Forum >> Transaxle syncro
remete18-03-2005 22:57:42 // 306
Ingegnere engedélyével tehát nem váltó (azért ide írok, mert a szerelős topik nagyon tele van mindég - modernekkel): GTV-s kollégák, van-e valami rajzotok, ismeretetek a tetőablakról? A helyzet az, hogy az enyémen nem zárható százasan és ez igen nagyon aggaszt. Van nekem itt egy kazal okos könyvem, de tetőablak szerkezeti rajz vagy leírás egy se! Segítsetek, ha tudtok, előre is köszönöm!
remete17-03-2005 22:12:44 // 305
Háj! Hát láttam... hát leesett az állam. Nem akármi (a kormány se)!
Norbika17-03-2005 07:51:18 // 304
Nem rossz,nem rossz.Ugye elvileg a szinkrongyűrűt felületkezeltetted,mert gyorsan kopik,ugye.Elvilrg több idő is lessz,mire összekopnak a váltódban az anyagok.De elvileg sokkal tovább tart.Na,erre nagyon kíváncsi leszek,remélem sikerül.
ingegnere17-03-2005 07:49:11 // 303
Szia.
Sajnos nincs ilyen tükröm (a Sudon is kispolák van a króm helyett).
A kipu a jövő heti kúra után rendben lesz. Tegnap is nagyon sokat javult.
Bár most a hangja változott kissé.:-)
ingegnere17-03-2005 07:47:46 // 302
Na, ez engem is érdekelne....:-)
Váltót csináltam már, szóval ebben a részében biztos vagyok, itt most a felújított szinkronok a kérdésesek.
Tegnap átvettem őket, meg a könnyített fogaskerekeket.
Ránézésre nagyon rendben van minden (majd fotózok is és feltolom ide).
Ebbe a váltóba most könnyített 2-es 3-as megy, és 5 (!) új szinkron.
Árakról csak az után írnék, hogy elkészült a váltó, és futott már pár 10 pár 100 km-t. A váltó péntekre kész, de hogy mikor kerül kocsiba, még nem tudom.
Megnyugtatásul: nem csak egy garnitúra szinkront csináltam, tehát elvileg marad még.
Kicsifijjú16-03-2005 20:40:05 // 301
Ja,csak a kipufogód lehetne má kész...ebbe őszülök bele...:o)
Kicsifijjú16-03-2005 20:37:13 // 300
Máj Mászter!
Mos mikó hazaértem jutott eszembe,hogy van-é ott a halomban két króm tükröd bármilyen Alfáról (jobbos-balos)?!
Lecserélém hirtelen az elektromosat (pláne,mert Jackie Brown jobb oldali tükre mekánikús jellegű és Anya lábrázást fog kapni,ha nem tuggya állítani...:o))Ergo: Bendegúzról átapplikálnám a két elektronyosat és akkó kíne a Bendire valami króm...
Norbika16-03-2005 20:12:50 // 299
Szia.Engem az is érdekelne,hogy pontosan mit cserélsz ki,mennyiból hozod ki a felújítást,és hogy milyen lett a váltó.
ingegnere16-03-2005 07:23:54 // 298
És hogy hű maradjak a topic címéhez.
Ha minden igaz, ma meglesznek a szinkronok és a "finomságok". Akkor majd reflektálok az alábbi linkre, és talán mutathatok érdekes képeket. ;-)
Látogassatok el az oldalamra, és nézzétek meg, mivel gazdagodott az autóm az elmúlt héten!:-)
ingegnere16-03-2005 07:21:34 // 297
ingegnere16-03-2005 07:18:28 // 296
Sziasztok!
Egyik szemem sír, a másik nevet.
Sír, mert nem csak váltórol esett szó, míg nem voltam, de örülök, mert össze lehetett szedni a GTV-s-75-ös-Alfettás társaságot egy topicba.
Ezennel ünnepélyesen bejelentem, hogy menjen csak a diskurzus a Transaxle autók kapcsán bármilyen témában! :-) Örülök neki.
remete16-03-2005 01:24:46 // 295
Hálás köszi! Igyekszem egyet keríteni péntekig - minél előbb meg akarok szabadulni a fixre kötéstől. Bocs ingegnere, hogy szemeteltem a topicodat, de ez volt a hely, ahol gondoltam tutira találok GTV-s kollegákat. Apropo váltó, ezt néztétek már?
http://alfa.denovich.org/twiki/bin/view/Alfa/GearLightening
A népek tolnak mellé egy rajzot is PDF-ben a méretezéssel. Látott már ilyet valaki a gyakorlatban?
Robi15-03-2005 15:02:39 // 294
Ha esetleg mégse lenne jó Wickey-é, akkor Meteor, 412-41-41. Szarér'-hugyér' adják.
Wickey15-03-2005 13:02:15 // 293
Elvileg lehet kapni újonnan.
Gyakorlatilag, ha ugyanaz, mint ami a V6ban van, akkor lehet, hogy lesz nekem egy. Most cseréltem fél órája, és most sem kapcsol, pedig kipróbáltan jót tettem bele. Szóval lehet, hogy amit kivettem, az is jó volt, és vezetékezésgond van. Majd megnézem.
remete15-03-2005 12:32:34 // 292
Üdv szerelőtársak! Valaki tudna mondani olyan hőgomba típust ami jó a GTV 2.0-ba? Vagy ha van működő eredeti, arra meg vevő lennék erősen. Rizzo könyve szerint a kapcsolási küszöbök: 82°C és 92°C, a menet nem tudom milyen. Ötlet?
silversurfer13-03-2005 17:20:55 // 291
Igazából nem tudom mennyi pontosan a vége, mert kisseb átmérőjü kereket használok: 590mm, 615mm helyett. Szóval 180km/h mutatot az óra, ez már nagyon a vége volt, 160 ami kényelmes, nyugis...
Norbika11-03-2005 20:31:38 // 290
ÁÁÁ,oda se neki,én már túl vagyok rajta,két nap volt az egész,de most,hogy kommunikáltunk,nehogy vírusos legyen a gépem:0)
Adam11-03-2005 18:23:36 // 289
ehh,. éppen dögrováson vagyok, valami infuelnza hülyeség... ennyit a hétvégéi GTv szerelésről... bár nem adom fel, remélem, szombat max vasárnap kialszom ezt a hülyeséget...
Norbika11-03-2005 17:35:06 // 288
Na,nincs itt senki,kedves GTV-s kollegák?!
Norbika10-03-2005 20:25:58 // 287
Persze,csak ha kész van,akkor hozd ki,az enyémeet sem tudom vinni sajnos.
Adam10-03-2005 18:37:30 // 286
Hááát, majd meglássuk, hogy elkészül e addig. Mert azért sok-sok apróság van még hátra. Elvileg tartható az ütem, de semmit sem szabad elkiabálni, egy félkész (negyedkész) autóval meg nem akarok elmenni.
Norbika10-03-2005 17:24:10 // 285
Tényleg Adam,kihozod a piros csodát a talira?Szívesen megnézném!
Norbika10-03-2005 17:17:24 // 284
A lényeg,hogy megoldódott a rejtély.:0)
Kicsifijjú10-03-2005 13:41:59 // 283
Mondom én,hogy fűtéscsap vagy radiátor...:o)
Adam10-03-2005 13:07:50 // 282
Na ma melegitettem egy jó fél órát, így már melegszik a felső cső is... 15-20 perc nem volt neki elég.
Fütés még mindig lagymatag, de majd meglesem azt is mitán szétkaptama műszerfalat.
Adam10-03-2005 00:28:41 // 281
hát holnap akkor kap egy még tovább való járatást.
a rendszer tuti tiszta, eléggé szét lett kapva a motor, blokk vizterét is kitakaritottam, stb...
na majd holnap helyzetjelentek :o)
Rizzo09-03-2005 18:50:48 // 280
Adam
Ha a hűtő hideg a motor meleg akkor vagy :
-kevés ideig melegitetted a motort és még nem nyitott ki a termosztát.
Álló autónál legalább 15-20 perc kell.
-mégis rossz a termosztát vagy a vízpumpa.
-kevés víz van a rendszerben és nem tud keringeni,bár akkor hamar felforrna.
-koszos a rendszer.Ecet 1 napig aztán slag minden csőbe.
A fűtésnek a termosztát nélkül is melegednie kellene.
Adam09-03-2005 16:46:03 // 279
ááá, nem olyan ő, pláne, hogy az ő gyermeke is ez az autó (vagyis anno az ővé is volt)
Norbika09-03-2005 16:45:45 // 278
De akkor viszont nem létezik,hogy nem melegszik túl.
norbee09-03-2005 16:44:51 // 277
A Mérnökúrnak biztos lenne rá ötlete, de miután televizeltük a topikját, szerintem franciakulccsal esne neki a GTV-dnek... :))))
Adam09-03-2005 16:41:47 // 276
olajhömérő nincs, olajnyomás van. :o)
de az olajnyomás teljesen jó értékeket mutat, hideg motornál fél állás, majd lassan lejebb kúszik ahogy melegszik a motor.
Adam09-03-2005 16:40:13 // 275
Hááát, azt nem nagyon tudnék csinálni, lévén nekem a TS moci és a kormányszervó szivattyúja miatt ott gyakorlatilag semmi sem látszik.
norbee09-03-2005 16:39:59 // 274
A mutató szerint nem melexik... De ha azt meg az olajhőmérő helyére kötötted be? :))))))))))))
Adam09-03-2005 16:39:12 // 273
Pedig az lesz... melegedni nem melegszik, ugyhogy nagy baj nem lehet.
Adam09-03-2005 16:38:43 // 272
na ja, tuti nem ér oda, lévén a hütő két átellenes pontján van a be illetve kimeneti nyílás. :o)
Norbika09-03-2005 16:31:59 // 271
Norbika09-03-2005 16:25:45 // 270
Főleg,hogy a felső cső adja magát,lehet,hogy le se ér,csak megtörve.
norbee09-03-2005 16:24:47 // 269
Küldj már egy fényképet a motortérről ide plíz... :)))
Adam09-03-2005 16:24:40 // 267
Na jó, tényleg kissé nehezen raktam össze, már nem emlékeztem minden apróságra, de azért ezt nehéz lenne megoldani :o)
Adam09-03-2005 16:23:46 // 266
háááát, egy negyed órát legalább járattam.
TS motor van benne.
Jövő héten visszahelyezem a forgalomba, azt egy jól szituált próbaút során sokkal több minden kiderül.
norbee09-03-2005 16:23:09 // 265
Mondjuk azt elég nehéz megoldani, de láttunk már nagyobb csodát is :))))
Adam09-03-2005 16:22:12 // 264
A hütő is jó, az is cserélve lett. Bontott, de kitakaritottam.
Norbika09-03-2005 16:22:04 // 263
Vagy megcserélted volna a csöveket,és alul tolod be a vizet a hűtőbe.:0)
norbee09-03-2005 16:21:29 // 262
Hőátadás a karosszériáról?
Várjál, most Alfetta GTV-ről beszélgetünk. Ugye Adam? V6 vagy TS?
Norbika09-03-2005 16:19:10 // 261
Ja,de akkor miért meleg az alja?
Norbika09-03-2005 16:17:32 // 260
Ha kafa a vízpumpád,nyit a termosztátod,más ötletem nincs.
Norbika09-03-2005 16:16:50 // 259
Ha az alja meleg,a teteje hideg,ugye egyértelmű,hogy a víz nem kering át rajta.
norbee09-03-2005 16:16:50 // 258
Norbika, druszám: paffff! :))) Ha a felső (bemenő cső) hideg, akkor a belső körből nem jön ki a víz a külsőbe, nem? :))))
Norbika09-03-2005 16:14:58 // 257
Szerintem szinte biztos,hogy a hűtő van eltömődve.Kövezzetek meg,ha nem.(azért azt ne).Én biztos vagyok benne.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
444
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?