Forum >> Transaxle syncro
veteranviking27-03-2006 13:50:20 // 1506
OK.
:-((
ingegnere27-03-2006 13:35:08 // 1505
Szerintem a küszöbnél nagyobb veszélyben van a futómű a karter és a kipuff. Ha egy akadálynál már a küszöb is törik, akkor az már rég rossz az előbbiekre nézve.;-)
De piros az Imola. És olyan egyben van, hogy kár elontani.:-( Amúgy fent van a használtautón még mindíg.
ingegnere27-03-2006 13:31:18 // 1504
Ennek remete lesz a nagy tudója, ő nemrég ruházta fel a kocsiját. És igencsak tetszetősen!:-)
martin-i27-03-2006 13:08:16 // 1503
A küszöböt féltem, hogy le fog onnan amortizálódni 1-2 Bp-i akadály miatt, de majd szerezek hozzá gyárit...Remélem az átírási macera a héten lemegy mert már elegem van belőle. Utána Egom és majd csak a köv. héten jönnek az ujítások... :(
94-es Imola? nem rosso színe van? akkor a Sud nagyon ott lesz a szeren ha kész lesz!
Remete! Te hogyan küszöbölöd ki a benzin tank muató hibáját? tankolások memorizálása literben+hozzávetőleges fogy.+km. számlálóval összevetve? más elképzelésem nincs.
Nálam is 1-2 helyen fel van szakadva a kárpit, lehet azt szépen kézzel összevarni? (majd befogok vmelyik N.Ő.t a családba)
Majd ifgyexem még kérdezni hasonló dolgokat... :)
Gabiszan27-03-2006 12:50:23 // 1502
Tényleg szépnek tűnik, erről jut eszembe: nem tudjátok, hol lehet ilyen vagy igen hasonló plüss kárpitanyagot szerezni? Lenne az enyémmel munka hamarosan.
ingegnere27-03-2006 12:30:21 // 1501
Nosz problemosz, csak még kicsit várok az elbontással.:-)
kando.27-03-2006 12:08:14 // 1499
hiénák... jajj...
de köszi a választ ;-)
ingegnere27-03-2006 11:38:20 // 1497
Kando, pb
Leszenek eladó cuccok biztosan, csak kicsit később.
pb_27-03-2006 10:18:07 // 1496
Esetleg, 1-2 33 specifikus alkatrész eladó belőle?
kando.27-03-2006 10:17:41 // 1495
Akkor alakul a kis gép is lassacskán :))))
Egyéb tartozékot kiárulsz az Imolából ? (lámpa pl.)
ingegnere27-03-2006 10:09:42 // 1494
Széljegyzet:
Hétvégén vettem egy'94-es 33 Imolát.;-) Ó Jeee.
Így már van 1.4ie mocija és szervókormánya a Sudnak.:-D
ingegnere27-03-2006 10:03:50 // 1493
Nekem nincs, és előreláthatólag nehéz ügy lesz szerni.:-( Fogyóeszköz.
De ha látok, szólok.
ingegnere27-03-2006 10:03:06 // 1492
martin_i
Jók a képek. Egybenlévőnek tűnik a gép, és szép a belseje! Ez nagy előny.
Nekem a küszöb nem tetszik, de az legyen az én bajom.;-)
veteranviking27-03-2006 08:15:18 // 1491
Sziasztok!
Van valakinek:82-es GTV -hez belső ajtónyitó kilincs körüli műag keret?
Vagy ismerőse, akinek a rokona már hallott ilyesmiről?
martin-i26-03-2006 10:26:56 // 1490
"az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó"
a beígért képeket feltettem az oldalamra, bár nem sikrültek vmi jól, de kezdetnek megteszi. Még nem volt időm bütykölni, nem tudtam még hozzá nyúlni, szóval a képeken a vételi állapot látszik!
Lobot24-03-2006 20:24:44 // 1489
Ha neked mutat tele tankot is, akkor nálad valami más lesz a bibi.
remete24-03-2006 18:58:19 // 1488
Ne aggódj, nálam ugyanezt csinálja a szintjelző :-) még én sem bontottam meg, ha nekilátok, megosztom a tapasztalatokat.
remete24-03-2006 18:53:31 // 1487
Bene, bene! Na, hátakkor isten hozott a családban! GRATULA!!!
martin-i24-03-2006 15:03:58 // 1486
Remek! Köszi a tippeket, majd utána járok.
A telitankot elvileg mutatja,bár még mióta nálam van nem tankoltam tele, de a volttulaj szerint m,utatja a telit csak amikor elhagyja a felet visszaesik 0-ra.
Ez az alapjárati kapcsoló megoldás tetszik...Azért örülök, hogy egyenlőre csak ilyen problémáim vannak az Alfával, rosszabb is lehetne!
Lobot24-03-2006 14:08:58 // 1485
Az üzemanyag szintjelző: Nekem az volt a 75-nél, hogy az úszó kicsit beszakadt és belefolyt az üzemanyag, így szépen fokozatosan egyre kevesebbet mutatott. Eleinte csak egy vonaással mutatott kevesebbet teletanknál, majd szépen lassan ez ment lefelé. Természetesen mivel innen indult az alap állapot, így a minimumot is előbb érte el. Szerintem nálad is valami hasonló lesz, vagy neked a teletankot mutatja rendesen? Az pedig, hogy a kis lámpa nem világít valószínűleg egy másik probléma lehet... mondjuk kiégett az ittó, vagy érintkezési hiba.
Ja! Elvileg fel lehet újítani az úszót.
Gabiszan24-03-2006 10:21:42 // 1484
Nékem vagyon benne egy kapcsoló-konstrukció, amivel az alapjárati fordulatszámot csökkenteni tudom, ha már bemelegedett a motor. Vagyis: a melegen 1200-1400 körüli fordulatot "lekapcsolva" 7-900-ra veszi vissza. Hasznos pl a piros lámpánál állva, nem tombol annyira, csak egy idő után egyenetlen lesz egy picit. Nagyon hasznosnak találom.
martin-i24-03-2006 09:11:45 // 1483
akkor egy kicsit tényleg magas az 1100-1200...majd hétvégén lesz egy kis időm rá, akkor beállítgatom ha megy. Megnézem majd ezt a kipuffogo historiát is mert eléggé zavaró+olajat cserélek stb...
Szerencsére Bátyóm szakinak tanul, ő jobban vágja a szerelési részét és lelkes is mert egy Off Rover 45 dízele van, szóval Ő már oda van a GTV-ért (mintha a sajátja lenne...) :)
Amúgy van manual-om hozzá de abba nem láttam hátso dobról képet, hogy be tudjam azonosítani a mostanit, szóval, ha vkinek van róla teljes nagyalakos aktja a hátsódobról azt megköszönném. Ja és ha van vmi tippetek a benzin mutatóm betegségére, azt szívesen venném. Biztos lesz még kérdésem, mint kezdőGTV tulajdonos, szóval előre is bocs...hétvégén jönnek a részletesebb képek!!!
Jó munkát mindenkinek!
silversurfer24-03-2006 08:15:59 // 1482
Nekem az alapjárat olyan 900-1000 körüli, de ha magasnak érzed csavarj rajta...
Norbika23-03-2006 20:46:53 // 1481
Gratula az új autóhoz,ismét egy újabb GTV köztünk!!!
martin-i23-03-2006 20:12:24 // 1480
ja: régi képek a 1218.hsz.nél!
martin-i23-03-2006 20:10:14 // 1479
Köszi srácok a gratulációt, Egomba biztos látjátok majd!
Még egy kicsit furcsa a 164után, de nagyon tetszik! A vezetése, teljes embert kíván, mert azextrái a köv.: ......hmmm......ja:állítható kormány+ülés+kp.zár. Na most ezek voltak azok, amit a kereskedők szoktak X-el jelölni. Szóval van neki egy nagyon frankó belseje, ami csak 1-2helyen van felszakadva. Máris meghazuttolom magam, mert az ülések hosszabb uton mégsem olyan kényelmesek, mert egy kicsit féloldalasan ki vannak ülve (tudom először mást írtam, de akkor nem voltam tiszta tudatállapotban). Hátul is kényelmes ha nem nőttem volna 185cm magasra. Ja és ami nagyon tetszik hátul az a két letekerhető ablaka (ebből látszik, hogy uj GTV tulaj vagyok, hogy ilyennek ugy örülök)! A kárpitok szane nagyon tetszik: vmi feketés-sötétszürkéskékes...A kormány egy kicsit elkalandozik vezetés közben de nem vészes+izmosan szervó nélküli ffias (majd még gyurnom kell rá). A váltó nagyon patent+nem lötyög, de egy kcsit furcsa és a seb.fokozatok egész jol veszi...még. A kesztyűtartó épnek tűnik, a kurbliablakok funkcionálnak. A km óra jó (a számláló is valósat számol csak már ki tudja hányszor fordult át)+a ford.számmérő is (tényleg nem magas az 1100-1200körüli alapjárat?) az olajnyomás és a hőfok is OK. DE a benzin mutató nem: a (volt)tulaj szerint a feletank után visszaesik 0-ra és még a vészjelzést sem mutatja. Szóval miután elhagyod a kutat nullázz és számolj! De ez remélem csak egy ideig lesz így. Ja és a szivató lámpája folyton világít de a szivató maga jol müxik. A hőszabályozót+a natura-klímát még tanulgatom de a ventillátor gombja nagyon.....hogy is mondjam.....zöldesretrós! de ez is OK! és még a kézi fék is fog, viszont a fékek egy kicsit lazára fogták a figurát. Kívülről is rendben van, a vételkor még alá is néztünk egy aknában. Rosszabbra szímtottam, csak egy helyen láttunk rozsdakezdeményt. Rozsdásodás elindult az ajtók alján+talán küszöb is és a motortartó baknál. Remélem nem köveztek meg érte és nem neveztek szentségtörőnek, de ezüstre szeretném majd fényeztetni (Krisz)...ha nem baj. 15"-os Borbet felniken két féle nyári gumi, talán még a nyarat lefutják. A végén vagy egy vicces hosszú antenna (radar), mintha az is a '80as évekből lenne de nincs vele smi bajom (hátha fogom vele a taxisokat). A motor szelepfedele rosso és egészséges koszok uralkodnak odabenn. Előtte (kb 2000km el ezelőtt) nagyon nyomta magából ki az olajat. A hangja elég gengszteres, van rajta állítólag egy vég, de talán vhol szétcsúszott a kipuffogó, mert nagyon emlékeztet a 75ünkre, amikor hasonló dolog történt vele. Jó lenne egy gyári dob+hogy halkabb legyen egty kicsit. A városban nagyon állat, de 70-80 felett egy kicsit zsong a fejem tőle. Ma egyébként Egomba jártam vele és egészen kellemes volt leszámítva az ülést. A rakparton feszítettem rendesen és nagyon jó volt ilyen mélyen ülni. Mint a kapuzárási pánikban lévő idős ffiak, akik még egy kicsit löknek a szekéren és vesznek egy ilyen masinát. A futóműve nagyon feszes, nagyon fogja az utat, Vmi folyton nyöszörög, "hangicsál", a menetszél feszeget vmit... Belül csak néhány dolog remeg meg mikor áthajtok a város népszerű kényszerpihenői felett. Mikor végre kiértem a városból úgy vettem észre, hogy nekem nagyon bejön ez a 70 és 100 közti tartomány (90-nél 3000pörög talán5.ben), vhogy nincs kedvem sietni...élvezem,.... csak lazán. De egy kicsit jobban belegondolva 110 után elég öregurasan gyorsul. Nem tudom, hogy ez csak a 164 utáni érzés, vagy vmi probléma van, de majd utánajárok...Visszafelé észrevettem, hogy az egyik lámpa kicsit halványabban világít mint a másik. Ja és az indexnek a hangja!!!! Imádom: mintha kis gombostű fejeket csapnál össze. Hazaérve megint elő kellett vennem az izmosabbik énemet, de végül is jobban belátni mint a 164-et. Aztán kiszálltam, és az autóhoz tartozó 4 különböző kulcs egyikével bezártam a jobb oldali ajtot, mert csak az müxik. Aztán még egy utolsó lefényképező pillantás az autóra (igen, itt állok, reggelre is legyél itt) és már csak a két lábam vitt előre...
ingegnere23-03-2006 14:53:22 // 1478
Szívből gratulálok!:-D
veteranviking23-03-2006 14:43:10 // 1477
Nnna, végre! Gratula!!!
Transaxle rulez!
silversurfer23-03-2006 14:09:09 // 1476
Egyértelmű: klikkesedünk :-DD
Te beállnál valami elölkaparós mellé? :-PPP
Komolyra fordítva múlt évben is sikerült összeszedni a Transaxle csapatot, még közös kép is volt a végén.
silversurfer23-03-2006 14:07:11 // 1475
Gratula :-))))
Gabiszan23-03-2006 13:03:06 // 1474
Soxeretettel gratulálok, ez nagyon király!
Egomban leszen valami Alfetta-Transaxle-GTV szekció, vagy össze-vissza leszünk??
Bg.23-03-2006 13:00:27 // 1473
Régen talákoztam katalógusban 75 2.0V6 -tal de sosem láttam. Minap regisztrált ide valaki ilyen géppel, de nem emlékszem a nevére...
Whiteskull23-03-2006 12:59:54 // 1472
Gratulálok!
Akkor most gondolom úgy nézhetsz ki, mint egy jóllakott napközis. :))))))
Alfista23-03-2006 12:56:29 // 1471
Egomba ezzel jössz remélem?!
Willy23-03-2006 12:56:11 // 1470
Gratula a vashoz. Várjuk a képeket. :-))
Alfista23-03-2006 12:53:48 // 1469
Gratula, hogy megvetted és sok-sok örömteli GTV-zést kívánok!!! :)))
Várom nagyon a hosszabb beszámolót és a képeket!
martin-i23-03-2006 12:47:19 // 1468
hát nagyon úgy néz ki, hogy egy Alfetta GTV-t vettem tegnap. Még csak mára hittem el...igaz, hogy nem GTV6 de nekem ez már így is nagyon de nagyon tetszik!!! Végül is azt a pirosta hoztam el tegnap, ami Vidéken volt. A tegnap esti hazafelé vezető uton el se hittem, hogy meg van, de végül is megtörtént! az enyém.
most nem írok olyan részletes beszámolót, mert nem tudnám ugy össze foglalni, még kell hozzá pár nap...A szokásos hivatalos elintézések csak a jövőhétre maradnak, mert most van a finishe a szakdolimnak (sajnos). De már feltérképeztem a dolgokat, amiket meg kéne rajta csinálni.
lakatolás itt-ott (nem vészes, nagyon vigyáztak rá, még alul is eléggé rendben van), kipuffogó (gyári kéne), a belső műszerek közül a benzinmutató nem jó (ez egy kicsit zavaró, hogy közben matekoznom kell), csomitartó zárja halott, és a szoksásos szűrők-folyadékok...a többi (még) jó! kop-kop-kop.
amint lesz egy kicsivel több időm rakok fel képeket+több élménybeszámolót!
JA, ÉS KÖSZI A TANÁCSOKAT MINDENKINEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wickey21-03-2006 16:36:05 // 1467
Hahó.
Megkérdeztem a 3ajtós sárga sud-ot neked. Mindjárt hívlak és elmesélem...
ingegnere21-03-2006 16:18:32 // 1466
Köszi a bíztatást mindenkinek!
remete20-03-2006 23:12:27 // 1465
HAJRÁ SUD! Tegyél fel légyszi fotókat a "stációkról" :-). Köszi az ebay-es tippet!
veteranviking20-03-2006 18:52:09 // 1464
Hajrá, nyomd az új projektet:))
ingegnere20-03-2006 11:50:46 // 1462
Megnéztem, elsején küldted....sorry O:-) Elég sok a dolgom mostanában, ezért nem nagyon tudok emilezni, és elsiklottam felette.
Itt válaszolok, ha nem gond. Sajnos nem tudok segíteni. Kevés az időm, és van feladatom minden fronton. Meg az igazat megvallva én kb fél éve hellyel-közzel kivontam magam ebből az autós biznicből. Ali a célszemély, szerintem őt keresd ez ügyben. Elég komolyan nyomja az ipart!
ingegnere20-03-2006 11:47:28 // 1461
Igen, azért marad még.:-)
Neked is sok sikert..... és pénzt! ;-D Pénz az kell nekem is.:-)
Azmo20-03-2006 11:19:04 // 1459
sok sikert Mérnök Úr!:)
...btw, küldtem Neked mail-t vagy 1 hete cégesre....vagy már nem él az a cím?
martin-i20-03-2006 10:56:17 // 1458
azért nem maradsz Alfa nélkül :) én is most készülök fel lelkiekben az elválásra, kb 5óra múlva elmegy a 164... :(
sok sikert és pénzt a SUD-hoz!
Whiteskull20-03-2006 10:50:58 // 1457
Sok sikert hozzá! :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
549
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?