor 120-al haladt, csak a 145-höz képest jóval csendesebben teszi.
5000-nél tilt le.
átléptem már a 200ezeret és a motornak semmi baja!
Élete első 118ezer kilométerét autópályán töltötte Németország és Olaszország közt ingázva. Bármilyen motornak a létező legjobb üzemmód az autópályázás, egy-egy alkalommal minél több kilométer megtétele egyhuzamban meleg motor kipufogórendszer stb stb,

A városi használatkor lényegesen jobban kopik a motor a sok hideg üzem miatt. Hiába forog kevesebbet a városban a motor, még is lényegesen jobban kopik.

Ha valaki gyorsan megy a pályán az koránt sem jelenti azt, hogy kurvára siet valahová!
Én azért megyek gyorsan a pályán mert élvezem. leszarom, hogy e miatt csak 20-30 perccel érek oda valahova előbb mint más. én élvezem, hogy haladhatok! Akkor is ha a benzinesemmel megyek és akkor ha a diesellel megyek.

Ez az induljon el előbb, meg úgysem nyer "semmit se" azon emberek dumája akik akkor se mernek gyorsan menni, ha éppen szükség lenne rá, és evvel "altatják" a dolgot magukba.

Aztán ha az átlagsebességünk közt van 30km/h eltérés akkor 3 órás út alatt majd 90km-el vagyok előrébb mint te! Ami azért nem kis távolság.
Szabi(kispalinagyobbikfia)30-12-2009 15:17:07 // 16453
Erhard kolléga már nem lát nem hall, csak a 159 :D odaállhatnál elé egy 430 Scuderia-val abbal is szar lenne vmi :D
Satti30-12-2009 14:54:11 // 16452
Bikiniben táncoló lányokkal reklámozta a Fiat az 500 Cabriót a téli hidegben klikk
WarbiRunner (Gyuri)30-12-2009 14:43:01 // 16451
Hogy sok? Attól függ melyiknek. Ez olyan, mintha azt mondanád, 5000 sok egy benzinesnek. Van pörgősebb, és kevésbé pörgős dízelből is. Azért ezek már nem a régi örvénykamrások, amik nem tudnak mit kezdeni a fordulattal. A JTD leírás szerint 5000-nél kezdi elvenni a naftát, és 5400-nál kapcsolja le az üzemanyagszállítást. 4500 után van a piros mező, gondolom nem véletlenül. És 3000 van függőleges mutatóállásnál, ami legtöbb autóban az ideális fordulatot jelenti.
A kicsi dízelek más tészta, azoknak irtó szűk a nyomatékos tartományuk. Általában 2200 és 3000 közt valahol húznak egy szépet.
Amúgy meg tapasztalatom, hogy pont a 140-150 közti tempó a legkényelmesebb pályán (az m3-mason legalábbis biztos). Nem tudom miért, de ezen a tempón kell legkevesebbet fékezgetni. Már elég gyors, hogy ne vágjanak ki elém állandóan, akik meg kimennek, be is fejezik az előzést. Kb ez a pálya normál tempója. Nem tudom miért van így, tapasztalat. Lazább forgalmú napokon jó a 130-140, akkor nincs nagy különbség. 160-170 sietni jó, de sokat kell fékezgetni, nem hatékony tempó, pont itt nem lehet sokat nyerni a 150-hez képest. Ahhoz nagyobb autó kéne, és inkább 180+. Az már látványos annyira, hogy eltakarodnak a népek az útból.
Seriff30-12-2009 13:46:26 // 16450
óóó, az az öthengeres... hmmm :)
Satti30-12-2009 13:40:14 // 16449
Az új 205 lovas D5-ös az egy nagyon jó motor és jól megy, persze Volvo-ban is a turbo benzines az igazi.
GTPeti30-12-2009 11:48:51 // 16448
pusztulat. LOL :)))
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2009 11:42:33 // 16447
bakker 28 éves vagy és már fél hat egész nap? :DDDD
Szabi(kispalinagyobbikfia)30-12-2009 11:31:17 // 16446
nem a 20 éves szarokról beszélek... nézd meg a mostani S80 belsejét... az már nem ronda... bár külsőre nem jön be... de az S60-ok sztem nem csúnyák...
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2009 11:26:05 // 16445
az S80 egy pusztulat belülről a D5-ket meg inkább hagyjuk ...új voloban nem ültem :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)30-12-2009 11:19:34 // 16444
van Volvo-ból is olyan ami kökeményen jobb mint a tied... :D sőt van most nálunk egy fehér új S60... azt csúnyának sem mondanám ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.