Forum >> Transaxle syncro

Robi27-05-2006 16:49:46 // 1856
Jelentem, az "E" merga se megy. Nem tudom, hogy milyen motor volt benne, de nagyon vérszegény volt. Pár hete az M3-ason megérkeztem a nyakába, persze b*szott lehúzódni. Miután kénytelen voltam a fénykürtöt masszírozva intenzíven lefékezni mögötte, és kb másfél centi követési távolságot felvenni, gondolt egyet, visszagangolt, és padlózott. Mire felgyorsult 180-ra, megnőtt kb 5 centire a távolság, de aztán újra fogyni kezdett. Nagy duzzogva lehúzódott, én meg kicsit izzadtságszagúan, de ott hagytam egy 21 éves dízel Alfával. :)
martin-i27-05-2006 12:30:31 // 1855
hát, ha én majd vmikor motort váltok (HA) akkor nekem is vmi V6-os cucc kéne, csak még nem tudom, hogy a régebbi konstrukció legyen vagy már egy ujabb 24v-es... de ez még a jövő és a jövendőbeli pénz zenéje :( ja, a legkomolyabb a tegnapi kis 500km es utazásba, hogy 8,6-9,0 körül fogyasztott, úgy hogy volt benne az a 160-170-es tempo egy jó ideig míg az ideiglenes holland-magyar Alfa formáció kialakult és futott (akkor eléggé nyomtam neki! amúgy olyan 90-110körül mentünk a főúton, de az is nagy élmény volt!
Wickey27-05-2006 10:20:48 // 1854
lassan de biztosan cuppan bele a 2.5ös motor az enyémbe is. A háromezres felül már szét van kötögetve. A kipuffot meg a kardánt kell lent kikötni a bakokkal együtt, utána drag and drop... Addig meg alázok a dízellel :-)) mercis csóka megnyúlt arccal vette tudomásul tegnap hogy nem megy a cémerga 200-at ellentétben az olajkályha alfámmal. Hehehe.
martin-i26-05-2006 23:20:06 // 1853
Köszi még 1x a vendéglátást meg azt a sok hasznos infot amit adtál+amiket beszéltünk! Na és az autód... hmm! Nagyon jó volt látni és vezetni egy msáik GTV-t és rengeteg minden hasonló de mégis más volt a 2 autó...de a szellemük ugyanott született! Remélem felvesznek és akkor majd erendszeresebben tudok lejárni Hozzátok. Ja, azt az Aléfettát, amit meglátttam gondoltam megírom hátha kedvet kapsz hozzá és becetlized, hátha nem kell a tulajnak->elég hanyag módon néz ki (a középkonzol alatt és a váltó előtt egy hamutáél volt benne, gondolom nem volt benne és így, amúgy meg mellé és mindenhova volt hamuzva megszemetelve és kivülről is le volt lakva de amúgy fasza)... Hazafelé Siófok felé mentem, mivel arra még nem jártam kocsival pláne nem GTV-vel. Az az Ő terepe. Dombok, kanyarok, gyorsa kanyarok, megint dombok stb...Olyan jó volt egyik domtetőről a másikra átgurulni 100-110-el, hogy csak úgy vigyorogtam. Aztán később beért egy pár hónapos Alfa GT holland rendszámmal és az egyik városban mellém csorgott és a faszi+a nője átintegettek és mutatták hogy nagyon OK a kocsim. Erre én dudáltam nekik és készségesen előre engedtem, majd+köszönte, szóval egymás s....ét nyaltuk jo pár km-en. Aztán kiértünk a városból még mentünk egy ideig együtt (160-ig) aztán nagyon elhúzott, később beértem amint éppen egyí Toyota Corollát előzött le de az szemétkedett és nem akarta elengedni. Egy kicsit erőködött de egy 2006-os Alfa GT-vel nem vehette fel a versenyt egy vvti vagy mi...a holland barátunk kapcsolt egy kerek egyjegyű számot majd úgy otthagyta... mikor én odaértem, velem is próbált szívózni de James Bond Alfáját nem olyan fából faragták, sőt, heggesztették!!! (lendületből) visszakapcsoltam és utána már elmondhatta magárol a toyotás, hogy 15 mp-en belül két Alfa is legyűrte az egyik GT, a másik is csak van egy V betüje még (amit biztos nem tudja mit jelent) de az egyik olyan idős volt mint a toyota vezetője.. így járt ahogyan Kurt Vonegut mondaná...
silversurfer26-05-2006 22:03:49 // 1852
Király :-)
remete26-05-2006 21:35:42 // 1851
Azér' mondtam az embernek, hogyha nem viszi el mégse, hívjon ám :-DDD! Újra négyhengeres az alapjáratom :-) baró!!!
silversurfer26-05-2006 20:07:52 // 1850
Aszonta az ember, hogy valami fiatal srác. Mindegy azért jó üzlet volt :-))
bb1826-05-2006 17:51:26 // 1849
és most a vas is még 20 ft körül van kiloja, tehát jön is vissza belöle !!
remete26-05-2006 16:57:53 // 1848
Silver, azt hittem te vitted el a 2.0-ás váltót. Akkor ki foglalta le? Leht, hogy nem is közülünk valaki - későn telefonáltam... :-( Na, mindegy, amarad a vátófelújítás; legalább tudni fogom mi van benne. Ma itt járt Martin-i; vezettem a gépét: hát qrva jó motorja van, azt kell mondjam! Nem csinált rossz vásárt a géppel!
Norbika26-05-2006 09:58:31 // 1847
Hát figyelj,ha hosszútávon gondolkozol alkatrészügyben,és megengedhetsz magadnak 1000EUR készpézt hirtelen,szerintem mindenképpen megéri,hogy behozz magadnak egy komplett GTV-t külföldről.Feltéve persze,ha nagyon jó állapotú.Amit gubiztam a bontóbol,GTV-t:75.000.FT volt,házhoz hozták trélerrel.Jó volt róla az összes karosszéria elem körbe,kivétel a küszöbök,de azokból vettem újat.Ezenkívül maradt belőle egy tuningolható h.fej,motoralkatrészek,főtengely,ebből vettem ki a sach kuplungot,amit felújíttattam,a kardán első fele innen van+egy váltóm,de az szar.A többit szétvágtam(csupasz váz maradt)és elvittem a vastelepre.Mindennel együtt nagyon megérte,ja 4 koni is volt benne(piros)azok mennek majd a kárászyhoz.Tehát szerintem nézz előbb körbe,és ha netalán találsz itthon olyan kasztnit,amin jók a sárvédők,a többi meg jó tartalékba,vedd meg egybe,nem vacakolj,hogy ez+az kell róla,mert akkor csak drágább lesz,ami menthetetlen,úgyis kidobod a végén.
martin-i25-05-2006 21:00:26 // 1846
hát kolegák ezek nagyon jol hangzanak.... !!! Bár én még csak ismerkedem a Nord motorral+ a GTV-s élményekkel, de hasonlóakban már én is gondolkoztam. Nekem a turbo nem szimpatikus, persze másoknak bejön, de engem a nagyobb szívó blokk érdekelne...majd vmikor... De ha vmelyikőrök már elindult a megvalósítás útján, vagy legalább már a tervek megvannak már azt is ösztönzőleg szívesen meghallgatnám és a többi kolega is szívesen olvasná! Félelemetsek lehetnek ezek a gépek ha tényleg kihozza az ember belőlük amit lehet...de ez a szép az egészben! És mindenkinél ez a rohadt dolog a legnagyobb akadfály amit sajnos PÉNZNEK hívnak :(
silversurfer25-05-2006 19:47:01 // 1845
Igazad van! Aki tuningolni akar alapból vegyen nagyobb motort. De én csak némi plusz lovat szertnék, nem az a célom, hogy enyém legyen a legbrutálissab gtv a világon. De ha valaki ezt szeretné annak szurkolok és kiváncsi vagyok rá!
Wickey25-05-2006 19:44:02 // 1844
Jövő? Lássuk. 3,0V6 24V két változó geometriás alacsonnyomású turbóval, max. 250-260 lóerő, és 300-330Nm. Kezdetben. Aszt' ha túl jól haladtok a nord motorokkal, elgondolkodom azon hogy jól meghúzom a turbó nyomásszabályzó csavarokat nehogy kilazuljanak (300-350LE) :-P
silversurfer25-05-2006 19:40:30 // 1843
Tudom, olvastam. De akkor is idegesit a téma. Mit csináljak.... Azon is gondolkodtam, hogy már láttam kint 1000 euróért gtv6-ot. Anyaognak jó az is. De amennyi pénzből behozom....
Norbika25-05-2006 19:36:25 // 1842
160 elég,egyenlőre,térjünk erre vissza egy év múlva,akkor mi a véleményed.160,az meg mi,annyi a vérnyomásom:)))
Norbika25-05-2006 19:34:30 // 1841
A műanyag sárvédő dolgát már egy kolega kitárgyalta,hogy sajnos reped.Én mikor sárvédőt kerestem,akkor vettem meg a másik GTV kompletten,bontva nem találtam sehol.Újjonan tudok ha kell,de nem akarod te azt kifizetni,mert vicc.
silversurfer25-05-2006 19:34:05 // 1840
Kivülről legfeljebb a nagyobb karbi fog látszódni. Ez a cél. Azt meg nem azonositja be senki. Olyan karbit rakok bele amilyet akarok. Lehet, hogy lesz hűtött fék is elöl. Az is és a Konik is beleférnek a műszakiba. Mi kell még?? Ez egy GTV :-PPP (jó persze tudom még ezerféle dolgot ki lehetne cserélni, de nem versenyautót akarok csak még pár pacit, 160 elég is...)
silversurfer25-05-2006 19:30:51 // 1839
BEszéltem egy másik karosszériással is a sárvédő miatt. Ő szerinte is cserélnem kéne....De hogy, hol kapok ilyet??? Igy hirtelen sehol.... Maradna a műanyag??? Mi a véleményetek??
Norbika25-05-2006 19:30:11 // 1838
Sajnos egy igazi utcai meglepetéscsomagot motor formájában igen drága megépíteni,és ez csak a jéghegy csúcsa.A hajtáslánc,a fék,a felfüggesztést mindet cserélni kell.Csúcs cuccokból még vagy 4 GTV ára.A műszaki reménytelen(a szokásos módon)
silversurfer25-05-2006 19:28:33 // 1837
Ez nekem is egy jó egyéves projekt a számitásom szerint, de lehet, hogy kettő lesz. A lényeg az hogy legyen cél!
Norbika25-05-2006 19:27:32 // 1836
Hengerfejem van másik,azzal lehet játszani,de a motorom új,arra vigyáznom kell.
Norbika25-05-2006 19:26:27 // 1835
Ha bejáratom a gépet,akkor csináltatok eg komolyabb hengerfejet,+megkeresem az emberemet,aki tud segíteni a turbóm beépítésébe,amit blokkátalakítás nélkül kell befaragni,tehát egy kisnyomású turbót szertnék,amolyan kis titkosat,a tuning h.fejhez.200lovat simán lehet csinálni,és a blokk gyári marad.A kuplung nem,meg a kardán sem,de nem rángatózós lesz,hanem nyomatékos elvileg.Ez sajnos a jövő zenéje.
silversurfer25-05-2006 19:26:17 // 1834
Én vettem egy másik blokkot, azon fogunk kisérletezni. Vezérműtengely, hengerfely, 10.4:1 kompresszió dugó, 45-50-es karbik igy hirtelen. Kint nagyon sokan épitenek át NORD-ot, ott van tapasztalat onnan nézelődök. Ha van másik vezműtengelyed kisérletez nyugodtan, de ha csak egy azt szerintem ne cseszd el. Bár ez csak az én véleményem.
Norbika25-05-2006 19:22:38 // 1833
Kaptam egy tippet,hogyha bejáratom a NORD-ot,akkor rakjam el vezérlést egy-két foggal,nagyon bika lesz a felső tartományban,de az alsóban gyenge lesz.Tud erről valaki?Vagy maradjak egy alaposan átdolgozott hengerfejnél?
silversurfer25-05-2006 19:21:53 // 1832
Utánanézek.
silversurfer25-05-2006 19:21:22 // 1831
Egyelőre nem tudom, de nekem is kéne :-)))
Norbika25-05-2006 19:20:19 // 1830
Hogy tudok sperrest szerezni?
silversurfer25-05-2006 19:19:48 // 1829
DE nelem az kell mert a terveim szerint olyan 160 lovat ki akarok hozni a 2 literesből, ahhoz meg ez jobban passzol.
Norbika25-05-2006 19:19:37 // 1828
2 litereshez nekem is van két váltóm,az egyik 0.KM-es megy a pirosba,a másik darabokban van,ha valakit érdekel,de szar benne a szinkron+a léptető is.Ha valakinek kell belőle valami ingyen viheti.
silversurfer25-05-2006 19:18:21 // 1827
más áttétel, dupla kuplung, sperr nincs
Norbika25-05-2006 19:16:46 // 1826
Pontosan mi a különbség a GTV6 és a sima GTV váltója között?Sper?Kuplung?
silversurfer25-05-2006 19:11:55 // 1824
Nem kell ide turbó! Nézzük mit tud a NORD szivóban: 1300GTA Junior Corsa: 145-165LE 1600GTA Corsa: 164-220LE 2000GTAm: 195-240LE Hmmm...Kinek kell turbo??? ;-))))
silversurfer25-05-2006 18:37:53 // 1822
Felhivtam az embert, azt mondta, hogy a 2L-es elkelt, de engem úgyis csak a gtv6 váltó érdekelt. Közülünk valaki pályázik a 2literesre váltóra??? Csak a logisztika miatt kérdezem. Nem tudom, hogy befér-e a váltó egyáltalán a csomagtartómba...
prooF_7525-05-2006 17:57:35 // 1821
csak kellene 1pár szponzor...viszont az a baj h manapság már max gyorsulásikon lehetne vele indulni, rallyban nem engedélyeznek tudtommal ilyen brutál gépeket...
Norbika25-05-2006 10:00:29 // 1820
Igen,legalább 6-8 féle stílusban meglehetne építeni egy GTV-t,de sajnos,ha minden olyan lenne,amilyet akar az ember,az igencsak sokba jönne ki.Nekem,ha készen lessz idén az utcai GTV-m,egy ilyesmit szeretnék építeni,egyenlőre talán szerzek majd egy lepukkant kasztnit,mint a mostanit,és megint összelegózom,de ennek szintén anyagi hátulütője van.Egyébként ez egy kétliteres NORD blokkos GTV,turbóval,450!!lóerővel,akkoribn nem sokat vacakoltak:))Ilyet kellene egyszer építeni,de ki fogja ezt kifizetni...GTV a hőskorból.
martin-i25-05-2006 09:08:00 // 1819
nagyon faszák ezek a képek, egyből gyarapítom is a gyűjtteményem! Ihleteket ezekből is szoktam meríteni, de a jó része csak álom marad (sajnos)! Hihetetlen, hogy amikor azt hiszem hogy már nem tudom máshogyan elképzelni az Alfákat (GTV-ket), akkor meglátom pl. ezeket a képeket és hihetetlen jol néznek ki, bhol is legyenek a világon!
Norbika25-05-2006 08:57:39 // 1818
Norbika25-05-2006 08:33:13 // 1817
Énis válogatok,ha megengeditek:
Norbika25-05-2006 08:32:06 // 1816
GTV-s képem nekem is van többszáz,de videót rakhatnál fel,mert az nincs,de amúgy is jó elnézegetni ezeket a képeket,mindenki tud szerintem meríteni belőlük ihletet:)
remete24-05-2006 22:38:15 // 1815
Nem haragszunk :-)
martin-i24-05-2006 21:36:57 // 1814
hát néhányat elnyomtam és kb 1óra volt mire feltöltöttem a képeket, de megérte!!!!!!!!!!!!! ismétlem: "csak" néhány kép, a sorozatokból csak 1-1et raktam fel stb...és még videok is vannak :) :) :)
martin-i24-05-2006 21:34:29 // 1813
Mostanába keveset írunk ide és ezért arra gondoltam, hogy ilyenkor szoktak csak úgy téma nélkül (bár a mostani "aktualitás", ha szabad így fogalmazni, az ímént megemlített váltók, amik nagy érdeklődést eredményeztek és lehet róluk érdemben infot cserélni) pár képet bedobni a topicba! Ha más miatt nem, legalább egy kicsit színes lesz a képernyője annak, aki erre téved véletlenül vagy szándékosan.

Nálam úgy áll a helyzet, hogy már egy jó ideje gyűjtöm a jobbfajta Alfás képeket, és most arra gondoltam, hogy az összes olyan képet idetenném, amit eddig gyűjtöttem, de hogy szűkítsem a palettát szigorúan GT-GTV-GTV6 (GTV8) és Alfettákat fogok berakni (a topic neve miatt is). Persze idérthető a többi Transaxle de mivel az ember egy önző állat (és én nem is tartanék embert a lakásba, ha állat lennék...stb.) így a sajátja felé huz a szíve...A képek között elég sok olyan Alfa van, ami mindenkinek ismerős lehet, máshonnan vagy éppen a sajátja, mivel soxor barangolok mások oldalán ezért leszedem mások Alfa képét->remélem nem sértek vele skit.

Sok a szöveg íme a teljesség igénye nélkül (úgyis a legjobb képek nincsenek itt...+lehetne több is):
silversurfer24-05-2006 19:36:58 // 1812
Szerintem mindegy hogy milyen állapotban van ez megéri akkor is. Holnap fel is hivom.
Norbika24-05-2006 18:05:23 // 1811
Tényleg nagyon olcsó,de ki ad el egy 0.KM-es váltót 10K-ért,mikor egy felújítás olyan 50-150-ba van,attól függően,hogy mit kell cserélni.
prooF_7524-05-2006 17:52:59 // 1810
Ez még a hülyének is megéri!!:)
martin-i24-05-2006 13:04:26 // 1809
Fúú srácok ha vkinek kéne, igazán ritka errefelé az ilyen hírdetés! (csak hogy pörögjünk!)
Norbika23-05-2006 12:03:08 // 1808
Bár azért ehhez egy beválllós sofőr is kellett,de szép képek.A végét alaposan elfékezte:))))Jó a féke!
remete22-05-2006 22:18:36 // 1807
Mindig szívesen megnézem. A BMW nyomta mindig az 50-50-es szöveget... muhaha!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.