Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
TSiga ( I am the TSIG)22-09-2010 22:56:29 // 18393
Az pedig eléggé xar volt. Vagy csak nem nyomtam meg eléggé?
GTVili22-09-2010 22:53:36 // 18392
Érdekes.....a Fóbia puha műszerfalas.....
TSiga ( I am the TSIG)22-09-2010 22:46:15 // 18391
Nálunk a régi szomszédunknak volt egy fóbiája. 1.4 16V ezüst színben. Nagyon szerette és mosogatta. Egyszer megmutatta az autót kívül-belül. A műszerfalat mintha vakolókanállal alakították volna ki utána meg lefújták fekete festékkel. Kopogott, mint az állat. A motort is mutatta. Ott egy nagyobb önindító volt egy műanyag lap alatt. Az ürgének a motormosás a lap lesikálása volt.
Amikor nekem lett kész a szelepfedelem, akkor én is megmutattam neki. Mondtam, hogy öreg autó ez, nem olyan szép fiatal, mint az övé, de - motortér nyit. Az ember meg csak annyit mondott, hogy " hát igen...".
Amikor nekem lett kész a szelepfedelem, akkor én is megmutattam neki. Mondtam, hogy öreg autó ez, nem olyan szép fiatal, mint az övé, de - motortér nyit. Az ember meg csak annyit mondott, hogy " hát igen...".
Marklar15522-09-2010 22:44:18 // 18390
Már írtam a kolégámról régebben.
Tőle vettem az UNO Ti et. Azóta nem találja a helyét az autó piacon:)
Fűrge, gyors, takarékos családi autót akar olcsón...:) (2 gyerek)
Volt Punto 1 75 le-se. Fabiak 1,4 100le sek, R Megan 1,5 cDi vagy mi. Most meg egy 1,4 es 75 Le-s Oktavia. Néha felhív és motortuningal "zaklat". Legutóbb azzal fárasztott,hogy levágtak valami 2cm-t a direkt szűrő csövezéséből,mert beleért valami valahova és sokkal (2s) roszabbúl megy az autója. Elötte meg, érezhetőbben fűrgébb lett a chip tuning után az autó...:))) Az volt a legvicceseb, mikor szoftver frissítés után félig kukázták a chip tuningját a márkaszervízben:)))
Tőle vettem az UNO Ti et. Azóta nem találja a helyét az autó piacon:)
Fűrge, gyors, takarékos családi autót akar olcsón...:) (2 gyerek)
Volt Punto 1 75 le-se. Fabiak 1,4 100le sek, R Megan 1,5 cDi vagy mi. Most meg egy 1,4 es 75 Le-s Oktavia. Néha felhív és motortuningal "zaklat". Legutóbb azzal fárasztott,hogy levágtak valami 2cm-t a direkt szűrő csövezéséből,mert beleért valami valahova és sokkal (2s) roszabbúl megy az autója. Elötte meg, érezhetőbben fűrgébb lett a chip tuning után az autó...:))) Az volt a legvicceseb, mikor szoftver frissítés után félig kukázták a chip tuningját a márkaszervízben:)))
Marklar15522-09-2010 22:36:44 // 18389
Szerintem is bűn rondák:)
Azért elfogadnám ezt a technikát mondjuk 1000MB-ben, vagy 110R-ben. Vagy a 120 Rapidban:)
Ha már skodázgattnánk:)
Anno mikor még UNO-ztam és járogattam az illegálra volt egy S100 as Golf GTI mocival. Tetszett a projekt:) S jól is ment...
Azért elfogadnám ezt a technikát mondjuk 1000MB-ben, vagy 110R-ben. Vagy a 120 Rapidban:)
Ha már skodázgattnánk:)
Anno mikor még UNO-ztam és járogattam az illegálra volt egy S100 as Golf GTI mocival. Tetszett a projekt:) S jól is ment...
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2010 22:27:47 // 18388
Jaja, nekünk volt. A formája szerintem se volt rossz, az a barnásvörös metál szín kifejezetten szép volt, sőt a menetkomfortjára sem lehetett panasz. Egyebekben nem jöttünk ki (lásd ipari hulladék címszó) :-)
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2010 22:24:59 // 18387
A Fordnál tényleg a psa dízelekkel van a legtöbb gebasz. Fater is ilyet akart, de lebeszéltem róla. 30e (!) forint felára volt az 1.8 tdci-nek, ami 8v, régi vasblokk ugyan, de...nincs dpf, sokkal kevésbé kihegyezett (Mondeoban ugyanez 125? LE a 115 helyett), alap hozzá a Mondeo nagy fékje (igaz csak 16-os kerék megy fel), a krómbetétes bőrkormány, és a tempomat és még néhány amúgy feláras apróság. Valószínű a németeknél a dpf hiánya miatt már nem volt eladható, ezért volt ennyire olcsó. És nem egy kategória egy 1.6 tdci-vel, ültem olyanban is..:-))
Szilárd22-09-2010 22:14:13 // 18386
Szerintem igen...
Tommi22-09-2010 22:08:21 // 18385
Miért, a régi szép volt? :)))
Szilárd22-09-2010 22:05:09 // 18384
Ez az új Fabia,valahogy nem sikerült túl szépre:(((
Tommi22-09-2010 21:58:21 // 18383
Ezt a cikket én is olvastam :)
Olyan szempontból igaza van, hogy a "nagy" márkáknak általában diszkrétebb az embléma-felirat, de egy autót azért tényleg minimális "autós műveltséggel" is fel lehet ismerni.
Míg pl egy jó öltönyről csak a nagyon hozzáértő mondja meg, hogy az mondjuk egy "konfekció" Hugo Boss, amit bármelyik üzletben megvehetsz, vagy egy egyedi rendelésre és méretre készült Brioni.
Az órás példa nagyon találó, Jártam Thaiföldön és tényleg minden sarkon kapni Rolex, Omega és hasonló populáris márkájú hamisítvány órákat. Nekem többek között egy automata Chronoswiss Timemaster órám van és kívánciságból rákérdeztem néhány árusnál, hogy ilyet tudna-e adni. Néztek rám, hogy ezt nem szokták keresni, nem népszerű és nem nagyon van. A Chronoswiss évente 5-6 ezer darab órát készít (tehát darabszámban kb annyit, mint ahány autót a Ferrari) csak és azt is inkább az "ínyencek" veszik. A nagy többség meg rohan arany Rolexet meg Radot meg hasonló órákat venni, amint megteheti. Félreértés ne essék, semmi bajom velük, csak minden sarkon szembejönnek :) És órában is úgy vagyok, mint az autóban az Alfával: legyen különleges és ritka :)
Olyan szempontból igaza van, hogy a "nagy" márkáknak általában diszkrétebb az embléma-felirat, de egy autót azért tényleg minimális "autós műveltséggel" is fel lehet ismerni.
Míg pl egy jó öltönyről csak a nagyon hozzáértő mondja meg, hogy az mondjuk egy "konfekció" Hugo Boss, amit bármelyik üzletben megvehetsz, vagy egy egyedi rendelésre és méretre készült Brioni.
Az órás példa nagyon találó, Jártam Thaiföldön és tényleg minden sarkon kapni Rolex, Omega és hasonló populáris márkájú hamisítvány órákat. Nekem többek között egy automata Chronoswiss Timemaster órám van és kívánciságból rákérdeztem néhány árusnál, hogy ilyet tudna-e adni. Néztek rám, hogy ezt nem szokták keresni, nem népszerű és nem nagyon van. A Chronoswiss évente 5-6 ezer darab órát készít (tehát darabszámban kb annyit, mint ahány autót a Ferrari) csak és azt is inkább az "ínyencek" veszik. A nagy többség meg rohan arany Rolexet meg Radot meg hasonló órákat venni, amint megteheti. Félreértés ne essék, semmi bajom velük, csak minden sarkon szembejönnek :) És órában is úgy vagyok, mint az autóban az Alfával: legyen különleges és ritka :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2010 21:47:34 // 18382
Bubu mi? :) Mindig ezek a kérdések ...kutyára nem kell sokat költeni pláne ha hosszúszőrű pitbull :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)22-09-2010 21:43:05 // 18381
mire nem kell? :D nekem ha japán vas akkor Bubu :D
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2010 21:33:38 // 18380
2-3 milla jah plusz rá kell locsolni egyet :)
GTPeti22-09-2010 21:32:09 // 18379
Az Alfák logója sem nagy. Bár a maszk pedig igen. És a presztízs..., ha belegondolunk az sem kicsi.
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2010 21:30:02 // 18378
Számomra egy budikabin a Fóbia (elnézést akiknek ilyen van)...igénytelen, műanyag, zörgő zuhanykabin....mármint az előző szériák... hiába raknak bele jó blokkot maga a miliő nyír ki :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)22-09-2010 21:25:05 // 18377
2-3 Millából 2000 körüli Impreza is kijön... az meg 1 körön hármat ver a rHondára :D és télen is jó vele menni :D:D:D
Liquid22-09-2010 21:22:31 // 18376
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2010 19:56:22 // 18375
biztos jó de kinek kell egy Sport Fábia? :) Mennyi ennek az ára? 2-3 milla között van egy pl használt Type-R ami 200 ló és szívó körbe röhögi ezt na meg annak a futóműve is sokkal jobb....lassan lesz már Dácsia Sport is :D
Tommi22-09-2010 19:47:22 // 18374
Nézd... :) Az, hogy a mi szemünk és igényünk eltér az átlagtól és Alfában ülünk, az nem jelenti azt, hogy másnak is erre van szüksége :) Az "átlagembernek" alapvetően mások az igényei egy autóval szemben, mint nekünk és gondolom úgy van vele, hogy az ár/lóerő arány jó legyen. Vagy mittomén :)
Kazes☻22-09-2010 19:38:12 // 18373
Viszont rút is, értelmetlen is és aki ilyesmit akar az rendes autót vesz. De mennyi az annyi? :)
Tommi22-09-2010 19:05:05 // 18372
Nekem is volt szerencsém Fabia RS-hez, igaz még egy régebbihez. Jópofa játszóautó egyébként :) Bár nem kéne :)))
Szerintem azokra gondoltak, akiknek nincs annyi pénzük, hogy mondjuk egy Octavia RS-t megvegyenek, de mégis egy "gyors csúcsmodellt" szeretnének elérhető áron.
Szerintem azokra gondoltak, akiknek nincs annyi pénzük, hogy mondjuk egy Octavia RS-t megvegyenek, de mégis egy "gyors csúcsmodellt" szeretnének elérhető áron.
Kazes☻22-09-2010 18:16:56 // 18371
És miből gondolják, hogy szükség van ilyenre? És még rusnya is. Csak azért, mert majd vesznek belőle párat? De minek?! :)
Tom1222-09-2010 17:51:42 // 18370
Longman22-09-2010 17:03:36 // 18369
:))))) hát ezt rögtön gondoltam.. :P :))
ystuc22-09-2010 16:48:45 // 18368
Hm, ocsmány. De technikailag jól hangzik.
Amúgy úgy néz ki, mint egy nagy rózsabogár.... :-D
Amúgy úgy néz ki, mint egy nagy rózsabogár.... :-D
Buksi22-09-2010 16:42:06 // 18367
Szép a színe! :-DD
Longman22-09-2010 16:40:11 // 18366
Úgy látszik minden napra jut valami, ma ez jött:
Fabia RS, 180 Le, kompresszor-túró, 1150kg. Aranyos.. :)
nem bírtam ki kipróbáltam most délután szedi a lábát rendesen, 4-ben 2500-3000 fordulatról is igen meggyőzően megindul.
Az csak a hab a tortán hogy -ilyet más típusnál a konszernen belül még nem láttam - gondoltak arra hogyan fogják használni mert széria a turbo timer benne. Vagyis leállítás után elég sokáig keringteti a vizet a hűtő és a turbó közt, pedig vagy 5 percig helyben járattam leállítás előtt..
Fabia RS, 180 Le, kompresszor-túró, 1150kg. Aranyos.. :)
nem bírtam ki kipróbáltam most délután szedi a lábát rendesen, 4-ben 2500-3000 fordulatról is igen meggyőzően megindul.
Az csak a hab a tortán hogy -ilyet más típusnál a konszernen belül még nem láttam - gondoltak arra hogyan fogják használni mert széria a turbo timer benne. Vagyis leállítás után elég sokáig keringteti a vizet a hűtő és a turbó közt, pedig vagy 5 percig helyben járattam leállítás előtt..
Longman22-09-2010 09:01:37 // 18365
November környékén meg is kapjuk az első darabot belőle, kíváncsi vagyok rá nagyon.
Az A5 Sportback nem annyira jött be nekem. Igaz nem a formája miatt hanem mert értelmetlennek találom a kategóriát.
Az A5 Sportback nem annyira jött be nekem. Igaz nem a formája miatt hanem mert értelmetlennek találom a kategóriát.
tipoatti22-09-2010 08:45:17 // 18364
Na, ez nem tetszik, ennél tényleg inkább egy MiTo!
tipoatti22-09-2010 08:41:53 // 18363
Totalcar, Audi A7 Sportback. NAGYON tetszik, kéne... Ezt a formát bátran elővették, ilyen hátsó sziluettel tényleg a hetvenes évek végén, nyolcvanasok elején találkozhattunk. Nem szeretem a fát az autóban, de ennek a műszerfali fa borítása gigakirály lett. Szép munka az egész szvsz., bár az újabb Audik gyak. egytől egyig tetszenek. Az Alkotás úton tegnap két új, fehér A6 jött velem szembe, egy "sima", majd nem sokkal később egy Avant. Hát nem éppen a köpködési inger jött rám a látványtól...
GEORGE22-09-2010 03:39:15 // 18362
Sajnos magyarországon nem értenek semmihez sem....mind1 milyen logó van az autó elején...
Xixo22-09-2010 02:09:36 // 18361
Itt (is) inkább a szervizekkel volt a probléma. Mert sajnos megbízható szerelőt így hirtelen én se tudnék mondani... :(
GEORGE22-09-2010 02:06:04 // 18360
Érdekes kálvária.....1autóból nem szabad komoly következtetést levonni....
Rumi22-09-2010 00:35:01 // 18359
nehez compakt kategoriaban szepet, aranyosat alkotni. ez az audi nagyon ott van. a hatso traktus onmagaban csunya, de az egeszet elnezve osszhangot ad. nekem tetszik igy ahogy van.
a belsejet a fabia elso generaciojabol keszleten maradt darabjainak ujrahasznositasabol szedtek? a belso formatervezo kezet tornem. az altalam eddig vezetett legcsunyabb auto a 3-mas golf beltere is "jobban" mutat ennel. bar a belso is osszhangot ad. a latvanyra is gagyi anyagminoseg osszhangban all a vizualis mergezessel. az egyetlen osszeferhetetlenul zavaro elem a negy karika, sehogy sem illik ehez a belterhez
a belsejet a fabia elso generaciojabol keszleten maradt darabjainak ujrahasznositasabol szedtek? a belso formatervezo kezet tornem. az altalam eddig vezetett legcsunyabb auto a 3-mas golf beltere is "jobban" mutat ennel. bar a belso is osszhangot ad. a latvanyra is gagyi anyagminoseg osszhangban all a vizualis mergezessel. az egyetlen osszeferhetetlenul zavaro elem a negy karika, sehogy sem illik ehez a belterhez
Marklar15521-09-2010 23:13:24 // 18358
Longman21-09-2010 15:59:41 // 18357
ez így igaz..
de ahogy elnézem az ódi és társai vásárlóközönségét (nem a "kisebbségre" gondolok), sajnos jobban labdába rúg egy ilyen forma, mint az aranyos..
pont azért mert a nagyobbakra hajaz..
de ahogy elnézem az ódi és társai vásárlóközönségét (nem a "kisebbségre" gondolok), sajnos jobban labdába rúg egy ilyen forma, mint az aranyos..
pont azért mert a nagyobbakra hajaz..
Vinnie21-09-2010 15:55:27 // 18356
Ahogy elnézem...ez az agresszívitás kb. olyan, mint a zsebkutyáknál...majdnem úgy ugat, mint az igazi. Itt is ezt látom. Fel-hátrahúzott szemek...eztán a végére elmúlik, mert rájött, hogy nagyobb kutya is van a futtatón.
Meg még mindig fenttartom azon véleményemet, hogy nagyon hajaz az 500-asra. Főleg a 3. képen szembetűnő.
Meg még mindig fenttartom azon véleményemet, hogy nagyon hajaz az 500-asra. Főleg a 3. képen szembetűnő.
ystuc21-09-2010 15:52:24 // 18355
Szerintem az Alfát a pajzs tette összekeverhetetlenül egyedivé eddig is. És 2-2 modell ha hasonlít, akkor oké. De az A6-A8 párost hirtelen ránézéssel senki nem különbözteti meg. Ha már a laikusoknál tartunk...
Satti21-09-2010 15:50:17 // 18354
Az új generációs Alfáknak is egyen eleje lesz(van) .:-) 159/Brera, MiTo/ Giulietta. Attól még szépek. Egy márka védjegye sztem, ha még a laikus is azonnal felismeri.
ystuc21-09-2010 15:48:58 // 18353
Agresszívabb. de attól még nem biztos, hogy nyerőbb mindenkinél. Főleg egy ilyen kisautó esetében inkább legyen aranyos, mint agresszív, mert attól csak nevetségessé válik. :-)
Longman21-09-2010 15:47:40 // 18352
ok, ne mondjuk hogy szebb, hanem sportosabb, agresszívabb?
ystuc21-09-2010 15:44:35 // 18351
Fene tudja... Nekem ez a single frame sosem jött be....
Longman21-09-2010 15:42:51 // 18350
azt mondom én is.. :) de az eleje ennek szebb legyünk őszinték.. :)
Longman21-09-2010 15:40:54 // 18349
Mondasz valamit. Az a baj, hogy az új modelleknél itt a konszernen belül, de főleg az ódinál a gyár biztosít x darabot a modellből és azok közül válogathatnak a kereskedések. Első körben mondjuk rendelhet max 2-t a kereskedés ezek közül 1 garnitúra itt van hamar de ezek fix összeállításúak, 'tán mind fehér ami az országba jött, a második autót már lehet egyedileg konfigurálni de azok sokkal később érkeznek be.
Pár hét múlva jön az újabb csemege amit nagyon várok a Fabia RS..
Pár hét múlva jön az újabb csemege amit nagyon várok a Fabia RS..
Kazes☻21-09-2010 15:39:53 // 18348
Rút egy jószág! Torony magasan MiTo a király! Szvsz. :)
ystuc21-09-2010 15:39:30 // 18347
Az eleje egy séma a többi ódival, a segge ocsmány. Nem nagy szám, ezerszer inkább a Mi.To a nyerő szerintem.
Satti21-09-2010 15:31:59 // 18346
Egész pofás kis autó. Az eleje az tényleg jó, a hátsó része átlagos, a belseje olyan egyszerű, praktikus audis, viszont a kormánya az jó. Színesben, nagyobbat mutatna, pl. pirosban, sárgában.
Longman21-09-2010 15:16:52 // 18345
Sziasztok!
Megkaptuk az első darabot az Audi legújabb modelljéből az A1-ből.
Alfás vonatkozása hogy ugye Mito ellenfél, ezt az Audi is elismerte azzal hogy az ingolstadt-i kereskedői bemutatón 2 konkurencia modellt állítottak mellé a Mini-t és a Mito-t. Az Audis kollégáim - számomra abszolút meglepetésként, persze nem hivatalosan - a Mito-t szavazták meg magasan a legigényesebbnek, jobbnak a 3 közül..
Íme az autó:
Kívülről nekem jobban bejön mint az Alfa, főleg az orra, de belül..
Csomagtartója meg nem nagyon van.
Megkaptuk az első darabot az Audi legújabb modelljéből az A1-ből.
Alfás vonatkozása hogy ugye Mito ellenfél, ezt az Audi is elismerte azzal hogy az ingolstadt-i kereskedői bemutatón 2 konkurencia modellt állítottak mellé a Mini-t és a Mito-t. Az Audis kollégáim - számomra abszolút meglepetésként, persze nem hivatalosan - a Mito-t szavazták meg magasan a legigényesebbnek, jobbnak a 3 közül..
Íme az autó:
Kívülről nekem jobban bejön mint az Alfa, főleg az orra, de belül..
Csomagtartója meg nem nagyon van.
Kazes☻21-09-2010 12:52:15 // 18344
Klafi! De jobb motort is rakhatnának bele, nem?! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
377
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?