Forum >> Transaxle syncro
Norbika10-04-2006 14:37:26 // 1556
Tehát durván 30 ezer/pár+postaköltség.Jó,csináljuk,öszekéne gyűjteni a jelentkezők listáját,aztán hagyszóljon:)))
martin-i10-04-2006 14:33:55 // 1555
ennyit nekem is megérne! nagyon jó ötlet, bár a lakatolás nálam egy kicsit későbbre marad de már mostanság beruháznék, hogy mikor esedékes lesz (nincs messze), akkor meglegyen! Hátra sem lenne rossz de ha csak eljéhez van már az nagyon jó lenne!!!
silversurfer10-04-2006 14:32:52 // 1554
Ja, azt elfelejtettem, hogy én is arra gondoltam, csak néha nehezen fejezem ki magam :-) Köszi a linket :-)
silversurfer10-04-2006 14:28:10 // 1553
110 ojró/pár elölre, hátra nincs.
Ennyit bőven megér :-))
Én benne vagyok, az tuti.
Norbika10-04-2006 12:06:17 // 1552
Köszönöm a dícsérő szavakat,nagy munka közben többet ér a bíztatás,mint a fizikai segítség.A doblemezdologról szerintem mindenki jó véleménnyel lesz,már ha nem a kedvenc időtöltése a lakatolás.Ha többen összebeszélünk,árat kalkulálunk,szerintem mindenki benne lenne egy ilyen buliba,de én biztosan,mert jó ideig nem szeretnék komolyabb problémákat a GTV-vel kapcsolatban,értékálló dolgot kell alkotnunk.Erre térjünk vissza mégegyszer közösen.
ingegnere10-04-2006 10:00:45 // 1551
Én belő doblemezről beszéltem. itt lehet megnézni www.lokari.de
És az év második felében tényleg össze kéne állni, és a postaköltségen spórolva berendelni párat magunknak.
ingegnere10-04-2006 09:59:46 // 1550
Norbika
Maximal respekt az autódhoz, meg az egyedi legyártásokhoz. Komolyan mondom, megemelem a kalpom előtted is és a többiek előtt is, akik ilyen nagy elánnal vágtak bele a GT felújításokba. Csak ámulok és bámulok.
Nagyon szép munkák!
Norbika10-04-2006 09:34:51 // 1549
Hát igen,ha valóban ez a helyzet a műanyaggal,akkor sajnos csak pénzkidobás lenne az egész.A csavarfelfogatást 5 perc alatt megoldanánk,mert megfúrjuk a lemezt süllyesztett csavrral a műanyagot felcsavarozzuk,vagy konzollal,alátéttel,vagy csak anyagában,elgitteljük,lfújjuk.De storno,ha ledobja magát+a műszakin csak megkérdeznék,hogy ez most mi?Meglepődnék,ha gond nélkül átmenne,ez Magyarország,nem Amerika,ahol azt műszakiztatsz le,aminek van négykereke,a többi nem érdekes.Szinte mindenhez kell bizonylat,meg mittoménmi.Az ajtónak nem a külső lemez a súlya,hanem a kerete bika nagyon,azzal nem is foglalkoznék.Nincs más hátra,csak a profi rozsdavédelem,fémig csiszolni mindent,savas alapozni mindenképpen,és jó minőségű anyagokkal fényezni.Meg sem kérdezem,mibe fájna egy üres karosszéria homokfújás-galvanizálás,ezen is gondolkoztam,de így is túlléptem már most a keretet,hogy KB:a munka 70%-a van még csak kész a két év alatt.
silversurfer10-04-2006 08:04:34 // 1548
Ja, kicsit olyan jégesős feelinge volt.
Akkor marad a vas, doblemezzel.
veteranviking09-04-2006 23:01:19 // 1547
Hidd el a műag. egy idő után elreped, elválik a vastól, sajna tapasztaltam:-((
Nem ez az egyetlen problémája, még ráadásul el is öregszik és elveszti tartását, és idétlen hullámos lesz.
Remek példa erre fastcar baloldalt a sportszürőnél kivágott üvegszálas fekete motorházteteje, Egomban láthattátok.
Sportcélokra kifejezetten ajánlott, de nem a felület szépsége, hanem a súlya miatt.
Wickey09-04-2006 22:35:37 // 1546
Árat lenyomhatja még a nagy (4-5 darabos) széria.
Amúgy a gtv azért cikis, mert ott nem csavarozott a sárvédő elöl.
75ösre 90-esre lehetne gyártatni de abból meg van annyi hogy dunát lehetne vele rekeszteni :-P
Valahogy azt kell megoldani hogy a műanyag elemek csavarkötéssel rögzüljenek a kasztnihoz. Ez számomra perpill dilemmát okoz.
Amivel lehetne okoskodni még, azok az AJTÓK! Na, az kegyetlen nehéz darab, legalább 30 kiló lehet darabja... Fém merevítőket meghagyni, és műanyag borítást csinálni rá? Hmm?
Meg kéne kérni IC-t supportálja meg a projektet két porrá rohadt ajtóval, hogy legyen mivel kísérletezni...
Norbika09-04-2006 19:06:05 // 1545
Igazából egy ekkora projekthez kellene egy olyan műanyagos ismerős,aki legalább a munkdíjjal békénhagy minket,akkor anyagárból szerintem KB:40-50-ből meglehetne oldani két sárvédőt,két doblemezzel.Mondjuk márkaszeretetből:))))
Norbika09-04-2006 19:01:11 // 1544
Ing szerintem műanyag dobvédőre gondolt,mint ami nagy divat volt régen a zsiguliknál például.
Nem hinném,hogy ennyit számítana a tágulás,hogy megrepedne a festék a két anyag között.
silversurfer09-04-2006 11:27:22 // 1543
Nekem igazából Ali pedzegette ezt a témát, majd megkérdezem őt is. De azért gondoltam, mert az a légterelő nagyon jól sikerült. Ha menne akkor meg számolgatni, kell mi éri meg. Vagy doblemez kéne. Ezt még Ing vettete fel régebben.
veteranviking09-04-2006 10:31:32 // 1542
Asszem Kari egyik ismerőse ezt az üvegszálas témát már megoldotta.
A versenyautóra jó ez, de utcai autóra azért nem jó mert az üvegszálas műgyantának más a hőtágulása mint a vaslemeznek és az illesztéseknél mindíg elreped a festék.
...bár 1 repedés még mindíg esztétikusabb, mint a rozsdás lukon kukkolni a futómű alkatrészeit:))
Norbika07-04-2006 20:30:42 // 1541
Ezen én is gondolkoztam,nem akarok hülyeséget mondani,de szerintem meglehetne csinálni.Az első embernek fájna sokba(mint a spoilernél nekem)mert ő csináltat negatívot róla,na az drága,a többi feleannyiba lesz kb.Nem rossz ötlet egyébként,körbe kéne járni a témát egy műanyagossal is.Pár kiló minuszt is jelentene a megoldás.
Norbika07-04-2006 20:27:20 // 1540
Nagyon köszönöm a búrákat,mondd meg,hogy juthatok hozzá(posta is jó)és a végére mondd meg,mivel tartozom,mégegyszer köszönöm.A spoiler téma úgy néz ki,hogy megmondod,kb mikorra kell,és én legyárttatom neked.A középrács nélkül asszem 15 forint,ráccsal 18,olyan alurács lesz,amilyen az enyémben is van.Ha nem kell bele a rács akkor üres középpel kapod,mert nem csináltattam negatívot a műanyag,eredeti rácsról.Ha érdekel a dolog,szólj,elintézzük,elég gyorsan dolgoznak.
veteranviking07-04-2006 13:40:32 // 1539
veteranviking07-04-2006 13:37:40 // 1538
Egy ilyen frontspoilerre én is jelentkeznék az enyém elég zilált!
silversurfer07-04-2006 13:13:11 // 1537
Hali,
vajon sárvédő oldallemezt nem lehetne gyártani műanyagból??
Mert az lenne a legyeszerűbb, és többé már nem rothadna...
Norbika07-04-2006 12:08:04 // 1536
Hát úgy néz ki,hogy a színt is megszavaztuk itthon,Ferrari Rosso lesz,szinte biztos,nekemis tetszik,a barátnőmnek is tetszik+piros volt eredileg is,úgyhogy az lesz spoilerestül lökhárítóstul.Tükröm még mindíg nincsen sajnos.Lehet,hogy valami csepptükör lessz a vége,de ha fényezésig nem lesz,akkor krómozottat szerzek.Már "csak" valami komoly felni kellene gumival,meg a kicigizett kárpitokat kicserélni,tetőkárpitot csináltatni,mert azt leszaggattam,ocsmány állapotban volt,és az első futót átnagyítózni,és mehetne is össze az újerőre kapott olasz csődör:-)Sohanem kerül vissza a fa alá,nem is gondolta volna két éve senki,hogy egyáltalán még valaha is az úton lessz,ha csak nem tréleren a vastelep felé:((Mostmár fűtött garázs az otthona.Remélem az esőt is megjegyezte,hogy néz ki mert istenbizony nemhozom ki se esőben,se hóban,ha kész vagyok vele!
martin-i07-04-2006 11:22:54 // 1535
nagyon állatul néznek, ki! és a lökös is nagyon ott van...pláne a színe+ez a rácsos dolog is!
Norbika07-04-2006 11:18:19 // 1534
Norbika07-04-2006 11:17:07 // 1533
Norbika07-04-2006 11:07:13 // 1532
Kardánost keresek a második kerhez közel,ha valaki tud címet,szóljon,köszi!
Norbika07-04-2006 11:04:14 // 1531
martin-i07-04-2006 10:20:24 // 1530
akkor már egész a finishben vagy! Biztos faszán fog kinézni, pláne ha ennyit vesződtél vele, sok szerencsét és pénzt!!! :)
Norbika07-04-2006 09:12:04 // 1529
Nem baj,ma megyek az új frontspileremért,teszek majd fel képeket,én is kíváncsi vagyok,milyen lett.Csináltattam sablont,úgyhogy üvegszálas cuccból lett lemásolva,a régi kuka,mert csak szegecselni lehet,meg összvissza hullámos,szóval nem jó.Vettem az RS-tuningnál sűrű szövésű rácsot,az helyettesíti a műanyag rácsot,szerintem igényesebb lesz.Ha itthon lesz a motyó,mutatok képet.
Norbika07-04-2006 08:56:16 // 1528
Már fényeztetni kellen menni,de az alját még rendbe kell szedni,szerintem 3 napos meló van rajta,de csak a hónap végén vihetem el,mert tele van,a fényező meg már vár.Utálom,ha áll a projekt,de minegy,már vártam mindenkire annyit,hogy ez meg se kottyan,addig is elviszem a kardánt felújítani,mert olyat üt,hogy mindenki kiesik a kocsiból,nemtudom apámnak hogy nem tűnt fel,hogy milyen állapotú autóval járt.Bár lehet,hogy ezért tette le a gesztenyefa alá 4éve:(((
Whiteskull06-04-2006 17:33:02 // 1527
Négyszer-ötször meg kellett néznem. :)))
veteranviking06-04-2006 14:07:34 // 1525
Indexbúrám, asszem van:)
Holnapra megnézem!
Slowfeet06-04-2006 14:06:55 // 1524
Ezt lécci rakd be (aki találta) csevegésbe is!!!!!!! Hátha nem néz be ide valaki :)))))))))))
Norbika06-04-2006 14:03:57 // 1523
Segítsetek légyszi,ha tudtok.Keresek egy pár visszapillantót,nem kell,hogy motoros legyen,és egy pár első indexbúrát a lökibe,az enyém fakó is repedt is.Ha valakinek kallódik otthon ilyesmi,megbeszéljük.Köszi
Alfista06-04-2006 13:08:36 // 1522
Mint a régi szép időkben!
GTV a király!!! :)))
martin-i06-04-2006 13:05:57 // 1521
GYÖNYÖRŰ! ez a kifékezés nagyon szép volt... :)
veteranviking04-04-2006 21:24:32 // 1519
Még innen nézve is sas a gép:))
silversurfer04-04-2006 21:02:19 // 1518
Nahát...
Kár, hogy nem futottunk össze :-(
Reméljük azért előbb készleszel mint a jövő évi tali.
veteranviking04-04-2006 20:52:49 // 1517
Sziasztok!
A tali isten volt, sose láttam még egykupacban ennyi Alfát.
Remélem jövőre te is gyarapitod a GTV tábort.
Norbika04-04-2006 20:48:27 // 1516
Sziasztok!Én is ott voltam Esztergomban,sajnos Silvert egy pillantra láttam csak,mikor épp jött fel,de nem látott,mert azt leste,hova tudna leparkolni.Ing éppen riportot adott valakinek,volt kamera,meg ami kell,úgyhogy nem zavartam,Fastcart meg nem láttam a tömegtől,vagy nyolcan állták körbe,biztos azt kérdezték:Ez dízel??:-)A hangja elég meggyőző volt.Egyébként a tali nagyon tetszett,bár a Peugeottal jöttem,egy konvoly kergetett el a taliig,ami nem volt rossz.Jövőre biztos,hogy GTV-vel megyek,addig csak készen leszünk már.Jó volt látni a régi idők Breráit egymás mellett.Kár,hogy nem tudott az összes GTV egymás mellé állni,de gondolom nem egyszerre jöttetek,így nem tudtak típus szerint parkoltatni.Ha nem lettem volna GTV-buzi,mostmár akkoris az lennék,egyet írérhetek,jövőre eggyel több GTV lesz kinnt.
Alfista03-04-2006 20:42:56 // 1515
Sziasztok!
Nagy élmény volt Veletek találkozni és beszélgetni!
És azok a csodálatos GTV-k! Hmm! :-)))))
martin-i03-04-2006 20:37:01 // 1514
jól sikerült kép! Jó volt találkozni Veletek! :)
silversurfer03-04-2006 14:35:38 // 1513
martin-i28-03-2006 15:15:29 // 1512
lehet, hogy nem nagy dolog, de azért gondoltam leirom az első nekifutásomat A GTV-nek. Olajcserét csináltunk volna tegnap a bátyóval, de nem hittük volna, hogy ekkor az olajleengedő csavarja (nem volt hozzá akkora kulcsunk...) + nem jo olajszűrőt adtak hozzá. Igazi kezdő GTV-s vagyok...hnap ujra nekiállunk, de azért 1-2 dolgot sikerült elvégeznünk. Aztán tnap este a belső visszapillantó esett le, próbáltam visszaragasztani de nem jött össze, ezt Stee146 kolega is tanusíthatja (pont akkor jött haza). Hnap folytatódik az átírási macera sokadik felvonása...de jó uton haladok (kanyarokkal tarkítva, amit a GTV nagyon jol bír) haladok, hogy célba érjünk!
remete27-03-2006 21:45:40 // 1511
Az nem egyszerű... csíkost nekem sem tudtak szerezni, csak minőségben/ színben egyező cuccot; a minta már sok volt kritériumnak.
Gabiszan27-03-2006 21:12:51 // 1510
Köszi, még utánajárok. Aki most dolgozik másik ülésemen, neki sajnos nem sok mintája van, de még noszogatni fogom. Ha anyagot találok neki, szépen meg tudja csinálni, meg itt van a szomszédban, Veszprémben.
Lehet, hogy Bp felé kellene orientálódjak anyagbeszerzés ügyében. Az lenne az igaz, ha pont ugyanezt a fekete-csíkos plüsst le tudnám vadászni.
remete27-03-2006 20:34:51 // 1509
Köszi Ing.! Gabiszan: a kárpitos mester akivel dolgoztattam pécsen egy központi nagyker-raktárból szerzi be az anyagait; ezek állítólag speckós (nem bútorkárpit, annál strapabíróbb) anyagok és meg kell neki rendelni amit akar hozatni (mintát tart mindenből, amilyen típust a raktár hozni tud, legfeljebb nem minden színből). Állítólag minden valamire való autókárpitos máshol is így csinálja, szóval szerintem keress egy kárpitosmestert a jobbik fajtából és kérdezd meg hol van a beszerzési forrás - ha normális, biztosan segít. Gondolom a pécsi raktár címe nem érdekel téged (amúgy úgy emlékszem a Zsolnay Gyárban van valahol).
remete27-03-2006 20:29:54 // 1508
Vagy esetleg külső keretről van szó... :-/ végül is azt is meg lehet próbálni... bár az bonyolultabb.
remete27-03-2006 20:27:09 // 1507
Szia! Sajna nekem sincs ilyen műanyag bigyóm, DE! Az utóbbi időben sokat kísérletezem műgyantaöntéssel (szilikonos formalevétel, másolás etc...); ha a kapaszkodókörmökre ki lehetne találni valami okosat (ezek törnek le mindig), akkor szerintem probléma mentesen tudnék másolatot készíteni ilyen cumókról. Ha semmi nem jön be szólj és kísérletezek egyet a kilincskerettel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
532
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?