Forum >> A jövő Alfái

Keri03-07-2008 09:10:11 // 7992
+ az új Deltában meg ki tudják tapasztalni az esetleges kezdeti hibákat az 1.8T-vel, gondolom ezért tették egyből a Deltába
Keri03-07-2008 09:06:07 // 7991
Igen az még egy kis idő, de büntető lesz az biztos
mesa03-07-2008 09:05:50 // 7990
TarP03-07-2008 09:04:57 // 7989
Igen. remélhetőleg bejön majd a kis sportgípezet, bár engem csak a 230 lojjerős verzió érint.

Abban a DNA-ra kellene még egy "RACE" fokozat is! :)
Keri03-07-2008 08:59:36 // 7988
A tc-n baromi egyben van a cikk. A képek, az írás. Az indító kulcs az valami fergeteg szép, viszont egy cseppet gyenge lett szvsz a motortér...
TarP03-07-2008 08:29:25 // 7987
Azért ott logikus volt:
Elkészült a Brera tanulmány, ami nagyon tetszett a világnak.
Le kellett váltani a kifutó 156-ot.

Logikus módon a "nagyon tetszős" orrmegoldást adoptálták a 159-hez és ha már 4 ajtós van belőle, miért ne lenne meg a Brera sorozatgyártás is?

Szóval az az orr tökéletesen jó döntés volt.

A hiba az lett volna, ha megpróbálják ráerőszakolni a MiTo-ra, 147 faceliftre, 8C-re.. :)
Somez03-07-2008 08:06:44 // 7986
Ja és ami nem tetszik: MINEK A WINDOWS EGY KOCSIBA????
Somez03-07-2008 08:06:12 // 7985
Megjelent a vezess.hu és a Totalcar Mi.To sajtóbeszámolója a mai nap. Továbbra is csak az jön le, hogy a Mi.To tökéletes 145 utód lesz nekem :-)
Majd a vezess.hu-s kollégákat kifaggatom az élményekről, de eddig csak annyit mondtak, hogy betonkemény a futómű, de szar utakon is mentek.
Xixo03-07-2008 00:49:18 // 7984
Nekem akkor se tecc ez az egyfélét mindenbe trend...

Már a 159-Brera egyforma orr se jött be. Olyan fócvágenes dolog, ahol minden autó egyforma csak van S-M-L-XL méretben.
koz02-07-2008 10:39:03 // 7983
Sztem nincs azon matrica, a bal oldalin épp ott csillan meg a fény.

Nekem napról napra egyre jobban tetszik. Vagány kis dög lesz.
GT Ɨ|ѯ02-07-2008 10:31:33 // 7982
hát még mindig áttervezhetnék...:-)
GT Ɨ|ѯ02-07-2008 10:30:54 // 7981
ok:-)
mégnem:-))
Tommi01-07-2008 20:55:30 // 7980
Igen, olyasmi... A safety car pedig Brera v 159 szokott lenni.
mesa01-07-2008 20:48:47 // 7979
LAMPA vagy PILOT márkajelzéssel a Homasitában már előjegyzést vesznek fel rá! :))
zolee14501-07-2008 17:15:55 // 7978
Akkor hajrá, kéretik kicsit húzni a lámpákon...vagy adni hozzá alapáron a matrica készletet.:D
mesa01-07-2008 15:27:32 // 7977
A lámpákat 'feljavították' fehér matricával (felül az A-oszlop felé), így hosszabbnak látszik!
Érzik a digók is, hogy túl bárgyú lett a békaszemekkel.
mesa01-07-2008 15:26:13 // 7976
Lehet, hogy Melbourneból nézve már tényleg hasonlóak ! :)))
Xixo01-07-2008 01:36:43 // 7975
Pályamunkás autó???
Tommi01-07-2008 01:29:11 // 7974
Ha figyelmesen megnézed a matricázást (SBK), akkor láthatod, hogy ez nem egészen az, aminek elsőre látszik :)
Xixo01-07-2008 01:26:01 // 7973
Részleteiben valóban más, de ha "messziről" nézed a forma ugyan az. Középkonzol, alatta külön a klímakapcsoló, a műszerfal íve...
Legalábbis számomra eddig lényegesen nagyobb különbségek voltak láthatóak.
zolee14530-06-2008 21:55:05 // 7972
Namost innen meg nem is buta a lámpa...lehet hogy a fénytörés, vagy tényleg kicsit sarkosítva van a teteje, meg az alja, és nem teljesen kerek, de innen egészen fasza.:)
GT Ɨ|ѯ30-06-2008 21:39:56 // 7971
nocsak,nocsak,nem korai még?:-)))
Belga30-06-2008 21:35:26 // 7970
mesa30-06-2008 20:01:27 // 7969
De ha a műszerfalborításra gondolsz, az meg trendi. Most ez a divat az autógyártóknál. Lásd A mi autónkban is:

:))
mesa30-06-2008 19:56:55 // 7968
Én mondjuk semmi hasonlóságot nem látok a kettő között, mert pl. a MiToban ezüstözött villás kormánykerék van, a Bravoéban meg fekete 3 küllős.
A MiToban klasszikus alfás légbeömlők vannak, a Bravoéban meg seatos.
A Bravoban sárga a műszerfalvilágítás, a MiToéban kék.

Akkor hol az egy kaptafa? :o
BeeGee29-06-2008 16:04:18 // 7967
Biztos vagyok benne..
GT Ɨ|ѯ29-06-2008 08:29:23 // 7966
gazdaságos....:-)
Xixo29-06-2008 02:33:59 // 7964
Szép ez a belső, csak kár, hogy egy kaptafára készült a Bravoval...

Tedi28-06-2008 19:28:15 // 7963
Jaja, a scudetto formájára alakították a kulcsokat és ugyanúgy lehet majd pofásítani, mint az 500-asét.

Zolee
szerintem ha a GTA-t Dynamic módba teszed az azért elég kellemes lesz :)
zolee14528-06-2008 19:18:50 // 7962
A GTA-ban nem ártana egy Race állás is.:)
Halesz28-06-2008 17:13:42 // 7961
Hooppp, az a kulcs :) Dejól néz ki!
Kazes☻28-06-2008 14:58:44 // 7960
Hű-ha, az klassz, mert ezt a MITO-nál találtam, persze nem az alapnál. :)))
Tedi28-06-2008 14:23:57 // 7959
Ez a DNA kapcsoló. Hasonló, mint a Ferrariban a Manettino. Három állású, Dynamic, Normal, All weather. A kormányzást, a gázpedál reakcióját, a futóművet állítgatja.
Kazes☻28-06-2008 14:02:35 // 7958
Kazes☻28-06-2008 13:45:17 // 7957

Ez mi? :)
Kazes☻28-06-2008 13:44:30 // 7956
Kazes☻28-06-2008 13:43:54 // 7955
Kazes☻28-06-2008 13:43:14 // 7954
Benőke28-06-2008 11:30:52 // 7953
Hmm ha. Jól hangzik :) Autodelta 159 J4 2.2 C
Kazes☻27-06-2008 20:19:13 // 7952

Teccccetős! :)))
zolee14527-06-2008 19:16:34 // 7951
Azt mondod hiába a nagy válogatás, mégis jutott néhány a kupecek kezére is?
BeeGee27-06-2008 11:05:56 // 7950
Vagy mer még nem kapták meg az autót. Mire megérkezik, viszi is a vevője dupla áron.. :)
GT Ɨ|ѯ27-06-2008 07:27:58 // 7949
érdekes....:-))
zolee14526-06-2008 21:22:55 // 7948
Már el is lepték!:D

Mondjuk több mint gyanúsak a fotók...már ahol van. Vajon mennyire kamu hirdetések ezek? Van több százezer eurom egy autóra, de nincs pénzem egy nyamvadt digit gépre, és sajtófotókkal árulom a verdát?
Grando26-06-2008 19:32:55 // 7947
Na ha ezt kiadják, a sok kőgazdag mágnás miska dobhatja el a "fapadosat". El fogják lepni a használtpiacot a 8C-k... :DDDD
zolee14526-06-2008 19:00:58 // 7946
Könnyebb, erősebb...50-100 darabos széria...egészen biztosan sok a gyár nyakán maradna.:))
Komolyan mondom, nem lepne meg, ha már a bejelentés napján elkelne mind, látatlanban. És úgy is maradna, merthogy utcára nem vinnék ki az biztos.:D
Vikking 31126-06-2008 16:41:03 // 7945
8C GTA?

GTA-lázban ég az Alfa Romeo: a MiTo GTA tegnapi bejelentése után most arról számol be a holland AutoTelegraff, hogy az Alfa elnök-vezérigazgatója, Luca de Meo nagyon szeretne az 500 darabos szériájával már önmagában is meglehetősen ritkának számító 8C Competizione modellből GTA változatot piacra dobni.
Az alapmodell 450 lóerős V8-asánál is erősebb, könnyített szupersportkocsiból maximum 50-100 darabot készítenének. A cégen belül egyelőre nem született megegyezés a gyártás megkezdéséről, és pillanatnyilag az sem világos, hogy a terv csak a kupéra vonatkozik, vagy az ez év végén megjelenő kabrióból is készítenének-e GTA-modellt.


GT Ɨ|ѯ26-06-2008 13:03:13 // 7944
gyönyörös!!:-)
Grando26-06-2008 09:37:44 // 7943
V8? Megszavazom én is! ;))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.