Forum >> Transaxle syncro

ingegnere06-03-2006 15:58:53 // 1356
Igen. És a Warpigs "Montecarlo" c. száma is ezt a hangulatot sugallja.:-) Viszont ehhez a milliőhöz jobban passzol egy króm-modell! A V6 már túl "műanyag".
martin-i06-03-2006 15:44:14 // 1355
már mint a GTV/GTV6-ról+a régi Alfákról!
martin-i06-03-2006 15:43:24 // 1354
igazi klasszikus kép! Ahogy olvastam már előttem is volt. Ezért jut soxor eszembe A régi James Bond (vodka-martini; felrázva, nem keverve) stílus.......hmm!
ingegnere06-03-2006 15:40:23 // 1353
Ez egy hosszasan ecsetelt utópia volt, amelyben többek közt egy bőrkesztyűs jómagam, egy atombombázó mellettem hasítottunk egy GTV6-osban Monte-Carlo egyik elegáns szállodája felé.;-) A kép ma is előttem van , csak talán másképp interpretálnám.:-) De az érzés ugyanaz.:-D
martin-i06-03-2006 15:37:13 // 1352
mind1, azért köszi! az előbb próbáltam hivni a VPOP info vonalát de folyamatosan foglalt égnek a vonalak -> lehet hogy mindenki régi Alfát akar venni :)
ingegnere06-03-2006 15:31:17 // 1351
Kerestem, de nem találtam az első hozzászólásaimat az indexen...
martin-i06-03-2006 15:12:04 // 1350
akkor lécci tedd fel ide, kíváncsi vagyok rá (ha már felajánlottad), de csak ha nem baj! :)
ingegnere06-03-2006 15:02:50 // 1349
Nem fogsz megtalálni, akkor még álnéven üzemeltem....;-)
martin-i06-03-2006 14:59:04 // 1348
még azt terveztem, hogy pontosabban megérdeklődöm ezt a külföldi veteránbehozatal témát...már elég sok féle infot hallottam ezzel kapcsolatban, kicsit kavarognak a fejemben, ezért megkérdezem a VPOP-nál mit tudnak ilyenekről, vagy vmi hasonl szervnél.
martin-i06-03-2006 14:54:06 // 1347
majd utána nézek... :) :) :)
ingegnere06-03-2006 14:52:41 // 1346
Már válaszoltam is.;-)
Alfista06-03-2006 14:43:43 // 1345
ingegnere! Emil ment!
ingegnere06-03-2006 14:43:10 // 1344
Nehogy! Csak ez visz előre. Vagy linkeljem be első GTV-m megvásárlása előtti hozzászólásaim?:-)
Alfista06-03-2006 14:40:19 // 1343
Ne blamáld magad, nincs miért! :-)
martin-i06-03-2006 14:28:21 // 1342
azt hiszem egy időre leállítom magam míg tényleg lesz vmi...
ingegnere06-03-2006 14:00:25 // 1341
Jól van, te sem vagy 100-as.;-)
Alfista06-03-2006 13:52:34 // 1340
Mindenképpen gyere, meg amúgy sem bírnád ki, hogy ne legyél ott! Meg beszélni is akarok veled ott! :-)
martin-i06-03-2006 11:40:01 // 1339
bizony! és attól tartok, hogy pont az Egomi találkozó idején leszek Alfa nélküli "interregnum" állapotban :( de akkor is elmegyek max vmi OFF-al megyek
Alfista06-03-2006 11:38:22 // 1338
martin-i! Te már nagyon-nagyon akarod a GTV-t!!! :-)))))))))))) Mi értjük ezt! Kívánom, hogy mielöbb váljon valóra! :-)))
Whiteskull06-03-2006 10:59:03 // 1337
Ez szép volt! :)) De azért dokinak ne meséld el. :)))
martin-i06-03-2006 10:46:09 // 1336
ma éjjel az elképzelt GTV-mel álmodtam! Bár nem rendelkezem olyan nagy GTV-s vezetési élménnyel, amellyel eltudtam volna képzelni milyen lehet, de agyamnak abból a részéből, ahol a 75 2,0TSvezetési élményeit, sajátosságait tárolja, átcsoportosítottam ezeket majd megszoroztam néhány triliárddal... Szóval álmomban ugy nézett ki, hogy ezüst színe volt, nagyon szolid felinivel (vmi füstszínű szerű...) és belül rozsdabarna-vöröses bőr volt. Ez még csak a belseje volt. Mikor megláttam a ház előtt, egyből kirohantam, mint egy gyerek, aki megkapja első 3 kerekű biciklijét (tudjátok mint ami az ovikban van/volt). Körbenézegettem órákig (bár ez álom-számításba talán csak pár percnek számít), majd beszálltam és bent is hasonló időt töltöttem el. Majd megfogtam a kulcsot, amely egyből beleégette az ujjaimba az Alfa jelet, és elfordítottam... Puccini-opera nyitányához hasonlóan, vezényszóra kezdett énekelni a megfelelő ritmusban és hangnemben. Azt tudnotok kell, hogy ez egy különleges gép volt (természetesen). Ezt a machinát nemcsak hogy nem a Földön, de még ezen a világon sem készítették. Vhol a messzi-messzi galaxis (mint a Star Wars) egy távoli szegletében. Itt olyan triviális, elképzelhetetlen energiával tapasztották össze az anyagokat, amelyet el sem tudunk képzelni. A tesztpályán való megméretetésénél a gonosz erők igavonó állatainak az erejével érték el a gondolat sebességének többszörösét. Számos tesztpilóta nem tudta feldolgozni a GTV-vel való "munka" eredményét, azóta szanatóriumba próbálják feldolgozni a poszttraumális lelki depriváltságot (azóta sem beszélnek a történtekről). A beleteremtett műszer, amelyet Mi Földiek fordulatszámmérőnek hívunk, tulajdonképpen teljesen mást jelez. Ugyanis ez a Sárkány vérrel, érzelmekkel és sikolyokkal működik. A fordulatszámmérő az emberi áldozatok számát mutatja, amelyeket meghódít szorozva 1000-el, amely egy természeti katasztrófa leszámolásához hasonlít (ne kérdezzétek miért). Mikor meglátták, hogy GTV-t keresek, ugy látták jonak, ha áldozatait a tudatlan emberek otthonában, a Földön szedi, és így legalább beteljesedik, amire teremtették: embereket fertőz meg, táplálkozik. Így került hozzám...(az álmomban) A járműnek csak csekély eleme egyzik meg az általunk "autónak" nevezett fémekkel és ezt tapasztaltam is "akkor", de sajnos felébredtem, reggel volt... Mikor tudatosult bennem, hogy a puszta, kilátástalan jelenben ébredtem, amely oly soxor arcul csap, legszívesebben 1-2altatót vettem volna be, amelyet néhány sör kísért volna és segítségükkel újra álmaim Pegazusában lehettem volna........
remete06-03-2006 00:27:38 // 1335
Köszi szépen! :-)
Whiteskull05-03-2006 23:35:16 // 1334
Gyönyörű lesz! :)))
remete05-03-2006 20:56:32 // 1333
Légyszi, ne nyírjatok ki az offolásért! Whiteskull kolléga figyelmébe:

- az RLM02 már rajta van... bár a finistől még messze vagyok.
Norbika03-03-2006 11:59:55 // 1332
Ezen már én is gondolkoztam,de szerintem reális,hogy a kettest szúrod a leggyorsabban be,én legalábbis nagy váltógyilkos vagyok,néha úgy pakolgatok felfele,hogy alig kuplungolok!Na mindegy,szóval abban a fokozatban elég nagy nyomatékot teszel rá,mert ugye gyorsítod a sárkányt.Nekem a kettes full kuka volt,a hármas is kopott volt,de azt még bevette.Az ment volna tönkre legközelebb.Nemcsak a szinkronok nullázódtak le,de a léptetővilla is cserés volt,lement belőle vagy 3-4 mm.Nem mindjárt a szinkron a hibás.De ha a villa szar kiüti a szinkront is.Mivel az én váltóm most 0KM-es,kíváncsi leszek,ha összekopik,milyen lesz.
magemant02-03-2006 21:26:07 // 1331
Hello! Az enyémben jó a váltó. De ha esetleg érdekel van elfekvőben egy 2.0TD Alfetta váltóm, rossz 2-sel. Kisérleti célra szívesen felajánlom. Csak 1 eszme futtatás: miért mindig a 2-es. Nem lehetne ebből is kiindulni?
remete01-03-2006 23:00:36 // 1330
Thx. előre is - bár keréktárcsát nem akarok cserélni, úgyhogy mindenképpen négycsavaros cuccra hajtok - állítólag látezik 15' négycsavaros és mégis belső hűtéses... egyelőre csak még keresem.
martin-i01-03-2006 22:17:46 // 1329
igaz igaz, tehát GT! és gondolom csak egy hangyaf@..nyival tér el az 1,8GT (mert olyat is láttam, a jobbik fajtából).
Wickey01-03-2006 22:15:27 // 1328
Ne kötözködj a 320-as BMW-kkel és nem lesz gond. 1.6? GTVben nem volt 1.6, tehát akkor az nem GTV, hanem Alfetta GT Coupe vagy mi. Jól tudom?
Wickey01-03-2006 22:13:27 // 1327
GTV6 kerékagyat tudok adni kompletten, brembo fékestől, belső hűtésű féktárcsástól mindenestől. Állapotot és árat később megírom. Mindkettőt meg kell még néznem.
martin-i01-03-2006 22:13:24 // 1326
szerintetek egy régi GTV-ben milyen lehet az alap 1,6-os moci? Tudom nem olyan jó mint a V6, mert hát mégis csak az az igazi (és nekem is afelé húz a szívem), de találtam egy olaszo.-i 1,6-ost egész jó árért, de vhogy kicsinek találom az 1,6-ost...
Wickey01-03-2006 22:07:49 // 1325
Ez így van. Problémás a dolog. Kariking megcsinálta a 2.0 -> 2.5V6 átépítést, igaz ő eleve nem az eredetiséget szem előtt tartva állt neki a gtv építésnek. Ha jól tudom egyedileg legyártatott speckó motortartókkal oldották meg a motor beszerelést. Ha okosítani akarsz, akkor a javaslat a 2.0TS motor installálása (például egy 75ösből). Nagyságrendekkel kevesebb szívás.
veteranviking01-03-2006 21:35:51 // 1324
Fater imádja az "öreget"! Fehér lámpával vettem, ezt már én szermányoltam:))
martin-i01-03-2006 21:25:40 // 1323
tényleg fasza lett! Látszik, hogy az öregek megértik egymást, biztos Apukád is vágyott egy ilyenre mikor még...Jól áll mellette a 156! Ezek a lámpák voltak hozzá (n.sárga)?
veteranviking01-03-2006 21:11:48 // 1322
Skacok! Végre lepattintottam a gépest fotoaparáttal is, talán így a színe is jobban lejön:)) (oldalamon)
remete01-03-2006 19:53:25 // 1321
Apropó: Keresek Alfa 75TS-hez való (vagy azzal kompatibilis) első Brembo féknyergeket jó állapotban és ésszerű áron. Légyszi az oldalamon üzenjetek!
remete01-03-2006 19:51:10 // 1320
Ez igen! Innen enni lehetne. Nagyon kíváncsi vagyok már a gépedre!

Na, de hogy mi se maradjunk le :-) :


Főtengelytelenség


Így azért jobb...


Csendélet
martin-i01-03-2006 10:20:42 // 1319
hát nem semmi munka az biztos! sok szerencsét hozzá+pénzt!
Norbika01-03-2006 10:01:01 // 1318
mégegy,tök szép!
Norbika01-03-2006 09:58:43 // 1317
Szóval megvolt az aerobik Norbival...előtte,utána:-)))
veteranviking28-02-2006 15:08:58 // 1316
Jó eltanácsokat megfogad:-( Építem-szépítem a kettöpontnullás verziót:))
ingegnere28-02-2006 09:01:10 // 1315
Eltanácsok.:-( Litániákat írtam már erről régen. Én is belefogtam, de jobbnak láttam eladni a 2literest és venni egy V6-ot. Az alapprobléma a motortartók felfogatásában keresendő. Át kell hegeszteni, és annak igazán pontosnak kell lennie. És akkor ott a másik kardán, váltó, kuplung, hűtő, ablaktörlőmotor, zsanér, futómű, akki, tank, kipuff, stb. stb.... Mechanikailag szinte semmi nem kompatibilis a sor4 és a V6 közt. Nem kivitelezhetetlen, csak egyszerűen nem éri meg. Szerintem. És a végkifejlet mé így is bizonytalan.
veteranviking28-02-2006 08:45:00 // 1314
:))) Összeraktad a képet:)) A távlati tervek között szerepel! Szerinted, tanácsok?
ingegnere28-02-2006 08:35:15 // 1313
Mviking, ugye nem a sor4-et akarod V6-ra átalakítni?
veteranviking27-02-2006 19:30:14 // 1312
1db jó állapotú kettöpontöt V6 engine-re vevő lennék!
martin-i27-02-2006 17:53:49 // 1311
de legalább már elindult az ujjászületés rögös útján! KITARTÁST HOZZÁ! (+pénzt)
veteranviking27-02-2006 17:43:51 // 1310
Ma nyomtam vele egy kört:)) Szélvédőt behúztuk a helyére, lámpasor elöl bent és világít is:)) Csak a szivató bogden van elszakadva, kicsit macerás begyujtani a motort! Forza GTV !!!
martin-i27-02-2006 13:08:02 // 1309
nem hinném, hogy megválnál tőle :) aztán meg nagyon hiányozna, nem bírnád nélküle!
kando.27-02-2006 13:02:26 // 1308
Ajajj... Ennyire macerás (már...) ? :(
Wickey27-02-2006 12:59:57 // 1307
Én belefáradtam a gtv6-ba, sem helyem sem időm nincs foglalkozni vele. Ha rossz hangulatomban kapsz el, még az is lehet hogy eladom a sajátom. Viszont a motort rendbe kell kapni (van három motorom is, mind odaadom), meg a klíma beépítését is be kell fejezni. Van meló rajta bőven.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.