A Lanciában a 1.9 JTTD 200 lovas :-)
lehet, hogy nem nagy különbség a 16 lóerő, de leírva mennyivel jobban mutat a 204 kontra 220 :-)
és biztosan ki is jön a többlet az Alfánál, ha egymás mellé állnak majd.
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GEORGE14-06-2010 22:00:16 // 17593
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 21:57:47 // 17592
Ezzel teljesen egyetértek! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 21:56:39 // 17591
Mondom, hogy én is örülnék egy 1.9 JTD 159-nek. Nekem az a teljesítmény bőven elég.
Én már akkor is ámultam, amikor asszem az új Deltához kihozták az 1.9JTD-t 180 LE-val. Nekem, akkor is az öreg anno 626 Mazdánkra emlékeztet. Lehet, hogy keveset evett, de akkor is traktor.
A 220 LE-hez meg lehet, hogy csak pár sor a vezérlésben. Ilyen túlbiztosított feltöltött motornál az a +16 LE már nem sok.
Én már akkor is ámultam, amikor asszem az új Deltához kihozták az 1.9JTD-t 180 LE-val. Nekem, akkor is az öreg anno 626 Mazdánkra emlékeztet. Lehet, hogy keveset evett, de akkor is traktor.
A 220 LE-hez meg lehet, hogy csak pár sor a vezérlésben. Ilyen túlbiztosított feltöltött motornál az a +16 LE már nem sok.
GEORGE14-06-2010 21:53:51 // 17590
Engem nem érdekel mi hajtja majd a jövő motorjait, ha majd egy akkora méretű és súlyú jövőbeni autó olyan paraméterekkel bír majd, mint a mostanim :-)
GTPeti14-06-2010 21:51:03 // 17589
Utóbbi motorra ráhajtanék... Remek páros lenne a 156 kasztnival.
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 21:50:44 // 17588
GEORGE14-06-2010 21:49:43 // 17587
nem bántásból, de előbb utóbb elhasználódik a jó öreg 155....és akkor nem lesz már olyan alternatíva, amiről most álmodsz...csak diesel-es karakterisztikájú modern benzin motorok , amik alapból dupláját fogyasztják az ugyan csak modern dieselnek....
A Giuliettában a 2.0 JTD 16v 170 lovas egy turbóval, dupla turbóval meg 220 lovas... a béemvé még fejleszthet, hogy a 204 lovas dupla turbós dieselje utolérje az Alfáét :-)
A Giuliettában a 2.0 JTD 16v 170 lovas egy turbóval, dupla turbóval meg 220 lovas... a béemvé még fejleszthet, hogy a 204 lovas dupla turbós dieselje utolérje az Alfáét :-)
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 21:48:56 // 17586
Az egyetlen hibrid közeli valami a Prius. A lexus 45h nem hibrid és környezetkímélő. Ekkora motorral mi környezetkímélő?
A hibrid szerintem max 1000 ccm lehetne. Persze Atkinson-ciklussal, turbóval. Talán még változó kompresszióval. De ez a minimum. A Saab anno kísérletezett változó kompressziójú motorral, a Merci meg csinálta a Diesotto motort. Az új motorkonstrukciónál elinduláskor és teljes terhelés mellett a benzin-levegő keveréket a gyújtógyertya szikrája robbantja fel, alacsony és közepes fordulaton viszont vezérelt öngyulladás történik, mint a dízelnél.
A hibrid szerintem max 1000 ccm lehetne. Persze Atkinson-ciklussal, turbóval. Talán még változó kompresszióval. De ez a minimum. A Saab anno kísérletezett változó kompressziójú motorral, a Merci meg csinálta a Diesotto motort. Az új motorkonstrukciónál elinduláskor és teljes terhelés mellett a benzin-levegő keveréket a gyújtógyertya szikrája robbantja fel, alacsony és közepes fordulaton viszont vezérelt öngyulladás történik, mint a dízelnél.
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 21:42:10 // 17585
vm14-06-2010 21:39:42 // 17584
Persze. Költői ;-)
Azt mondják az okosak, a benyás motorok elérték a toppot, a dízel a fejlődés útja.
Én azt mondom, hosszú még az az út. Nincs ebben semmi bonyolult, olajat égetni nem ugyanaz, mint finomított cuccot égetni. MAJD egyszer tényleg tiszták lesznek az olajosok. Csak el ne fogyjon előbb.
Meg azt is mondom, hogy a hibrid sem életképes. Szemfényvesztés, csúsztatás.
Az egész elektromos hajtás megdől, míg az elektromosságot nem tisztán termeljük.
Azt mondják az okosak, a benyás motorok elérték a toppot, a dízel a fejlődés útja.
Én azt mondom, hosszú még az az út. Nincs ebben semmi bonyolult, olajat égetni nem ugyanaz, mint finomított cuccot égetni. MAJD egyszer tényleg tiszták lesznek az olajosok. Csak el ne fogyjon előbb.
Meg azt is mondom, hogy a hibrid sem életképes. Szemfényvesztés, csúsztatás.
Az egész elektromos hajtás megdől, míg az elektromosságot nem tisztán termeljük.
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 21:35:19 // 17583
Nem veszek 1.8 TBI-t sem 2.4 JTDM-20V-t.
Erre szoktam mondani, hogy vedd ki a turbót és utána nézzük, mit tud.
A modern dízelek is tele vannak komoly tudással és innovációval. Mondjuk egy 159 1.9 JTD-t el is fogadnék. Lehet, hogy hülyeséget írok, de van bennük töltőnyomás rendesen. Fel vannak fújva. Ott van példa az off VW transporter 2000 cm3. 1 turbóval 88 LE, kettővel 180LE. BMW 323d 2000 cm3, 2 turbó 204 LE.
Aki meg egy örömautót - lásd WRX, EVO - gazdaságossági szempontból is megnéz, az ne vegyen ilyet. Ezek nem erről szólnak. Aki gazdaságosságra vágyik, vegyen Lupo 3L TDI-t. Vannak dolgok, amiket fenn kellene tartani. A WRX és az EVO benzines ilyen. Hiába xar, mert sokat fogyaszt, de akkor is. Ilyen a monacoi F1-es pálya is. Balesetveszélyes, szűk. De akkor is fenn kell tartani.
Én maradok a lassan 20 éves 155 2.0 TS 8v-nél.
Lehet, hogy öregszik, lehet, hogy nem olyan jó, mit a mai modernek, de semmi baja és csak megy, csak megy.
Erre szoktam mondani, hogy vedd ki a turbót és utána nézzük, mit tud.
A modern dízelek is tele vannak komoly tudással és innovációval. Mondjuk egy 159 1.9 JTD-t el is fogadnék. Lehet, hogy hülyeséget írok, de van bennük töltőnyomás rendesen. Fel vannak fújva. Ott van példa az off VW transporter 2000 cm3. 1 turbóval 88 LE, kettővel 180LE. BMW 323d 2000 cm3, 2 turbó 204 LE.
Aki meg egy örömautót - lásd WRX, EVO - gazdaságossági szempontból is megnéz, az ne vegyen ilyet. Ezek nem erről szólnak. Aki gazdaságosságra vágyik, vegyen Lupo 3L TDI-t. Vannak dolgok, amiket fenn kellene tartani. A WRX és az EVO benzines ilyen. Hiába xar, mert sokat fogyaszt, de akkor is. Ilyen a monacoi F1-es pálya is. Balesetveszélyes, szűk. De akkor is fenn kell tartani.
Én maradok a lassan 20 éves 155 2.0 TS 8v-nél.
Lehet, hogy öregszik, lehet, hogy nem olyan jó, mit a mai modernek, de semmi baja és csak megy, csak megy.
GEORGE14-06-2010 21:26:56 // 17582
A krátert üt az aszfaltba azért bizonyára költői túlzás.
159-et eddig nem igen láttam füstölni...meg azon 147-ket amin van részecskeszűrő.....
Amúgy igen füstölnek a régebbi dieselek és néhány újabb is, mert a motor más üzemanyaggal működik......de ettől még kár leírni ezt fajta motort.
megint azok teszik akik, még sose vezettek ilyent, vagy még a hátsó ülésen sem ültek egy jó féle diesel Alfában.
159-et eddig nem igen láttam füstölni...meg azon 147-ket amin van részecskeszűrő.....
Amúgy igen füstölnek a régebbi dieselek és néhány újabb is, mert a motor más üzemanyaggal működik......de ettől még kár leírni ezt fajta motort.
megint azok teszik akik, még sose vezettek ilyent, vagy még a hátsó ülésen sem ültek egy jó féle diesel Alfában.
vm14-06-2010 21:19:55 // 17581
Khmm... én azért nap mint nap látok nagyon-nagyon új, részecskeszűrős autókat az utakon, amik induláskor, gyorsításkor olyan felhőt dobnak hátra, hogy krátert üt az aszfalton, én meg már fordulok is a mosó felé ;-)
Aztán lehet, hogy a legtöbb, a szokásos részecskeszűrő-halál utáni kifűrészelős-csőbeheggesztős megoldás alanya.
Aztán lehet, hogy a legtöbb, a szokásos részecskeszűrő-halál utáni kifűrészelős-csőbeheggesztős megoldás alanya.
GEORGE14-06-2010 21:16:26 // 17580
Mikor veszel 1,8 TBI-t ?
Az nem lesz baj, hogy 5700-tól piros a fordulatszámmérő?? és hogy 5.500 felet elfogy mint egy régebbi 1,9 jtd 8v??
Az nem lesz baj, hogy egy 159 1.8 TBI nem tudja elverni a 2,4 JTDM 20V-t???
0-100-ra talán, de aztán semmi másban nem!
Az sem okoz majd gondot, hogy egy tartós 140-es utazó tempónál nem megy 10 liter alá a fogyasztás???
Lassan fel kell ébredni és rájönni, hogy vége a komoly benyás motoroknak....nincs, vége, ennyi volt.....
Az nem lesz baj, hogy 5700-tól piros a fordulatszámmérő?? és hogy 5.500 felet elfogy mint egy régebbi 1,9 jtd 8v??
Az nem lesz baj, hogy egy 159 1.8 TBI nem tudja elverni a 2,4 JTDM 20V-t???
0-100-ra talán, de aztán semmi másban nem!
Az sem okoz majd gondot, hogy egy tartós 140-es utazó tempónál nem megy 10 liter alá a fogyasztás???
Lassan fel kell ébredni és rájönni, hogy vége a komoly benyás motoroknak....nincs, vége, ennyi volt.....
GEORGE14-06-2010 21:12:34 // 17578
A részecskeszűrős semmilyen kormot nem köp rád mikor leelőz téged :-)
Meglepődnél, hogy a 2,4 Mjet 20V hogy veszi a fordulatot! Bár honnan is tudnád, sose ültél, vezettél még olyant......
A diesel szívó verzióban sose fog úgy menni mint egy ugyan akkora szívó benzin. Igaz, hogy ugyan akkora szívó diesel harmad annyit iszik mint a benzines:-)
De tudod mit nem is kell mindenkinek diesellel járni.....még.
Meglepődnél, hogy a 2,4 Mjet 20V hogy veszi a fordulatot! Bár honnan is tudnád, sose ültél, vezettél még olyant......
A diesel szívó verzióban sose fog úgy menni mint egy ugyan akkora szívó benzin. Igaz, hogy ugyan akkora szívó diesel harmad annyit iszik mint a benzines:-)
De tudod mit nem is kell mindenkinek diesellel járni.....még.
GEORGE14-06-2010 21:06:35 // 17577
Ők is tudják milyen egy rendes motor :-)
TSiga ( I am the TSIG)14-06-2010 21:04:50 // 17576
Jön mindenki a gazdaságossági mutatókkal. Amint a németek leállnak az 6.3-as és az 5.5 turbo motorok gyártásával (Mercedes), meg a V10 TDI Tuareggel (333g/km CO2), meg a Bugatti Veyronnal (597g/km CO2).
Majd akkor ha egy dízel nem kerreg téli reggeleken, és ugyanúgy veszi a fordulatszámot, mint egy benzines.
Majd ha egy modern dízel nem lő kormot az emberre előzéskor.
Majd ha egy modern dízel is fog úgy menni turbo nélkül,mint egy modern szívó benzines.
Akkor
SE!!!
Majd akkor ha egy dízel nem kerreg téli reggeleken, és ugyanúgy veszi a fordulatszámot, mint egy benzines.
Majd ha egy modern dízel nem lő kormot az emberre előzéskor.
Majd ha egy modern dízel is fog úgy menni turbo nélkül,mint egy modern szívó benzines.
Akkor
SE!!!
tipoatti14-06-2010 21:03:07 // 17575
Igen, ezen a cikken én is megütköztem... :S Winkler barátunk nem meleg véletlenül?! A fizimiskája is egyre szörnyűbb egy jó ideje, meg az autós ízlése is...
GTPeti14-06-2010 20:55:40 // 17574
Kazes☻14-06-2010 12:28:23 // 17573
Kazes☻14-06-2010 11:54:57 // 17572
Az kéne még csak! :)
Tom1214-06-2010 11:15:35 // 17571
Itt a vég? :-)
Dízel / hibrid Lancer EVO...
Dízel / hibrid Lancer EVO...
Selmak13-06-2010 09:31:07 // 17570
Szutyukiék le vannak maradva megint egy generációval, semmi turbó?
Selmak13-06-2010 09:28:31 // 17569
Kau10-06-2010 19:29:44 // 17568
És erősebb is! :)))))
Igaz 200-ig van órázva. De biztos erős. Pfff :)))
Igaz 200-ig van órázva. De biztos erős. Pfff :)))
Buksi10-06-2010 19:24:10 // 17567
Örülünk Vincent! :-DD
Otto10-06-2010 15:07:58 // 17566
Éppen ma láttam ilyet Móron, rendszámmal.
Vészvillogó kint, mellé állok, láttam már hátulról, hogy két fiatalka kis csaj van vele? Átszóltam, hogy nem indul, segíthetek?
Áhh, szokott ilyet csinálni, mindjárt menni fog! Ahogy kimondta, már pöfögött is.
Pedig szívesen megtoltam volna őket.:DDD
Vészvillogó kint, mellé állok, láttam már hátulról, hogy két fiatalka kis csaj van vele? Átszóltam, hogy nem indul, segíthetek?
Áhh, szokott ilyet csinálni, mindjárt menni fog! Ahogy kimondta, már pöfögött is.
Pedig szívesen megtoltam volna őket.:DDD
Kazes☻10-06-2010 14:14:13 // 17565
GTPeti06-06-2010 14:31:53 // 17564
OK, meggyőztetek! B)
WarbiRunner (Gyuri)06-06-2010 14:29:45 // 17563
Poló06-06-2010 14:29:07 // 17562
Múltkor pont Németországban láttam UPS-es kisteherautót ajtók nélkül.
WarbiRunner (Gyuri)06-06-2010 14:27:41 // 17561
MIért ne? Volt már rá példa :-D
GTPeti04-06-2010 19:03:10 // 17560
Nemtom, hogy ez így ajtók nélkül Európában egyáltalán szabályos-e. Amúgy érdekes.
Kazes☻02-06-2010 10:53:03 // 17558
GTPeti28-05-2010 21:51:20 // 17556
Szerintem George szívesen kölcsönkérné ezt a baloldali autót. Kicsit visszavághatna vele a nyulaknak. :))
GTPeti28-05-2010 21:47:20 // 17555
Buksi28-05-2010 20:06:30 // 17554
Csak nem saját képek? :-)
Botond28-05-2010 17:30:17 // 17553
Buksi28-05-2010 16:54:12 // 17552
De miért kell lopni? Mert ez egyszerűbb? :-D
Ferko27-05-2010 23:00:25 // 17551
Olyan eredeti.:-DD
GTPeti27-05-2010 20:53:14 // 17550
Emlékeztek még a Seat kombi tanulmányra, ami erősen a 156 SW-re hajazott?
Na... szerencsére egy satnya kiskombi lett belőle, mire gyártásba került. :))
Na... szerencsére egy satnya kiskombi lett belőle, mire gyártásba került. :))
Buksi27-05-2010 19:32:54 // 17549
Kellene nekem egy ilyen autó! :-))))
Selmak27-05-2010 19:30:56 // 17548
Ez meg a Mad-Max vagy FallOut változata. :) Bár inkább a pihet agyuakban lenne a helye.
Selmak27-05-2010 19:28:08 // 17547
Rozsda és saválló acél az egész kaszni. Csak motort meg váltó kell cserélni és örök életű autód van. :)
Buksi27-05-2010 19:25:03 // 17546
Hogy ebben a mai világban már minden lehetséges... :-D :-/
Selmak27-05-2010 19:21:51 // 17545
A tervezőt nyúlták le, meg egy komplett nagynevű olasz tervező céget is megvettek. :(
Buksi27-05-2010 17:50:28 // 17544
Ááááá, nem az Alfától lopták... áááá... neeem... pfffff... :-/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?