A pótkocsikat a Székesfehérvári ÁMG gyártotta.
 
 
 
	kando.28-12-2008 09:44:28 // 
3475 
	S akkor még nem is láttál pótkocsis buszt, a csuklósbusz ősét :)))
Azt hiszem, azokat is a Mávaut csijnálta, használta, a BKV nem.
	
 
	GT Ɨ|ѯ28-12-2008 09:30:12 // 
3474 
	nemsokszaladgáltilyen...:-)
	
 
	Buksi27-12-2008 19:43:11 // 
3473 
	Elég csúnyácska! :-))
	
 
	Buksi27-12-2008 19:42:38 // 
3472 
	Lindaaaa... :-)))))
	
 
	Kazes☻27-12-2008 19:41:22 // 
3471 
	Nagyon tetszik mindkettő. És így most mégrosszabb, hogy megszünt.
	
 
	
	Ikarus 311 alvázára épített városnéző busz (1963).

 
	kando.26-12-2008 15:58:47 // 
3469 
	Aha, jelenleg még itt a cégünk, vagyis egy irodaépületet bérlünk itt, de tavasz környékén költözünk el a Gyömrői útra, az Egyesült Villamosgép Gyár épületébe.
	
 
	kando.26-12-2008 15:57:31 // 
3468 
	Ez bejövős nagyon :))
Szerintem én is láttam már gyerekkoromban ;)
	
 
	
	A volt Ikarus gyár területén dolgozol??? :-)))
	
 
	Edyboy26-12-2008 15:42:38 // 
3465 
	Ennek örülök :-)
Vedd úgy,hogy ez volt a karácsonyi jándékod :-)
	
 
	
	ez a 10 perc, a kedvenc filmrészletem :-)))))
	
 
	
	Linda!! Itt lakik Biatorbágyon!
	
 
	kando.26-12-2008 14:10:39 // 
3462 
	Ennyire régit nem, de néhány IK típus képeit még látom, mikor hazajövök melóból, Mátyásföldről (a főportán keresztül)...
Volt pár(száz) típus...
	
 
	
	Ikarus 303 (1959)

 
	Edyboy26-12-2008 01:42:15 // 
3460 
	
	
 
	GT Ɨ|ѯ23-12-2008 18:41:18 // 
3459 
	tönkretehetetlen volt:-)
	
 
	Tom1222-12-2008 12:17:45 // 
3458 
	Jéé, nekem is ilyen volt, csak narancssárgában. Ezzel gyűrtem le 100 + km-eket az akkori bnőhöz + vissza. Utána nehéz volt eldönteni, hogy az elszenvedett vibrációktól, vagy a szerelemtől rezgett a lábam egy ideig a megérkezés után...:-DDD
	
 
	
	Egy másik Jawa motor. :-)))

 
	
	Nagy sztár is volt, akinek ilyen mocija volt. :-)))
	
 
	
	Ilyen váltós Riga II.-n kezdtem motorozni. :-)))
	
 
	
	és micsoda formatervezés!!!!!!:-D beszarás.........:-D
	
 
	GT Ɨ|ѯ21-12-2008 18:42:08 // 
3453 
	ez olyan lapos volt,mint 1 laposelem:-)))
	
 
	
	Főleg az Enduro Simson!! Arra pályázott volna mindenki!
	
 
	csocsi21-12-2008 16:16:25 // 
3451 
	Igen. Nálunk  a faluban talán 2 volt. Inkább a riga és a verho szaladgált.
	
 
	
	Nem de akinek akkoriban drága volt a Simson annak maradt ez vagy a Verhovina! Mondjuk igen autóban sokkal esztétikusabb egy Mustang!!
	
 
	csocsi21-12-2008 16:06:53 // 
3449 
	Hát esztétikailag nem nagyon :)))
	
 
	
	Na mégegy élmény motor.

 
	
	és milyen kemény volt,hogy nem lábbal kellett váltani,hanem a kuplung kar helyén fel,vagy le kellett fordítani váltáshoz a kart:-DDDDDD.........high tech cucc:-D
	
 
	GT Ɨ|ѯ21-12-2008 13:19:54 // 
3446 
	nekem is:-))))
	
 
	Kazes☻21-12-2008 12:38:43 // 
3445 
	Verhovina, ilyenem volt, még a pedálos. :)))
	
 
	Kazes☻21-12-2008 12:36:44 // 
3444 
	Nem sajnálom "őket". :)
	
 
	
	Nekem meg a háromsebességes(!) Zuk-hoz volt szerencsém, kb.1 hónapig. A Barkas-t jobban szerettem. :-)))
	
 
	
	

Na meg a Zuk és a Nysa is eltűnik lassan! Én is Jártam egy pár évig Nysa-val és pont ilyen színüvel.
 
	
	De a Barkasok is, és az is IFA-k is lassan eltünnek.

 
	
	1991-ben megszüntették a gyártását.
 
  
Jött a váltás.

 
	GTPeti21-12-2008 07:50:44 // 
3439 
	Az én Moszkvicsom sárga színű volt és nagyon szerettem. Csak sajnos későn kaptam és hamar kinőttem. :((
	
 
	GTPeti21-12-2008 07:48:47 // 
3438 
	Tényleg nagyon eltűntek ezek. A rendszerváltás környékén azért volt belőle még jópár. Úgy emékszem még a Postának is volt ilyenje. :))
	
 
	csocsi21-12-2008 07:45:28 // 
3437 
	Gyerekkoromban elég sok ilyen járkált a környéken :))
	
 
	
	A "kenyeres" Robur.

 
	
	De régen láttam ilyen buszt. :-)))
	
 
	
	Háá! Ilyen volt nekem is az első motorom! De az már berúgókaros volt!
	
 
	GT Ɨ|ѯ20-12-2008 18:54:36 // 
3432 
	
	
 
	GT Ɨ|ѯ20-12-2008 18:53:50 // 
3431 
	
	
 
	GT Ɨ|ѯ20-12-2008 18:53:27 // 
3430 
	
	
 
	GT Ɨ|ѯ12-12-2008 19:52:30 // 
3428 
	de jó látni még ilyeneket:-)
	
 
	Edyboy09-12-2008 21:38:50 // 
3427 
	
	
 
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.