Forum >> A jövő Alfái

BeeGee18-10-2011 21:29:13 // 18792
Aztán a történelem könyvekből.
Vagy wolfsburgból :)
zolee14518-10-2011 21:28:51 // 18791
Ott vesztettem el a fonalat, hogy kijelentették, hogy semmiképpen sem adják el az Alfát. Azért nyilvánvalóan szarban lévő céget akkor szoktak így "megtámogatni" tervekkel, jövőképekkel, ha egy kicsit fel akarják verni az árát.

Szóval a nem adjuk el, de nem is teszünk érte semmit egy kicsit nekem megmagyarázhatatlan. Ha meg mégis pénzt akarnak bele tenni akkor azt nem elodázni kellene, hanem megsürgetni. Már így is jó ha minden második német/japán/francia modellváltásra jut egy olasz.
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2011 21:26:40 // 18790
jó a párhuzam az F1-ben a Ferrari mindig azt mondja majd jövőre itt meg az Alfa ...most már amcsiból támadunk, jövőre Kínából utána meg a marsról....
Tedi18-10-2011 21:26:08 // 18789
Akarom mondani +1 :)
Tedi18-10-2011 21:25:52 // 18788
1: Marchionne nem hülye, csak rossz végén fogja/fogta meg a dolgot.
Szerintem :)
Grando18-10-2011 21:25:32 // 18787
4. Akkor inkább pék. :DD
GTPeti18-10-2011 21:24:42 // 18786
Két lehetőség van:
1. Marchione egy hülye.
2. Marchione nem hülye, csak a könnyű és erős autókat akar.
+1.: De.
Tedi18-10-2011 21:22:03 // 18785
Ott ér össze a két dolog, hogy Marchionne volt az, aki szimplán számok alapján azt mondta, a rétegmodelleket meg kell szüntetni.
Szintén szimplán számok alapján nem csináltak új motort, mert hát miből. Most kb. ugyanez van.
Én eddig "hittem" abban, hogy Marchionne rendet tud rakni, mert az egész Fiat-csoportot a csődtől mentette meg évekkel ezelőtt. Szóval bizonyított a forma. Teszem hozzá, a szemlélete már akkor sem tetszett. De most már nekem is kezd elfogyni a bizadalmam Marchionne irányába.
BeeGee18-10-2011 21:08:33 // 18784
Igazad lehet, h a mostanit sem tartja sportosnak. No de minden típusból felülről kezdte a kaszát; 3.2 V6 GT - DEL, 3.2 V6, 2.4 JTDm 159, Brera - DEL. Ezek után könnyen mondhatja, hogy nem sportosak ezek, töröljük hát mindet.

A 7 év alatt meg egy nyamvadt új motort tudtak bemutatni (TBi, MultiAir), és a sportos messiás 4C-t pedig két autószalon között csak átfestették. Ez nem tűnik nekem fejlődésnek. És egyre jobban unszimpatikus a dumáival a fővezér..

Elódázással még senki nem nyert háborút, de még csatát sem. Majd két év múlva..
Andy18-10-2011 21:01:33 // 18783
Az a baj, hogy ebből az eszmefuttatásból megint árad a bizonytalanság. Olyan ez mint Domenicali a Ferrari F1 team élén. Egyszerűen napról napra bizonyítja, hogy nem oda való.
Ez a mutatványos sem nagyon tudja mi lesz. Hitegeti a közvéleményt, pufogtatja a semmit. Lufax lesz itt nem sportos vonal... :((
Tedi18-10-2011 20:49:33 // 18782
A tervek megvalósíthatóságát tekintve csatlakozom, hiába jók a Giulietta eladásai, egy modellel, meg egy féllel nem lehet fenntartani a márkát. Veszteség továbbra is van, int állat. Amiből pénz lehet az az anyacég kasszája. Végül is azzal, hogy úgy döntöttek, megmentik az Alfát, elkötelezték magukat amellett, hogy újabb eurómillárdokat ölnek bele a részvényesek, meg a bankok pénzéből. Oszt majd meglássuk, mer a vak is aszonta :))

A 159-es valóban a legszebb modellje volt a kategóriájának. Qrvajó futóművel, és szerintem minőséggel is. De a megoldást leírtad Te is, gyenge motorok. Gyenge motorokkal nem lehet sportos brandet építeni.
zolee14518-10-2011 20:45:23 // 18781
Az a jó, hogy mindig vannak tervek, kb 2 évre előre. Aztán kéthavonta jönnek új tervek, de továbbra is két évre, de már az új bejelentéshez képest. Úgy néz ki nyerésre állnak, mert nagyon húzzák az időt:D Vicc nélkül, valószínűleg fogalmuk sincs, hogy a tervekhez honnan lesz pénz.

Az meg külön vicc, hogy már házon belül is lehúzzák a 159-est, holott szerintem a kategória legszebb autója. Persze, nehéz... vagy inkább a motorok gyengék, de erősebbre sem volt pénz, gondolom én. Aztán lehet nincs igazam.
Tedi18-10-2011 20:42:42 // 18780
Szerintem Te már következtetsz. Ő annyit mondott, hogy az a modellpaletta nem volt sportos, azt nem mondta, hogy a mostani az.
De ha már következtetünk, akkor azzal, hogy azt mondta, most kezdik kidolgozni a sportos vonalat a motoroknál, azt jelentheti, hogy a mostani sem az. Szerintem :)
GTPeti18-10-2011 20:39:43 // 18779
Forza Alfa!! :)
BeeGee18-10-2011 20:39:38 // 18778
Szép és jó, csak ezt nem értem:

"Elmondta azt is, hogy egy olyan modellpalettát örökölt, amely képtelen volt a márka sportos arculatát képviselni. Ide sorolta a Brerát, a GT Coupét, a Spidert és a 159-est is."
Tehát most jobban állunk, mint 7 éve a sportos modelleket tekintve? Vagy a semmi is jobban kifejezi a sportosságot, mint az említett modellek? :)
Tedi18-10-2011 20:15:03 // 18777
Nah, csak hogy legyen miről tépni a szánkat...:)

Amerikából támad vissza Európára az Alfa
Kazes☻16-10-2011 21:52:10 // 18776
Csodaszépek. Biiiztosaaaaan! :)
GTPeti16-10-2011 18:56:56 // 18775
Az Alfa jelenlegi modellpalettája...



Reméljük ennél csak több lesz a jövőben...
Vinnie12-10-2011 20:26:55 // 18774
:) Akkor már megérte. :)
Cgo12-10-2011 08:02:14 // 18773
gratulalok, a kepen minden ott van, ami nekem kell egy Alfaba. Par helyen a dizajn a funkcionalitas rovasara megy (tukor, elso lampa), ezert sajnos igy biztos nem latjuk viszont, de a napom feldobta, az biztos.
Vinnie12-10-2011 00:55:20 // 18772
Köszi szépen!
Én is kiegyeznék vele. :)))
Buksi12-10-2011 00:44:41 // 18771
Gratula a rajzhoz, nagyon jó lett! ;-)
Én kiegyeznék egy ilyen utóddal! ;-))
GTPeti09-10-2011 20:35:23 // 18770
Tartom a véleményem. Szerintem az összes 1es szándékosan suta egy kicsit.
BeeGee09-10-2011 20:28:23 // 18769
Na de akkor sokkal egyszerűbb lenne, ha nem gyártanák az 1est , nem? :)
Szerintem a sok új réteg modell paletta kifejlesztése mellett nem mertek még a designban is avantgardok lenni.
Bocs az offért :)
GTPeti09-10-2011 20:21:42 // 18768
Pedig egyszerű kitalálni, mire gondoltam evvel. SZVSZ inkább a 3as felé akarják terelni a vásárlókat. De lehet, hogy tévedek, csak egy tipp/vélemény volt.
(Olyat feltételeznil, hogy én azt gondolom a BMW nem akar autókat eladni... Háát.)
BeeGee09-10-2011 20:16:45 // 18767
Nem tudom milyen logika alapján gyártana olyan terméket egy profitorientált cég, amiről meggyőződése, hogy az tuti nem tetszik senkinek :)
Vinnie09-10-2011 20:14:22 // 18766
Köszi Neked is! :)
GTPeti09-10-2011 20:06:48 // 18765
Meggyőződésem, hogy az 1er mindig is (szándékosan) mostohagyerek volt a BMW-nél. Az okait nem tudom, de az új változat eleje valóban annyira béna, hogy ez csak szándékos lehet.
mesa09-10-2011 20:03:42 // 18764
Mostanság örülnék neki, ha az olaszok olyan "unalmas" bódékat terveznének, mint egy C klasse Merga. Igen csak elkapták a németek a fonalat, már az Audik sem csúnyák, mióta Walter da Silva rajzol a varázs ceruzájával. Őt gondolom nem kell bemutatni.
A BMW viszont számomra érthetetlen, mióta elzavarták Bangle-t, egyre ótvarabb a design, elég az új egyesre gondolni
mesa09-10-2011 19:59:20 // 18763
Jó lett, ügyes vagy! ;-)
Vinnie09-10-2011 19:19:06 // 18762
Köszi. Nagyobb autókon szerintem annyira nem jó a "maciarc" .
mizooo09-10-2011 18:58:12 // 18761
Nagyon szép, különösen tetszik a front rész és a lámpa. Sajnos tuti nem ilyen eleje lesz :( a maciarc a menő szerintük.

üdv
Vinnie09-10-2011 18:29:58 // 18760
Több napig rajzoltam, de összességében kb. 4-5 óra alatt.
Atesz198709-10-2011 18:23:06 // 18759
Nem rossz, nem rossz. :)

Hány óra alatt "dobtad" össze?
Vinnie09-10-2011 17:25:38 // 18758
Saját elképzelés a 159es utódjáról, a Giulia-ról. Ceruza rajz, nem "boltolt" kép. Kerekek a Pandion-ról.


Kazes☻09-10-2011 11:48:32 // 18757
Jóóóságosság! :)
gekki09-10-2011 10:20:34 // 18756
HátvédRomeo09-10-2011 00:22:26 // 18755
Hát nem ártana, újra több tipúst gyártani már végre!
Kazes☻06-10-2011 10:55:14 // 18754
Halleluja! :)
Jimmi T.06-10-2011 09:17:12 // 18752
A városomban gyűjtött tapasztalatok szerint az eddig közel 100.000 példányban gyártott Gium után azért titkon vágyakoznak. A mexikói jettában ülő faszik és más márkás társaik szemmel láthatóan jobban utálnak, a nőik pedig jobban kedvelnek. Ez a mosolyokból nagyon lemérhető.
Az általatok sokat emlegetett német presztízs márkákkal ellentétben, szerencsére alfában nem láttam eddig sem taluscigányt sem narkódílert ....
Ami viszont szent igaz, hogy kellenek az új modellek,kell a választék.
Az alfás körökből a kritikákon kívül valszeg a vevőket is szívesen látják,és várják.
WarbiRunner (Gyuri)06-10-2011 00:12:46 // 18751
Mert eddig? Mit tudtunk hasonlítgatni? A 3-mas BMW merült fel talán legtöbbször az utóbbi időkben. Ez számomra nem feltétlenül negatív üzenet, és nem is úgy fordítanám mint a cikk írója. Felfogható úgy, hogy marad különc márka és kész. Remélhetőleg sportos különc márka. Ha hozzáveszem azt a kijelentést miszerint a 159 hiba volt, akkor szerintem van okunk még reménykedni is. A 159 volt az, amivel a német prémiumautók irányába akartak mozdulni. Nehéz, masszív tömb, nullára csillapított hangok, külvilág kizárása.... Csak épp ez a vonat már elment, a managgerek, cégvezetők Béjemvéznek, Audiznak, nálunk akár Passatoznak. Szerintem jó irány ez így, legalábbis a Giulietta műszakilag nagyon nagyon bíztató. Legyen csak fél-prémium. Ha a kommersz márkák csúcsmodelljei a konkurencia, az bizony jó célpont szerintem, és megmaradhat az Alfa annak ami, szép, és jó, különleges autónak. Mindenféle prémiumkényszer nélkül.

Eszembe jut amit tesóm a minap mondott. Van jónéhány céges autójuk,szinte mindet vezette már. Egy V8 dízel Mercit tett egy 2.0TDCI Mondeo mellé. És a Mondeot választaná. Meglepett a dolog, mert nyilvánvaló, hogy a Merga az durva amit tud. De tesóm szerint hiába, nem tudja átadni az érzést. Fékezésnél szerinte kifejezetten érződik az iszonyat nagy súly. A Mondeoban van vagy 400e km, és olyan autó érzés. 180-nal elgurulgat pályán, de érzed hogy vezetsz. A Merci csak úgy van körülötted, de hogy a szavaival éljek "hót unalom". Az Audit se szerette, mellesleg az el is hullott azóta, épp megint szerelik.

Szóval szerintem az Alfa ne szálljon be az autók unalmassá tételébe, hanem használja a saját kis paprikás receptjét végre!
Vinnie05-10-2011 23:43:10 // 18750
Szerintem az oldal szerkesztésével van gond, vagy futtatásával. Megnéztem Chromon is... Olyan, mintha összecsúszott volna az oldal. Ezért nem lehet bezárni, mert amúgy a hirdetés fixen van ott, csak rácsúszott a szöveg.
Grando05-10-2011 23:37:34 // 18749
Annyira nem zavarnának, ha be tudnám zárni őket. Nem akarom bonyolítani szegény böngészőt bővítményekkel. Úgyis ideig-óráig jók csak, frissítgetik magukat, adatforgalmat generálnak, csak a macera van velük. Remélem, nem terjed el nagyon ez a köcsög bezárhatatlan módja a hirdetéseknek. Már ha valóban bezárhatatlan - mert erre nem kaptam választ senkitől. :DD ;)))
jroobi05-10-2011 23:19:45 // 18748
Chrome-ra is van Adblock Plus és a reklámok nem zavarnak többet
kbk05-10-2011 21:00:43 // 18747
szvsz eddig is az volt...
Grando05-10-2011 19:33:13 // 18746
A chrome van fent, valszeg erre lehet akkor kitalálva ez a xirxar.
Vinnie05-10-2011 19:29:33 // 18745
Nekem nem volt semmi ilyen. :)
vm05-10-2011 19:29:00 // 18744
Valamit reszelj a bőngécődőn, nálam semmiféle reklám nem ugrott fel.
Adblock Plus esetleg?
Grando05-10-2011 19:26:37 // 18743
Na jaja, de akkor ezek szerint erre a becsukhatatlan, ámbár nagylelkűen és felhasználóbarát módon átlátszó baromságra kell számítanunk a jövőben a különböző oldalakon? Itt az új trend? :((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.