Forum >> Pályaautózás
Ollah27-01-2012 10:06:35 // 1612
Ne hagyj ki, mi is fejlesztünk! Lesz olajcsere meg minden! ;PPP
Ollah27-01-2012 10:05:54 // 1611
Nagy osztás-szorzás folyik, hogy mire lesz pénzünk. Majd megbeszéljük ezt a gumi+felni dolgot.
Olajcsere és műszaki, meg programozás. Ez az, ami mindenképpen szükséges, mert ezek nélkül nem tudunk elindulni.
Futóművön fejlesztünk, ha minden igaz: állítható magasságú, kemény gátlók és ültetés. Lehet, nem egy B16, de a gyárinál jobb lesz. Az ára meg a B16 negyede. :)
Mivel ezekre elég sok elmegy, ezért a gumi kérdőjeles, de megpróbáljuk kiszorítani, mert gyári futóművel nem vált be az "utcai slick".
Olajcsere és műszaki, meg programozás. Ez az, ami mindenképpen szükséges, mert ezek nélkül nem tudunk elindulni.
Futóművön fejlesztünk, ha minden igaz: állítható magasságú, kemény gátlók és ültetés. Lehet, nem egy B16, de a gyárinál jobb lesz. Az ára meg a B16 negyede. :)
Mivel ezekre elég sok elmegy, ezért a gumi kérdőjeles, de megpróbáljuk kiszorítani, mert gyári futóművel nem vált be az "utcai slick".
Public Enemy27-01-2012 07:48:02 // 1610
Ha nem fejlesztesz, lemaradsz!! :-)))
Pl. Zsolti a rövidebb 2,5 V6-os váltójával mindkettőnkkel szemben előnyben lesz... Én pedig az 1150,-kgs autóm miatt vagyok fórban veletek szemben, önmagában a 2.5 V6 ugyanis nem gyengébb a 3.2 V6-nál annyival, mint amennyit a futómű, gumik és a 200-300,-kgs súlyelőny jelent!! "Ollah"-ot szándékosan hagytam ki a felsorolásból!! :-))))))
Pl. Zsolti a rövidebb 2,5 V6-os váltójával mindkettőnkkel szemben előnyben lesz... Én pedig az 1150,-kgs autóm miatt vagyok fórban veletek szemben, önmagában a 2.5 V6 ugyanis nem gyengébb a 3.2 V6-nál annyival, mint amennyit a futómű, gumik és a 200-300,-kgs súlyelőny jelent!! "Ollah"-ot szándékosan hagytam ki a felsorolásból!! :-))))))
Public Enemy27-01-2012 07:21:06 // 1609
Igen, ilyenekkel megyek idén, ha áthajózzák Japóból!! :-)))
Amit Ollah szeretne venni tőlem, az a Yokohama A006, az a rallye-slick!!
A semi-slickhez képest a rallye-slick még mindig fényévekkel jobb keverék: PÁLYÁRA!!!
Meg oda való futóművel, ezt azért mindig tegyük hozzá!! :-)
Amit Ollah szeretne venni tőlem, az a Yokohama A006, az a rallye-slick!!
A semi-slickhez képest a rallye-slick még mindig fényévekkel jobb keverék: PÁLYÁRA!!!
Meg oda való futóművel, ezt azért mindig tegyük hozzá!! :-)
Public Enemy27-01-2012 07:17:03 // 1608
Az nem lesz egyszerű a gyári "átlagos" futóművel! :-))
Blade27-01-2012 06:07:02 // 1607
Ezt csak úgy tudnánk hitelesen megállapítani, ha ugyanazon konfigú autóval mennénk felváltva mért köröket:) Az is lehet, hogy Te lennél gyorsabb 1mp-vel:))
kalizsoli26-01-2012 22:46:41 // 1606
Egy kikötés van, elvileg forgalmisnak kell lenie az autónak. Minden másban a fantázia szabja a határt, meg a pénztárca :-)
kalizsoli26-01-2012 22:39:29 // 1605
Azért mindig ott az emberi tényező, azaz Te legalább 1 mp-vel gyorsabb vagy a Hringen mint én. Egyébként egyetértek, szerintem az A048-at is nehéz teljesen kihasználni.
mreni26-01-2012 20:33:09 // 1604
pálya slickel is lehet menni nyilt napon? :)))
Blade26-01-2012 20:25:55 // 1603

Blade26-01-2012 20:12:20 // 1602
Az nem rally slick, hanem rendes pálya slick gumi, amivel a WTCC-ben is mennek:))
Ha futóművel ki tudod használni, akkor sok mp lehet benne. De nekem az a tapasztalatom, hogy pl. a GTA gyári futóművével az A048-akat sem lehet teljesen kihasználni. Ebből a szempontból Zsolti (is) előnyben lehet:)

Ha futóművel ki tudod használni, akkor sok mp lehet benne. De nekem az a tapasztalatom, hogy pl. a GTA gyári futóművével az A048-akat sem lehet teljesen kihasználni. Ebből a szempontból Zsolti (is) előnyben lehet:)

Blade26-01-2012 20:01:33 // 1601
Én is 2.18-at szeretnék menni idén, változtatás nélkül a kopott gumikkal:))
Public Enemy26-01-2012 19:42:00 // 1600
Rallye-slick, Yokohama A005, azt hiszem!?
kalizsoli26-01-2012 08:55:37 // 1599
Ollah26-01-2012 08:28:22 // 1598
Stipi-stopi! Legfeljebb autó nékül. :)
Milyen gumikat rendeltetek?
Krisz, mi milyen gumikat akarunk venni Tőled? :)
Milyen gumikat rendeltetek?
Krisz, mi milyen gumikat akarunk venni Tőled? :)
Public Enemy26-01-2012 02:11:14 // 1597
Én várom a Team Dynamics feliket is nagyon, azokat január végére ígérte a srác!!
Borzasztó jó időket fogunk autózni, majd meglátod!! :-)
2.18-at szeretnék menni a WTCC-gumikkal!!
Borzasztó jó időket fogunk autózni, majd meglátod!! :-)
2.18-at szeretnék menni a WTCC-gumikkal!!
kalizsoli25-01-2012 15:52:05 // 1596
Világos :-)
Emlékszem a márciusra, csak arra nem, hogy elején vagy végén jön a szállítmány.
Végül is ki bír még egy futamot a Kumho..... :-)
Emlékszem a márciusra, csak arra nem, hogy elején vagy végén jön a szállítmány.
Végül is ki bír még egy futamot a Kumho..... :-)
Public Enemy25-01-2012 14:42:35 // 1595
Nem tudni, de hívnak, ha megérkezett!! Kb. márciusban valamikor...
Kell a pénz nekik is, nyugi!!
Kell a pénz nekik is, nyugi!!
Public Enemy25-01-2012 14:34:05 // 1594
Húúú de fasza...
Kérdezem!!
Kérdezem!!
kalizsoli25-01-2012 13:48:45 // 1593
Most olvastama az auto-motorban, hogy az első autós nyilt nap a Hungaroringen 2012. március 19-én hétfőn lesz.
Ki tervezi hogy jön?
Krisz, hogy látod a gumi addigra meglehet?
Ki tervezi hogy jön?
Krisz, hogy látod a gumi addigra meglehet?
Ollah17-01-2012 15:28:20 // 1592
Valamit valamiért. :)
Tudom, hogy bemegy; nekem ajánlotta Schulek Béla, hogy befaragja, de ő azt mondta, azért kell ott vagdosni ezt-azt. De megoldható. Azt javasolta, fényezés előtt szánjam rá magam ilyesmire. :)
Tudom, hogy bemegy; nekem ajánlotta Schulek Béla, hogy befaragja, de ő azt mondta, azért kell ott vagdosni ezt-azt. De megoldható. Azt javasolta, fényezés előtt szánjam rá magam ilyesmire. :)
LacUS17-01-2012 13:44:23 // 1591
Na igen, ha idő is számít akkor a pénz ne számítson :)
BTW, jól tudom,hogy fiat coupe és GTV padlólemez nagyrészt ugyanaz? Ha igen, akkor tempra, Q4 hajtás gyakorlatilag faragás nélkül bemegy :)
BTW, jól tudom,hogy fiat coupe és GTV padlólemez nagyrészt ugyanaz? Ha igen, akkor tempra, Q4 hajtás gyakorlatilag faragás nélkül bemegy :)
Viki&Joe14617-01-2012 13:33:18 // 1590
Jajjjj,ezen én is fetrengek,nagyon durva !!!! Pedig még csak a közepénél tartok.
Ollah17-01-2012 13:28:41 // 1589
Na jó, ki lehet fogni olcsón jó dolgokat, csak akkor a projekt 5 év alatt készül el, nem 1 alatt. :)
(Viszont polcról levéve kb. ilyen árak vannak, nem? Főleg a mostani valutaárfolyamok mellett.)
Lehet GTK550 is, ami kisebb (csak miattad :)), de lehet, ~500 lóhoz elég egy 3076R is, ammeg már biztos megvan 350-ből is. Polcról. ;)
Csak azt akartam mondani, hogy 500-ból mocit megcsinálni nekem sántít.
Lehet, hogy egy szkájlány-147 hibrid is megállhat 9,9 millióból ;P, de az nem 3 hónap alatt készül el. De nem is egy év alatt.
Az utolsó(előtti) mondatod meg ismerős; azért írtam, hogy a tervezett költségvetés kétszeresével kell számolni, hogy az ember a végén tényleg beleférjen a büdzsébe. :)))
(Viszont polcról levéve kb. ilyen árak vannak, nem? Főleg a mostani valutaárfolyamok mellett.)
Lehet GTK550 is, ami kisebb (csak miattad :)), de lehet, ~500 lóhoz elég egy 3076R is, ammeg már biztos megvan 350-ből is. Polcról. ;)
Csak azt akartam mondani, hogy 500-ból mocit megcsinálni nekem sántít.
Lehet, hogy egy szkájlány-147 hibrid is megállhat 9,9 millióból ;P, de az nem 3 hónap alatt készül el. De nem is egy év alatt.
Az utolsó(előtti) mondatod meg ismerős; azért írtam, hogy a tervezett költségvetés kétszeresével kell számolni, hogy az ember a végén tényleg beleférjen a büdzsébe. :)))
Ollah17-01-2012 13:22:35 // 1588
:) Lájkolom a fészbukkodat! :)
LacUS17-01-2012 11:23:23 // 1587
Nem, tényleg nem jó helyen nézegeted :)Pl nézd meg mennyiért vesztegetnek most egy egy M90 kompresszort 300-800usd,de néha mint az enyémet is ki lehet fogni és akkor van egy jó kompresszorod 68e ft ért kézben :). Meg amit írtam pl turbonál nem kell szuper márkásat venni, ekkora baszomfaszomra amit meg te írtál nem gondoltam :) Ez mega turbo egy pálya autónál nem bizti hogy szeretnék 6-7ezernél nyomást.. :)
Én továbbra is tartom,hogy egy ilyen 147 500 lóval simán megléphető 10mill alatt.
Csak meg kell tervezni mit hogyan és ahhoz ragaszkodni. Én saját példámból tudom,ha nem változtatok 4-5 havonta azon hogy mit szerettem volna a 75-ből már rég kész lenne, és a rá költött összeg harmada még a zsebembe lenne... :) Na de így szép az élet. :)
Én továbbra is tartom,hogy egy ilyen 147 500 lóval simán megléphető 10mill alatt.
Csak meg kell tervezni mit hogyan és ahhoz ragaszkodni. Én saját példámból tudom,ha nem változtatok 4-5 havonta azon hogy mit szerettem volna a 75-ből már rég kész lenne, és a rá költött összeg harmada még a zsebembe lenne... :) Na de így szép az élet. :)
BeeGee17-01-2012 10:29:14 // 1586
Nem értetek hozzá.
"...aztán össznépileg kitalálták, miközben körbejárt pár vicces cigi, hogy ők megépítik a 22. század legtutibb autóját. Összeszedtek üres fém sörösdobozokat, madzagokat, köteleket, virslit (?!), meztelen nős plakátot, csavarokat, halszálkákat, ezermást a földről és építettek belőle autót. 4 pad volt a váz, 4 bogrács a kerék, dísztárcsa a kormány, véreshurka a kipufogó, nőcis poszterek az ablakok, lángolt kolbász a sebváltó, szappantartó a visszapillantó tükör, az egészet körbetekerték hatezer méter szigszalaggal és már kész is volt."
Sírok a röhögéstől ezen a blogon, Ollah biztos értékeli a kifinomult stílust :)
"...aztán össznépileg kitalálták, miközben körbejárt pár vicces cigi, hogy ők megépítik a 22. század legtutibb autóját. Összeszedtek üres fém sörösdobozokat, madzagokat, köteleket, virslit (?!), meztelen nős plakátot, csavarokat, halszálkákat, ezermást a földről és építettek belőle autót. 4 pad volt a váz, 4 bogrács a kerék, dísztárcsa a kormány, véreshurka a kipufogó, nőcis poszterek az ablakok, lángolt kolbász a sebváltó, szappantartó a visszapillantó tükör, az egészet körbetekerték hatezer méter szigszalaggal és már kész is volt."
Sírok a röhögéstől ezen a blogon, Ollah biztos értékeli a kifinomult stílust :)
Ollah17-01-2012 09:24:11 // 1585
Én meg GTV-vel csináltatnám meg. :)
Alá a 164Q4 futója, egy 3.0 megfújva, oszt csókolom. Ennél nem lenne olcsóbb projekt, ha már Alfa és 4*4 és ~4-500 ló.
Ez megállhat 6-7 millából autóval együtt. Igény(esség) kérdése persze, meddig szalad el a büdzsé.
Alá a 164Q4 futója, egy 3.0 megfújva, oszt csókolom. Ennél nem lenne olcsóbb projekt, ha már Alfa és 4*4 és ~4-500 ló.
Ez megállhat 6-7 millából autóval együtt. Igény(esség) kérdése persze, meddig szalad el a büdzsé.
Ollah17-01-2012 09:08:02 // 1584
"Motor light (nagy turbo+cooler+DTA S80) 500e (kb550-600le)"
Ööö, nagy turbó (mondjuk egy GTK650?) 4-500K, cooler csövezve 100K (és az nem HKS, hanem médin tájföld), DTA 300-350K. És azt ugye Te kábelezed és programozod.
Műszerek? :) Apróságnak tűnik, de beleszalad az ember simán 200K-ba ott is...
Vagy nem jó helyen nézegetem az árakat? :)))
Szerintem a "built not bought" projekt is 10 mill fölött lenne, mire vége lenne. Te is tudod, hogy minden kb. 2* annyi, mire befejeződik...
Ööö, nagy turbó (mondjuk egy GTK650?) 4-500K, cooler csövezve 100K (és az nem HKS, hanem médin tájföld), DTA 300-350K. És azt ugye Te kábelezed és programozod.
Műszerek? :) Apróságnak tűnik, de beleszalad az ember simán 200K-ba ott is...
Vagy nem jó helyen nézegetem az árakat? :)))
Szerintem a "built not bought" projekt is 10 mill fölött lenne, mire vége lenne. Te is tudod, hogy minden kb. 2* annyi, mire befejeződik...
Ollah17-01-2012 09:00:47 // 1583
10 milla? Nagyon minimum. :)
Eleve mennyibe kerülhetett a 147 részkár?
Aztán csak a Motec és kiegészítői biztos beleszaladnak a 2millába, ha bótbó veszi pócró. Aztán az is lehet, nem 5000 Ft-os órabérért hegesztik az autót.
Ja, meg kell hozzá egy szkájlány is. :)
Szerintem ez inkább 20, mint 10. De tökmindegy ezekben a magasságokban.
Ennyiért zsír 4C-t is lehet kapni. ;PPP
Egyébként meg úgy tűnik, kb. 1 évvel ezelőtt "meghalt" a projekt.
Szentségtörésnek mindenképpen az, és talán egyszerűbb és olcsóbb lett volna mindezt Alfa cuccokból megcsinálni. Kicsit (talán) gyengébb lenne a motor (meg tán a 4*4 is?), de full Alfa lenne.
Eleve mennyibe kerülhetett a 147 részkár?
Aztán csak a Motec és kiegészítői biztos beleszaladnak a 2millába, ha bótbó veszi pócró. Aztán az is lehet, nem 5000 Ft-os órabérért hegesztik az autót.
Ja, meg kell hozzá egy szkájlány is. :)
Szerintem ez inkább 20, mint 10. De tökmindegy ezekben a magasságokban.
Ennyiért zsír 4C-t is lehet kapni. ;PPP
Egyébként meg úgy tűnik, kb. 1 évvel ezelőtt "meghalt" a projekt.
Szentségtörésnek mindenképpen az, és talán egyszerűbb és olcsóbb lett volna mindezt Alfa cuccokból megcsinálni. Kicsit (talán) gyengébb lenne a motor (meg tán a 4*4 is?), de full Alfa lenne.
Public Enemy13-01-2012 12:51:57 // 1582
Rengeteg...
Csak állandóan a műhelyben rohadna a kocsid és sosem lenne készen!!
Én ezért nem vágok bele idén a 156 V6-projektbe, elegem lett abból, hogy még egy egyszerű árajánlatot sem küldenek!! Pedig egyszerű KONKRÉTUMOKRA kértem, semmi hókusz-pókusz!!!
Én senkinek sem járok a nyakára, ráadásul a saját pénzem, időm, idegeim stb. kárára...
Csak állandóan a műhelyben rohadna a kocsid és sosem lenne készen!!
Én ezért nem vágok bele idén a 156 V6-projektbe, elegem lett abból, hogy még egy egyszerű árajánlatot sem küldenek!! Pedig egyszerű KONKRÉTUMOKRA kértem, semmi hókusz-pókusz!!!
Én senkinek sem járok a nyakára, ráadásul a saját pénzem, időm, idegeim stb. kárára...
LacUS13-01-2012 11:13:07 // 1581
Jó vicc :) Ilyet itthon csak saját magadnak..különben gyorsan lesz abból 10-ből 20. Átgondolva, ha nem kell 1000+hp, akkor
R33 Skyline 3mill
147 papír nélkül moci meg egyéb szar nélkül 800e
Lakatos munka+csövezés+fényezés kb1,5m
Ülés,öv,kormány 200e
Motor light (nagy turbo+cooler+DTA S80) 500e (kb550-600le)
Kuplung 100e
Fék 300E
Nagyjából ennyi és ~6.5 mill, nem olyan vészes. Főleg ha lenne ennyi pénzem játszani :)
R33 Skyline 3mill
147 papír nélkül moci meg egyéb szar nélkül 800e
Lakatos munka+csövezés+fényezés kb1,5m
Ülés,öv,kormány 200e
Motor light (nagy turbo+cooler+DTA S80) 500e (kb550-600le)
Kuplung 100e
Fék 300E
Nagyjából ennyi és ~6.5 mill, nem olyan vészes. Főleg ha lenne ennyi pénzem játszani :)
BeeGee13-01-2012 10:52:30 // 1580
Arra is kíváncsi lennék, hány szakember merne erre itthon vállalkozni :) A tapasztalatokról nem is beszélve..
Public Enemy13-01-2012 10:47:05 // 1579
Brutálisan erős az a blokk!!
Terveket mindig érdemes szövögetni, de azért nem árt, ha egy ilyen projekthez a lottó 5-ös is ott lapul a zsebedben!! :-))
Terveket mindig érdemes szövögetni, de azért nem árt, ha egy ilyen projekthez a lottó 5-ös is ott lapul a zsebedben!! :-))
LacUS13-01-2012 10:42:20 // 1578
10milla tök egyedi és 1000hp összkerékkel :) És a rb26 hangja :) Mondjuk én GTvel csinálnám, az még sportautósan is néz ki. :)
Public Enemy13-01-2012 10:39:35 // 1577
Komoly!! A költségvetése is az lehet!!
Szvsz. min. 10 milla, de ezért a pénzért egy teljesen egyedi versenyautója lesz...
Szvsz. min. 10 milla, de ezért a pénzért egy teljesen egyedi versenyautója lesz...
BeeGee13-01-2012 09:58:32 // 1576
Nem szarral guriga.. :)
LacUS13-01-2012 00:10:26 // 1575
Pályaautót szeretnétek építeni? Itt egy példa hogyan, ha van egy 147-esed és egy skyline-od :)
Nekem nagyon tetszik , még ha kicsit szentségtörésnek is tűnik.
Nekem nagyon tetszik , még ha kicsit szentségtörésnek is tűnik.
kalizsoli06-01-2012 14:22:58 // 1574
Most már kettőt kell bekapnom??? :-O
Kezdek aggódni.....
:-D
Kezdek aggódni.....
:-D
kalizsoli06-01-2012 14:22:05 // 1573
Figyelni kell, mert Krisz elver minket tavasszal :-)
Már csak a Yokohama A048-ra várok, ezen kívűl idén csak olajcsere lesz :-)
Meg persze pályázás :-DDD
Már csak a Yokohama A048-ra várok, ezen kívűl idén csak olajcsere lesz :-)
Meg persze pályázás :-DDD
Blade06-01-2012 13:04:39 // 1572
Zsolti!
Most olvastam a blogod a fejlesztésekről.
Tudod mit? Te is kabbe mostmár! ;-))))
Most olvastam a blogod a fejlesztésekről.
Tudod mit? Te is kabbe mostmár! ;-))))
Ollah06-01-2012 11:45:51 // 1571
Orral, kb. 30 km/h-val, balról jobbra csúszva, kis szögben beérkezve, amúgy érintőlegesen.
Ja, és Te is kabbe. ;)
Ja, és Te is kabbe. ;)
Ollah06-01-2012 10:10:34 // 1569
Ha ügyesen töröd, akkor 0 Ft.
Egyébként meg kabbe! :)
Egyébként meg kabbe! :)
kalizsoli06-01-2012 09:59:25 // 1568
Az drága mulatság :-) kérdezd meg Olah-ot mennyibe kerül egy méter szallagkorlát?
Ollah06-01-2012 09:59:00 // 1567
"Tiszta rozsda ez a villámos ocsmányság!"
Súlytuning!!! :P
"Az első féktávon leszakadna róla a kasztni"
Súlytuning haladóknak! :PPP
Súlytuning!!! :P
"Az első féktávon leszakadna róla a kasztni"
Súlytuning haladóknak! :PPP
BeeGee06-01-2012 09:10:39 // 1566
Háhá, ezzel fékezni sem kell! Elég a szalagkorláton tartani az ívet :)
Public Enemy06-01-2012 09:08:09 // 1565
Tiszta rozsda ez a villámos ocsmányság!
Az első féktávon leszakadna róla a kasztni vagy eltörne a kanyarban, mint a csuklósbusz!! :-)))
Az első féktávon leszakadna róla a kasztni vagy eltörne a kanyarban, mint a csuklósbusz!! :-)))
Ollah06-01-2012 08:27:09 // 1564
Projektalapnak jó; 930 kg! :)
Milyen bitangul mehet ez egy 2littyós, 150 lovas motorral? :)))
Blade-et meg Kriszt meg inkább hagyjuk; csak azért gyorsak, mert jó kocsijuk van. ;PPP
Nana? Kedvenc helyem. Egy pár GTA árát biztos elittam ott. :P
Milyen bitangul mehet ez egy 2littyós, 150 lovas motorral? :)))
Blade-et meg Kriszt meg inkább hagyjuk; csak azért gyorsak, mert jó kocsijuk van. ;PPP
Nana? Kedvenc helyem. Egy pár GTA árát biztos elittam ott. :P
Public Enemy05-01-2012 23:31:26 // 1563
Betyár egy gép!! :-))))
Jól meg kéne zúzni...
Jól meg kéne zúzni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
694
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?