Forum >> A jövő Alfái
zolee14502-10-2007 16:11:17 // 5092
Na ezt nem tudom mi lehet, de ilyesmi dolog: http://www.prezzybox.com/cat/index.aspx?cat=133
Zool02-10-2007 15:49:59 // 5091
Mondjuk ez a "430 nem automata" vitánk kicsit olyan, mint amikor az egyszeri magyar eltervezi, hogy ha elmegy Amérikába majd átugrik a Grand Canyonhoz meg a Niagarához, odaérve meg rájön hogy akkora az ország, hogy ilyen strtaégiai célokra esélye sem lesz, az is elég ha kivégzi egy hónap alatt a metrpoliszát, ahol a ropkona él.
Szal ha beül az ember ilyesmibe nem azon fog szarozni, hogy automata vagy szekvenciális, hanem parázik, hogy nehogy bal lábbal fékezzen, hogy aztán vki fizethesse az 5000 eurós önrészt. Pl a fotókat visszanézve utólag tűnt fel a két kis gomb a kormányon, amit nem is magyaráztak el az indulás előtt, de nem is volt rá szükség (viselkedései alapbeállítások, most már tudom).
Az is biztos, hogy aki ilyet vesz az is tojik rá hogy szekvenciális vagy sem. Legyen gyors és egyszerűen kezelhető. Én azon lepődtem meg, hogy amire a haverom felkészített, sé pl a fifth gearben maseratinnál kritzáltak (nagyon durva váltás), annak semmi jelét nem tapasztaltam.
Szal ha beül az ember ilyesmibe nem azon fog szarozni, hogy automata vagy szekvenciális, hanem parázik, hogy nehogy bal lábbal fékezzen, hogy aztán vki fizethesse az 5000 eurós önrészt. Pl a fotókat visszanézve utólag tűnt fel a két kis gomb a kormányon, amit nem is magyaráztak el az indulás előtt, de nem is volt rá szükség (viselkedései alapbeállítások, most már tudom).
Az is biztos, hogy aki ilyet vesz az is tojik rá hogy szekvenciális vagy sem. Legyen gyors és egyszerűen kezelhető. Én azon lepődtem meg, hogy amire a haverom felkészített, sé pl a fifth gearben maseratinnál kritzáltak (nagyon durva váltás), annak semmi jelét nem tapasztaltam.
Tom1202-10-2007 15:34:40 // 5090
Persze, vannak mindenféle "elfajzott" kombinációk is, ezek csak az "alap verziók".:-)
beeep14602-10-2007 15:27:34 // 5089
ÉS a vw DSG? :-) Mert ott van 2 pedál, P, R, D..stb fokoztaok, és kormányon is van + és - fül?
Tom1202-10-2007 15:25:44 // 5088
Manuális 3 pedál, jobb kéznél "bot", automata 2 pedál, jobb kéznél N /neutral/ stb helyzetekbe állítható váltó, szekvenciális, 2 pedál, vezérlés /kapcsolás/ +, - gombbal, vagy karral a kormányról, vagy a kormány alol. Szerintem.:-)
Zool02-10-2007 15:18:45 // 5087
Jó, a manuális egyértelmű, mielőtt ebbe is belekötne vki...
Zool02-10-2007 15:08:53 // 5086
Most a tünetekre vagyok kiváncsi. Tehát ha beülsz, honnan tudod, hogy manuális, automata vagy szekvenciális, anélkül, hogy utána kellene olvasnod a kézikönyben vagy a szakirodalomban?
GEORGE02-10-2007 15:06:46 // 5085
A kuplung ott van!! Csak kuplung pedál nincs!
Váltókar pedig sok féle lehet, maga a hagyományos értelemben vett "kar" és gomb is lehet váltókar.
A sebesség váltó pedig egy 3. dolog.
A váltókarral csak kezeled a sebességváltót.
Kuplung pedig minden autóban van.
Váltókar pedig sok féle lehet, maga a hagyományos értelemben vett "kar" és gomb is lehet váltókar.
A sebesség váltó pedig egy 3. dolog.
A váltókarral csak kezeled a sebességváltót.
Kuplung pedig minden autóban van.
Attie02-10-2007 15:01:41 // 5083
Nem, de a kérdésedre ez válasz volt szerintem.
Attie02-10-2007 15:01:03 // 5082
Zool02-10-2007 15:01:00 // 5081
Megvan, akkor pannóniaváltó van a 430asban....
Attie02-10-2007 14:59:00 // 5080
Ha nincs kuplung és nincs váltókar akkor mi is az a váltó?
Pl ez? :)
http://pannoniamotor.freeblog.hu/Files/Tamás%20P20%20képei/Váltó%201.jpg
Pl ez? :)
http://pannoniamotor.freeblog.hu/Files/Tamás%20P20%20képei/Váltó%201.jpg
Tom1202-10-2007 14:51:11 // 5079
Szekvenciális, ami a F1-ben is van - ha jól tudom.:-)
Zool02-10-2007 14:47:07 // 5078
Na igen kicsit leegyszerűsítem, de vallljuk be őszintén az Afán és a Saabon kívül kevesen próbálkoztak ilyesmivel.
Átolvasva az előző hozzászólásaimat feltűnt hogy kcisit kihoztak a sodromból, így az érintettektől utólag is sorry. Asszem senki sem szereti ha meghazudtolják.
Szal akkor még 1szer:
Ha nincs kuplung és nincs váltókar akkor mi is az a váltó?
Átolvasva az előző hozzászólásaimat feltűnt hogy kcisit kihoztak a sodromból, így az érintettektől utólag is sorry. Asszem senki sem szereti ha meghazudtolják.
Szal akkor még 1szer:
Ha nincs kuplung és nincs váltókar akkor mi is az a váltó?
Tom1202-10-2007 14:31:39 // 5077
Alkudni lehetett? :-))
Tom1202-10-2007 14:30:55 // 5076
"Ha nincs kuplung, akkor az nekem automata"
Aha, szóval itt van a kutya elásva, még mielőtt még nagyobb vihar kerekedik! :-)
Kár, hogy elfelejtettem lefényképezni, de a 8C-ben is csak 2 pedál volt, egy "nagy", fék, meg egy kisebb, a gáz, de attól még nem automata. A Totalcar-ban néha félre is váltottak a fiúk, ez automatával nehéz lett volna. Talán George írta le a "frankót" helyettem is.:-) Sok féle váltó van, de a "klasszikus" automatát kimondottan utálom, ezekben az autókban szerencsére nem ilyen van.
Pl. ebben is csak 2 pedál van, de attól még nem automata:
:-)
Aha, szóval itt van a kutya elásva, még mielőtt még nagyobb vihar kerekedik! :-)
Kár, hogy elfelejtettem lefényképezni, de a 8C-ben is csak 2 pedál volt, egy "nagy", fék, meg egy kisebb, a gáz, de attól még nem automata. A Totalcar-ban néha félre is váltottak a fiúk, ez automatával nehéz lett volna. Talán George írta le a "frankót" helyettem is.:-) Sok féle váltó van, de a "klasszikus" automatát kimondottan utálom, ezekben az autókban szerencsére nem ilyen van.
Pl. ebben is csak 2 pedál van, de attól még nem automata:
:-)
Zool02-10-2007 13:24:17 // 5075
Köszi
De a legszebb az volt, hogy nem hiányzott a váltás. A váltókaros funkcióra emlékszem halványan, de egy fél óra alatt ha egyszer tettem át magamtól. Aztán mentünk a Subaru szalonba, és a Legacy nagy csalódás volt. Padló, 1 mp,s emmi 2 mp semmi váltás, alakul, válltás újra aztán lendülés (3 lityis motorhangjával). Szal ezt nagyon jól megcsinálta az Alfa, nem tudom milyen technológiával.
Visszatérve a 430 edig nem volt időm ezen elgondolkodni. kb 20 perc jutott egy autóra, és az nagyon kevés, ha jól érzi magát az ember...
De a legszebb az volt, hogy nem hiányzott a váltás. A váltókaros funkcióra emlékszem halványan, de egy fél óra alatt ha egyszer tettem át magamtól. Aztán mentünk a Subaru szalonba, és a Legacy nagy csalódás volt. Padló, 1 mp,s emmi 2 mp semmi váltás, alakul, válltás újra aztán lendülés (3 lityis motorhangjával). Szal ezt nagyon jól megcsinálta az Alfa, nem tudom milyen technológiával.
Visszatérve a 430 edig nem volt időm ezen elgondolkodni. kb 20 perc jutott egy autóra, és az nagyon kevés, ha jól érzi magát az ember...
GEORGE02-10-2007 13:12:40 // 5074
Zool02-10-2007 13:11:02 // 5072
Na ez meghaladja a pénzügyi keretemet. Egyébbként ha valaki isemr ilyesmit Benelux vagy Németo ny-i részén, és nem ilyen őrült összeg a jvő évre érdekelne...
Zool02-10-2007 13:08:35 // 5071
Igazából picit meglepett a rosszindzulatú felételezés. De mindegy.
Nem csak egyszerű érdekletenség miatt nem izgatott pl a selesped és az automata közti külömbség, de pl pont a 335ösöknél volt az a véleményem, hogy egszerűen ennél nem kell jobb, pedig szerintem az talán sima automata,semmi DSG vagy szekvenciális cucc. A 159 2.4nél pedig nem is emlékszem, hogy volt e kormányváltó, egyszerűen enm hiányzott, annyira jól össze volt hangolva a váltó és a moci. Előzés vagy autópálya, nem volt semmi bajom az automatával. Ellenben pl a volvo autómaták tragikusak, egy besorolás vagy egy körforgalomba behalytást sem tudtak rendesen levezényelni, olyan lassan tették 1esbe. Sőt a Legacy kormányfüles váltója is tragédia volt szerintem. Szal vezettem pár automatát, igaz egyhez sem kértem külön. Egyedül az ilyen 430as kategóriájó autónál nem mernék kéziváltóst bevállalni...
A selespeedhez hasonló rendszer szerintem nem sok van, ami szvsz nem jó jel egy technológia szempontjából (bezzeg a VW DSG-t sorra igérik mások is, a Common rail sem maradt egy két márka privilégiuma). A 430nál nem volt váltókar tehát nem a selespeed féle dolognak tűnt.
Nem csak egyszerű érdekletenség miatt nem izgatott pl a selesped és az automata közti külömbség, de pl pont a 335ösöknél volt az a véleményem, hogy egszerűen ennél nem kell jobb, pedig szerintem az talán sima automata,semmi DSG vagy szekvenciális cucc. A 159 2.4nél pedig nem is emlékszem, hogy volt e kormányváltó, egyszerűen enm hiányzott, annyira jól össze volt hangolva a váltó és a moci. Előzés vagy autópálya, nem volt semmi bajom az automatával. Ellenben pl a volvo autómaták tragikusak, egy besorolás vagy egy körforgalomba behalytást sem tudtak rendesen levezényelni, olyan lassan tették 1esbe. Sőt a Legacy kormányfüles váltója is tragédia volt szerintem. Szal vezettem pár automatát, igaz egyhez sem kértem külön. Egyedül az ilyen 430as kategóriájó autónál nem mernék kéziváltóst bevállalni...
A selespeedhez hasonló rendszer szerintem nem sok van, ami szvsz nem jó jel egy technológia szempontjából (bezzeg a VW DSG-t sorra igérik mások is, a Common rail sem maradt egy két márka privilégiuma). A 430nál nem volt váltókar tehát nem a selespeed féle dolognak tűnt.
zolee14502-10-2007 12:56:27 // 5070
Még régebben találtam egy honlapot, ahol nagyon ócsóért (értsd: kb 1,5 milla:D) lehetett F1-es autót próbálgatni. Ha jól tudom a másfél milla egy egynapos program volt, eligazítással oktatással együtt. Konkrét vezetés asszem mindennel együtt vagy 5 kör volt.:)
GEORGE02-10-2007 12:55:32 // 5069
Automata dologhoz.
Igen is nem automata a selespeed!!! azon csak robot egység van ami kinyomja helyetted a kuplungot és helyetted teszi sebességben azt a vátót ami tök ugyan az ami a kézi váltós kuplungos verzióba!!!!
Az automata teljesen más világ!!
Az is más dolog hogy egy automata váltón lehetővé tesznek fokozatváltást olyan módon mint ahogy egy selespeedben.
Ha meg neked mindegy hogy mi automata és mi nem akkor ne kapd fel a vízet ha valaki kiegészit!!
Igen is nem automata a selespeed!!! azon csak robot egység van ami kinyomja helyetted a kuplungot és helyetted teszi sebességben azt a vátót ami tök ugyan az ami a kézi váltós kuplungos verzióba!!!!
Az automata teljesen más világ!!
Az is más dolog hogy egy automata váltón lehetővé tesznek fokozatváltást olyan módon mint ahogy egy selespeedben.
Ha meg neked mindegy hogy mi automata és mi nem akkor ne kapd fel a vízet ha valaki kiegészit!!
zolee14502-10-2007 12:51:34 // 5068
"Az F1 típusú váltóműnél a kormány mögött található karokkal lehet váltani, a ballal vissza, a jobbal fel. A hátramenet a középkonzolon található 'R' gomb megnyomásával kapcsolható, az ugyanitt található "auto" gomb megnyomásával a rendszer automatikusan kapcsol a fokozatok között, a vezető stílusának és a manettino állásának megfelelően, de persze bele lehet nyúlni."
http://totalcar.hu/tesztek/ferrari430be/
:)
http://totalcar.hu/tesztek/ferrari430be/
:)
Zool02-10-2007 12:49:51 // 5067
Itt a konkrét ajánlat az alapcsomagra.
http://www.dreamcar.com/offres.asp?langue=fr&pack=1
http://www.dreamcar.com/offres.asp?langue=fr&pack=1
Zool02-10-2007 12:42:51 // 5066
Bazdmeg, leszarom hogy mi gondolsz, mint ahogy a kisstíéű baromságaidat meg a küros BMW mániádat. Ha nincs kuplung, akkor az nekem automata, mindegy hogy mit gondolsz. Vagy akkor nem automata a 335i vagy a Legacy 3.0 sem, mert ott is válthatsz kormányról. Itt pont ez a lényeg, hogy nem neked kell szenvedni a 400+ lóerős kocsi kuplungjával. Láttam már szép jelenteket, pl amikor a DSFről a W.Rother nem tudott elindulni raliautóval. Vagy 10-lefulladást biztos bevágtak hozzá a műsorban. Amúgy nem tudom, hogy felváltana magától az automata, emrtb azért arra vigyáztam, hogy ne menjen leszabályozásig.
Én lerítam hogy mi a helyzet, és megosztom veletek az infót. Ez egy kurva jó lehetőség, ha akarod használd ki. Eddgi hasonló cégről ilyen kategóriában nem hallottam. Ha ismersz még ilyet írdd meg. Vagy kétszer leírtam a honlap címét (harmadszor is: www.dreamcar.com), ha nem hiszed nézz utána.A cég kifejezetten AZZAL foglalkozik, hogy ilyen autókat enged vezetni olyan hétköznapi lúzereknek, mint te vagy én, visszafogott utcai krülmények között . És mivel kb 5 perccel előbb látják az illetőket, nem fogják úgy csinálni, mint egy hétköznapi helyi szalonnál, azaz elég a jogsi fénymásolása és már viheted mitfárer nélkül az autót. Szerintem egy igazi ferka szalonban kiröhögnerk ha bemész és szóbe sem állnak veled amiíg nem igazlod,. hogy van annyi pénzed a számlán hogy ilyet vegyél (vagy még inkább már vettél ilyet). Mint ahogy sehol sem fogják engedni, hogy csak úgy sorban beülj az utcán parkoló 430ba Turbóba és lambóba. Nyilvánvaló hogy a fényképezésnél nincs kulcs, mert a mitfárer akkor nem üll bent a kocsiban, sé nem fogja neked ott hagyni a kulcsot. Ahol az öreg átül ott megint ott vagyok a háttáérben, akkor most végigüldöztem őket a dízellel? Nem legyél már annyira rosszhiszemű, hogy szerinted nem tudnék kiperkálni 280 ajrót egy jó ügyért...
Én lerítam hogy mi a helyzet, és megosztom veletek az infót. Ez egy kurva jó lehetőség, ha akarod használd ki. Eddgi hasonló cégről ilyen kategóriában nem hallottam. Ha ismersz még ilyet írdd meg. Vagy kétszer leírtam a honlap címét (harmadszor is: www.dreamcar.com), ha nem hiszed nézz utána.A cég kifejezetten AZZAL foglalkozik, hogy ilyen autókat enged vezetni olyan hétköznapi lúzereknek, mint te vagy én, visszafogott utcai krülmények között . És mivel kb 5 perccel előbb látják az illetőket, nem fogják úgy csinálni, mint egy hétköznapi helyi szalonnál, azaz elég a jogsi fénymásolása és már viheted mitfárer nélkül az autót. Szerintem egy igazi ferka szalonban kiröhögnerk ha bemész és szóbe sem állnak veled amiíg nem igazlod,. hogy van annyi pénzed a számlán hogy ilyet vegyél (vagy még inkább már vettél ilyet). Mint ahogy sehol sem fogják engedni, hogy csak úgy sorban beülj az utcán parkoló 430ba Turbóba és lambóba. Nyilvánvaló hogy a fényképezésnél nincs kulcs, mert a mitfárer akkor nem üll bent a kocsiban, sé nem fogja neked ott hagyni a kulcsot. Ahol az öreg átül ott megint ott vagyok a háttáérben, akkor most végigüldöztem őket a dízellel? Nem legyél már annyira rosszhiszemű, hogy szerinted nem tudnék kiperkálni 280 ajrót egy jó ügyért...
Atesz198702-10-2007 12:31:27 // 5065
Mintha csak a Knight Ridert látnám olasz módra :)
mesa02-10-2007 12:08:15 // 5064
A 430-ban NEM AUTOMATA váltó van.
Egyre kevésbé hiszem, hogy bármelyiket is vezetted. Szerintem csak beülhettél a a parkoló autókba. Bocs. De tényleg! :DDDD
Egyre kevésbé hiszem, hogy bármelyiket is vezetted. Szerintem csak beülhettél a a parkoló autókba. Bocs. De tényleg! :DDDD
Zool02-10-2007 08:28:37 // 5063
Elég sok kommerszebb (pl 159 2.4 automata, 3335i és d, S80II ) autó fordult meg mostanában a kezemben, de egyetlen autómatát sem vezettem kézi program nélkül. Szerintem úgy 5-10 éve alapkövetelmény minden normális autón (persze a Dawoo matizon még lehet hogy nincs). Egyébbként a haverom aki korábban már megcsinálta ezt a programot arról számolt be, hogy nagyon durva volt a 430 automatája, sportosan vágta be a fokozatokat. Nekem ez nem tűnt fel a spiderben. Vagy újabb a váltó vagy nem volt időm ilyen apróságokat észrevenni. Engem az is zavart, hogy a két autón teljesen más a váltás. A 430on abal fül lefelé, a jobb fül felfelé, a 911turbón meg mindkét oldalon egy-egy kis gomb, amit nehezebb megtalálni. Ha nem sok időd van az egyes autókra, ez is számít... Párszor felfelé váltottam lefelé helyett a 911en emiatt, szerintem a 430 megoldása bolondbiztosabb meleg helyzetekben
Tom1201-10-2007 22:46:25 // 5062
"Nálunk" csak 45 millió.:-)
Van ott egy - két "tudományos" hozzászólás is..-)
Van ott egy - két "tudományos" hozzászólás is..-)
Tom1201-10-2007 22:43:36 // 5061
Automataaaa?? Akkor minek van a kormány alatt a +, - kapcsoló, az ablaktörlő sebességét állítgatni? :-) /O.K., csak vicc volt/ Szekvenciális, váltó volt, nem? A totalcar-ban sem automatát teszteltek.
Kazes☻01-10-2007 22:03:45 // 5060
Gonosztevő01-10-2007 19:29:34 // 5058
Elég szevasz :)))
Benőke01-10-2007 19:04:32 // 5057
Ezt most találtam az indavideón:
Alfa Romeo 8C
Alfa Romeo 8C
Zool01-10-2007 16:15:04 // 5056
zolee14501-10-2007 16:10:47 // 5055
A rendeléskor elég sok hibáján túlléptem az autónak, de ez volt az a pont, amikor lemondtam az autóról... ilyen hülye helyre tenni a dudát...:DDD
Zool01-10-2007 16:10:40 // 5054
A képek alapján jogos a kérdés. Nos az egész út alatt nem adták oda a ferka kulcsát, a srác aki beült mellém, az adta rá a gyújtást, és ő is vette le. (A Turbónál már más a helyzet, ott a bal oldalon vana a kulcs). Értelemszerűen amíg állt és fotózkodtunk , nem hagyták ott a kulcsot. (Így is nagy szivesség volt a tető lenyitása abban az időben.) Egyébbként elég hülye rendszer, gyújtáslevételelőtt az üresbe tételhez egyszerre kell a két fület meghúzni. Így utólag tényleg amatőr lehettem benne, még az ablaktörlőt is a mitfárer kezelte, de vhogy nem volt időm azzal szöszölni.
mesa01-10-2007 15:57:41 // 5053
Gyújtáskulcs nélkül is ment a 430-as ? :o :))
Zool01-10-2007 14:07:47 // 5052
Hááát , azért elment :)
A 430 olyan, mint egy skizó turbó, 4000 felett megváltozik a hangja, és úgy megindul, mintha turbó hajtaná. Szerencsére belül lényegsen halkabb, mint kívülről, kint olyan, mintha a ferkákhoz a duda helyett a motorhang is lég lenne...
Szerencsére automata volt mindegyik, ilyen autókhoz már nem szabad manuálist kérni, aki meg azt mondja hogy jobban vált, mint a ferka autómatája az vagy M.Schumacher, vagy egy hipochonder öntetszelgő. Amőgy is úgy vezettem mint egy kezdő amatőr az elején, meg van illetődve az ember ha először adnak a kezébe 100e euró feletti szupersportkocsit.
Itt a kedvenc jelenetem, a tatát átültetik a 430asba...
A 430 olyan, mint egy skizó turbó, 4000 felett megváltozik a hangja, és úgy megindul, mintha turbó hajtaná. Szerencsére belül lényegsen halkabb, mint kívülről, kint olyan, mintha a ferkákhoz a duda helyett a motorhang is lég lenne...
Szerencsére automata volt mindegyik, ilyen autókhoz már nem szabad manuálist kérni, aki meg azt mondja hogy jobban vált, mint a ferka autómatája az vagy M.Schumacher, vagy egy hipochonder öntetszelgő. Amőgy is úgy vezettem mint egy kezdő amatőr az elején, meg van illetődve az ember ha először adnak a kezébe 100e euró feletti szupersportkocsit.
Itt a kedvenc jelenetem, a tatát átültetik a 430asba...
Tom1201-10-2007 13:45:09 // 5051
Azért ki lehetett bírni, nem ?:-)) Tapasztalatok?
Zool01-10-2007 13:39:28 // 5050
És a flotta sem rossz, az alap a 911 turbó és a 430 (ezúttal a spider, egy haverom még a kupéval, illetve a 3. Corvettel (abból sem a daewoo motoros) kárpótolták azért, hogy csak egy Caymant kapott. Ezen felül feláras a Gallardo, (régen volt Murci, de állítülag nem való amatőröknek) és az Aston V8, általában nem régebbi egyik sem 1-2 évnél. A full 2 órás program 5 autóval viszont már tetemes tétel vmi 600 ajró (de lehet felezni). A ferka-911 asszem 280 (alapcsomag).
ON
ON
Zool01-10-2007 13:34:59 // 5049
Zool01-10-2007 13:32:57 // 5048
A dolog hátránya, hogy a körre nem engedték velem az asszonyt, hanem egy snitruktor ment velünk, és bár országúti köröt mentünk, egy Land Cruiser vezetett fel (meg a 911 Turbónál az előttem döcögő tata a 430asban :( ). A toyóban ülhettek rokonok, pl ha valaki akar fényképezni...
Halesz01-10-2007 13:31:37 // 5047
:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1
Zool01-10-2007 13:31:09 // 5046
Ez itt a reklám helye
http://www.dreamcar.com/
http://www.dreamcar.com/
Zool01-10-2007 13:30:04 // 5045
Tom1201-10-2007 10:58:11 // 5044
Szerintem sem kéne annyira kézre esnie, egyébként is, mire dudálnál valakire, már el is hagytad /:-)/, de ez csak egy "demo autó", lehet, hogy az még változni fog. Én pl. tolatáskor a 156-ban is néha "bedudálok"...:-)
mesa01-10-2007 10:50:31 // 5043
Fura helyen van a "duda" ...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
601
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?