Forum >> Oldtimer, youngtimer

silversurfer02-07-2006 18:57:39 // 394
Rejtő nagyon kedvelte az Alfákat, ez a kedvencem: " Még sohasem látott ilyen gyönyörű túrakocsit, mint amilyen ez az Alfa Romeo volt. Nem tartozott a szériagyártmányok közé. Különleges modellje lehetett a gyárnak, a legfényűzőbb nagyurak számára. A hatalmas túraautó, rendkívüli méretei dacára, szinte kecsesen szép volt. A különös fényű, kéken zománcozott karosszéria méltóságteljesen kiszélesedő öblével, makulátlanul sima csillogásával, hatalmas motorházával úgy hatott, mintha az autók királyának gőgjét is belevitte volna a tervező ebbe a korszerű gépszörnyetegbe. "
Inner Circle02-07-2006 18:41:08 // 393
Biztos Hot-Rod kivitel :D ilyet tessék elképzelni a "Szőke ciklon" olvasása közben!
silversurfer02-07-2006 18:33:25 // 392
Eze egy második szériás 6C2300B Mille Miglia lehet, de nem értem, hogy miért nincs rajta lökháritó. Esetleg valami 8C2900B Touring, de azokon is van lökháritó.
bb1802-07-2006 10:38:41 // 391
bb1802-07-2006 10:34:20 // 390


öt nem tudom pontosan hogy hivják. :-((
bb1802-07-2006 10:32:43 // 389
Alfa TZ

bb1802-07-2006 10:31:09 // 388
1937 Alfa 8C2900B

bb1802-07-2006 10:26:54 // 387
Alfa 1934 6C2300

Lobot01-07-2006 21:55:17 // 386
Egy fullos Y olyan 4 milla körül van újonan. :( Pedig a bicolore tényleg gyönyörű, mondjuk egy fekete alcantera belsővel :)~~~
veteranviking01-07-2006 21:09:20 // 385
:))) ...maradok a kígyós márka őszinte híve!
Norbika01-07-2006 20:51:12 // 384
Milyen drágán mérik ezt az Y-ont,főleg,ha fullos!Most a Fiat Seicentónak is láttam valamelyik nap a limitált kiadását,nem tudom,hogy felszereltségben mi a különbség,de vaj alapon volt áthúzva fehér csíkkal,retrós volt,tetszett,persze nem vennék olyat,de mégis volt benne valami kis plussz.
silversurfer30-06-2006 22:47:58 // 383
Ja, és a Lancianál jöttek elő most a régi felszereltségek: Argento, Oro, Paltino.... Egyelőre Verde még nincs :-))))
Inner Circle30-06-2006 22:38:25 // 382
Vegyél Lancia Y-t, abból ma is van bicolore. A múltkor láttam egy alul bézs-felül bordót, nem is volt rossz. Legalábbis kevésbé homoerotikus hatású, mint az alapkivitel :D
veteranviking30-06-2006 20:42:57 // 381
Szép jármű, a kétszínű festés nekem amúgy is begyere:))
bb1830-06-2006 16:25:05 // 380
és ezt láttátok ?

bb1830-06-2006 16:15:44 // 379
emlékeztek hogy pár éve ( meg talán még ma is ) milyen macera egy épitett 3 kerekü motor vizsgáztatása ?
Norbika30-06-2006 15:46:22 // 378
Próbáljon csak valaki egy 1920-as Fordot,amit Hot Rodnak építettek mondjuk 1940-ben, levizsgáztatni.Szó sem lehet róla.Itt nem lehet.Kinnt igen!
veteranviking30-06-2006 12:24:45 // 377
Újságban olvastam! A RETRO honlapja még nincs frissítve:-((
bb1830-06-2006 06:42:42 // 376
a neten ? betehetnéd a linket.
veteranviking30-06-2006 00:03:18 // 375
Most olvastam a RETRO-ban, a lap szerkesztőjének esetét a muzeális minősítéssel, hát szégyen ez úgy ahogy van. Még csak nem is közelítünk az EU-hoz, hanem amúgy magyarosan bürokratikusan, gáncsoskodva távolodunk:-(( Bárhol európában veterán, nálunk nem!
martin-i27-06-2006 09:25:12 // 374
nagyon ott vannak a képek! Az a német csoda meg elmehet melegebb égtájra (ahol majd felmondja a szolgálatot a melegben).... :-) Azt a sárga 1750-est (azt hiszem) már láttam vhol, sőt a piros, OT rendszámos Ferrarit is láttam már 1x-2x a Moszkva tér és a Városmajor környékén... Hiába, az öreg vasakban ott van vmi .... plusssssssssszzzzzzzz!!! :)
ystuc27-06-2006 09:13:35 // 373
Szombaton, a Múzeumok éjszakáján megrendezett Bp Classic Grand Prix-n én is kint voltam. (Tommi beszámolkója a híreknél!) Én a Közlekedési Múzeumhoz mentem a rajthoz. Sajnos idén csak egy darab Alfa volt, tavaj láthattunk többek között Montrealt is, idén sajna nem. Mindenesetre jó volt látni a sok gyönyörű állapotban lévő autót.
Ami nem tetszett: Minden sofőrt interjúvoltak a rajtnál. Volt, akinek fogalma sem volt az autóról, amiben ül, ő csak vezeti, lövése nincs semmiről. De a legcsúnyább beszólása az egyik német autóban ülő sofőrnek volt. A riporter kérdezte tőle, hogy miért ezzel jöttek, Fiat-tal voltak nevezve. A válasz az volt, hogy túl meleg van, a Fiat motorja nem bírná, ez meg mégiscsak német technika. Na, akkor majdnem odamentemn és kirángattam... Hozzáteszem, sok Fiat volt...
Olasz autók:






Ami érdekesség még, hogy egy ismerősömék is indultak. Egy rendőrségi Moszviccsal mentek. :-) Íme:
martin-i26-06-2006 15:42:04 // 372
tegnap egy Váci úti parkolóban egy régi, cápa BMW 2002-es mellé álltam. Mire visszamentem a kocsihoz, ott volt a tulaja is és elismerő megjegyzéseket tettünk egymás gyöngyszemeire (nagyon megnézte és körveérdeklődte ni fán terem a GTV)... hát, mit mondjak, tényleg jofajta volt az a 2,0es BMW, nagyon zsír állapotban volt... és ráadásul Ti volt ráírva! Létezik egyáltalán a régi cápáknál Ti jelzés???! :)
Kacorka22-06-2006 15:05:01 // 371
Westend felső szintjén a Maserati Indy nam annyira csúnya.
kormi15521-06-2006 11:56:23 // 370
Szevasz Mester! Rég hallottam Rólad - Spider projekt hogy áll? Egyszer szívesen megnézném a bella machinát... Duetto: kb. 2 hete a mobile-n láttam egyet kevesebb, mint 5000 Euroért... na az volt a szívinfarktusos állapot...
Inner Circle20-06-2006 17:01:39 // 369
Pár napja Érden szembejött velem egy fehér Duetto. Enyhén "baaaazmeg!" volt...
martin-i09-06-2006 12:20:44 // 368
egy remek darab lehet! Lancia Fulvia Berlina II.seria
bb1807-06-2006 16:33:12 // 367


Hispano Suiza. 12 henger, 200 feletti végsebesség.
és ez nem is a versenyautojuk volt, csak egy jo auto...

amugy a kedvencem és álmom.
Inner Circle07-06-2006 16:20:52 // 366
Ez a múltkor szembejött velem a sóskúti úton Érdnél (legalábbis gyanús hogy ez volt), kissé kivoltam az élménytől.
bb1807-06-2006 16:20:42 // 365
nagyon szép.
jandibandi07-06-2006 16:18:04 // 364
francba, a dévú bennemaradt
jandibandi07-06-2006 16:17:08 // 363
A fotók és az adatok beszéljenek helyettem:
1962-es Berlina
6 henger - 2585cm3 - 88kw - 120le
Inner Circle05-06-2006 19:51:49 // 362
Ezt egyértelműen meg kell venni. Ha nem lenne itt a Spider, mennék is érte.
Lacza05-06-2006 15:15:38 // 361
Csak 8 milla:)
Satti05-06-2006 15:14:29 // 360
Nem csúnya:-))
Áki05-06-2006 15:14:16 // 359
Na ilyet se fogunk itthon látni!:-(
Lacza05-06-2006 15:12:39 // 358
Áki05-06-2006 15:11:00 // 357
Miért lecseréled az Alfát?:D Hűű ha ezt előbb mondod akkor tudtam volna neked adni..nagyfater nem rég adta oda egy szerelőnek a régi Zsiguli,Lada alkatrészeket!
veteranviking05-06-2006 15:01:53 // 356
Azonnal vedd meg, mert megveszem előled:))))))
veteranviking05-06-2006 15:01:18 // 355
Nagyon szép darab, egyik szivemcsüccske:))
TSiga ( I am the TSIG)05-06-2006 14:34:44 // 354
Hali! Igen erősen szemezek vele: Alfa Romeo GTJ 1300 Bertone Coupe Már érdeklődtem emílben: az autó vezethető kicsike rozsda van a hátulján, a tulaj kivézett egy felujítandó 1970-es GTAm-et.
Seriff05-06-2006 10:35:48 // 353
OFF jobb hátsó búr kell (2101S-re)ON
bb1805-06-2006 06:48:04 // 352
2, vagy 4 lámpásra kell lámpa ? nekem van uj. és 1200esre hutörács műhanagbol.
Seriff04-06-2006 16:35:41 // 351
Akaratodon kívül, beletrafáltál valamib, tényleg kell vennem Ladára lámpát.
Áki04-06-2006 16:19:14 // 350
Egy lada lámpát bepróbálhatsz...vagy egy lada kormányt milyen szép lenn vele az autód nagy króm karika dudával!:D
Seriff04-06-2006 16:11:29 // 349
Szerintem ez az, mert vannak még olyan régi cuccok is- Lada lámpák stb.
martin-i04-06-2006 16:09:28 // 348
nem ott volt régebben az az autósbolt aminek a tábláján Wartburg, Zastava meg hasonló ókori leletű automobilok emblémái voltk kint? akkor már megvan :)
Seriff04-06-2006 16:04:34 // 347
Könnyű megtalálni:-) Ha 11.kerületből jössz (ahogy sejtem), akkor BAH-nál fel a Jagellóra, ott jobbos az Apor Vilmos tér elől, s úgy meg pont a másik vége a Böszörményinek. Jobbra lesz egy kiürített AutoNéró, az előtt leparkolsz a Csodáddal és átsétálsz a túlpartra:-)
martin-i04-06-2006 16:00:11 // 346
ok most már nagyjából akkor vágom, köszi!
Seriff04-06-2006 15:59:13 // 345
Fú, a pontos házszámot nem tudom, de ott, ahol a turult építették nemrég- a Déli feletti rész, a Nagyenyed utcai felőli első házban a buszmegállónál, Patika mellett.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.