A múltkor néztem a TV-ben egy jövő autóiról szóló műsort.
ott egy spec motor volt a kocsiban és olyan halk volt, hogy a motorhangot az autóhangszóron keresztül adták be az utastébe!!!
Ja és választhattál motorhangok közül!!!!
ott vezetett egy ipse a szimulátoron és változtatta a motorhangokat az ülésből.
Kész vagyok.........bár így majd lehet V8-as hangú Alfám egyszer talán......
Forum >> A jövő Alfái
GEORGE11-09-2007 23:10:00 // 4692
BeeGee11-09-2007 23:06:14 // 4691
Nem érted a lényeget, igaz eléggé burkoltan volt csak benne.
Élvezd a boxit, amig tudod, mert 10 év és az autóiparnak kampec. Megy a levesbe mindegyik, Alfával együtt. Ugyanolyan autóra csak nyomokban emlékeztető szart fog gyártani a ferrari is, mint a ssasyong.
Mindegy, hogy kis köbci túróval, vagy sok henger vébe, fele annyit se fognak megélni a technika, mint egy TS, aresi V6 vagy boxer. Zool típusú emberekből él a gyár, az állam meg őket szipolyozza a környezetvédelem miatt. Ők bekurvulnak mindkettőnek, az autórajongók meg éhen maradnak...
Élvezd a boxit, amig tudod, mert 10 év és az autóiparnak kampec. Megy a levesbe mindegyik, Alfával együtt. Ugyanolyan autóra csak nyomokban emlékeztető szart fog gyártani a ferrari is, mint a ssasyong.
Mindegy, hogy kis köbci túróval, vagy sok henger vébe, fele annyit se fognak megélni a technika, mint egy TS, aresi V6 vagy boxer. Zool típusú emberekből él a gyár, az állam meg őket szipolyozza a környezetvédelem miatt. Ők bekurvulnak mindkettőnek, az autórajongók meg éhen maradnak...
HátvédRomeo11-09-2007 23:04:15 // 4690
Ja me Focvagány milyen tutti verda. A gyúróterembe mosolygok a cimbikre mikor istenitik a német technikát.
Multkor megkérdeztem őket akkor miért van olasz cucc a luxus német vasakban. Mé nem Bozs van.
Multkor megkérdeztem őket akkor miért van olasz cucc a luxus német vasakban. Mé nem Bozs van.
HátvédRomeo11-09-2007 23:02:14 // 4689
Én is elfogadnék egy gyári 1.7-et. Felénk abban az időben mikor újak voltak láttam én is gyorsulni 1.7-et mint állat. 1-ben én is tippeltem a 70-et. :))))))))
GEORGE11-09-2007 23:00:32 // 4688
1,9 JTS bizony!!!
HátvédRomeo11-09-2007 22:59:24 // 4687
159-re gondoltam. Ott JTS az 1.9.
GEORGE11-09-2007 22:55:18 // 4686
Ezt már én is észre vettem, hogy semmi következetesség nincs az újságíróknál!!!
És előszeretettel fürgéznek le olyan autót amiknek rosszabb a gyorsulásuk mint annak amelyiket éppen fikáznak.
Tudomásul kell venni, hogy az Olasz autók annyira konkurenciák, hogy szidni kell őket, hogy minnél több embert tudjanak a hanyatló korát élő német autókhoz átcsábitani!
És előszeretettel fürgéznek le olyan autót amiknek rosszabb a gyorsulásuk mint annak amelyiket éppen fikáznak.
Tudomásul kell venni, hogy az Olasz autók annyira konkurenciák, hogy szidni kell őket, hogy minnél több embert tudjanak a hanyatló korát élő német autókhoz átcsábitani!
GEORGE11-09-2007 22:53:04 // 4685
A 146 ti is megfutotta a 70-net egyben! na jó csak 68-at! :-)))
GTPeti11-09-2007 21:14:05 // 4684
Punisher említetted az Uno Turbo-t. Na igen. Az milyen autó volt anno!!! És összességében (külső, belső, motor, vezetési élmény, feeling) legalább annyira verte a kategóriatársakat, mint ma az Alfák. Nekem "csak" 1.5-ös benzines az Uno-m, de városban meglepetésautó az is. És a motorhangja majd' 20 évesen is jobb (nem nyers, hanem olaszos...), mint egy mai fauvé kávédarálóé...
GTPeti11-09-2007 21:08:35 // 4683
1,9 JTS? Nem inkább 2.0? Vagy JTD?
Georgee11-09-2007 20:08:35 // 4682
Igazat beszélsz Uram.Utoljára a 33 16v Qv-ben éreztem azt a vad őserőt amit valaha az Alfa jelentett,persze itt most nem a 3.2 v6 okról beszélek,hanem a hétköznapi gépekről.
Azzal a géppel szinte mindenkit le lehetett gyorsulni,soha nem felejtem el,1.ben 70 nél kellett felkapcsolni.Azóta sokat híztak az Alfik,a lovak meg nem nagyon szaporodtak.Szívesen vennék most is egy gyári állapotút.Azzal definiálni lehetne,mi a Cuore Sportivo.
Azzal a géppel szinte mindenkit le lehetett gyorsulni,soha nem felejtem el,1.ben 70 nél kellett felkapcsolni.Azóta sokat híztak az Alfik,a lovak meg nem nagyon szaporodtak.Szívesen vennék most is egy gyári állapotút.Azzal definiálni lehetne,mi a Cuore Sportivo.
HátvédRomeo11-09-2007 19:56:40 // 4681
Nagy igazság amit írsz.
Meg azért az Alfák a kategoriáikban jól mennek. Csak az újságírok huzzák le. Pl mikor az 1.9JTS-t tesztelték azt lelomházták.
De ha német meg ,francia autóról van szó, akkor ugyan olyan vagy még rrosszabb gyorsulási és rugalmassági értékekre azt mondják, gyors és rugalmas, pörgős. Lássátok Citi C5 2.0i. Azt írta az újság róla milyen fürge és gyors. Erre 11,1sec alatt van 100-on és 205 a vége.
1.9 JTS mg 9,7 sec alatt van 100-on és 216 a vége és erre a kis hülye újságíró lelomházza.
Meg azért az Alfák a kategoriáikban jól mennek. Csak az újságírok huzzák le. Pl mikor az 1.9JTS-t tesztelték azt lelomházták.
De ha német meg ,francia autóról van szó, akkor ugyan olyan vagy még rrosszabb gyorsulási és rugalmassági értékekre azt mondják, gyors és rugalmas, pörgős. Lássátok Citi C5 2.0i. Azt írta az újság róla milyen fürge és gyors. Erre 11,1sec alatt van 100-on és 205 a vége.
1.9 JTS mg 9,7 sec alatt van 100-on és 216 a vége és erre a kis hülye újságíró lelomházza.
HátvédRomeo11-09-2007 19:49:04 // 4680
Tököm tudja, lomha fos így is úgy is. Bár az áttételre én is gondoltam, hogy esetleg kisebb a 407-ben, hogy mozdítsa meg azt a hodájt.
De egy 307 méretű autónak jobban megbocsátom ha lustább, mint egy nagy erőt sugárzó nagy limuzinnak. a 407 az OFF-ok között elég jól néz ki, erőt sugároz. De ha benne egy lusta 1.6 Dizel akkor már csalódás nekem.
De egy 307 méretű autónak jobban megbocsátom ha lustább, mint egy nagy erőt sugárzó nagy limuzinnak. a 407 az OFF-ok között elég jól néz ki, erőt sugároz. De ha benne egy lusta 1.6 Dizel akkor már csalódás nekem.
iAntenna11-09-2007 18:54:53 // 4679
és itt megint oda jutottunk hogy az autózás élményét, a vad nyers erőt lecserélik arra hogy szolid, kényelmes elegáns autó legyen. Lásd régi alfa kontra új alfa, vagy tökmindegy milyen régi autó szembetéve egy újal. Az új tele van minden kütyüvel beleszorva egy olyan motor amivel elindul és kész. Az alfa legalább megtartotta azt a jó szokását hogy még mindig nagyon szépek az autóik.
TarP11-09-2007 15:18:53 // 4678
Fujj, nemá...307-broáf... :)
mesa11-09-2007 15:12:34 // 4677
Szerintem tök ugyanúgy! Én ugyanis utána néztem 307: 11,5 mp 0-100, 407:11,7 0-100
Tudod a motoron kívűl az áttétellel is lehet variálni :D
Tehát ha szerinted a 307 elég jól elketyeg, akkor a 407 is.
Tudod a motoron kívűl az áttétellel is lehet variálni :D
Tehát ha szerinted a 307 elég jól elketyeg, akkor a 407 is.
TarP11-09-2007 15:10:04 // 4675
De mintha a neve az lenne, csak már nem Twin Sparkot jelent, hanem Time Slope-ot, vagy bármit :)
BeeGee11-09-2007 14:52:49 // 4674
A 159ben már nem TS az egynyolcas, jegyezzétek már meg :) Valami gm hulladék..
BeeGee11-09-2007 14:50:56 // 4672
Az autógyárak már rég nem a teljesítményre hajtanak.
Álszent lelkiismeretfurdalást mutatnak az elbaszott környezetvédelem miatt. Ahány gyár annyi módszerrel próbálkozik.
A fiat a downsizing-ig jutott egyelőre (lehet jutna többre is, ha lenne SUV-ja amibe belefér a pl hibrid hajtás). Nem szempont h élvezetes-e a motor, papíron legyen igéretes, teljesítse a modellpaletta emissziós követelményeit és csók.
Álszent lelkiismeretfurdalást mutatnak az elbaszott környezetvédelem miatt. Ahány gyár annyi módszerrel próbálkozik.
A fiat a downsizing-ig jutott egyelőre (lehet jutna többre is, ha lenne SUV-ja amibe belefér a pl hibrid hajtás). Nem szempont h élvezetes-e a motor, papíron legyen igéretes, teljesítse a modellpaletta emissziós követelményeit és csók.
TarP11-09-2007 14:49:02 // 4671
Viszont GYÖNNNNNYYYYYÖÖÖÖRRŰŰŰ! :)
TarP11-09-2007 14:48:17 // 4670
Fejlődött azért 10 év óta a befecskendezési technika is (közvetlen), meg a turbók építése is, szóval javul a fogyasztás.
Nekem csak egy ócska V6TB-ről van tapasztalatom, de az meg elég nagy 2.0 és ráadásul V6 és még erre turbó is (204 lóval), szóval műszaki csemege :)
Ugyanakkor egy 2.5Sor6-os új BMW-t, vagy egy MazdaRX8-at bármikor adhatnak ellenfélnek, nem gond. Utóbbit még fogyaszátsban is csúnyán alulmúlom!
Nekem csak egy ócska V6TB-ről van tapasztalatom, de az meg elég nagy 2.0 és ráadásul V6 és még erre turbó is (204 lóval), szóval műszaki csemege :)
Ugyanakkor egy 2.5Sor6-os új BMW-t, vagy egy MazdaRX8-at bármikor adhatnak ellenfélnek, nem gond. Utóbbit még fogyaszátsban is csúnyán alulmúlom!
GEORGE11-09-2007 14:44:57 // 4669
Azért vannak kategóriák is! Akinek nem jól pakolható a 159-es raktere ott a praktikusabb 159 SW.
Akinek meg fontos, hogy bele tudjon tenni egy bringát egy 159-es méretű autóba az vegyen valamilyen egyterűt.
A 159 azért ekkora mert egy kényelmes 4 ajtós autót alkottak, ahol nem az elsődleges szempont az óriási csomagtartó.
Akinek meg fontos, hogy bele tudjon tenni egy bringát egy 159-es méretű autóba az vegyen valamilyen egyterűt.
A 159 azért ekkora mert egy kényelmes 4 ajtós autót alkottak, ahol nem az elsődleges szempont az óriási csomagtartó.
HátvédRomeo11-09-2007 14:42:45 // 4668
Egy ilyen 1.4 T biztos városban behörpöl 11 L-t. Ha meg tolja neki az ember akkor még többet is.
WV dicsekszik, hogy 170 Le 1.4 T-ből. Ja megnézem ezeket a csodagépeket 10 évesen. Meg a 10L-es átlagfogyasztásukat papíron, valóságban 12 L.
Az adózás, igen. A regadó elég magas sajnos.
1.4 T-ből én se hoznék ki többet 150 Lónál.
WV dicsekszik, hogy 170 Le 1.4 T-ből. Ja megnézem ezeket a csodagépeket 10 évesen. Meg a 10L-es átlagfogyasztásukat papíron, valóságban 12 L.
Az adózás, igen. A regadó elég magas sajnos.
1.4 T-ből én se hoznék ki többet 150 Lónál.
GEORGE11-09-2007 14:41:20 // 4667
Ilyesmit próbálok én is bizonygatni .....
HátvédRomeo11-09-2007 14:37:57 // 4666
Én se hiszek. Egy véleményen vagyunk. :)))
Zool11-09-2007 14:36:21 // 4665
Fiygelj, erre az örök kedvenc példám az IS220d. Az az autó egy vicc. HA hátra beteszel egy gyerekhordozót, elől még egy törpe sem fér el. Az egész belső úgy szar ahogy van. A csomagtér egy nulla, ráadásul csak egy nőgyógyász tudná megpakolni. Akkor mi a fenének csináltak 4.5m es limót? Hova tűnt el a sok tér? Picit magsabb, picit rövidebb orral, és már tudsz is vele közléekedni a városban, meg elfér benne a család. Ha meg nem kell család akkor én inkább vennék sportkupét. Nem tudom kinek prsztizs az, hogy a dízelje kötépkat lépcsőshátújában nem fér el sehogy de pár idióta mgeveheti V8assal is. Ha nem is ilyen extrém hülye módon, de egy picit a 159esserl is majdnem hasonló hibába estek,. aránytalanul hosszú orr (akkor is ha szép), közepes cs.tartó de rossz hozzáférhetőséggel. Ezt sokan jobban oldották meg, pedig nem lett volna egy nagy dolog erre odafigyeni...
TarP11-09-2007 14:32:56 // 4664
A problémát az okozza, hogy a hengerürtartalom után adózol, így hiába lenne olcsóbb pl egy 2.2JTS gyártása, mint egy 1.4 hiperturbóé, a 2.2-esre rákerül 2,3millió Ft regisztrációs adó és máris elszaladt az ára.
Mellékesen lehet a turbóval ccm-eket helyettesíteni, de csak bizonyos haátrok között.
Pl, nem fog az 1.4T egy 2.5V6-ot helyettesaíteni, de egy 1.8szívót még igen. Mert könnyebb is és teljesítményben, nyomatékban is jobb, HA JÓL VAN HANGOLVA.
Ha túlhúzzák, akkor több lesz a hátrány, mint az előny. 1.4T - 150 ló még rendben, az nincs kihegyezve. 180lóval már biztosan lesz nagy fogyi is, meg túrólyuk is...
Mellékesen lehet a turbóval ccm-eket helyettesíteni, de csak bizonyos haátrok között.
Pl, nem fog az 1.4T egy 2.5V6-ot helyettesaíteni, de egy 1.8szívót még igen. Mert könnyebb is és teljesítményben, nyomatékban is jobb, HA JÓL VAN HANGOLVA.
Ha túlhúzzák, akkor több lesz a hátrány, mint az előny. 1.4T - 150 ló még rendben, az nincs kihegyezve. 180lóval már biztosan lesz nagy fogyi is, meg túrólyuk is...
mesa11-09-2007 14:25:02 // 4663
Nem tudom! Figyelj, ilyen szar kocsikkal egyszerűen nem is foglallkozom :D
Punisher11-09-2007 14:21:31 // 4662
Nem hiszek ezekben az autókban. Én vezettem turbo Puntot . Hát nem volt egy nagy durranás. Sokkal nagyobb élvezetet nyújtott akkoriban a 155 2.0 TS.
Legjobb példám a kis dízelek gyengeségéről. Opel Corsa 1.3 CDTI 70LE, nyomatéka annyi mint egy 1.8as benzinesé. Csak épp a tempós használatra alkalmatlan. Nem lehet vele előzni, alul erőtlen a kis köbcenti miatt, és mivel dízel, még pörgetni sem lehet, hogy normálisan autózható, megfelelő nagyságú fordulatszám tartománya legyen. De az 1.7 CDTI 100 LE Astra-H is ugyanilyen gyenge fos.
Gondolom egy nagy autóban egy 1.6-os hasonlóan gyengélkedne. Max városi araszolgatásra ajánlom.
Legjobb példám a kis dízelek gyengeségéről. Opel Corsa 1.3 CDTI 70LE, nyomatéka annyi mint egy 1.8as benzinesé. Csak épp a tempós használatra alkalmatlan. Nem lehet vele előzni, alul erőtlen a kis köbcenti miatt, és mivel dízel, még pörgetni sem lehet, hogy normálisan autózható, megfelelő nagyságú fordulatszám tartománya legyen. De az 1.7 CDTI 100 LE Astra-H is ugyanilyen gyenge fos.
Gondolom egy nagy autóban egy 1.6-os hasonlóan gyengélkedne. Max városi araszolgatásra ajánlom.
iAntenna11-09-2007 14:20:45 // 4661
hááát azért a BMW konstantabb mint bármelyik utcai olasz autó ha reálisan nézzük a helyzetet. lehet hogy kétszer annyia bmw romlik el mint alfa de több mint kétszer annyi rohangál az utcákon.
iAntenna11-09-2007 14:11:18 // 4660
nézd, a V8as motor akármit is mondasz nem azért van egy limóban mert nem lehetne megoldani kicsivel, hanem a presztizs miatt. Az amcsiknak nem csak azért volt v8 ill v12 es motorjuk mert hülyék voltak normális motort normális nyomatékkal csinálni, hanem mert megtehették hogy baszott nagy motor legyen a kormány elött. Erről szól a limo is.
HátvédRomeo11-09-2007 14:10:27 // 4659
Így van!! Goldold el strapább dugók kellenek a pörgős motor miatt. Könnyebb és erősebb főtengely, csekély sulyú de erős lendkerék, stb. a Turbó se filléres dolog. Kell Intelcooler, Tutti Turbó cső, stb. Ahol meg mint a Wv 1.4-nél alul kompresszor felül Turbó ott még drágább sztem, biztos.
Szerintem is költségesebb egy 1.4 T, mint egy 1.8 szívó motor. Ráadásul sztem a nagyobb ccm-es szívó tartósabb is. Szerintem.
Szerintem is költségesebb egy 1.4 T, mint egy 1.8 szívó motor. Ráadásul sztem a nagyobb ccm-es szívó tartósabb is. Szerintem.
HátvédRomeo11-09-2007 14:04:42 // 4658
407-be raktak 1.6 HDI-t???
ATYÁM!!! Az mire elég, kigurulni a garázsból??? :-)
307-ben még elkettyeg Tanuló autókban, Taxikban főleg.
JA kellett a Közép-Európai piacra.
ATYÁM!!! Az mire elég, kigurulni a garázsból??? :-)
307-ben még elkettyeg Tanuló autókban, Taxikban főleg.
JA kellett a Közép-Európai piacra.
Punisher11-09-2007 14:04:26 // 4657
Ez a jövő, vagy ez az új marketing vagy ez a költségtakarékosság?
Az emissziók miatt lehet, hogy szükség van a kis turbósokra.
Nekem kicsit bűzlik marketing oldalról ezeknek a mototroknak a piacradobása. Már nem nagyon tudnak a gyártók látványosan újat mutatni motortechnika területén a vevőknek. Ezért előrántották a sufniból a már lassan évtizedek óta félredobott kisköbcentis turbotechnikát. Fiat Uno, Punto, VW Polo G40, Daihatsu Charade 1.0 Turbo. Az újak legfeljebb abban jobbak, hogy egészen kicsi lett a turbó lyuk. Ezekre az átlagvásárlók már nem nagyon emlékeznek, és ők most ezt megkajálják.
Abban meg nem hiszek, hogy költségtakarékosabb kis turbós motort gyártani, mint nagyobb szívókat! Sokkal több és drágább alkatrészekből áll egy turbós gép.
Az emissziók miatt lehet, hogy szükség van a kis turbósokra.
Nekem kicsit bűzlik marketing oldalról ezeknek a mototroknak a piacradobása. Már nem nagyon tudnak a gyártók látványosan újat mutatni motortechnika területén a vevőknek. Ezért előrántották a sufniból a már lassan évtizedek óta félredobott kisköbcentis turbotechnikát. Fiat Uno, Punto, VW Polo G40, Daihatsu Charade 1.0 Turbo. Az újak legfeljebb abban jobbak, hogy egészen kicsi lett a turbó lyuk. Ezekre az átlagvásárlók már nem nagyon emlékeznek, és ők most ezt megkajálják.
Abban meg nem hiszek, hogy költségtakarékosabb kis turbós motort gyártani, mint nagyobb szívókat! Sokkal több és drágább alkatrészekből áll egy turbós gép.
tipoatti11-09-2007 14:00:06 // 4656
407 1,6 Hdi-t vezettem már. Rettentő harmat...
Zool11-09-2007 13:57:06 // 4654
Lehet hogy anyagi oldalról is megközelítem, de 7-10 millánál valahogy ez is benne kell hogy legyen, nem vagyok lottómiliomos. Ha netán megint S40 lenne, lehet hogy vennék melléje egy használt 147est hobbiautónak (ott ugyanis a magsabb értékvesztés pozitívan csengene le, ellentében ha újként veszem), de attól még nem lesz jobb a márkának.
Az 1.4 turbóról addig nem tudok érdemben nyilakozni, amíg nem vezettem. Akkor majd térjünk vissaz rá. Nem azért vettem 1.6d-t mert imádom a lomha autókat, hanem még 2003-4ben ültem pár autóban és pl a Saab 93 150LE TIDnél és az S40 2.0dnél azt gondoltam, hogy ez annyira jó, hogy akr picit kevesebb is elég lett volna. Aztán kijött az 1.6d párszor kipróbáltam, aztán úgy dönjtöttam hogy (igaz épp hogy) elég lesz. A döntösok már az 1.6d és a 159 120LE JTD voltak.
Az 1.4 turbóról addig nem tudok érdemben nyilakozni, amíg nem vezettem. Akkor majd térjünk vissaz rá. Nem azért vettem 1.6d-t mert imádom a lomha autókat, hanem még 2003-4ben ültem pár autóban és pl a Saab 93 150LE TIDnél és az S40 2.0dnél azt gondoltam, hogy ez annyira jó, hogy akr picit kevesebb is elég lett volna. Aztán kijött az 1.6d párszor kipróbáltam, aztán úgy dönjtöttam hogy (igaz épp hogy) elég lesz. A döntösok már az 1.6d és a 159 120LE JTD voltak.
HátvédRomeo11-09-2007 13:55:50 // 4653
Szevasztok!
Emlékszem volt már itt téma a Bimmer megvenné Alfát. Most olvastam a cikket a főoldalon, ezt még nem olvastam.
Szerény véleményem, hogy ha eladja a FIAT vezér kanja az Alfát, akkor legalább is D-Olaszba ne tegye be a lábát. Elcsaklizza a Lanchia vásárlóit az Alfa, állítja. Akkor a németeknél meg van egy kazalnyi autómárka még se rinyálnak.
Állítja, hogy így az Alfa kaphat "csillag" technikát. Jjja, amit Anisits Ferenc magyar Dizel mérnök fejlesztett és talált ki. Amiután Anisits úr visszavonult már könnyű azt csiszolgatni, ott már a lényeg Dizel fronton. A benyás frontot jó ők fejlesztették a mai szintre, de ne legyen akkorába a németek vele. Az Alfa is tudna csillag technikát, ha lenne piaca és nem rágalmaznák állandóan ezt a nemes márkát, hogy szar meg megbízhatatlan.
Annyi Bimmer is de még több is beszarik mint Alfa.
Emlékszem volt már itt téma a Bimmer megvenné Alfát. Most olvastam a cikket a főoldalon, ezt még nem olvastam.
Szerény véleményem, hogy ha eladja a FIAT vezér kanja az Alfát, akkor legalább is D-Olaszba ne tegye be a lábát. Elcsaklizza a Lanchia vásárlóit az Alfa, állítja. Akkor a németeknél meg van egy kazalnyi autómárka még se rinyálnak.
Állítja, hogy így az Alfa kaphat "csillag" technikát. Jjja, amit Anisits Ferenc magyar Dizel mérnök fejlesztett és talált ki. Amiután Anisits úr visszavonult már könnyű azt csiszolgatni, ott már a lényeg Dizel fronton. A benyás frontot jó ők fejlesztették a mai szintre, de ne legyen akkorába a németek vele. Az Alfa is tudna csillag technikát, ha lenne piaca és nem rágalmaznák állandóan ezt a nemes márkát, hogy szar meg megbízhatatlan.
Annyi Bimmer is de még több is beszarik mint Alfa.
Georgee11-09-2007 13:52:06 // 4652
Ja bocsesz,én már próbáltam élőben nemrég Ausztriában.
Georgee11-09-2007 13:49:30 // 4651
Nem akarom a Fiatokat polírozni,de az a motor nagyon ott van .Alul sem gyenge a turbó elég hamar megindul utána meg nagyot tol.Durrant az olyat hogy meg lenne lepődve néhány Cartárs.Papíron 8.8 a százas sprint.Ismerem a 2.4 mjet -et,meg lennél lepve Uram.
A foswágen 1.4 T+ Kompressyo 170 Le,nem tudom milyen,de látatlanban nem fikáznék.
A foswágen 1.4 T+ Kompressyo 170 Le,nem tudom milyen,de látatlanban nem fikáznék.
GEORGE11-09-2007 13:48:38 // 4650
Valószínűleg te hamarabb fogsz ilyenben ülni! Várom a beszámolót :-)
Zool11-09-2007 13:48:12 // 4649
Amit a Bravóban nem javítttak ki az a váltó, de a többi szerintem nagyon jól sikerrült. Sokrétű nagytudású autó lett és ami legfontosabb széles paletával. EZ útóbbi tekintetében egyet értek zolee145-tel, nem vagyunk egyformák, pont ezért jó, hogy a 159 mind az über full családbarát büntető tank (2.4 JTD Q4 TI) vagy a kupé ill kabrió, mind a belépő flotta (1.8 impression) terén sokat kínál. A Lexux nál van 2 moci és 3 felszereltség, oszt csá. Nem is fogy annyira (a 0 belső méretkről nem is szólva). A 159 legnagyobb baja az, hogy nincs mellé rendes modellpaletta. Én negyon szeretnék egy kisebb llpcsőshátút 156 módra, és az NCAP teszt a 147es váltását is időszerűvé teszi. Ha ezek olyan szontűen lesznek, mint a 159, nem elsz gond a túléléssel...
GEORGE11-09-2007 13:48:00 // 4648
Első adandó alkalommal én is kipróbálok egy ilyent!! .-)
Zool11-09-2007 13:42:59 // 4647
Azért a tevesszal megyek egy kört a 120LE 1.4T vel. Papíron elég ígéretes, mind dinamika, mind fogyaszás tekintetében. TKP az egy kijavított (pl NCAP eredmény) 147. Remélem a 149nek sikerül majd azért túllépnie rajta...
GEORGE11-09-2007 13:38:24 // 4646
A goof 1,4 T je nem nagy durranás mivel csodák nincsenek így a Fiat 1,4 T -je sem lesz nagy durranás.
zolee14511-09-2007 13:33:44 // 4645
Nem vagyunk egyformák, nem ugyanazokat tartjuk fontosnak. Korábban már kifejtettem, hogy engem a világon semmi nem érdekel a biztonságon, és a sebességen kívül. Szarok az elektromos ablakra, meg a masszázs ülésre, meg a 23548647 hangszórós hifire. Tehát a kérdésedre a válaszom: nem.
Viszont van akinek elég a 130, van akinek nem kell 23545877 LE-s motor, meg traktornyi nyomaték. Neki bőrülés kell, klíma, elektromos belső tükör állítás, stb.
Épp ezért merész kijelenteni, hogy nem igazi Alfás aki a kisebb motort veszi. Az más kérdés, hogy nem számolgatok, hogy x összegért milyen offot tudnék venni, ebben igazad van. Persze ha az utóbbira gondoltál akkor csak rosszul fogalmaztál korábban.;)
Persze jelenlegi anyagi helyzetemben a kérdés csak elvi, de nekem egy biztonságos, de nem dögnehéz 159-es kéne, amivel nem picsáz el midenféle Ford Fiestás:D
Mondom mindezt úgy, hogy nem vagyok egy nagy sztrítrécsinges emberke, de néha azért egy lámpától-lámpáig belefér.:)
Viszont van akinek elég a 130, van akinek nem kell 23545877 LE-s motor, meg traktornyi nyomaték. Neki bőrülés kell, klíma, elektromos belső tükör állítás, stb.
Épp ezért merész kijelenteni, hogy nem igazi Alfás aki a kisebb motort veszi. Az más kérdés, hogy nem számolgatok, hogy x összegért milyen offot tudnék venni, ebben igazad van. Persze ha az utóbbira gondoltál akkor csak rosszul fogalmaztál korábban.;)
Persze jelenlegi anyagi helyzetemben a kérdés csak elvi, de nekem egy biztonságos, de nem dögnehéz 159-es kéne, amivel nem picsáz el midenféle Ford Fiestás:D
Mondom mindezt úgy, hogy nem vagyok egy nagy sztrítrécsinges emberke, de néha azért egy lámpától-lámpáig belefér.:)
Zool11-09-2007 13:33:15 // 4644
Ezen kívül ha valakinek azt mondják 10-15 éve, hogy 1.6os dízel egy 1400kilós autóban körberöhög, pedig ez mostanra valósággá vált. Szerintem sokkal értelmesebb lenne ha az Alfa a V8 betuszkolásának szükségessége helyett egy (legalábbis a 4.7m es limókban) tágasabb utasteret tartana szem előtt. Szerintem ha ezek a kis turbós benyák tényleg olyan jók, mint igérik, nagyjából el lehet felejteni a mostani JTSeket, és személy szerint le fogom tojni, hogy honnan jön a hengerfej vagy a motorblokk...
Zool11-09-2007 13:30:13 // 4643
Ez mondjuk alkati dolog, de én alig érzem ki a dízelek közötti erőkülömbséget. Mondja az asszony, hogy jobban tol (pl a 159 2.4), de egy két extrém vagy kiélezettebb helyzettől eltekintve kevésbé jön elő. Már egy kis 1.6d is jól lódít városban és még egy emelkedőn sem mdonott szégyent, és pl a 120LE 159 JTD még kiegyensúlyozottabb (-1 mp 100ra, rádásul autópályán a hatodikban is szuverén a moci). Lehet hogy az 1.4 T a turbó bekapcsolását megelőzően nincs jelen az autóban de ezt is meg lehet oldani vhogy.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?