Forum >> A jövő Alfái

count M26-09-2007 16:57:53 // 4942
... a 145 eletromos ablakemelő kapcsolóival, ja. :)
mesa26-09-2007 16:52:11 // 4941
Várható volt. Ami itt járt nálunk, az is eléggé ki volt már dolgozva.
Halesz26-09-2007 16:28:36 // 4940
8C Spider, istenem :) még jobban tetszik, mint a kupé :)
TI lliék26-09-2007 15:41:38 // 4938
gyönyörűűűűűűűű. :)
HátvédRomeo26-09-2007 15:37:21 // 4937
CSövi!

Hurrá :)))))))))))))))))))
someday26-09-2007 12:39:29 // 4936
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.09.26&328467
Ferko26-09-2007 08:37:09 // 4935
Isotta.....öööööööö......ez mi is? :-)
ystuc24-09-2007 22:30:52 // 4934
Ismerem a tulaját! :-)
Amúgy belül full Isotta az egész, kívül pedig valami spanyol cucc van rajta.
Ferko20-09-2007 17:26:18 // 4933
OFF

Igéretemnek megfelelően íme pár kép a májusi tuning shown lefotózott Stiloról! :-))
Szerintem gyönyörű! :-))

Ferko19-09-2007 15:43:28 // 4932
Akkor ez is a szokásos "alázzukleazolaszautókat" reklám lehetett. Sajna még nem volt hozzá szerencsém, de remélem lesz alkalmam egyhez majd. :-D
Ferko19-09-2007 15:42:00 // 4931
OFF
Így igaz! :-) A 3 ajtósoknak sokkal szebb, dinamikusabb azzal a két-két légbeömlővel az eleje, mint az 5 ajtósoknak. Szerintem ezt is nagyon eltalálták.
Most abban nem vagyok képben, hogy a 3 ajtósokat gyártották-e a randábbik lökössel? :-)))
GEORGE19-09-2007 14:58:35 // 4930
A II-es puntok nem csak hátsóban térnek el hanem az első lökös formájában is.
mesa19-09-2007 12:57:35 // 4929
:o Semmivel nem rosszabb mint egy Alfa Romeo.
Ferko19-09-2007 11:48:30 // 4928
OFF

Igen, tényleg nagyon szép. Ráadásul elég jó állapotúnak tűnik. Azt nem tom mennyire igaz, de állítólag a Stilók műszakilag nem olyan jók? Vagy ez is egy amolyan szarolasz negatív reklám akar lenni?
Satti19-09-2007 09:47:45 // 4927
Tudom itt kicsit off, csak ha már erről volt szó, ez is pl. nagyon szép. Klikk
Zool19-09-2007 09:46:39 // 4926
Már én is olvatsam, eből is látszik, hogy az újságírók csak egyvalamihez értenek, az idézéshez...

Hát nem tudom hogy hozták össze ezt a felmérést az Accenture-nél, mivel pont most tarolt az ADACnál a Brilliance, ami szerényen a BMW gyökereivel kérkedett, egészen addig, amíg meg nem csinálták nála a töréstezstet.

Kedves a rosszmájú megjegyzésed, de kínűban a bömö ugyebár már megvette a Brillance-ot (őárdon, vegyes vállalat...)
Attie19-09-2007 09:38:12 // 4925
Na most, hogy így mutatod már látom a különbséget, de soha az életben nem vettem volna észre, ha nem mondja valaki :)
Azzal egyetértek, hogy a faceliftest azt eltolták :(
Ferko19-09-2007 09:32:45 // 4924
OFF

Ez év májusában volt tuningshow itt Debrecenben. Volt ott egy Stilo. Este majd fellököm a képeket róla. Ha láttál még szép Stilot. Annyira jól meg volt csinálva. Kívül belül nagyon ott volt. A csajszival néztük is egy jó darabig, és csorgott a nyálunk!:-DDDD
A múltkor meg az Off-os verdák topicba tettem fel képeket egy fekete Stiloról. Abba ami megfogott az egy krómcsík volt az elején.
TarP19-09-2007 09:16:28 // 4923
Ez a felmérés csak arról szól, hogy attól, hogy pénzük van, stílusuk még nincs.
Ha meg pémzük sincs, akkor meg pláne :)
mesa19-09-2007 09:16:21 // 4922
OFF
Így van, teljesen egyet értek veled.
A 3 ajtós Stilo nagyon szépre sikeredett, főleg hátulról azokkal a markáns csípővel, meg szép lámpákkal. Feka és sárga mind jól néz ki,de a piros sem csúnya.
És a Pötty is addig volt jó, amíg elől az agresszív csíklámpája volt, nem az a bealtatózott tacskó pillantás a facelifteseken ...
Egy Stilo Abarth Selespeed 2.4 20v-t simán elfogadnék!!!
Ferko18-09-2007 20:47:53 // 4921
Vagy a jó kis Brilance modellt, egy csillagos törésteszttel! :-DD
Ferko18-09-2007 20:46:35 // 4920
Az 5 ajtós Stilo szerintem nagyon el lett buszva. De a 3 ajtós, mondjuk fekete színben nagyon ütős tud lenni. Debrecenben van egy sárga is. Nekem az is nagyon tetszik.

Íme egy 3 ajtós Punto II.

És íme egy 5 ajtós Punto II

Látod a hátulját? A lámpa tök más, az 5 ajtósnál nem olyan szép, valamint a csomagtartó ablak alatti rész a 3 ajtósnál befele domborodik, míg az 5 ajtósnál kifelé.
Szvsz a Punto II is addig nézett ki jól, amíg nem esett túl a ráncfelvarráson. Rátették azokat a buszott nagy első lámpákat, mellé még a hátsó lámpasort is eltolták; szerintem az már elég bénán nézett ki.
mesa18-09-2007 19:39:27 // 4919
Minden negyedik rendszeresen autózó német el tudja képzelni, hogy kínai gyártótól vásárol magának autót.

Ez derül ki az Accenture tanácsadó cég megbízásából elvégzett felmérés eredményéből. A teszt alapján a vezetői engedéllyel rendelkezők 28 százaléka úgy gondolja, hogy a kínai gyártók a következő öt éven belül éppen olyan sikeresek lesznek Németországban, mint amilyenek most a koreai márkák. Andreas Bayer szakértő szerint az idő, amely alatt a kínai autók versenyképesek lehetnek a német piacon, rövidebb, mint azt sok autógyártó elképzeli.


Akkor a nácik megveszik majd a kínai Alfa Romeot :)))
Attie18-09-2007 18:44:02 // 4918
Punto 1-től a Grandeig :) Más a 2-es hátulja? :-O Na most már akkor megnézem jobban őket, mert még nem vettem észre idáig.
Nálam talán a csak a Stiloban van az hogy a 3 ajtós egyértelműen szebb, mint az 5.
mesa18-09-2007 15:34:41 // 4917
Nos ez egy Quattroporte kategóriában megvalósítható, de még ez is csak egy kupésított szedán.
A kupé az 2 vagy 3 ajtós. Több variáció nincs! (RX-8 ? határeset! :))
Ferko18-09-2007 15:20:15 // 4916
Melyikre gondolsz? A 2-es Puntóra vagy a Grande-ra?
A 2-es puntinál szerintem a 3 ajtós sokkal szebb. elég csak megnézni a hátulját. Tök más a lámpa is, meg az csomagtartó ajtó is. Szvsz a 3 ajtós sportosabb, szebb.
A Grande-nál már más a helyzet, mert ott nagyon hasonló a két autó. De nekem abból is a 3 ajtós tetszik jobban. :-))
De hát ez csak az én véleményem. Az izlések és pofonok meg különbözőek! :-))
Grando18-09-2007 14:17:54 // 4915
Pisti eddig nem evett spenótot, de Karcsi is tiltakozott a spenót ellen, ezért ez rendben volt eddig.
Aztán kimentek hintázni a játszótérre. :DDDDD
Attie18-09-2007 14:13:39 // 4914
Ja tényleg.. engem is megtéveszett. Már rémlik, hogy hogy fog kinézni. Ahhoz a formához tényleg fura lenne az 5 ajtó. Akkor mégsem lesz új Alfám az elkövetkező 10 évben.

Ez itt offos, de ilyenre gondoltam, mint coupe és sokajtós és jólkinéző :)
mesa18-09-2007 14:01:17 // 4913
Az elég merész lenne ... De ki tudja! :)
mesa18-09-2007 14:00:37 // 4912
Az a baj tudod, hogy buta firkászok meggondolatlanul keverik a 149 és a Junior rajzait! Ha arra gondolsz ami ebben a cikkben van illusztrációként, az nem Junior hanem egy 149 elképzelés!
A Junior kupé lesz és nem hatchback.
Attie18-09-2007 13:57:30 // 4911
Imádom a coupes formájú 4 ajtósokat. Szépség és praktikum egyben :)
Attie18-09-2007 13:56:40 // 4910
Meg egy kupénak ne legyen csapott segge. Legyen normális autó vége :-P
Szerintem nem kupé a Junior. 3 ajtós hot hatch.
Attie18-09-2007 13:55:04 // 4909
A 149 sokkal drágább lesz. Csak gondoltam, ha olyan 4 milla körül már kapható lesz, akkor talán egyszer lenne egy új Alfám :)
Attie18-09-2007 13:54:11 // 4908
Puntoból is van 5 ajtós és semmivel se néz ki rosszabbul, mint a 3 szerintem :)
Halesz18-09-2007 13:50:39 // 4907
Nekem van egy olyan tippem, hogy a 149-ből nem is lesz 3 ajtós :)
Zool18-09-2007 13:47:11 // 4906
A bömö eddig hanyagolta a károsanyagkibocsátást, amit meg is tehetett, mivel a VW lobbizásának köszönhetően az euro4 kötelezővé tételéig nem járt különösebb retorzió az euro3as szűrőnélküli dízelekre németo-ban. Mostanra dolgozta le a hátrányát e téren pl a (többnyuire) hasonló méretű autókat gyártó volvóhoz képest. A bömö ha komolyan el akarja sütni a fejlesztéseit, megveheti a jaguárt. Ott egyrészt elkélnének a fejlesztések, mivel kicsit le vannak maradva, másrészt könnyebb a technológiatranszfer. Lehet hogy az Alfa a bömö babrjaira tör, de teljesen más úton kívánja elérni a célt. Most lehet nyáladzani a hátsókerekes hosszában beépített modellek után, de az Alfának mindent újra kellene kezdenie, ha ilyen modelleket akarna gyártani. Nagy költséggel kijött a 159 lemez, ami egyrészt igen komoly képességeket hordoz, másrészt elég moduláris, az egészes sutba dobva sok milliárdos fejlesztlést dobbak ki az ablakon,másrészt az nem úgy van hogy fogunk egy bömö hajtásláncot és rajzolunk rá egy alfa kasztnit, enél picit komolyabb átállást igényelne.
mesa18-09-2007 13:43:49 // 4905
Mondjuk a most bevetésre kerülő 1.4TB. Például... :D
mesa18-09-2007 13:42:21 // 4904
A Sprintnek is csak 3 ajtaja volt!
Ember, ez egy kupé !!!
5 ajtósnak ott lesz a 149. ;)
Satti18-09-2007 13:39:56 // 4903
Ááá inkább dueporte rulez!:-))
Halesz18-09-2007 13:38:47 // 4902
:)))))
TarP18-09-2007 13:35:22 // 4901
A legszebb 156 utód lehetne belőle :)
TarP18-09-2007 13:17:20 // 4900
Hali gondoltatok a következőre?:

A 159 1.8T 230 lovas motorral és a 90kg-mal kikönnyített kasztnival kb 1400kiló lesz.
Ez azt jelenti, hogy 0-100 sprintet olyan 6.5-6,6sec alatt tudja majd.
Ezzel bőven üti az Audi 2.0TFSI-ket és a BMW 325i-ig a 3masokat.

Szóval ez egy jó túrakocsi lehet és ha belegondolunk, hogy a regiadó 1.8-ra nem vészes, kb 1,5millóval kevesebb, mint a 3.2V6-ra, akkor az ára is nagyon jól alakulhat.

Nekem szimpatikus lenne.
Satti18-09-2007 13:13:51 // 4899
Nem is tudom, sztem csak 3 ajtós lesz belőle, az illik a stílusához.
A GT is pl. hogy nézne ki 4 ajtóval?:-)
Attie18-09-2007 13:10:42 // 4898
Itt csak 3 ajtóról ír :(
Remélem lesz 5 ajtós is belőle.
Grando18-09-2007 13:06:55 // 4897
Na de mi köze a károsanyag kibocsátásnak ahhoz, hogy a bömös a fejlesztésre költött lóvéját hatékonyabban szeretné haszonná tenni (értsd: esetleg más márkákban is elsütni a cuccait)?????
A helyzet ponthogy a fordítottja annak, mint ahogy te gondolod. A szigorítás nemhogy megfordítaná, de még fokozza is ezt:
Szigorítás = több fejlesztésre költött lóvé = nagyobb kényszer a további piacszerzésre
Zool18-09-2007 12:43:29 // 4896
vaitaná: javítaná
Zool18-09-2007 12:43:00 // 4895
Melyik Alfa motor vaítaná a bömö átlagát? A 3.2 V6 a GTA vagy a 2.4JTD? Az alfának sincs igazából komolya eladása 1.6 alatti mocikból, sőt a 159 nél az 1.9 alattiakból. Semmivel sem állna jobban a bömö, csak vehetne egy márkát, amiből semmit sem tudna profitálni, mivel az Alfa összes fejlesztése kb megvan nekik (kivéve, blue and me, és gerincvédő háttámla, de előbbi úgyis FIAT, másik meg SAAB-GM hagyaték). Elenben át kéne alakítania az egész Alfa palettát, mivel egyetlen Alfa modell sem kompatibilis, midnezt azért hogy legyen még erősebb egy piaci konkurense?
Zool18-09-2007 12:39:34 // 4894
Még egyszer, aki nem olvasta el a cikket: a Porschét azért szívatják, mert ÖSSZESSÉGÉBEN rossz az autóik károsanyag kibocsátási átlaga. Mivel a bömö nem sok autót gyárt 2.0 motor alatt, igencsak csehül áll ő is, mondjuk a FIAT csoporttal szemben. Ha megvenné az alfát, semmivel sem javulna az átlaga. Ha megvenné vagy egyesülne a FIattal, akkor igen. Ezt kéne végre felfogni.
BeeGee18-09-2007 12:18:16 // 4893
Én sem értem az összefüggést...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.