Forum >> Transaxle syncro
Wickey25-04-2006 19:32:59 // 1656
használható bontott szerintem van.
Sőt... két komplett, nem rázó, hibátlan gtv6 kardánom is van...
Ha lesz némi szabadidőm utánanézek ennek a hátsóhardy kérdésnek. Van egy Pirelli katalógusom valahol, az a legutolsó gumibizbaszt is hozza, és meglepő módon a cuccok 90%-a még rendelhető is...
martin-i25-04-2006 19:11:52 // 1655
Norbika24-04-2006 20:26:59 // 1654
Ha valakit tud nekem hátsó hardyt szerezni,jelezzen,vagy az is elég,ha megmondja,hol lehet kapni,köszi.Úgy néz ki,a többi megvan-lesz.Sajnos hegeszteni is kellett,de ez állítólag nem gyengíti le a futásteljesítményt,a hardyk 95 évjáratúak voltak,tehát valaki már cserélte őket,csak a bal..sz nem centíroztatta ki.Szóval,ha valaki tud hátsó hardyt szerezni,szóljon.THX
ingegnere24-04-2006 17:47:14 // 1653
Norbika, sajnos azt kell mondanom, hogy kardánnak pont a hardy az achilles sarka.:-( A Hibátlan kardánomat ~ 100e forintéer újrahardiztam, még a légypiszok is ugyanoda került vissza, de elkezdett rázni keményen.
Szerintem ezeket a hardykat valahogy ostobán vulkanizálják és anyagában inhomogén, vagy nemtudom. De sok sikert, és kívánom, hogy legyen jó. Ha beválik, leszünk háromszázezeren a projektre.;-)
Norbika24-04-2006 10:43:05 // 1652
Én is nagy ellenzője vagyok a műanyag mütyűröknek,jó sokat lehet vele szívni,nem értem miért ezen spóroltak akkoriban.Ezeket jó kiküszöbölni.Mondjuk én nem tervezek elektromos ablakot,inkább veszek valami szép krómozott tekerőt.Kerülni akarom a sok elktronikát,bár majd meglátjuk,mi lessz,rejtett immo,meg riogató úgyis kell,biztos,ami tuti.Csak nem szeretem a sok hibaforrást.Az utólag bekókányolt tetőablakot is behegesztettem,mert ahol beázott éveken át,ott szépen szétrozsdásodott az A oszlop,aminek az lett a vége,hogy leszakadt az ajtó.Hopp.Szerencse,hogy nem rogyott meg a kasztni.Úgyhogy szépen elvágtuk az A oszlopot mindkét oldalt(csak fel kellett volna hajtani a tetőt,és Cabrio!)És kicseréltük,na ott volt matekozás,és még a szélvédőt nem próbáltam be!!Fényezés előtt nemártana megnézni,mi a helyzet.Muhaha.Egyébként jó lett,ez biztos,de be kell próbálni.
Norbika24-04-2006 10:33:58 // 1651
Egy Hydro-pressz nevű KFT foglalkozik kardánokkal,ők centíroznak nekem is.Össze is tudnák tenni a kardánomat,de alkatrész hiányában nem vacakolnak vele.Ha pedig kicentírozza(elvileg ma-holnap kész),akkor csak tegyem fel az új hardykat,meg csapágycsere,és jó,ők is így csinálják,Lehet hardyt szerezni,csak hátsóról még nem tudok,de biztos van valahol.A csapágy szerintem bárhol beszerezhető,komolyabb csapágyboltban biztos.Az én kardánom is üt természetesen,ez szétette a hardykat,és olyan szépen táncolt,hogy megpofozta a kuplungot is,ami amúgyis kopott volt,de azt még tavaly kicseréltem egy jobb minőségűre,azt pedig felújíttattam.Kíváncsi vagyok,hogy sikerül ez a kardán dolog,ha ezek után is üt,akkor az új cuccokkal együtt újracentíroztatom,de remélem,erre nem lesz szükség.
remete23-04-2006 23:24:16 // 1650
Hol centíroznak? Mi odahaza kardánoltunk már jókat; azért megoldható, csak észnél kell lenni. A hardyk sajna tényleg tök külömbözőek - érdekes, nálam a középsők nem bírták a leginkább (75-ön is meg GTV is ez volt helyzet). Hogyhogy nem lehet hardykat meg középső csapágyat beszerezni? Eddig nem volt ilyesmivel gond... kimerülnek a források? Nemá'! Azért még elég sok transaxle Alfa mászkál köztünk.
remete23-04-2006 23:19:29 // 1649
Nekem az elektromos aklak játszott folyton ilyeneket a műanyag görgőket szépen elette a bowden meg az idő- aztán esztergáltattam bronzból görgöket a műanyagok helyett... na az kopjon el ha tud.
Wickey23-04-2006 21:59:10 // 1648
Sok szerencsét a kardánlegóhoz. Ha elakadsz, szólj. Én biztos nem nyúlnék hozzá. Láttam már pár, érdekesen összerakott kardánt, amit utána előről kellett kezdeni. (Meg olyat is, ami kinyitotta a kardánalagutat amikor elszállt menetközben).
martin-i23-04-2006 19:15:30 // 1647
eszembe se jutott anyázni, inkább jót mosolyogtam... a lámpát már orvosoltam, a kurblihoz meg van mechanikám, SŐT nagyon meg vagyok elégedve vele, meert eddig csak bizonyított! :) és ez így van jól
Norbika23-04-2006 16:15:37 // 1646
Hát igen,mondjuk a fék már kényes téma,nem veszed komolyan,míg egyszer csak nem lesz,aztán majd nagyon ragaszkodsz hozzá.Skodás időmből maradt sztori:A főfékhengerem szarakodott nekemis jóideje,de akkoriban nagyon kevés pénzem volt,amit csak lehetett megoldottam bontóbol,gyakorlatilag ingyen.Van nálunk egy szerpentin,azon jöttem le,nem lassan,és az alján elfogyott a fékem,elsőbbséget kellett volna adnom,nem jött össze,egy hármag Golfit majdnem elcsaptam oldalról,annyi volt a szerencse,hogy látta a pali,hogy én most nem fogok megállni,és a gázra lépett.Hát a karom nem tettem volna a két autó közé,ráadásul utána meg a kézifékért nyúltam,az meg úgy elrántott jobbra,le az útról,hogy majdnem ottmaradtam.Szóval tessék a féket komolyanvenni,mert egyszer nem jó,és akkor nem biztos,hogy rajtad múlik a végkifejlet.Sajnos nincs a Skodrimról kép,de az első autóm volt,kettő is volt,sokan csodálkoztak,akik beültek mellém.Sportos volt,az órát kishíján leforgatta(180KM).Nem vicc.Kísérleteztem én ott mindennel,csak könnyebb,és gyorsabb legyen.Az is egy Hobbiautó volt.
silversurfer23-04-2006 15:53:26 // 1645
Számomra ezek vicces dolgok, én mindig szórakozok az ilyeneken, eszembe se jutna anyázni. Ez ilyen. Huszonakaárhány éves. Nekem most cseréltünk szervódobot. Tele volt fékolajjal, a fék hol felkeményedett, hol beesett de azért fogott. Persze azért a fékhiba már nem olyan vicces. Igy a főfékhenger is cserés :-)))
Norbika23-04-2006 14:19:07 // 1644
Amíg át nem nézitek az egész autót a-z-ig,az ilyen problémák elfogadhtók,és várhatóak.Ha megkapja a nagyszervízt,akkor már nem.De ez hobbiautó,tessék,már kezdi is csinálni a programot!:)
martin-i23-04-2006 12:24:28 // 1643
Tegnap meglepetéssel kedveskedett nekem a GTV... nagyon helyesen először meghalt a bal oldali kurblisablak mechanika, az ablak leesett, de nem törött össze, most egy csavarhúzó tartja az egészet :( Aztán kiesett, és mint klifhengör, a drótjain függöt hazáig a bal oldali lámpa... :(
GRoman22-04-2006 20:34:12 // 1642
Vajon miért próba rendszámos? Vajon miért nincs a belteréről kép? Talán azért, mert 75-ös műszerfala van? A felnik és a jobb tükör hiánya alapján ez az autó nekem ismerős...
Gery8321-04-2006 20:55:53 // 1641
Ha tényleg olyan jó állapotban van mindene, mint a képeken látszik, akkor megéri az 1millát! Sztem...
veteranviking21-04-2006 20:54:20 // 1640
Nem óccsó, ellenben naon szép:))
Gery8321-04-2006 20:12:33 // 1639
Norbika21-04-2006 11:05:56 // 1638
Szóval az a helyzet,hogy nem vállalják el a kardánomat,hanem csináld magad akció lesz.Azt mondták,hogy nincs sérülve a kék kardán,a szürkét is elvittem,de az hegesztve volt már,szar.A kéket megforgatják ma,kicentírozzák,állítólag ingyen,mert ismerős viszi.Ez jó.Aztán kell kerítenem 3 hardyt,állítólag mind a három különbözik.Első,középső lesz,hátsót egyenlőre úgy néz ki,hogy nem tudok szerezni.Köépcsapágyat még nem tudom,hogy van-e,majd utánajárok.Magmnak kell összerakni.Az a szakvélemény,ha üresen kicentírozzák,utána rádobom az új hardykat csapággyal,akkor jó lesz,nem üthet,festeni kell,és mehet össze.Tehát a centírozáson kívül nem tudnak segíteni.Alfa,és Volvo kardánokat nem vállalnak.Jelenleg alkatrészbeszerzés folyamatban,centírozás folyamatban,ha kész lessz,meglátjuk milyen lesz.
Saughassy21-04-2006 10:30:54 // 1637
No van mar vmi hir a kardanoddal? Remegve varom, akarcsak ő :)
Norbika21-04-2006 09:41:16 // 1636
Ha már iszunk,sörzzünk,tudományosan igazolt,hogy a maláta meggátolja a rákos daganok kifejlődését,tehát ha alaposan besörözünk,teszünk az egészségünkért!
martin-i20-04-2006 20:59:11 // 1635
akkor csak "lightosba" :)
Wickey20-04-2006 20:55:12 // 1634
slusszkulcs tali? Egy év állás után? Naneee. :-) Akkorinkább hazaviszek mindenkit egyesével :-PPPP (fejenként egy pár szerelt gumi a beugró) :-D
martin-i20-04-2006 20:50:28 // 1633
szintén sör+vmi jó fajta pálesz vagy tequila
veteranviking20-04-2006 20:46:11 // 1632
Én is a sörre szavaznék:)))))
silversurfer20-04-2006 20:31:42 // 1631
Kólát nem iszom az mérgező, sör az jöhet :-PPP
martin-i20-04-2006 20:18:12 // 1630
köszi Srácok!
ja, a képeket nem feledem, a 7végén teszek fel néhány ujat: motortér nagyon szép lett, KONIKAT is lekapom, meg az uj kipuff-t is... :)
hát igen a pacik nagyon veszélyesek, próbálgatom a határokat, hogy azért tudjam mi merre mennyi, de a józan ész határain belül (ha lehet ilyen esetben ilyenekről beszélni)
Hallottam vmi olyasmiről hogy majd ez a Transaxle szekció össze fog majd valahol jönni, egy külön találkozásra, várom! Ott majd kérdezgetek ezerrel majd biztos, mert akkor legalább azt is látjuk magunk előtt, érezzük, amiről beszélünk!
Norbika20-04-2006 19:22:50 // 1629
Congratulation.Látom,szépen ráugrottál a témára.Nagyon örülök neki,hogy szépen hasít a GTV!Az enyém is lassan pirosba burkolózik,szerintem szépek a Rosso GTV-k.Csak aztán finoman az ismerkedéssel,nehogy szalagkorlát párti legyél így szavazás előtt:-)Azért tud vicceskedni az a 130 paripa hátsókeréken!Szóval képeket kérünk!
Wickey20-04-2006 19:12:19 // 1628
na beledobom a csattogós szervízmotoromat a gtv-be, mer ez má' nem állapot. :-)
A 3 literest meg a másik 2.5-öst meg betárolom. Utána meg má' el kéne menni valahova meginni egy kólát most hogy itt a tavasz. Nu?
kando.20-04-2006 19:00:05 // 1627
Huuu, gratula :))))
Kis javitgatni, szerelgetni, szepitgetni valo akad rajta mindig, de ebben talan ez is a jo ;-)
Elvezd akkor a gtv adta feelinget ;-)
martin-i20-04-2006 18:57:46 // 1626
Nemrég elhoztam Alitól a GTV-t és, hát mit is mondjak Nektek.......egyszerűen k...szottjólett! Nem is hittem volna mikor megvettem, hogy ennyi elemiőserő lakozik benne, de közönhető Ali szakszerű-hozzáértéséhez felébredt a GTV-ben szunnyadó Állat (jó értelemben)! Még 1x köszönet Alinak!
Sok mindenen átesett: benzincsövek, motortér rendberakása (kis rumli+kavar volt benne), tömítések, gyertyák, olaj, szűrő, karbi állítás, uj kipuff.rendszer a leömlőtől a végéig (kipuff.klinika), KONI gátlók (nagyon f@szák), gömbcsukló, kormánymű, végre működő jó zárak (kp.zár mindenhol működik) és a csomitartónak is jó a zuárja és mindehhez 1 azaz egy kulcs (JUHÉÉÉÉ), a benzin muatató nem de a vészfénye működik, így száműzhetem a harmadikos matekkönyvet a kesztyűtartóból :) Végre szép lett a szelepfedél (polírozva)...stb
Ami még várat magára: féktárcsa+betétek, kuplung csapágy+1-2 apróság és ami még kijön rajta (bár még vissza megy Alihoz utólagos kontrollra (nem engedi el...)
ami extra és nem lesz rá pénzem: még mindig a kazettás magnó van benne :( az erősítőm meg van, a mélynyomo is, csak CD-sfejet kéne vennem (pénz)+a régi hangfalakat kéne lecserélni. Aztán sajnos az extrákhoz kell sorolnom, pedig nagyon fontos, de a pénz az úr (meg a GTV+ja és a N.Ő.k) új gumik...iszonyatosan el vannak kopva a hátsók :) :) és ha már itt tarunk majd felnik+blablabla
a lakatolásra+a fényezésre abszolut zéron vagyok, tehát egy ideig biztos marad a piros szín. Valószínűleg majd a Jézuska, Télapó, uj Nyuszika és a szellemek, mesefigurák (Dagobert bácsi és más gazdag kacsák) segítségét fogom kérni, hogy a köntöse is ott legyen a szeren, de legalább műszakilag már jó (kanyargós) úton halad!
Apropó, kanyargós út! Ma Megint Egomba voltam vele, ami a nagy tesztkör volt az első nagy műtét után. Hát, nagyon barátságos lett, a fogyasztás is elfogadható volt, kb 9,5-10körül evett! Olyan betyárjó hangja lett és ugy húúúúúúúúúúúúúúúúúzzzzzzzzzzzzzzz, mint ezelőtt nem...nagyon kellemes és vérpezsdítő 1x-re és a gondolat, hogy még a konfort érzeten is lehet csiszolni, apró dolgok orvoslűásával, egynesen libabőrős lettem! Sajnos a nap vége felé sikerült belefutnom egy hatalmas dugóba, ami miatt szégyeltem is miattam, hogy ott rostokálok a GTV-vel, de aztán bocsánatot kértem Tőle! Meghálálta, mert olyan tapasztalatokat adott, hogy...leírhatatlan! Bratyónak remegett a lába mikor elmentünk egy próbakörre és már nem is volt kedve visszamennie a saját dimenziójába, megértem. Azt mondta:"ugye majd elkérhetem 1x-2x, lécci, lécci!!!!" ....hátpersze, de Imre bácsi mindig is szeret majd vele játszogatni, tehát majd csak ritkán :)
Norbika20-04-2006 10:55:50 // 1625
Meglátjuk,mi lessz a vége,mindenesetre előre szóltak,hogy a kardánfelújítás sem az olcsóbbik kategória.Ha nem tudják megcsinálni,keresek mást.
pb_20-04-2006 08:52:16 // 1624
Remélem szerencsével jársz velük. A 33-as kardánra, mikor +látta, csak ingatta a fejét az ember. Aztám +kérdezte, hogy milyen autóból való, mikor +hallotta, hogy AR, még jobban még jobban elkezdte ingatni a fejét. Egyébként 9k-ért tudott volna adni 1 kardánkeresztet, amihez ráadásul alakítani kellett volna a kardánon. Ahogy beszélgettünk vele leginkább tgk-k és traktork kardánjait javítják.
Norbika20-04-2006 08:44:34 // 1623
Végre ma elvitte egy barátom a kardánomat ehhez a KFt-hez,mert arra volt dolga.Ma visszahívnak hogy mi a helyzet,kíváncsi vagyok megtudják-e javítani.Az összes hardy szakadt,az húzós lesz,a középcsapágy is kuka,de az talán nem lessz olyan drága,mindenesetre nem tudom még,hogy mennyi lesz a vége ennek a kis kalandnak,de remélem újabb 24 évet kibír.Lassan alakul a kasztnim is,simán letagadhatna 2-3 hónapot:-))
remete17-04-2006 21:30:54 // 1622
Rámegyek a kérdésre! Megérdeklődöm a fílmes ismerősöknél.
Ali7617-04-2006 12:36:04 // 1621
Az nem egy gyári GTV6?:) Csak azért, mert azokat soha nem szerelték dupla kuplunggal! Hacsak nem a dél afrikai 3.0 GTV6 abba lehet, hogy tettek duplacuccot...
Norbika17-04-2006 12:26:41 // 1620
Hop-hop,ugyanilyen felnim van!
silversurfer16-04-2006 17:52:07 // 1619
Norbika16-04-2006 16:51:04 // 1618
Nekem is írassatok egy-egy példányt mindkét filmből!!!
Wickey16-04-2006 11:54:54 // 1617
Szintén...
költség nem számít.
De ha már itt tartunk, James Bond - Octopussy nincs valakinek DVD-n?
Roger Moore gtv6-tal dönget, ráadásul jó szokásukkal ellentétben a motorhangot sem a hangstúdióban keverték rá valami szörnyűséges röfögést, hanem echte alfa V6 hang... Duplakupplung, visszakettőt, teljesen ottvan azis :-)
veteranviking16-04-2006 11:48:13 // 1616
Egy példányra bejelentkeznék:))
Alfista16-04-2006 11:44:28 // 1615
A filmszerkesztőségen bepróbálkozok!
veteranviking16-04-2006 11:35:54 // 1614
Csak meg kellene szerezni ezt az ominózus filmet, tényleg sokat szerepelt benne szeretett márkánk:))
Alfista16-04-2006 11:33:21 // 1613
Bocs, nem olvastam vissza, csak gépeltem a nagy izgalomban. Jó, hogy vagyunk, akiknek ez is tetszik! :)
veteranviking16-04-2006 11:10:52 // 1612
:)))
hsz:1606
Látom téged is megfogott, és milyen király hangja volt!
Alfista16-04-2006 11:04:50 // 1611
Ide is beírom, mert én nagy dolognak tartom!
Tegnap este 21.45-kor ment a Duna Tv-n egy am. játékfilm.
A címe: Bobby Deerfield, Rendezte: Sydney Pollack
A főszereplő: Al Pacino
A film egy forma 1-es autóversenyzőről szól, (Al Pacino)
nem mellékesen egy Brabam Alfa Romeót vezetett.
De ami még ennél is nagyobb durranás, hogy a hétköznapokban
egy Alfetta GTV-vel járt. Filmen Alfetta GTV-t még ennyi ideig nem láttam.
Szóval gyönyörűség volt tegnap este! :)
veteranviking16-04-2006 10:52:03 // 1610
És milyen érdekes verzió volt!
Bőrös, vagy rücsi tető "sibedával"
Norbika16-04-2006 08:17:20 // 1609
Én igazából ugyanazt csinálom bringával,mint régen motorral.Az erdőt járom,mert nagyon szeretem a természetet,meg ez halkabb is,ha van időm,kétszeris kimegyek az erdőbe.Egyszer kiviszem a kutyákat,egyszer kimegyek tekerni:)
Norbika16-04-2006 08:15:14 // 1608
Hogy ne lenne.Komoly színész,komoly autó,mindkettő legenda.
remete16-04-2006 01:17:04 // 1607
Király! Van a fickónak ízlése! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
546
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?