kando.02-01-2009 22:46:59 //
3586
Jah.. aztán arra is ráaszfaltozott a kedves és jóságos Gábor bácsi :)
Egyébként a másik sínpár a mostani bokrok helyén ment kb, vagyis amit most látsz vágány, az a külső volt, a belsőt (amin a képen a szerelvény áll) bontották el.
Én is azért ennyire öreg még nem vagyok, hogy láttam volna :P , csak olvasgattam utána na meg van 1-2 lelkes nosztalgikus BKV-s ismerősöm ;-)
(Anno járt hév a Rákosi út egy szakaszán is, mikor még Szentmihályra járt ilyen zöld szerelvény, ráadásul az jobboldali szabályok szerint járt, nem úgy, mint ez :) )
Tök jó :))) Én már fiatal vagyok ehhez :D Csak a sínt látom, meg azt, hogy néha ott jár a metrópótló :D
kando.02-01-2009 22:28:01 //
3584
A Keletiig, jobban mondva a Keletihez kd addig, ahol most a kínai étterem van (ott a 13-as vágány környékén).
Megált a Fehér útnál, Törökőrnél (ahol most a sínek lemennek az autószalon felé), a Ruggyantagyárnál (ma Michelin-Taurus).
(Lehet, hogy akkor is megállt már a Pillangó utcánál is, meg a Főtaxinál is, nem tudom. Vágánykapcsolata volt a gumigyárhoz is, meg a taxivállalathoz is)
MEddig ment a hév akkor? :)))
kando.02-01-2009 22:19:55 //
3582
Igazából max tippelni tudok, hogy talán a házak segítettek :)
(ha csak nem Bagaméri fagyiskocsija :P :)) )
Tudod-e, hogy honnan ismertem fel?? Találd ki!
yesssss !!!!!
Nyertem hangszórót???
kando.02-01-2009 22:05:17 //
3579
Igen, igen, amikor még csak megállóhely volt és nem (vég)állomás (akkor még lehet, hogy Eörs-nek is írták :))) vagy csak simán Fehér út-nak)
Örs Vezér tere. A kép a belváros felénéz.
Legalább is asszem...
A Marótinál minőségi könyvek vannak, de nem olcsók! Ezt a könyvet a Libriben láttam.
kando.02-01-2009 21:04:46 //
3576
Marótinál ez a könyv ?
Eddig nem találom..
Nézz körül a Maróti kiadónál, és máris nem lesz annyira drága. Nem is tudtam erről a könyvről, de holnap megnézem a Libriben. :-)))
GTPeti02-01-2009 10:53:38 //
3574
Nekem, pl.
Köszi a képeket! Biztosítás, biztonság. :)
ladatrabantdaciaskoda kék-fehér csao felirattal, megvan? :)
Kazes☻02-01-2009 10:23:48 //
3573
Az sincs kizárva. :)))
kando.02-01-2009 10:16:57 //
3572
A Kerepsei stimmel, de a keresztező utcát inkább a Nagy Lajosra tippelném :)
Ráadásul ez a HÉV jön (vagyis kifelé halad)
Kazes☻02-01-2009 10:12:44 //
3571
Bp. , Kerepesi út? :) Kb. Pillangó út környéke.
kando.02-01-2009 10:03:16 //
3570
Karira meg akartam venni a Közlekedik a főváros c. könyvet, de még nem is nagyon tudtam belenézni, egyáltalán mi van benne, meg nem is olcsó.. Talán ha januárban leárazzák :))
kando.02-01-2009 10:01:40 //
3569
Pedig a háttér (a jobbra látható házak) kb. ma is így néznek ki :)
Tommi02-01-2009 01:55:28 //
3567
Hát... nekem ennyiből nem szűkült le a kör :)))
kando.02-01-2009 00:55:09 //
3566
Nem tudom, ezt betettem-e már ide.. Tudja valaki, hol készült ez a kép? :)) :P

kesa01-01-2009 23:25:44 //
3565
Én igen :D! Csak nem engedtek fényképezni :P. Melóügyben jártam ott, és szűk egy óra alatt végigrohantunk a gyár jó részén. Egyébként én nem ebben az egységben voltam, van egy teljesen új telephely, néhány kilométerrel távolabb, külterületen, nem benn a városban.
Tom1201-01-2009 23:14:56 //
3564
Ááá, nem saját volt...:-))
GT Ɨ|ѯ01-01-2009 15:58:05 //
3563
kando.01-01-2009 15:17:20 //
3562
Jaa, főleg a legelső.. :)
De egy időben a Délinél a metró mozgólépcsőnél a hírdetőtáblák mögött is voltak ilyen ,,retró'' szivárványrajz, meg mindenféle fiúk-lányok rajzai.. Ezeket nem tudom hova tenni, amolyan önreklám a rendszernek vagy mi ? :) (volt)
Tommi01-01-2009 15:08:02 //
3561
Ezt én is láttam már többször és le akartam fotózni, de mindig elfelejtettem... :) Nagyon komoly :)))
(amúgy hello, Tommi vagyok :PPP)
kando.01-01-2009 15:01:16 //
3560
Fura, hogy mi is gyártottunk kamiont anno... :) (igaz, Steyr vagy ,,stájer'' vagy mi a szösz gépeket se nagyon látni már, bár nem tudom, azokat ki gyártotta, osztrákok vagy valami ba(ti)káni állam...)
Erről jutott eszembe, látta valaki a Kenguru c. filmet ? :))
kando.01-01-2009 14:57:40 //
3558
Na jó, azért kapunk mi is jó cuccokat, pl. Ausztriából. Beszélő nyomógomb, ami mondja a parasztnak, ha ,,ződ'' van, átkelhet az úttesten.
Aki egri, meg is nézheti, pár helyre tettünk ki. Persze ezek promóciós céllal jöttek nekünk is, mert árban annyira drága szinte, mint egy komplett forgalomirányító szekrény :)) De legalább szép, világít, bazinagy méretű is :)
Tommi01-01-2009 14:47:40 //
3557
Egyből gondoltam :)))))))))))
Tommi01-01-2009 14:45:38 //
3556
Ennél tovább még én sem :) :(

SKrisz01-01-2009 14:15:31 //
3555
Én sajnos ennél tovább nem jutottam még...

SKrisz01-01-2009 14:12:21 //
3554
Azt hiszem a 10-20 fős keresési listából egy nevet nyugodtan beírhatsz!!!! :)
Tommi01-01-2009 14:06:22 //
3553
Maranello egy szent hely :) Én 3x voltam már, Apám 4x és egyszer ő is volt bent a gyárban kamionnal, valami alkatrészeket vitt. Kellemes fuvar :))) Teljesen kész volt :) Mesélte, hogy még a takarítónő ruhája is piros meg a biciklik is, amivel mászkálnak a munkások a gyárban :) Nekem is tervbe van véve, a Váci úti szalonban az egyik értékesítő nagyon jó barátom (persze neki is Alfája van és tag itt :) ), régóta rágom a fülét és aszonta összehozzuk a gyárlátogatást :) Csak az a gond, hogy csapatot kell szerezni, mert 1-2 emberrel nem lehet "csoportban" menni, legalább 10-20 fő kéne. Meg mondjuk nem is olcsó... Van olyan, hogy 3 napos csomag: gyár és tesztpálya látogatás, szállás a gyárral szemben lévő sokcsillagos hotelben és egyéb programok, de a hétvége ára valami 400 euro. Ez azért durva :( De egyszer úúúúúgyis :)))
GT Ɨ|ѯ01-01-2009 13:44:04 //
3552
kesa31-12-2008 17:23:32 //
3551
Mi nem voltunk ilyen szerencsések, nem voltunk benne a programban.
Klassz lehetett :D!
Viszont egyszer, ha csak kutyafuttában is, de végig vittek a Ferrari gyáron. Szerintem a felét nem fogtam fel annak, amit láttam.
Horváth Edének hívták a főgórét.
Tommi31-12-2008 17:00:54 //
3548
Tavaly, amikor Budapesten járt a Ferrari Relay 60 Tour, mi is kint voltunk :) A szponzorok között jól látszik az Alcoa. Első nap megérkeztek Bp-re, felvonulás, mindenféle puccos sznob program, majd másnap lementek az Alcoa-ba és onnan a Relay 60 "váltórúd" (amit volt szerencsém a kezemben tartani :) ) ment tovább, szlovén ferrarisok vitték tovább.

csocsi31-12-2008 16:51:07 //
3547
Hát tudod, onnét egy fejlesztőmérnök került a céghez a látókörömbe. Nem csodálkozom semmin.
Tommi31-12-2008 16:50:07 //
3546
Akkor Horváth Ede :) Szegény biztos rengeteget csuklott, Apámék nagyon sokat emlegették szegényt, amikor lerobbantak vagy valami gond volt a kamionokkal :)))))))
Tommi31-12-2008 16:49:19 //
3545
Igen, az Alcoa-nál :)
Edyboy31-12-2008 16:47:56 //
3544
Horváth Ede :-)
kesa31-12-2008 16:41:35 //
3543
Az Alcao-nál?
A "széria" Ferrari-k és Maserati-k, és az Alfa 8C gyári kipuff rendszereinek legtöbb eleme is nálunk készül.
Meg ahogy hallottam, egy sor beszállítója van még a Ferrari-nak Magyarországon!
Tommi31-12-2008 16:07:12 //
3542
Így van :) És azt tudjátok miért hívták Edének? :))) A Rába főgóréja volt akkoriban valami Ede :)
Tommi31-12-2008 16:06:22 //
3541
Sőt... A Ferrariban mi magyarok is "benne vagyunk", az alumínium alkatrészeinek jó részét Székesfehérváron csinálják.
ystuc31-12-2008 15:37:48 //
3540
Meg az Audi A6 részben alu, a teteje nem az.
"Edék" is szinte teljesen eltüntek. :-(((
kesa31-12-2008 15:28:07 //
3538
Alu vázas és kasztnis autók:
Audi A2, A8 (talán R8 is)
Ferrari F430, F599 (talán Scaglietti is)
Hirtelen többet nem tudok, de még lehetnek. Hegesztett és ragasztott kötések is vannak a vázakon, a burkoló elemek többnyire csavarozottak.
Még a Ferrari 550 / 575 Maranello és a 456 GT rendelkezett alu-burkolattal, ami az acél vázra volt valami nagyon spéci eljárással hegesztve. Nem lehetett olcsó buli :D.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.