ebből talán ki tudod silabizálni, hogy melyikről van szó:)
Forum >> Transaxle syncro
Ali7616-03-2008 19:02:18 // 4856
Ali7616-03-2008 18:37:37 // 4855
ja és a kardán is más a régebbinél, sokkal hosszabb a tengely, ami a kuplungház felé van, amire a hardy felcsúszik!!!
Ali7616-03-2008 18:35:35 // 4854
A kiskardánnál van egy pár féle! Pl az alfetta 1 széria hátsóhardy nem jó a későbbiekhez! Az első szériás ban benne van a csúszócsapágy, a későbbiekben pedig külön kell felrakni. Az első hardyra konkrétan nem emléxem, de a hátsó az nem jó a 75-be!!
prooF_7516-03-2008 17:00:34 // 4853
Köszi! Igen, csak az bizonytalanított el hogy azt írták a hirdetésbe h első szériás alfettához való.
Robi mondott valami olyasmit hogy van kiskardán amire nagy hardy kell, meg van a rendes nagy kardán... de ez ebből a szempontból nem lényeges:)
Robi mondott valami olyasmit hogy van kiskardán amire nagy hardy kell, meg van a rendes nagy kardán... de ez ebből a szempontból nem lényeges:)
Tocsa16-03-2008 10:11:04 // 4852
Simán! Tökéletes! De ezt neked már tudnod kéne hogy csak két féle méret létezik! :)
A középsőből van a nagyfajtából 2 fajta de csak v6 +asszem 2.4 td+1.8T, az összes többi tipus kis hardis ! :)
A középsőből van a nagyfajtából 2 fajta de csak v6 +asszem 2.4 td+1.8T, az összes többi tipus kis hardis ! :)
prooF_7515-03-2008 18:58:43 // 4851
Első szériás Alfettának az első hardyja kompatibilis a TS-ével? Egész pontosan erről a darabról lenne szó: Pirelli, pn. 88520. Ha valaki utána tud nézni, az jó lenne.
[k i z z o]13-03-2008 22:28:44 // 4850
PICnek MPLAB + MicroC. A többit nem szeretjük:)
Tocsa13-03-2008 10:18:03 // 4849
Ha már itt tartunk! :) Ezt ismered?ezt nézd meg!
[k i z z o]12-03-2008 22:33:09 // 4848
Akkor ideje a motorvezérlőn belülre is kerülnöd:) Belül sokkal érdekesebb :)
Tocsa12-03-2008 20:50:55 // 4847
Hi az Afm lessz a gonja akkor ! :)
Nekem a cserével megoldódott a problémám a torpanás és rángatózás a ts en! :)
Hála Alinak a cuccért és neked az infokért már lassan fejből vágom még a kompi kiosztást is annyit méregettem! :DD
A "lengedezést" meg az újj ts re értettem nemtudtam hogy egy régi v6 ról van szó! :)
Nekem a cserével megoldódott a problémám a torpanás és rángatózás a ts en! :)
Hála Alinak a cuccért és neked az infokért már lassan fejből vágom még a kompi kiosztást is annyit méregettem! :DD
A "lengedezést" meg az újj ts re értettem nemtudtam hogy egy régi v6 ról van szó! :)
Wickey11-03-2008 08:13:03 // 4846
Köszi! A leírtakon végigzongorázunk.
Greg oldalát megtaláltam anno régen, most viszont le is mentettem offline-ba. :-)
Greg oldalát megtaláltam anno régen, most viszont le is mentettem offline-ba. :-)
Saughassy11-03-2008 07:34:30 // 4845
Elso korben van egy eleg jo kiegyensulyozos modszerem, azt meg lefutom, utana beszeljunk.
[k i z z o]11-03-2008 00:09:02 // 4844
Ljet el kapcsolatnban NaTo -nk is irtam már:
Greg oldalán a www.hiperformancestore.com -on van egy csomó Ljet infó, a szerint nézd végig a dolgot, sok mindenre fény derülhet.
Ha alapon kisgáznál dadorog. akkor sok a kaja. Ha lepadlózod és tétovázik, az is erre utal. De lehet gyújtás is. Gyertyáidat nézted? Kép?
Lehet még AFM csuszka is. WD40-es valami nem hullató kendővel töröld át a pályáját, majd szépen zárd vissza pl. K+D -vel.
Ha már levetted az AFM fedelét, ohm mérővel nézd meg a pálya első szakaszán nincs e non linearitás - ott szokott jobban kikopni. AFM tetején a csuszka és a test között mérj ohm mérővel és nézd szépen nő e az ellenállás érték ha mozgatod a csuszkát felfelé.
Ez az AFM akkor megkerülőjáratos CO állitós. Azt állitottatok rajta? Először egy CO -t nézzél szerintem, főleg ha a gyertyáid nincsenek kiégve esetleg.
Greg oldalán a www.hiperformancestore.com -on van egy csomó Ljet infó, a szerint nézd végig a dolgot, sok mindenre fény derülhet.
Ha alapon kisgáznál dadorog. akkor sok a kaja. Ha lepadlózod és tétovázik, az is erre utal. De lehet gyújtás is. Gyertyáidat nézted? Kép?
Lehet még AFM csuszka is. WD40-es valami nem hullató kendővel töröld át a pályáját, majd szépen zárd vissza pl. K+D -vel.
Ha már levetted az AFM fedelét, ohm mérővel nézd meg a pálya első szakaszán nincs e non linearitás - ott szokott jobban kikopni. AFM tetején a csuszka és a test között mérj ohm mérővel és nézd szépen nő e az ellenállás érték ha mozgatod a csuszkát felfelé.
Ez az AFM akkor megkerülőjáratos CO állitós. Azt állitottatok rajta? Először egy CO -t nézzél szerintem, főleg ha a gyertyáid nincsenek kiégve esetleg.
Wickey10-03-2008 21:40:09 // 4843
Sopron nem ügy, azt bevállalom.
A munkagépben elfér akár tíz kardán is. :-)
A munkagépben elfér akár tíz kardán is. :-)
Saughassy10-03-2008 20:54:34 // 4842
Tudok ceget, de egyelore elakadtunk a befogoszerszam egyszeri legyartasanal. Idokozben rajottem, hogy tudunk mi arra gyari kozpontositot tenni, amit viszont szerintem be tudnak fogni speci szerszam nelkul is. Akkor mar csak le kell utazatatnunk Pecsre v Sopronba a cuccot, es kardanonkent kifizetni asszem 25k t. Kellene legalabb 4 ember es akkor lehetne kedvezmenyt is kicsiholni.
Ali7610-03-2008 20:23:23 // 4841
Ez valóban egy kicsit sok, csak azért raktam fel, hogy ilyen is van:) A rajzok nekem is megvannak, azért köszönöm! Egyenlőre nincs hely, ahol értelmes áron bevállalják, ahol Neked csinálták, már ott sem vállalják:(
Az amerikaiaktól én sem ájulok el, de ha valaki '67 óta alfákkal versenyzik pályán és 40 éve ez tölti ki a napjait akkor sok hasznos infóval szolgálhat nekem, nekünk:) amit persze nem kell gondolkodás nélkül követni, de a k. lendkerék könnyítésnek nem is a szinkronok terhementesítése a célja... ...az illető egyébként azt írta, hogy sokkal többre megyünk ha például a könnyítéssel kezdünk és már csak akkor csináljuk a fogaskerekek nyírbálását, ha minden más megvan (értette a lendkerékre a szerkezetre és a tárcsára) Igazából rugók nélküli tárcsát ajánl...
Kizzo, kösz az infókat mentem el, mert a következő a moci lendkereke lesz:)
Az amerikaiaktól én sem ájulok el, de ha valaki '67 óta alfákkal versenyzik pályán és 40 éve ez tölti ki a napjait akkor sok hasznos infóval szolgálhat nekem, nekünk:) amit persze nem kell gondolkodás nélkül követni, de a k. lendkerék könnyítésnek nem is a szinkronok terhementesítése a célja... ...az illető egyébként azt írta, hogy sokkal többre megyünk ha például a könnyítéssel kezdünk és már csak akkor csináljuk a fogaskerekek nyírbálását, ha minden más megvan (értette a lendkerékre a szerkezetre és a tárcsára) Igazából rugók nélküli tárcsát ajánl...
Kizzo, kösz az infókat mentem el, mert a következő a moci lendkereke lesz:)
Fészi10-03-2008 20:08:16 // 4840
a 3 tyúkbééébőőőő az egyik az egyik tyúk árnyék tyúk :D
Wickey10-03-2008 18:35:57 // 4839
Áá, én nem értek a nyulakho', csak asztat t'om elmondani a bisztos hogy úrnak csak így szakmailag, hogy a götövö peros hétcsöcsös dobozkájáról két tyúkbél jön le, míg az ámérikának három tyúkbél választódik ki... le... :-))
Elfogyott a hendikep, menni kéne boltba megint. :-D
Elfogyott a hendikep, menni kéne boltba megint. :-D
Robi10-03-2008 18:25:55 // 4838
Én is úgy tudom, hogy a GTV6 indukciós jeladós.
Wickey10-03-2008 18:23:11 // 4837
Az alapjárat minimálisan ingadozik, de azt betudom a könnyű lendkeréknek, meg a picit földkörüli pályán keringő kardánnak.
Tényleg nem tud valaki valami helyet, ahol összeszerelt kardánt ki bírnak egyensúlyozni? :-) Az lenne a legjobb, ha a helyszínen lehetne szét-össze szerelgetni a tagokat egészen addig, amíg ki nem jön valami épkézláb kombináció.
A probléma kis fordulatszámon (1500-2000 körül max) és kis terhelésen (konstans alacsony tempó, minimális gázpedálállás) jelentkezik.
Padlógázas gyorsításkor alul ugyan érezni habozást az említett tartományban, de nagy fordulaton megy, ahogy kell. A vezérlés jelen van, lenn volt a szelepfedél, amikor össze lett rakva. Hengersoronként egy vezérműtengelyes, 3.0 12V, szóval vagy az egész el van rakva, vagy nincs, nincs külön szívó és kipuff oldal. A motor L-Jetronic, Hall-jeladós mechanikus gyújtáselosztóval. A kései verzió, pl. a gtv6-ok motorja picit másabb gyújtás szempontjából.
Tényleg nem tud valaki valami helyet, ahol összeszerelt kardánt ki bírnak egyensúlyozni? :-) Az lenne a legjobb, ha a helyszínen lehetne szét-össze szerelgetni a tagokat egészen addig, amíg ki nem jön valami épkézláb kombináció.
A probléma kis fordulatszámon (1500-2000 körül max) és kis terhelésen (konstans alacsony tempó, minimális gázpedálállás) jelentkezik.
Padlógázas gyorsításkor alul ugyan érezni habozást az említett tartományban, de nagy fordulaton megy, ahogy kell. A vezérlés jelen van, lenn volt a szelepfedél, amikor össze lett rakva. Hengersoronként egy vezérműtengelyes, 3.0 12V, szóval vagy az egész el van rakva, vagy nincs, nincs külön szívó és kipuff oldal. A motor L-Jetronic, Hall-jeladós mechanikus gyújtáselosztóval. A kései verzió, pl. a gtv6-ok motorja picit másabb gyújtás szempontjából.
Robi10-03-2008 17:51:33 // 4836
És is így gondoltam, de állítólag az Amerikai szakik másként gondolják. Mondjuk én cseppet sem ájulok el attól, hogy valaki amerikai. :))))
Robi10-03-2008 17:50:31 // 4835
Kutyaközönséges L-Jetronic-os 3.0 V6, hall jeladós osztófejjel. Tuti jelen van, én raktam össze. :) Szelepfedél is lent volt, a vezérműtengelyek jele is stimmelt a csapágycsészékkel, meg a szíjtárcsák is stimmeltek a burkolattal.
Egyedül a lendkerék nem gyári, abból le van drehálva a nagyja. :)
Egyedül a lendkerék nem gyári, abból le van drehálva a nagyja. :)
[k i z z o]10-03-2008 17:47:07 // 4834
Kuplung oldali lendkereket uazert könnyitik amiert a főtengel yoldalit: felpörgési hajlam. Váltóhoz semmi köze. nem jelentkezik fékezendő tömegként - ha kiemel a kuplung:)
[k i z z o]10-03-2008 17:45:38 // 4832
Pillangószelep nem leng be. Akkor a turbosban ide oda csavargatná:)
Wickey, a vezérlésed jelen van? Nem lehet azért megy jobban fent mivel adtak neki 1 kicsit szivóoldalon előre? Milyen motor ez ?
Szóval csak alapjáraton rángatózik, meg kicsi fordulaton ?
Wickey, a vezérlésed jelen van? Nem lehet azért megy jobban fent mivel adtak neki 1 kicsit szivóoldalon előre? Milyen motor ez ?
Szóval csak alapjáraton rángatózik, meg kicsi fordulaton ?
Kazes☻10-03-2008 17:38:06 // 4831
Wickey10-03-2008 17:30:22 // 4830
mostanitten nem vagyok képben, tehát csak úgy nyomozatilag, a jegyzőkönyv kedvéért megkérdezném, hogy nyomó és húzókuplung között e téren nincs valami különbség?
Robi10-03-2008 12:28:56 // 4829
Továbbra is az érdekelne, hogy mi köze a hátsó lendkeréknek a váltóhoz.
Két apró dolog szúrt nekem szemet:
- Akármennyire lekönnyítheted, mindig a motor fordulatszámával fog forogni, mivel a kardán fixen összeköti vele.
- Amikor váltasz, a kuplung jóvoltából le van választva a váltóról a hátsó lendkerék, tehát semmi köze hozzá. Oldott állapotban egyedül a kuplungtárcsa forog együtt a nyelestengellyel. Tehát ha a szinkronokon akarsz javítani, akkor ne a nyomólapot könnyítsd, hanem a kuplungtárcsát. :)
Két apró dolog szúrt nekem szemet:
- Akármennyire lekönnyítheted, mindig a motor fordulatszámával fog forogni, mivel a kardán fixen összeköti vele.
- Amikor váltasz, a kuplung jóvoltából le van választva a váltóról a hátsó lendkerék, tehát semmi köze hozzá. Oldott állapotban egyedül a kuplungtárcsa forog együtt a nyelestengellyel. Tehát ha a szinkronokon akarsz javítani, akkor ne a nyomólapot könnyítsd, hanem a kuplungtárcsát. :)
Robi10-03-2008 12:21:21 // 4828
A pillangószelep szerintem nem lenghet be, mivel középen van a tengelye. Az egyik oldalon áramló levegő nyitná, a másik oldalon áramló pedig zárná, és mivel szimmetrikus, ezek az erők pont egyensúlyban vannak. Alapvetően ezért találták ki a pillangószelepet.
Wickey10-03-2008 10:10:53 // 4827
Ez a pillangó szelep lengedezés érdekesen hangzik, de újszülöttnek minden vicc új, meg is nézem a rugóját, de úgy emlékszem, amikor kézzel húztam a gázt a pillangószelepen, hogy elég bicós fajta, olyan szokásos, nincs kilágyulva.
pb_10-03-2008 09:40:02 // 4826
Minél nagyobb átmérőn csinálod a könnyítést, annál többet számít.
Tocsa10-03-2008 09:38:36 // 4825
Lehet hogy előgyújtással van probléma! Gondolom hirtelen terhelésnél mert fog a kuplung mint állat lefogja egy pillanatra a motort lecsökken a beáramló levegőmennyiség
a pillangó szelep szépen beleng és ugrál mint a kiscsikó küszködik hogy a hirtelen dús keveréket elégesse! :)
CSak hangosan gondolkodtam ! :) ÉN is küzdök ilyesmivel az asszony 145 én de ot talán a légszűrő betét csere megoldja ! :)
a pillangó szelep szépen beleng és ugrál mint a kiscsikó küszködik hogy a hirtelen dús keveréket elégesse! :)
CSak hangosan gondolkodtam ! :) ÉN is küzdök ilyesmivel az asszony 145 én de ot talán a légszűrő betét csere megoldja ! :)
Tocsa10-03-2008 09:31:02 // 4824
Akuplung lendkereket melyik részen könnyítettétek le?
A nyomólapnál?? ÉS max mennyit érdemes leszedni megbízható keretek között ?
Egyszerűbbnek tűnik mint a fogaskerekeket kikönnyíteni! Egyébként meg már beszéltem az itteni esztergálos szakikkal és csak akkor vállalják ha viszek vagy 4 maró szerszámot+esztergakést is hozzá mert kurva kemény mint Kizzó is mondta ! :D
Tehát a kuplung lendkerék mint alternatíva érdekelne ! Márcsak azért is mert az könnyen és gyorsan kész! NA meg nekem nincs addig tarcsi váltóm fogaskerekekkel ha gáz van! :-)
A nyomólapnál?? ÉS max mennyit érdemes leszedni megbízható keretek között ?
Egyszerűbbnek tűnik mint a fogaskerekeket kikönnyíteni! Egyébként meg már beszéltem az itteni esztergálos szakikkal és csak akkor vállalják ha viszek vagy 4 maró szerszámot+esztergakést is hozzá mert kurva kemény mint Kizzó is mondta ! :D
Tehát a kuplung lendkerék mint alternatíva érdekelne ! Márcsak azért is mert az könnyen és gyorsan kész! NA meg nekem nincs addig tarcsi váltóm fogaskerekekkel ha gáz van! :-)
Wickey10-03-2008 08:06:55 // 4823
Hétvégén belekerült 500 kilométer, van pár újabb tapasztalat. A kardán ráz egy picit, de a legnagyobb gondom még mindig az eszméletlen bonanzázás kis terhelésen kis gázpedálállásnál. Egy sima 2-ből 3-ba váltást is ki kell kuplungozni alaposan, különben úgy behintázik az autó, hogy majd' szétesik. A baj meg az, hogy ahelyett, hogy csillapodna, inkább csak erősödik a rángatás. Gyertyák vadonatújak, de ettől függetlenül első körben gyújtásra tippelnék.
[k i z z o]09-03-2008 22:41:12 // 4822
2.0 Motor oldalra is az 1.6 -os lendkerékből legjobb leszedni, az eleve könnyebb.
Valahogy igy néznek ki, anno méregettem és is - hátha valakinek jól jön.
1.6 IE 1.8IE 2.0TS 2.0 IE 1.8T
7800g 9550g 7500g 9580g 9550g
3.0 V6 2.5 V6
11000g 11080g
Valahogy igy néznek ki, anno méregettem és is - hátha valakinek jól jön.
1.6 IE 1.8IE 2.0TS 2.0 IE 1.8T
7800g 9550g 7500g 9580g 9550g
3.0 V6 2.5 V6
11000g 11080g
[k i z z o]09-03-2008 22:36:02 // 4821
Hi,
a lendkerék könnyitéstől nem kellene neki ingadoznia. Nekem volt fenn 4.8kg alu lentkerék is, és semmi különbség ha gyári a motor.
Ha nagyobb sürités van / most 11.8:1, + nagyobb tengely / 292 , 11 akkor akkor sem lett egyenletesebb az alapjáratom a gyári 10 kg os lendkerékkel. Csak 1000-en jár szépen. Most 6.5 kg van fenn, és uolyan mint 10kg alapjáraton.
Az AFM -et meg feszegetheted, alapjáraton nem segit, hacsak nem kajál be egy idő után és azért dadorog alapjáraton - akkor feszithetsz rajta, alapjáraton nincs az AFM -re korrekció, azaz a befecskendezés egyenesen arányos az AFM kitérésével * AFM korrekciós faktor.
Amúgy a kardánjárást nem befolyásolja szerintem.
a lendkerék könnyitéstől nem kellene neki ingadoznia. Nekem volt fenn 4.8kg alu lentkerék is, és semmi különbség ha gyári a motor.
Ha nagyobb sürités van / most 11.8:1, + nagyobb tengely / 292 , 11 akkor akkor sem lett egyenletesebb az alapjáratom a gyári 10 kg os lendkerékkel. Csak 1000-en jár szépen. Most 6.5 kg van fenn, és uolyan mint 10kg alapjáraton.
Az AFM -et meg feszegetheted, alapjáraton nem segit, hacsak nem kajál be egy idő után és azért dadorog alapjáraton - akkor feszithetsz rajta, alapjáraton nincs az AFM -re korrekció, azaz a befecskendezés egyenesen arányos az AFM kitérésével * AFM korrekciós faktor.
Amúgy a kardánjárást nem befolyásolja szerintem.
[k i z z o]09-03-2008 22:27:33 // 4820
Hi,
te ezek egy kicsit nincsenek túlkönnyitve?
Amit én láttam echte Nanni soron az volt kb. igy kikönnyitve, de az nem a gyári fogaskerék anyagát használja.
Ha beválik akkor OK csak nehogy elszakadjon. Én ennyire nem mertem, ha kell van hozzá leirásom, ami alapján csináltam. Azon nincsenek átfúrva a kerekek, csak süllyesztve, illetve az osztása nem ilyen sűrű.
te ezek egy kicsit nincsenek túlkönnyitve?
Amit én láttam echte Nanni soron az volt kb. igy kikönnyitve, de az nem a gyári fogaskerék anyagát használja.
Ha beválik akkor OK csak nehogy elszakadjon. Én ennyire nem mertem, ha kell van hozzá leirásom, ami alapján csináltam. Azon nincsenek átfúrva a kerekek, csak süllyesztve, illetve az osztása nem ilyen sűrű.
Robi09-03-2008 22:06:59 // 4819
Ezt én értem, már beszélgettünk párszor a fogaskerék könnyítésről. Azt nem értem, hogy ehhez mi köze a hátsó lendkeréknek? A legtöbb ember kinyomott kuplunggal vált sebességet, akkor pedig le van választva a hátsó lendkerék meg a kuplungszerkezet a váltóról, egyedül a kuplungtárcsa mozog vele.
Ali7609-03-2008 10:06:22 // 4818
Ja Sau leírta:) ha az egész forgótömeg könnyeben lassul a szinkronoknak sem kell akkora erőfeszítést tenniük hogy megállítsák az összekapcsoláshoz....
Ezenkivül persze rugalmasabb is lesz tőle a motor...
Itt például remekül látszik, mi a végső határa egy kikönnyítésnek.
Ezek pedig a kikönnyített fogaskerekek, ezek is alaposabban, mint europában "szokás"
Ezenkivül persze rugalmasabb is lesz tőle a motor...
Itt például remekül látszik, mi a végső határa egy kikönnyítésnek.
Ezek pedig a kikönnyített fogaskerekek, ezek is alaposabban, mint europában "szokás"
Ali7609-03-2008 09:47:05 // 4817
Soha nem fogom megérteni a magyar vizsgarendszert:( Idióták találják ki a szabályokat:(
Egyébként most futottam bele egy korai alfetta váltóba és nem fogjátok elhinni, de az 1., 2. fogaskerék gyárilag vékonyabb, jobban ki van marva, mint a mi váltóinkban,('77-Alfetta, GTV, GTV6, 75, 90, Giulietta) ezáltal jóval könnyebb is( csak az 1-2 fogaskerék)! Döbbenetes de később ezt miért nem csinálták?! A másik dolog, hogy a váltóházon kb 3-szor annyi hűtőborda van és a féktőcsvaroknál teljesen "teli" az aluminium öntvény, ergo ott meg erősebb. Szóval dühítő, hogy már itt is jelen van a "spórolás".
Egyébként most futottam bele egy korai alfetta váltóba és nem fogjátok elhinni, de az 1., 2. fogaskerék gyárilag vékonyabb, jobban ki van marva, mint a mi váltóinkban,('77-Alfetta, GTV, GTV6, 75, 90, Giulietta) ezáltal jóval könnyebb is( csak az 1-2 fogaskerék)! Döbbenetes de később ezt miért nem csinálták?! A másik dolog, hogy a váltóházon kb 3-szor annyi hűtőborda van és a féktőcsvaroknál teljesen "teli" az aluminium öntvény, ergo ott meg erősebb. Szóval dühítő, hogy már itt is jelen van a "spórolás".
pb_09-03-2008 00:39:09 // 4816
Ezt úgy nagyjából sejtettem, de gondoltam hátha változott valamit a világ.) A fekete festék sem sokat segít, ha éppen arra kíváncsiak, hogy a gumi mennyire van Löregedve.))
LacUS08-03-2008 22:38:14 // 4814
Csók nélkül hivatalosan annyi esély van a vizsgán, mint a hóembernek a sivatagban...Hiába tüvös, ez itten Agyarország...:(Több épített autó vizsgáztatásánál tapasztaltam,hogy ez biza kizáró ok, ha viszont feketére lemázolod ako észre sem veszik.....:-O
Gábor(figi75)08-03-2008 21:56:31 // 4813
De nem is 100k van benne! .-)
Saughassy08-03-2008 21:54:03 // 4812
Ne feledjuk, hogy 20 eves autokrol beszelunk. Uj szinkronokkal es esszel hasznalva rohogve elmehettek 100k, t Annyiert pedig mar nem fogjak attervezni. Nekem pl az 1.6osban tokeletes es bar lehet hogy mar egyszer felujitottak, az auto altalanos allapotabol kiindulva en megsem vennek ra merget. :)
prooF_7508-03-2008 21:49:16 // 4811
Én is valami ilyesmire tippelek. Mondjuk akkor elég nagy baklövés lett volna hogy nem orvosolták ezt a hibát még az utolsó 75-ösökön se. Pedig addigra már elég sok 1. szériás Alfettának elkophatott a szinkrongyűrűje...
Saughassy08-03-2008 21:10:54 // 4810
Probalom felidezni a robbantott abrat es a fogaskerekeket.
Szoval a szinkronunk elvileg azert kopik jobban, mert meretezesehez kepest tul nagy mozgo tomegeket kell szinkronizalnia. Ha feltetelezzuk, hogy a kuplung nyomolapja es a fogaskerekek kozott allando a kapcsolat, akkor meg is kaptuk a valaszt. Ha nem, akkor kapcsolj ki nyugodtan. :)
Szoval a szinkronunk elvileg azert kopik jobban, mert meretezesehez kepest tul nagy mozgo tomegeket kell szinkronizalnia. Ha feltetelezzuk, hogy a kuplung nyomolapja es a fogaskerekek kozott allando a kapcsolat, akkor meg is kaptuk a valaszt. Ha nem, akkor kapcsolj ki nyugodtan. :)
Saughassy08-03-2008 21:08:25 // 4809
Nalam ki fog derulni, de atmegy tudtommal. A legtobbnek van vmi TUVos papirja meg ilyesmi. Amint megjott a Goodridgem, majd megnezem jobban. :)
pb_06-03-2008 15:28:29 // 4808
Csak.)) Nem írtam, hogy ARra lenne.)) Amúgy biztos van ilyen mber a földön.)
Robi06-03-2008 15:20:28 // 4807
"Elviekben többet nyerhet az ember, mint a váltófogaskerekek könnyítésével és lényegesen olcsóbb:)"
Mi köze a kettőnek egymáshoz?
Mi köze a kettőnek egymáshoz?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
406
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?