Forum >> A jövő Alfái
GTPeti08-04-2008 23:45:14 // 7592
Igen, a múltkor parkolt egy ilyen az utcánkban.
Taxi33™08-04-2008 22:20:40 // 7591
Tedi08-04-2008 22:14:46 // 7590
Két év múlva kb. Most legalábbis 2010-re időzítették, 1 évvel a 149 bemutatása után. Szerintem lesz az több is.
Tibe08-04-2008 22:06:15 // 7589
Tényleg ez sokkal szebb, már nem is emlékeztem rá. :) Pedig láttam ezt már. Ezzel mikor is akarnak kijönni Alfáék?
Tedi08-04-2008 22:05:19 // 7588
Az orr az a régi, a kötény más egy kicsit.
Tedi08-04-2008 22:04:20 // 7587
Tibe08-04-2008 22:02:25 // 7586
Igen az oke :) láttam a régi formaterveket, de nem ezzel a 8C-s orral volt a régi, nem?
Tedi08-04-2008 22:00:07 // 7585
8C-s króm ajtókeretekkel és 159-ről származó kilincsekkel
Tedi08-04-2008 21:59:03 // 7584
Ez közel sem új :)) 4 éves cucc, a Kamal formaterve.
GTPeti08-04-2008 21:56:25 // 7583
A jelek szerint mindegyik új Alfa bajuszos lesz. :))
Tibe08-04-2008 21:52:42 // 7582
Nah végre valami új ami tetszik Alfáéktól! :)
Kazes☻08-04-2008 19:50:41 // 7580
Ez jóóóóóó! Ez már Kamal néven is nagyon tetszett, örülnék ha lenne belőle valami, bár megvenni nem biztos, hogy megtudnám. :)))
Hardy08-04-2008 19:41:06 // 7579
BeeGee08-04-2008 14:44:14 // 7578
Logikus sor lenne mondjuk egy 1.9 JTD - 1.9 JTTD - 2.4 JTTD
Egyel tolná el a motor sort, viszont akkor kellene egy 500-600 NMes váltó is, mert a 2.4es válója lenne elég a JTTD-hez.
Váltás érzésileg sztem sem állunk rosszul.
Egyel tolná el a motor sort, viszont akkor kellene egy 500-600 NMes váltó is, mert a 2.4es válója lenne elég a JTTD-hez.
Váltás érzésileg sztem sem állunk rosszul.
Zool08-04-2008 14:37:35 // 7577
Nem hiszem, hogy a 2.4es váltója gyenge lenne az ikerturbós 1.9eshez. Szerintem csak elgondolkoztak az alfánál, hogy hány 2.4es fogyna, ha behoznák az ikerturbóst. A Saabnak ellenben nincs nagyobb mocija, így kénytelenek voltak bevezetni. A sokkal nagyobb tömeggyártó BMW is kivár az x23d-kel. Pedig a 2.5ös dízel blokkot már ki is nyírta (1-2 éve lassan minden bömöben lebutított 3.0-ok mennek x25d-ként).
Egyébbként nincs mit szégyenkeznie a 159nek váltó ügyben. Konkréten nem értem mire verik a bömösök a nyálukat, idióta hosszú váltókar van a 3asban, még ha picit pontosabban is kapcsolható, sok évezet nincs a használatában. A rükverc meg alig taálható meg (320d). Szerintem a brutál mocik meg jórészt mind csak autómatával kaphatók (valaki úgyis mindjárt kijavít hogy az szekvenciális)...
Egyébbként nincs mit szégyenkeznie a 159nek váltó ügyben. Konkréten nem értem mire verik a bömösök a nyálukat, idióta hosszú váltókar van a 3asban, még ha picit pontosabban is kapcsolható, sok évezet nincs a használatában. A rükverc meg alig taálható meg (320d). Szerintem a brutál mocik meg jórészt mind csak autómatával kaphatók (valaki úgyis mindjárt kijavít hogy az szekvenciális)...
Zool08-04-2008 14:26:06 // 7576
Igen ők annyira májerek, hogy eddig is mástól vették a 2.0 alatti mocijaikat. Szerintem ha már japánoktól vesz az ember dízelt a kasztnijába, az a vég kezdete...
BeeGee08-04-2008 13:42:38 // 7575
Hát nem tudom, hogy tesztre használja-e a saab biturbókat az alfa, fiat. Szerinted a saab bevállalná hogy az ö nevét húzza le, ha esetleg szarok a biturbók?
Inkább a szokásos vesszőparipámat látom mögötte, miszerint nincs rendes váltónk :(
Inkább a szokásos vesszőparipámat látom mögötte, miszerint nincs rendes váltónk :(
Bckk08-04-2008 12:35:33 // 7574
a cikkben van sok igazság, és a jovot tekintve az Alfa fogja használni a biturbos motorokat, amit már kapni lehet most a SAABnál. Csak tudniilik nem sajat boron tesztelnek. Lényege meg mint irva vagyon, a kis turbo alacsony fordulaton mozgatja a dolgokat, majd egyidejuleg a nagy turboval egészen 3e fordulatig kb, s ezutan már csak a nagy turbo loki elorebb a vasat. (1,9JTD)
TarP08-04-2008 09:58:24 // 7573
A BMW nem kispályázik, 2-3 darabot fog beszerelni mindenbe.
Pl, egy ilyen 1.4 T pont jó a 6-os BMW-be ülésmozgató motornak :)
Pl, egy ilyen 1.4 T pont jó a 6-os BMW-be ülésmozgató motornak :)
mesa08-04-2008 09:54:07 // 7572
1.4T van 180 lovas is. Az pont jó lesz a MINI Cooperbe.
TarP08-04-2008 09:44:18 // 7571
Emmissziós előírásként betesz majd a BMW 1 darab 1.4T-t a motortérbe, meg egy másikat a csomagtérbe.
Ez együtt már 2*155ló :)
És a z emissziót csak az egyik kipuffban mérik? :)
Ez együtt már 2*155ló :)
És a z emissziót csak az egyik kipuffban mérik? :)
mesa08-04-2008 08:33:01 // 7570
Ha már BMW:
mindkét gyár megerősítette, hogy intenzív partneri tárgyalásokat folytatnak, és év végére akár bármi is előfordulhat!
Ahogy azt vártuk, az emissziós előírások miatt a bajorok leadnák fölös nagy teljesítményű motorjaikat, kicsi turbos(?) FIAT egységekért cserébe.
mindkét gyár megerősítette, hogy intenzív partneri tárgyalásokat folytatnak, és év végére akár bármi is előfordulhat!
Ahogy azt vártuk, az emissziós előírások miatt a bajorok leadnák fölös nagy teljesítményű motorjaikat, kicsi turbos(?) FIAT egységekért cserébe.
Giorgio07-04-2008 17:13:30 // 7569
Hát igen....nem pont úgy bugyborékol, mint egy V8, de ki tudja.... o.O
Végülis alapjáraton a 645-ös BMW-nek sincs komoly V8 hangja.
Bezzeg, mikor elrombol mellettem az 55-ösön..... :)))
Végülis alapjáraton a 645-ös BMW-nek sincs komoly V8 hangja.
Bezzeg, mikor elrombol mellettem az 55-ösön..... :)))
Georgee07-04-2008 08:55:46 // 7568
Nem olvastad figyelmesen amit írtam,igaz alsó-közép osztályra gondoltam középosztály helyett,meg a létező modellekre nem a "majd lehet,hogy lesz gépekre"
"Értelemszerűen a kis- és középkategóriára célzok,hiszen a Fiat ott boldogul."
"Értelemszerűen a kis- és középkategóriára célzok,hiszen a Fiat ott boldogul."
Attie06-04-2008 22:03:12 // 7567
Hűű micsoda hang :)
zolee14506-04-2008 21:53:54 // 7566
Ez így hang alapján szinte biztos, hogy V8. Legalábbis szerintem. Az orra meg biztosan nem végleges, mert amit a végén mutat, hogy "turbo?" szerintem inkább a fék hűtése lehet.
Ha v6, ha v8 ez a hang nagyon durva!:)
Ha v6, ha v8 ez a hang nagyon durva!:)
Tedi06-04-2008 21:42:34 // 7565
Hát nemtom...abban én nem kételkedem, hogy ez tényleg az, ami a kémfotókon volt, én csak azt nem tudom eldönteni, hogy ez v6, vagy v8. V8-nak talán túl morgós...
Giorgio06-04-2008 21:19:01 // 7564
Nem tudom, hogy volt-e már belinkelve....ha még nem, akkor:
Ehhez mit szóltok? Alfa 159 GTA o.O
A maszkolások alapján előfordulhat, hogy arról van szó, amelyikről láthattunk az új cikkben is képet.
Ehhez mit szóltok? Alfa 159 GTA o.O
A maszkolások alapján előfordulhat, hogy arról van szó, amelyikről láthattunk az új cikkben is képet.
zolee14506-04-2008 09:18:29 // 7563
A szebb szubjektív, a jobb műszaki tartalom meg megintcsak nem igaz, mert szerintem kb ugyanazt kapják, csak pl MiTo/GPunto viszonylatban a Fiatnak lentebb van a belépője (sima szívó benzines) és az Alfának komolyabb a csúcsmotorja (230LE-s)+Q4. Legalábbis eddig így néz ki, amennyire tudom.
Aztán mondjuk azt sem tudom, hogy a Fiat mikorra tervezi V6-os motor beépítését valamelyik modelljébe, az Alfát ma is megveheted V6-ossal. Janem, vasárnap van, akkor csak holnap.:)
A másik, hogy az Alfa esetében V8-ról is csicseregnek egyes optimista verebek (Nordschleife 159 teszt, hang alapján). 8C-t hagyjuk, az egy másik történet.
Szerintem még egy kicsit tedd vissza a helyére az ásót, nem kell a gödör az Alfának. Majd pár év múlva térjünk vissza a temetésre, ha bemutatták az új modelleket MiTo, 149, 169, esetleg Kamal.
Aztán mondjuk azt sem tudom, hogy a Fiat mikorra tervezi V6-os motor beépítését valamelyik modelljébe, az Alfát ma is megveheted V6-ossal. Janem, vasárnap van, akkor csak holnap.:)
A másik, hogy az Alfa esetében V8-ról is csicseregnek egyes optimista verebek (Nordschleife 159 teszt, hang alapján). 8C-t hagyjuk, az egy másik történet.
Szerintem még egy kicsit tedd vissza a helyére az ásót, nem kell a gödör az Alfának. Majd pár év múlva térjünk vissza a temetésre, ha bemutatták az új modelleket MiTo, 149, 169, esetleg Kamal.
Georgee06-04-2008 09:09:53 // 7562
Nagyon úgy néz ki,hogy a Fiat még ebben az évtizedben kinyírja az Alfát.
Már megtörtént ami azelőtt soha,a Fiat szebb, komolyabb műszaki tartalmat ad,mint a konszern "prémium márkája"Értelemszerűen a kis- és középkategóriára célzok,hiszen a Fiat ott boldogul.
Már megtörtént ami azelőtt soha,a Fiat szebb, komolyabb műszaki tartalmat ad,mint a konszern "prémium márkája"Értelemszerűen a kis- és középkategóriára célzok,hiszen a Fiat ott boldogul.
Tibe05-04-2008 22:15:26 // 7561
Jó ez a link az Audi reklámmal :D Odáig jutottunk hogy határozottan tetszik az új Audi orra még az új Alfa orra határozottan nem! :P
GT Ɨ|ѯ05-04-2008 09:17:05 // 7560
ez ( is ) igaz!:-))
nade azért csúnya béka....az túlzás:-)))
nade azért csúnya béka....az túlzás:-)))
GTPeti04-04-2008 22:17:40 // 7559
Na ja, véleménye mindenkinek lehet...
Csak nem biztos, hogy a többségnek is ugyanaz lesz.
Csak nem biztos, hogy a többségnek is ugyanaz lesz.
mesa04-04-2008 21:46:12 // 7558
Pár lesújtó vélemény:
"It looks like an ugly toad"
"it'd be the most desirable of the Supermini's, but looking at the disguised version it looks quite plain. Losing the overly big wheels of the concept and the inevitable supermodel like air-brushing of the images, it looks quite average."
"It looks like an ugly toad"
"it'd be the most desirable of the Supermini's, but looking at the disguised version it looks quite plain. Losing the overly big wheels of the concept and the inevitable supermodel like air-brushing of the images, it looks quite average."
Belga04-04-2008 18:15:40 // 7557
GT Ɨ|ѯ03-04-2008 08:02:56 // 7556
teccik a pletyka!:-)
mesa02-04-2008 20:54:58 // 7555
Legyen igazad! Kezdjék rögtön a 149-cel :))
Vikking 31102-04-2008 20:32:53 // 7554
A Próféta szóljon Belőled :)
Minden tekintetben... Lehet, hogy Brera effekt lép fel, és csak élőben mutat, de akkor nagyot...
Minden tekintetben... Lehet, hogy Brera effekt lép fel, és csak élőben mutat, de akkor nagyot...
BeeGee02-04-2008 20:10:52 // 7553
Az egy dolog, eddig nekem sem a szívem csücske ez a forma.
De annyira az olaszok sem hüjék, hogy egy szerintük is elcseszett modellt dobjanak piacra. Ha emiatt menesztenék, akkor ez ezt jelentené.
Egyébként az offos ismerősöknek szinte mindnek tetszik eddig. Lehet hogy ez az alfa nem nekünk lett tervezve, de ha segít a márkának, akkor örülök :)
Ami nekünk szól az viszont az, hogy DeMeo a fejébe vette, hogy újra kicsi, könnyű és erős autókat fog az alfa építeni. Ezt pletykálják..
De annyira az olaszok sem hüjék, hogy egy szerintük is elcseszett modellt dobjanak piacra. Ha emiatt menesztenék, akkor ez ezt jelentené.
Egyébként az offos ismerősöknek szinte mindnek tetszik eddig. Lehet hogy ez az alfa nem nekünk lett tervezve, de ha segít a márkának, akkor örülök :)
Ami nekünk szól az viszont az, hogy DeMeo a fejébe vette, hogy újra kicsi, könnyű és erős autókat fog az alfa építeni. Ezt pletykálják..
Vikking 31102-04-2008 20:01:42 // 7552
Hát nem tudom... Én sem tudom eldönteni első blikkre, hogy szép-e igazán... És sztem sajna nem egyedül vagyok! :(
BeeGee02-04-2008 19:53:49 // 7551
Persze, hogy felelős valaki.
De ne vonj le messzemenő következtetéseket, nem hiszem hogy a Mi.to miatt válnak meg tőle. Egy olyan modell miatt, amit még be se mutattak, már fejeket vágnak? :)
De ne vonj le messzemenő következtetéseket, nem hiszem hogy a Mi.to miatt válnak meg tőle. Egy olyan modell miatt, amit még be se mutattak, már fejeket vágnak? :)
GT Ɨ|ѯ02-04-2008 19:35:09 // 7550
Ez érdekes!:-))
Vikking 31102-04-2008 18:05:17 // 7549
Nocsak- nocsak...
"Frank Stephenson lemondott főtervezői posztjáról az Alfa Romeónál, és egyelőre nem tudni, hová vezet az útja.
Az amerikai formatervező egyike azoknak a tehetségeknek a szűkebb szakmában, akik eddigi pályafutásuk során nem adták a nevüket félresikerült típusokhoz. Stephenson 1990 és 2002 között a BMW-nél dolgozott, ahol többek közt az X5 első generációjának tervezését vezette. legismertebb munkája azonban a 2001-ben bemutatott új Mini volt. A Fiat hat éve szerződtette, ahol eleinte elsősorban sportos modellek tervezésében vett részt: dolgozott a Maserati MC12 és a Ferrari 430 típusokon, illetve felügyelte a Pininfarinának kiadott típusok - így a Maserati Quattroporte és a Ferrari 612 Scaglietti - tervezését. 2005-ben a Fiat és a Lancia modelleket tervező részleghez került, ahol az új 500-as tervezését bízták rá, 2007 közepe óta pedig az Alfa Romeónál dolgozott az új Mi.To típuson.
Stephenson egyelőre nem árulta el, hogy miért távozik az Alfa Romeótól, ahogy azt sem, mik a tervei a jövőre nézve, de határozottan tagadta, hogy a Pininfarinától érkezett, és a ranglétrán Stephenson fölé helyezett Lorenzo Ramaciotti miatt távozna. Az amerikai tervező helyére az Alfánál egy újabb külföldi, az ausztrál Christopher Reitz kerül."
Mégiscsak felelős valaki a MiToért? Huppsz....
"Frank Stephenson lemondott főtervezői posztjáról az Alfa Romeónál, és egyelőre nem tudni, hová vezet az útja.
Az amerikai formatervező egyike azoknak a tehetségeknek a szűkebb szakmában, akik eddigi pályafutásuk során nem adták a nevüket félresikerült típusokhoz. Stephenson 1990 és 2002 között a BMW-nél dolgozott, ahol többek közt az X5 első generációjának tervezését vezette. legismertebb munkája azonban a 2001-ben bemutatott új Mini volt. A Fiat hat éve szerződtette, ahol eleinte elsősorban sportos modellek tervezésében vett részt: dolgozott a Maserati MC12 és a Ferrari 430 típusokon, illetve felügyelte a Pininfarinának kiadott típusok - így a Maserati Quattroporte és a Ferrari 612 Scaglietti - tervezését. 2005-ben a Fiat és a Lancia modelleket tervező részleghez került, ahol az új 500-as tervezését bízták rá, 2007 közepe óta pedig az Alfa Romeónál dolgozott az új Mi.To típuson.
Stephenson egyelőre nem árulta el, hogy miért távozik az Alfa Romeótól, ahogy azt sem, mik a tervei a jövőre nézve, de határozottan tagadta, hogy a Pininfarinától érkezett, és a ranglétrán Stephenson fölé helyezett Lorenzo Ramaciotti miatt távozna. Az amerikai tervező helyére az Alfánál egy újabb külföldi, az ausztrál Christopher Reitz kerül."
Mégiscsak felelős valaki a MiToért? Huppsz....
mesa02-04-2008 14:24:56 // 7547
Ha tudnád, most milyen boldog is vagyok ettől! :))
Zapatinast vissza hozhatnák. Épp 'ráér', ha jól tudom :)
Zapatinast vissza hozhatnák. Épp 'ráér', ha jól tudom :)
Tom1202-04-2008 14:12:05 // 7546
Ezek szerint nem véletlenül kerültek a Minis "gülük" a MiTora...
Benőke02-04-2008 14:08:36 // 7545
Hát vannak szögek amikből szép a Mi.To. Fotókon :)
Na majd élőben is meg kell nézni hogy ott hogy fest, akkor mindenki elmondhatja a személyes benyomását :)
Na majd élőben is meg kell nézni hogy ott hogy fest, akkor mindenki elmondhatja a személyes benyomását :)
Peti16V02-04-2008 14:02:26 // 7544
Ezek szerint nem csak nekünk nem tetszik a MiTo. (akinek tetszik, ne vegye magára)
A 612 Scaglietti után én nem adtam volna többet ceruzát a kezébe.
A 612 Scaglietti után én nem adtam volna többet ceruzát a kezébe.
Tom1202-04-2008 14:00:54 // 7543
Ennyi volt, eddig bírta cérnával mesa kritikáit...:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
471
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?