Végül is ennek a megoldása leginkább szoftver kérdése, szóval ha van jeladó a két tengelyről (hajtott, futó) meg elektromos a motor fordulatszám szabályozása (üzemanyag rendszer), akkor már viszonylag könnyen megoldható :)
[Ez már régóta van a '80-ban gyártott Tatra villamosokon is, sőt, csúszásvédelem is van nekik, pedig ezt még tranyós ,,komputer'' vezérli :P ]
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
kando.25-09-2010 23:52:06 // 18443
GEORGE25-09-2010 23:37:34 // 18442
Nem tudom, lehet talán egy mutyukinak is csúszik télen az út.....de nem biztos. :-)
GTPeti25-09-2010 23:05:50 // 18441
Kérdezhetek vmit. Egy Swift-be minek kell kipörgésgátló? Hogy ne szaggassa fel az aszfaltot? B)
GEORGE25-09-2010 23:02:06 // 18440
2005-ről beszélünk!
Szerintem a Swift méretében az széria ABS, kipörgésgátló igen is extra....Nem tudom ,hogy a 2005 II Puntoban volt-e kipörgésgátló....
Szerintem a Swift méretében az széria ABS, kipörgésgátló igen is extra....Nem tudom ,hogy a 2005 II Puntoban volt-e kipörgésgátló....
GEORGE25-09-2010 23:00:38 // 18439
persze ne dicsőítsünk egy olyan autót amelyik 50-nél leeseik az útról.
De azért még varnak frankó autók Alfán kívül is.
Az Octaviában sem mindegyik verzióban szürke/fekete az ülés.
Egy ilyen belső azért rendesen ott van, hiába Skoda.
Laurent & Klement Octavia
..
Vagy a VRS Limited ülései is frankók. (szerintem ) ez nem jelenti azt, hogy rohanok Skodát venni.
De azért még varnak frankó autók Alfán kívül is.
Az Octaviában sem mindegyik verzióban szürke/fekete az ülés.
Egy ilyen belső azért rendesen ott van, hiába Skoda.
Laurent & Klement Octavia
..
Vagy a VRS Limited ülései is frankók. (szerintem ) ez nem jelenti azt, hogy rohanok Skodát venni.
GTPeti25-09-2010 22:42:53 // 18438
Mi is ezek közül az igazi extra:
- fűthető tükrök
- Recaro ülések
- fűthető ülések.
- függöny légzsákok
A többi egyszerűen elvárható egy pár éves autótól 2010-ben. (És az olasz autók is alapból tudják...)
- fűthető tükrök
- Recaro ülések
- fűthető ülések.
- függöny légzsákok
A többi egyszerűen elvárható egy pár éves autótól 2010-ben. (És az olasz autók is alapból tudják...)
Tom1225-09-2010 22:12:18 // 18437
Szerintem meg az a helyzet, hogy mindenkinek más az elképzelése az ideális autóról és ami nem olyan, abban találnak kivetnivalót, nem csak "hivatalból" fikáz, aki fikáz. Én pl. nem szoktam csak úgy, de van jópár autó, ami ingyen sem kéne, mert egyszerűen nem érzem jól magam benne. Ilyen pl. a lejjebb említett Skoda, a gyerek kád méretű első lámpáival /a ködlámpákról nem is beszélve - Octavia/, igénytelen erősen NDK-s beütésű műszálas hatású üléseivel /általában/ , kemény szürke - fekete /micsoda fantázia!/ műanyag "cockpitjaival", szóval, inkább járnék gyalog, ha jobban ismernél, nem is kételkednél ebben.:-))
A másik, hogy akármennyire is off-os verdák topic ez, azért ne várja el senki, hogy mindenféle életveszélyes futóművel szerelet Ignist dícsérjenek itt. Láttál már mondjuk, suzukis, vagy audis, vagy bármilyen közösségi oldalon pl. Alfát magasztalni?
Azt hiszem, nincs abban semmi kivetnivaló, hogy azok, akik Alfát vettek, mert az dobbantotta meg igazán a /sportos/szívüket, van egy kis ízlésük és szépérzékük, nem fognak itt folyamatosan offosokat dícsérni. Dícsérték az Aston Martint pl., mert az megérdemli...:-))
Perdix is "csak" úgy kezdte, hogy ilyen, meg olyan vagány a Swift, aztán mi lett a vége? Regelt a Suzukis oldalra, gondolom, nem azért, hogy a "megboldogult" 155-ösét dícsérje...:-))
Ja! ...hogy szerintem milyen az ideális autó? Olyan, ami hosszú úton sem fáraszt, megy, ha kell, 10 év után sem elavult el a "dizájnja" és akkor sem jön zavarba, ha esetleg egy versenypályára tévednél vele = 156. :-)
...ha meg eladom, vagy megtartom és veszek mellé egy másikat, az csak előrelépés lehet, nem hátra, valami "fapadosra"... ;-)
A másik, hogy akármennyire is off-os verdák topic ez, azért ne várja el senki, hogy mindenféle életveszélyes futóművel szerelet Ignist dícsérjenek itt. Láttál már mondjuk, suzukis, vagy audis, vagy bármilyen közösségi oldalon pl. Alfát magasztalni?
Azt hiszem, nincs abban semmi kivetnivaló, hogy azok, akik Alfát vettek, mert az dobbantotta meg igazán a /sportos/szívüket, van egy kis ízlésük és szépérzékük, nem fognak itt folyamatosan offosokat dícsérni. Dícsérték az Aston Martint pl., mert az megérdemli...:-))
Perdix is "csak" úgy kezdte, hogy ilyen, meg olyan vagány a Swift, aztán mi lett a vége? Regelt a Suzukis oldalra, gondolom, nem azért, hogy a "megboldogult" 155-ösét dícsérje...:-))
Ja! ...hogy szerintem milyen az ideális autó? Olyan, ami hosszú úton sem fáraszt, megy, ha kell, 10 év után sem elavult el a "dizájnja" és akkor sem jön zavarba, ha esetleg egy versenypályára tévednél vele = 156. :-)
...ha meg eladom, vagy megtartom és veszek mellé egy másikat, az csak előrelépés lehet, nem hátra, valami "fapadosra"... ;-)
szasza(SW)25-09-2010 21:55:26 // 18436
Ezzel újat nem mondtál,de a Fiat is dülöngél a kanyarba, meg lepattog 130-nál az útról?
Kazes☻25-09-2010 21:25:53 // 18435
A zasszonynak is ilyen van, egy ideje azt hajtjuk csak. Jó kis autó, de nagyon hiányzik a mindennapos Alfázás. Azt hittem a Julis tesztvezetés kicsit megnyugtat, de a fenéket. Csak jobban FELZAKLATOTT! :)))))
GEORGE25-09-2010 21:07:38 // 18434
Érdekesen gondolkodnak itt jó páran.........én megértem az Alfás elvakultságot, hiszen nekem is az első számú kedvencem az Alfa.
De mikor a házon belüli testvér modelleket fikázzák le, az igen vicces. Valószínűleg a "tudatlanság" hozománya lehet. Sajna a Marea nem más mint egy 146-os. Sőt belül igényesebb kivitelben. Azért merem leírni, mert volt 146ti-m és most van Marea HLX-em. Látom a különbségeket.......
De még ezt is megértem, ha ettől jobban alszanak azok akik lefikázzák a testvér modelleket.
Viszont a tényen lehet vitatkozni, meg nem elfogadni, de attól még az száraz tény marad.
De mikor a házon belüli testvér modelleket fikázzák le, az igen vicces. Valószínűleg a "tudatlanság" hozománya lehet. Sajna a Marea nem más mint egy 146-os. Sőt belül igényesebb kivitelben. Azért merem leírni, mert volt 146ti-m és most van Marea HLX-em. Látom a különbségeket.......
De még ezt is megértem, ha ettől jobban alszanak azok akik lefikázzák a testvér modelleket.
Viszont a tényen lehet vitatkozni, meg nem elfogadni, de attól még az száraz tény marad.
Satti25-09-2010 20:59:39 // 18433
Az Ignisben Fiat diesel motor van, az úgy megy, ahogy bármelyik kis Fiat. :-)
GEORGE25-09-2010 20:59:10 // 18432
Apum G.Puntoval koptatja a szar magyar utakat.
Formatervre valóban sokkal szebb, mit a 2005 mutyuki, Még az EVo előtti utolsó G.Punto.
A mutyukink 1.3 16V 95 lovas a G.Punto meg 1,4 8V 78 lovacskával.
Érzésre alul nem tud többet a mutyuki, kiforgatva kijön a 16V-s előnye.
Alfás mértékkel mindkettő mosolyogni való gyorsításra képes és utazótempóra képes :-)
De városi illetve nyugis 130-as gurulásokra tökéletesek.
Formatervre valóban sokkal szebb, mit a 2005 mutyuki, Még az EVo előtti utolsó G.Punto.
A mutyukink 1.3 16V 95 lovas a G.Punto meg 1,4 8V 78 lovacskával.
Érzésre alul nem tud többet a mutyuki, kiforgatva kijön a 16V-s előnye.
Alfás mértékkel mindkettő mosolyogni való gyorsításra képes és utazótempóra képes :-)
De városi illetve nyugis 130-as gurulásokra tökéletesek.
GEORGE25-09-2010 20:54:35 // 18431
A 2005 Swift-ünk 17kerekkel simán fordul úgy mint a 156-om!!!! Ha hiszed, hanem!
Azon felül nekem sem kéne sajátomnak, mert a motorja nagyon gyenge és cserébe jó sokat iszik nagy tempónál.
Engem sem köt érzelem a Swift-ünkhöz, de továbbra is tartom, hogy jó kis kocsi.
Azon felül nekem sem kéne sajátomnak, mert a motorja nagyon gyenge és cserébe jó sokat iszik nagy tempónál.
Engem sem köt érzelem a Swift-ünkhöz, de továbbra is tartom, hogy jó kis kocsi.
Satti25-09-2010 20:49:24 // 18430
Most nagyon egyet értek veled kedves cartárs, sokan azt hiszik, hogy itt törvényszerűen minden egyéb márkát csak fikázni lehet, mintha ez benne lenne az oldal szabályzatában, pedig vannak még jónak mondható autók, egyiknek ez, a másiknak meg az az erőssége, de egyértelműen mindenben, mindig találni vmi kivetnivalót, az egy kissé túlzás. A 2005 utáni Swiftre visszatérve, meg valóban, a síma Punto semmivel nem jobb, sőt..., a Grande Punto az meg izgalmasabb formaterv, de szintén nem jobb semmivel. A magam részéről mind a mai napig kiállok mindig az Alfa mellett, a cégnél szoktak is kóstolgatni, illetve tudják, hogy az olasz autók a gyengéim, de alapból nem fogok sosem fikázni más márkákat, legyen az bármilyen, mert van sok más márka, ami szintén jó.
szasza(SW)25-09-2010 20:22:27 // 18429
Az offokat én nem szidom,csak a Suzukit!:))Nekem nem jön be, pedig mentem sokat Swfitel,Altóval,Ignissel(benzin,diesel is) Jimnyvel.Mindegyik gy nagy műanyag hegy szar úttartással.Na jó a fogyasztásuk jó,de csak azért mert nem mennek.Ezeknél még a Trabantomhoz is nagyobb érzelem kötött:)
GEORGE25-09-2010 20:01:42 // 18428
Pl, hogy csak Alfánál maradjak, a leköszönő 146-ok sem voltak ennyire felszereltek.....
Szerintem a mutyuki egy tökéletes városi rohanga autó, ehhez képest nézve "luxus" felszereltségű.
Oké, hogy Alfa meg minden, de azért léteznek más autók is Alfán kívül.
Tudom, hogy itt úgy illik, hogy szidni "kell" az OFF-kat, de azért vegyünk észre a tényeket.
Vagy hasonlítsd hozzá a 2005-ös Puntohoz....szerintem nem veri torony magasan a Punto a mutyukit....
Szerintem a mutyuki egy tökéletes városi rohanga autó, ehhez képest nézve "luxus" felszereltségű.
Oké, hogy Alfa meg minden, de azért léteznek más autók is Alfán kívül.
Tudom, hogy itt úgy illik, hogy szidni "kell" az OFF-kat, de azért vegyünk észre a tényeket.
Vagy hasonlítsd hozzá a 2005-ös Puntohoz....szerintem nem veri torony magasan a Punto a mutyukit....
szasza(SW)25-09-2010 19:37:35 // 18427
És most sorold azokat az autókat is amikbe ez már 10 éve is benne volt?Nincs annyi hely?:)))Koppintgatnak innen onnan,de az élvonalba sose lesznek így,mindig is le lesznek maradva jó pár évvel.:)
GEORGE25-09-2010 19:06:36 // 18426
Nekünk van a családban egy 2005 újfajta Swift.
Mondom a szegényes felszereltséget.
Klíma, ABS, kipörgésgátló, elektromos tükrök, ablakok, fűthető tükrök, gyári CD/Rádió, Recaro ülések, fűthető ülések. 6lufi ebben benne a függöny légzsák is.
kulcs nélküli nyitás-zárás, gyári riasztó, utasérzékelős ülés és ennek megfelelően biztonságiőv figyelmeztetés......2005-ben ebbe már csak az 1,5 moci és a robotváltó, napfénytető volt pluszban rendelhető.
A fenti listára bármelyik másik Olasz kocsi is büszke lehet.
Értem én, hogy ahogy neked nekem sem a szívem csücske a mutyuki, de a fenti listát szegényesnek abszolút nem lehet nevezni...
Mondom a szegényes felszereltséget.
Klíma, ABS, kipörgésgátló, elektromos tükrök, ablakok, fűthető tükrök, gyári CD/Rádió, Recaro ülések, fűthető ülések. 6lufi ebben benne a függöny légzsák is.
kulcs nélküli nyitás-zárás, gyári riasztó, utasérzékelős ülés és ennek megfelelően biztonságiőv figyelmeztetés......2005-ben ebbe már csak az 1,5 moci és a robotváltó, napfénytető volt pluszban rendelhető.
A fenti listára bármelyik másik Olasz kocsi is büszke lehet.
Értem én, hogy ahogy neked nekem sem a szívem csücske a mutyuki, de a fenti listát szegényesnek abszolút nem lehet nevezni...
GTPeti25-09-2010 18:37:54 // 18425
Én azt figyeltem meg, hogy mindenki közülünk, akinek át kell ugrani a másik telephelyre a régi kombi G Astrát viszi az 1-2 éves Octavia helyett. Lehet vmi ami tudatalatt erre készteti az embereket. (Pl. a dízeles hang?)
satya25-09-2010 18:13:25 // 18424
na... juni 4.-e óta 21000 km-t tetem bele a céges oktávia 1,6 cr tdi-be. közlekedési eszköznek, a-ból b-be elmenni nem rossz, de autónak nem nevezném, annak ellenére hogy a góf 5 alapjain nyugszik. csendes, kényelmes, keveset fogyaszt 6-7 liter ekkora bódéhoz nem rossz. de gyorsulás mint a kispoláké, valami ideggyenge irt rá egy öreguras eps progit, és a dögunalom szó ami az autó formai világáról az eszembe jut. persze szeretem mert nem én tankolom stb... de több mint 5 misi nagyon sok érte. ennyi pénzért újonnan is lehet jobb autót venni. kb mint egy zutyuki, elvisz mindenhova, de élvezni nem fogod. ja és delphi csúcsok vannak benne!!! :DD mint a gófban meg a sokkarikás skodában. :DDDD
Tom1225-09-2010 16:09:38 // 18423
Köszönjük a gyors összefoglalót, de én ezzel tisztában vagyok /még az iskolában is tanultuk a cég történelmét a "ČSSK" idején ;-) / és ennek ellenére sem kéne Skoda. Vagy lökjem holnap az Alfát a Dunába és hétfőn menjek egy jó kis Octaviáért? Néha tényleg úgy írsz "holmi Skodákról", mintha az ügynökük lennél.:-) Tudom, foglalkozási ártalom, ezért el is nézem Neked. :-)
A fateromnak pl. volt Skoda Tudorja /első autós kalandjaim :-))/, meg régi /60-as évek/ Octaviája is, de valahogy neki sem volt /kellett/ azóta sem. Igaz, most már más a helyzet, próbálnak újra valami "presztízst" kiharcolni, de a Fócvágennel nehéz lesz...
Egyébként csak 1 évvel fiatalabb a Skoda cég, mint az Alfa, de ahhoz képest, hogy hányszor próbálták "lenyomni" az Alfát, szépen megőrizte az eredeti géneket, nem úgy, mint a Skoda, aminek a "szociban" minden addig nemesített génje oda lett. Most ezt visszahozni, olyan, mintha egy 3 napos hullát próbálnának életrekelteni "modern módszerekkel". Szerintem nem fog menni, vagy csak nagyon - nagyon lassan. Remélem, az Alfa ezért a "túlélősdiért" nem így fog megfizetni...
A fateromnak pl. volt Skoda Tudorja /első autós kalandjaim :-))/, meg régi /60-as évek/ Octaviája is, de valahogy neki sem volt /kellett/ azóta sem. Igaz, most már más a helyzet, próbálnak újra valami "presztízst" kiharcolni, de a Fócvágennel nehéz lesz...
Egyébként csak 1 évvel fiatalabb a Skoda cég, mint az Alfa, de ahhoz képest, hogy hányszor próbálták "lenyomni" az Alfát, szépen megőrizte az eredeti géneket, nem úgy, mint a Skoda, aminek a "szociban" minden addig nemesített génje oda lett. Most ezt visszahozni, olyan, mintha egy 3 napos hullát próbálnának életrekelteni "modern módszerekkel". Szerintem nem fog menni, vagy csak nagyon - nagyon lassan. Remélem, az Alfa ezért a "túlélősdiért" nem így fog megfizetni...
Tommi25-09-2010 15:57:59 // 18422
Erről Charlie kolléga is mesélt, ő kb 10 éve az autóiparban dolgozik (de nem úgy, mint Gaben :) ) és mondta, hogy hogyan megy ez: a gyártók csak azokra a pontokra gyúrnak, amik a törésteszten fontosak és viszonylag könnyen hozzák az ötcsillagos eredményeket. De ahogy mondtad, a valóságban ezerféleképpen törhet egy autó és az ötcsillagosban is meg lehet halni...
GabCsi25-09-2010 11:33:01 // 18421
Ezzel csak az a baj, hogy ahogy azt már előttem korábban leírták, az autógyártók úgy építenek, hogy megfeleljen a töréstesztnek, mert ugye mindig úgy törnek.
Csak a valóságban, nem mindig úgy ütközik az autó...
Csak a valóságban, nem mindig úgy ütközik az autó...
szasza(SW)25-09-2010 11:29:04 // 18420
Már nem veszik annyian.Olcsó volt és nem nagyon volt más,most már vannak jobbak olcsón.Ez a statisztikán is látszik.Volt szerencsém 4-5 féle Suzukival járni céges autóként.Városba elmegy,de komfort kényelem és érzelem az nincs bennük.Inkább egy régebbi autó ,mint egy új suzuki:)
GTPeti25-09-2010 11:19:16 // 18419
Így is kellett új présszerszámokat gyártani, ha picit újítanank a megszokott formán, akkor is kellett volna...
Satti25-09-2010 11:14:28 // 18418
Eladnak belőle így is eleget, akkor minek variáljanak? :-)
Nem kellett annyit költeni a fejlesztésre. :-)
Nem kellett annyit költeni a fejlesztésre. :-)
GTPeti25-09-2010 11:12:08 // 18417
Nagyon "ügyesek", hogy nem nyúltak a dizájnhoz csak 10-20%-kal felfújták. Tényleg egyedi a japánok gondolkodása...
Satti25-09-2010 10:45:58 // 18416
Ez a Suzuki, már nem az a régi megszokott Swift. Amit 2005-től gyártottak, annak a nevén kívül semmi köze a régihez.
szasza(SW)25-09-2010 10:28:45 // 18415
Az,hogy Suzuki!Nehogy azt mond eddig is 5 csillagos Suzukik szaladgáltak,a felszerelésről meg ne is beszéljük.Egyet viszont hiányolok mennyi lett a kis 1 tonnás súlya,hogy most raktak is bele ezt azt:)
Satti25-09-2010 10:16:04 // 18414
Mi ebben a különös? Az elmúlt 1-2 évben kijött új modelleknek, már mindnek tudni kell az 5 csillagot, ez már alap, amelyik nem tudja, az elég gáz.
szasza(SW)25-09-2010 09:53:50 // 18413
Satti25-09-2010 09:38:13 // 18412
Általában benne van még mindig az emberekben az a szokásos érzés, a Skoda márkával kapcsolatban, amit a keleti blokk autóiparának, nem túl hízelgő stílusa ragasztott rá, pedig a Skoda is egy régi, jónevű márka volt, már a világháború előtt is gyártottak, jó autókat, az elnevezések is tul.képpen ezekről a régi modellekről jöttek át, akár csak mostanában az Alfánál.
Erhard 242 (Pure Energy)25-09-2010 09:36:25 // 18411
nekem volt sima futóműves 156 meg sport futóműves is...kanyarban volt jobb az utóbbi meg jobban tapadt az úthoz a sport gátló miatt és ennyi :)
Egy kis ültetéssel meg nagyobb felnikkel már egyből sportosabb az autó Skodáéknál ezt meg a júzerek be is zabálják ...ez a marketing :P
Egy kis ültetéssel meg nagyobb felnikkel már egyből sportosabb az autó Skodáéknál ezt meg a júzerek be is zabálják ...ez a marketing :P
Longman25-09-2010 09:20:32 // 18410
ehh
"osztán" mégis akkora a különbség a sima meg az RS között az útfekvésben meg úgy egyáltalán a viselkedésében mint pl. a sima 159 meg a Ti között..
"osztán" mégis akkora a különbség a sima meg az RS között az útfekvésben meg úgy egyáltalán a viselkedésében mint pl. a sima 159 meg a Ti között..
GTPeti24-09-2010 22:32:55 // 18409
Nem, sajnos nem. Ha megfogta volna az Alfa feeling, akkor 159-et vesz. Viszont a másik főnök jóbarátjának 159 SW-je van. :)
Tom1224-09-2010 22:30:17 // 18408
Lehet, hogy csak azért cserélte le a 166-ot, mert a Superb újabb és a 166-nak sajnos nincs utódja... :-/
GTPeti24-09-2010 21:55:00 // 18407
Az egyik főnökömnek Superb-je van. Bézs bőr, aut., fabetét. Tűrhető, de nem kéne. Volt már neki 166 is a céges autó. Ezek szerint nem nagyon jött be neki. :(
(A másiknak egy 300LE-s E-Klasse-ja. A harmadiknak ML320CDI-je. )
(A másiknak egy 300LE-s E-Klasse-ja. A harmadiknak ML320CDI-je. )
Tom1224-09-2010 21:49:26 // 18406
Szóval, akkor szerinted is van benne valami, hogy nem "száguldozásra" teremtették.:-)
Egyébként megnéztem a futóművét, hááát, elég "gyerekjátéknak" /egyszerűú pl. a 156-éhoz képest.
Ma megint úgy hozta a sors, hogy megint voltam a Skodásoknál, az LPG-s Octaviát kellett valami reklámmal kicsit feldobni. Na, ez az LPG-s végképp ne kéne. :-))
Viszont az új Superb tényleg egész tűrhető, de, hát az is csak egy Skoda...
Egyébként a ©koda - kár-t jelent magyarul, tudtátok? :-) /tényleg/
Ettől már csak a Volkswagen név "visszataszítóbb".:-D
Egyébként megnéztem a futóművét, hááát, elég "gyerekjátéknak" /egyszerűú pl. a 156-éhoz képest.
Ma megint úgy hozta a sors, hogy megint voltam a Skodásoknál, az LPG-s Octaviát kellett valami reklámmal kicsit feldobni. Na, ez az LPG-s végképp ne kéne. :-))
Viszont az új Superb tényleg egész tűrhető, de, hát az is csak egy Skoda...
Egyébként a ©koda - kár-t jelent magyarul, tudtátok? :-) /tényleg/
Ettől már csak a Volkswagen név "visszataszítóbb".:-D
GTPeti24-09-2010 19:54:23 // 18404
Egy Autó tető nélkül. Mint a kezőbetűből ez kiderült... olasz. B)
Ismét egy műremek.
Ismét egy műremek.
Buksi24-09-2010 10:42:18 // 18403
Egyedül előlnézetből nem tetszik, egyébként bitang jó! :-)
Putyesz24-09-2010 10:27:36 // 18402
Kócosw23-09-2010 21:35:26 // 18401
enis vezettem oktaviat dizelt...hät olyanrol hogy rugalmassäg nemtudok beszämolni...
elkepesztö tohonya volt...Nagygäz nagy semmi... :)
elkepesztö tohonya volt...Nagygäz nagy semmi... :)
GTPeti23-09-2010 21:22:57 // 18400
Pont ma hajtottam a céges Oktit. Nem egy rossz autó, de azt nem értem, miért ráz olyan veszettül a keresztirányú bordákon. Autópályán is olyan, hogy szinte nem lehet inni vezetés közben. Mint egy sámli. És még a 156-ra mondják, hogy nem nyeli el a futóműve az úthibákat...
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2010 21:08:17 // 18399
Már bocsi de szerintem egy Bauer autó belülről...teljesen más futómű? Mire gondolsz? Ugyan az a lengőkarja mindegyik Octaviának de még a gátlóik is :P
Tom1223-09-2010 10:09:58 // 18398
Nem RS-t, egy RS csak nagyon nyomult egyszer, aztán 200-nál, mintha leállt volna. Egyenesben elmegy, de a kanyarokban már annyira nincs otthon, "mondom", nem én találtam ki. Egyszer volt egy érdekes teszt. Egy osztrák rali bajnokot /a nevére már nem emlékszem, de Skodával ment/ beültették egy RS-be, hogy mit szól hozzá, kipróbálta, aztán mikor kiszállt elég "savanyú képpel" aztmondta, hogy "hááát...". /na ott, a WRC és az RS tényleg ég és föld és szinte semmi közük egymáshoz a néven kívül/
Igaz, hogy az RS-en valamit alakítottak a futóművön + nagyobb fékek, de az "alap" ugyanaz, mint a többi Oct.-nál. Talán túl nagy a kasztni, vagy a súlyelosztással nem bajlódtak annyit...
Igaz, hogy az RS-en valamit alakítottak a futóművön + nagyobb fékek, de az "alap" ugyanaz, mint a többi Oct.-nál. Talán túl nagy a kasztni, vagy a súlyelosztással nem bajlódtak annyit...
Satti23-09-2010 09:48:52 // 18397
RS Octaviát próbáltál, nem akarom védeni, mert nekem tök mindegy, de a normál kivitelhez nem sok köze van, csak a neve. Teljesen más futómű, más fékek, más kormánymű, próbáltuk nagy tempónál, mert a vevő kifejezett kérése volt, és 180-nál is szépen állt az úton és meg is lehetett vele rendesen állni. A belső is igényes, alcantara+valódi bőr belső, jó fogású bőrkormány, váltógomb ésatöbbi.
Új árát nem adnám én sem érte soha, mert nagyon drága, de ami nálunk volt pl. az 3 évesen, 80 ezer km-el, teljesen gyári, hibátlan állapotban lett eladva, 3.7 milláért, annyit megért.
Új árát nem adnám én sem érte soha, mert nagyon drága, de ami nálunk volt pl. az 3 évesen, 80 ezer km-el, teljesen gyári, hibátlan állapotban lett eladva, 3.7 milláért, annyit megért.
Tom1223-09-2010 09:14:54 // 18396
"normálisan néz ki" = ingerszegény, unalmas - de kinek hogyan, engem pl. nagyon le tud hangolni ilyen "normális" forma, a normális /minden szürke - fekete/ színeivel.
Városban próbáltad? Ott nincs is vele gond, csak 160 körül elkezd "úszni", nem én találtam ki több tesztben is írták + több tulaj is mondta. A legutóbb nyáron, volt rá egy konkrét példa, mikor egy ismerősünk 1.6-os Octáviával jött és "megkért", hogy autópályán max. 150 - 160-as sebességet tartsunk, mert utána elég bizonytalan a szekér...
Ahogy láttam, nem igazán akarta azt sem elhinni, hogy nekem pl. 200+nál sem "ráz" az autó. Azt mondta, hogy: "Hehe, akkor már majd´szét esik, nem?" Aztán elvittem egy körre...:-))
Városban próbáltad? Ott nincs is vele gond, csak 160 körül elkezd "úszni", nem én találtam ki több tesztben is írták + több tulaj is mondta. A legutóbb nyáron, volt rá egy konkrét példa, mikor egy ismerősünk 1.6-os Octáviával jött és "megkért", hogy autópályán max. 150 - 160-as sebességet tartsunk, mert utána elég bizonytalan a szekér...
Ahogy láttam, nem igazán akarta azt sem elhinni, hogy nekem pl. 200+nál sem "ráz" az autó. Azt mondta, hogy: "Hehe, akkor már majd´szét esik, nem?" Aztán elvittem egy körre...:-))
Satti23-09-2010 08:21:19 // 18395
Nemrégen adtam el egy Octavia RS-t, a 170 lovas diesel motorral és meg kell mondjam kellemesen csalódtam az autóban, normálisan néz ki, nagyon jó az anyagok minősége és kifejezetten jó volt vele menni. Egyedül az embléma zavart a kormányon, de ha azt nem látom, akkor nem is gondolom, hogy Skodában ülök.
Kazes☻22-09-2010 23:35:58 // 18394
Jól van. Nos, ezek után akkor jöhet a Chevy Aveo RS, vagy Hyundai i30 RS vagy Kia ceed RS vagy tudom is én. De minek?! Fölös!!! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
445
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?