Forum >> A jövő Alfái

GEORGE20-10-2007 21:59:12 // 5392
Kellene már most is pár plusz lóerő az Alfákba!
De ha a lentebb írtaknak már a fele is meglesz király lesz :-)
GEORGE20-10-2007 21:58:22 // 5391
Muszály :-D megint lesz Alfa szépség választás Kaposon
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
iAntenna20-10-2007 21:57:00 // 5390
2010-re lesznek fasza "kis" motorok a 159hez, addigra kifizettük a 146 részleteit, megvan a lakás, megvan a macintoshom, mi marad vissza? Új autó! :D Már fel is írtam a listámra hogy 2 év múlva új Alfa vásárlás!
Halesz20-10-2007 19:51:00 // 5389
Köszi George, látom a pártomat fogod :)
Tom1220-10-2007 19:28:45 // 5388
El is kel még pár lóerő, persze csakis biztonsági okokból, hogy biztonságosan lehessen pl. előzni - habár lassan a régebbi F1-eseket is utolérik ezen a téren az "utcai harcosok".:-)
GEORGE20-10-2007 13:39:16 // 5387
Az OFF opel vectrákba is átették az olasz mocikat, akkor a GT miértne kaphatna új mocikat??
Amúgy meg a remény tényleg az utolsó.... :-)
GEORGE20-10-2007 13:34:55 // 5386
Elég komoly lista!
És végre érkeznek a lóerők!!!!!
TarP20-10-2007 11:49:52 // 5385
Egész jól hangzanak.

Az 1.8T-t már holnaptól lehetne gyártani. Minden modellt elvinne szépen.
Éveken keresztül nem volt egy jó benzines turbó motor az Alfákban...

Már 200lóval is szépen elmozgat majd Juniortól 159-ig mindent :)
Tedi20-10-2007 11:41:40 // 5384
Jah, főleg, ha az ember nem úgy gondolkodik, hogy 1-2 év múlva szarér-hugyér tudom csakeladni, eladom most :)
Tedi20-10-2007 11:41:03 // 5383
Azt mindig lehet :) Egyébként meg...Ha a mostani GT analógiájából indulunk ki, akkor csak a 149-et kell megvárni és 1-2 évre rá kijöhet az új GT. De addig még nagyon sok idő van, a 149 csak 2009-ben jön, legkorábban szerintem 2010-ben lehet ebből bármi. Ennyit viszont a GT nem bír el ezzel a technikával. Facelifttel még csak-csak, de túl sok pénzt kénebeleölni bármilyen új technika kifejlesztésébe. Nem éri meg.
Tom1220-10-2007 11:35:50 // 5382
Akkor lesz igazán értékes a gyűjteményekben.;-)
Halesz20-10-2007 11:35:36 // 5381
Azért reménykedni lehet :)
Tedi20-10-2007 11:32:17 // 5380
Ezt asszem megbeszéltük már párszor, de látom a remény hal meg utoljára :) A GT-be nem tudnak seúj motort, se új váltót rakni, mer nem GM-mel közös fejlesztés. Nincs hova lépni. Pár év és béke poraira. Szerintem.
Tom1220-10-2007 11:30:56 // 5379
Talán Bckk cartárs többet tud ezekről a dolgokról, ezt is "tőle hallottam".:-)
Tom1220-10-2007 11:27:13 // 5378
Az úgy jó, ahogy van.:-)))
Arról még nem találtam semmit.:-)
Halesz20-10-2007 11:24:33 // 5377
GT-ről nem tudni semmit, meddig lesz, kap-e még új motort, ilyesmi?
Tom1220-10-2007 11:19:06 // 5376
Lehet, hogy már volt, de nekem ezek új dolgok...:-)

Előrejelzések:

Az új /2008/ 159 2.4JTDm Q4, Q4 rendszere 40 kg-al lesz könnyebb.



A 159 my2008 gyártás november 6-tól:

90kg-al könnyebb (a 3.2Q4 -130kg-al, kombi SW -100-al) az új /STR18 (Thyssen-Krupp) acélnak köszönhetően.

Minden változatnál átdolgozott futómű. Új lehetőségek 3 Unica programban (debüt decemberben).

Feljavított motorteljesítmények:

1.9JTDm 150hp --> 170LE

3.2JTS 260hp --> 330LE (turbo)



2008, 1. félév:

• Genf: 159 Crosswagon (előreláthatólag)

• A jelenlegi benzin motorokat 1.8(140LE) / 1.9JTS(160LE) / 2.2JTS(185LE) felváltja az:

1.8 turboval és 150, ill. 190LE teljesítménnyel.

• Új diesel:

2.0JTDm2, több, mint 195LE/400Nm, kisebb fogyasztással/károsanyag kibocsátással, az új Multijet 2 korábban kerül piacra a tervezettnél.

(Kb. 2008 júniusában - az új Bravo-ban, az 1.9JTDm-t felváltva). Az új TST (twin stage turbo) változatban a teljesítmény 210LE/420nm.

2008, 2. félév:

• A Brera/Spider új szívet kap: 1.8JTB s 200hp.

• 2008 ősze: bemutatásra kerül az erősebb 230LE verzió (amit később a Junior GTA is megkap).

• az új 2.5JTDm és 3.0JTDm-et jelenleg 2 változatban tesztelik 270LE/560Nm és 306LE/600Nm.

A 3.0JTDm2 V6 diesel (multijet2) közösen debütál a "faceliftes" /FL2009/ 159-el 2008 végén.

Ugyanekkor a 2.4JTDm-et az újabb és könnyebb 2.5JTDm2 230-240LE váltja fel (ezt a motort a 149 is megkapja).

• A facelift FL159 bemutatása, új külsővel és belsővel 2008 és 2009 között ( 2009-től kapható).

-ezzel egyidőben a Brera GTA a 8c Competizione-hez hasonló felnikkel.

A Brera GTA: kizárólag 4wd kivitelben és 100kg-al kisebb súllyal, mint az M3.



2009:

Új 3.5JTS V6, több, mint 350LE (159 GTA) ezt követően 2009 felétől egy 3.0JTS 300LE.

Mindkét verzió Multiair rendszerrel (2010-ig minden motor Multiair = +10% nyomaték/LE, -10% fogy., 50% kisebb károsanyag kibocs.).



2010-11:

Az új kétszemélyes, hátsókerék meghajtású "Duetto" bemutatása, aminek előreláthatólag kupé változata is lesz - ? "Giulia Sprint".



2012:

Elkészül a 159-es "hátsókerekes" utódja.
mesa19-10-2007 09:53:13 // 5375
Paranoiás vagy! :))) Én még hiszek a digóknak! ;-)
Zool18-10-2007 15:44:43 // 5374
Olvastam,. csak szeretek midnen infót fennratásokkal kezelni, amióta van lehetőségem arra hopgy magam is kipróbáljak autókat, és látom hogy mekkorákat csúsztatnak az évtizedek óta meglévő szaksajtók, legyen az nálunk vagy a németeknél. Nagy maffia, nem árt a sorok között olvasni...
mesa18-10-2007 15:21:56 // 5373
Legközelebb ha csak feltételezel valamit, azt írd is oda !!!

És hogy biztos legyél benne: nem fog a következő Astra a mostani Bravo padló lemezén lenni. Már csak azért sem, mert az új Bravo a Stilo-én van. De ezt biztosan tudod te is, hiszen köztudott... :P
Zool18-10-2007 15:18:05 // 5372
Ilyesztő, bár gondolom már mindenki látta.

http://www.youtube.com/watch?v=HxyH9I41dwY

És nem azért lett 3 csillag, mert honyzott pár figyelmezettő felirat, vagy mert nem elg hangosan jelez a kikapcsolt övre. Ez igazi old school pozdorjaszerű zúzás... Sajna...
Zool18-10-2007 13:47:53 // 5371
Mesa: én is simerem a tesztet, néztem is elget, amikor 1. 147est vettem, 2. amikor lecseréltem és az utódját kerestem.

Nem véletlenül írtam egy csillagos FRONTÁLIS eredményt. A frontális ütközése inkább 1 csillagos (18%). Az oldal viszont max (100%). Te hogyan értékelnéd a 18%ot?

A vicc az, hogy pont egy NCAP frontális szabvűány szerrint összetört (faceliftes) 147est láttam az egyik kereskedésnél, ami nem hozta az NCAP szerű katasztrófális eredményt. A oszlop sértetlen, pedig az orr bal első fele hiányzott. Igaz lehet hogy nem akkora sebességgel ment neki az ipse az ellenfélnek. A másik furscaság, hoygha annyira gyemge lett volna kasztni, nem hoz 100%ot az oldaltörésen. Sok 5csillagos rosszabbul tejesített oladtörésen...

Az Astra-Barvo párhuzam persze csak tipp részemről, de szerintem van alapja, legfeljebb nem fgják bevallani...
GEORGE18-10-2007 11:21:07 // 5370
Akkor én sem 156-ot vettem volna ugyan ennyiért......
GEORGE18-10-2007 11:20:27 // 5369
Hát olyanom még ugysem volt :-) / igaz nem is szeretném /
Ha gondolod, hogy megérdemlem nyugodtan, ne kivételezz velem :-)
Mondjuk most vasárnap és hétfő? :-)
mesa18-10-2007 11:06:45 // 5368
Zool légyszi ne tágítsd az emberek fejét butasággal :D

A 147-es 3 csillagos, a következő Asztma pedig nem fog a Bravo-val rokoni kapcsolatban állni.
Fater (Norbi)18-10-2007 07:14:25 // 5367
Ne számíts 4,5 misi alatti kezdő árra. Az állam bácsi is nyitva tartja a zsebét, hogy oda is fizessél (áfa, regadó, stb). Anno nézegettem, hogy nettó árban, milyen népautó lehetett volna az alfa 159. Minden mo-i adó nélkül 4 millió az induló ár....
dfg (Tanárúr)18-10-2007 06:30:10 // 5366
Hát volt itt egy-két faragatlan, majdnem bunkó beszólás. Ha valaki nem tudja kordában tartani a nyelvét és nem tud a sorok közt olvasni, akkor ne utasítson erre másokat.
Tedi17-10-2007 23:26:32 // 5365
Tudom ;)
Csak fel akartam mérni a reakcióját, de most már mind1 :)
Georgee17-10-2007 23:25:24 // 5364
A ban nem neki járna.
Georgee17-10-2007 23:24:19 // 5363
Szóval akkor szerintetek is faxa a Tjet 150?Akkor lassan megrendeljük.
Tedi17-10-2007 23:23:39 // 5362
-re :)
Tedi17-10-2007 23:23:12 // 5361
Mit szólnál 2 nap banhoz? Neked az egyelőre lenne a halállal :D
GEORGE17-10-2007 23:21:59 // 5360
Szépen szét OFFoltuk, sorry mindenkitől. :-)
GEORGE17-10-2007 23:19:06 // 5359
Na igen :-) Néha megfeledkezem a Puntoban ülve hogy csak szerény mocis és mennék előzni 130-140-ről csak a Punto nem akarja.......szóval 140-et vigan gurul utazóban csak ott elfogy, az Alfa meg onana még brutálisat gyorsit :-)
De legalább vissza ülve érzem a különbséget .-)))
BadBoy17-10-2007 23:17:03 // 5358
De ha kell van erőtartalék az előzésekhez is. :))
GEORGE17-10-2007 23:12:40 // 5357
Most is van Punto II-ünk 60 lovas.
Hihetettlen gyenge....amúgy szeretek vele menni, finoman vezethető.
De én inkább erős motor párti vagyok és avval lehet lassan menni ha kell .-)
BadBoy17-10-2007 23:03:46 // 5356
Én inkább a tapasztalatból indulnék ki. Ha már volt gyor autód, nehezen tudod megszokni a lassút, és gyengét. Ez az ok szerintem. És azok akik még nem próbáltak olyat, hanem egy swiftet, punto I-et vagy bármi olyan autót, ami a népautó kategóriába tartozik, soha nem fogják érteni ezt a dolgot, hogy neked miért kell erős autó.
GEORGE17-10-2007 22:59:04 // 5355
Nem vagyunk egyformák. Nekem a 20-22km teszt út alatt eldölt hogy nekem sose lesz 1,4-es 90 lovas Bravom......nekem nagyon lusta.
Nem akarok ilyen autóval menni nap mint nap....
BadBoy17-10-2007 22:55:42 // 5354
Hát azt nem....
BadBoy17-10-2007 22:53:16 // 5353
Hát én ebben nem lennék biztos. Az itteni kereskedésből viszik mint a cukrot az 1.4-es 90Le-s motorral szerelt Bravokat. Az dominál az eladott autók közül. Sokan inkább a méretre mennek, mint hogy a kényelemre. Ez már ilyen közép-európai szokás.
BadBoy17-10-2007 22:51:34 // 5352
Nekem is inkább a Grande jön be, de a 130LE-s dizel motorral. A bravo nem tudom, olyan tetszik is, de valahogy nem tud annyira megyőzni, mint a grande tud. Fene tudja miért.
GEORGE17-10-2007 22:49:48 // 5351
A cm3 nem is lehet helyetesíteni semmivel sem.......
BadBoy17-10-2007 22:48:31 // 5350
Sajna nálunk ez sincs, és nem tudok erről sem nyilatkozni. Itt SKban lehet rendelni, de a kereskedésekbe még nem érkeztek meg az 1.4T-Jet motorok. :((( Én most az Ypsilont próbáltam Momo design 1.3JTDm 105LE de én abban sem éreztem a plusz erőt a 70LE-s változathoz képest. Igaz szűz motor, és csak kimondottan a 2000-3000 közötti tartományra figyletünk Bckk-val, mert a corsammal hasonlitottuk, ami 1.3JTD de nem éreztem akkora bummot. Többet vártam tőle. Lehet tovább kellett volna forgatni, de azt meg nem aakrtam 100KM van a motorban. Szerintem ezek a motorok tökéletesek városba, mert ott nagyon keveset esznek, de kint már elfogy a tényleges szusz. És ugyan ezt gondolom az 1.4T-Jet-ről is. Városban nagyon jó, de kinnt már nem az igazi. Hiányznak a köbcentik.
GEORGE17-10-2007 22:45:08 // 5349
Szerintem sem lesz annyira kelendő.....
GEORGE17-10-2007 22:44:37 // 5348
Mondjuk ha választanom kéne én inkább Puntot vennék bravo helyett 2-es autónak.
Arra elég a Punto is. És a 150 lovas verziót venném......
meglátjuk, ha bejön amin ügyködöm akkor lesz ilyenem :-)))))
Georgee17-10-2007 22:44:04 // 5347
Először én is azt próbáltam.Enyhe túlzás ezt a kasznit erre a szúnyogra bízni.100alatt alig bírta el a 6.ikat.Nem hiszem,hogy ezzel a pöcs motorral kasszasiker lesz.
GEORGE17-10-2007 22:43:13 // 5346
Ja és én is úgy gondolom hogy a Junior sokat fog előre lépni minőség terén!
BadBoy17-10-2007 22:43:02 // 5345
Hát mondjuk itt a faluban is van egy új, ilyen motorral, és Sport felszereltségben a 17'-es kerék még fog vissza rajta, én sem tudom elképzelni, hogy hogy gyorsulhat, de biztos nem présel az ülésbe az biztos :DD. Ez pont olyan, hogy a külső agressiv, de a teljesitmény semmi. Az az erőforrás ténylegesen a közép - kelet- európai piacokon menő, de máshol kevés.
GEORGE17-10-2007 22:41:37 // 5344
A Punto 1,4 T-jet 120 loval Gyesztráltam" de nem igazán mondható róla hogy ez aztán megy......
átlagostól kicsit jobban húz, de derekesan iszik is mellé.....
GEORGE17-10-2007 22:40:15 // 5343
A benyás turbót nem próbáltam csak az 1,4 szívót. Na azt még a nyugis emberkéknek sem ajánlom....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.