Forum >> A jövő Alfái

count M03-10-2007 10:48:53 // 5142
Várjuk sok szeretettel! :)

Formázás mehet simán wordben, képek rendes méretben külön csatolva. A szerkesztőben úgyis teljesen újra kell gyártani, de akkor legalább lesz pontos minta. :)
mesa03-10-2007 10:27:56 // 5141
Giulietta Sprint.
És az öt ajtós 147 utód lehetne a "sima" Giulietta. :))
BeeGee03-10-2007 10:25:02 // 5140
Oda a 149 (?) est szánják, ami nem egyenlő ezzel a modellel.
BeeGee03-10-2007 10:22:59 // 5139
Miért a Giulietta?

Szerintem a Sprint illene rá a legjobban (el is küldtem nekik :D)
mesa03-10-2007 10:20:06 // 5138
Írd meg nekik, hogy te Japán vagy! :)
Trombozis03-10-2007 09:55:07 // 5137
Nevezze el az új Alfát, nyerjen egy új Spidert!

"Az egyetlen szépséghibája a történetnek, hogy az olaszok limitálták az akcióban részt vevő országok számát, így csupán Olaszországból, Franciaországból, Spanyolországból, Németországból, Angliából és Japánból fogadnak el névjavaslatokat. Kár."
Zool03-10-2007 09:49:16 // 5136
Az italispeed alapján szerintem érik az amti sokan várnak. Ha tényleg a 147 3ajtós utódjának szánják, a 159 és a Jr közötti nem apró rést egy újabb lépcsőssel kéne kitölteni, ami pont a most leváltott 156 mérete lehetne, felőlem akár a Bravo alapján is, ha megfeleleő alfa géneket táplálnak bele...
Zool03-10-2007 09:28:22 // 5135
Előre kell foglalni, a júliusiról lecsúsztam, az aug kimaradt, aztán kb havonta. Planning alatt vannak az időpontok és helyszínek. Elivelg Franciao egészében plusz Brüsszel és LUX. Én ráadásul csak helyben fizettem, de nekem volt luxi címem...
mesa03-10-2007 09:23:12 // 5134
És azért néztem be ide, mert tegnap láttam a hivatalos Junior rajzokat!
De látom Teddy már dolgozott az ügyön ;)

Szerintem sokkal jobban néz ki, mint azok a VT-k amik eddig napvilágot láttak! Ha nem lesz elérhetetlenül drága, az egyik legkapósabb Alfa Romeo lehet :)

Kíváncsi vagyok mi lesz a neve. Szerintem:
Giulietta
Tom1203-10-2007 09:21:20 // 5133
...és ez az akció milyen időközönként van? Vagy csak úgy spontán, mikor összejönnek páran?
...ha jól tudom, Bp.-en lehet kölcsönözni is, de a feltételek...??
mesa03-10-2007 09:20:29 // 5132
count M, Halesz!

Egye fene! Megírom! Jobb túlesni rajta! :))

Meg lehet, hogy tényleg van akinek újat mondana.

Csak azt valaki elárulhatná, hogyan szerkesszem meg úgy, hogy a képek is rendben a helyükön legyenek amikor ebben az AA-ban megjelenik ? :o
mesa03-10-2007 09:13:42 // 5131
szeretném ha ezt kifejtenéd bővebben, csak mert nagyon nem igaz!
Járj utána, gyűjtsd össze a neveket.
És ne keverd a joystickkal váltható automatákkal. Szerintem.
Zool03-10-2007 09:11:58 // 5130
Egyébbként nem nagy manőver, Bp- Hahn Raynair nem olyan nagy péz, reptéri fuvar 2X20ajró esetleg egy szállás vlhol, vagy autóval, 2 személyre talán már olcsóbb, az kb 3-5 tank oda vissza, csak picit fárasztó.
Tom1203-10-2007 09:06:04 // 5129
...ha esetleg nekem jönne össze ilyesmi, mindent rögzíteni fogok...;-)
Zool03-10-2007 09:03:28 // 5128
Szerintem visszatérek még, akkor felkészültebb leszek... :)
Tom1203-10-2007 09:00:36 // 5127
Kár, hogy a hangját nem vetted fel.:-) Attól mindig én is "elérzékenyülök"..-))
Ferko03-10-2007 08:46:30 // 5126
Oss. Láttam! :-))
GEORGE03-10-2007 08:43:27 // 5125
Azért is írtam hogy én az Automata dologhoz írnék csak kommentárt.
Ferko03-10-2007 08:36:38 // 5124
"Egyre kevésbé hiszem, hogy bármelyiket is vezetted. Szerintem csak beülhettél a a parkoló autókba. Bocs. De tényleg! :DDDD"

Szerintem inkább ezen kapte fel a vizet.
GEORGE03-10-2007 08:10:06 // 5123
A 2002-es Fiat Scudohoz van ilyen váltó :-)
Zool03-10-2007 08:07:26 // 5122
Na igen esős nap volt, és jórészt országúti forgalomban mentünk, nem a versenyzemmód a legalkalmasabb ilyen helyre. A 911el volt is egy kis farolás amit az elektronika 1 mpen belül megfogott. Ha nem tette volna, el is szálltam volna vele ott helyben szerintem...


Pár kiegészítés: az biztos hogy 5ig sem nem jutottam a sebességekben, mivel igazán 4000 felett szép a hangja. Ha mr nem hajthattam, legalább prgettem. Ezt viszonlag jól tűrte a mutfárer, de gondolom az ilyen autókat úgyis ennél jóval nagyobb terhelésre tervezték.

A VISZONYLAGOS puhaságot két dolog tükrében kell érteni. Egyrészt én eddig csak kívülről hallottam ferkákat, kívülről pedig nagyon durva hangjuk van. Vmelyik totalcaros írt olyat hogy a ferrarik nem csak a közvetlen környezetbnek szólnak, hanem kb egy kmes körzetben tudatosítják, hogy jelen vannak. Ehhez képest belül egész civilizált, persze a csörgős dízeleknek is más a hangjuk belül, errre van a hangszigetelés, de pont ezért írtam hogy belül azért csendesebb, hiába közvetlül az ülés mögött dohog a moci.

A váltásról pedig annyit, hogy tényleg vmi durva hangos és villámváltásra kszültem, vmi irracionális dologra, ehhez képest volt más a valóságban. De ez is rendben volt, pont olyan volt a váltás, amilyennek lennie kell. Lehet hogy egy Lexusban felűnt volna negatívan, de egy ilyen hangorgiájú gépben csak az tűnt fel, hogy jól végzi a dolgát.
Tom1203-10-2007 06:57:31 // 5121
gyszer = egyszer
Tom1203-10-2007 06:56:50 // 5120
"A lényeg marad, hogy a 430 váltója puhább, mint ijesztgettek vele, és mégis elég lendüetes."

Gondolom, a Manettino valami kipörgésgátlós módban volt /én is azzal kezdeném :-)/, nem RACE, vagy még keményebben. Lehet, hogy ott már nem annyira lágy...
Szerintem az a legjobb, ha van egy ilyen a garázsban és lehet kísérletezni..-) Talán majd gyszer...:-)
Tom1203-10-2007 06:42:00 // 5119
Itt még tankot is ki lehet próbálni.:-)))
Tom1203-10-2007 06:39:53 // 5118
Gyalog biztos nem járja be belátható időn belül Amerikát...:-))

Minden ember más, igaz a 8C-vel nem lehetett próbakört futni, de én egy jobb +-al kezdtem volna, "tanúim vannak rá", hogy rögtön a sebességváltót kerestem..-) Valahogy nem szeretem, ha "Hycomat"-oskodik egy autó és mindent helyettem akar csinálni. Én pl. szeretem a kemény váltásokat, mikor érzem, hogy meglódul váltás után alattam. Persze, tudok finoman is közlekedni, ha kell, de ezeket a szürkeállományba ültetett prockó vezérli..-)

Tényleg nem provokálni akarok , de végig csak 1-esben engedtek menni? Gondolom, nem, de azért a 4 -5 -6-ot nem élveztétek ki igazából...
Biztos vagyok benne, hogy pár 1000 km után azért más lenne /részben/ a véleményed, ez csak az első benyomás volt.
Tom1203-10-2007 06:20:57 // 5117
Én meg maradok...:-) Valahogy nekem is egyre jobban tetszik ez a "kis Alfa"... 2.0 vagy 2.5 turbo nem lesz? :-))
Junior02-10-2007 23:24:30 // 5116
amúgy így újra végig futva a cikket a Juniorról nagy király lesz ez kis verda, dieselfronton is. a mostani 1600 köbcm körüli dieselek közül melyik képes ekkora teljesítményre? most valahogy egy sem jut az eszembe...
Junior02-10-2007 23:16:12 // 5115
A következő autómnál lehet visszatérek a benzinesekhez :) az 1,8-as túrós ígéretesnek hangzik a 230 lóerővel. biztos meg is fogják kérni az árát
Atesz198702-10-2007 18:57:32 // 5114
Természetesen ez megfelelő illetőnek szól. :)
Atesz198702-10-2007 18:54:22 // 5113
Tényleg nem szabad a levegőbe beszélni, engem annak idején 200 köbcenti miatt basztak le. Azóta megtanultam Én is, hogy a 3 liter az 3 liter, a 3.2, meg 3.2 egyáltalán nem mindegy! :)
Atesz198702-10-2007 18:52:48 // 5112
Hát, szépnek igérkezik a Junior... :) Bárhogy is alakul az autóvásárlásom sorsa, mindenképpen megvárom, ezt a kis szépséget. :)
count M02-10-2007 18:34:39 // 5111
Ja, hát ha már folyamatosan írnak, és néha még meggyőzőnek is tűnnek... legalább hasznos formába tegyék. :DD
Halesz02-10-2007 18:34:20 // 5110
Mostanában csak Áki ajánlkozik, dehát őt azért mégsem :))))))

:D
iAntenna02-10-2007 18:33:00 // 5109
mint két farkas úgy vetitek magatokat egy potenciális cikk íróra... :D
zolee14502-10-2007 18:21:05 // 5108
:)

Írtam a faladra, tehát azok alapján, ha pofára esek egy témában amiről eszembe jut valami okos akkor klaviatúrát ragadok, de ígérni nem tudok/szeretek.:)
Halesz02-10-2007 18:18:03 // 5107
:)))

Zolee-t úgysem tudtuk becserkészni, hátha mesa menni fog :)
zolee14502-10-2007 18:17:24 // 5106
Na most végképp összekavarok mindent: vannak ugye a fokozatmentes automaták, pl az Audinak is van ilyen. Igen ám, de a német srácok kitalálták, hogy működhet a cucc szekvenciális üzemmódban is, vagyis 6 fokozat, amik közt a sofőr válogathat a karral + / -. ilyenkor a számítógpben alapból beállított áttételekre vált az egyébként fokozatmentesen váltó sebváltó.:))
count M02-10-2007 18:15:47 // 5105
(avagy a hiperaktív rosszgyerek energiáinak helyes hasznosítása :D)
Halesz02-10-2007 18:14:42 // 5104
Tényleg írhatnál, mesa!
count M02-10-2007 18:13:50 // 5103
Írjál cikket! :)
zolee14502-10-2007 18:12:40 // 5102
"Ilyen megoldás a két gyártón kívűl még az M3-as BMW-ben van."

...meg a Citroenben, Renaultban, Opelben, Toyotában, Suzukiban, Nissanban, stb... Amúgy a legtöbb kamionban is elérhető már a robotizált váltó.:))
Zool02-10-2007 17:53:31 // 5101
Egyébbként a ferrari honlapján se nagyon magyarázza hogy szekvenciális. Aszongyák jó gyors oszt kész. :). Meg hogy kényelmes az automatával, és van rajtfunkció (kivéve USA)....
Zool02-10-2007 17:49:14 // 5100
Saját hozzászólásra mutat a hozzászólásod, de ha rám gondoltál, én is magamba szálltam már és vhol korábban bocsánatot is kértem.

Szal ho hard feelings.

A lényeg marad, hogy a 430 váltója puhább, mint ilyesztgettek vele, és mégis elég lendüetes.

MOst látom, hogy szekvenciális a subaru is, pedig elég rossz volt vezetni (és automatának hívját az ismertetőbent)..
http://www.subaru.de/showroom/legacy/legacy-tech-getriebe.htm
Zool02-10-2007 17:43:10 // 5099
A twingoét már láttam képen, a régi Saab900as is ilyen. De egy csomó automata voltónál nincs már 321, pont a +/- miatt. Szal ez sem feltétlen irányadó, ráadásul a egyes sima automaták is elég gyorsan váltanak.

Ja igen, kimaradt a CVT a felsorolásból, de ezt rendes autóban nem láttam még...
mesa02-10-2007 17:42:49 // 5098
a DSG is robotizált kézi váltó , de az azért különleges, mert 2 kuplung tárcsa van benne.

Ezekrőla váltóművekről itt egy (tök hiányos) ismertető
Gyorstalpalónak megteszi :)

ui: a Selespeed váltási idejéhez a maximális 700 ms van beírva, de 0.4 alatt vált sport üzemmódban.
mesa02-10-2007 17:37:06 // 5097
Szóval, ezt sem bántó szándékkal mondtam, hanem elkeseredésemben!!!
Azé' smiley-t mégsem rakhatok a végére ... :o
Tehát nincs harag, szerintem túl reagáltad! :)

Az én fülemet csak az automata váltó kifejezés zavarja, mert tudom, hogy nem az.
GEORGE02-10-2007 17:31:13 // 5096
A váltó kulisszából meg lehet állapítani, szerintem határozottan meg lehet mondani hogy autómata vagy "robot" váltó

Az automatáknál P, R,N, D és mondjuk 3, 2,1 ha kézzel is kapcsolható akkor tuti van egy másik pozicióba mozgatási sík és ott "+" és "-" jel.

Ha csak szekvenciális ill selespeed vagy tripronic akkor ott csak "+" és "-" jel van meg esetleg egy "D" ha éppen lusta a gazda ne kelljen váltogatmi. ezen kocsiknál pedig a legtöbbjénél van a kormánynál is "fülecske" a váltáshoz.

Van még egy olyan is ahol a váltókarral ugyan úgy kell "kapcsolni" mint a valódi kézi váltósnál de kuplung pedál az nincs!! A Twingonak van ilyene ami hirtelen beugrik.
Zool02-10-2007 17:11:27 // 5095
Hmm, ez nem roszz, kár hogy Angliában van. De úgy tűnik nincsenek egyedül...
mesa02-10-2007 17:03:18 // 5094
Ha már lenne alázat és rajongás nem írnál olyan butaságot hogy automata.
Ha ismernéd, tudnád hogy egy az egyben ua a rendszer, mihnt az Alfákban a Selespeed.
Ilyen megoldás a két gyártón kívűl még az M3-as BMW-ben van.

Komolyan mondom, írok egy cikket, vagy összcsapok egy honlapot.
Legalább aki alfás, tudja miről beszél !!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.