Forum >> A jövő Alfái
Vikking 31121-08-2007 11:15:06 // 4242
Igen, én is elmondom hogy egy mocskos rozsdaboglya, ha épp nem indul, vagy köhög vagy baja van... De hogy még a formáját meg az alapvető értékeit is bíráljam... Az azért nem menő...
Vikking 31121-08-2007 11:12:32 // 4241
Na figyi, egy nagy lófütyit akarom én eldönteni, hogy ki nagyobb alfás, nem vagyok én senki itt, még saját autóm sincs. De nem CSAK neked szól! Volt itt más is, aki bírálta az Alfákat. És nekem nem probléma az őszinteség, csak az esik szarul, hogy ide vagy regisztrálva, ott van a kígyó az autódon, élvezed hogy villognak a Cartársak egymásnak, meg a sok németótós kötsög előtt dícséred az Alfákat, és mindemellett itt meg fikázod hogy ilyen szar meg olyan szar a 159es! Szerintem nem szar az az autó, ami kihúzza a céget a fosból! Sőt, nekem tetszik is, bár tényleg nem annyira olaszos, mint pl a 156 volt. De ettől még... A legszebb autó a kategóriában! Vagy jobban tetszik neked a béjemvé 3mas meg ilyen off-fosok? Csak azt nem értem, minek van Alfád ha jobb a bmw...
Ferko21-08-2007 11:09:02 // 4240
Még ha nem is dedós dolog, de egyetértek Veled! :-)
Ferko21-08-2007 11:08:01 // 4239
Egy Alfás nem attól lesz igazi Alfás, hogy mindenben isteníti a márkát, és behunyt szemmel jár, nem megmondva a hibáit. Szerintem legalábbis. Az izlések pedig különbözőek. Van akinek tetszik pl az új 159 (nekem), van akinek nem. Elvakultan nem szabad véleményt alkotni. Mindig meg kell nézni a két oldalát annak a bizonyos éremnek.
Én pl. most készülök felgyújtani az enyémet! :-))))) Persze ez csak vicc, de nagyon pipa vagyok most!
Én pl. most készülök felgyújtani az enyémet! :-))))) Persze ez csak vicc, de nagyon pipa vagyok most!
Benőke21-08-2007 11:02:16 // 4238
Igen ezt mondjuk én sem értem :)
mesa21-08-2007 11:01:51 // 4237
Most ez gondolom nekem szól ?!
Szerinted akinek ilyen autója van, annak kötelező a rosszat is szépnek látni ???
Sajnálom, hogy van akinek probléma az őszinteség. És nem hiszem, hogy valaki attól nagyobb alfásnak képzelhetné magát, hogy csak jót képes mondani az éppen birtokolt márkájáról. Főként nem, hogy valaki egymaga el akarja dönteni, ki mekkora alfás.
Szerintem ez olyan dedós dolog...
Szerinted akinek ilyen autója van, annak kötelező a rosszat is szépnek látni ???
Sajnálom, hogy van akinek probléma az őszinteség. És nem hiszem, hogy valaki attól nagyobb alfásnak képzelhetné magát, hogy csak jót képes mondani az éppen birtokolt márkájáról. Főként nem, hogy valaki egymaga el akarja dönteni, ki mekkora alfás.
Szerintem ez olyan dedós dolog...
Vikking 31121-08-2007 10:54:25 // 4236
Én egyébként csak azt nem értem, hogy miért kell apró pici darabokra szaggatni a kedvenc márkánkat? Vagy itt csak én szeretem az Alfát mindenek felett? De ha mások nem szeretik, akkor minek járnak ide? Azért szerintem a 156 gyönyörű, a 159 is, a Brera is, a 147 is facelift nélkül, a 166 meg így is-úgy is... De... Szóval én nem tudom, mi értelme van annak, hogy szanaszét szidjátok MÉG A FORMÁKAT IS... Sajnálom, ha csak ennyire vagytok "Alfások"....
mesa21-08-2007 08:44:10 // 4235
Igen, jól mondod! Yappán kukaszürke műanyag belső Megane órákkal nekem nem jön be egyáltalán! Meg az az elcseszett gélrehúzott középkonzol ... Broáf!
A 159-en oldalról nézve, ha nem lenne az a marha nagy hátsó kerékív (ami nem passzol az első sárvédőhöz), akkor tök unalmas lenne a kocsiszekrény, gyakorlatilag bárki összetéveszthetné egy rHonda Accorddal ...
A 156 még mindig klasszikus szépség! Főleg a homorú köszöbtakaróval, verhetetlen!
A 159-en oldalról nézve, ha nem lenne az a marha nagy hátsó kerékív (ami nem passzol az első sárvédőhöz), akkor tök unalmas lenne a kocsiszekrény, gyakorlatilag bárki összetéveszthetné egy rHonda Accorddal ...
A 156 még mindig klasszikus szépség! Főleg a homorú köszöbtakaróval, verhetetlen!
Zool20-08-2007 15:33:01 // 4234
őőő, azért a Renult megane órafedlapja megvan, de azért a 159 belső szvsz nagyon ott van. Nekem az egytelen baj a realítv szűkösséggel van. Semmi baj vele, de ennél kisebb autókbanj is láttam már magyobb belteret...
Zool20-08-2007 15:30:42 // 4233
NA én meg azt moindom, hogy Giuggaro mester örökéletűt alkotott. A 159 szép most, és szép is marad a szemeben, amit pl érdekes módon nem tudok elmondani a 156 I.ről. Kezdetben tökéletesnek véltem, idővel picit ráuntam a formára, mégsem jött be a 156 facelift sem. Persze nem dbnám el magamtól csak a 159est sokkal inkább egybeforrt formának tartom, ellentétben aBrerával, amit a Giuggiaro 159esre tett pininfarina far miatt nem kedvelek. A 147 érdekes módon tetszett, de nem tartottam tökéletesnek, viszont most is ugyanúgy tetszik, tehét nem féradt el a forma számomra annak ellenére, hogy közel két évig nézegethettem. A 159 szerintem nagy dobás volt. Ha valami hasonlót kihoznának kisebben, nagyon kattannék rá...
Ferke20-08-2007 15:29:57 // 4232
A belsjén tényleg gondolkozhattak volna még egy kicsit. Mondjuk legalább nem koppintvány.
Az új mondeo-t néztem belül, és lám: már ezen is alfás légbefúvók vannak...mint fiesta, suzuki, dacia, stb...:((((((
Az új mondeo-t néztem belül, és lám: már ezen is alfás légbefúvók vannak...mint fiesta, suzuki, dacia, stb...:((((((
tipoatti20-08-2007 15:14:01 // 4231
A hátulja remek át/utángondolása a 156-énak! Azzal semmi gáz. Az eleje nagyon zorall, kár, hogy minden más modellre gyakorlatilag ugyanez kerül...
Oldalról tényleg nem gyere be annyira... valahogy hiányzik nekem belőle a rafinéria, az olaszos kecsesség, kellem. Ugyanolyan vonalak, meg dőlésszögek vannak rajta, mint mondjuk egy utolsó szériás A4-en... :(
A belsejét már fikáztuk itt eleget többek között mesa-val...
Oldalról tényleg nem gyere be annyira... valahogy hiányzik nekem belőle a rafinéria, az olaszos kecsesség, kellem. Ugyanolyan vonalak, meg dőlésszögek vannak rajta, mint mondjuk egy utolsó szériás A4-en... :(
A belsejét már fikáztuk itt eleget többek között mesa-val...
Ferke20-08-2007 15:08:33 // 4230
Sztem a 159 el van találva. Főleg a hátula. Abból már nem is vennék kombit!:)))
Ferke20-08-2007 15:07:48 // 4229
Az 56 fészlift kezd a nyomába érni??:))) Ne viccelj. Képzelj el egy 156-ot a 147 vicces klímatekergető gumigyűrűivel. :)))
tipoatti20-08-2007 15:03:25 // 4228
Nagyon igazad van abban, hogy a 159 oldalról nem igazán lett szép... sehol nem lehet felfedezni a 156 sziluettjének nagyszerű vonalait!
tipoatti20-08-2007 15:00:30 // 4227
A bamba tekintetben egyetértünk!!! :)
Tedi20-08-2007 14:55:16 // 4226
Szerintem meg Sopranonak van igaza :) A régi, kicsit bamba tekintet nekem skkal jobban bejön.
tipoatti20-08-2007 14:52:43 // 4225
A facelifttel lett buta?? Szvsz. a régi pacekkal néz ki egy unintelligens depis bálnának... :))
Zsifi_GTV20-08-2007 14:09:11 // 4224
A V8-at eltudnám viselni, méltó ellenfele lenne a sváboknak. :-))
HátvédRomeo20-08-2007 14:00:56 // 4223
Hová küggyek pénzt? :-)))
Tom1219-08-2007 22:40:41 // 4222
Erről jut eszembe: "Pl.: nincs SUV, nincs V8, stb..."
Lehet, hogy valamiről lemaradtam /már megtárgyaltátok/, de van a Maseratinak egy 3.2-es V8-asa is /a 3.2 GT-ben - nagyon szép hanggal:-)/, nem lehet, hogy a 159 GTA-ban az lesz /vagy valamilyen felújított verziója/ a "meglepi" motor ? Az a 370 /+/ ló méltó lenne egy 159 GTA-hoz - szerintem:-). Mert pl. a 4.7-es talán kis túlzás lenne egy limuzinba, meg akkor talán a 8C sem lenne annyira "érdekes"... ?
Lehet, hogy valamiről lemaradtam /már megtárgyaltátok/, de van a Maseratinak egy 3.2-es V8-asa is /a 3.2 GT-ben - nagyon szép hanggal:-)/, nem lehet, hogy a 159 GTA-ban az lesz /vagy valamilyen felújított verziója/ a "meglepi" motor ? Az a 370 /+/ ló méltó lenne egy 159 GTA-hoz - szerintem:-). Mert pl. a 4.7-es talán kis túlzás lenne egy limuzinba, meg akkor talán a 8C sem lenne annyira "érdekes"... ?
mesa19-08-2007 20:23:26 // 4221
Csak két példát mondok: totalcar, italiaspeed.
Egyébként Bimmeres külföldi fórumokon is beszédtéma.
Visszamenőleg valakinek válaszolva : nem a FIAT alkudozik, hanem a BMW akar partnerséget. Mai világban az is csoda, hogy eddig húzták a bajorok egyedül ...
Kiegészítés: a Ferrarit épp idén vásárolta vissza a FIAT a bankoktól :)
Nem mellesleg az egyik legjobb árbevétellel rendelkezik a gyártók közül, és az eladásai emelkedőben, pedig még az 500+ast nem is dobták piacra!
Tehát a pénz most nem minden.
Ami szerintem most nekik jól jönne a partnerségben, az az USA piaci tízezeres BMW márkaszalon/szervízhálózat ami segítené az AR visszatérését.
Egyébként Bimmeres külföldi fórumokon is beszédtéma.
Visszamenőleg valakinek válaszolva : nem a FIAT alkudozik, hanem a BMW akar partnerséget. Mai világban az is csoda, hogy eddig húzták a bajorok egyedül ...
Kiegészítés: a Ferrarit épp idén vásárolta vissza a FIAT a bankoktól :)
Nem mellesleg az egyik legjobb árbevétellel rendelkezik a gyártók közül, és az eladásai emelkedőben, pedig még az 500+ast nem is dobták piacra!
Tehát a pénz most nem minden.
Ami szerintem most nekik jól jönne a partnerségben, az az USA piaci tízezeres BMW márkaszalon/szervízhálózat ami segítené az AR visszatérését.
Xixo19-08-2007 02:22:35 // 4220
És ha gyűjtést szerveznénk???
VEGYÜK MEG AZ ALFÁT!!! :)))
VEGYÜK MEG AZ ALFÁT!!! :)))
Xixo19-08-2007 02:17:24 // 4219
Engem nem, de szerintem minden pont fordítva van.
Szerintem ezerszer szebb a 147 belseje! (meg mondjuk én a szedánokat se szeretem, valszeg ezért vettem 47-est :) ) Az 56 fészlift kezd csak a nyomaiba érni belülről....
A GT is szép, de nem annyira, mint lehetne....
A 166 pedig pont a kicsi lámpákkal volt nagyon brutálisan szép!! Nekem az a facelift csalódás, egy picit se teccc. Buta kinézete lett. Mondjuk szerintem az 56-oson és a 47-esen is csak rontott a fészlift.
Igaz a 159 sem a szivem csücske, oldalról valahogy nemistudom.
A Brera-Spider tecc, de azoknál is jobban tecc a GTV-Spider páros.
Persze ez is csak "SZERINTEM". És szkúúúzi mindenkitől!!! :))
Szerintem ezerszer szebb a 147 belseje! (meg mondjuk én a szedánokat se szeretem, valszeg ezért vettem 47-est :) ) Az 56 fészlift kezd csak a nyomaiba érni belülről....
A GT is szép, de nem annyira, mint lehetne....
A 166 pedig pont a kicsi lámpákkal volt nagyon brutálisan szép!! Nekem az a facelift csalódás, egy picit se teccc. Buta kinézete lett. Mondjuk szerintem az 56-oson és a 47-esen is csak rontott a fészlift.
Igaz a 159 sem a szivem csücske, oldalról valahogy nemistudom.
A Brera-Spider tecc, de azoknál is jobban tecc a GTV-Spider páros.
Persze ez is csak "SZERINTEM". És szkúúúzi mindenkitől!!! :))
Xixo19-08-2007 02:08:39 // 4218
A Thesis igenis nagyon szép!!!
Zool18-08-2007 22:38:12 // 4217
Na jó, most már árulja el valaki honna ez az Alfa-eladás hülyeség. Az Alfaamorén kívül sehl sem hallottam ilyesmit, mégis itt mindenki ténykén kezeli. Még a volvóról olvastam ilyesmit pl az autoblog.com-on (gyanakkora baromságak tartottam, mint az Alfa esetébn), de az alfáról semmit. Semmi értelmét nem látom jelenleg az Alfa eladásának. A Fiat nyereséges, és olyan palettával jött ki, amihez még a saját gyártókapacitása sem elég. Csinálni egy alibi prémiummárkát ha már van két sok-sokévtizedes prémiummúltal rendelkező márkaneve a cégnek? Egyébbként a Ferrarit már eladta a Fiat, csak nem szakmai befektetőnek, hanem kockázati tőkének, mivel kellett a pénz. (Ezt másolta le nerég a Ford az Astonnal) Értelemszerűen azt a céget adta így el, amely viszonlag önálló volt, és így sem a konkurenciának. Azóta vissza is vette, ha jól tudom.
Amit zolee45 írt, válaszul, azzal 100%ig egyet értek. Az Alfaamorén van kb 20 159 tag, akik közül nem mind újonan vette. Márpedig a gyár csak az újautóértékesítlsből jut pénzhez. Ebből nem lehetne fennatartani egy márkát vagy a márkaképviseleteket. El kellett kezdeni terjeszkedni, egyrészt mert csak abból lehet pénzhez jutni, másrészt az Alfa csekély piaci részesedése igencsak engedett teret hozzá. A 159 szerintem sikerrel csalogathat el vevőket más márkától, de ehhez kell egy normális háttér. Ha egy tesztautó lerban azért embereket kéne kirúgni, mert ennek most egyszerűen nem szabadna megtörténnie. A legöbb ember aki 10 millárt vesz autót gyakran megepően keveset foglakozik a márkahűséggel de sokaknak arra sincs idejük, hogy többet kipróbáljanak. Ilyenkor lenne fontos, hogy jól szerepeljen a márka az ságokban, és gyakran úgy érzem emberek jópofiságból olyan nem kéező "benfentes" előítéletekkel jönnek amik egyrészt nagyot ártanak a márkának, másrészt kevés valóságalappal bírnak...
Amit zolee45 írt, válaszul, azzal 100%ig egyet értek. Az Alfaamorén van kb 20 159 tag, akik közül nem mind újonan vette. Márpedig a gyár csak az újautóértékesítlsből jut pénzhez. Ebből nem lehetne fennatartani egy márkát vagy a márkaképviseleteket. El kellett kezdeni terjeszkedni, egyrészt mert csak abból lehet pénzhez jutni, másrészt az Alfa csekély piaci részesedése igencsak engedett teret hozzá. A 159 szerintem sikerrel csalogathat el vevőket más márkától, de ehhez kell egy normális háttér. Ha egy tesztautó lerban azért embereket kéne kirúgni, mert ennek most egyszerűen nem szabadna megtörténnie. A legöbb ember aki 10 millárt vesz autót gyakran megepően keveset foglakozik a márkahűséggel de sokaknak arra sincs idejük, hogy többet kipróbáljanak. Ilyenkor lenne fontos, hogy jól szerepeljen a márka az ságokban, és gyakran úgy érzem emberek jópofiságból olyan nem kéező "benfentes" előítéletekkel jönnek amik egyrészt nagyot ártanak a márkának, másrészt kevés valóságalappal bírnak...
zolee14518-08-2007 17:52:18 // 4216
"Ha én lennék a felelős az Alfa promóciós kampányáért, csak annyit tennék, hogy az Amore és a Klub tagjait, mint Alfa-tulajdonosokat mérném föl, pozícionálnám totál részletesen. Ebből a képből összeraknám a tipikus Alfa-vásárlót és a marketingeseket ráindítanám erre a lehetséges vevőkörre. A siker jó eséllyel garantált."
Kb ez az, amiért nem Te felelsz a kampányért.:))) Aki "Alfás" az eddig is Alfát vett, és mondjuk 90%-ban ezután is azt fog venni. Van egy úgymond márkarajongói kör akiket nem kell meggyőzni semmiről. A lényeg az a 10% (persze ez csak becslés, pl az itteni "Alfám volt, de most mást vettem mert..." című történetek alapján) aki valamiért elfordult a márkától. Pl.: nincs SUV, nincs V8, stb...
Aztán a másik lényeges dolog, hogy hogyan lehet meggyőzni egy Audi, BMW, Lexus, Volvo...stb vásárlót, hogy Alfát vegyen.
A mai globalizációs, tömegtermeléses világban egy rajongói kör nem nagyon tud eltartani egy márkát, pláne nem úgy, hogy legyen pénz élenjáró technikát fejleszteni. Mint látjuk erre még a BMW-nek sincs pénze, pedig lényegesen jobban állnak mint az Alfa.
A Fiatnak pénz kell. A Lancia jelenleg nem piacképes, a Ferrarit pedig érthető okok miatt addig nem adják el ameddig van legalább egy mód arra, hogy megtartsák. Kizárásos alapon maradt az Alfa... Most, hogy ezt leírtam még abban sem nagyon hiszek, hogy a Lancia talpraállítása a cél, és azért adják el az Alfát, hanem az amit írtam, egyedül az Alfa piacképes jelenleg. Nem lepődnék meg, ha mondjuk 8-10 év múlva a Lancia is eladó sorba kerülne... A Fiat pedig egy márkán belül elkezdene nagyon sokféle típust gyártani, meg mondjuk létrehoznának az amerikai piacra egy Luxus-Fiatot (Infinity, Acura, Lexus). Ezzel megúszná az anyacég az érdekházasságot, viszont ilyen szintű paletta bővítéshez iszonyat nagy pénzek kellenek, ez csak eladásból megy...vagy autó, vagy márka eladásból.
Kb ez az, amiért nem Te felelsz a kampányért.:))) Aki "Alfás" az eddig is Alfát vett, és mondjuk 90%-ban ezután is azt fog venni. Van egy úgymond márkarajongói kör akiket nem kell meggyőzni semmiről. A lényeg az a 10% (persze ez csak becslés, pl az itteni "Alfám volt, de most mást vettem mert..." című történetek alapján) aki valamiért elfordult a márkától. Pl.: nincs SUV, nincs V8, stb...
Aztán a másik lényeges dolog, hogy hogyan lehet meggyőzni egy Audi, BMW, Lexus, Volvo...stb vásárlót, hogy Alfát vegyen.
A mai globalizációs, tömegtermeléses világban egy rajongói kör nem nagyon tud eltartani egy márkát, pláne nem úgy, hogy legyen pénz élenjáró technikát fejleszteni. Mint látjuk erre még a BMW-nek sincs pénze, pedig lényegesen jobban állnak mint az Alfa.
A Fiatnak pénz kell. A Lancia jelenleg nem piacképes, a Ferrarit pedig érthető okok miatt addig nem adják el ameddig van legalább egy mód arra, hogy megtartsák. Kizárásos alapon maradt az Alfa... Most, hogy ezt leírtam még abban sem nagyon hiszek, hogy a Lancia talpraállítása a cél, és azért adják el az Alfát, hanem az amit írtam, egyedül az Alfa piacképes jelenleg. Nem lepődnék meg, ha mondjuk 8-10 év múlva a Lancia is eladó sorba kerülne... A Fiat pedig egy márkán belül elkezdene nagyon sokféle típust gyártani, meg mondjuk létrehoznának az amerikai piacra egy Luxus-Fiatot (Infinity, Acura, Lexus). Ezzel megúszná az anyacég az érdekházasságot, viszont ilyen szintű paletta bővítéshez iszonyat nagy pénzek kellenek, ez csak eladásból megy...vagy autó, vagy márka eladásból.
zolee14518-08-2007 17:35:35 // 4215
Andorjas18-08-2007 14:51:22 // 4214
Talán egy jobb marketing segíthetne az eladások növelésében és ezzel a megmenekülésben a nagyétvágyú német cápától! Satti cartás segíthetnél egy két jó gondolattal... Alfáinkból soha nem lesz miniszterszállító kormányzati tömegautó, sem Unilever vagy Borsodi Sör (folytatás tetszés szerint...) flottaszgk. Ha én lennék a felelős az Alfa promóciós kampányáért, csak annyit tennék, hogy az Amore és a Klub tagjait, mint Alfa-tulajdonosokat mérném föl, pozícionálnám totál részletesen. Ebből a képből összeraknám a tipikus Alfa-vásárlót és a marketingeseket ráindítanám erre a lehetséges vevőkörre. A siker jó eséllyel garantált. Ha magunkra nézünk, rögtön láthatjuk, hogy az Alfások legfőbb jellemvonása a szabadság és az önmegvalósítás. Ezért vagyunk a legtöbben vállalkozók vagy szellemi szabdfoglalkozásúak. Ezt a célközönséget kellene megtalálni gondolom más országokban is. Olyan nehéz lenne?
Satti18-08-2007 10:41:19 // 4213
Ez ennél nem hiszem, hogy műkődne, ahhoz az olasz "népnek" kéne összefogni, de nem fognak ilyennel foglalkozni, az persze más téma, ha a Ferrarival terveznének ilyet akkor talán.
Bár akkor sem tőrtént semmi külőnös, amikor a VW konszern megvette a Lamborghinit.
Bár akkor sem tőrtént semmi külőnös, amikor a VW konszern megvette a Lamborghinit.
Hakuna18-08-2007 08:44:02 // 4212
Az igazság az, hogy kellemetlenül csalódtam már akkor is, amikor kiderült számomra, hogy GM motor dohogott bennük.
Ha veszek, max 146-ot veszek, arra lesz keret, és az az utolsó tetszetős típus szerintem. Igaz, hogy vannak heppjeim. Nem nagyon szeretem a szervót, az elektronikákat autóban, és néhány "fölösleges" luxust. A kerek légbeőmlő - vagy mi az - tetszik, ami a 33-ban, 146-ban, és a 166-ban van. Utóbbi merész árú
147 még szimpi lenne újonnan, mint kifizethető maximum de hát 4,4 milla sem kevés pénz. Meg aztán van egy öreg alfám. Most vegyek ennyiért egy újat, fele annyi felszereltséggel, mint egy még tűrhető Offos? Mert ebben a tartományban már egész kellemes más gyártmányt lehet venni újat. Szerelemnek meg ott a szerelnivaló :)
Ha veszek, max 146-ot veszek, arra lesz keret, és az az utolsó tetszetős típus szerintem. Igaz, hogy vannak heppjeim. Nem nagyon szeretem a szervót, az elektronikákat autóban, és néhány "fölösleges" luxust. A kerek légbeőmlő - vagy mi az - tetszik, ami a 33-ban, 146-ban, és a 166-ban van. Utóbbi merész árú
147 még szimpi lenne újonnan, mint kifizethető maximum de hát 4,4 milla sem kevés pénz. Meg aztán van egy öreg alfám. Most vegyek ennyiért egy újat, fele annyi felszereltséggel, mint egy még tűrhető Offos? Mert ebben a tartományban már egész kellemes más gyártmányt lehet venni újat. Szerelemnek meg ott a szerelnivaló :)
Ferko17-08-2007 21:19:20 // 4211
Én úgy tudom, hogy annak idején az átlagembereknek jött össze a Danone bojkott.....
Grando17-08-2007 19:35:11 // 4210
Pedig akkor még most kéne futnod vmelyik márkakereskedésbe, mert még kapsz igazi fiat-Alfát! :)))
mesa17-08-2007 16:45:01 // 4209
Már csak 3,99 !!! :))
Hakuna17-08-2007 16:01:09 // 4208
Meglátjuk, én pl. eddig akartam. Nem mintha meglenne rá a keret, de mostmár tutira megvárom ebből mi lesz. Pedig most néztem, hogy egy GT most csak hét milla, ami nem kevés, de azért már nem megfizethetetlen ár, és hát a GT mégiscsak stílus az Alfák között is. Pláne, hogy négy félér csak "fapados" 147 jár újonnan 3 ajtóval.
Satti17-08-2007 15:56:32 // 4207
A valóságban ez nem így műkődik, aki majd új Alfát akar venni, az meg fogja venni majd akkor is.
Hakuna17-08-2007 15:52:31 // 4206
Az átlag ember nem vesz majd aranyáron B - II -BMW 2-t Alfabőrben, hogy lehessen egy szép, de bmwnél gyengébb autója. Ennyit tehet. Igaz az átlagember eddig sem tudta megfizetni az Alfát.
Benőke17-08-2007 15:49:03 // 4205
Ha így álsz hozzá akkor tuti :)
Satti17-08-2007 15:47:28 // 4204
Az lehet, de hogy az átlagember nem tud ez ellen mit tenni, az biztos!:-)
Benőke17-08-2007 15:46:24 // 4203
Tenni mindig lehet valamit, kérdés az hogy ki törődik bele és mibe :)
Satti17-08-2007 15:39:30 // 4202
Sajnos ebbe az irányba halad a világ, nem lehet mit tenni.
Hakuna17-08-2007 15:29:31 // 4201
Engem speciel elszomorít ez a házasság hír.
Egyrészt az, hogy a digó előnyben részesíti a lanciát az alfával szemben.
Másrészt és főleg az, hogy németekkel alkuszik, és pénzért.
Ráadásul az bmw mindaz amit utálok, az Alfa mindaz amit szeretek.
De az Alfáknak is vannak hibái, nem pont bmw-vel kellene szaporítani azokat.
Bár az igaz, hogy amúgy is az elektronika egy gyenge pont, az meg eddig is német volt. De akkor is, a BMW menjen a fejlesztési költségeivel a sunyiba.
Viszont megkönnyítenek majd pár döntést, mert eddig is a fogam szívtam az új Alfa áraknak, most legalább nem kell költeni ilyenre. És ha mégis, akkor a hír szerint olcsóbban lehet majd kapni a hibridet, a bmwnek pedig talán a motorja a legkevésbé gáz, viszont innentől ez egy másodvonalas termék. Szóval marad örökre a régi 33-as ahogy nézem :)
Egyrészt az, hogy a digó előnyben részesíti a lanciát az alfával szemben.
Másrészt és főleg az, hogy németekkel alkuszik, és pénzért.
Ráadásul az bmw mindaz amit utálok, az Alfa mindaz amit szeretek.
De az Alfáknak is vannak hibái, nem pont bmw-vel kellene szaporítani azokat.
Bár az igaz, hogy amúgy is az elektronika egy gyenge pont, az meg eddig is német volt. De akkor is, a BMW menjen a fejlesztési költségeivel a sunyiba.
Viszont megkönnyítenek majd pár döntést, mert eddig is a fogam szívtam az új Alfa áraknak, most legalább nem kell költeni ilyenre. És ha mégis, akkor a hír szerint olcsóbban lehet majd kapni a hibridet, a bmwnek pedig talán a motorja a legkevésbé gáz, viszont innentől ez egy másodvonalas termék. Szóval marad örökre a régi 33-as ahogy nézem :)
Ferko17-08-2007 15:10:37 // 4200
Meg öregszem is! :-DDDD
Grando17-08-2007 15:08:31 // 4199
Ha már így megkérdezted, szerintem kíváncsi vagy! :DDDDD ;)))
Grando17-08-2007 15:07:37 // 4198
Mindent elborít a sötét oldal! :DDD
Satti17-08-2007 15:06:56 // 4197
Elméletileg még kb. másfél év, mire elkezdik kiadni, persze már előtte néhány hónappal, majd úgyis bemutatják a 149-et.
Ferko17-08-2007 15:05:05 // 4196
Kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz? :-))
Satti17-08-2007 15:04:53 // 4195
Az élet csupa meglepetés, a jövő kifűrkészhetetlen!:-))
Grando17-08-2007 15:02:20 // 4194
Na erre viszont nem számítottam! :DDDDDDDDD ;)))
Satti17-08-2007 15:02:17 // 4193
Azt még senki nem tudja, még nem publikus.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
522
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?