Forum >> A jövő Alfái

Somez08-07-2009 14:26:46 // 10492
Most mutatják a fákat :-) Ilyen helyen én is dolgoznék.
GEORGE08-07-2009 14:23:24 // 10491
Tévedés.

A 159 a 1750TBi-vel már egészen jól megy!
Ezt eddig is így írtam.

nekem bejön a dieseles karakteresztika, hisz a mindennapokban sokkal jobb mint a régi benyások amikkel nem lehetett kilőni visszaváltás nélkül, vagy amik "halottak" voltak 3-3,5ezer alatt....
Inkább "titeket" zavar hogy lediseleztem és hogy azt mertem írni hogy semmi hangja stb stb...hiszen "ti" egy ütős turbóbenyást vártatok.....


Engem az zavar, hogy a benzines mivoltához szégyenteljes hangja van....
Somez08-07-2009 14:19:09 // 10490
Ezt már láttam párszor. A legjobban az a rész tetszett benne, hogy a gyárban mindenhol nagyon szép fák és növények vannak, hogy így tartsák fenn a levegő megfelelő páratartalmát.
GEORGE08-07-2009 14:14:47 // 10489
OFF

A National Geograph -on most a FERRARI gyártását láthatjuk!

ON
Keri08-07-2009 13:54:12 // 10488
Igen a padlólemez apuka a Delta volt. Ebből lett a tipo, 145, coupe stb...
Így tudom én...:-)))
Cgo08-07-2009 13:44:19 // 10487
... jobb.
Tedi08-07-2009 13:43:28 // 10486
Nade Mesa, akkor mire csinálták az autót? Annyi közös alkatrész van, hogy megszámolni sem tudod, közte a futómű, persze áthangolva. Hidd el, Tipo padlólemez volt az.
Somez08-07-2009 13:31:32 // 10485
Ez a részecskeszűrős dolog szerintem nem működik olyan jól, mint azt hinnénk. Akárhányszor az orrom előtt nyomott kövér gázt egy dízel BMW vagy VW, SEAT, akármilyen autó az utóbbi fél évben, mindig iszonyatosan kormos fekete füst jött ki belőle. Annyira, hogy rögtön benyomtam a belső levegő keringető gombot a klímán :-)

És ezek új, 1-2 éves autók voltak, amikben tutira van részecskeszűrő. Mondanám példának a WTCC-t is, ahol a Leonok kigyorsításkor szintén kormolnak, de lehet ott nem kötelező a szűrő.
Somez08-07-2009 13:24:51 // 10484
GEORGE szerint a 145 is Tipo padlólemez. Én is ezt olvastam valahol, meg elég ránézni a két autóra és nagyon hasonlóak. Csak a 145 olyan, mintha 10 évvel később hozták volna ki, akkori műszaki színvonal mellett.
raga08-07-2009 13:02:18 // 10483
Én elhiszem, hogy jó motor a 2.4 D, csak nehéz.
Benőke08-07-2009 12:57:54 // 10482
Tudom részecske szűrő ide meg oda. A 99% -at meg is fogja talán. Meg a sok talán meg hogy csak a Co értékét nézik miközben van ott más is.
Alapesetben a gyári modellek valóban nem kormolnak. A legtöbb legalábbis.

Komolyan nem értelek. Én vakon higyek el mindent amit írsz viszonzásul mindent megkérdőjelezel? Igen Brera 2,4 jtdm volt.

Ha dizel gyülőlő vagyok akkor te benzin gyülölő. Jó a dizel de én nem szivesen használnám. Ennyi. Aki szereti használni az meg szeresse és ennyi :)
De tőlled még csak benzines szidalmazást hallotam ill olvastam...amióta dizeled van, előtte meg fordítva volt :D

"Azért mert te megkérdőjelezed, hogy miket tapasztalok azokat nem kell abszurdnak nevezned."
Nem olvasol figyelmesen.
1- Nem kérdőjeleztem meg meg amit írtál, max a magam számára. Ez meg csak rám tartozik. Ezért írtam hogy jobban örülnék ha folyamatos szidás helyett mást is tudnál írni.
2- Az abszurditás arra vonatkozik hogy mikor a MiTo -t tesztetétek egyetlen dicsérő mondat de még szó sem hagyta el a billentyűzetedet szinte kizárólag szidtad. Egy ilyen vélemény áradatnak ami mindegy miért jön egyszerűen nem lehet hinni.

"Ja ja a Turbó az turbo a 2.0 Liter meg 2.0 liter és nem 1.4........ Akkor mond már meg miért nem veri el látványosan a 146ti-t?????"
Nem vagyok jós, sem teszt pilóta. Az adatokat látom ennyi...
A 146Ti 1275kg a MiTo meg 1145kg. Ez tesók között is +130kg a 146ti nek.
Lóerő ua viszint a Mito Nál van +30nm is.
Mondjuk egy Széthajtott tesztautó... Fiat Bravo és Puntót volt alkalmam kipróbálni. 2km volt benne mikor a Fiatos mellénk adott sofőr vezetett (mert hogy ne hajtsuk szét a 0 km -es autót), melegítés gyanánt a 1 -es megpadlózta az autót és 6k ig rezzenéstelenül megforgatta, és utánna sem kimélő üzem módban használta. Gondolom hasonló kiképzésen esik túl minden tesztautó.

"Mindenféle bántás nélkül, a te szádból hallottam,, hogy te soha nem mész 110 fölé...... ilyen stílusban autózva neked a 159 1,9 JTS is nagy előrelépés lenne a 145 utódjaként. És egyéb más paraméterben is többet tud a mostani verdádtól az 1,9 JTS moci 159."
Nagyjából így volt ez de a 45 az 46 :P.
Már csak azt nem értem, h ennek mik köze ahhoz hogy itt vitázunk???

Azért írtam mert nem értem miért ez az állandó negítav hozzá állás a részedről...
Halesz08-07-2009 12:56:03 // 10481
De ne felejtsük el, hogy ennek a 159-esnek már a súlya is jó!
mesa08-07-2009 12:40:18 // 10480
GEORGE arra hivatkozol, hogy az 1750 TBi nem hozza lázba a sofőrt a dízeles kaakaterisztikájával...


Akkor téged mi hoz lázba a dízelednél ???

Upsz :)))))
Kau08-07-2009 12:29:50 // 10479
Jó az így, hogy 5-6000-ig lehet húzni. Akinek nem elég, arra ott a tuning!
Nagyon jó lehetőségeket látok benne. Kitolható a tiltás, chippel növelhető a teljesítmény. A hangot pedig könnyű befolyásolni egy módosított kipuffal és direktszűrővel. És ez csak egy alap tuning. Akinek még ez se elég, az tesz rá nagyobb turbót... A lehetőség szinte korlátlan. Városi autónak meg jó lesz...
Egyedüli negatívumként esetleg a súlyát lehetne mondani az új Alfáknak. Bár a Milánónak még nem ismerjük, de a 159-esek elég nehezek. Talán ezért tűnhet némely embernek úgy, hogy nem az igazi a teljesítmény.
Nagyon hiányzott már a turbós motor az Alfákból!
zolee14508-07-2009 12:11:32 // 10478
Elnézést, hogy olyanba szólok bele amit nem próbáltam, de azért ehhez az 1750TBi-hez lenne egy-két észrevételem, kérdésem.

Tegye fel a kezét az, aki annak idején a 156 1,6TS-től azt várta, hogy sportautóba ül? A 2,0 TS már inkább sportos, de tulajdonképpen ő volt az átlag autó. Aztán a 2,5 V6 már elég erős, és a sportos 156 a GTA volt. Dízel fronton ugye az 1,9 amivel el lehet bóklászni egészen jó tempóban miközben nem eszik, és ugyanez erősebb kivitelben a 2,4-es.

Na akkor 159. 1,9 jts, 2,2 jts. Volt valami 1,8-is ha jól tudom, de az már végképp a felejtős kategória. Szóval van ugye a 159-es belépő 1,9 és 2,2 benzin. Na ezeket váltja az 1750tbi. Kb innentől lehet folytatni a lenti párbeszédet. Az én értelmezésemben most a 159 benzines belépőmodelljének vetjük a szemére hogy nem eszi meg reggelire a 156 GTA-t, de akár a 156 2,4 mjet 20v-t. Az, hogy a maga nemében csináltak egy jó motort tele mindenféle technika kütyüvel csak egy dolog. Ez még attól a belépő modell marad.
Ennyit változott a világ. 2,0 turbo q4 régebben elég volt ahhoz, hogy ő legyen a típus sport változata. Ma ez belépő modell.

Mit vár el az ember egy belépő modelltől? Nem az alfás, hanem úgy általában mindenki? Egy átlag autónál belefér az alulmotorizáltság is, egy Alfánál nem. Vagyis normálisan lehessen vele közlekedni, ne kelljen szétforgatni városban, alulról is húzzon, de azért autópályán se villogjanak ki minket még a leálló sávból is. Aztán legyen a kornak megfelelő aktív és passzív biztonság. Csendes legyen (bármilyen furcsa, az ami az alfást lelkesíti az átlag autóst zavarja). Ne romoljon el. Alap verzióban is legyen elegendő a felszereltség.
Kérdés: a fentiek közül melyiket nem tudja a 159 1750tbi? Nem tudom, szóval ez itt nem költői kérdés, tényleg érdekel.

A fogyasztás egy másik téma. A MiTo-ról is írtál rettenetes adatokat, aztán később írt olyan aki hosszabb távon használja a sajátját, netán bejáratás után (tudjuk, ma már nem kell bejáratni, ez nem Lada), és akkor már egészen emészthető adatok voltak.
GEORGE08-07-2009 11:59:59 // 10477
Ill az ökológiai kataszrófa ami kialakul mögötte egy egy gyorsításkor.

Te tényleg vezettél Brerát ami 2,4 jtdm volt??

gyanítom ezen mondatod után, hogy te soha nem vezettél 159-et vagy brerát diesel motorral.

Ugyan is azok egy semmi kormot és füstöt sem engednek ki!!!!
A részecske szűrő ezt meggátolja!!

A fenti mondatod tovább erősíti bennem, hogy te a szokásos látatlanban diesel gyűlölő vagy.


Azért mert te megkérdőjelezed, hogy miket tapasztalok azokat nem kell abszurdnak nevezned.
A MiTo-nál amit kiemeltem az a fogyasztás. Na most pár tulaj lejjebb vitte 2lL/100km-rel a fogyasztást, okés meghajlok előtte.

A többi dolgát renden tartom a MiTo-nak olyannyira, hogy szerepel a családi listában a "milyen autó vegyünk majd a 147 és a 156 után" Azt még elárulom, hogy a 147 utódjaként van megjelölve :-)

"Amúgy megsúgom, hogy mind kettő 155 lovas és súlyban szinte egálban vannak. nehogy már törvényszerű legyen, hogy a MiTo jobban menjen...."
Nem törvény szerű, de az adatok alapján kéne neki. A turó meg túró így is meg úgy is.
Amúgy a 146 nehezebb, már az enyém is nem hogy a TI. Legalábbis katalógus szerint. kb +130kg


Ja ja a Turbó az turbo a 2.0 Liter meg 2.0 liter és nem 1.4........
Akkor mond már meg miért nem veri el látványosan a 146ti-t?????


Mindenféle bántás nélkül, a te szádból hallottam,, hogy te soha nem mész 110 fölé......
ilyen stílusban autózva neked a 159 1,9 JTS is nagy előrelépés lenne a 145 utódjaként.
És egyéb más paraméterben is többet tud a mostani verdádtól az 1,9 JTS moci 159.
GEORGE08-07-2009 11:46:52 // 10476
Ez olyan jó magyar szokás.
Látatlanba véleményt alkotni, és abból nem engedni még akkor sem, ha olyanok mondanak ellen véleményt aki olyan autóban ülnek évek óta amit a másik fél látatlanba véleményez...
Benőke08-07-2009 11:45:29 // 10475
A Próba csak próba volt nem tudom hány Km -t mentem vele. Főlleg városban. 10-15-20km. Nem mértem. A hangja mindegy hol pörgettem nem tetszett, kifejezetten rossz volt hallgatni. Sokszor érlelőbennem hogy lecserélem dizelre mert a turó miatt frankón nyomatékos meg keveset is fogyaszt. Aztán ha vezettem egy Dizelt egyből el is ment tőlle a kedvem :o) Ill az ökológiai kataszrófa ami kialakul mögötte egy egy gyorsításkor.

Megmondom miért nem hiszek el mindig mindent, mert nem vagyok egy hiszékeny típus, másrészt pedig a MiTo -t is csak szidtad ameddig meg nem jöttek a tulaj vélemények is meg az emberek is meg nem látták hogy azért nem olyan rossz. Persze nem tetszik mindenkinek, meg lehetett volna itt csiszolni meg ott. meg egy jó kis Vé8 is hiányzik belőlle :o) Mindenkinek meg van a véleménye, leírja és ez így van jól...
Nem érzem gondnak hogy kinek mit hiszek vagy nem hiszek, ha te sem érzed gond nak akkor meg minden f@sz@. :)
Tudom hogy többet több félét próbáltál ki elhiszem hogy az a véleményed amit leírsz, csak néha abszurd :) Én sem azt írtam hogy a dizelek szarok, hanem hogy számomra...

"Amúgy megsúgom, hogy mind kettő 155 lovas és súlyban szinte egálban vannak. nehogy már törvényszerű legyen, hogy a MiTo jobban menjen...."
Nem törvény szerű, de az adatok alapján kéne neki. A turó meg túró így is meg úgy is.
Amúgy a 146 nehezebb, már az enyém is nem hogy a TI. Legalábbis katalógus szerint. kb +130kg

Az újj munkahelyem melett van egy kis cég itt az egyik Srácnak van egy 156 2.0JTS. Kérdezgettem hogy milyen. Azt mondja semmi baja nincsen... BMW ről váltott és ennek semmi szervíz igénye nincs a BMW vel szemben.

A szervizeket meg mindegy melyik alfáról kérdezed meg. Most borítékolom neked a választ. :o)
GEORGE08-07-2009 11:43:45 // 10474
Még jobban "fikázzam" a MiTot?? :-))))))))

TI-t ugye te is én is próbáltuk Baloccoban megy itthon is.
valóban nagyszerű csomag a 159-heta TI. Az eddigi stabil 159-et még két kategóriával feljebb emeli a stabilitás terén, és azt ma sem értem, hogy enenk ellenére nem ráz nem üt a futóműve rossz uton sem 19-es kerekkel.....na mindegy jó a 159 TI csomaggal :-)

Az hogy a 1750TBi motor miért ilyen "puha" "lányos" kivitelben engedték ki az utcára azt tényleg csak az Olaszok tudják megmondani.

Eddig mindenki várta a csodát, hogy az új TBi majd milyen frankó lesz 7000-ig lehet majd tolni neki és végre itt a fellélegzés az újra visszatérés a turbó mocis világba.
Az eddigi vélemények alapján be vannak sértődve az emberek , hogy le mertük írni, hogy nem ilyen a motor és hogy 5000 felett igazából nem történik semmi se...stb stb.....
Sajnálom de ez a valóság. Ha 7000-ig húzatható tomboló vadállatot csináltak volna akkor azt írtam volna azokba a sorokba amiket a TBi-ről írtam.....jobban örültem volna ennek én is...
Bati08-07-2009 11:42:04 // 10473
ez kb olyan mint amikor valaki szidja az ALFA kat
és a kérdésre hogy hány ALFA-d volt és mennyi ideig
az a válasz hogy nem volt de..............
ilyenkor nincs de

én elmondhatom hogy szar ALFA mert van tapasztalatom
bizonyos szempontbol igaz is
de melyik germanoid kacat nem szar ??
minden auto ha ugynézzük szar
GEORGE08-07-2009 11:35:10 // 10472
ilyet már be se merek írni :-)))))))

lemondtam arról, hogy el akarjam hitetni az emberekkel, hogy igen is frankó moci a 2,4 diesel.....mindenki higgye azt amit akar, de valótlant tapasztalat híján ne írjon senki se.
BeeGee08-07-2009 11:33:10 // 10471
Azt se hagyd ki, hogy a Mitonak is csak a kipuff hangja szép, a motor már nem annyira. Ezen meg ey másik rendszer sokat segít már, és azt relatíve egyszerű meglépni.
Amúgy a tesztelt 1750 igen pihepuha hangolású volt, egy Ti-vel már sokkal jobb élmény lett volna.
A motorban benne van a lehetőség, hogy pár módosítással sportos karaktert adjanak neki. Remélem lesz olyan változat amin megteszik.
Bati08-07-2009 11:31:56 // 10470
egy kicsit had fényezzem magam és a 2.4 dieselt
GYÖR gyorsulás
ugye ha jol emlékszem 3db 3.0 V6 is elvérzett a "szardieselteherautóbavaló" motorral szembe

:))
GEORGE08-07-2009 11:27:42 // 10469
Örülök, hogy igazol valaki.
Bár azt észre vettem a diesel bírálok 90% max két próbakört ment csak diesel-el amit persze benzines stílusban akartak vezetni és továbbá ott van "szardieselteherautóbavaló" mondás ami kb 20 éve született és ezt szajkózza mai napig minden benzines...

Amíg így röpíti a 156-os kasznit meg a 159 kasznit a 2,4-es diesel addig lesz@rom, hogy a gázolajas oszlophoz kell állnom a kúton.
GTPeti08-07-2009 11:23:08 // 10468
"a 147 anno olyan forma volt ami meg ma is elmenne uj autonak, es ezt keves kozel 10eves auto mondhatja el magarol"
Én is ezt írtam nemrég. :)

Abban bízom, hogy ha nekünk (nekem) annyira nem is jön be a Milano, legalább az "átlagemberek" majd venni fogják....
Bati08-07-2009 11:22:39 // 10467
GEORGE
én meletted állok a 2.4 -es dieselnek a hangja még benzines körökben is megálja a helyét
én egyébbként imádom a hangját is meg ahogy megy
azzal a becsapással eggyüt ami diesel-el eggyütt jár
becsap de jolesik
Rumi08-07-2009 11:17:46 // 10466
az a baj ezzel hogy nem csunya.. csak epp tul egyszeru
igen letisztult is.. de inkabb kommersznek tunik
ez a hatso unalmas nekem, talan ez a legjobb kifejezes

frankon egyseget kepezhet, de ahogy masok is irtak mar
a 147 anno olyan forma volt ami meg ma is elmenne uj autonak, es ezt keves kozel 10eves auto mondhatja el magarol

a milanot elnezve bar tovabbra sem tartom csunyanak... de annyira beleillik a jelenleg futo legtobb auto formavilagaba hogy szvsz mar par ev mulva sem fogja uj auto hatasat kelteni nemhogy egy evtized mulva
es most csak a hatuljarol beszeltem :)
de tovabbra sem tartom csunyanak
GEORGE08-07-2009 11:08:22 // 10465
Segitek, hogy ne kelljen elnavigálnod innen :-))

ime Haleszék írása a TBi-ről.

Ezzel a motorral már csak 1430 Kg-os a szedán változat. A puha és hosszú kuplungot felengedve az autó a mai trendeknek megfelelően motor- és kipufogóhang nélkül indul el. A motor hamar bemelegszik, így nem kell sokat várni, hogy a turbó nyomatékát élvezhessük. Lássuk hát!Az erő már alacsony fordulatszámon jelentkezik, a manapság megszokott nagy gázreakciót sikerült mérsékelni, így az autó meglepően élénknek hat. Egy szempillantás alatt felépül a turbónyomás, majd meglódul a kilométeróra mutatója is. A látványos megindulás kiegyensúlyozott gyorsulás követ, és már kapcsoljuk a következő fokozatot. 4800 körül már érdemes elváltani, a piros tartomány pedig már 5700-nál kezdődik. Szokatlan új világ ez a dízeles jelleg egy benzines motortól. Ahogy emelkedik a fordulatszám, megjön a TBi hangja is – ami sajnos fémesen karcos, és nem hozza lázba a sofőrt.

Aztán ki ne találjátok, hogy összebeszéltem Haleszékkal :-))))
GEORGE08-07-2009 11:03:36 // 10464
Még1 dolog.
Ha nem hiszel abban amit írtam a 159 1750 TBi-ről akkor olvasd el Haleszék tesztjét...érdekes lesz :-)
GEORGE08-07-2009 10:58:25 // 10463
ilyen alapon több modell lámpája megegyezik vagy hasonló egymásra.
Szerintem egészében kell nézni.
GEORGE08-07-2009 10:57:10 // 10462
Őszintén kérdem, mennyit mentél 159 2,4 mjet-el vagy akár Brera 2,4 mjet-el??? Vagy akár 156 2,4 Mjet-el??
Már lassan 90ezret tettem bele a sajátomba.
Eddig csak benyás Alfáim voltak, és tetszik nem tetszik az eddigi 2.0 literes Alfáim jóval rosszabbak voltak minden téren, főleg menet teljesítménybe és a napi használatban is sokkal jobb a 2,4 mjet. És az öthengeres mocinak igen is jó hangja van, már amikor hallod, mert ahhoz elég jól ki kell húzatni hogy halljad.
persze a 146ti-nek állat hangja volt mikor a direktszűrőn keresztül üvöltött, de sajna annak a hangnak nyoma sincs a mostani 1750 TBi-ben. Próbáld csak ki milyen a hangja. Mintha villanymotor lenne úgy "nyüszít" semmi mély hang sincs benne, ettől olyan jellegtelen lett.
A MiTo hangját legalább elvárna az ember. Eddig mindenki azt jósolta, hogy az 1,4TBi után fickós hangja lesz a nagyobb mocinak.

Azt már látom, hogy te nem hiszel nekem, de ez legyen a te gondod, és persze nem is muszáj elhinned amit írok, tapasztald meg a saját kezeddel lábaddal. Mindenféle dicsekvés nélkül többet próbálgattam ezeket az autókat mind te és ezen tapasztalatokat írom le ide, minden ferdítés nélkül!!!!!
És nem fogom ideírni hogy a 2,4-es 156-159 szar diesel mocival, mert az hazugság lenne!
Willy 146ti-vel kóstolgattuk a MiTo-t és bizony csak óra szerinti 200 felett bírt elmenni.
Addig fej fej mellett haladtak hol egyik lógatta a noziját a másik elé pár centit hol a másik.
éjjel az M6-on zavartalanul tehettük mindezt. Amúgy megsúgom, hogy mind kettő 155 lovas és súlyban szinte egálban vannak. nehogy már törvényszerű legyen, hogy a MiTo jobban menjen....

a 2,0 JTs-ről kérdezd a szervizeket.....az 1,9 JTS és a 2,2 JTS pedig a 159 "langyosvíz"
Nem fura, hogy szinte nem is látsz az utcán JTS 159-et??????
TarP08-07-2009 10:50:29 // 10461
Nekem is ez az egyik lényegi dolog!

Unom már a buszokat és teherautókat az utakon. Üde folt egy-egy autó alakú autó! :)
Pl: GTV, GT, Brera, 159Ti... mind állati jól néznek ki. És remélem a Milano is ide tartopzik májd.
GTVili08-07-2009 10:45:10 // 10460
Csak a hátsó lámpa összehasonlításba szántam....
Halesz08-07-2009 10:42:13 // 10459
Bizony, a Milano optikailag is széles - élőben. És ez tetszett nekünk nagyon :)
Benőke08-07-2009 10:40:04 // 10458
"Ott vannak az objektív vélemények az írásomba, ki is másoltad."
Oké oké persze de ez csak elvétve volt 1,5 sornyi a szidó több soros véleményben :)
Kicsit abszurd azért :o) Olvasás után feltámad az emberben hogy rohanok dizelt venni. Próbáltam dizelt de az is sz@r, na most akkor mégis melyik jó?


"Az külön beszarás, hogy a 2,4-nek jobb hangja van mint az 1.8 TBi-nek."
Ez azért csak a magad nevében mond. Volt szerencsém 2,4 -es Brerahoz. A hangja kifejezetten szar volt a számomra.


Nem tom hogy próbáltátok a 146ti ellenében a MiTo -t de nem igazán hihető.
Egyéb iránt a ti is fogyasztott 10 felett bőven :)
Azé ha kitaposod a szemét egy 150 ló körüli benzines gépnek akkor nem várnám el tőlle hogy 8-9 literből eljárjon. Egy bejáratott autó tulajának tapasztalataira sokkal jobban lehet építeni szerintem.
Egy 150 lovas autónál ha valaki tapossa akkor a 10 liter egyáltalán nem túúlzó szerintem. Mindegy mekkora a Mito Mérete.
A Kompjúter meg mindegy mit mutat, az a lényeg hogy amit mértél az mennyi.

A JTS jó volt ameddig 2.0 -s volt. Nem volt egyikhez sem szerencsém, de már mindegy is mert a multé.


"Azért kíváncsi leszek hány tagunk rohan 159 1,8 TBi-t venni...."
Ha TBi -t nem is a MiTo -t törpöltem. A válság betett nekem és a pénznek jobb helye van jelenleg :o) Ha lenne Pénzem 159 -re biztos TBI -t venném :)
GEORGE08-07-2009 10:37:26 // 10457
Miért tartozik ide?????
Ezt majd a kamal-al hasonlítsd....
GEORGE08-07-2009 10:36:24 // 10456
Tipo -Tempra- 145-146 -155 - Delta - Dedra - Bravo - Brava ezeknek mind azonos a padlólemeze, a belsőben egy csomó minden ( ülésvázak, kapcsolók, elektromos panelok kábelezések,...)
és még is akik ezt nem tudják mind azt hiszik, hogy egy Tipo és egy 155 külön álló autó...
Cgo08-07-2009 10:33:50 // 10455
nem ott van a lenyeg, bar lehetne is. nincs kedvem idegen markak utan "guglizni", fogtam az elso kepet es kesz :) viszont lehet, hogy Halesz mondta meg a valot, ha tenyleg mobilfenykepes a kep, eleg eros lehet a torzitas. minden esetrea a bmw 1 optikailag inkabb magas, a Milano viszont olyan Breras terebelyes fenekunek tunik. A Seat foleg az ivek es a lampa miatt ugrott be.
GEORGE08-07-2009 10:33:18 // 10454
Az idén több modellel akart megjelenni a gyár, de sajna csak egy lesz belőle a Qrva gazdasági válság miatt.
2007-ben a fotószobában összesen 5db autó volt vörös lepel alatt.
3 db a jobb oldalon állt 2 db a bal oldalon.
Abból kettőről húzták le a leplet a 8C-ről és 8C spiderről.
Az ajtók résein keresztül tökéletesen lehetett látni a másik 3-at amiből az egyik terepjáró volt és még két kisebb autó. Így utólag a MiTo és a Milano ált ott letakarva....

Mikor a fejlesztésekről kérdeztük őket azt mondták, hogy 6 db modell gyűjti a teszt kilométereket!!!!!
Nos azokból a mai napig kettő került piacra illetve a Milano-ra pár hónapot még várni kell....
Halesz08-07-2009 10:30:59 // 10453
Az! :D:D:D
GEORGE08-07-2009 10:24:39 // 10452
Tedd már a Bravot meg a Milanot egymás mellé és mutasd mely részek alapján lehet összekeverni őket.
Mondjuk a 4 kerék az valóban úgy van az Alfán is mint a Fiaton, de ezt nem lehetett másként megoldani :-))))))

A MiTo beltere számomra egy egyvelegnek tűnik.
Nézzük.
A két középső levegő belépő a felettük lévő púpok szerintem a 145-146-bó "érkeztek"
A lég befúvok is kerek formák mint a 147-156 típusokban...
A műszerek meg az újabb 147- GT- 159-hez hasonlítanak....

Szóval van a MiTo műszerfalán bőven Alfás jegy......

A külsőre azt mondom, hogy sikerülhetett volna jobban is. A saját véleményem az, hogy egy Sport csomagos G Punto nekem sokkal jobban bejön.

A MiTo-ról hiányzik egy jó kis küszöb spoiler és csak ültetve néz ki jól.
De attól eltekintve, hogy nekem se és sokunknak sem teljesen okés kivülről még senki sem keveri össze semelyik másik márkával.
Azt még is csak sikerült elérniük, hogy még az autóhoz nem értők is egyből vágják ez egy Alfa Romeo.
GTVili08-07-2009 10:19:03 // 10451
Ja...van aminek kifejezetten jól áll....de van aminél előnytelen,mert nem hozza ki a formát.........talán a Milano is másképp mutat majd feketében...vagy nyóccévörösben...
mesa08-07-2009 10:15:05 // 10450
Ez a fehér autó nagy divat lett manapság :)))
mesa08-07-2009 10:12:29 // 10449
Hé! Az 1er BMW arányai nem valósak!!! a Seat meg le van ültetve, spoilerezve :))
GTVili08-07-2009 10:11:47 // 10448
Ez még szerintem ide tartozik....
mesa08-07-2009 10:11:06 // 10447
Nem nincs hozzá köze!

Tipo padlólemez: Fiat Tipo, Lancia Delta Nouva, Alfa 155, Lancia Dedra, Fiat Tempra, Fiat Coupe

Ezt követte a Stilo, majd a Bravo. Ezt hosszabbították meg és lett C-Evo padlólemez néven a Delta III és most a MIlano
GEORGE08-07-2009 10:08:23 // 10446
A seatos rokonság a vonalakban nem véletlen, hiszen az Alfától ment át a "rajzoló" a seathoz............
Halesz08-07-2009 10:06:50 // 10445
Szeretem ezeket a "tanulmányaidat" :)

Amúgy ezen a képen, amin hátulról van fotózva a gép, nekem túl nagynak, túl hangsúlyosnak tűnik a hátsó lámpa, lehet, hogy csak a rossz szög vagy a fehér szín miatt, de élőben egyáltalán nem "lógott ennyire ki", sokkal inkább része volt az autó egészének. Szóval vagy a kép a rossz vagy a fehér szín, esetleg együtt a kettő :)
GEORGE08-07-2009 10:06:09 // 10444
2km soha nem lesz mérés. Annyi pénze sose lesz ennek a rabló bandának.
Ha meg még is akkor nekem lesz 28ezer forintom a lehajtható rendszámra.
Ha az országúton gyorsabban lehet majd haladni akkor én sem fogok a pályára menni.
De ettől még akarom érezni ahogy lódítja előre a kasznit ha csak 130-ig akkor addig. De azt remélem te is tudod, hogy egy előzéskor abszolút nem mindegy, hogy egy X kg-os autót 150 vagy 200 vagy akár több lóerő mozdít meg........na nekem ezért kell a sajna már luxusadó kategóriába tartozó teljesítményű moci....
Cgo08-07-2009 10:02:30 // 10443
ha egy mondatban 2x leirod ugyanazt, elso olvasasra nem fogom fel ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.