Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Piritu - 1.000.00016-09-2011 14:42:14 // 19893
0-val, most 30 körül van benne. Csippelt 1,25 Zetec van benne. Ismerős ugyan akkor vett, szintén az asszonynak, de 1,4-est, az is gondtalanul muzsikál.
DrB16-09-2011 14:10:36 // 19891
Röhögni fogsz, de már van ilyen kapcsolatunk, hanem is török (az egyik arab kolléga rokonya). Ideje is beizzítani a dolgot! :D
DrB16-09-2011 14:09:00 // 19890
Mennyi km-rel vettétek és azóta mennyi került bele? Milyen motorral hajtja?
Piritu - 1.000.00016-09-2011 11:37:44 // 19888
Nálunk az asszony már 5 éve egy Fiestát nyúz. Gyakorlatilag zokszó nélkül teszi a dolgát...
Marklar15516-09-2011 11:02:38 // 19887
Marklar15516-09-2011 10:58:19 // 19886
Áhh.
Nem vagy túl határozott. ;)
Kezdj el török kajáldába járni.
Haverkodj össze a tulajjal. Biztos van autókereskedő rokona....
:)
DrB16-09-2011 10:11:01 // 19884
Meggyőztél! :)

Mi velük egyébként a baj motorikusan ill. a DSG-vel?
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 10:03:20 // 19883
legjobban akkor örülnék ha vw golfot vennétek 1.9 vagy 2.0TDI DSG csak mentsd el a számomat :)))))
DrB16-09-2011 10:02:23 // 19882
A Bravót, legalábbis én, nagyon nézegetem. A félig offos topikban rákérdeztem már, eddig, sajnos, semmi válasz...

Az Off-os topknot meg nem akarom a Bravóal szétoffolni. :D
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 09:57:16 // 19881
abból amit vennék Grande Punto 1.4Tjet 120 ló vagy Bravo
DrB16-09-2011 09:45:21 // 19880
És a kompakt kategóriából?
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 09:36:52 // 19879
mutatnám a fényképét az oldalamon ha lenne :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 09:29:36 // 19878
használt autóhoz szerencse kell márkától függetlenül vagy bele nyúlsz vagy nem....benzinesből amik jók az a BMW 320 (de nem az E46 az hulladék), Merci C220, Toyota Avensis, Honda Accord, Mazda 6 ezekhez nem nagyon keresnek semmit 150e km-ig....nálunk :)
DrB16-09-2011 09:18:40 // 19877
mutass egy elfogadhatót 9 e Eur-ig. :D
DrB16-09-2011 09:10:50 // 19875
Ezt az utánalvasást csináljuk már vagy két hete. Totalcar tesztek, népítélet, stb. Zsong a fejünk a sok elentmondó infónak. Azért kérdezek itt is, hátha vannak itt is tapasztalatok. Akár direktben, akár alkatrészkereskedőként (pl. ErHard), akár használtautókereskedőként (pl. Satti).
Blade16-09-2011 09:05:55 // 19874
Nem tudom, utána kell olvasni, hogy ennek a motornak mit jelent 120k. Van 38.000 km-rel is,de az 9900eur...
DrB16-09-2011 09:00:26 // 19873
Kösz! Ránéztem már a mobile.de-n is a 3-as BMW-re. Nem sok az a 120 e km-er? Tapasztalat híján, fázunk az ilyen sokat futott autóktól...
Blade16-09-2011 08:57:25 // 19872
Nézd csak ezt, ez 316i 1.8-as motorral van,első ránézésre nem rossz:)
DrB16-09-2011 08:45:45 // 19871
További ötlet? :)
DrB16-09-2011 08:45:25 // 19870
Eladom neki az enyémet! :D

No de akkor mit vegyek magamnak ebből a pénzből??? :D
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 08:44:29 // 19869
egy 159-est :)))
DrB16-09-2011 08:43:11 // 19868
Legyen az ársáv 6 - 9 e Eur. Ebből te mit vennél a feleségednek gyerekestől második, futkározós autónak?
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 08:41:12 // 19867
akkor nem jól teszed fel a kérdést a keresésre először egy ársávot kéne meghatározni mennyit szánsz az akcióra utána lehet elindulni bármerre is...
kb ez olyan mikor a paciens dejzel autót vásárolna és a kérdése mennyi egy dejzelhez a kuplungszett és a lendkerék? :)
DrB16-09-2011 08:33:42 // 19866
Még nagyon alakulóban vannak az elképzeléseink. Próbálunk a realitások talaján is maradni, de azért számít az is, hogy néz ki az autó. És emellett a feleségem nem szeretne sem túl öreg, sem túl sokat futott autót. A nem túl öreg, nem sokat futott is elég relatív dolog. Kinek, mi, ugye? Ebben van valamilyen ökölszabály? Az autót több évre vennénk, főleg rövidebb távokon, városban lenne használva, de alkalmanként hosszabb utakra is. Fontos, hogy műszakilag megbízható és biztonságos legyen, már csak a gyerkőc miatt is. S egy gyerekkel járó sok cuccnak is bele kell férnie. Eddig nem írtam, de szeretnénk 9 e Eur-n belül maradni. Ezek az alkatrész ellátási "gondok" a japán márkákra is igazak, még itt Németországban is?
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 08:32:22 // 19865
sehát az :) a blokk fosvágen az egyedüli az 1.9tdi ami elpusztíthatatlan :)))
DrB16-09-2011 08:25:59 // 19864
Na és az említett Toledo az tulajdonképpen nem fosvágen? :P
tipoatti16-09-2011 08:22:00 // 19863
Tapasztalat: a 318i gyak. ugyanazt tudja, mint egy 156 1,8 TS. Az már elegendő, nem tapasztalható zavaró lomhaság.
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 08:06:53 // 19862
távolkeleti autóknál ha kell valami alkatrész akkor ne csodálkozz ha csak gyári van és fényáron és várni kell rá pár hetet....kint laknék simán bele ülnék pl egy seat toledoba ami 1.9tdi és 2001-2003-as fillérek 2-3e euró és olcsó hozzá az alkatrész....benzinesben drágábban grande punto vagy bravo is játszhatna olcsóbban opel astra g de csak a 2.0 benyás, fosvágent nem vennék semmilyent már csak elvből sem :P
Blade16-09-2011 08:02:18 // 19861
Nem tudom mit bír egy 318i.
Nekem van egy cápa 530d, 99-es évjárat, most 300ezer van benne. A motorja 100%-os, olajfogyasztás nincs, nem füstöl és bármikor tudja a gyárilag megadott végsebességet. Jelentősebb probléma nincs az autóval.
Szóval ez jó,még ennyi km-rel is, a 318i-nek utána kell nézni:)
DrB16-09-2011 07:43:02 // 19860
A Dácsiát, mint ötletet, pedig külön köszönöm.... :D
DrB16-09-2011 07:42:31 // 19859
Nekem nincs ellenemre egy 3-as BMW, elhiheted. :) Használt autót szeretnénk venni. Mi az a megtett km ill. életkor szerinted, ami mellett nyugodt szívvel bevállalhatnánk egy 1.6-os vagy 1.8-as 3-as BMW-t?
Blade16-09-2011 06:56:09 // 19858
Hát nem tudom, szerintem inkább egy pár évvel idősebb 318i kombi, mint egy mazda 3 vagy akármi. 2 évvel idősebbet kapsz ugyanazért a pénzért bmw-ből mint mazdából. Én Németországban nem vennék koreai autót.
Milyet akarsz egyébként, újat, vagy hány éves használtat?
Ha ár - érték arány a fontos,akkor dácsiját vegyél....Igaz ugyan hogy elhányja az ember magát tőle, de legalább jó az értékaránya és könnyű beszállni, és slaggal tudod mosni a belsejét is...
TSiga ( I am the TSIG)16-09-2011 00:34:53 // 19857
Nem kell aggódni. A 120 lovas is. Volt, Svájcból. Végig márkaszervízelt, és mégis lomha volt.
Liquid16-09-2011 00:27:21 // 19856
a 105lovas kissé (nagyon) vérszegény
DrB15-09-2011 22:28:49 // 19855
Hát, hogy a 105 vagy a 120 lovassal-é? :)
Grando15-09-2011 22:13:11 // 19854
Úgy is van!
Kompaktklasse, 1.6 cm3 - mi itt a kérdés egyáltalán? ;)))
GTPeti15-09-2011 22:02:22 // 19853
Egy 1.6 147 miért nem játszik? No-ban fillérekért kapsz egy jó állapotút.
DrB15-09-2011 21:59:40 // 19852
Miért lenne felejtős?
GTPeti15-09-2011 21:58:57 // 19851
SZVSZ egy régi Fiat Brava/Bravo. Pont most volt egy cikk róla az AutoBild-ben. Kiváló választás, ez volt a konklúzió.
DrB15-09-2011 21:58:51 // 19850
A Mazda 3-as egyre jobban bejön nekünk is. Valakinek közelebbi tapasztalata? Satti?
DrB15-09-2011 21:54:52 // 19849
Második autónak lesz, ezért a kompakt kategóriában nézelődünk. Szvsz, a 3-as BMW-t a mi céljainkra irreálisnak tartom. Azt a pénzt inkább félreteszem a következő Alfára. :) Ebben a méretben van már egy autónk... A totalcaros tesztek alapján egyáltalán nem szar a két koreai márka. Nagyon jó ár/érték arányúnak tűnnek. Formailag is van simán annyi fantázia bennük szerintem, mint egy Golfban vagy Astrában. Kérdés, hogy műszakilag hosszú távon mennyire bírják ill. hogy milyen a szervízhátterük.
tipoatti15-09-2011 08:20:43 // 19848
Volvo C30 jópofa, pont a napokban ültem/próbáltam egyet, kis családi vasként felejtős szvsz. Viszont a legkarakteresebb az összes közül, az biztos!
tipoatti15-09-2011 08:18:12 // 19847
Ezek közül jómagam a Mazda 3-at preferálnám. Értéktartása nagyon jó ( itthon ), megbízhatósága kimagasló az általam régebben olvasott tesztek szerint...
Blade15-09-2011 07:53:40 // 19846
Hát én az ilyen koreai szarokkal mint a hundáá meg a kiá, tuti nem foglalkoznék, meg az összes többi kommersz szarral, főleg akkor nem ha Németországban élek.
Ha olcsóság akkor Fiát, mondjuk a Bravó. De ha Németországban élek, akkor inkább Német autót vennék, mert alkatrész tuti lesz rögtön és szervizben sincs hiány.
Talán egy 3-as bmw kombi, mondjuk 316i,318i...
DrB15-09-2011 07:35:47 // 19845
Cartársak, még egyszer bedobom a kérdést, hátha valamelyikőtök ráharap. :)

A feleségemnek keresünk futkorászós benzines autót. Először egyedül, majd gyerekkel, szóval gyerekülés, babakocsi, stb. is játszani fog. Az újabb, és így már nagyobb méretű kisautókat ill. a kompakt kategóriát nézegetjük. Németországban élünk, itt is fogjuk venni az autót. Igazság szerint sok típus szóba jöhet (a Bravóra a félig Off-os topikban már rákérdeztem):

Kia Ceed, Hyundai i30, VW Golf, Opel Atra, Mazda 3, Toyota Auris, Volvo C30

Az érzelmi kötődésnél most fontosabb nekünk a jó ár/érték arány, műszaki megbízhatóság, kedvező szervízköltségek, fenttarthatóság és persze a fenti felhasználási célnak leginkább megfelelő praktikusság.

Tapasztalatok, vélemények a két dél-kóreairól? A Volvó kicsit kilóg a sorból az árát nézve, de tetszik a feleségemnek nagyon. Érdemes lenne beleugrani még abba is?

Szóval, fontos, hogy:

- Mennyire pakolható egy kisgyerekkel (gyerekülés, babakocsi, stb.)?
- Milyen a kilátás hátrafelé, oldalra?
- A benzines erőforrások közül mi a minimum?
- Milyen típushibák vannak?
- Mire figyeljünk oda, mit nézzünk át egy 30-50 e km-t futott darabnál?
- Egyéb tanácsok?

Kösz a segítséget előre is!
Xixo14-09-2011 21:37:07 // 19844
Fócvágenéknél vajon nem lehet átállítani a gyártósort erről a doboz kasztniról vagy ilyen sok van még raktáron? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.