Forum >> Pályaautózás

BeeGee05-01-2012 16:05:15 // 1560
Arra gondoltam az előbb. Abból egy egész kocsit kapok már :) Mert hogy nekem ahhoz kéne új kerék is, mit kiderült..
Igaz, hogy nem GTA, GTV, de V6 már lehet, de amúgy sem a méret a lényeg. Illetve de, minél kisebb, könnyebb, egyszerűbb annál jobb :)
Blade05-01-2012 15:43:59 // 1559
Én a helyedben a 330-as gyári Brembo alá nem adnám:)
Idén beruházol egy garnitúra A048-ra, az több évig jó lehet a pályanapokra:)
BeeGee05-01-2012 15:23:40 // 1558
A fék még csak nem is upgrade volt :)
Olajcsere a tervezetten felüli volt, fékből is vehettem volna gyárit negyed ennyiért, a slick meg még azóta is bassza a csőröm, csak ne lakna a halál faszán a csávó akitől vettem :)
Persze nem bánom, csak megismételni nem akarom ebben a formában :)
BeeGee05-01-2012 15:20:20 // 1557
Vagy egy olyan megoldás lesz, ahogy Ti is nyomjátok. G-Mann ideális jelölt, csak még nem tud róla :)

Szurkolás simán, akkor még valaki sörözhet is :)
Blade05-01-2012 15:11:40 // 1556
Én nem bánom hogy mivel jössz, de ki ne szállj !:))
Blade05-01-2012 15:10:52 // 1555
A fék upgradeval az autó is több lett, nem csak a pálya miatt kellett, olajcsere egyébként is kell, a rally slickel meg nem volt szerencséd, de van ilyen:)
Nem irhatod kizárólag a pályázás számlájára:)
Ollah05-01-2012 15:04:58 // 1554
No igen, járt ki tavaly 1-2 olyan autó innen, amivel én nem mernék... :)

Határon bőven innen kell autózni (én is így tettem legutóbb és nagyon élveztem, azt meg pont leszartam, hogy 2:35 körüli időket produkáltam, miközben az autó futott 2:27-et aznap végig dadogó motorral), és akkor néha beleférhet.
Bár én baromira félteném az autódat így is. :)

A Pandával Euroringen kell ökörködni, ott mókás lehet.

Idén úgy tűnik, én/mi is otthon maradok/-unk, mert a lenti büdzsé a minimum, ami kellene hozzá, ha nem akarjuk kinyírni a kocsit. Ami még úgy is sok, hogy mi ketten dobnánk össze... Így viszont jó lesz seggtörlőnek a 2*20 perc ajándékom. :/

Ha nem nyerünk a lottón, akkor majd megyünk szurkolni a többieknek. Hmm? ;)
BeeGee05-01-2012 14:49:54 // 1553
A 300+ is az 1.8-ból lesz, nem?
De
BeeGee05-01-2012 14:48:15 // 1552
Persze, hogy nem élmény országutazni itthon, nem erről van szó.
A fékeim jövőre megint cserések lennének, ami időben végül is okés, de mentem velük 1000 km-t :D Nagy brembó upgrade árából meg kijön egy egész 75 TS amit akkor se sajnálnék, ha odacsapnám néha, élményben pedig ugyanott vagyok. Az én szintemen elég 100 LE is a versenypályán :)
Egyre jobban hajlok afelé, hogy a Lola még csak az állapotát tekintve is az egyik legjobb vétel lenne, ha hozzáadom hogy a 3.2 milyen ritka akkor pláne. Ezt meg nem akarom elbaszni nem gyári dolgokkal arról nem is beszélve, hogy egyszer úgyis odatenném valaminek, ami keményebb mint ő, és oda a törésmentesség.. Sose fogom kibelezni, megfúrni, akármi. Így meg alkalmatlan pályázni.
Pandesszel mennék, de az meg kicsi a HRingre, kinő a szakállam a célegyenesben, úgyhogy nekem ezért marad ki esélyesen idén.
Hacsak nem nyerek a lottón. De akkor meg disszidálnék a g.c.be egy jobb helyre :)
Ollah05-01-2012 14:42:02 // 1551
Az. :)
Ollah05-01-2012 14:41:34 // 1550
A 300+ is az 1.8-ból lesz, nem?
Csak nem raknak dögnehéz(?) V6-ot egy pehelysúlyú autóba. Elmegy a súly(arány)! ;P

"Occsó" Alfa pályaautónak meg tartsd meg a GTA-t. A 2:19 nagyon komoly idő egy "fos FWD"-től, és ez legalább már a garázsban van. ;) És gyári...
BeeGee05-01-2012 14:38:08 // 1549
Fék szereléssel, plusz olajcsere, az a szar slick gar, ami kibírt egész egy futamot. Ezek mind nem kellettek volna egyébként :) Jó, 400al túllőttem kicsit, de a 300al nem.
Blade05-01-2012 14:26:43 // 1548
Azért egy 250 lóerős boxer nagyon frankó lehet..:)
Blade05-01-2012 14:25:19 // 1547
Hát a 4C, az szériában is tutti 2.10 alatti időt lehet menni...
Állítólag lesz egy Stage2 verziója, 300+ lóerővel és V6-tal... na én azt várom ;-)))
Blade05-01-2012 14:22:08 // 1546
Mire ment el neked 350-400k?:)
Ollah05-01-2012 14:20:50 // 1545
Én is qrvaanyáztam, de ez van. Majd jobban meggondolják az emberek, kimennek -e, és így legalább kevesebb autót kell kerülgetni. A szolgáltatás - ha a nevezés normális tempóban és szervezettségben zajlik - egyedülálló. Bakker, ez egy F1-es pálya... Még akkor is, ha "csak" agyar. :)
Persze, hogy a bevétel növeléséről szól; ezért is lesz 4 helyett 8 nap, és ezért kerül 3* annyiba. Jobb lenne ingyen, de sajnos a világ mostanság - legalábbis nálunk - nem erről szól.

Slicc gumma volt benne! :)
(0 Ft-ot kell rákölteni, ha az ember egy kis élvezetre vágyik csak.)

OK, de hol fogod nyomkodni A 32-nek? Közúton? Van abban is élvezet, bár jóval rizikósabb több szempontból is, és nekem(!) soha nem adott akkora élményt, mint a HRing.

De befejezem, mert nem akarok fogadatlan prókátor lenni. Nem, nem vagyok alkalmazottjuk. :P
BeeGee05-01-2012 14:11:13 // 1544
Hát az én kedvemet eléggé elvette a drágítás. Pláne, hogy nem értem a mértékének a miértjét, hacsak a kapzsiság nem az.. Nem hiszem hogy a munkatársak kapnak 2-3× annyi fizut egy egy lebonyolításért :)

Tavaly ha jól emlékszem talán 3 futamot mentem amiért cca 350-400K-t tapsoltam el mindent beleszámolva, amit a jobb időért vettem meg. És még szolidan nyomtam, semmi Q2, slick, stb..

Arról nem is beszélve, hogy a GTV-nek is jobb lesz, ha megkímélt gyári autó marad :)
Ollah05-01-2012 13:44:05 // 1543
Ha úgy nézzük, hogy 20 perc élmény = 8000 Ft, akkor sok. (Nemtom, mennyibe kerül egy nő 20 percre, de az/ő sem lehet sokkal több.) :P
Ha azt nézzük, hogy rendezett, felügyelt stb. körülmények között egy hivatalos F1 pályán körözhet az ember és nyomhatja neki padlószakadásig, akkor meg baromira nem.
Egy pályanapon elég 2*20 perc, ami 16000 Ft, meg még 16000 Ft benzin, és megvolt a karácsonyi ajándék. Sok pénz, de az élmény kárpótol. Legfeljebb évente csak egyszer megy ki az ember. (Legalább nem kell 0-ról újraépíteni az autóját minden évben. :))))

A 4*4 japókat 3-5 mill között meg lehet venni. Luxusautók? ...
Ráadásul a legtöbben ugyanúgy használják őket, mint mi itt páran: hétvégén, napos időben, évi 2-5000 km-t.

Ezt kell kérni nagyobb események alkalmából, és akkor "csak" a benzint kell állni. ;)

Ha meg profin akarja nyomni az ember, akkor ezek a 30000 Ft-ok a ráfordítás legelenyészőbb tételei...
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 13:28:46 // 1542
Kellen mennem nekem is legalább az íze kedvéért, de rohadt drága lett. :-(

Nem gondoltak rá ezek a pötsök a ringen, hogy ha lejjebb vinnék az árakat, akkor nem csak a gazdag ficsúrok tudnának körözni a pályán, hanem azok is akik néha vezetnének egy jót? (Ahogy nézem néha az ottani fotókat, tele van M-es BMW-k, S-es Audik, meg Evókkal, és STI-kkel. Nem csak ezekből áll a világ...)
Ollah05-01-2012 12:23:19 // 1541
Várd meg a 4C-t. ;)
2 évesen el lehet majd hozni annyiért, amennyiért a GTA-t. Kevesebb szopás -> nagyobb élmény.

Te most froclizod a bandát vagy tényleg elgurulóban a gyógyszer? :)
Ollah05-01-2012 12:20:03 // 1540
Háromszorosára.
De én kaptam karira meg szülcsinapcsira is egy-egy 1*20 perces futamot, úgyhogy ha lesz autóm idén, akkor két bontásban 40 percet tudok menni, bármennyibe kerül is. :P
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 11:17:55 // 1539
Nem is hülyeség...
Egy 33-asba középmotor boxerből. Azt felhúzni. A váltó meg a hátsó kerekeket hajtaná.

Nem egy nehéz autó és a boxer miatt alacsonyan is lehetne a súhypontja.

Ráadásul vannak készletek a motorhoz, hogy 2.0 16V-t csináljanak belőle.

Például az AH Motorsportnál...
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 11:11:45 // 1537
Ha jól tudom, megemelték az árakat is jócskán. :-(
Ollah05-01-2012 09:21:46 // 1536
Ezt olvastam éppen:

"Az idei év pozitív tapasztalataiból kiindulva jövő márciustól rendszeresen, minden hónapban rendeznek egy-egy nyílt napot a motorosoknak és az autósoknak a Hungaroringen. A mai közlemény szerint ezeken a napokon 9-től 17 óráig lesz lehetőség a versenypálya használatára, csoportokra bontva, 20 perces menetekben. A pálya használatának feltétele legalább egyéves, érvényes jogosítvány, megfelelő vezetői tapasztalat.
Szalay Balázs, a Hungaroring Sport Zrt. üzletfejlesztési igazgatója úgy fogalmazott, hogy mindig is szívügyüknek tekintették a biztonságos közlekedés elősegítését, ezért is tartják meg ezeket a nyílt napokat, melyeken az autósok és a motorosok biztonságos körülmények között próbálhatják ki járműveiket és vezetői tudásuk lehetőségeit és határait.

„Minden érdeklődő megtalálhatja a jövő évi Autós és Motoros Nyílt Napok letölthető dokumentumait és a részvételi díjakra vonatkozó tudnivalókat a Hungaroring Sport Zrt honlapján. Az autósok először március 19-én, míg a motorosok március 22-én vehetik birtokukba a Hungaroringet” – idézi a közlemény Szalay Balázst."
Ollah05-01-2012 08:50:21 // 1535
GTA. Mer' ha már elöl kapar, legyen ott a nagyobb súly. ;)
LacUS02-01-2012 14:52:39 // 1534
Hadada barátom 400+-os Q4 karbon ajtókkal, üvegszál csomi és géptetővel eladó, abba futómű/fék/cső kell.. :)
Blade02-01-2012 14:13:14 // 1533
Én is gondoltam rá, hogy ez középmotoros GTA-át csinálni hátsókerékhajtással, de az meg nem homológ:))
Grando02-01-2012 14:09:38 // 1532
Ja, értem. Gondoltam, hogy a súlyelosztás téma miatt, csak kéváncsi voltam. ;))
Be kéne pászítani középre/hátra a motort. Mondjak még hasonló hülyeségeket? :DD
Blade02-01-2012 14:02:43 // 1531
Az is jó lenne, csak sajnos a V6-osoknál és főleg a GTA-nál nem kedvező az autó súlyelosztása. A GTA is sokkal többet tudna köridőben, ha nem lenne ilyen orrnehéz:)
mreni02-01-2012 14:01:39 // 1530
mreni02-01-2012 13:58:05 // 1529
Grando02-01-2012 13:53:53 // 1528
Nem érdemesebb akkor egy V6 TB-t átreszelgetni? Csak kérdezem... ;))
mreni02-01-2012 13:53:53 // 1527
simán bemegy...
de akkor egyen egy 16vt vagy 20vt fiat coupe ami amúgy is rokon a gtv-vel :)
Blade02-01-2012 13:34:32 // 1526
Hát a TS is át lenne építve belül persze:) De hogy teszed be a q4 blokkot a GTV-be?:)
mreni02-01-2012 13:24:42 // 1525
valami gyárilag turbós,mondjuk 155 q4ből,kovácsolt belsővel,okosított hengerfejjel,szívó,kipuff oldal meg valami standalone ecu-val. és meg van a 300+ló annyiból mint amennyiből egy TS 200 lenne kb
Blade02-01-2012 13:05:13 // 1524
Milyenre gondolsz?:)
mreni02-01-2012 12:45:16 // 1523
én nem merném ráakasztani a csigát,annyiból már raksz bele normális motort is
Blade02-01-2012 12:28:21 // 1522
Én a GTV TS-re gondoltam:)
Kirámolni, új verseny futómű és fék, a motor meg kap egy csigát, na?:)
Vikking 31101-01-2012 21:33:04 // 1520
Semmi - semmi, legalább volt alkalmam megint 155-öst tenni a fórumba :DDDD
mreni01-01-2012 21:32:02 // 1519
sorry :D
Vikking 31101-01-2012 21:31:19 // 1518



Erre már hova merevítő meg komolyabb stabrúd? :D
(Erre gondolt a kolléga, hivatalosan ezt hívják V6 TI-nek :) )
mreni01-01-2012 21:03:13 // 1517
gtv hátsó futóművel,poliuretán szilentekkel,alsó felső merevítőkkel,komolyabb stabrudakkal,330as Brembo fékekkel,kipakolva.... :)
TSiga ( I am the TSIG)01-01-2012 20:49:53 // 1516
6. 155 V6TI :-D
Willy01-01-2012 20:48:18 // 1515
5. 1987 WTCC :)
EngineCoffeeTables01-01-2012 20:05:36 // 1514
Tuti hogy megkoveztek erte de akkor se birom ki hogy ne bofogjek bele:DDDDDD
GTV V6 lenne a nyero valasztas, es nem csak a sulyelosztas miatt, hanem a tobblengokaros gyarilag allithato hatso futomu miatt!
Tudom nem palyaztam meg de sikerult mar korforgoban 4 kerekkel iranyitottan megcsusztatni mind a TS vagy V6 GTV-t is. Jol korrigalhato, erezheto tureshatarral!
mreni01-01-2012 18:32:36 // 1513
pontos adatot nem találtam,valami hasonló lehet,ha nincs kipakolva a hátulja :PP :D
Public Enemy01-01-2012 18:27:00 // 1512
A 156 2.5 V6-nak mennyi lehet a súlyelosztása??
Tippem, ha a 156 GTA-ból indulok ki: 61% - 39%.
Tudja valaki a ténylegest?? :-)
mreni01-01-2012 17:58:41 // 1511
nagy a hajtási vesztesége... meg ugye a súly :))

sok mindentől függ ez,pálya minőség,karakter méret stb

egy 250lovas autóhoz ha mondjuk h.ringre akarsz járni vele többet árt az összkerék,mint használ.

a 400lovas autó megint más kategória
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.