Forum >> Junior
Morfiusz Cédula15-04-2024 20:24:00 // 190
Meglepő? Annyira nem is. Mégis csak az Alfáról van szó. :-/
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 20:08:00 // 189
Mármint most 40ezer eur amúgy az olasz árlista szerint... ebben is kamuztak.
Ja, és ezt 2 hete nem tudták? Nevetséges.
Az egész egy bohózat.
Ja, és ezt 2 hete nem tudták? Nevetséges.
Az egész egy bohózat.
Giuntini15-04-2024 19:47:41 // 188
Nem az hogy nem merik! Nem lehet Milano néven forgalomba helyezni ezt az autót, törvény van rá Olaszországban! Nem lehet forgalomba hozni semmilyen terméket olasz város vagy tartomány nevével, amit nem Olaszországban gyártanak. Ez most az olasz jobboldali kormánynak köszönhető, nagyon keményen betartottak a Stellantisnak. Nagyon helyes, így tovább! Remélem az elkövetkezőkben is ilyen keményen szembeszállnak a,Stellantisszal!
Szerintem ezt tudták, csak megpróbálták. Nem véletlen hátul az Alfa Romeo felirat.
Tavares azzal védekezett, ha Olaszországban gyártanák, akkor 10 ezer euróval többe kerülne....
Kíváncsi vagyok, hol ér véget ez a szappanopera....
Szerintem ezt tudták, csak megpróbálták. Nem véletlen hátul az Alfa Romeo felirat.
Tavares azzal védekezett, ha Olaszországban gyártanák, akkor 10 ezer euróval többe kerülne....
Kíváncsi vagyok, hol ér véget ez a szappanopera....
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 19:04:32 // 187
Fiat Junior? :))) Szpecsále!
Zolibácsi15-04-2024 18:57:50 // 186
Fiat panda X ként elég menő lenne :)
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 18:56:37 // 185
Ha már sikerült a Milanot levenni róla, levehetnék az Alfa Romeot is :)
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 18:54:21 // 184
Csak nem merik ezek a bohócok Milano néven kiadni...
Junior lesz a név.
Junior lesz a név.
Giuntini15-04-2024 16:55:17 // 183
Én már unom a szöveget, hogy au Alfa Romeo 86-ban megszűnt, meg az utána következők nem igazi Alfák. A Facebook-on az olaszok kezdték el hinteni ezt a hűlye dumát.
Solat beszélek olaazokkal munkám miatt, látják az idegenvezetői igazolványomat Alfa Romeo nyakbaakaaztón fityegni, Alfa Romeo esernyőmet is. Múltkor az egyik diákcsoport tanára is ezt mondta, hogy az Alfa megszűnt 86 után. Aztán kiderül, hogy Hyunday Rav4 meg jasonló szarokkal közlekednek. Ha valaki annyira vágyik a régi Alfa érzésre, akkor moért nem keres egy sportos BMW-t vagy jasonlót. Azert mondják ezt mert szarrágók, nem engedhatik meg maguknak az új Alfát, inkább puffogtatják a hülyeséget. Az Alfasud amelyik 4 éves korában szétrohadt volt az igazi Alfa? Vagy a 6, amikor megjelent, már akkor elaggot volt? Aztán a Fiat módosította a 164 projectet, mekkora sikere volt? Mennyi 157-ost adtak el? Az összelapátolt, pénztelenségben született 75-ös volt az igazi utolsó jó Alfa? A 159-est megalkották a világ legjobb elsőkerekes futóművével, a hátsókerekes BMW-t legyalázta de nem igazi Alfa. A Giulia mem igazi Alfa, pedig az FCA alatt született.
Mikor az olasz is jön a süket dumájával, hogy 86 óta nincs igazi Alfa, legyintek erre. Akkor sem tudott vopna venni egy új 75-öst, és most sem tud venni egy új Giuliát. Helyette vesz újonnan Kiát, meg Slodát, meg közlekedő edényeket. A Seat olcsó volt, így az olasz rendőrség annek idején azt vette.
Ma már sajnos Olaazországban is csak használati eszköz az autó,
A nyolcvanas, kilencvenes években az olaazok elegánsak voltak, Róma belvárosában nyáron a rekkenő hőségben egy vékony zakóban fwszítettek a férfiak, az autóik is ehhez igazodtak. Ma ugyanúgy semmilyen (majdnem) az öltözködésük mint a többi europai országban és az autóik is ehhez ijazodnak.
Solat beszélek olaazokkal munkám miatt, látják az idegenvezetői igazolványomat Alfa Romeo nyakbaakaaztón fityegni, Alfa Romeo esernyőmet is. Múltkor az egyik diákcsoport tanára is ezt mondta, hogy az Alfa megszűnt 86 után. Aztán kiderül, hogy Hyunday Rav4 meg jasonló szarokkal közlekednek. Ha valaki annyira vágyik a régi Alfa érzésre, akkor moért nem keres egy sportos BMW-t vagy jasonlót. Azert mondják ezt mert szarrágók, nem engedhatik meg maguknak az új Alfát, inkább puffogtatják a hülyeséget. Az Alfasud amelyik 4 éves korában szétrohadt volt az igazi Alfa? Vagy a 6, amikor megjelent, már akkor elaggot volt? Aztán a Fiat módosította a 164 projectet, mekkora sikere volt? Mennyi 157-ost adtak el? Az összelapátolt, pénztelenségben született 75-ös volt az igazi utolsó jó Alfa? A 159-est megalkották a világ legjobb elsőkerekes futóművével, a hátsókerekes BMW-t legyalázta de nem igazi Alfa. A Giulia mem igazi Alfa, pedig az FCA alatt született.
Mikor az olasz is jön a süket dumájával, hogy 86 óta nincs igazi Alfa, legyintek erre. Akkor sem tudott vopna venni egy új 75-öst, és most sem tud venni egy új Giuliát. Helyette vesz újonnan Kiát, meg Slodát, meg közlekedő edényeket. A Seat olcsó volt, így az olasz rendőrség annek idején azt vette.
Ma már sajnos Olaazországban is csak használati eszköz az autó,
A nyolcvanas, kilencvenes években az olaazok elegánsak voltak, Róma belvárosában nyáron a rekkenő hőségben egy vékony zakóban fwszítettek a férfiak, az autóik is ehhez igazodtak. Ma ugyanúgy semmilyen (majdnem) az öltözködésük mint a többi europai országban és az autóik is ehhez ijazodnak.
RomeoOne15-04-2024 15:57:43 // 182
Amúgy jól megjelent az árlista "legkésőbb 12-én"...
RomeoOne15-04-2024 13:42:47 // 180
Milyen anyag?? Lítium? Az mennyi volt benne? Bezzeg most!
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 12:14:23 // 179
+1, akkor még volt bennük anyag!
pettinke15-04-2024 10:52:23 // 178
neeem, valójában Darracq-ot kell venni, az ő romjaikon született az A.L.F.A!
Giuntini15-04-2024 10:33:08 // 177
Vegyen mindenki A.L.F.A-t! Mióta Nicola Romeo megvette az Alfát, azóta vége a márkának😊😊😊
Selmak15-04-2024 09:03:20 // 176
Attól hogy Purutyatech 1,2 láncos lett, még nem lett jobb. A szokásos kis köbcentis agyig feltöltött közvetlen befecskendezéses turbó nyavajái megmaradtak és a forgácsolódó olajban futó vezérműszíj helyett majd tesco gazdaságos lánc és feszítő szerkezetéből adódó problémák jönnek majd elő, mit pinalogóséknál, vagy a hirhedten szar Princenél ami ugye szintén PUG termék.
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 09:02:33 // 175
Utolsó életjelnek még elfért a Giu-Stelvio.
Az igazi alfások szerint az 1900-zal halt meg a márka, onnan állt át tömeggyártásra. De legkésőbb a 116-tal teljesen vége :)
Úgyhogy mindenki vegyen P2-t, meg 8C2900B Lungo-t, legyen tele azokkal a hahu :))))
Az igazi alfások szerint az 1900-zal halt meg a márka, onnan állt át tömeggyártásra. De legkésőbb a 116-tal teljesen vége :)
Úgyhogy mindenki vegyen P2-t, meg 8C2900B Lungo-t, legyen tele azokkal a hahu :))))
pettinke15-04-2024 08:31:27 // 174
ez alapvetően azért nem jó, mert a véralfások szerint már '86-ban meghalt a márka :D
Kócosw14-04-2024 19:30:55 // 173
kemény vagy koma, ket cukorral ittad véletlenül a kávédat? 🤣🤣🤣
RomeoOne14-04-2024 10:48:12 // 172
A következő modell meg:
:DDD
:DDD
VKG231!!! (156+75)14-04-2024 10:37:49 // 171
RomeoOne14-04-2024 10:27:45 // 170
Hát hogy érthetne már, mikor az a neve, hogy kócos, oszt' haja sincs :P xDDDD
Kócosw13-04-2024 21:16:24 // 169
és a Kócos gyerek érti amit írsz és egyetért veled.Lehet ő sem ért az autóiparhoz 😜🤣
Kazes☻13-04-2024 18:43:59 // 168
Vagyis a kettő együtt... vagy legyen lengyeles olasz név nélkül, vagy legyen olasz név hazai gyártásban. :)
WarbiRunner (Gyuri)13-04-2024 18:42:41 // 167
Nem, erről szó sincs :-) De ugye lehet az a véleményem, hogy addig tetszett az egész, amíg irreális gazdasági döntéseket hozva mérnöki bravúrokkal és különcséggel próbálkoztak? Nem csak az Alfa tett ilyet amúgy. Ennyi amit eddig is írtam, semmi több. Értem ami megy, de köszi hogy feltételezitek rólam hogy nem . :-) az autóipar általában elment olyan irányba ami nem mozgat meg. Az Alfa beállt a sorba, nem mozgat meg, semennyi vágyat nem kelt bennem ez az irány. Ezt megtoldották egy számomra csúnya formatervvel, hadd ne rajongjak.
WarbiRunner (Gyuri)13-04-2024 18:28:28 // 166
Full tévedés, akkor rosszul értelmezed. :-)
Halesz13-04-2024 18:07:34 // 165
Warbi, ugye Te sem gondolod komolyan, hogy 2024-ben, amikor felfalják egymást a gyártók, jönnek a kínaiak, hagy majd valaki úgy működni egy autógyárat, ahogy Te leírtad, csak azért, hogy pár őrült vegyen néha egy hátsókerekes Giuliát? :))))
Halesz13-04-2024 18:00:51 // 164
Nem lesz a hibridben kéziváltó, ebben biztos lehetsz. Egy probléma kilőve. A sokat szidott 1,2-es motort már átdolgozták, láncos, hibrid hajtással kombinálva talán nem is lesz olyan durván széthajtva.
Amúgy szerintem fogyni fog ezzel a hajtással is, hisz ez lesz az elérhető árú.
Az elsőkerekes, 156 lovas elektromos Avenger itthon 15 milla, a Milano azért biztos drágább lesz, mert azért prémiumabb, szóval én 16 alá nem merném tenni... De meglátjuk.
Más:
Én egy ideje filózom elektromoson, de mindig lebeszéltem magamat. Volt nálam Mini, 500e, mindkettőt imádtam. Most a 600e-t próbáltam 3 napig, városban ideális. És ha ez Alfa címkével jön... lehet meg leszek győzve.
Na, és akkor hányan lehetnek így, mint én, Nyugat-Európában, ahol ezt kicsit könnyebben meg is engedhetik maguknak.
Amúgy szerintem fogyni fog ezzel a hajtással is, hisz ez lesz az elérhető árú.
Az elsőkerekes, 156 lovas elektromos Avenger itthon 15 milla, a Milano azért biztos drágább lesz, mert azért prémiumabb, szóval én 16 alá nem merném tenni... De meglátjuk.
Más:
Én egy ideje filózom elektromoson, de mindig lebeszéltem magamat. Volt nálam Mini, 500e, mindkettőt imádtam. Most a 600e-t próbáltam 3 napig, városban ideális. És ha ez Alfa címkével jön... lehet meg leszek győzve.
Na, és akkor hányan lehetnek így, mint én, Nyugat-Európában, ahol ezt kicsit könnyebben meg is engedhetik maguknak.
pettinke13-04-2024 17:45:16 // 163
Ráadásul nem értem, miért most. Ezt jó előre lehetett tudni, most ébredt fel mindenki?
Giuntini13-04-2024 17:10:40 // 162
Már megint egy megtévesztő cím! Nem az Alfa Romeo Milano ellen tiltakozik az olasz kormány, hanem a lengyelországi gyártás miatt.
pettinke13-04-2024 17:07:31 // 161
Hát végig úgy írsz, mint aki nem érti, miért van a Giulia mellett szükség bármi más típusra :-)
Kazes☻13-04-2024 15:33:47 // 160
WarbiRunner (Gyuri)13-04-2024 14:12:05 // 159
Ez neked hol jön le, hogy nem értem ami történik?🤔
Értem és nem tetszik. Leírtam miért, hadd legyen ez a véleményem.
Vagy Alfa fanatikus körökben nem lehet ilyen vélemény?
Értem és nem tetszik. Leírtam miért, hadd legyen ez a véleményem.
Vagy Alfa fanatikus körökben nem lehet ilyen vélemény?
Giuntini13-04-2024 10:20:36 // 158
Ha nincs a Foat, 164 sincs. A projectet leállította az Alfa Romeo, a Fiat támasztotta fel.
Giuntini13-04-2024 10:19:08 // 157
Igen, de módosították. A 164 különbözött leginkább a Cromától, Themától, Saab-tól. A platform a Croma - Thema - Saab. A motorok Alfák voltak, a dízelek VM-ek (sajnos, ezért nem vettem 164-et, két Cromám volt), Mindenben különbözött a Fiattól, de eredetileg ez egy hátsókerekes autónak indult, de a költségek csökkentése miatt átdolgozták. Fantasztikus elsőkerekes volt hihetetlen térérzetével, kényelmével. Korának legjobb utazóautója volt.
pettinke13-04-2024 09:25:39 // 156
Na, na, a 164 nem Fiat-autó, azt már előtte megtervezték. 1978-ban kezdték el a Tipo 4 platformot kifejleszteni.
Giuntini13-04-2024 01:33:07 // 155
1986. Megveszi az Alfát a Fiat. Volt egy sikertelen nagyautójuk az Alfa 6. 1987-ben jött az egyik kedvenc Alfám.a 164. A világ egyik legszebb felső-középkategóriás autója. V6 Busso, V6 Turbo. Ha nincs a Fiat, nincs 164!
Most meg kell keresni azt az összegwt, hogy olyan autók születhessenek, mint egykor a 164!
Most meg kell keresni azt az összegwt, hogy olyan autók születhessenek, mint egykor a 164!
pettinke12-04-2024 21:10:18 // 154
Engem sosem érdekelt az Alfa mint üzletmenet.
igen, végülis mint felhasználó hol érdekeljen, ha árulnak olyat, ami érdekel, akkor megveszed. csak most éppen nem érted, hogy miért árulnak olyat, ami neked nem tetszik, na itt kéne megértened, mi az üzletmenet 2024-ben, egy globalizált kapitalista iparban.
igen, végülis mint felhasználó hol érdekeljen, ha árulnak olyat, ami érdekel, akkor megveszed. csak most éppen nem érted, hogy miért árulnak olyat, ami neked nem tetszik, na itt kéne megértened, mi az üzletmenet 2024-ben, egy globalizált kapitalista iparban.
RomeoOne12-04-2024 20:48:39 // 153
Részemről egy roló le, meghajlás, és szevasztok... belefért volna. Na mindegy.
Elég önző hozzáállás xDD
Lehúzhatták volna a rolót akkor is, mielőtt eladták a Fiatnak. Az mekkora szentségtörés volt akkor? Az úri, északi Alfát maga alá gyűri a középolasz büdösproli Fiat? Inkább a halál! Gondolhatták sokan akkor... Aztán egyik autó sem létezne már, nem csak azok közül, amiket vezettünk és imádunk, de még azok sem, amiket gyerekként csodáltunk és erre terelt (legalábbis az én szempontomból, én még csak most leszek középkorú hivatalosan :D )
"Nincsen végzet, csak ha magad is bevégzed"
Elég önző hozzáállás xDD
Lehúzhatták volna a rolót akkor is, mielőtt eladták a Fiatnak. Az mekkora szentségtörés volt akkor? Az úri, északi Alfát maga alá gyűri a középolasz büdösproli Fiat? Inkább a halál! Gondolhatták sokan akkor... Aztán egyik autó sem létezne már, nem csak azok közül, amiket vezettünk és imádunk, de még azok sem, amiket gyerekként csodáltunk és erre terelt (legalábbis az én szempontomból, én még csak most leszek középkorú hivatalosan :D )
"Nincsen végzet, csak ha magad is bevégzed"
WarbiRunner (Gyuri)12-04-2024 20:30:05 // 152
Szerintem értem, ettől a csőd szélén táncolástól, attól hogy a műszaki érték számított, ettől volt önazonos a márka. A francia hatalomátvétel óta cseppet sem az. Immár közgazdászok "tervezik" a járművet, mint ahogy egyébként normális XD Engem sosem érdekelt az Alfa mint üzletmenet. Tetszett ahogy tojtak a valóságra.. Aztán az végül szembejött, várható volt. Részemről egy roló le, meghajlás, és szevasztok... belefért volna. Na mindegy.
De ettől hajrá, adjanak el sok ilyen vackot, hogy majd tudjanak gyártani kiváltságosok számára elérhető rendes autókat is.. Amikről lehet álmodozni.
A balhé már elindult a gyártás helyszíne körül is, ugyanis egy soron készül majd a konszern ikreivel Lengyelországban.
De ettől hajrá, adjanak el sok ilyen vackot, hogy majd tudjanak gyártani kiváltságosok számára elérhető rendes autókat is.. Amikről lehet álmodozni.
A balhé már elindult a gyártás helyszíne körül is, ugyanis egy soron készül majd a konszern ikreivel Lengyelországban.
RomeoOne12-04-2024 14:23:37 // 151
Kellenek, bár lelkesedni nem feltétlenül kell érte. Mondjuk a túlzott fanyalgás sem indokolt, pont emiatt.
RomeoOne12-04-2024 14:22:29 // 150
Nekem is akörül jött ki, de azért kíváncsi vagyok a magyar árlistára. Az olasz szokott a legdrágább lenni.
Shadin12-04-2024 14:14:14 // 149
13.5M egy konfigurált hibrid
Shadin12-04-2024 14:09:05 // 148
Shadin12-04-2024 14:06:34 // 147
Ennyiért Tonale is van :-(
pettinke12-04-2024 14:01:49 // 146
A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők kisebb mint 10% -a számára érdekes ez, a gyártás viszont marha drága.
Értsük már meg végre, ez nem jótékonysági intézmény, ez pénzgyár. Így van rendjén. Kellenek a Milanok.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők kisebb mint 10% -a számára érdekes ez, a gyártás viszont marha drága.
Értsük már meg végre, ez nem jótékonysági intézmény, ez pénzgyár. Így van rendjén. Kellenek a Milanok.
pettinke12-04-2024 14:01:19 // 145
monnyonle a fórummotor...
A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők
A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők
pettinke12-04-2024 13:58:06 // 144
A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők
RomeoOne12-04-2024 12:52:13 // 143
Én is azt nézem, hogy 41 500 € az alapár, hát ennek köze nincs a 30k-hoz, amit itt írtak.
WarbiRunner (Gyuri)12-04-2024 12:03:33 // 142
Egy alap színnel és egy hőszivattyúval (miért nem széria?) 17 milla? Az igen...
carver12-04-2024 11:53:48 // 141
Az olasz konfigurátor már elérhető
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
500
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?